Tjäna 40 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att tjäna 40 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 40 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 40 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Jobba Som Account Manager

Sök jobbet som säljare på NetJobs Group i Stockholm för att jobba som account manager! Pratar du flytande svenska & vill jobba som account manager? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som account manager. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Submit för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Extrajobb för studenter som truckförare på lager i Brunna!

Om du är student och har truckkort som vill ha ett extrajobb som truckförare på lager i Brunna, norr om Stockholm. Sök nedan! Vi söker lagermedarbetare med truckkort för extrajobb på vår kunds lager i Brunna, Kungsängen. Arbetsuppgifterna innebär att med hjälp av truck plocka varor. Andra uppgifter som förekommer är exempelvis kontroll av utgående kundorder, packning, paketsortering, påfyllning av varor samt lager relaterade sysslor. Arbetet är på många sätt självständigt men trots det är samarbete med kollegorna mycket viktigt. På lagret förväntas alla medarbetare aktivt bidra till att hålla hög kvalitet i arbetet och skapa en god stämning på arbetsplatsen. Arbetstiderna för detta uppdrag varierar men passen är i huvudsak förlagda mellan kl. 06-16.00, endast vardagar. Ett krav är att du kan arbeta minst 2 av dessa dagar varje vecka. Notera att du inte kommer att bli aktuell för tjänsten om du inte är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och kan visa intyg på det. I tjänsten kommer du att hantera alkohol. Din profil Vi söker främst dig som är student och vill jobba minst 2 dagar i veckan. Men du som har ett annat arbete om minst 50% och vill kombinera nuvarande arbete med att arbeta extra för oss är också intressant. Det krävs att du: - Är studerande minst till september 2024 och kan visa intyg på det - Kan kommunicera tydligt på svenska i tal och skrift - Truckkort A1 men meriterande med mer behörigheter så som A2-A4 B1-B4 - Kan arbeta minst 2 dagar mellan måndag-fredag - För att vara aktuell för tjänsten behöver du vara ostraffad. Notera att du i denna tjänst kommer att hantera alkohol. Låter detta intressant? Ansök redan idag! Intervjuer och urval sker löpande. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

25 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Data Engineer

We have an opportyunity for the position of Data Engineer with one of our client. COMPETENCE AND EXPERIENCE REQUIREMENTS FOR THE JOB: Min 5 years development experience using Informatica Power Center tool Experience working with different types of databases and file formats like csv, xml, json. Sound knowledge of Datawarehouse concepts Experience designing data warehouse solutions Is analytical and has ability to understand data from business context Competence in file/data handling scripts using shell or python is a plus. Experienced in implementing and capability to analyze and handle data quality issues Experience in Banking domain is strongly desired. Must have soft skills as a person: Is highly motivated, self-driven, collaborative, result oriented and structured Excellent English communication skills (written and verbal) Apply by sending your CV with small motivation to: [email protected] Selections and interviews are ongoing and a decision can be made before the last response date. Phone: 0739488808 Job Types: Temporary, Contract Contract length: 12 months Work Location: In person Application Deadline: 28-04-2024

25 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Operativt lageransvarig till gop

gop söker nu en driven operativt lageransvarig för en spännande roll där du leder ett team på fyra personer. Med ditt erfarna ledarskap och kunskap inom lager kommer du att spela en viktig roll i gops framgång. Ta chansen att vara med och forma framtiden hos ett innovativt företag med fokus på plastmaterial!   Om rollen I rollen som operativt lageransvarig på gop har du en viktig position där du tillsammans med ditt team säkerställer att godsflödet löper på så effektivt och problemfritt som möjligt.  Du ansvarar för ett team om fyra personer där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att leda och fördela arbetsuppgifter, följa upp och coacha medarbetare på individnivå samt vara delaktig i det operativa dagliga arbetet som exempelvis lossning, varuplock med hjälp av truck och in- och utleveranser. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer vara att:   Ansvara för skötsel, service, underhåll, servicekontrakt, kontroller, inköp och eventuella upphandlingar som gäller lagerverksamheten Verka enligt direktiv från närmsta chef Säkerställa att fastslagna mål inom ansvarsområdet uppnås (mäta och följa upp) Säkerställa att planering, produktion, leverans, lager och produktförsörjning fungerar optimalt och har de resurser som krävs  Personal- och arbetsmiljöansvar inom ansvarsområdet inklusive rekrytering  Utföra dokumenthantering knutet till befattningen i företagets datasystem  Säkerställa att samtliga medarbetare inom ansvarsområdet är medvetna om gops kundfokusering och kundernas höga krav på kvalité och leveransprecision   Vem är du? Du är en positiv, serviceinriktad lagspelare med en god kommunikationsförmåga mot både kunder, kollegor och medarbetare. Du har ett tydligt och lyhört ledarskap som präglas av respekt och resultat med fokus på att förbättra och utveckla ditt team. Med ett gott sinne för ordning och reda kombinerat med ett stort lösningsfokus hanterar du både långsiktiga och kortsiktiga mål framgångsrikt. Vidare är du en initiativtagande person som trivs i en arbetsmiljö där man ser eventuella hinder som utmaningar och möjlighet till förbättring och utveckling. För att lyckas i rollen tror vi att du har en gymnasieutbildning och några års erfarenhet av arbete på lager. Du har tidigare haft en ledande roll där du haft personal- och arbetsmiljöansvar. Du känner dig trygg med att arbeta i Officepaketet, meriterande är om du har erfarenhet av systemet AX Dynamics. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav, samt B-körkort och truckkort.   Om gop gop är experter inom alla typer av plastmaterial och vi vet vilken nytta de var och en kan skapa för samhälle, företag och privatperson – nu och framåt. I vårt erbjudande ryms både innovativa, egenutvecklade produkter, marknadens starkaste varumärken och kundanpassade lösningar. Våra kunder finns inom bygg, trädgård, entreprenad och industri över hela Skandinavien. Vi arbetar i nära samarbeten med våra kunder så att vårt erbjudande anpassas för den verklighet som de möter varje dag. Det har varit en självklarhet för oss sedan starten 1968. gop är idag drygt 85 anställda med en omsättning på ca 550MSEK med kontor i Kungsbacka, Stockholm, Oslo och Sorø. Läs mer på www.gop.se    Ansökan I den här rekryteringen samarbetar gop med OnePartnerGroup Stockholm. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse och du kommer att ha din arbetsplats hos gop i Kungsängen. Arbetstiderna är 07.00 – 16.00, måndag – fredag. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Josefine Blomkvist på [email protected] eller Sofia Ahlgren på [email protected]. Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail. Om du går vidare i processen kommer du att få genomföra två arbetspsykologiska tester för att vi ska kunna göra den bästa matchningen av kandidater.

25 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Söker du extrajobb i Kungsängen?

Om tjänsten Söker du efter ett extra arbete vid sidan av dina studier eller ditt nuvarande arbete? Som medarbetare på Pokayoke får du jobba med spännande verksamheter inom logistik branschen. Du blir en viktig spelare för oss och vår kunds framgång, och kommer ha stora möjligheter att utveckla din erfarenhet och kunskap. För den här rollen söker vi någon som har en annan sysselsättning på 50%. Antingen är du student eller arbetar deltid. Tjänsten är på deltid och vi ser helst att du är tillgänglig för arbete minst 2 pass/vecka, det är främst dag- och kvällspass där arbetstiderna är 05.55-14.40/14.50-23.35. Det kan förekomma nattarbete med arbetstid 21.00-05.45. Dina arbetsuppgifter Du kommer till större del få arbeta med plock, pack samt inleverans. Vad vi söker Som person tror vi att du är driven, effektiv och noggrann med en stark vilja att leverera ett bra jobb. Du ska kunna arbeta självgående och i ett team där det är högt tempo. Har du tidigare erfarenhet av lager och/eller truckkort är detta ett plus i kanten men inget krav. Det viktigaste är personliga egenskaper och inställning. Meriterande: • Tidigare erfarenhet av lagerarbete • Truckkort Detta är ett bemanningsuppdrag via Pokayoke. Intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Om Pokayoke Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Vi består av logistikspecialister och med vår långa erfarenhet i branschen finns det inte en logistikutmaning vi inte stått inför. Detta är en kunskap vi nu vill dela med oss av. Hos oss är alla lika värda. Vi tar hand om varandra och vill ständigt lära varandra och av varandra. Vi är öppna för utveckling och gör alltid vårt bästa i uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Inställningen är det viktigaste på Pokayoke!

25 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Snickare till etablerat byggföretag

Om tjänsten Vi söker för kunds räkning fyra personer som kommer jobba i huvudsak med att sätta upp gipsväggar i nyproduktion (industri) Arbetsplatsen ligger i kungsängen och tjänsterna är heltid.   Du kommer vara anställd hos SHARK bemanning AB och tjänsten börjar som en provanställning i 6 månader. Om dig Vi söker först och främst dig med yrkesbevis men även dig som även har mindre erfarenhet men ett starkt driv. Du har B-körkort. Du talar och förstår Svenska flytande i tal- och skrift Erfarenhet av liknande arbete eller relevant utbildning. För oss är karaktären oerhört viktig, vi jobbar hårt för att du skall trivas samt ha rätt förutsättningar att lyckas med uppdraget.   Vi erbjuder En attraktiv arbetsmiljö hos en välrenommerad uppdragsgivare. Bra villkor, utveckling och ansvar. En trygg och säker arbetsmiljö. Vi tillämpar byggnads avtal och tjänsten börjar som en sex månaders provanställning för att sedan övergå till en tillsvidaretjänst. För att söka tjänsten Behöver du registrera dig i vår rekryteringsplattform.

25 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Broil King söker reskontra-assistent på vikariat/deltid

Om företaget OMC Barbecues är ett kanadensiskt familjeföretag från 1906, som tillverkar Broil King® grillar och grilltillbehör. Företaget har fabriker i Kanada och USA. Den nordiska organisationen har sitt huvudkontor och lager i Kungsängen och ansvarar för distributionen i alla de 5 nordiska länderna samt Estland. Vi söker nu en noggrann och kommunikativ reskontraassistent. Tjänsten är ett vikariat på ca 3 månader. I tjänsten hos Broil King Nordic ingår: En vikare till reskontra/order för att stötta ekonomi- och orderadministratörer framför allt med kundreskontra. Exempel på uppgifter: Hantera och registrera inkommande order. Hantera returer Följa befintlig returprocess samt ansvara för att returer färdigställs Medansvarig för kontorets administrativa och praktiska arbetsuppgifter Uppdatera kundinformation För att trivas med denna tjänst behöver du: Gilla utmaningar, ha positiv energi och kunna hantera flexibilitet och stundtals högt tempo. Ha förståelse för vikten av ordning kring administration och se en glädje i att det bidrar till nöjda kunder och medarbetare. Trivas i ett företag där teamet medvetet är lite mindre till antalet men där ledord som sammanhållning, samarbete och stort eget ansvar. Din profil: Utbildning på minst gymnasienivå är ett krav, en del tidigare erfarenheter av liknande arbetsuppgifter är ett plus. Strukturerad, ambitiös och med sifferintresse samt goda datorkunskaper underlättar. Att kunna hantera Officepaketet i stort men framförallt Excel. Behärska svenska felfritt i tal och skrift är ett krav. Att kunna prata med samt läsa norska och danska är meriterande och kommer att underlätta ditt arbete. Din engelska bör vara på en mycket hög muntlig- och skriftlig nivå då kommunikation med huvudkontoret i Kanada är en del av arbetet. Anställningsform, omfattning, placeringsort Anställningen är ett vikariat på ca 3 månader 50-75% av heltid med placering på vårt nordiska huvudkontor i Kungsängen. Välkommen in med din ansökan till vår VD Tobias Minde: [email protected] omgående. Vi ser att du kan påbörja tjänsten senast 13:e Maj. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Tobias, 0708 74 77 96

25 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Söker du extrajobb i Bålsta dagtid?

Om tjänsten Söker du efter ett extra arbete vid sidan av dina studier eller ditt nuvarande arbete? Som medarbetare på Pokayoke får du jobba med spännande verksamheter inom logistik branschen. Du blir en viktig spelare för oss och vår kunds framgång, och kommer ha stora möjligheter att utveckla din erfarenhet och kunskap. För den här rollen söker vi någon som har en annan sysselsättning på 50%. Antingen är du student eller arbetar deltid. Tjänsten är på deltid 1-5 dagar i veckan dagtid. Dina arbetsuppgifter Du kommer till större del få arbeta med plock, pack samt sortering. Vad vi söker Som person tror vi att du är driven, effektiv och noggrann med en stark vilja att leverera ett bra jobb. Du ska kunna arbeta självgående och i ett team där det är högt tempo. Har du tidigare erfarenhet av lager och/eller truckkort är detta ett plus i kanten men inget krav. Det viktigaste är personliga egenskaper och inställning. Meriterande: • Tidigare erfarenhet av lagerarbete • Truckkort Detta är ett bemanningsuppdrag via Pokayoke. Intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Om Pokayoke Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Vi består av logistikspecialister och med vår långa erfarenhet i branschen finns det inte en logistikutmaning vi inte stått inför. Detta är en kunskap vi nu vill dela med oss av. Hos oss är alla lika värda. Vi tar hand om varandra och vill ständigt lära varandra och av varandra. Vi är öppna för utveckling och gör alltid vårt bästa i uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Inställningen är det viktigaste på Pokayoke!

25 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024