Assistera Skandinavien AB är ett familjärt företag som erbjuder personlig assistans till personer med funktionsnedsättning som är beviljad personlig assistans enligt lagen om stöd och service (LSS). Vi är ett mindre bolag med lång erfarenhet som ser hur viktiga alla i verksamheten är – assistansanvändare, anhöriga såväl assistenter. För att bedriva en bra assistans krävs det att alla parter är nöjda och har det bra, vårt jobb är att se till att det blir så för dig. Vi söker nu en kvinnlig personlig assistent med möjlighet till anställning på schemarad (tjänstgöringsgrad cirka 75%). Personliga egenskaper Det är väldigt viktigt att du behärskar det svenska språket både i skrift och tal på ett sätt så att du kan kommunicera med assistansanvändaren, kollegor och ev. vårdpersonal etc. utan att missförstånd uppstår. Viktiga egenskaper i arbetet som personlig assistent är att du är noggrann, ansvarsfull och försöker komma med lösningar. Ibland kan du behöva läsa av brukarens behov och önskemål utan att de är uttalade så lyhördhet och förståelse för behov är högt prioriterade egenskaper. Du är lugn, empatisk och ser möjligheter. När stressiga situationer uppstår är det bra om du är stabil och kontrollerad. Du har en positiv attityd till ditt arbete och kan kommunicera på ett tydligt sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Arbetsuppgifter Under din arbetsdag hjälper du assistansanvändaren med allt som hen själv inte klarar av, utifrån beviljad insats. Du hjälper till med förflyttningar och stöttar hen i alla aktiviteter, allt från hushållsuppgifter till hjälp med personlig hygien. Insatserna utgår från brukarens behov och önskemål. Vidare kan vissa brukare behöva stöd i kommunikationen och i samverkan med hens kontaktnät. I arbetet ingår även att föra dokumentation, rapportera tillbud och avvikelser och hos vissa brukare utföra delegerade arbetsuppgifter (t.ex. delegering och egenvård). I rollen som personlig assistent är din arbetsplats var assistansanvändaren än befinner sig. Det kan vara i hemmet och vid olika aktiviteter utanför hemmet. Övrigt B-körkort är meriterande och hos vissa assistansanvändare ett krav. Arbetstiderna varierar mellan dagar och kvällar. Urval och tillsättning av tjänsterna sker löpande. Om du som kandidat går vidare i processen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. Maila oss ditt CV och personliga brev redan idag så berättar vi mer om vad vi kan erbjuda just dig. Om anställningenLön Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön
Vi utökar vår produktion för Skellefteå Kraft och söker därmed personer som vill arbeta i en utvecklande och inkluderande miljö med försäljning och service, med goda löneförutsättningar. Vi erbjuder ett flexibelt arbetsliv där arbete sker både på arbetsplatsen och på distans och vi har precis flyttat in i nyrenoverade lokaler högst upp på 10:e våningen i Thulehuset med fantastisk utsikt över älven. Om tjänsten Tjänsten innebär försäljning av Skellefteå Krafts elavtal via telefon, till noggrant selekterade hushåll. Vi har i dagsläget ett befintligt team om 15 personer, med en stor variation på ålder, kön och bakgrund. Teamet är vana att arbeta självständigt samtidigt som teamkänslan alltid är närvarande. Arbetet sker under kontorstider, måndag till fredag. På helgerna ägnar vi oss åt återhämtning och personliga intressen. Vårt lönesystem gör att din drivkraft och din färdighet kommer att påverka ditt lönekuvert. Vi arbetar efter ett provisionssystem vilket gör att ditt arbete har direkt påverkan på din lön. För att du ska känna dig trygg har du även en garanterad månadslön. Online har kollektivavtal med Unionen. Vem söker vi? Vi söker dig som är ansvarsfull och har en positiv inställning till försäljning. Vi vill att du är målinriktad och prestationsorienterad men även klarar av motgångar. Du passar väl in i ett arbetslag som är vant att arbeta självständigt och tar ansvar för sitt arbete. Du är inte rädd för att ta för dig samtidigt som du värnar om god sammanhållning och en trevlig arbetsplats. Du är positiv till mångfald, jämställdhet och värnar om allas lika värde. Erfarenhet Vi ser gärna att du har mångårig erfarenhet inom arbetslivet, gärna inom service- och försäljningsbranschen. Erfarenhet inom ledarskap är meriterande. Du har goda språkkunskaper i svenska, både i tal och skrift. Sök tjänsten Det absolut viktigaste för oss är vem DU är som person och är positiv till försäljning och service. Även om du ännu inte har tidigare erfarenhet är du välkommen att söka tjänsten. Intervjuer sker löpande och tillträde av tjänst sker i Augusti/September. Om Online Online är byggt av människor med entreprenörskap och personligt driv. Sedan 1993 har vi hjälpt företag att skapa och bibehålla värdefulla kundrelationer. Vi insåg tidigt att hållbara kundrelationer skapas genom att ta ansvar för de förväntningar som kunden har och vi hjälper våra uppdragsgivare att uppnå detta.
Vi söker en certifierad, självständig och serviceinriktad kylteknik som vågar ta egna beslut. I ryggen har du ett erfaret och kunnigt team som tillsammans med dig vill leverera den bästa servicen till våra kunder och fortsätta vår tillväxt i Norr- och Västerbotten. I den här tjänsten med Umeå som utgångspunkt! Om tjänsten Som kyltekniker på Francks Kylindustri är ditt arbete framför allt belagt ute hos våra kunder som har allt från små till större och komplexa anläggningar, vilket innebär en stor variation. För det mesta kommer du att jobba självständigt men vid projekt även i team. Rollen som kyltekniker på Francks innebär stor frihet under ansvar och du får möjlighet att arbeta både med service och entreprenadprojekt. Vi arbetar med både planerat, förebyggande och avhjälpande underhåll, renoveringar, uppgraderingar och ombyggnader av kylsystem. Våra kunder finns bland annat inom butik, livsmedel, fastighet, lager/logistik och processindustrin. Du kommer att utgå från våra lokaler i Umeå och kommer spela en viktig roll för oss i vår expansion då våra kyltekniker är de främsta representanterna för Francks Kylindustri! Vad vi erbjuder dig möjlighet att påverka och dela med dig av dina idéer, tankar och kunskaper ett härligt gäng kollegor i olika åldrar och med olika expertisområden stor frihet under ansvar med möjlighet att fatta egna beslut stöd i form av erfarna kollegor inom hela Francks Kylindustri utvecklingsmöjligheter kollektivavtal med bl.a. bra försäkringar och tjänstepension arbetstidsförkortning friskvårdsbidrag och regelbundna hälsoundersökningar tillgång till egen servicebil där du utgår hemifrån Om dig Du har några års erfarenhet som kyltekniker och har kylcertifikat 1. Du har erfarenhet av CO2 och/eller ammoniak. Ett plus är goda el- och styr/reglerkunskaper. Du behöver ha B-körkort och goda kunskaper i svenska tal och skrift. Det är viktigt hur du är som person; att du sätter kunden i centrum, vågar arbeta självständigt och ta egna initiativ samtidigt som du även gillar att samarbeta med andra. Du har också en positiv inställning och ett brinnande intresse för teknik och viljan att ständigt lära nytt. För att trivas i rollen så behöver du vara både självgående och ha förmågan att arbeta tillsammans med andra. Du trivs i en lärande organisation, vågar be om hjälp, erbjuder hjälp ochlär av misstag. Övrigt Vi gör urval löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du inget CV eller personligt brev? Inga problem, du kan ansöka ändå :) Om FrancksSom ett av Sveriges modernaste företag inom kyla och värme kan vi lova dig en spännande framtid som tekniker hos oss på Francks. Oavsett vilken nivå du kommer in på, blir du del av ett företag med stort fokus på sammanhållning och teamkänsla. Ett team med verksamhet över hela Sverige och målet att vara bäst i landet. Vi har lång erfarenhet inom området och bred teknisk kunskap inom företaget som vi gärna delar med oss av. Francks är med och driver utvecklingen framåt när det gäller energieffektivitet och hållbar utveckling. Rätt temperatur på rätt plats är ett hantverk du kan lära dig och föra vidare. Se gärna vår film om Francks och inspireras tillsammans med oss att skapa Temperatur för en Bättre Värld.
Vi utökar vår produktion för Skellefteå Kraft och söker därmed personer som vill arbeta i en utvecklande och inkluderande miljö med försäljning och service, med goda löneförutsättningar. Vi erbjuder ett flexibelt arbetsliv där arbete sker både på arbetsplatsen och på distans och vi har precis flyttat in inyrenoverade lokaler högst upp på 10:e våningen iThulehuset med fantastisk utsikt över älven. Om tjänsten Tjänsten innebär försäljning avSkellefteå Krafts elavtal via telefon, till noggrant selekterade hushåll. Vi har i dagsläget ett befintligt team om 15 personer,med en stor variation på ålder, kön och bakgrund. Teamet är vana att arbeta självständigt samtidigt som teamkänslan alltid är närvarande. Arbetet sker underkontorstider, måndag till fredag. På helgerna ägnar vi oss åt återhämtningoch personliga intressen. Vårt lönesystem gör att din drivkraft och din färdighet kommer att påverka ditt lönekuvert. Vi arbetar efter ett provisionssystem vilket gör att ditt arbete har direkt påverkan på din lön.För att du ska känna dig trygg har du även en garanterad månadslön. Online har kollektivavtal med Unionen. Vem söker vi? Vi söker dig som är ansvarsfull och har en positiv inställning till försäljning. Vi vill att du är målinriktad och prestationsorienterad men även klarar av motgångar.Du passar väl in i ett arbetslag som är vant att arbeta självständigt ochtar ansvar för sitt arbete. Du är inte rädd för att ta för digsamtidigt som du värnar om god sammanhållning och en trevlig arbetsplats. Du är positiv till mångfald, jämställdhet och värnar om allas lika värde. Erfarenhet Vi ser gärna att du har mångårig erfarenhet inom arbetslivet, gärna inom service- och försäljningsbranschen. Erfarenhet inom ledarskap är meriterande.Du har goda språkkunskaper i svenska,både i tal och skrift. Sök tjänsten Det absolut viktigaste för oss är vem DU är som person och är positiv till försäljning och service. Även om du ännu inte har tidigare erfarenhet är du välkommen att söka tjänsten. Intervjuer sker löpande och tillträde av tjänst sker i Augusti/September. Om Online Online är byggt av människor med entreprenörskap och personligt driv. Sedan 1993 har vi hjälpt företag att skapa och bibehålla värdefulla kundrelationer. Vi insåg tidigt att hållbara kundrelationer skapas genom att ta ansvar för de förväntningar som kunden har och vi hjälper våra uppdragsgivare att uppnå detta.
The Industrialization Project Management focuses on designing, communicating, and implementing an operational plan for completing an engineering-based project in the manufacturing & industrialisation area including: Preparing designs, project controls and specifications, schedules, cost estimates, production, transportation, installation, testing and/or commissioning of new infrastructure, facilities, equipment, etc. Monitoring progress and performance against the project plan; taking action to resolve operational problems and minimize delays Identifying, developing, and gathering the resources necessary to complete the project May include preparing engineering standards, designs and work specifications; developing project schedules, budgets and forecasts; and selecting materials, equipment, project staff, and external contractors. We envision that you area specialist in industrialization project management typically obtained through education and work experience (the position typically requires 8 years or more relevant experience). You havemanaged projects with high complexity for major deliveries with medium to high impact on the business. Support teams on how to apply PM expertise skills. Most probably has a certification in project management. Responsibilities typically include: Managing large projects or (end-to-end) processes with limited oversight from the manager. Coaching, reviewing, and delegating work to lower-level professionals. Problems faced are difficult and often complex.
Vi söker dig som älskar restaurangbranschen och som är på jakt efter en ny utmaning. Du som har passion för matlagning, trivs i ett högt tempo och är kvalitetsmedveten. Du bör vara van vid att hantera stress och ha förmågan att växla upp när det krävs då tempot kommer att vara väldigt högt. Du trivs bra i ett team vars gemensamma mål är att skapa den bästa möjliga erfarenheten för våra gäster. Om företaget: The Bishops Arms är en kedja med kvalitativa gastropubar som står starka i den brittiska pubtraditionen med ett fantastiskt utbud av dryck och mat. Den första The Bishops Arms öppnade 1993 och idag finns det drygt 40 The Bishops Arms pubar från Kiruna i norr till Malmö i söder. Ungefär hälften av alla pubar ligger i anslutning till ett Elite Hotel och våra pubar har öppet alla dagar om året. The Bishops Arms erbjuder en kvalitativ, säsongsanpassad, variationsrik och prisvärd meny och vi satsar ständigt på att höja matkvalitén och ser gärna att lokala råvaror och specialiteter utvecklas. Menyn skapas lokalt utifrån lokala råvaror och efterfrågan, med utgångspunkter i ett gemensamt ramverk vilket ger våra menyer en unik lokal prägel och en trygghet för våra gäster vad vi på The Bishops Arms står för. Hos oss kommer du att laga mat med utgångspunkt i svenska smaker, svensk ölkultur och med fokus på det lokala. Smårätter, varmrätter och desserter lagade med omsorg om såväl råvara som våra gäster, proffsigt presenterade i vår klassiska engelskinspirerade pubmiljö The Bishops Arms är en del av Elite Hotels och vi erbjuder en arbetsplats med stora möjligheter att utvecklas inom företaget och koncernen. Vad får du Trevliga kollegor Trygga arbetsförhållanden Möjlighet till utbildning internt & externt För att lyckas i denna tjänst ser vi att du Har stor passion för mat och service Är noggrann Är initiativtagande Är social och trevlig Är en teamplayer Arbetsuppgifter innefattar bla: Ansvara för bemanning schemaläggning av köket. Anställning av kökspersonal i samråd med Pubchef. Fakturahantering Menysättning tillsammans med Pubchef samt Menyplanering (receptskrivning, kalkylering, skriva/beställa menyer) Utbilda kökspersonalen i gällande och uppsatta rutiner och arbetssätt. Utbilda servicepersonal kring allergener, nattmat. Leda arbetet i Köket, vidta åtgärder och följa upp att personalen arbetar efter satta kriterier och policys. Kommunicera med Pubchef regelbundet om vad som händer i köket gällande menyer, event, personal eller för att få hjälp och tillsammans hitta lösningar för att utveckla verksamheten. Beställa service/ reparationer av utrustning. Inventering månadsvis Ansvara för miljöarbetet i köket inklusive HACCP, uppföljning och upprättande av egenkontrollsrutiner. Ansvara för nyckeltalen i köket såsom bruttovinst och personal. Du kommer få jobba i ett starkt och duktigt gäng där vi värdesätter trivsel allra högst. Har man inte roligt och trivs på jobbet gör man inte ett bra jobb, det är så vi tänker. Vi vill att vår personal ska växa och utvecklas med oss! Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid. Arbetstiden är förlagd mestadels till kvällstid fördelat på vardagar och helger. Lön enligt överenskommelse.
Allt vi gör, gör vi för Umeå Våra energi-och kommunikationslösningar spelar stor roll i våra kunders vardag. Varje dag. Hos oss arbetar du med samhällsviktiga tjänster, där du är en del i utvecklingen av en hållbar region. Vi erbjuder dig en varierad yrkesroll, där du får goda möjligheter att utvecklas och växa tillsammans med oss. Samtidigt som du kan bibehålla balansen mellan arbete och fritid. Självklart ingår en rad förmåner, med fokus på att du ska må bra. Produktion Inre söker en Drifttekniker till sitt team! Är det du? Ditt uppdrag Som drifttekniker inleder du dagen med ett morgonmöte där arbetsmiljö och säkerhet står i fokus. Tillsammans med teamet planerar och prioriterar ni arbetsuppgifterna för att säkerställa en stabil och effektiv drift. Dina huvudsakliga uppgifter omfattar drift och underhåll av produktionsanläggningar och distributionsnät för värme och kyla i Umeå. Genom övervakning, styrning och optimering av processer arbetar du för att säkerställa att anläggningarna levererar enligt uppsatta mål. Arbetsdagen varierar beroende på säsong och driftläge, från att justera vattenkemin till att felsöka och förbättra processutrustning i nära samarbete med andra team. Specialistkompetenser inom gruppen möjliggör en smidig fördelning av ansvarsområden, och du har en central roll i tillsyn, skötsel, statuskontroll och underhåll. Du rapporterar, dokumenterar och följer upp arbetet löpande, vilket bidrar till både verksamhetens utveckling och en hållbar drift. Du samarbetar med skiftlagen och andra enheter för att optimera produktion och distribution. Exempel på arbetsuppgifter: • Drift och underhåll av huvudproduktionsanläggningar. • Drift och övervakning av Umeå Energis fjärrvärme- och fjärrkylnät. • Rapportera och förbättra/åtgärda brister i arbetsmiljö och miljö. • Arbeta för att minimera miljöpåverkan. • Löpande tillse att dokumentering av verksamheten utförs via diverse rapporteringssystem. • Rapportera och förbättra/åtgärda brister i anläggningen via felanmälan och operatörsunderhåll. • Utföra ronderingar kopplat till anläggningar. • Utföra ronderingar kopplade till den fortlöpande tillsynen enligt AFS 2023:11. • Följa fastställda rutiner och metoder. • Delta i daglig styrning och forum samt agera mötesledare. • Delta i förbättrings- och utvecklingsarbetet. • Utveckla verksamheten genom tvärfunktionellt samarbete och projektmedverkan. Om dig Du är samarbetsvillig och lösningsorienterad med en stark analytisk förmåga och högt engagemang. Du har ett stort intresse för kraft och värme, teknik, och processarbete samt kontroller av trycksatta anordningar. Du trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du samarbetar över avdelningar för att bidra till förbättring och utveckling inom ditt ansvarsområde. Med fokus på säkerhet och kvalitet tar du initiativ till förbättringsarbete och arbetar kontinuerligt för att stärka verksamheten. Kvalifikationer: Drifttekniker inom kraft och värme eller motsvarande utbildning/arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdig. Goda språkkunskaper i svenska. B-körkort. Erfarenhet från kraftvärmeindustrin samt kunskap i IFS-system eller styrsystem som 800xA, Siemens, Honeywell och Schneider är meriterande. Även erfarenhet från förbättringsarbete eller projektledning. Ansök direktVill du vara med och bidra till Umeåregionens hållbara omställning genom att utveckla våra anläggningar är detta ett arbete för dig. Som samhällsviktig verksamhet är det viktigt för oss med en trygg arbetsmiljö för våra medarbetare samt att våra tillgångar och information är skyddade. Som ett led i vårt systematiska säkerhetsarbete genomför vi därför en bakgrundskontroll på slutkandidaten för den här tjänsten. Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Välkommen med din ansökan via jobb.umeaenergi.se senast 2025-02-16. För mer information om tjänsten kontakta gärna rekryterande chef Karl Hallberg 070 - 228 63 71. För frågor gällande rekryteringsprocessen kontakta ansvarig rekryterare Elin Eklund, 070 25 44 637. Fackliga företrädare når du via vår växel, 090-16 00 00.
Är du en driven och engagerad revisor med några års erfarenhet? Hos KPMG får du arbeta med landets mest spännande företag och organisationer - svenska och internationella. Att arbeta i en bred och internationellt ledande verksamhet som KPMG innebär att du hjälper våra kunder att lyckas. Dessutom får du tillsammans med dina kollegor enorma möjligheter att utvecklas och skapa din egen framtid. Hos oss kan du räkna med att göra skillnad. KPMG i Umeå På KPMG i Umeå är vi idag 15 medarbetare och erbjuder tjänster inom revision, rådgivning och redovisning. Vi arbetar med kunder som sträcker sig från stora noterade bolag till mindre ägarledda företag samt föreningar och stiftelser. På KPMG i Umeå brinner vi för att tryggt och säkert leda våra kunder i en föränderlig omvärld och skapa mervärde. Vi har en kultur som är öppen och nyfiken och vi värdesätter att arbeta tillsammans. Antalet uppdrag växer i snabb takt och vi behöver bli fler anställda.Med ökade krav på hållbarhetsrapportering blir även granskning av denna en naturlig och viktig del i vår revision. Från och med 1 juli 2024 trädde direktivet CSRD successivt i kraft. Detta innebär krav på mer detaljerad och standardiserad rapportering av hållbarhetsdata för att främja ansvarsfullt företagande och stärka hållbarhetsaspekterna inom företagsstyrningen. Hållbarhetsinformation ska integreras i årsredovisningens förvaltningsberättelse och granskas av en revisor eller extern granskare, vilket även ger dig möjligheter att utvecklas inom detta område. Vi söker just nu dig som är auktoriserad revisor eller dig som arbetat som revisor 2-5 år och som ännu inte nått dit men har siktet inställt på auktorisation framöver. Du är lyhörd, har lätt för att kommunicera och har intresset, viljan och förmågan att hjälpa andra och leverera lösningar. Vi värdesätter att du är noggrann, väl medveten om mål och kvalitetsstandard samt att du lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. Vi ser gärna att du är en affärsinriktad och initiativrik person som sätter i gång aktiviteter och uppnår resultat. Du har ett flexibelt förhållningssätt, gillar att arbeta utifrån flera perspektiv och ser möjligheter i förändring. Du är flytande i både svenska och engelska. Vad vi erbjuder Hos oss finns goda utvecklingsmöjligheter och möjligheter att arbeta med just den typ av bolag som du har ett brinnande intresse för. Du kommer att få utmanas i spännande uppdrag hos våra kunder. Vi erbjuder dig ett omväxlande och ansvarsfullt arbete med nära kundkontakter. Det finns många möjligheter till stimulerande sociala kontakter, ständiga förändringar och kunskapsutveckling. Våra medarbetare är vårt ansikte utåt och våra kunder väljer KPMG som samarbetspartner tack vare vår yrkesetik, vårt engagemang i uppdragen och hög kvalité i våra leveranser. Hos oss får du arbeta proaktivt med att leverera branschanpassade tjänster som skapar mervärde för våra kunder. Vi på KPMG prioriterar en hållbar arbetsmiljö och att det skall finnas en balans mellan arbete och privatliv. Vi rekryterar resurser i takt med att vi växer och strävar efter en sund arbetsbelastning även om det självklart finns arbetstoppar. Startdatum för tjänsten är flexibelt och beslutas efter överenskommelse. Vill du göra skillnad tillsammans med oss? Din ansökan består av CV och personligt brev. Vill du veta mer om tjänsten innan du söker är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Sofie Pemer på [email protected] eller Benjamin Henriksson [email protected]. Vi hanterar ansökningar löpande så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan! At KPMG, we know that if we use and act on our insights together with the right people, we find opportunities everywhere. With 2000 employees in Sweden, Latvia and Lithuania, and a network of more than 265 000 experts in 143 countries across the globe, we are one of the world’s leading professional services firms. We offer expertise within advisory, audit and tax and legal services to many of our region’s leading companies. We may support their organizational change, provide advice regarding risk and compliance, ESG reporting or development journeys, cyber threats, technology transformation, or finance strategy optimization. We also have experts within analysis, M&A and transactions, audit, tax and legal.
Plats: Umeå, Luleå.Detta är ett konsultuppdrag via Northern Skill Är du en nyexaminerad eller junior systemutvecklare med passion för kod och problemlösning? Vill du arbeta i ett innovativt team där du får möjlighet att utvecklas och bidra till spännande projekt? Då kan detta vara tjänsten för dig! Om rollen Som junior systemutvecklare hos oss kommer du att: Delta i utveckling och underhåll av våra system och applikationer Arbeta med moderna programmeringsspråk och ramverk Samarbeta med erfarna utvecklare och andra team för att lösa tekniska utmaningar Lära dig och utvecklas inom systemutveckling genom handledning och praktiskt arbete Vara med och påverka teknikval och arkitektur i våra projekt Vi söker dig som: Har en relevant utbildning inom IT, datavetenskap eller motsvarande Har grundläggande kunskaper i programmering, gärna inom Java, C#, Python, JavaScript Är nyfiken, initiativrik och vill lära dig mer inom systemutveckling Trivs med att arbeta både självständigt och i team Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande om du har: Erfarenhet av frontend- eller backendutveckling Kunskap om databaser och API:er Erfarenhet av versionshantering (Git) Vad vi erbjuder: En inspirerande arbetsplats med kompetenta och engagerade kollegor Möjlighet till personlig och professionell utveckling Konkurrenskraftig lön och förmåner Sociala aktiviteter och en trivsam arbetskultur Ansökan Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till [e-postadress]. Sista ansökningsdag är [datum], men urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte med att söka! Vi ser fram emot att höra från dig!
WeSkill är ett konsultföretag som erbjuder specialistkompetens för IT/Tech-uppdrag inom både mjukvara- och hårdvara. Nu söker vi Javautvecklare till ett långsiktigt uppdrag hos kund i Umeå! Vad vi erbjuder En tillsvidareanställning med början i ett långsiktigt projekt hos kund. En skräddarsydd löne- och förmånsmodell där du har möjlighet att välja mellan olika upplägg beroende på var i livet du befinner dig. Oavsett val är du med och sätter din löne- och förmånspaketering utifrån dina önskemål. Fri personlig pensionsrådgivning samt övrig finansiell rådgivning förutom andra förmåner du själv har möjlighet att välja. Möjlighet att vara med och påverka företagets riktning och utveckling framåt. Arbete inom ett konsultbolag med modern prägel där hållbarhet, flexibilitet och inkludering utgör en stor del av kulturen. Om uppdraget Med början i ett långsiktigt kunduppdragkommer du arbeta i ett team av entusiastiska och engagerade systemutvecklare och i nära samarbete med övriga företagsverksamheten.Som Javautvecklare hos oss och i uppdragetkommer du att vara en del av ett agilt team som arbetar med att utveckla och underhålla kundens dataanalysprodukter. Du kommer att samarbeta nära med produktledning och kunder för att definiera och forma produkterna. I teamet idag finns utrymme till arbete i enhybriduppsättning och en flexibel inställning att hitta ett fungerande sätt för alla, och enligt de som finns i teamet idag finns en positiv framåtanda och gott samarbetsklimat inom teamet och på kundföretaget i stort. Vi söker dig som Vi ser gärna att du täcker in så mycket som möjligt av nedan: Praktisk erfarenhet i rollen som Systemutvecklare, gärna åtminstone ca3 års erfarenhet. Har en grund från Java + Springboot. Har erfarenhet av att jobba i cloudlösningar Är en nyfiken person som vill bidra i teamet med ett positivt mindset! Kompetenser För att lyckas i rollen tror vi att du som person har en känsla för kvalitet och förstår vikten av att vara kvalitetsmedveten. Vi ser att du har en god problemlösningsförmåga och att du har lätt för att samarbeta med andra människor och trivs med att arbeta i team. Vi ser även att du har en förmåga att anpassa dig efter förändringar och kan utan problem ändra synsätt om det skulle behövas. Dessutom är du självgående genom att du tar ansvar och strukturerar uppditt arbete. Om WeSkill WeSkill strävar efter att bli drömpartnern för både kund, medarbetare och samarbetspartners. Idag har vi flertalet kunder där vi levererar exempelvis systemutveckling, test- och kvalitetssäkring, IT-säkerhet, infrastruktur och automation m.m. Inom WeSkill arbetar vi främst i regionerna Skellefteå, Luleå, Umeå och Göteborg, men vi har även uppdrag i andra delar av Sverige. WeSkills grundvärderingar handlar om inkludering, flexibilitet och hållbarhet. Det har alltid varit viktigt för oss att våra anställda känner att de kan vara sig själva och blir inkluderade i företaget och därmed en del av We:et i WeSkill. Genom att prioritera förmåner och flexibilitet för våra anställda skapar vi tillsammans ett hållbart arbetsliv där du får vara med att påverka din arbetssituation. Vill du läsa mer om oss och hur vi jobbar kan du besöka vår karriärsida -https://karriar.weskill.se/ Varmt välkommen att skicka in din ansökan! Övrig information Start:Enligt överenskommelse Placering: Umeå Omfattning:100% Kontakt:Per Bleckberg, 072-245 92 88 eller [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer