Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation.Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen.Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. Vi erbjuder- Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning -Garantilön + provision -Möjlighet till ren provisionslön -Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar -Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar)Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB.

153 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Servicetekniker för växellådor till KG Knutsson
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du vår nästa servicetekniker till vårt vinnande team? KGK behöver utöka ZF-verkstaden i Sollentuna där vi jobbar med utmanande uppdrag från kunder och produkter från världsledande ZF. Vi erbjuder dig ett roligt jobb i en positiv och utvecklande miljö, på en trevlig arbetsplats med mycket spännande teknik och hjälpsamma kollegor. Om tjänsten ZF Friedrichshafen AG är ett företag beläget i Friedrichshafen, Tyskland, som tillverkar komponenter för bilindustrin. ZF tillverkar bland annat växellådor, axlar, kopplingar och stötdämpare för tillverkare av person- och lastbilar, bussar, tåg, fartyg, helikoptrar samt andra maskiner. Våra kunder skickar transmissionskomponenter till oss som vi felsöker, reparerar och renoverar i vår verkstad. I rollen som servicetekniker kommer du bland annat att: Diagnostisera, reparerar, renovera och provköra ZF växellådor, axlar och liknande inom ZF:s produktprogram i vår egen ZF verkstad Ge teknisk support till våra interna avdelningar och externa kunder Arbeta med drivlinor till bussar, lastbilar, entreprenadmaskiner, spårbundna fordon och fartyg främst på vår verkstad men ibland även ute i fält För att trivas som servicetekniker hos oss behöver du vara fordonstekniskt kunnig och gärna ha erfarenhet av att arbeta med tunga fordon som buss, lastbil, entreprenadmaskiner och/eller personbil. Du är van att självständigt felsöka och problemlösa och är förtrogen med både mekanik, hydraulik och elektronik. Rollen är stationerad på vår välutrustade verkstad i Sollentuna och du rapporterar till vår servicechef. Din profil För att matcha rollen tror vi att du: Har teknisk erfarenhet från fordonsbranschen, där du jobbat flera år med liknande arbetsuppgifter Är van att självständigt felsöka Är problemlösningsfokuserad Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Har B-körkort Det är också meriterande om du harkunskaper inom fordonselektronik och harerfarenhet av svarv och svets. Vi erbjuder: En modern och fräsch verkstad Kontinuerlig utbildning och goda utvecklingsmöjligheter Välkända och världsledande produkter med mycket gott rykte Konkurrenskraftiga förmåner Ett fräscht och välutrustat gym som du har tillgång till i huset God ergonomi och bra arbetsmiljö Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Susanna Haglund på 076 221 67 07. Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! KG Knutsson AB Vår vision är att föra människor framåt. Med våra produkter och tjänster tar vi människan framåt på vägen, genom livet, i rusningstrafiken, på semestern eller på jobbet. Vill man göra det lätt för sig säger man att vi med vår e-handelsplats autokatlogen.se säljer reservdelar och tillbehör till bilar, lastbilar, bussar, båtar och arbetsfordon. Det är onekligen en stor del av vår omsättning. Men vi är så mycket mer, vi deltar i omställningen till en fossilfri fordonsflotta med vårt dotterbolag Carsmart, vi strävar mot att skapa en cirkulär ekonomi för de delar av transportbranschen vi verkar i, vi har som mål att genom smarta produkter och tjänster skydda liv på vägarna. Genom hela vår historia har långsiktiga relationer värderats högt och lika så att kunna erbjuda våra kunder produkter med hög kvalitet. Vi har en privat ägare, är cirka 1300 medarbetare och vi finns förutom i Sverige också i Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare till Upplands Väsby
Maxfps AB
Kundtjänstpersonal

Gillar du kundservice och gaming? Är du redo att ansluta dig till ett energiskt team där din entusiasm för teknik och kundservice spelar en avgörande roll? Vi är på jakt efter en ny talang till MaxGaming i Upplands Väsby. Om du delar vår passion för gaming och värdesätter starka relationer, då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! I denna roll får du möjligheten att verkligen engagera dig i dessa områden. MaxGaming är ledande inom försäljningen av gaming-produkter i Norden och har även expanderat till Europa och resterande världsdelar och är den ultimata destinationen för den krävande gamern. Som del av vårt team kommer du att arbeta i en miljö som kännetecknas av en familjär känsla och en öppen atmosfär. Om rollenSom kundtjänstmedarbetare blir du en viktig del av ett sammansvetsat team på fem personer, där ni tillsammans strävar efter att leverera förstklassig service online. I denna roll ser du varje kundkontakt som en möjlighet att bygga förtroende och stärka vår varumärkesidentitet. Teamets huvudsakliga fokus ligger på orderadministration, och för att lyckas i rollen behöver du vara administrativt lagd, strukturerad och noggrann, samt ha ett lösningsorienterat förhållningssätt. Tjänsten passar dig som har en positiv inställning till förändringar och en stark vilja att utvecklas i din roll. Du trivs i en arbetsmiljö präglad av framåtanda, gemenskap och snabba beslutsvägar. I din roll har du direktkontakt med våra kunder, med målet att ge dem bästa möjliga hjälp kring frågor om beställningar, leveranser och tekniska problem. Du kommer att arbeta i flera olika system och plattformar som samverkar, vilket gör det viktigt att du har ett intresse för tekniska lösningar och system. Dina arbetsuppgifter innefattar Övergripande administration i ERP & Ecom(order & kund). Hantera både privat- och företagskundärendenvia e-post, telefon och chatt. Svara på tekniska frågor kring produkter. Ta reda på information om produkter. Arbeta med ärenden på både svenska och engelska. Uppdatera och underhållakundbeställningar. Administrera betalningar & ärendenkopplade till Klarna och PayPal. Hantera ärenden & reklamationermot speditörer (Postnord, Bring,DHL, mm). Stödja reklamationsavdelningen på lagret. Dina kvalifikationer För att passa och framgångsrikt utföra dina uppgifter i denna roll, är det fördelaktigt om du har: Tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice, säljsupport och/eller försäljning. Erfarenhet av att jobba med ärendehanteringssystem. Teknikintresse kring IT-produkter. Multitasking-mästare. Goda kunskaper i svenska och engelska (text och tal). Vana vid att använda olika IT-system, inklusive Officepaketet och Excel. Vem vi tror att du är För att lyckas i denna roll är din personlighet avgörande. Vi söker dig som är en utåtriktad och engagerad person med förmågan att ta egna initiativ. Du har en stark kommunikativ förmåga och är skicklig på att hantera flera kontaktytor samtidigt, allt med målet att leverera service i toppklass. Har du dessutom ett genuint intresse för gaming och ett tekniskt intresse för IT-produkter kommer du att trivas utmärkt hos oss. Om tjänsten Provanställning på sex månader. Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstid: Heltid, 40 timmar per vecka med arbetstider från 8.00 till 17.00. Distansarbete:Onsdagar. Kollektivavtal: Ja. Plats: Du kommer att arbeta på MaxGamings kontor i Upplands Väsby. Kontoret är lättillgängligt både via kollektivtrafik från Upplands Väsby station och med bil där gratis parkering finns tillgänglig. Intervjuer och urvalsprocessen pågår, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående!

157 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Retur & reklamationshanterare till Upplands Väsby
Maxfps AB
Kundtjänstpersonal

Gillar du att teknik, service & lager? Är du redo att bli en del av ett dynamiskt team där din passion för teknik och support verkligen gör skillnad? Vi söker en engagerad talang till vårt lager i Upplands Väsby. Om du brinner för gaming och värdesätter starka relationer, kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! I denna roll får du chansen att fullt ut fördjupa dig i dessa områden och göra ett verkligt avtryck. MaxGaming är ledande inom försäljningen av gaming-produkter i Norden och har även expanderat till Europa och resterande världsdelar och är den ultimata destinationen för den krävande gamern. Som del av vårt team kommer du att arbeta i en miljö som kännetecknas av en familjär känsla och en öppen atmosfär. Om rollenSom retur & reklamationshanterarekommer du att vara en del av ett team bestående av 5 kollegor. Tillsammans arbetar ni för att leverera förstklassig service. Du kommer att ha ett nära samarbete med MaxGamings leverantörerför att säkerställa en effektiv och problemfri returprocess. Du kommer också att ha direktkontakt med våra kunder för att säkerställa att de erhåller den bästa möjliga servicen gällande returer, garantiärenden och tekniska frågor. Denna roll innebär många kontaktytor och kräver teknisk problemlösning. Dina arbetsuppgifter innefattar Övergripande administration i ERP & WMS. Hantera både privat- och företagskundärenden via e-post, telefon och chatt. Hantera returer och garantiärenden i våra retursystem dagligen. Hantera fysisk returer daligen på lagret. Lägga upp DEMO produkter i Ecom och WMS. RMA-hantering mot tillverkare och leverantörer. Samarbete med inköp, lagretoch kundtjänst för att säkerställa effektiva arbetsflöden. Dina kvalifikationer För att passa och framgångsrikt utföra dina uppgifter i denna roll, är det fördelaktigt om du har: Erfarenhet från service- och/eller RMA-yrken. En lagspelare. Gillar att jobba i lagermiljöer. Kunskap om returprocesser och lagerjobb. Teknikintresse kring IT produkter och felsökning. Multitasking-mästare. Goda kunskaper i svenska och engelska (text och tal). Vana vid att använda olika IT-system, inklusive Officepaketet och Excel. Vem vi tror att du är För att lyckas i den här rollen är din personlighet avgörande. Vi söker dig som är utåtriktad, engagerad och självgående, med förmågan att ta egna initiativ och hantera ett högt arbetstempo. Du har en stark kommunikativ förmåga och kan effektivt hantera flera kontaktpunkter samtidigt, alltid med ambitionen att leverera service i toppklass. Har du dessutom ett genuint intresse för gaming och teknik, kommer du att trivas fantastiskt bra hos oss. Om tjänsten Provanställning på sex månader. Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstid: Heltid, 40 timmar per vecka med arbetstider från 8.00 till 17.00. Kollektivavtal: Ja. Plats: Du kommer att arbeta på MaxGamings lager i Upplands Väsby. Lagret är lättillgängligt både via kollektivtrafik från Upplands Väsby station och med bil där gratis parkering finns tillgänglig. Intervjuer och urvalsprocessen pågår, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående!

157 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Produktuppläggare & merchandiser till Upplands Väsby
Maxfps AB
Webbmaster och webbadministratörer

Engagerad produktuppläggare! Är du redo att bli en del av ett passionerat och energifyllt team där din kärlek för teknik och produkter verkligen kan göra skillnad? MaxGaming i Upplands Väsby söker just nu en ny stjärna till sitt kontor – kanske är det dig vi letar efter! Om teknik samt gaming är din passion och du älskar att bygga starka relationer, då är det här chansen du inte vill missa. MaxGaming är Nordens ledande aktör inom gamingprodukter och en favorit för många gamers världen över. Vi levererar det bästa till den mest krävande gamern – och vi växer! Som en del av vårt team får du jobba i en varm, familjär miljö med en inkluderande och öppen kultur. Här är varje dag en ny möjlighet att kombinera din passion för gaming med att skapa fantastiska kundupplevelser. Om rollenSom produktuppläggare och merchandiser är din huvudsakliga uppgift att säkerställa att vårt produktsortiment och webshoppresenteras på ett engagerande och lättillgängligt sätt för våra kunder. Med tusentals nya produkter som tillkommer varje år spelar du en central roll i att koordinera, berika och publicera dessa i våra e-handelsplattformar och ERP-system. Rollen ställer stora krav på din förmåga att förstå produkter, som ofta är av teknisk karaktär, och att presentera dem på ett tydligt och användarvänligt sätt. En viktig del av arbetet innebär att bearbeta leverantörernas produktbeskrivningar samt att skriva egna texter. Detta utgör en traditionell och tidskrävande del av arbetsuppgifterna. Samtidigt läggs allt större fokus på att strukturerat hantera produkternas egenskaper och attribut, vilka spelar en avgörande roll för att hjälpa kunderna att navigera genom vårt breda sortiment och hitta relevanta alternativ. Att vårda och utveckla dessa attribut är en av de mest betydelsefulla aspekterna av rollen och kräver både djup produktförståelse och insikt i kundbeteenden samt deras köpprocess. Framgång i rollen innebär att säkerställa att kunden snabbt och enkelt hittar rätt produkter och kan göra välgrundade jämförelser mellan olika alternativ. Målet är att kunden ska känna sig trygg i att välja den produkt som bäst möter deras behov. Du kommer att ha nära kontakt med leverantörer för att säkerställa att relevant material levereras i tid. Därför är det viktigt att du är bekväm med att ta initiativ, etablera kontakt och upprätthålla en aktiv dialog. Rollen innefattar också omfattande arbete i Excel, Photoshop, vårt affärssystem och e-handelsplattform, vilket kräver en strukturerad arbetsmetod samt god datorvana. Dina arbetsuppgifter innefattar Samla in texter, bilder och annat material från leverantörer. Skriva produkt-, kategori- och varumärkestexter. Berika produkter ytterligare med bild och attribut. Utveckling av attribut i plattformen. Skapa nya kategorier och landningssidor. Grundläggande SEO-hanteringar. Koordinering av ovanstående för att förbättra siten. Dina kvalifikationer Är positiv, lyhörd och hög arbetsmoral. Har väldigt god datorvana. Multitasking-mästare. Vana vid att använda olika IT-system, inklusive Officepaketet och Excel. God vana av Photoshop. Har en förmåga att ha flera bollar i luften samtidigt. Har intresse för och vill lära dig mer om våra produkter och gaming. Goda kunskaper i svenska och engelska (text och tal). Vem vi tror att du är För att lyckas i denna roll är din personlighet en nyckelfaktor. Vi söker dig med en stark arbetsmoral som inte tvekar att självständigt ta itu med arbetsuppgifter och hantera en växande backlog. Du är van vid att jonglera flera uppgifter samtidigt och känner dig trygg med både datoreroch Excel. Erfarenhet av e-handel, teknikprodukter eller PIM-system är en stor fördel. Om du dessutom har ett genuint intresse för gaming och ett tekniskt intresse för IT-produkter, är det här en roll där du kommer att trivas och utvecklas. Om tjänsten Provanställning på sex månader. Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstid: Heltid, 40 timmar per vecka med arbetstider från 8.00 till 17.00. Distansarbete: Onsdagar. Kollektivavtal: Ja. Plats: Du kommer att arbeta på MaxGamings kontor i Upplands Väsby. Kontoret är lättillgängligt både via kollektivtrafik från Upplands Väsby station och med bil där gratis parkering finns tillgänglig. Intervjuer och urvalsprocessen pågår, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående!

157 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation.Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen.Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. Vi erbjuder- Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning -Garantilön + provision -Möjlighet till ren provisionslön -Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar -Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar)Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB.

157 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Nu söker vi förskollärare till Norlandia Förskolor Vågen i Upplands Väsby

Vi på Norlandia Förskolor söker dig som vill jobba som förskollärare på vår förskola Vågen i Upplands Väsby. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet somförskollärare på Norlandia Förskolor xxx (namn på förskola)? Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som förskollärare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som förskollärare förväntas leda och lära dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Vi ser gärna att du har lätt att samarbeta med andra samt har en förmåga att vara flexibel och lyhörd för att anpassa efter barnens behov. Kvalifikationer: Utbildad förskollärare med förskollärarlegitimation Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du är väl förtrogen med läroplanens mål utifrån undervisning och lärande. Du har erfarenhet av att arbeta och leda det systematiska kvalitetsarbetet på gruppnivå. Du har goda kunskaper i Office365 Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom förskoleverksamhet Om förskolan Vågen Förskolan Vågen är en relativt nystartad förskola som befinner sig på en spännande resa med att bygga upp en gemensam grund för utbildningen. Förskolan har totalt 72 barn fördelade i fyra grupper.Vågen ligger i Väsby centrum med goda kommunikations möjligheter och med närhet till många parker och skogsområden. Vi har ljusa nybyggda lokaler och en egen gård. Vi lägger stor vikt vid att arbeta med språket och Norlandias gemensamma tema "Sagor och berättelser" ligger som grund i vårt arbete det här läsåret. Vill du vara med och utveckla förskolan tillsammans med oss? Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Norlandia förskolor erbjuder vi dig kompetensutveckling varje termin utifrån förskolans prioriterade mål och satsningar. Du får ta del av våra unika koncept, kompetensutvecklingsdagar på förskolan, centrala insatser samt genom utbud i vår digitala lärplattform. Övrig information Anställningsform: tillsvidare Omfattning: 100 % Arbetstider: inom spannet 6.30-17 Tillträde: snarast Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag:2025-01-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Kirsi Pihl tf rektor Telefonnummer: 076-396 72 46 E-postadress: [email protected] Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsidahär. Varmt välkommen med din ansökan!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Personlig assistent sökes till en man i Upplands Väsby
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en man på 61 år som bor i Upplands-Väsby med min familj. Jag har en neurologisk sjukdom och söker en personlig assistent som kan hjälpa mig i min vardag. Jag sitter i rullstol och du behöver därför vara mina förlängda händer och ben. Arbetsuppgifterna är allt från hjälp vid måltider, hygien, klä av/på sig och sköta hemmet till att göra det möjligt för assistansanvändaren att vara förälder, make, arbeta, ägna sig åt fritidsintressen, umgås med vänner eller följa med på resor. Din arbetsplats blir alltså där jag befinner mig. Jag åker på rehabilitering utomlands varje år och det förväntas av assistenterna att följa med på resan. Jag rehabiliteringstränar flera gånger i veckan och då behöver jag dig som fysiskt stöd. Du behöver kunna simma (åka med mig på vattengympa) och kunna cykla med mig. Tjänsten är vid behov och ordinarie personals frånvaro,och arbetstiderna hos denna kundfördelas på morgon-,dag-, och kvällstid, mån-sön.Omfattning:Extra/vid behov.Antal tjänster:1.Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Egenskaper som jag efterfrågar hos dig som söker är att du är initiativrik, empatisk och ansvarstagande. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt. Meriterande är även ifall du har tidigare erfarenhet av att arbeta som assistent och om du tycker om att (och kan eller är villig att lära dig) laga god mat. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Meriterande är om du har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg och att du har ettintresse för matlagning. Krav är att du kan simma, cykla och har möjlighet att följa med på eventuella resor i tjänsten. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se

160 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Erfaren transport bilmekaniker till Arlandastad
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Nu söker vi en erfaren Transportbilsmekaniker till vår kund som ligger i Norra Stockholm. Ta chansen och sök idag! Om tjänstenSom fordonstekniker kommer du att ingå i ett litet team och arbeta med service, reparationer, felsökning och förebyggande underhåll på personbilar av olika bilmärken, detta är en allbilverkstad. Start omgående. Kvalifikationer: Fordonsteknisk utbildning Flera års arbetslivserfarenhet som bilmekaniker B-körkort är ett krav Du behärskar felsökning och har elkunskaper Du behärskar svenska, både i tal som skrift. Din profilVi söker dig som är självständig i din roll som bilmekaniker och du är aktiv under din arbetsdag. Vi ser att du värdesätter hög arbetskvalitet och nöjda kunder. Vidare värderar vi lyhördhet, ansvarstagande och en god attityd. Ansökan Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om FordonsakademinVi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Företaget startades av specialister inom fordonsbranschen med mångårig erfarenhet från verkstadsarbete. Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster är vi med och verkar för en kompetenshöjning i branschen. Vi är en del av Arenakoncernen som med sin närvaro på över 160 orter i Sverige finns tillgängliga i hela landet. Vi tror på varje människas förmåga. Starka individer lyfter varandra. Steg för steg hjälper vi medarbetare och företag att utvecklas och bli starkare – så starka att de i sin tur lyfter andra

161 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Erfaren transport bilmekaniker till Arlandastad
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Nu söker vi en erfaren Transportbilsmekaniker till vår kund som ligger i Norra Stockholm. Ta chansen och sök idag! Om tjänstenSom fordonstekniker kommer du att ingå i ett litet team och arbeta med service, reparationer, felsökning och förebyggande underhåll på personbilar av olika bilmärken, detta är en allbilverkstad. Start omgående. Kvalifikationer: Fordonsteknisk utbildning Flera års arbetslivserfarenhet som bilmekaniker B-körkort är ett krav Du behärskar felsökning och har elkunskaper Du behärskar svenska, både i tal som skrift. Din profilVi söker dig som är självständig i din roll som bilmekaniker och du är aktiv under din arbetsdag. Vi ser att du värdesätter hög arbetskvalitet och nöjda kunder. Vidare värderar vi lyhördhet, ansvarstagande och en god attityd. Ansökan Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om FordonsakademinVi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Företaget startades av specialister inom fordonsbranschen med mångårig erfarenhet från verkstadsarbete. Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster är vi med och verkar för en kompetenshöjning i branschen. Vi är en del av Arenakoncernen som med sin närvaro på över 160 orter i Sverige finns tillgängliga i hela landet. Vi tror på varje människas förmåga. Starka individer lyfter varandra. Steg för steg hjälper vi medarbetare och företag att utvecklas och bli starkare – så starka att de i sin tur lyfter andra

162 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025