Lediga jobb i Vara
Sök totalt 58 lediga jobb i Vara
. Vilka är vi? Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser. Vi söker dig som: - Kan flytande svenska i tal och skrift. - Har en positiv inställning. - Har höga ambitioner. - Älskar utmaningar. - Brinner för att jobba med människor - Har egen dator och headset Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål. Vi erbjuder: - Produkt- & säljutbildning (Via Skype) - Personlig coachning (Via Skype) - Start omgående - Tävlingar och roliga aktiviteter - Arbetstider 09.00-17.00 Mån-Fre - Hög ersättning
Är du analytisk, noggrann och gillar att ha många bollar i luften? Vill du arbeta i en dynamisk miljö med ansvar för att säkra materialflödet i en viktig del av produktionskedjan? Då kan detta vara rollen för dig! Om tjänsten Vi på Perido söker en materialplanerare till vår kund – en framstående aktör inom fordonsindustrin. Du kommer att tillhöra ett team i Varafabriken, där engagemang, ansvar och utveckling står i fokus. Tjänsten erbjuder stor variation och möjlighet att bidra till ett effektivt och hållbart flöde inom tillverkningen. Dina arbetsuppgifter I rollen som materialplanerare ansvarar du för att säkerställa tillgången till rätt material i rätt tid, enligt produktionsbehov. Du arbetar proaktivt med analys av systemmeddelanden från MRP-systemet, bevakar kritiska lagernivåer, upprättar leveransplaner och kommunicerar med leverantörer. Du deltar även i projekt och driver förbättringsarbete. Arbetet innebär samarbete med flera interna funktioner såsom truckförare, inventerare och inköpare. Exempel på uppgifter: Genomföra materialhemtagning enligt MRP-förslag Bevaka bristlistor och agera vid materialbrist Skapa och skicka leveransplaner till leverantörer Rapportera materialstatus på morgonmöten Delta i utvecklingsprojekt och leverantörsbesök Säkerställa korrekt masterdata (One Information Chain) Hantera in- och utfasning av artiklar och leverantörer Boka expresstransporter och stödköp Utföra inventering och kontering Koordinera leveranser till eftermarknad och andra produktionsenheter Dina egenskaper Du är lösningsorienterad och strukturerad med god kommunikativ förmåga. Du trivs med att samarbeta, men kan också ta egna initiativ och arbeta självständigt. Rollen kräver att du är serviceinriktad, flexibel och har ett helhetstänk kring materialflöden och produktion. Kvalifikationer: Högskoleutbildning eller YH utbildning inom relevant område. Gärna inom logistik. Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter God systemvana och erfarenhet av MRP/ERP-system B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag i 1 år. Start omgående. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35331 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.
Som snickare på Futurumtix skall du vara en positiv och lösningsorienterad person som har yrkesstolthet och tar ansvar för utfört arbete. Du är van att arbeta i högt tempo utan att kompromissa på kvalitén. Du kommer att arbeta både självständigt och i team och har då självklart god samarbetsförmåga. Eftersom Futurumtix är en totalentreprenad så är alla dagar, jobb, kunder och förutsättningar olika så är det ytterst viktigt att vara flexibel, anpassningsbar och noggrann med både tider och säkerhet. Du skall kunna ta egna initiativ samt gilla ordning och reda. KRAV - Minst 5 års dokumenterad erfarenhet från byggbranschen - B-körkort - Flytande svenska i tal och skrift - Klarar av ett fysiskt krävande arbete MERITERANDE - Yrkesbevis - Relevanta utbildningar (ex heta arbeten, lift, ställning) Vi erbjuder - Goda utvecklingsmöjligheter - Uppskattning för väl utfört arbete - Trevliga arbetsplatser och omväxlande projekt - Lön enligt avtal - Kollektivavtal Vi har kunder i Göteborg med omnejd. Vi tillämpar 6 månaders provanställning
ÖNUMS FRISKOLA - en liten förskola/skola med stora möjligheter, det NATURLIGA valet. Vår verksamhet består av förskola, förskoleklass, skola åk 1-6 samt fritidshem. På Önums Friskola är vi ca 160 barn och därav 60 förskolebarn. Vår naturmiljö är stimulerande och utmanande för barn och pedagoger. Vi ser gärna att du har ett stort naturintresse. Välkommen att bli en del av vår verksamhet! Till vår fritidsverksamhet söker vi nu en legitimerad lärare i fritidshem. Arbetsuppgifterna är sedvanliga uppgifter för att skapa och utveckla en god fritidsverksamhet som inspirerar och utmanar eleverna i deras kunskaps-, sociala- och personliga utveckling. Du är väl insatt i aktuella styrdokument, och du arbetar systematiskt i samarbete med dina kollegor. Du arbetar nära eleverna på fritids men också under skoltid för att stödja lärandet. Dina arbetsuppgifter innebär ett pedagogiskt ansvar för verksamheten tillsammans med övriga kollegor. I fritidshemsverksamheten arbetar du efter läroplanen för att komplettera skolan, samverka och erbjuda eleverna en trygg, meningsfull, stimulerande och utvecklande fritid. Du arbetar med elevers sociala utveckling och förmågor. Du verkar för ett förtroendefullt, öppet och respektfullt samarbete med elever, vårdnadshavare och kollegor. Du ser till elevernas behov och intressen och stödjer eleverna i deras utveckling såväl intellektuellt som socialt. På Önums Friskola vill vi erbjuda eleverna en meningsfull fritidsverksamhet. Vi arbetar nära naturen och en del av verksamheten bedrivs utomhus. Flexibilitet är en förutsättning då vi arbetar på en mindre enhet och fritids samverkar både med skola och förskola. Urval och intervjuer kan komma ske före ansökningstiden har gått ut. Tillträde enligt överenskommelse. Provanställning 6 månader. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Tjänsten som behandlingsassistent med inriktning boendestöd ingår i ett nyskapat team för personer inom det socialpsykiatriska området. Vill du vara med och utveckla vår öppenvård som är riktad till personer med psykisk ohälsa samt skadligt bruk / beroendeproblematik? Vi slår samman delar av boendestöd och behandlingsenheten till ett tight team för att bli en stark och hållbar resurs till dom vi är till för. Din roll Arbetet som behandlingsassistent med boendestödjande uppdrag är mångfacetterat och kräver god förmåga till samarbete, du behöver vara flexibel och inriktad på att tillsammans med klienten stötta till förändring. Du dokumenterar och upprättar genomförandeplaner och du förväntas ha goda kunskaper i svenska språket både muntligt och skriftligt. Vi förutsätter att du har en digital mognad. Din arbetsvardag är mycket varierande: - Du utgår från den enskilde i sitt ordinära boende alternativt färdighetstränar tillsammans ute i samhället. Alternativt möter den enskilde på mer neutral plats i våra lokaler. - Vi arbetar främst individuellt på egen hand, där du planerar och genomför ditt arbete. Vi har även viss gruppverksamhet. Handläggare, behandlare och behandlingsassistenter arbetar nära varandra och vi finns till som stöd för varandra. Din kunskap och erfarenhet Vi söker dig med utbildning från högskola alternativt yrkeshögskola med relevant inriktning för arbete mot skadligt bruk beroende samt psykisk ohälsa. Övriga kvalifikationer: - Utbildning i (MI) motiverande samtal är meriterande för att lyckas i rollen. - Tidigare erfarenhet av likande roll som behandlingsassistent med boendestödjande uppdrag. - Det är meriterande om du har utbildning i ESL, HAP, ÅP, CRA, MI, MET och erfarenhet av insatser inom VIR, våld i nära relation. - Du är lyhörd och har förmåga att förstå din roll samt andra parters roll inom samverkan och kan arbeta mot gemensamt uppsatta mål. - Du har god självkännedom och är trygg i dig själv. - Ditt sätt att bemöta andra genomsyras av respektfullhet och du är professionell i din roll, även i situationer där du utmanas genom svåra samtal och olika sinnesstämningar - Din personliga lämplighet är nyckeln till en livsviktig förändring. Därför behöver du ha en god förmåga att skapa förtroende, motivation och delaktighet. Lika viktigt är att du har en grundad positiv människosyn, en god empatisk förmåga samt med skicklighet skapar goda relationer. - Eftersom svenska är det gemensamma arbetsspråket på arbetsplatsen behöver du behärska språket, muntligt och skriftligt, på den nivå som arbetsuppgifterna kräver. - Körkort för personbil är ett krav. I tjänsten ingår att utföra Hälso- och sjukvårds delegerade arbetsuppgifter. Du behöver visa upp utdrag från polisens belastningsregister, https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret. Typ av utdrag: "Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret". Du behöver även kunna visa upp pass / giltigt ID kort. Körkort går att visa upp tillsammans med personbevis som man hämtar på skatteverket.se med hjälp av Bank-ID, detta kan vi göra vid bokad intervju. Din framtida arbetsplats Inom öppenvårdens verksamhet arbetar vi med att tillsammans stödja den enskilde till att nå och upprätthålla en nykter och drogfri tillvaro utan skadligt bruk och beroende. Vi möter även personer med psykisk ohälsa och genom miljö terapeutiska strategier arbetar vi med individen i fokus genom att stärka individen psykosocialt i ett förändringsinriktat perspektiv. Övrig information till sökande Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning under sex månader. Vi arbetar både dagtid, kväll och helg. Intervjuer kan komma att ske fortlöpande under ansökningstiden. Du behöver ha tillgång till BankID. Hos oss i Vara kommun får du engagerade kollegor och chefer, utbildningar och utvecklingsmöjligheter men också förmån i form av friskvårdsbidrag. Alla anställda är också medlemmar i vår Fritidsföreningen som bland annat ordnar motionsaktiviteter och andra fritids- och kulturverksamheter, du får bland annat rabatt på vissa evenemang på Vara konserthus. I Vara kommun gör vi varandra bra och det är tillsammans med vår etiska kompass som vi når våra gemensamma mål! Undrar du vad som finns att göra och se när du inte jobbar hos oss på Vara kommun? Gå in på http://www.livetiskaraborg.se och upptäck alla Skaraborgs möjligheter! Om du av något skäl inte kan ansöka digitalt (på grund av exempelvis skyddade personuppgifter), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. I princip alla dokument som skickas in till kommunen blir allmän handling.
Närhälsan erbjuder nära primärvård av högsta kvalitet. Med hundratals mottagningar i Västra Götaland finns vi nära invånarna genom hela livet och gör skillnad för deras hälsa. Vi tar vara på dig och erbjuder utveckling genom hela yrkeslivet. Om oss Välkommen till Närhälsan Vara rehabmottagning. På mottagningen arbetar sex fysioterapeuter, tre arbetsterapeuter och kanslister. Du erbjuds ett stimulerande och flexibelt arbete med engagerade och kunniga medarbetare med olika professioner. Våra lokaler är rymliga och ändamålsenliga och ligger i nära anslutning till vårdcentralen. Som anställd inom Närhälsan erbjuds du olika former av utvecklingsmöjligheter exempelvis genom internutbildningar och mentorskapsprogram. På arbetsplatsen arbetar vi aktivt med utvecklingsarbete för att ständigt förbättra arbetssätt och på bästa sätt möta kundernas behov. Vi har även samarbete med rehabmottagningen i de närliggande orterna, Grästorp och Nossebro, både vad gäller arbete, kompetensutveckling och yrkesträffar. Läs gärna mer om de fördelar och förmåner vi erbjuder i Närhälsan: Länk till vår hemsida Om arbetet Dina arbetsuppgifter är att undersöka, diagnostisera och behandla patienter i alla åldrar med besvär och skador från hela rörelseapparaten såsom smärta, neurologi, psykisk ohälsa och andra sjukdomstillstånd, även hantering av hjälpmedel tillkommer. Tillsammans med patienten läggs en personlig plan för rehabiliteringen. Arbetet är i stor utsträckning förlagt till besök på mottagningen och digitala besök, men vi utför även hembesök vid behov. Arbetet innefattar ett tätt samarbete med andra professioner, både på den egna enheten och med andra samverkansparter. Du och dina kollegor ansvarar tillsammans med chefen för verksamhetens utveckling i ett ständigt pågående förbättringsarbete. Om dig Du är legitimerad fysioterapeut/sjukgymnast. Har du tidigare erfarenhet inom öppenvård är det meriterande, men vi välkomnar även dig som är nyexaminerad. Vi söker dig som vill anta utmaningen med att arbeta självständigt, organisera och planera ditt arbete på ett effektivt sätt utifrån uppsatta mål. Du kan hantera en ojämn arbetsbelastning och oförutsedda händelser. Då du i arbetet möter många olika människor är det viktigt att du är tillmötesgående och anpassar din kommunikation efter situationen. För dig är det en självklarhet att samarbeta med kollegor och övriga samarbetsparters i arbetet. Du delar även Närhälsans kärnvärden Pålitlig, Omtänksam och Nytänkande. Övrigt Resor i tjänsten förekommer. Intervjuer på mottagning kommer att hållas löpande. Om rekryteringsprocessen Urval sker i två steg. Första urvalet görs av rekryterare på HR-avdelningen som kallar kandidater till telefonintervju. Därefter gör rekryterande chef ett andra urval av de sökande och kallar till en intervju på mottagningen. Vi använder oss av kompetensbaserade intervjuer vilket innebär att svaren på frågorna ska baseras på faktiska situationer. Det är viktigt att du beskriver så konkreta situationer som möjligt och försöker undvika generaliserande svar – detta för att vi ska kunna förstå situationen, varför du agerade som du gjorde och vad resultatet blev. Välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion. Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Vår kund behöver förstärka sitt team med en verkstadsarbetare. För att lyckas i rollen, behöver du ha tidigare erfarenheter från verkstadsindustrin. Dina arbetsuppgifter kommer att variera. Du kommer främst att arbeta med att kapa, borra och montera, men även andra uppgifter kan förekomma. Svetserfarenhet är meriterande. Truckkort A och B är ett krav. Kunden lägger stor vikt vid dig som person och hur du är och att du har en känsla för ditt arbete och passar in i ett väl fungerande team på plats. Vi söker dig som har ett brinnande intresse för att arbeta i en verkstad med varierande arbetsuppgifter. Du ska vara noggrann, ansvarfull, kvalitetsmedveten och en glad person. Arbetet är förlagt under dagtid Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Har du frågor kring tjänsten kontaktar du Andreas Andersson på tel.nr: 070-549 50 27
Vi söker nu betongarbetare till ett företag som är en av marknadens främsta aktörer inom branschen. Är du en glad och positiv person med rätt attityd och inställning? Här har du då chansen till ett nytt spännande arbete, med varierande arbetsuppgifter. Arbetet innefattar, formning, armering och gjutning. Meriterande om du; -har tidigare erfarenheter ifrån något hantverksyrke. -arbetat med betong sedan tidigare. -är en allmänt händig och intresserad hemmasnickare. Givetvis lägger vi stor fokus på våra 10 beteenden som är: punktlig, positiv, förberedd, anstränga sig, arbetsmoral, kroppsspråk, energi, passion, öppen för coaching och det lilla extra. Krav: Körkort och egen bil. Tjänsten kommer att tillsättas löpande. Frågor besvaras av Andreas Andersson på tel.nr: 0705-495027
Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljare på vår anläggning i Vara. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Om rollen Din huvudsakliga uppgift blir att guida kunder genom hela försäljningsprocessen – från första kontakten till att leverera nycklarna till deras nya bil. Du hjälper kunder att hitta rätt lösningar genom att presentera våra modeller, ge råd om tillbehör och finansieringsalternativ, samt säkerställa att varje kund får en upplevelse som överträffar förväntningarna. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med försäljningsteamet och rapportera till försäljningschefen. Vem är du? Vi tror att du har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer, där du skapar förtroende hos både kunder och kollegor genom din lyhördhet och förmåga att lösa problem. Du är målinriktad och trivs med att ta ansvar. Med din prestigelösa inställning drivs du av att hitta nya affärsmöjligheter och överträffa kundernas förväntningar. Vidare ser vi att du har: Några års erfarenhet av försäljning. Förmåga att självständigt strukturera ditt arbete i en dynamisk arbetsmiljö. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort. Tidigare erfarenhet av bilbranschen är ett stort plus. Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Vi söker dig som är behörig att undervisa i svenska och engelska på gymnasienivå. Din roll Vi söker nu en lärare i svenska och engelska. Har du något mer ämne är det också bra. Du kommer undervisa elever på högskoleförberedande program och på yrkesprogram. Du kommer även att ingå i ett programarbetslag och ha ansvar för en grupp mentorselever tillsammans med en kollega. Kunskap och erfarenhet Vi söker i första hand dig som är behörig lärare med lärarlegitimation i svenska och engelska. Vi söker dig som är trygg i ditt ledarskap. Du drivs av att utveckla verksamheten utifrån elevernas bästa för ögonen, där du är engagerad och kreativ samt har god samarbetsförmåga. Du måste trivas med att arbeta med ungdomar utifrån deras olika behov och förutsättningar. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Din framtida arbetsplats Lagmansgymnasiet är en lagom stor skola med tio gymnasieprogram. Läsåret 2025/2026 går det ca 450 elever på skolan. Skolan ligger centralt, ca 15 minuters promenad från buss- och tågstation. Skolan leds av två rektorer som ansvarar för fem program var. På Lagmansgymnasiet är det en fin stämning och en god kontakt mellan elever och all personal. Alla syns på Lagmansgymnasiet! Vi erbjuder en resurstid i veckan då samtliga lärare finns tillgängliga för elever som vill ha stöttning eller arbeta med kompletteringar. Lagmansgymnasiet i Vara är en skola i ständig utveckling och vi arbetar aktivt för att skapa en så god studie- och arbetsmiljö som möjligt. Många av skolans elever tillbringar en stor del av undervisningen ute på olika arbetsplatser. Skolan är Erasmusackrediterad och studieresor på både yrkesprogram och studieförberedande program genomförs. Även skolans personal omfattas av Erasmus+ Övrigt Lärarlegitimation är ett krav för att få en anställning tillsvidare. I vår verksamhet måste alla som ska anställas visa upp ett utdrag från belastningsregistret enligt lag (2000:873). Blanketten kan hämtas på www.polisen.se/Service Vikariat med sysselsättningsgrad 100%. Tillträde 20230814. Urval- och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden så sök redan idag och senast 20230605. Bifoga din lärarlegitimation med din ansökan. Hos oss i Vara kommun får du engagerade kollegor och chefer, utbildningar och utvecklingsmöjligheter men också förmån i form av friskvårdsbidrag. Alla anställda är också medlemmar i vår Fritidsföreningen som bland annat ordnar motionsaktiviteter och andra fritids- och kulturverksamheter, du får bland annat rabatt på vissa evenemang på Vara konserthus. I Vara kommun gör vi varandra bra och det är tillsammans med vår etiska kompass som vi når våra gemensamma mål! Undrar du vad som finns att göra och se när du inte jobbar hos oss på Vara kommun? Gå in på http://www.livetiskaraborg.se och upptäck alla Skaraborgs möjligheter! Om du av något skäl inte kan ansöka digitalt (på grund av exempelvis skyddade personuppgifter), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. I princip alla dokument som skickas in till kommunen blir allmän handling.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 58 jobb