Runner till Lyckorna Brygga. SE HIT 👉🏼

Är du kreativ, vill vara med att skapa magiska gästupplevelser med havet som närmsta granne? Vi på Lyckorna brygga drivs av passion, glädje och känner stolthet i det vi gör. Nu letar vi efter dig som vill jobba med fisk och skaldjur, evenemang och bröllop tillsammans med oss. Hos oss hjälps alla åt för att ge gästen det lilla extra. Som runner är du den viktigaste medarbetaren hos oss på Lyckorna Brygga. Du arbetar med mötet med gästen, ser till att det är rent och snyggt i restaurangen samt hjälper till där det behövs. Är positiv och glad Är en JA sägare Redo att lära dig ännu mer Engagerad och motiverad TILLTRÄDE Sommaren OMFATTNING Säsong 100% juni till augusti (finns helgjobb) FRÅGOR OM TJÄNSTEN Kontakta Björn Andersson [email protected] OM OSS Lyckorna Brygga i Ljungskile är en säsongsbaserad verksamhet öppen från påsk till jul. Vår restaurang ligger boksavligt talat över havet med vyer över Ljungskileviken och Orust. Det här tjänsten som vår samarbetspartners använder heter Progressio GO. En tjänst inom vår portfölj som passar små och medelstora företag inom besöksnäringen. Här ges tillgång till marknadens effektivaste verktyg, Progressios framgångsrika rekryteringsstrategi och ett team som arbetar aktivt på året runt basis. Vill du veta mer om tjänsten? Vill du komma igång? 👉🏼 KOM IGÅNG? (https://calendly.com/progressioswe/30min?month=2024-02)

9 februari 2024
Sista ansökan:
28 juli 2024
Gryning söker jour-och familjehem

Gryning ägs av kommunerna i Västra Götaland och erbjuder bland annat HVB- och öppenvård för barn, ungdomar och familjer, jour- och familjehem, beroendevård, lägenheter med stöd, boende för ensamkommande barn och ungdomar, insatser mot hedersrelaterat våld och förtryck samt LSS-boende. ARBETSUPPGIFTER Konsulentstödda jour- och familjehem Som konsulentstött jour- eller familjehem tar ni emot barn och ungdomar för en kortare eller längre tid. Ni får en ekonomisk ersättning som gör det möjligt för en vuxen att vara hemma på hel- eller deltid. Därutöver får ni kontinuerligt stöd av Grynings medarbetare och extern handledning, regelbunden fortbildning, tillhörighet i en grupp av andra jour- och familjehem och möjlighet till avlastning. Innan ni blir ett jour- eller familjehem inom Gryning genomgår ni en utredning. KVALIFIKATIONER Vem kan bli jour- eller familjehem? Ett jour- eller familjehem är en familj som vill öppna sin dörr och famn för någon annans barn. Familjesituationen är inte avgörande. Det som är viktigt är livserfarenhet, personlig mognad samt en trygg och stabil livssituation. Tidigare uppdrag eller erfarenhet av arbete med barn eller ungdomar är meriterande. Det är en fördel om ni är 30 år eller äldre. Ni kan inte förekomma i polisens brotts- och misstankeregister, försäkringskassans register avseende längre sjukperioder eller kronofogdens register och det ska finnas ett ledigt, möblerat sovrum till det placerade barnet. En viktig uppgift är att stödja barnets relationer till sin biologiska familj. ÖVRIGT Ersättning och stöd Våra familjer erhåller en ekonomisk ersättning för uppdraget. Ersättningen utgörs av omkostnad, som ska täcka de utgifter för barnet samt arvode som är en ersättning för utfört arbete. Låter detta intressant? Kontakta Sofia Eriksson, familjehemskonsulent, för mer information.

7 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Asiatiska kockar sökes

Vårt koncept är att erbjuda högkvalitativ asiatisk fast food, antingen för att avnjutas på plats eller för avhämtning i restaurangen eller i våran drive thru. Vi är mycket serviceinriktade och ser alltid till att våra gäster får bästa möjliga upplevelse av sitt besök i våra restauranger. Det är av yttersta vikt att den mat vi serverar när av högsta kvalité. Vi söker dig som har ett brinnande intresse för matlagning och det asiatiska köket. Är plikttrogen, ansvarsfull, positiv och gillar att jobba i högt tempo. Sök jobbet idag . Vi söker dig som har erfarenhet av det asiatiska köket. Du skall kunna jobba med en wok panna och hantera råvaror. Har du ett brinnande intresse får du söka jobbet , då vi kan lära upp dig . Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

7 februari 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Fordonstekniker till Mekonomen Billivet i Uddevalla AB

Vi söker dig som gillar högt tempo och teamwork. Du har ett stort intresse för bilar och vill ständigt bli bättre på det du gör. Du är nyfiken och har inga problem med att lära dig jobba med flera olika bilmärken. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan redan idag! Som Fordonstekniker hos oss på Mekonomen i Uddevalla kommer du att jobba med felsökning, reparation och servicearbeten på personbilar av alla bilmärken. Du ansvarar för att reparationer och service åtgärdas på ett tillförlitligt sätt och enligt tillverkarens anvisningar. Du har: • Gymnasial utbildning inom Fordonsteknik • God datorvana • Minst B körkort • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift • Erfarenhet av arbete som bilmekaniker/servicetekniker Du är kvalitetsmedveten, arbetar bra självständigt likväl som i grupp. Som fordonstekniker är du strukturerad, beslutsam och noggrann. Vidare är du flexibel och kan med lätthet prioritera och anpassa dig i en föränderlig miljö. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi erbjuder Som en ledande aktör i branschen erbjuds du ett spännande arbete i en innovativ koncern som värdesätter hög kvalitet. Med en effektiv logistikkedja kan vi erbjuda både konsumenter och företag lösningar för ett enklare och mer prisvärd bil liv. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mejl dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.

5 februari 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Sommarvikarier sökes till Uddevalla

Vi har valt att själva genomföra rekryteringsprocessen och undanber oss alla former av erbjudande från annonserings- och bemannings-/rekryteringsföretag. Vi tillämpar individuell lönesättning, semester och OB enligt kollektivavtal med Vårdföretagarna. Om Kompis Assistans Kompis Assistans EF gör det möjligt för personer med funktionsnedsättning att kunna leva sina liv som alla andra, utifrån sin egen förmåga och vilja. Hos oss är alla lika mycket värda och vi strävar efter rättvisa förhållanden för våra assistansberättigade och medarbetare.  Vår vision är att vara det tryggaste valet, nu och i framtiden. Kompis Assistans EF erbjuder sedan 1995 personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning i hela Sverige. Vi verkar i hela Sverige och vårt huvudkontor är placerad i Borlänge och har även kontor i Sundsvall, Stockholm och Hässleholm. Kompis Assistans är en av de 25 största assistansanordnarna i Sverige med cirka 650 medarbetare. Att arbeta som personlig assistent hos oss Personlig assistent är ett kvalificerat och ansvarsfullt arbete. Det innebär att du behöver vara trygg i dig själv och lyhörd för andras behov. Självbestämmande, valfrihet, integritet och delaktighet är Kompis Assistans värderingar och något som du förväntas arbeta utifrån. Belastningsregistret För att få arbeta som personlig assistent hos oss måste du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister - utdrag (442.3). Viktigt att tänka på är att polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor så beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Utdraget kommer att efterfrågas vid en eventuell intervju. Vill du ha det roligaste sommarjobbet? Då är det jobbet som personlig assistent du ska söka! Vill du ha ett av de viktigaste yrkena på arbetsmarknaden och är intresserad av att arbeta med människor? Då kan vi på Kompis Assistans erbjuda dig ett fint jobb som personlig assistent i sommar! Du kommer fylla en viktig funktion då den ordinarie personalen är på ledighet och du kommer att få utvecklas och lära dig massor som du har med dig in i framtiden. Som personlig assistent hos oss är du vårt främsta och viktigaste verktyg för att ge det individuella stödet som din assistansberättigade behöver i livets alla situationer. Ditt arbete är där den assistansberättigade befinner sig. Det kan exempelvis vara hemma, borta eller på stranden. Man vet aldrig hur en dag ser ut! Vi har assistansberättigade i alla åldrar med olika funktionsvariationer och vi finns runt om i hela landet. Arbetstider: Varierar under dag, kväll, helg, natt (både vaken och jour). Kan vara olika på de olika arbetsplatserna så skriv i din ansökan hur just du kan arbeta. Anställningsvillkor: Vikarie juni-aug sommaren 2024. Tjänstgöringsgraderna kan variera upp till 100%. Intervjuer och introduktion sker löpande under hela annonsperioden. Utdrag ur polisens belastningsregister krävs vid ev. anställning hos oss. För oss på Kompis Assistans är det viktigt att kunna ha en god kommunikation med våra kandidater samt kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och vi ber därför vänligen att skicka in ansökan via länken digitalt och inte genom e-post. Det här erbjuder vi dig som anställd hos oss! * Längre uppsägningstider än vad kollektivavtalet regler * Marknadsmässiga löner * Kompetens- och utvecklingsmöjligheter * Friskvårdsbidrag * Handikappanpassade semesterhus i Sälen och Spanien att semestra i * Profilkläder från vår egen webbshop * Assistentträffar runt om i landet

29 januari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Auktoriserad revisor till Uddevalla & Tanum!

Vi söker för vår kunds räkning en auktoriserad revisor i Uddevalla eller Tanum! Nu ges möjligheten för dig som är auktoriserad revisor att bli en del av ett familjärt bolag beläget i Uddevalla och Tanum. Du erbjuds en flexibel arbetsplats med medarbetarfokus och god kultur. Kunderna varierar från små till medelstora bolag, vilket ger dig chansen att skapa och fördjupa goda relationer med dina kunder! På sikt kan delägarskap bli aktuellt. Start: Enligt överenskommelse Plats: Uddevalla, Tanum Anställningsform: Tillsvidareanställning, direkt hos vår kund. Sök gärna så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (https://wrknest.se/) .

29 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Account manager till Telexia

Nu söker vi en Account manager till vår kund Telexia i Uddevalla! Här får du chansen att bygga långsiktiga relationer, utveckla dina säljkunskaper och få möjlighet att vara ansvarig över hela säljprocessen! Om företaget Telexia erbjuder lösningar inom telefoni, IT-support, skrivare samt andra tillbehör såsom kaffemaskiner, körjournaler och arbetsordersystem. På Telexia hittar du alla tjänster ett företag kan tänkas behöva på ett och samma ställe vilket gör de till den ultimata samarbetspartnern för företag som vill förenkla sin vardag. Om Teamet och Rollen Som Account manager hos Telexia får du vara en del av en arbetsplats med stor möjlighet till utveckling och att få påverka din arbetsdag. Du får själv ansvara för hela säljprocessen och bygga upp din egen kundbas. I säljprocessen ingår bland annat: Prospektering och mötesbokning via telefon Genomförande av möten hos kund Bygga och upprätthålla relationer med dina kunder. På Telexia kommer du få en introduktion till tjänsten av erfarna säljare och en utbildning av produktkatalogen. Din roll kommer sedan främst att innebära en hel del prospektering, kalla samtal med stort fokus på att boka möten samt att etablera dig på marknaden. På Telexia får du vara en del av ett härligt team och en arbetsplats med roliga tävlingar, aktiviteter och konferenser. Telexia är just nu i en utvecklingsfas och har sedan sin start 2020 öppnat upp 6 kontor på olika orter i Sverige och ser nu fram emot att utöka dessa ytterligare. Om dig🫵 Vi söker dig som har påbörjat din säljkarriär och vill utvecklas som säljare. Du behöver ha ett starkt driv och stort intresse för försäljning. Vi ser att du är en resultatinriktad och social person som trivs i en självständig och ansvarstagande roll där du får utvecklas som säljare. För rollen krävs även att du har god kommunikationsförmåga och förmåga att bygga och underhålla relationer med kunder. Viktigt är även att du har god struktur och planeringsförmåga. Krav: B-körkort Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Tidigare erfarenhet av försäljning Starkt driv och intresse för försäljning Meriterande är om du tidigare arbetat med B2B-försäljning och/eller telecom. Välkommen med din ansökan Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]

25 januari 2024
Sista ansökan:
13 juli 2024
Lokalvårdare till Fritidsanläggning

Hafsten Resort är belägen på en halvö 2 mil utanför Uddevalla Centrum mot Orust, med härlig utsikt över havet och vår fina natur. Hafsten erbjuder förutom campingtomter, stugor och restaurang även unika upplevelser samt aktiviteter för både vuxna och barn. Hafsten är ett familjeföretag och startades 1955. Mycket har hänt sedan det grundades. Vi har bland annat ett stort poolområde, Sveriges längsta Zipline och en nybyggd höghöjdsbana. Besök gärna vår hemsida www.hafsten.se och undersök vårt utbud på anläggningen. Vi söker nu dig som vill vara med i vårt städ-team och hjälpa till att hålla anläggningen ren och fin. Du kommer bland annat att städa stugorna, servicehusen, restaurangen och receptionen. Välkommen att ansöka snarast då vi anställer löpande.

24 januari 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
TIG-Svetsare - Trollhättan

Arbetsbeskrivning Är du ordningsam, flexibel och har erfarenhet som TIG-svetsare? Vi söker TIG-svetsare i Trollhättan för kunds räkning. Vi kommer erbjuda ett långsiktigt uppdrag med goda chanser till en anställning direkt hos kund. Vi söker dig som är duktig på att samarbeta, är kvalitetsmedveten, detaljorienterad och med erfarenhet av TIG-svets sedan tidigare, gärna i rostfritt eller andra höglegerade material. Skiftgången är 3-skift. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansökningar bearbetas löpande så sök redan idag! Ansvarsområden Som svetsare på detta uppdraget kommer du att växla mellan självständigt arbete och arbete i team. Tjänsten kan komma att innebära många kontakter och det är även därför viktigt med bra samarbetsförmåga samt hög kvalité på det utförda arbetet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara manuell TIG-svetsning i nickelbaslegeringar. Kvalifikationer Kvalifikationer Erfarenhet / kunskap av TIG-Svetsning Goda språkkunskaper i svenska såväl i tal och skrift Flexibilitet för skiftarbete Meriterande: Truck & traverskort Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

17 januari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sommarjobb inom vård- och omsorg Uddevalla kommun - din insats gör skillnad

Uddevalla – en plats för hela livet  Välkommen att bli en del av vår växande kommun - och att tillsammans med oss arbeta för att ge våra kommuninvånare ännu bättre service.   Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats som ger dig stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Vårt mål är att alla ska kunna trivas och växa - under ett helt yrkesliv. Vi vill också utvecklas som arbetsgivare och arbetar aktivt för att på bästa sätt ta till vara på din kunskap och ditt engagemang. Vi uppskattar och uppmuntrar till medskapande från alla.  Uddevalla kommun är en vacker plats vid havet i hjärtat av Bohuslän. Vi tror på ett öppet och positivt samspel mellan kommun, utbildning, näringsliv och kultur.   Vi hoppas att du kommer att trivas hos oss!  Visste du att 92 procent av de som sommarjobbade 2023 var nöjda och kan tänka sig att söka jobb hos oss igen? Hos oss är det lätt att trivas! Vad erbjuder vi? Hos oss erbjuds du ett flexibelt arbete där vi skapar en trygg vardag för våra brukare genom god vård och omsorg. Du får värdefull arbetslivserfarenhet inför ditt framtida arbetsliv Härliga och stöttande kollegor Möjlighet att arbeta som timvikarie även andra delar av året Vi söker även timvikarier. Perfekt för dig som vill börja jobba, utvecklas och tjäna extra pengar redan innan och efter sommaren. Om du är intresserad av det så skriv det i ditt CV eller personliga brev. Om jobbet Drömmer du om att arbeta med äldre människor eller vill du jobba med personer i alla åldrar? Vi har något som passar alla. Ett jobb hos oss innebär att du möter personer som är i behov av din hjälp, ditt stöd och ditt engagemang. Hur stödet kan se ut beror på personernas behov och önskemål. Det kan handla om att hjälpa till med personlig omvårdnad, hygien, inköp, tvätt, städning eller aktiviteter av olika slag. Oavsett var du jobbar så är ditt uppdrag att tillsammans med stöttande kollegor arbeta för att skapa fina dagar och en varm, trygg och glädjerik tillvaro för dem vi är till för. Inom vilka områden kan du söka jobb? Hemtjänst – Läs mer om hemtjänsten här. Trygg hemgång och dagverksamhet - Läs mer om Trygg hemgång och dagverksamhet här. Vård och omsorgsboende – Läs mer om vård- och omsorgsboende här. Korttidsenhet inom vård och omsorg - Läs mer om korttidsenhet inom vård och omsorg här. Personlig assistans – Läs mer om personlig assistans här. Boende LSS – Läs mer om boende LSS här. Korttids för barn och ungdomar LSS - Läs mer om korttids för barn och ungdomar LSS här. Daglig verksamhet LSS Socialpsykiatri och missbruk- Läs mer om socialpsykiatri och missbruk här. Arbetstider som passar dig Du har stor möjlighet att jobba upp till heltid! Eftersom verksamheterna är i gång dygnet runt, varje dag, finns det stor variation i arbetstider och schema. Vi erbjuder arbetspass förlagda på dag/kväll, helger och för vissa tjänster även natt. Varierande arbetstider ger möjligheter att kombinera jobb med roliga sommaraktiviteter. Vem söker vi? Du har ett gott bemötande, vilja och förmåga att hjälpa andra och att kunna möta brukarens behov Du är flexibel och har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter Du tar ansvar för din uppgift och lägger ner tid och engagemang i ditt arbete För att du ska lyckas och trivas i ditt arbete som sommarvikarie behöver du ha ett intresse för att hjälpa andra. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i rekryteringsprocessen. Kvalifikationer Du har fyllt 18 år. Vi prioriterar sökande med godkänd eller pågående utbildning motsvarande omvårdnadsprogrammet, barn – och fritidsprogrammet eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har god datorvana och vana av att hantera mobiltelefon samt andra digitala verktyg och system. Inom vissa av våra verksamheter är B-körkort ett krav. Vi ser det även som positivt ifall du har tidigare arbetserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Hur ser vår rekryteringsprocess ut? Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden utifrån verksamheternas behov. Vi använder språkbedömning i vår rekryteringsprocess Du ska uppge referens till nuvarande eller senaste chef, handledare med namn, telefonnummer och mailadress. Har du ingen tidigare arbetserfarenhet? Lämna en av dina lärare på din gymnasieskola som referens. Du måste lämna utdrag ur belastningsregistret innan du kan påbörja en anställning. Nu kan du få ditt utdrag från polisens belastningsregister som digital post om du har en digital brevlåda. Har du ingen digital brevlåda tänk då på att beställa det i god tid då det kan ta längre tid. Klicka på denna länk för att komma till Polisen.se där du kan beställa hem ett utdrag från belastningsregistret. Du är välkommen med din ansökan! Anställning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas. För tjänster där arbetet innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och ungdomar, samt för verksamhet inom LSS, vård- och omsorg, hälso-och sjukvård, psykiatrisk vård och missbruksvård, ska giltigt utdrag ur polisens belastningsregister visas upp alternativt lämnas in före anställning. Tänk på att det kan ta tid att få utdraget så beställ det i god tid för att rekryteringsprocessen inte ska fördröjas. När du söker ett jobb hos oss sparas din ansökan. Det beror på att vi är en offentlig verksamhet. Din ansökan blir en allmän handling när vi har mottagit den. Det innebär att ansökningshandlingar och information om vem som sökt en tjänst kan begäras ut av den som vill. Om du har skyddad identitet ska du inte göra din ansökan digitalt utan kontakta den som står som kontaktperson i annonsen.  För dig som inte är medborgare inom EU/EES-området krävs arbetstillstånd, detta gäller inte dig som har permanent uppehållstillstånd. Arbetstillståndet ska uppvisas vid intervjutillfället. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

3 januari 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024