Sommar 2025 Distributionschaufförer C till Uddevalla
WeStaff Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

WeStaff Sweden är ett snabbt växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi bemannar nu upp vår kund i Uddevalla. Sök jobbet och bli en del i ett gäng med trevliga kollegor. Vi söker chaufförer till vår kund Spendrups bryggeri! Detta är ett sommaruppdrag på fasta scheman från mitten av maj till och med v.33. För rätt person finns det möjlighet att fortsätta uppdragen in i hösten. Vi anställer löpande så skynda dig och sök jobbet! Ditt nya jobb WeStaff Sweden söker nu C-chaufförer till Sveriges största företag inom distribution. Våra kunder är belägna i Uddevalla. Är du en chaufför med hög servicekänsla, ordningssinne, noggrannhet och har en glad inställning på jobbet? då är detta jobbet för dig! Uppdragen är väldigt attraktiva med god ersättning, sänd in din ansökan redan idag. Arbetsuppgifter Du kommer distribuera gods till kunder, runt och omkring Uddevalla med omnejd. Arbetet består av lastning, lossning och distribution, vanligtvis i burar eller pall. Varje dag är det flera leveransstopp till olika kunder, det är viktigt att du trivs med att ha kundkontakt, och har en positiv energi och inställning. Det förekommer tunga lyft under dagarna, god fysik är därför fördelaktigt att ha för att klara arbetstempot. Arbetstid: Sommaruppdrag/Fasta scheman/Heltid Måndag-Fredag. Arbetstider: Dagtid, arbetspassens längd är 8 timmar långa. Företaget har kollektivavtal. Kravprofil Svenskt körkort med C-behörighet Svenskt YKB Truckkort (ledstapel) Digitalt förarkort Svenska i tal & skrift God samarbetsförmåga gentemot kunder och kollegor Vara tillgänglig för några veckors utbildning dagtid Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang, med en personlig konsultchef. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom transport. WeStaff Sweden är ett auktoriserat bemanning & rekryteringsföretag och innehar kollektivavtal. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. WeStaff Sweden erbjuder en mängd olika tjänster i Sverige. Kom och jobba med oss!

103 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Sommar 2025 Distributionschaufförer C till Uddevalla
WeStaff Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

WeStaff Sweden är ett snabbt växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi bemannar nu upp vår kund i Uddevalla. Sök jobbet och bli en del i ett gäng med trevliga kollegor. Vi söker chaufförer till vår kund Spendrups bryggeri! Detta är ett sommaruppdrag på fasta scheman från mitten av maj till och med v.33. För rätt person finns det möjlighet att fortsätta uppdragen in i hösten. Vi anställer löpande så skynda dig och sök jobbet! Ditt nya jobb WeStaff Sweden söker nu C-chaufförer till Sveriges största företag inom distribution. Våra kunder är belägna i Uddevalla. Är du en chaufför med hög servicekänsla, ordningssinne, noggrannhet och har en glad inställning på jobbet? då är detta jobbet för dig! Uppdragen är väldigt attraktiva med god ersättning, sänd in din ansökan redan idag. Arbetsuppgifter Du kommer distribuera gods till kunder, runt och omkring Uddevalla med omnejd. Arbetet består av lastning, lossning och distribution, vanligtvis i burar eller pall. Varje dag är det flera leveransstopp till olika kunder, det är viktigt att du trivs med att ha kundkontakt, och har en positiv energi och inställning. Det förekommer tunga lyft under dagarna, god fysik är därför fördelaktigt att ha för att klara arbetstempot. Arbetstid: Sommaruppdrag/Fasta scheman/Heltid Måndag-Fredag. Arbetstider: Dagtid, arbetspassens längd är 8 timmar långa. Företaget har kollektivavtal. Kravprofil Svenskt körkort med C-behörighet Svenskt YKB Truckkort (ledstapel) Digitalt förarkort Svenska i tal & skrift God samarbetsförmåga gentemot kunder och kollegor Vara tillgänglig för några veckors utbildning dagtid Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang, med en personlig konsultchef. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom transport. WeStaff Sweden är ett auktoriserat bemanning & rekryteringsföretag och innehar kollektivavtal. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. WeStaff Sweden erbjuder en mängd olika tjänster i Sverige. Kom och jobba med oss!

104 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Sommar 2025 Distributionschaufförer C till Uddevalla
WeStaff Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

WeStaff Sweden är ett snabbt växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi bemannar nu upp vår kund i Uddevalla. Sök jobbet och bli en del i ett gäng med trevliga kollegor. Vi söker chaufförer till vår kund Spendrups bryggeri! Detta är ett sommaruppdrag på fasta scheman från mitten av maj till och med v.33. För rätt person finns det möjlighet att fortsätta uppdragen in i hösten. Vi anställer löpande så skynda dig och sök jobbet! Ditt nya jobb WeStaff Sweden söker nu C-chaufförer till Sveriges största företag inom distribution. Våra kunder är belägna i Uddevalla. Är du en chaufför med hög servicekänsla, ordningssinne, noggrannhet och har en glad inställning på jobbet? då är detta jobbet för dig! Uppdragen är väldigt attraktiva med god ersättning, sänd in din ansökan redan idag. Arbetsuppgifter Du kommer distribuera gods till kunder, runt och omkring Uddevalla med omnejd. Arbetet består av lastning, lossning och distribution, vanligtvis i burar eller pall. Varje dag är det flera leveransstopp till olika kunder, det är viktigt att du trivs med att ha kundkontakt, och har en positiv energi och inställning. Det förekommer tunga lyft under dagarna, god fysik är därför fördelaktigt att ha för att klara arbetstempot. Arbetstid: Sommaruppdrag/Fasta scheman/Heltid Måndag-Fredag. Arbetstider: Dagtid, arbetspassens längd är 8 timmar långa. Företaget har kollektivavtal. Kravprofil Svenskt körkort med C-behörighet Svenskt YKB Truckkort (ledstapel) Digitalt förarkort Svenska i tal & skrift God samarbetsförmåga gentemot kunder och kollegor Vara tillgänglig för några veckors utbildning dagtid Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang, med en personlig konsultchef. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom transport. WeStaff Sweden är ett auktoriserat bemanning & rekryteringsföretag och innehar kollektivavtal. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. WeStaff Sweden erbjuder en mängd olika tjänster i Sverige. Kom och jobba med oss!

105 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Självständig superkock med oslagbart driv? Vi måste snacka!
NR drift AB
Kockar och kallskänkor

Militärrestaurang Grodan En magnifik restaurang som ursprungligen byggdes för att serva röjdykarna. De är kvar men utökats med mycket gästande förband. Restaurangen är stängd för allmänheten men är full av aktivitet och öppen för frukost, lunch, middag 7 dagar i veckan året om. Eftersom vi befinner oss inne på försvarsanläggning så måste du vara svensk medborgare utan prickar i något register. Kort om tjänsten För rätt person finns här stora möjligheter till utveckling! Vi söker dig som har ett brinnande intresse för matlagning och gillar att jobba med råvaror som gör en meny lockande. En glad personlighet med ett stänk entreprenörskap för på en liten restaurang behöver man vara med på allt från leveranser till snittar och bubbel Vad säger kollegorna om Nordrest ”Hos oss arbetar alla tillsammans i ett team mot ett gemensamt mål: att leverera bra mat med riktigt bra service. Samtidigt har vi alltid roligt och skrattar mycket! ” Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Möjlighet att delta i motionslopp Stor kick-off för alla varje år Vem är då vår nya drömkollega? Du är en glad filur med erfarenhet av kock- och serviceyrket som är van vid att skapa bra relationer och kontakter med gäster. Som person är du ansvarsfull, ambitiös och respektfull mot din omgivning. Vi vill att du har: 3-årig gymnasial kockutbildning eller motsvarande Goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort Låter det som du? Bra! Uppfyller även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: Tidigare arbetslivserfarenhet som kock Erfarenhet av menyplanering och varubeställning Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är/kommer att bli både KRAV-certifierad och miljö- och kvalitetscertifierad enligt ISO 9001 samt ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant? Då är du välkommen med din ansökan snarast. Anställningsform: Provanställning Omfattning: 50% Tillträde: Vid överenskommelse Lön: Efter överenskommelse Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

108 dagar sedan
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Stabschef till Bohusläns museum

Drömjobbet för dig som vill göra skillnad – Bli vår nya stabschef! Är du en visionär ledare som älskar att navigera i en dynamisk miljö och skapa verklig samhällsnytta? Bohusläns museum söker en engagerad och innovativ stabschef som vill vara med och forma framtiden för vår verksamhet. Vårt länsmuseum är mycket mer än ett museum – vi är en plats där kultur möter samhällsutveckling, där historien väcks till liv, och där vi tillsammans bygger en hållbar och inspirerande framtid. Om oss Bohusläns museum befinner sig i en spännande utvecklingsfas. Med ett brett uppdrag, från att producera fängslande utställningar och arrangera events till att driva projekt och erbjuda samhällsnytta, är vi fast beslutna att ständigt utvecklas. Vi sätter innovation, kvalitet och tillgänglighet i första rummet – och söker nu dig som vill vara en del av denna resa. Om rollen Som stabschef kommer du att vara i centrum av vår organisation. Du har det övergripande ansvaret för ekonomi, HR, administration, kvalitet och IT. Du säkerställer att verksamheten har effektiva och hållbara processer inom dessa områden. Rollen är både strategisk och operativ och du säkerställer att allt från våra strategiska mål till dagliga rutiner genomförs med precision och passion. Du är museichefens närmaste partner och har en viktig roll i att utveckla en organisation som vågar tänka nytt och som är redo att möta framtidens möjligheter Du kommer att: Vara ansvarig för ekonomifunktionen med planering, budgetering, skapa ekonomiska styrdokument, policys, nyckeltal och övriga planeringsprocesser. Hantera moms och skattedeklarationer. Driva och utveckla ekonomiska och administrativa processer med fokus på hållbarhet och effektivitet. Ansvar för HR-strategier och personalfrågor, inklusive rekrytering och kompetensutveckling och arbetsrätt. Driva och utveckla HR-processer för att stödja verksamhetens behov. Stödja chefer i HR-relaterade frågor såsom arbetsmiljö, medarbetarsamtal och löneöversyn. Ha personalansvar för staben (6 personer). Ingå i ledningsgruppen. Stötta och utmana museichefen och ledningsgruppen med strategiska insikter och nya perspektiv. Vara drivande i vår affärsutveckling, kvalitetsarbete, digitalisering och utvecklingsprojekt. Vad vi söker hos dig Vi söker en erfaren ledare, med bakgrund inom ekonomi, som är strukturerad, strategisk och förändringsdriven. Du har erfarenhet av att leda team och processer samt ett analytiskt sinne för att omsätta idéer i handling. Erfarenhet från offentlig verksamhet eller kultursektorn är meriterande. Utöver praktisk erfarenhet lägger vi stor vikt på personlighet och social kompetens, genom att du trivs på arbetsplatsen får du också andra att trivas. Vi ser gärna att du har: En relevant akademisk examen. Dokumenterad erfarenhet av ekonomi, ledarskap och administration. Relevant erfarenhet av att ansvara för personalfrågor och arbetsmiljöarbete. Dokumenterad erfarenhet av att leda team och processer, gärna inom offentlig verksamhet eller kultursektorn. Förmåga att driva förändring och utveckla verksamheter. Mycket god kommunikationsförmåga – både på svenska och engelska. Ett analytiskt sinne och en förmåga att omsätta idéer till handling. Du kan och förstår kulturens betydelse för samhällets och den enskilda besökarens utveckling. Varför välja oss? Vi erbjuder en arbetsplats där kreativitet och samarbete står i centrum. Du kommer att vara en del av en organisation som värderar öppenhet, respekt och nytänkande. Hos oss får du chansen att göra verklig skillnad – både för vår verksamhet och för samhället omkring oss. Praktisk information Tjänsten är på heltid med placering i Bohuslän, Uddevalla. Möjlighethet till distansarbete finns men majoriteten av arbetet sker på plats. Tillträde sker enligt överenskommelse. Kvälls- och helgarbete kan förekomma. Nästa steg i rekryteringen påbörjas efter sista ansökningsdatum. Ansök nu och bli en del av vår resa! I den här rekryteringen samarbetar vi med Koncept HR. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Oda Thoen, [email protected] , 0761 99 40 20. Skicka in din ansökan med CV och personligt brev, vi mottar inga ansökningar via epost. Vi ser fram emot att höra från dig!

111 dagar sedan
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Vill du bli min personliga assistent på västkusten i sommar?
Ågrenska AB (svb)
Personliga assistenter

Om Ågrenska Ågrenska är en unik, utvecklande mötesplats och ett nationellt kompetenscentrum. Vi bedriver olika verksamheter utifrån ett helhetsperspektiv för barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar, deras anhöriga samt professionella. Ågrenska ägs av Ågrenska Stiftelsen som är en icke vinstdrivande organisation. Som assistent på Ågrenska omfattas du av kollektivavtal, har rätt till ersättning för friskvård och får kontinuerlig utbildning i din roll som personlig assistent. Läs mer på www.agrenska.se Vem ska du jobba med? Jag är en glad och positiv norrländska, 70 plus och bosatt på landet i Sollebrunn med min make. Några av mina intressen är färg, form, design, sport, film och hundar. Jag drabbades tidigt i livet av polio och lever idag med dess följdsjukdomar. Jag är beroende av respirator dygnet runt då jag inte har någon egen andning. Omfattning Arbetspassen är 12 timmar och tiderna är 08–20 och 20–08 vaken natt. Tjänsten innefattar både vardag och helg. Vi söker nu någon som vill jobba dagtid 08-20. Viss del av semestern tillbringar vi på kusten och under veckorna 26–31 behöver du kunna arbeta därifrån. Du behöver också kunna vara tillgänglig i god tid före v.26 för att genomföra din upplärning hemma hos mig, inför sommarens arbete i Grundsund. Till hösten finns det möjlighet att fortsätta som timvikarie för inhopp vid ordinarie personals frånvaro såsom sjukdom och semester och då i mitt ordinarie hem utanför Sollebrunn. Vem är du som söker? Du som söker är kvinna gärna med lite erfarenhet av livet, du ska vara självgående och ha lätt för att ta egna initiativ då du jobbar ensam. Viss dubbelassistans finns och används vid läkarbesök mm. Du ska även vara lyhörd, trygg och stabil. Rök- och snus-fri under arbetstiderna. Körkort och egen bil krävs då det inte finns passande kommunikation. Då upplärning sker på plats behövs ingen erfarenhet inom yrket, men det är meriterande. Då arbetet innebär integritetsnära arbetsuppgifter söker jag enbart kvinnliga assistenter. Språkkunskaper: Svenska Körkort: Körkort och bil krävs då kollektivtrafik är begränsad i området. Ansök omgående då rekrytering sker fortlöpande. Tillträde efter överenskommelse. Vi kräver även att du uppvisar utdrag från belastningsregistret. Ansök om detta redan nu via nedan länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

113 dagar sedan
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Erfarna truckförare sökes
Tranpenad AB
Truckförare

Är du intresserad av att arbeta som truckförare? Då är det till oss på Tranpenad du ska vända dig. Vi växer och söker nu efter fler erfarna truckförare med stort driv och noggrannhet till våra kunder. Om tjänsten Vi på Tranpenad söker truckförare till flera av våra kunder. Arbetet kan vara inom tillverkningsindustrin, lager och logistik. Arbetsuppgifterna inom industrin innebär lastning och lossning samt framkörning av material. Inom lager och logistik handlar det om att hantera plockordrar samt att lasta och lossa lastbilar/containrar. Arbetstiderna varierar mellan skiftgång och dagtidsarbete. Detta ställer stora krav på flexibilitet och en hög arbetsmoral. Arbetsplatsen kan finnas runt om i Trestadsområdet samt i Dalsland. Därför är det ett krav att man har ett körkort och helst tillgång till bil. Arbetsuppgifter Truckkörning, både motviktstruck, skjutstativ samt olika plocktruckar Lastning och lossning av lastbilar/containrar Varuplock med hjälp av olika tekniska hjälpmedel Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Vi tror att du har en positiv attityd, hög arbetsmoral och är van vid att arbeta mot högt uppsatta mål. Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang. Du ska kunna arbeta i ett högt tempo med bibehållen kvalitét samt ha god fysik, och du är givetvis mycket punktlig. Krav Truckkort A1-4, B1-4 Erfarenhet av truckkörning Körkort B Obehindrad svenska i tal och skrift Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkorArbetstider: Skifttider, förmiddag, eftermiddag och natt Omfattning: Heltid Lön: Enligt kollektivavtal Start: Omgående Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

113 dagar sedan
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB.

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB.

122 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Säljpartner med eget företag på distans
Studieinst Sverige AB
Företagssäljare

Har du ett eget företag, har ett starkt nätverk uppbyggt inom B2B, och har en förmåga att bygga långsiktiga relationer? Är du självgående, initiativrik, gillar resultat och är initiativrik med ett öga för affärsmöjligheter? Kanske du arbetat som mötesbokare , innesäljare , företagssäljare eller i en annan säljroll. Då är detta rollen för dig! Om rollen Genom vårt varumärke Time To book söker vi samarbetspartners som vill representera vårt varumärke och sälja in våra högkvalitativa bemannings- och rekryteringstjänster till företag i hela Sverige. Du kommer att arbeta självständigt och på distans, vilket ger dig friheten att planera och utföra ditt arbete på ett sätt som passar dig bäst. Dina arbetsuppgifter Identifiera affärsmöjligheter och skapa kontakt med potentiella kunder. Sälja in våra tjänster med fokus på kvalitet och kundanpassning. Bygga och upprätthålla starka kundrelationer. Samarbeta med vårt team för att säkerställa leverans och kundnöjdhet. Vi söker dig som: Har ett eget företag och är van vid att arbeta på fakturabasis. Är självgående och trivs med att ta egna initiativ. Har ett upparbetat nätverk inom näringslivet och erfarenhet av försäljning. Är kommunikativ, lösningsorienterad och lyhörd för kunders behov. Brinner för att skapa värde och utveckla långsiktiga samarbeten. Vad vi erbjuder: Möjligheten att representera ett välrenommerat varumärke som står för kvalitet och pålitlighet. Heltids- eller deltidsarbete på distans, där du styr din egen tid. Goda förtjänstmöjligheter baserade på din prestation. Stöd och resurser från vårt team för att hjälpa dig lyckas. För att vara aktuell för rollen krävs att du har eget företag färdigt. Detta är en förutsättning för att kunna fakturera och samarbeta med oss. Ansökan Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan till oss där du berättar om din bakgrund, ditt nätverk och varför du vill arbeta med Time To Book. Vi ser fram emot att höra från dig! https://www.timetobook.se/

125 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025