Säljande Säkerhetskonsult till Trestad

Motiveras du av att leverera det perfekta kundmötet? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en någorlunda händig person som gillar försäljning och att tävla? Då har du rätt bakgrund för rollen som Säkerhetskonsult hos oss. Hos oss kallas våra installatörer för Säkerhetskonsulter - just för att de gör så mycket mer än att installera! Hur ser din nya roll som Säkerhetskonsult ut? Du påbörjar din arbetsdag från ditt hem. Med din fullt utrustade servicebil tar du dig ut till redan inbokade kunder runt om i Trestad med omnejd. Som Säkerhetskonsult: Erbjuder du våra kunder en skräddarsydd larmlösning utefter deras behov. Gör du en grundlig behovsanalys, arbetar med rådgivning och merförsäljning. Skriver du kontrakt med kunden, installerar/läser in larmet och lär kunderna hur enkla våra larm är att använda. Ger du service och uppdaterar befintliga larm. Gillar du ordning och reda; Du har ansvar för underhåll av servicebilen och har koll på lagersaldot i bilen genom inventering. Vi erbjuder frihet under ansvar där du själv har möjlighet att påverka din lön – riktigt bra betalt för den som bemästrar jobbet och är redo att tackla nya utmaningar dagligen. Du börjar med introduktion och utbildning för att du ska känna dig väl förberedd inför kommande arbetsuppgifter. Introduktionsutbildningen sträcker sig över tid, men redan de tre första veckorna får du både teoretisk utbildning samt medåkning tillsammans med någon av våra mest erfarna Säkerhetskonsulter. Vem söker vi efter? Du är en nyfiken person som gillar att tävla och att finna lösningar! Du motiveras av att arbeta mot uppsatta mål, du vågar utmana dig själv och du är förbättringsvillig. Du sätter kunden i fokus och månar om det perfekta kundmötet varje gång. I rollen som Säkerhetskonsult får du också möjlighet att använda din praktiska ådra. Med det sagt, det är bra om du inte har tummen mitt i handen men viktigast är att du har rätt inställning och villig att lära dig. För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla fyra grundkrav: B-körkort (manuell växellåda), prickfri i polisens belastningsregister, behärska svenska språket flytande i både tal och skrift samt vara tillgänglig för tjänsteresor, cirka en gång i månaden, i en vecka i sträck. Det gör skillnad att arbeta på Sector Alarm – både för våra kunder och din utveckling Sector Alarm är en trygg och säker arbetsplats där vi sätter en ära i att jobba nära våra medarbetare. När du arbetar för oss lovar vi att arbeta för dig. Vi kommer att skapa förutsättningar för att du ska lära dig nya saker och utveckla det som du redan är bra på. Du kommer att få utmaningar som testar dina gränser och som får dig att växa. Vi har blivit utsedda till Årets Karriärföretag för nionde (!) året i rad och därmed har du goda möjligheter till att ta vidare steg i karriären. Vi arbetar för en inkluderande arbetskultur och tar hand om samt stöttar varandra. Vi är öppna, ärliga och firar framgångar gemensamt – stora som små. Vi lyckas tillsammans. Det vi gör, det är på riktigt – vi skapar säkrare hem och tryggare liv över hela Europa. Vill du ta chansen att utvecklas och skapa tryggare liv? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan idag (om du hinner!). I din ansökan vill vi att du bifogar ditt CV, svarar på urvalsfrågorna samt skriver en motivering till varför du är intresserad av tjänsten och att arbeta hos oss. Vi tar inte emot ansökningar via mail (ursäkta om det låter tråkigt men det har med GDPR och andra praktiska saker att göra). Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse och placering i Trestad. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ottilia Porselid på 0733759407 alternativt [email protected] Vi ser fram emot att lära känna dig! Vi undanbeder oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

11 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Leg. Optiker till Synsam Recycling Outlet Uddevalla Torp 50-100%

Vill du som optiker arbeta med något som främjar en mer hållbar framtid? Är du en dedikerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Synsam Recycling Outlet är ett unikt koncept med fokus på miljö och hållbarhet, där vi erbjuder ett sortiment med bågar skapade av återvunnen plast, second hand och outletkollektioner. Framgången är ett faktum och vi fortsätter nu växa i hela Norden. Läs mer om vårt framgångsrika och nytänkande koncept här:https://www.synsam.se/outlet Om rollen Hos Synsam Recycling Outlet är Leg. Optikern i centrum och en nyckelfaktor för vår framgång. I butiken jobbar du i ett kunnigt team tillsammans med butikschef och säljare som engagerat erbjuder våra kunder de bästa lösningarna för att se bra, och se bra ut! Huvuduppgiften i din roll som Leg. Optiker är att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Vi strävar efter att vara det mest hållbara och innovativa företaget i branschen och har höga ambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, sport och myopikontroll. Du erbjuds En chans att vara med på vår snabba tillväxtresa, där du kommer få vara med och göra skillnad och utmana branschen Klimatet inom Synsam Recycling Outlet präglas av engagemang, driv och positivitet och du kommer arbeta i team tillsammans med andra motiverade kollegor Du har stora chanser till vidare karriär inom företaget Du får själv skräddarsy ditt egna schema- välj när du önskar jobba! Tjänsten kan anpassas till hel eller deltid, beroende på vad som passar dig bäst! Vill du jobba med oss?Vår kedja expanderar nu i hela Norden och vi söker nu dig som vill vara med på resan! Är du en Legitimerad Optiker som värdesätter kundmötet, är lyhörd för kundens behov och har ett stort fokus på kvalitet? Vill arbeta i ett företag med fokus på hållbarhet där du har möjlighet att göra skillnad genom att erbjuda produkter som skapats av cirkulära flöden? Kul, då vill vi träffa dig! Vi hanterar ansökningar på löpande basis och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att söka. Tjänsten kan anpassas till hel eller deltid beroende på vad som passar dig som sökande bäst. Varmt välkommen med din ansökan!

10 april 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Hovmästare vid havet i Ljungskile

Vill du vara vår hovmästare och leda arbetet i vår restaurang? Vi söker dig som vill skämma bort våra gäster i restaurangen och vara del av att skapa en helhetsupplevelse för dem som besöker vår semesteranläggning. I vår restaurang vid strandkanten utanför Ljungskile serverar vi a la carte samt middagar till större sällskap och event. Vi serverar traditionella rätter från havet och skogen och har hållbarhet i fokus. Maten vi serverar utgör en del av en helhetsupplevelse för våra övernattande gäster och övriga gäster som kommer för att uppleva platsen och naturen här. Vår restaurang är öppet från april till oktober och serverar primärt frukost och middag till sällskap och incheckade gäster. Under vår högsäsong, juli-augusti, har vi öppet alla dagar i veckan och ett tiotal personer arbetar i restaurang-teamet. Under den perioden serverar vi frukost, enklare lunch och middag dagligen. Under för- och eftersäsong arbetar du primärt själv i restaurangen i hop med kocken. I din roll som hovmästare arbetar du primärt kvällstid med fokus på helger. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: Planera och leda arbetet i matsalen Ansvara för utbudet i baren Vara bryggan mellan kök och servering Vi är ett lite team som jobbar tätt ihop och du kommer att ha stor möjlighet att påverka hur vi jobbar i restaurangen. Vi ser gärna att du har egna idéer. Vi utgår ifrån att du brinner för mat och dryck. Vi ser även att du är ordningsam, tar ansvar och gillar att samarbeta. Vilka är vi? Anfasteröd Gårdsvik är en semesteranläggning vid havet för den som vill uppleva en naturnära och bekväm semester. Vi började vår resa 2017 och idag har vi 200 säsongscampingtomter, 20 hotellstugor, glamping och restaurang. Utöver detta erbjuder vi en mängd aktiviteter kring hav och skog. Hållbarhet och platsens historia är viktiga byggstenar i vår verksamhet och vi gillar naturupplevelser och nya idéer. Under högsäsong är vi ca 35 personer. Under vintersäsongen är vi ca 7 personer. Vi växer så det knakar vilket innebär att det finns möjlighet att på sikt ta ett större ansvar inom organisationen. Bredden i verksamheten innebär också att det finns möjlighet att testa en mängd arbetsområden. Vem är du? Du är pålitlig och ansvarstagande. Du har förmågan att själv planera din arbetsdag samt att leda andra. Du är kvalitetstänkande, månar om hållbarhet och förstår värdet i begreppet ”matupplevelse” Du kan arbeta både självständigt och i grupp och du känner stolthet i att leverera ett väl utfört arbete. Du är glad och positiv. Våra krav: flera års serveringsvana B-Körkort du ska kunna kommunicera väl på svenska och engelska Omfattning: Tjänsten omfattar 100% i snitt. Skicka ditt CV till [email protected] och motivera i ett medföljande brev varför just du skulle passa hos oss.

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Skadetekniker

Vi är ett familjeföretag i första generationen med verksamhet inom bilhandel och service. Toveks Bil grundades 1994 av Gregor Tovek, som fortfarande är huvudägare. Vi är totalt ca 800 anställda inom koncernen och omsätter ca 4,6 MDR. Vi har anläggningar på 18 orter i Västsverige och är återförsäljare för Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, Volkswagen Transportbilar samt Scania. Vi bedriver verksamhet inom tre olika bolag, men under ett gemensamt varumärke – Toveks Bil. Som skadetekniker kommer du vara en del av skadeverkstadsteamet med ett gäng trevliga kollegor, som dagligen utför reparationer på kunders bilar. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av att reparera, rikta (riktbänksarbeten), demontera, justera och montera karosseridetaljer mm. Vi söker dig som är utbildad skadetekniker samt har några års arbetslivserfarenhet av yrket. Det är meriterande om du kan rikta, utföra strukturreparationer och du bör ha arbetat med riktbänk. Som anställd hos oss på skadeverkstaden så finns det goda möjligheter att utvecklas och utbildas, utbildning och certifieringen sker både internt och externt. För att trivas i rollen så tror vi att du har ett praktiskt handlag, stort bilintresse och tycker om att lära dig nya saker. Vi söker dig som är noggrann, med god känsla för passform och kvalitet. Hos oss får du tryggheten av att vara en del i ett stort företag med goda utvecklingsmöjligheter. Vi erbjuder förmåner i form av uppskattade personalrabatter och friskvårdsbidrag. Tillsammans på Toveks Bil vill vi vara våra kunders naturliga val samtidigt som vi har roligt på jobbet och trivs med det vi gör. Vi tror att du som passar in hos oss är en lagspelare och mån om att både du och dina kollegor gör ett bra jobb tillsammans. Tillträde: enligt överenskommelse Arbetsort: Uddevalla Omfattning: heltid OM FÖRETAGET Vi är ett familjeföretag med ett motto – Hela vägen! Vi ser vår personal som vår framgångsfaktor och hos oss ska du utvecklas och utmanas i din yrkesroll. Du har ett välmående företag och starka varumärken i ryggen och kompetenta kollegor att jobba sida vid sida med. Vi är en stor, men samtidigt enkel, okomplicerad och familjär organisation där vi är nära till beslut. Vår verksamhet präglas och styrs mycket av våra oerhört starka varumärken, som alla är marknadsledande inom sina segment. Bra egenskaper för att trivas hos oss är positivitet, initiativtagande, sunt förnuft och vilja att vara en del i det vinnande laget.

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Fordonstekniker

Vi är ett familjeföretag i första generationen med verksamhet inom bilhandel och service. Toveks Bil grundades 1994 av Gregor Tovek, som fortfarande är huvudägare. Vi är totalt ca 800 anställda inom koncernen och omsätter ca 4,6 MDR. Vi har anläggningar på 18 orter i Västsverige och är återförsäljare för Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, Volkswagen Transportbilar samt Scania. Vi bedriver verksamhet inom tre olika bolag, men under ett gemensamt varumärke – Toveks Bil. Älskar du, precis som vi, bilar? Kanske är din favoritstund på dagen när du får köra in en bil med reparationsbehov, parkera den på din plats och börja diagnostisera. Eller så är det när serviceprotokollet är ifyllt, du kör ut bilen på parkeringen och återlämnar nycklarna till din kollega i kundmottagningen. Eller så är det stunden där emellan, när du får sjunka djupt in i bilens tekniska värld och göra det du gör allra bäst – reparera och serva bilar. Vi är ett familjeföretag i första generationen med verksamhet inom bilhandel och service. Toveks Bil grundades 1994 av Gregor Tovek, som fortfarande är huvudägare. Vi är totalt ca 760 anställda inom koncernen och omsätter ca 4,2 MDR. Vi har anläggningar på 18 orter i Västsverige och är återförsäljare för Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, Volkswagen Transportbilar samt Scania. Vi bedriver verksamhet inom tre olika bolag, men under ett gemensamt varumärke – Toveks Bil. Hos oss på Toveks Bil så skulle du få jobba med några av bilbranschens främsta märken - Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda och Volkswagen Transportbilar. Vi känner stolthet över att vara en auktoriserad servicepartner och få möjlighet att förkovra oss i dessa bilars spännande teknik och utveckling. Via våra märken vidareutbildar vi våra fordonstekniker regelbundet. Du skulle få möjlighet att utvecklas i din yrkesroll, lära dig nya saker, bli bättre på det du redan kan och kanske upptäcka helt nya möjligheter. Du känner ju dig själv bäst men om vi får gissa tror vi att du känner igen dig i följande beskrivning: teknikintresserad och problemlösande person som med ett leende tar dig an dina arbetsuppgifter. Glad och trivs i sällskap av trevliga kollegor och med en yrkesstolthet som märks i ditt arbete. Gillar att kunna lösa kundens problem eller ge en kollega en hjälpande hand. Du är säkert mycket mer än det här och vi är genuint intresserade av att få höra mer om just dig. Vi tror att du idag arbetar på en verkstad och har erfarenhet av att jobba med moderna bilar samt har flera års dokumenterad erfarenhet av service och reparationer. Kanske är det något inom dig som skulle vilja prova en ny verkstad, nya märken eller en ny stad. Vi står som bransch och företag inför otroligt spännande utmaningar som till exempel elektrifieringen av bilar och vi letar efter just dig som vill vara med oss på den spännande resa som vi tror väntar. Har du läst ända hit tror vi att du kanske innerst inne är lite nyfiken på oss. Vi berättar gärna mer! För att kunna ta en första kontakt så behöver du klicka på ”ansök här”-knappen och fylla i dina uppgifter. Skicka med ditt CV eller skriv några rader om dig själv, så vi får veta lite mer om dig. Hoppas att vi hörs! Tillträde: enligt överenskommelse Arbetsort: Uddevalla Omfattning: heltid Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb in med din ansökan. OM FÖRETAGET Vi är ett familjeföretag med ett motto – Hela vägen! Vi ser vår personal som vår framgångsfaktor och hos oss ska du utvecklas och utmanas i din yrkesroll. Du har ett välmående företag och starka varumärken i ryggen och kompetenta kollegor att jobba sida vid sida med. Vi är en stor, men samtidigt enkel, okomplicerad och familjär organisation där vi är nära till beslut. Vår verksamhet präglas och styrs mycket av våra oerhört starka varumärken, som alla är marknadsledande inom sina segment. Bra egenskaper för att trivas hos oss är positivitet, initiativtagande, sunt förnuft och vilja att vara en del i det vinnande laget.

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Bilrekonditionerare

Vi är ett familjeföretag i första generationen med verksamhet inom bilhandel och service. Toveks Bil grundades 1994 av Gregor Tovek, som fortfarande är huvudägare. Vi är totalt ca 800 anställda inom koncernen och omsätter ca 4,6 MDR. Vi har anläggningar på 18 orter i Västsverige och är återförsäljare för Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, Volkswagen Transportbilar samt Scania. Vi bedriver verksamhet inom tre olika bolag, men under ett gemensamt varumärke – Toveks Bil. Som bilrekonditionerare ska du se till att våra kunders bilar lämnar vår tvätthall i bästa, tänkbara skick. Du kommer till exempel att arbeta med lättare tvätt så som dammsugning till större och mer omfattande poleringar och lackförseglingar, samt interiörrengöring på nya och begagnade bilar. Det är meriterande om du har Verkstadsteknisk utbildning eller motsvarande, likaså om du har erfarenhet av att arbeta i däckverksamhet/ däckhotell. Du kommer att arbeta tillsammans med verkstads- och rekonditioneringsteamet samt ha en tät dialog med försäljningsavdelningen. Du ansvarar för att arbetet utförs med högsta kvalitet och för att processer och rutiner följs. För att klara arbetet krävs att du är noggrann och effektiv när du utför dina arbetsuppgifter. Har du tidigare arbetat med rekonditionering så är det meriterande. Du samarbetar bra med dina kollegor och har inga problem med att hjälpa till där det behövs. Som person är du engagerad och har en god känsla för service och kvalitet. Hos oss får du tryggheten av att vara en del i ett stort företag med goda utvecklingsmöjligheter. Vi erbjuder förmåner, i form av uppskattade personalrabatter och friskvårdsbidrag då vi värnar om våra anställdas hälsa. Tillsammans på Toveks Bil vill vi vara våra kunders naturliga val samtidigt som vi har roligt på jobbet och trivs med det vi gör. Vi tror att du som passar in hos oss är en lagspelare och mån om att både du och dina kollegor gör ett bra jobb tillsammans. Tillträde: snarast, enligt överenskommelse Arbetsort: Uddevalla Omfattning: heltid Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb in med din ansökan. OM FÖRETAGET Vi är ett familjeföretag med ett motto – Hela vägen! Vi ser vår personal som vår framgångsfaktor och hos oss ska du utvecklas och utmanas i din yrkesroll. Du har ett välmående företag och starka varumärken i ryggen och kompetenta kollegor att jobba sida vid sida med. Vi är en stor, men samtidigt enkel, okomplicerad och familjär organisation där vi är nära till beslut. Vår verksamhet präglas och styrs mycket av våra oerhört starka varumärken, som alla är marknadsledande inom sina segment. Bra egenskaper för att trivas hos oss är positivitet, initiativtagande, sunt förnuft och vilja att vara en del i det vinnande laget.

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare sökes till Anticimex i Uddevalla

Är du en social och driven person som gillar att arbeta i en trevlig miljö med härliga kollegor? Anser du att problem är till för att lösas? Då kan just du vara den vi söker för detta uppdrag med goda chanser till förlängning! Om företaget Anticimex grundades som familjeföretag år 1934 med fokus på skadedjurskontroll och har sedan dess etablerat sig i så många som 21 länder runtom i världen. Företaget har dessutom fler inriktningar än bara skadedjur – de är även verksamma inom matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Med sina 1500 medarbetare i Sverige är Anticimex det ledande och moderna serviceföretaget för både privatpersoner och företag. Vad erbjuder rollen? Som kundservicemedarbetare hos Anticimex erbjuds du en utvecklande och stimulerande roll tillsammans med ett härligt och kundfokuserat gäng. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: -Ingå i Anticimex kundtjänst-team -Förse kunder med information och rådgivning kring skadedjur över telefon och mail. -Vara administrativt stöd för våra tekniker inom matsäkerhetstjänsten Teamet hjälper varandra i arbetet med att ge kunder professionell och personlig service. Självklart får du utbildning hos företaget när du börjar! Uppdraget är fram till september månad med goda chanser till förlängning. Vem är du? Du som söker bör vara van vid att arbeta i högt tempo och samtidigt kunna behålla din serviceglädje och ditt professionella intryck. Tjänsten kräver att du är en ansvarsfull person som är bra på att strukturera upp ditt arbete. Du är en bra teamplayer, och drivs av möjligheten att påverka ditt arbete. Att skapa relationer över telefonen har du lätt för och med din erfarenhet från serviceyrket mår du bäst när du får hjälpa andra människor. Du är införstådd med att du kommer att utgöra en viktig del i det dagliga arbetet och du besitter respekt för både kollegor såväl som arbetsplatsen. För att kunna erbjuda bästa möjliga hjälp är det viktigt att du behärskar svenska språket obehindrat. Vi ser även att du som söker har gått ut gymnasiet med fullständiga betyg. Tidigare erfarenhet av administrativt arbete och vana vid att arbeta i olika system är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och intervjuer kommer att ske löpande med tillsättning när vi hittar rätt person. Är detta din perfekta match? Känner du att detta stämmer in på dig och det du vill arbeta med? Tveka inte - skicka in din ansökan! Om Team Effektiv Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga – ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar? För den här tjänsten kommer du vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med chans till förlängning. Varmt välkommen med din ansökan Du är varmt välkommen att söka tjänsten innan den 30/4. Har du frågor angående tjänsten går det bra att kontakta Madeleine på [email protected]. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Sökord Effektiv, Anticimex, Uddevalla, Kundtjänst, Kundservice

10 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare sökes till Anticimex i Uddevalla

Är du en social och driven person som gillar att arbeta i en trevlig miljö med härliga kollegor? Anser du att problem är till för att lösas? Då kan just du vara den vi söker för detta uppdrag med goda chanser till förlängning! Om företaget Anticimex grundades som familjeföretag år 1934 med fokus på skadedjurskontroll och har sedan dess etablerat sig i så många som 21 länder runtom i världen. Företaget har dessutom fler inriktningar än bara skadedjur – de är även verksamma inom matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Med sina 1500 medarbetare i Sverige är Anticimex det ledande och moderna serviceföretaget för både privatpersoner och företag. Vad erbjuder rollen? Som kundservicemedarbetare hos Anticimex erbjuds du en utvecklande och stimulerande roll tillsammans med ett härligt och kundfokuserat gäng. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: -Ingå i Anticimex kundtjänst-team -Förse kunder med information och rådgivning kring skadedjur över telefon och mail. -Vara administrativt stöd för våra tekniker inom matsäkerhetstjänsten Teamet hjälper varandra i arbetet med att ge kunder professionell och personlig service. Självklart får du utbildning hos företaget när du börjar! Uppdraget är fram till september månad med goda chanser till förlängning. Vem är du? Du som söker bör vara van vid att arbeta i högt tempo och samtidigt kunna behålla din serviceglädje och ditt professionella intryck. Tjänsten kräver att du är en ansvarsfull person som är bra på att strukturera upp ditt arbete. Du är en bra teamplayer, och drivs av möjligheten att påverka ditt arbete. Att skapa relationer över telefonen har du lätt för och med din erfarenhet från serviceyrket mår du bäst när du får hjälpa andra människor. Du är införstådd med att du kommer att utgöra en viktig del i det dagliga arbetet och du besitter respekt för både kollegor såväl som arbetsplatsen. För att kunna erbjuda bästa möjliga hjälp är det viktigt att du behärskar svenska språket obehindrat. Vi ser även att du som söker har gått ut gymnasiet med fullständiga betyg. Tidigare erfarenhet av administrativt arbete och vana vid att arbeta i olika system är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och intervjuer kommer att ske löpande med tillsättning när vi hittar rätt person. Är detta din perfekta match? Känner du att detta stämmer in på dig och det du vill arbeta med? Tveka inte - skicka in din ansökan! Om Team Effektiv Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga – ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar? För den här tjänsten kommer du vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med chans till förlängning. Varmt välkommen med din ansökan Du är varmt välkommen att söka tjänsten innan den 30/4. Har du frågor angående tjänsten går det bra att kontakta Madeleine på [email protected]. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Sökord Effektiv, Anticimex, Uddevalla, Kundtjänst, Kundservice

10 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

9 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Kock vid havet

Vill du vara vår kock och leda arbetet i vår restaurang? Vi söker dig som vill skämma bort våra gäster i restaurangen och vara del av att skapa en helhetsupplevelse för dem som besöker vår semesteranläggning. I restaurangen serverar vi a la carte samt middagar till större sällskap och event. Vi serverar traditionella rätter från havet och skogen och har hållbarhet i fokus. Maten vi serverar utgör en del av en helhetsupplevelse för våra övernattande gäster och övriga gäster som kommer för att uppleva platsen och naturen här. Vårt kök är öppet från april till oktober och serverar primärt frukost och middag till sällskap och incheckade gäster. Under vår högsäsong under juli och augusti har vi öppet alla dagar i veckan och ett tiotal personer arbetar i restaurang-teamet. Under den perioden serverar vi frukost, enklare lunch och middag dagligen. Under för- och eftersäsong arbetar du själv i köket och med ett fåtal kollegor i matsalen. I din roll som kock arbetar du primärt kvällstid med fokus på helger. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: Planera, förbereda och tillaga mat Köpa in råvaror Utföra alla i köket förekommande arbetsuppgifter Utformning av rutiner för köket och genomförandet av egenkontroller Vi är ett lite team som jobbar tätt ihop och du kommer att ha stor möjlighet att påverka menyer och hur vi jobbar i restaurangen. Vi ser gärna att du har egna idéer. Vi utgår ifrån att du brinner för mat och dryck. Vi ser även att du är ordningsam, tar ansvar och gillar att samarbeta. Vilka är vi? Anfasteröd Gårdsvik är en semesteranläggning för den som vill uppleva en naturnära och bekväm semester. Vi började vår resa 2017 då vi tog över en anläggning med 60 år på nacken. Idag har vi 200 säsongscampingtomter, 20 hotellstugor, glamping och restaurang. Utöver detta erbjuder vi en mängd aktiviteter kring hav och skog. Hållbarhet och platsens historia är viktiga byggstenar i vår verksamhet och vi gillar naturupplevelser och nya idéer. Vi växer så det knakar vilket innebär att det finns möjlighet att på sikt ta ett större ansvar inom organisationen. Bredden i verksamheten innebär också att det finns möjlighet att testa en mängd arbetsområden. Vem är du? Du har flerårig erfarenhet från kockyrket, gärna från anläggningar med en kombination av mat, boende och upplevelser. Du har förmågan att själv planera din arbetsdag och arbetet i köket Du är kvalitetstänkande, månar om hållbarhet och förstår värdet i begreppet ”matupplevelse” Du kan arbeta både självständigt och i grupp och du känner stolthet i att leverera ett väl utfört arbete. Du är glad och positiv. Våra krav: Flerårig erfarenhet av kockyrket B-Körkort Du ska kunna kommunicera väl på svenska och engelska Omfattning: Vi erbjuder en tillsvidare-anställning som omfattar ca 80% på ett år med en fast månadslön alternativt en säsongsanställning baserat på de timmar du jobbar. Den mesta av arbetstiden fördelat på mars till november, med en fördelning av fler timmar under högsäsong och färre under lågsäsong. Skicka ditt CV till [email protected] och motivera i ett medföljande brev varför just du skulle passa hos oss.

9 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024