Vara: Automationsingenjör till Guard Automation

Guard upplever ständigt en ökande efterfrågan från marknaden och vi söker nu efter projektingenjörer med bakgrund från automationsyrket till vårt filialkontor i Vara. Om jobbet Projektingenjörens huvuduppgift är att programmera kundspecifika applikationer på olika PLC-, HMI- och SCADA/DCS-plattformar samt tillhörande kommunikationssystem. Programmeringsarbetet bygger på våra standardiserade objektbibliotek samt design- och informationssäkerhets principer, men det krävs mycket kreativitet och logiskt resonemang för att skapa ett väl fungerande system. Projektingenjören kommer att delta vid driftsättningar för att leverera projekt till slutanvändaren, så viss reseaktivitet bör förväntas. Vidare kan projektingenjören också bli involverad i försäljningsprocessen med input till lösningsförslag som bäst uppfyller kundens behov. De flesta kunder verkar inom våra fokusområden vatten-, miljö-, energi- och tillverkningsindustrin i hela Sverige/Norge. Resor mellan Sverige och Norge förekommer. Om dig Till denna tjänst söker vi kandidater med utbildning och gärna relevant arbetslivserfarenhet inom automation eller annan operativ teknik. IT-kompetens och praktisk erfarenhet såsom elektriker är meriterande. På grund av krav från våra kunder inom offentlig sektor måste våra medarbetare kommunicera flytande på svenska, både skriftligt och muntligt. På Guard får du arbeta med innovativ teknik som säkerställer säker drift och övervakning av allt från samhällskritiska tjänster till avancerade tillverkningsprocesser. Som en del av ditt projektarbete kommer du också att vara involverad i våra molnbaserade tjänster (Guard Cloud) och IoT-lösningar. Personliga egenskaper: Oberoende och strukturerad Lösningsorienterad och kreativ Positiv och samarbetsvillig För den position vi kan erbjuda: Entusiastisk och god arbetsmiljö Konkurrenskraftiga villkor Professionella utmaningar med modern teknik En tvärvetenskaplig och dynamisk miljö med goda möjligheter till personlig utveckling Organisation med korta beslutsvägar Om arbetsgivaren Guard Automation AB/AS är en oberoende leverantör av industriell automation, systemintegration, IoT,  el- och IT-tjänster. Våra primära fokusområden är Vatten & Miljö, Energi & Tillverkning, Industriell El & IT & Industriell IoT & AI. Hos oss möter du en ambitiös och social miljö med stor arbetsglädje och passion för teknikutveckling. Bland våra 150 medarbetare med hög yrkeskompetens finns det alltid någon som kan hjälpa till med både stora och små uppgifter. För det är genom gott samarbete som vi uppnår vår starka genomförandeförmåga och konkurrenskraft. Bolaget har sitt huvudkontor i Sandefjord med filialer i Langhus, Bergen, Arendal, Trondheim samt Vara och Stockholm i Sverige. Företagets ledningssystem är certifierade enligt ISO 9001 (kvalitet), ISO 14001 (miljö) och ISO 27001 (informationssäkerhet). Ansökan Alla ansökningar behandlas konfidentiellt tills annat överenskommits. Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". För frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, [email protected]

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Elevassistent anpassad grundskola ämnen och ämnesområden

Nu söker vi dig som vill vara ett stöd till våra elever inom anpassad grundskola!   Din roll Du ska stötta elever under hela skoldagen. Din kunskap och erfarenhet Erfarenhet av arbete i anpassad grundskola är ett krav. Kunskaper och erfarenheter av att arbeta med lågaffektivt bemötande och tydliggörande pedagogik. Du ska behärska tecken som stöd till fullo. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.   Din framtida arbetsplats Den anpassade grundskolan i Vara kommun består av 29 elever fördelade på 5 klasser, en klass som läser ämnesområden och fyra klasser som läser ämnen.   Övrigt I vår verksamhet måste alla som ska anställas visa upp ett utdrag från belastningsregistret enligt lag (2000:873). Blanketten kan hämtas på www.polisen.se/Service. Välkommen med din ansökan!   Hos oss i Vara kommun får du engagerade kollegor och chefer, utbildningar och utvecklingsmöjligheter men också förmån i form av friskvårdsbidrag.  Alla anställda är också medlemmar i vår Fritidsföreningen som bland annat ordnar motionsaktiviteter och andra fritids- och kulturverksamheter, du får bland annat rabatt på vissa evenemang på Vara konserthus.   I Vara kommun gör vi varandra bra och det är tillsammans med vår etiska kompass som vi når våra gemensamma mål!  Undrar du vad som finns att göra och se när du inte jobbar hos oss på Vara kommun? Gå in på http://www.livetiskaraborg.se och upptäck alla Skaraborgs möjligheter! Om du av något skäl inte kan ansöka digitalt (på grund av exempelvis skyddade personuppgifter), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. I princip alla dokument som skickas in till kommunen blir allmän handling.

19 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Chaufför söker CE

vi söker lastbil förare med erfarenhet av dragbilar. jobbet startar i Göteborg och slutar i Göteborg Körningar över hela Sverige och Norge Fast lön ( månad lön )

18 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Marknadskommunikatör/Säljsupport

Skandia Elevator är Europas ledande tillverkare av transportsystem för spannmål. Vi designar och tillverkar lösningar för såväl mindre gårdar som storskaliga produktionsanläggningar inom spannmålsindustrin. Vi erbjuder innovativ transportutrustning med tillhörande mjukvaror för styrning och övervakning Vi leder helt enkelt spannmål. Vårt fokus är att göra det på ett lättmanövrerat, nyskapande och kostnadseffektivt sätt. Helt enligt våra kunders önskemål. Det är vårt uppdrag. Skandia Elevator är ett familjeföretag i tredje generationen som grundades 1914 och har sitt säte i Arentorp, Vara kommun. Vi har gått från att vara ett litet lokalt lantbruksföretag till Europas ledande företag inom transportsystem. Arbetsbeskrivning Vi söker dig som vill arbeta brett inom marknadskommunikation (50%) i kombination med säljsupport (50%). Det är en delvis ny tjänst på företaget och du kommer att arbeta tätt tillsammans med försäljnings- och marknadschef, säljare, teknikinformatör, produktchefer och de aktörer vi samverkar med. Du behöver därför ha social kompetens och vara samarbetsorienterad. Som marknadskommunikatör hanterar du bl.a. företagets varumärkesguide, hemsida, sociala medier, broschyrer, profilmaterial, mässmaterial. I rollen säljsupport ingår att svara på frågor och hjälpa kunder, stötta övriga säljare i orderläggning m.m.   Vem är du? Du har erfarenhet från liknande roller där du haft både strategiska och operativa arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har högskoleutbildning inom medie- och kommunikationsvetenskap, marknadsföring eller motsvarande. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Du ska vara en bra skribent med känsla för stil och form och ha erfarenhet av att arbeta nytänkande med webb och sociala medier, som t.ex. Facebook, Instagram och Youtube. Du har öga för formgivning och grafisk design och du har stor vana från Adobe-programmen (t.ex. InDesign, Lightroom och Photoshop), samt behärskar Microsoft Officepaketet och jobbar också i Wordpress, Meta Business Suite, Google Business och SEO. Vi vill att du länkar till några olika referensobjekt som du arbetat med i din ansökan. Vi arbetar i Monitor G5 affärssystem och erfarenhet av detta är meriterande. Rollen inom säljsupport innebär god känsla för service och kundbemötande. Som person drivs du av att hjälpa människor, lösa problem och att ständigt utveckla. Du är noggrann och metodisk. Självklart delar du Skandias värdegrund.   Vad erbjuder vi dig? Skandia Elevator är ett värderingsstyrt företag som arbetar för att leda utvecklingen inom branschen. Vi har ambitiösa mål och jobbar långsiktigt för att utveckla oss själva och våra kunder. Vi har korta beslutsvägar, ser personalen som vår viktigaste resurs och värnar om personalens trivsel och vidareutveckling. Bästa möjliga arbetsmiljö är en självklarhet på Skandia Elevator och vi erbjuder olika personalförmåner, exempelvis friskvårdsbidrag.   Ansökan Har du frågor är du välkommen att kontakta Joakim Larsson, Försäljnings- och Marknadschef. Telefon 010-1799302 alternativt Malin Johansson, HR-specialist. Telefon 010-1799337. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer kan komma att ske löpande, dock senast 5 maj. Vi tar enbart emot ansökningar via Varbi. Välkommen med din ansökan!

18 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Montörer till Swegon

Om företaget  På Swegon arbetar vi med att skapa världens bästa inomhusklimat som får människor att trivas och må bra – feel good inside! Vår största produktionsanläggning ligger i Kvänum och härifrån - levererar vi ventilationsaggregat över hela världen.    Om tjänsten Du kommer arbeta i produktionen där ventilationslösningar tillverkas. Som montör innebär det montering av olika plåtkomponenter beroende på avdelning. Inom produktionen finns det många olika arbetsuppgifter och därmed goda möjligheter till utveckling. Arbetet sker både självständigt och i grupp där ni arbetar tillsammans för att uppnå uppsatta produktionsmål. Du kommer ha en arbetsledare och produktionsledare på plats som ser till att du får en bra introduktion. Du kommer också att ha tät kontakt med din konsultchef genom regelbundna besök i fabriken.    Ort: Kvänum  Arbetstider: måndag-torsdag: 06.45-16.00, fredag: 06.45-13.00.  Lön: GFL-baserad,  läs mer här.  Anställningsform: visstidsanställning på 6 månader via OnePartnerGroup  Tillträde: enligt överenskommelse   Krav  Behärskar det svenska språket väl i både skrift- och tal  Har erfarenhet av industri/montering sedan tidigare    Om OnePartnerGroup  Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega I karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö I söder till Kalix I norr, finns vi alltid nära dig.   Att vara konsult  Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Swegon Operations AB. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Ansökningsprocessen Urval sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

17 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Produktionspersonal till AC-Floby

Om företaget Automotive Components Floby AB (AC Floby) är en aktör inom fordonsindustrin som utvecklar och tillverkar komponenter såsom vevstakar, bromsskivor och nav. Deras kunder är bland annat Volvo AB, Volvo Cars, Ford och Jaguar med flera. AC Floby är ett helägt dotterbolag till Volvo Cars. Vi erbjuder våra globala kunder tillverkning av produkter enligt fordonsindustrins högsta standard inom kvalitet, precision och miljöpåverkan. Produkterna levereras med glädje och stolthet från fabriken i Floby där stolta medarbetare med stort engagemang, bred erfarenhet och hög kompetens arbetar. AC Floby strävar efter ett vara en attraktiv och hållbar arbetsgivare genom att bl.a. erbjuda en rad olika förmåner. Mångfald ser vi som en tillgång då vi kan nyttja olika kompetenser, erfarenheter och bakgrund för att på bästa sätt driva verksamheten framåt. AC Floby har en ljus framtid och står inför ett nytt steg i riktningen mot att fortsätta vara en hållbar och växande organisation. Efter årsskiftet startar arbetet med att börja tillverka elmotorer på plats i Floby, något som genomsyrar hela företaget med motivation och stolthet. Tjänstebeskrivning Nu söker vi engagerade samt kunniga operatörer och montörer till AC-Flobys Nav-avdelning för ett tidsbegränsat uppdrag fram till mitten av hösten 2024. Du kommer bland annat arbeta med: - Maskinövervakning - Montering - Kvalitetskontroller och mätning - Truckkörning - Omställning av maskiner Kvalifikationer AC Floby söker nu efter tekniskt intresserade personer som är redo att bli en passande pusselbit i deras engagerade team. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom industrin eller en gymnasial utbildning med teknisk inriktning. För att vara kvalificerad för rollen krävs körkort och tillgång till bil samt truckkort A+B. Bra kommunikation på svenska, både i tal och skrift, är viktig eftersom det är en nödvändig komponent i arbetet och för säkerheten. Vi söker dig som är en driven, noggrann och målmedveten lagspelare som kan hantera varierande arbetsuppgifter. Om NearYou Låter det intressant? Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare. Om NearYou Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

17 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Nyfiken verkstadsarbetare sökes!

Arbetsuppgifter Till vårt kundföretag som är verksam metallindustrin söker vi nu verkstadsarbetare. Vårt kundföretag ligger strax utanför Vara. Arbetstiden är förlagd till dagtid. Arbetet är väldigt varierande och innefattar arbetsuppgifter såsom montering, punktsvetsning och kantpressning. Du kommer ha ett nära samarbete med dina kollegor i produktionen. Bakgrund och personliga egenskaper Vi söker dig som har någon form av industribakrund sedan tidigare. Exempelvis har du arbetat med tekniska arbeten, alternativt gått en teknisk eller praktisk utbildning. Du har inget emot att arbeta fysiskt med kroppen. Har du erfarenhet av kantpressning och/eller punktsvetning är det mycket meriterande. Meriterande är också truckkort med A- och B behörighet. Kunskap i ritningsläsning är ett krav likväl som körkort och tillgång till bil. Gillar du exempelvis att skruva och meka på fritiden ses det som en fördel. Du som person är ansvarstagande och tycker om att lämna ifrån dig ett gott utfört arbete. Du levererar en hög kvalitetsnivå på produkterna du producerar. Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

17 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Vi söker Svetsare som vill utveckla sin kompetens!

Arbetsuppgifter Inom industrisektorn behövs det alltid duktig personal med svetskompetens. Har du precis avslutat en svetsutbildning eller vill utveckla dig mer inom svetsning? Då bör du söka till oss! Arbetsuppgifterna består av manuell svetsning av både större och mindre detaljer i metoderna MIG/MAG. Montering, ritningsläsning och efterbearbetning av produkt ingår också arbetsuppgifter hos vårt kundföretag. Kundföretaget är beläget strax utanför Vara. Arbetet är förlagt till dagtid. Bakgrund och personliga egenskaper Vi ser gärna att du som söker har en praktisk utbildning sedan tidigare. Du har kunskaper inom svetsning, exempelvis från utbildning eller tidigare arbeten. Körkort och tillgång till bil är ett krav. Som person trivs du i industrimiljö, har ett genuint intresse för teknik och är villig att lära dig nytt. Du har inget emot att arbeta självständigt och du gillar att stå vid en svets och producera. Du upplevs som positivt inställd till arbete och vill alltid lämna ifrån dig god kvalitet på de produkter som du producerat. Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vid frågor kan du kontakta oss via mail, [email protected] Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

17 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
ISS söker en Fastighetstekniker till kund inom fordonsindustrin i Vara

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS har ett spännande samarbete med en kund inom fordonsindustrin med flertalet siter i Sverige. Nu söker vi en Fastighetstekniker till vårt drift- och underhållsuppdrag hos denna kund i Vara. Har du en teknisk bakgrund och gillar att utveckla, effektivisera och ge kunden exceptionell service? Sök då denna tjänst hos oss! Detta är ett semestervikariat som övergår i en behovsanställning i höst. Om rollen Som Fastighetstekniker hos vår kund kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom ramen för vårt drift- och underhållsuppdrag mot kund. Genom din kompetens inom fastighetsteknik, ansvarar du för den tekniska funktionen i kundens fastigheter genom att leverera kvalitet på ett säkert sätt. Som Fastighetstekniker ansvarar du för utförande av tillsyn, skötsel, service och avhjälpande underhåll av byggnaderna och fastigheternas tekniska system. I dina arbetsuppgifter ingår bl a: • Tillsyn och skötsel av tekniska driftsystem och fastigheterna. • Primärt felavhjälpande underhåll - felsökning och avhjälpande. • Långsiktigt planerat underhåll i fastigheterna. • Arbete med drift, utveckling och optimering av fastighetens system. • Kontakt med underleverantörer, ta in offerter, beställa och följa upp utförda arbeten • Löpande arbete med förbättringar och viss dokumentation. • Anläggningsskötare brandlarm & sprinkler. • Ingå i olika kundprojekt. • Yttre skötsel. • Utföra uppdragsbaserade arbeten utöver avtalet. • Att vara en aktiv initiativtagare i det dagliga arbetet med att förbättra och utveckla vår leverans, både internt och mot kund. Du ansvarar för att kundens lokaler och fastigheter förmedlar en helhetsupplevelse av en säker, attraktiv och hållbar arbetsplats för anställda och besökare. Därav är det av stor vikt att du är servicemedveten samt gillar att anpassa och säkerställa en arbetsplats som kundens medarbetare uppskattar. Vem söker vi? Vi söker dig som har relevant utbildning och några års erfarenhet av drift, skötsel och underhåll av fastigheter – gärna inom industri. Det är viktigt att du är bekväm i en produktionsmiljö. För att klara av arbetsuppgifterna, så behöver du vara i god fysisk kondition. Vidare ser vi att du har en grundläggande allmänteknisk kunskap om exempelvis el, VVS, kyla, värme, energiuppföljning, systematiskt brandskyddsarbete och revisionsbesiktningar. Det är mycket meriterande med utbildning i brandlarm & sprinkler samt erfarenhet som Anläggningsskötare. Det är även meriterande med travers-, lift- och truckkort, heta arbeten samt fallskyddsutbildning. B-kort är ett krav. Du är en person som tar stort ansvar över ditt arbete och du drivs av att utföra de olika arbetsmomenten på ett professionellt sätt med en hög kvalitet. Vidare är du noggrann och metodisk i ditt utförande. Du kan prioritera och vågar fatta egna beslut i stressiga situationer. För att trivas i rollen ser vi att du precis som vi värdesätter service och bidrar till en positiv stämning och ett gott samarbete på arbetsplatsen. Du har en god kommunikativ förmåga och kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift samt mycket goda IT- och systemkunskaper - t ex Microsoft Office och ärendehanteringssystem. Kundfokus – För att trivas i denna roll behöver du genuint brinna för service och älska de vardagliga utmaningar som uppstår. Du är lösningsfokuserad och positiv. Du levererar det som utlovas och har förmågan att skapa starka kundrelationer. Ansvar – Du trivs i rollen som Fastighetstekniker och att dagligen ha kontakt med flera intressenter, kollegor, kund och leverantörer för att skapa effektivitet och en arbetsplats med en hög teknisk standard. Driven – Du har hög integritet, är inte rädd för att hugga i och håller vad du lovar, såväl mot dina kollegor som mot kunden och kundens medarbetare. Du ser möjligheter och lämnar förbättringsförslag som kan leda till utveckling av vårt samarbete med kunden. Koll på läget – Du har en förmåga att kunna arbeta förebyggande och planerat samt händelsestyrt. Du har förståelse för hur avtal, lagkrav och regelverk påverkar verksamheten samt de egna arbetsuppgifternas genomförande. Du trivs nära kunden i en dynamisk och föränderlig produktionsmiljö där du får möjlighet att interagera med många skiftande kontaktytor både internt och externt. Vi erbjuder Självklart erbjuder vi dig en trygg anställning hos ISS. Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet. ISS värderingar är Kvalitet, Ansvar, Ärlighet och Entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse och vi ser fram emot din ansökan! Med anledning av GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi intervjuar löpande, så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansvarig Rekryterare: Pernilla Dahlbäck – [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

16 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Semestervikarie som Ekonomiassistent på Imazo AB

Semestervikarie som Ekonomiassistent på Imazo AB Imazo är Sveriges ledande grossist specialiserad på zoo fackhandeln. Kunderbjudandet är brett och omfattar utöver djurtillbehör och foder även akvariefisk och levande smådjur. Kunderna består främst av zoobutiker (fysiska butiker och e-handlare) men även veterinärer och apotek. Utöver den svenska marknaden är Imazo en betydande aktör i grossistledet i Norge, Danmark och Finland. 2017 såldes Imazo till Storskogen som idag äger 100% av aktierna i Imazo. Imazo är ett spännande bolag med en härlig företagskultur och vi söker någon som är engagerad och som vill utvecklas. Kanske har du precis avslutat dina ekonomistudier eller är fortfarande mitt i studier? Då kan ett semestervikariat som ekonomiassistent på Imazo vara något för dig! Huvudsakliga arbetsuppgifter: Leverantörsfakturaflöde inklusive betalningar Avstämning av in- och utbetalning samt bankkonton Behjälplig vid månadsbokslut Diverse övriga löpande administrativa arbetsuppgifter Profil Vi söker dig som har lätt att lära dig nya saker, är nyfiken och noggrann. Vidare ser vi att du ska ha jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare, praktiserat inom ekonomiområdet eller läser en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och redovisning. För att trivas i rollen ser vi att du är positiv och prestigelös och trivs att arbeta i team samtidigt som du har dina egna ansvarsområden. Som person söker vi dig som är engagerad, har en känsla för detaljer och trivs i en affärsnära roll. Hur gör jag nu? Vid eventuella frågor kontakta CFO Rebecca Koinberg på telefon 0730 63 28 63 Ansökan med CV och personligt brev sker senast 2023-04-30 via [email protected]. Vi kommer att hålla intervjuer löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

16 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024