Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Submit för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

4 april 2024
Sista ansökan:
4 maj 2024
Boendestödjare

Har du mod att gå före och skapa ett Vallentuna där människor och idéer växer? Tycker du om att ha varierande arbetsuppgifter och kan hålla många bollar i luften?    Vallentuna kommun har mod att gå före. Vår ambition är att ligga i framkant när det gäller innovativa lösningar, smarta arbetssätt och en effektiv organisation. Som medarbetare har du en viktig roll i utvecklingsarbetet. Kommunen som arbetsplats präglas av ett samförstånd mellan politik och verksamhet, där det gemensamma intresset och ansvaret för Vallentunas bästa lyser igenom. Bemötande, tillgänglighet och kundens fokus är viktigt i vårt arbete för goda resultat och ökad kvalitet. Engagemang, samarbete och allas lika värde ska genomsyra vår organisation. Du som söker bör självklart dela våra gemensamma värderingar.   Vi söker nu två nya medarbetare till vår enhet då vi har en vakant tillsvidaretjänst och ett ledigt vikariat.    Om verksamheten: Boendestödet ingår i utförarverksamheten IFO öppenvård, stöd och förebyggande arbete där vi bl.a. erbjuder behandling och stöd. Vi arbetar på bistånd från socialtjänstens myndighetsavdelning och har ett nära arbete med socialsekreterarna. Boendestöd handlar främst om motivation och stöd. Som boendestödjare går vi hem till våra kunder och på ett pedagogiskt och motiverande sätt coachar dem i att planera och strukturera sin vardag. Vi stöttar våra kunder i vardagliga göromål, att planera inköp, olika typer av ärenden, i kontakt med myndigheter och vårdgivare, samt vid behov följa med på bokade möten. Boendestödet arbetar med metoden ESL, ett självständigt liv. Arbetet utgår från individens behov och inom ramen för det individuella uppdraget. Arbetet är mycket omväxlande och stimulerande samt kräver förmåga att kunna bedöma kundens behov för tillfället och anpassa stödet utefter aktuellt status.  Arbetsuppgifter: Som boendestödjare arbetar du självständigt i det dagliga arbetet med kund, med stöd av närmsta samordnare och chef och övriga i teamet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av kundnära arbete i form av individuellt anpassat stöd såsom socialt stöd, struktur och ADL. Det huvudsakliga arbetet sker i kundens hem, men du kommer även att vara ansvarig i att stötta kunder till besök och i ärenden utanför hemmet. Vidare ansvarar du för att upprätta och följa upp dokumentation och journalföring runt kunderna. Arbetet baseras på ett systemteoretiskt förhållningssätt och utgår från individens behov. Utgångsläget är att inget är omöjligt förrän man försökt! Kvalifikationer: • Du har relevant utbildning inom området, exempelvis undersköterska. • Du har arbetslivserfarenhet inom vård och omsorg inom psykiatrin. • Du har kunskaper kring olika psykiatriska tillstånd och neuropsykiatriska funktionsvariationer. • Då arbetet kräver dokumentation i social journal samt administrativa arbetsuppgifter mm ska du ha god datorvana samt behärska svenska språket väl i tal och skrift. • Körkort (B) är ett krav. • Meriterande är om du har utbildning i ESL och/ eller MI, lågaffektivt bemötande, suicidprevention.    Personliga egenskaper: • Du arbetar mot resultat, visar pålitlighet och tar ansvar för planering och uppföljning av ditt arbete. • Du stärker relationer genom att du hjälper andra, samarbetar, följer regler och processer och delar information. • Du utvecklar, förbättrar, söker lösningar, lärande och kunskap på eget initiativ. • Du är länken, ger service, visar lojalitet utåt och inåt och omvärldsbevakar. • Gemensamma värderingar syns i ditt bemötande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Information: Som arbetsgivare vill vi tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och kulturell mångfald tillför. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och ett hållbart arbetsliv. För att ha så goda förutsättningar som möjligt i din medarbetarroll har Vallentuna kommun en medarbetarakademi där du kommer att få utbildning och verktyg. Vi söker en ny kollega till en tillsvidaretjänst på heltid och ett vikariat på heltid fram till december 2024, startdatum enligt överenskommelse men så snart som möjligt. Ange gärna i din ansökan om du är intresserad av vikariatet eller tillsvidaretjänsten. Vi tillämpar individuell lönesättning för båda tjänsterna. Inför all nyanställning utför Vallentuna kommun bakgrundskontroll. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen använder vi verktyget ReachMee. Vi ber dig att skicka in din ansökan genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss enligt nedan. Intervjuer hålls fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Du är varmt välkommen att skicka din ansökan med ett personligt brev och CV senast 25 April.  För mer information kontakta: Elin Hall Enhetschef Öppenvården Barn och familj och boendestöd 08-587 855 89  [email protected] Mer information och fackliga representanter hittar du på  www.vallentuna.se/ledigajobb.

4 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
241464 Kväll- och nattpersonal sökes till man i Vallentuna

Vi söker nu kväll- och nattpersonal till Vallentuna. Under natten arbetar du aktivt. Vi söker både assistenter som kan arbeta på schema och som kan arbeta som extra vid behov. Kunden är bosatt i ett hus i Vallentuna. Katt finns i hemmet. Kunden har dubbelassistans dygnet runt. Då kunden har tracheostomi och PEG behöver du ha erfarenhet inom vården. All ny personal får nödvändig utbildning på NRC- Danderyds sjukhus. Du som söker jobbet behöver kunna ta ansvar, vara vänlig och sätta kundens behov i centrum.  Du ska ha en positiv inställning till arbetet och god samarbetsförmåga då ni alltid är två assistenter på arbetsplatsen. Både män och kvinnor är välkomna att söka. Ett krav är att du pratar flytande svenska och har en god språkförståelse. Ansökningar tas inte emot via e-post. Intervjuer sker löpande!

4 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Möbelsnickare

RAFZ Kontorsmöbler är ett litet men snabbväxande företag beläget i norra Stockholmsområdet. Vi köper och säljer kontorsmöbler, både nytt och begagnat. Dessa levereras till kunden eller hämtas på plats hos oss. Vi tror på att hitta varandras styrkor, ta vara på dem och ge plats för utveckling. Vi söker nu 2 nya engagerade och kunniga möbelsnickare med öga för detaljer. Din roll är att se till att våra möbler alltid är i toppskick när de ska levereras. Du har erfarenhet av att restaurera och rekonditionera möbler och i arbetsuppgifterna ingår allt från att måla om, lackera, reparera, arbeta med trä, tyg eller tapetsera om möbler. Din attityd till att arbeta, utvecklas och lära dig nya arbetsuppgifter, väger tyngre än ett långt CV. Då RAFZ Kontorsmöbler ännu är ett litet företag så är din pålitlighet och välvilliga inställning viktig för att skapa ett gott arbetsklimat där vi stärker varandra och tillsammans gör det möjligt för företaget att fortsätta växa i denna snabba takt. Vi ser att du är: -Pålitlig -Okomplicerad -Arbetsvillig -Ansvarstagande -Har god fysik (tunga lyft kan förekomma) -Noggran Med kravet att du har erfarenhet inom: -Möbelsnickeri (minst 2 år) -Möbeltapetsering -Lackering Varmt välkommen med din ansökan! Bifoga gärna CV och personligt brev. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

4 april 2024
Sista ansökan:
4 maj 2024
Undersköterska hemtjänst Mån-Fre

Är du undersköterska ochhar erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team på dagen. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Du har förmågan att se helheten i din roll och dina arbetsuppgifter samt att du kan ta ansvar. Vi är ett glatt gäng som utgår från vårt kontor i Täby Kyrkby. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du är utbildad Undersköterska Du behärskar svenska i tal och skrift Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Körkort Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Det är meriterande om du har B-körkort. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Inköp Kontakt med primärvård Svara på trygghetslarm Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag. Dagsschema: kl. 07:00 - ca 15:30. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Arbetstid per vecka är förlagt till 37 h/vecka med en långledighet varje 6:e vecka (endast mån-fre dag vid 100 % tjänstgöring) Vi erbjuder och har behov av olika tjänstgöringsgrader Du utgår från vårt kontor i Täby Kyrkby. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgraddu är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver hemtjänst i Täby och Vallentuna. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd, hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal med Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2023. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo- klicka här.

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Submit för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Stödassistent till Gullvivans servicebostad

Har du mod att gå före och skapa ett Vallentuna där människor och idéer växer? Då ska du söka jobbet som stödassistent på Gullvivans servicebostad! Vallentuna kommun har mod att gå före. Vår ambition är att ligga i framkant när det gäller innovativa lösningar, smarta arbetssätt och en effektiv organisation. Som medarbetare har du en viktig roll i utvecklingsarbetet. Kommunen som arbetsplats präglas av ett samförstånd mellan politik och verksamhet, där det gemensamma intresset och ansvaret för Vallentunas bästa lyser igenom. Bemötande, tillgänglighet och kundens fokus är viktigt i vårt arbete för goda resultat och ökad kvalitet. Engagemang, samarbete och allas lika värde ska genomsyra vår organisation. Du som söker bör självklart dela våra gemensamma värderingar. Om verksamheten: Serviceboende Gullvivan är en LSS-verksamhet som riktar sig till personer med olika funktionsvariationer och som behöver stöd och coachning i sin vardag. Verksamheten ligger några minuter från centrala Vallentuna torg och samtliga kunders lägenheter ligger utspridda i ett närområde inom ca fem minuters gångavstånd från gemensamhetslokalen. Arbetstiderna är förlagda blandat mellan dagtid ca kl: 7-16/20, kvällar mellan kl:12 och 15 till kl: 20/21, arbete varannan helg. Ingen natt/jour.  Arbetsuppgifter: Jobbet innebär att kunna arbeta med kunder med autism, intellektuell funktionsvariation, samt psykisk ohälsa. Som stödassistent hjälper du våra boende till ett så självständigt liv som möjligt. Det innebär stöd och coachning i alla vardaglig sysslor, såsom inköp, matlagning, städning, planering, läkarbesök, utflykter, aktiviteter, etc. Som stödassistent så följer man rutiner och överenskommelser kring stödinsatser utifrån en genomförandeplan, jobbet innebär också att kunna vara flexibel och nytänkande för att motivera kunder i deras vardag och att finns där som en coach, en trygghet i kundens vardag.  Kvalifikationer: • Gärna utbildad undersköterska eller likvärdig utbildning som arbetsgivare finner relevant. • Kunskap om funktionsvariationer, framförallt neuropsykiatriska, psykiatriska och intellektuell funktionsnedsättning.  • Erfarenhet av arbete inom LSS är meriterande.  Personliga egenskaper: • Du arbetar mot resultat, visar pålitlighet och tar ansvar för planering och uppföljning av ditt arbete. • Du stärker relationer genom att du hjälper andra, samarbetar, följer regler och processer och delar information. • Du utvecklar, förbättrar, söker lösningar, lärande och kunskap på eget initiativ. • Du är länken, ger service, visar lojalitet utåt och inåt och omvärlds bevakar. • Gemensamma värderingar syns i ditt bemötande. • Ett brinnande intresse för arbete med målgrupperna inom LSS.   Information: Som arbetsgivare vill vi tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och kulturell mångfald tillför. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och ett hållbart arbetsliv. För att ha så goda förutsättningar som möjligt i din medarbetarroll har Vallentuna kommun en medarbetarakademi där du kommer att få utbildning och verktyg. Anställningen är en tillsvidare på upp till 100 procent med start 24 juni (eventuellt tidigare). Vi tillämpar individuell lönesättning samt provanställning om 6 månader. Inför all nyanställning utför Vallentuna kommun bakgrundskontroll. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen använder vi verktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen eller via https://www.vallentuna.se/naringsliv-och-arbete/arbeta-hos-oss/lediga-jobb/ OBS! Vi tar inte emot ansökningar/ intresseanmälningar via telefon eller e-post. Har du några frågor är du välkommen att kontakta angiven person i annonsen. Intervjuer och rekrytering sker fortlöpande.  Du är varmt välkommen att skicka din ansökan med ett personligt brev och CV senast 2024-05-06. För mer information kontakta: Sofia Hellgren, Enhetschef, 08-58 78 54 73, [email protected] Mer information och fackliga representanter hittar du på  www.vallentuna.se/ledigajobb.

3 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Personlig assistent sökes till glad kvinna med mycket humor

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nuen personlig assistent till en glad kvinna med mycket humor som är bosatt i Vallentuna tillsammans med sin dotter. Kvinnan är i 40 års åldern som gillar att vara ute i naturen, shoppa, lyssna på intressanta föreläsningar på nätet och är djurvän. Kvinnan är positiv, vänligoch gillar djupa samtal. Kvinnan är blind och därför är det viktigt att du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift. Övriga hjälpbehov kan exempelvis innefatta förflyttningar både inomhus och utomhus, matsituationer, personlig hygien samt andra dagliga sysslor.Det finns en bil att tillgå i kvinnans hem, därav ser vi det som viktigt att du innehar ett B-körkort för att kunna hitta på diverse aktiviteter. Tjänsten är en deltidstjänstfördelade på dagtid och helger.Tillträde: Enligt överenskommelse. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du ärsamarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Meriterande är om du har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg, har erfarenhet av arbete med synskadadeoch vill dela mina intressen tillsammans med mig. Ett plus i kanten är om du har erfarenhet av NPF diagnoser. Krav är att du inte är pälsdjursallergiker ochhar B-körkort. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställningFör anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Vid en eventuell anställning krävs det att du kan uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Du beställer detta enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Ersättning utbetalas i form av timlön. Om inget annat avtalas tillkommer 12% semesterersättning och OB-ersättning. Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Sommarvikarier sökes till Attendo Augustendal i Vallentuna

Välkommen till Attendo därdu kan göra skillnad Attendo Augustendal är ett äldreboende med 40 platser varav 16 somatiska och 24 platser för personer med en demensdiagnos. Boendet ligger centralt nära kommunikation i Vallentuna centrum. Vårt mål är att skapa en lugn, trivsam miljö för våra boende och en positiv stimulerande arbetsmiljö för våra anställda. Att jobba hos oss innebär möjlighet att göra skillnad för de boende/kunder, ett stort ansvar och inte minst en glädje över att se människor trivas och känna trygghet. I det dagliga arbetet betyder det att varje boende/kund ska leva ett så gott liv som möjligt utifrån de egna förutsättningarna och bemöts med empati och respekt. Vi arbetar även för teamkänslan där den boende/kunden är i fokus. Vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssättoch bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Beskrivning av tjänsten Vi söker medarbetare med vårderfarenhet som kan vikariera vid ordinarie personalfrånvaro. Vi söker dig som är serviceinriktad, ansvarstagande, kreativ och som vill bidra till ett positivt arbetsklimat. Du ska ha förmåga att bemöta människor på ett professionellt sätt och vara lyhörd för boendens/kundens och deras närståendes behov. Du bör vara lugn, stresstålig samt ha ett tydligt boende/kundfokus. Arbetet kräver god förmåga att arbeta självständigt, men samtidigt är du en del av ett team och bidrar till att helheten fungerar. Du ska kunna uttrycka dig väl i svenska både i tal och skrift och ha datorkunskap. Vi lägger stor vikt vid bemötande, flexibilitet samt god samarbetsförmåga. Vi arbetar skift, dag och kväll, med helgtjänstgöring. Krav God datavana Goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift. Före erbjudande om anställning ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas tillsammans med giltig fotolegitimation/pass. Om du bli kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Om Attendo Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation, är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att utvecklas. All vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder i vardagen där vi visar att vi bryr oss om varandra. På Attendo kallar vid det med hjärta för omsorg. Attendos ledord är Omtanke, Engagemang ochKompetens. Vi går igenom ansökningarna löpande. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!

3 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024