Lagerpersonal med truckvana sökes!
TopWork Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Har du erfarenhet av lagerarbete och truckkörning? Är du noggrann, strukturerad och trivs i ett högt tempo? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten: Vår kund söker nu en engagerad och pålitlig medarbetare till sitt lagerteam. I rollen kommer du att arbeta med sedvanliga lageruppgifter som godsmottagning, orderplock, packning och truckkörning. Arbetet kräver att du är flexibel, kan hantera flera arbetsuppgifter parallellt och har ett öga för ordning och reda. Kundföretaget finns 20 min söder om Värnamo, så du behöver har körkort och tillgång till bil.  Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av lagerarbete Är van att köra truck (truckkort är ett krav) Är noggrann, strukturerad och lättlärd Trivs i ett fartfyllt arbetsklimat där det händer mycket Har god samarbetsförmåga men också förmåga att arbeta självständigt Vi erbjuder: Ett varierande och utvecklande arbete Möjlighet till långsiktigt uppdrag för rätt person Trevliga kollegor och en god arbetsmiljö Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande! Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Vi söker en drifttekniker som vill skapa livskvalitet i alla våra hem!
Finnvedsbostäder AB
Fastighetsskötare

TEKNIKINTRESSERAD? LAGORIENTERAD? SERVICEINRIKTAD? Vi söker en drifttekniker som vill skapa livskvalitet i alla våra hem! Vill du vara en del av vårt team på Finnvedsbostäder och bidra till att våra fastigheter fungerar optimalt varje dag? Då letar vi efter dig som vill jobba som drifttekniker hos oss! Med möjligheten att ta plats i ett kunnigt och engagerat team får du en vardag där teknik, problemlösning och samarbete står i centrum. Du har det viktiga uppdraget att tillsammans med dina kollegor skapa de bästa förutsättningarna för våra hyresgäster – från energieffektiv ventilation till ett behagligt inomhusklimat. Ditt arbete är avgörande för att våra hem ska kännas trygga, moderna och välfungerande. Och ja – det är så mycket mer än ett vanligt tekniskt jobb! I den här rollen utgår du från vårt huvudkontor i Värnamo, men arbetar i hela vårt fastighetsbestånd i Forsheda, Bredaryd, Värnamo, Bor och Rydaholm. Exempel på arbetsuppgifter: Filterbyte, reparation och underhåll av ventilationsaggregat (både centrala och lägenhetsaggregat) Rondering, felsökning och reparation av fjärrvärmeundercentraler och värmepumpar Digitala arbeten som programmering av nycklar/taggar och övervakning via styrsystem Felsökning och justering av inomhusklimat, ventilation och temperatur i lägenheter Mediaavläsning, driftoptimering och uppföljning Deltagande vid myndighetsbesiktningar som OVK, SBA och energideklarationer Eventuellt ansvar som anläggningsskötare för brandlarm/sprinkler Du! Vi söker dig som är praktiskt lagd, teknikintresserad och har en stark arbetsmoral. Du brinner för förbättringar och tycker om att se resultat av ditt arbete. Du är positiv, punktlig och öppen för coaching – och du gillar att göra det lilla extra. Vi tror att du är en serviceminded lagspelare som trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Du bemöter kollegor, entreprenörer och hyresgäster med respekt och energi, och ser lösningar där andra ser problem. Formella krav: Relevant teknisk utbildning och erfarenhet inom drift, underhåll eller fastighetsteknik Goda kunskaper i svenska (flytande i tal och skrift) Datorvana (vi jobbar med digitala system och fastighetsnätverk) B-körkort Meriterande: Kunskaper inom el, rör, ventilation samt erfarenhet av digital styrning och fastighetssystem. Varmt välkommen till oss! För mer information kring tjänsten kontakta: Teknisk chef Stefan Johansson tel. 0370-484 11eller e-post: [email protected] Ansökan: Vi arbetar med löpande rekrytering och sista ansökningsdag är 6/7 2025. Välkommen med din ansökan och CV till [email protected]. Märk ansökan ”Drifttekniker”.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Ekonom med HR-funktion

Sedan 1948 har Holmebo Torv verkat i hjärtat av Småland med en tydlig filosofi: kvalitet, hållbarhet och gemenskap. Vi är ett familjeägt företag inom torvproduktion med en stark lokal förankring, där relationer, ansvarstagande och långsiktighet står i centrum. Om rollen Nu söker vi en engagerad och erfaren Ekonom som även har intresse för HR-frågor. En nyckelperson som vill vara med och utveckla vår verksamhet framåt. Som Ekonom hos oss har du en bred och självständig roll där du bland annat ansvarar för allt från löpande bokföring, bokslut, moms och deklarationer till lönehantering, fakturering och inventering. Du arbetar i systemet Visma och har en tät dialog med ledning och verksamhet. Utöver det ekonomiska arbetet har du också ett naturligt ansvar för administrativa HR-frågor och personalstöd, en viktig roll i vår fortsatta utveckling som arbetsgivare. Arbetsplatsen är belägen i Rydaholm, nära både natur och produktion, där Holmebo Torvs historia en gång började. Vem vi söker Vi söker dig som kan ta ett helhetsgrepp och bidra med struktur, rutiner och ett långsiktigt arbetssätt för vår ekonomi- och HR-funktion. Du är noggrann, ansvarstagande och van vid att arbeta strukturerat. Du har utbildning eller tidigare arbetslivserfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete och trivs i en miljö där du får vara både operativ och rådgivande. Du är inte bara trygg i siffror, du är också en person som gillar att bidra till ett gott arbetsklimat och som uppskattar den familjära känslan i ett mindre företag. För att trivas i rollen behöver du också uppskatta att arbeta självständigt och ta egna initiativ i vardagen. Ansökan Vill du bli en del av Holmebo och bidra till vår fortsatta framgång? Välkommen med din ansökan, CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och rekommenderar att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Denna rekrytering sker i samarbete med Purple Rekrytering & Interim där Jennie Holmberg är ansvarig rekryterare. Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Jennie. Jennie Holmberg, 076 307 01 23, e-post: [email protected]

31 dagar sedan
Sista ansökan:
12 november 2025
CNC-programmerare med ledaregenskaper, se hit!
Ikett Personalpartner AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om tjänsten Till vår kund strax utanför Värnamo söker vi nu en erfaren CNC-programmerare! Du som söker bör ha ett par års erfarenhet av skärande bearbetning. Du ska vara noggrann, kvalitetsmedveten och kunna arbeta självständigt. Kunskap om mätteknik, läsning av detaljritningar och ISO-programmering är viktiga krav. Erfarenhet av Mazak, programmering och Cad CAM är meriterande. Tjänsten inkluderar kvälls- eller nattskift och för rätt person finns möjlighet till en mer arbetsledande roll. Du bör bo i närområdet då tjänsten är tänkt att gå över i anställning hos kund efter inhyrningsperioden. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Arbetstider: Kvälls- eller nattskift Vi ser fram emot att höra från dig och välkomnar din ansökan! Din profil • Noggrann, kvalitetsmedveten, initiativrik och kan arbeta självständigt. • Erfarenhet av skärande bearbetning. • Kunskap om mätteknik, detaljritning och ISO programmering. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

31 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Lagerpersonal med truckvana sökes!
TopWork Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Har du erfarenhet av lagerarbete och truckkörning? Är du noggrann, strukturerad och trivs i ett högt tempo? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten: Vår kund söker nu en engagerad och pålitlig medarbetare till sitt lagerteam. I rollen kommer du att arbeta med sedvanliga lageruppgifter som godsmottagning, orderplock, packning och truckkörning. Arbetet kräver att du är flexibel, kan hantera flera arbetsuppgifter parallellt och har ett öga för ordning och reda. Kundföretaget finns 20 min söder om Värnamo, så du behöver har körkort och tillgång till bil.  Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av lagerarbete Är van att köra truck (truckkort är ett krav) Är noggrann, strukturerad och lättlärd Trivs i ett fartfyllt arbetsklimat där det händer mycket Har god samarbetsförmåga men också förmåga att arbeta självständigt Vi erbjuder: Ett varierande och utvecklande arbete Möjlighet till långsiktigt uppdrag för rätt person Trevliga kollegor och en god arbetsmiljö Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande! Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

36 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Ställare till Blowtech
Aktiv Bemanning i Småland AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Blowtech i Gnosjö fortsätter att expandera kraftigt och nu söker vi ännu en ställare som kan komplettera vår erfarna ställargrupp p.g.a. ett ökat antal maskiner. Som kandidat till denna tjänst vill att du har arbetslivserfarenhet inom teknik i industri t.ex. som ställare i en annan bransch. Beroende på din bakgrund har vi sedan möjlighet att placera dig på rätt nivå för att börja processen att lära dig och växa in i denna roll. Arbetet sker på dagtid i vår fabrik i Gnosjö med möjlighet att arbeta på ett annat skift efter att du blivit självgående i ditt arbete. Sök direkt på vår hemsida, www.aktivbemanning.se, urval sker löpande, dock senast den 27 juni. Förutom dina tidigare erfarenheter kommer vi även att titta mycket på dina personliga egenskaper. Denna rekrytering görs i samarbete med Aktiv Bemanning i Småland, ansvarig rekryterare är Jimmy Lehtomäki tfn 0370–69 56 52. Detta innebär att Aktiv Bemanning sköter delar av rekryteringsprocessen men att det är Blowtech Group som slutligen anställer vinnande kandidat. Blowtech är specialister på formblåsning av plast dvs. plastdetaljer med någon form av hålrum med högindustriell precision i tillverkningen. Tekniken är mycket användbar vid tillverkning av komplexa former av polymera produkter som exempelvis bensintankar, luftkanaler, olika typer av behållare och andra tekniska detaljer till fordonsindustrin.

36 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Personlig assistent 100% till män i Värnamo
Libra Assistans AB
Personliga assistenter

Är du en social person som brinner för att finnas där för någon annan? Vill du jobba hos två personer och komma upp i heltid eller ha en deltid? Det här kan vara jobbet för dig! Om kunderna: Sociala personer och vi har aktiva familjer och vill fortsätta vara det. Vi behöver hjälp med påstötning av det mesta såsom stöd i förflyttningar, rehabilitering och hushållsarbete. Assistansen är där vi är och resor kan förekomma. Vi söker en person som kan vara behjälplig i vardagen 5 timmar per dag. 3 dagar i veckan hos ena kunden och 2 dagar hos andra. Här finns det möjlighet att kombinera för att komma upp i heltid. Vi utför bakgrundskontroll på de som går vidare i rekryteringsprocessen. Tillträde 15/8-25.  Vi rekryterar löpande, därför är det en god idé att söka direkt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan annonstidens utgång. Vi ser fram emot att träffa dig, välkommen med din ansökan! Vilka är vi? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!

36 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Interim Redovisningsekonom

Interim Redovisningsekonom – 12 månaders uppdrag i GGVV-Regionen Vi söker nu en trygg och självgående Redovisningsekonom för ett interimsuppdrag på 12 månader med start omgående.  Du kommer att bli en viktig del av ekonomiavdelningen och bidra med din kompetens inom löpande redovisning, rapportering och bokslutsarbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: - Hantera inkommande och utgående fakturor - Daglig kontroll av banktransaktioner - Reskontraavstämningar vid månadsbokslut - Upprätta månads- och årsbokslut - Rapportering och administration Din bakgrund Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. Du har goda kunskaper i hela redovisningsflödet och är van att arbeta med bokslut och rapportering. Du är noggrann, strukturerad och ansvarstagande, med förmåga att prioritera rätt även när tempot varierar. Du har ett analytiskt arbetssätt och kan se detaljer utan att tappa helhetsperspektivet. Eftersom rollen innebär många kontaktytor, både internt och externt, är du kommunikativ, prestigelös och samarbetsorienterad. Vid frågor om interimsuppdraget, varmt välkommen att kontakta Jennifer Djureholt på 0702-091 693.  Vi går igenom ansökningar löpande – välkommen med din ansökan!

37 dagar sedan
Sista ansökan:
6 november 2025
Ekonom med HR-funktion

Sedan 1948 har Holmebo Torv verkat i hjärtat av Småland med en tydlig filosofi: kvalitet, hållbarhet och gemenskap. Vi är ett familjeägt företag inom torvproduktion med en stark lokal förankring, där relationer, ansvarstagande och långsiktighet står i centrum. Om rollen Nu söker vi en engagerad och erfaren Ekonom som även har intresse för HR-frågor. En nyckelperson som vill vara med och utveckla vår verksamhet framåt. Som Ekonom hos oss har du en bred och självständig roll där du bland annat ansvarar för allt från löpande bokföring, bokslut, moms och deklarationer till lönehantering, fakturering och inventering. Du arbetar i systemet Visma och har en tät dialog med ledning och verksamhet. Utöver det ekonomiska arbetet har du också ett naturligt ansvar för administrativa HR-frågor och personalstöd, en viktig roll i vår fortsatta utveckling som arbetsgivare. Arbetsplatsen är belägen i Rydaholm, nära både natur och produktion, där Holmebo Torvs historia en gång började. Vem vi söker Vi söker dig som kan ta ett helhetsgrepp och bidra med struktur, rutiner och ett långsiktigt arbetssätt för vår ekonomi- och HR-funktion. Du är noggrann, ansvarstagande och van vid att arbeta strukturerat. Du har utbildning eller tidigare arbetslivserfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete och trivs i en miljö där du får vara både operativ och rådgivande. Du är inte bara trygg i siffror, du är också en person som gillar att bidra till ett gott arbetsklimat och som uppskattar den familjära känslan i ett mindre företag. För att trivas i rollen behöver du också uppskatta att arbeta självständigt och ta egna initiativ i vardagen. Ansökan Vill du bli en del av Holmebo och bidra till vår fortsatta framgång? Välkommen med din ansökan, CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och rekommenderar att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Denna rekrytering sker i samarbete med Purple Rekrytering & Interim där Jennie Holmberg är ansvarig rekryterare. Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Jennie. Jennie Holmberg, 076 307 01 23, e-post: [email protected]

37 dagar sedan
Sista ansökan:
17 oktober 2025
Fastighetstekniker
CBRE GWS Sweden AB
Fastighetsskötare

Ta chansen att jobba som fastighetstekniker i Värnamo i ett internationellt företag med lokal förankring och familjär känsla! Här får du möjlighet att jobba i ett team och med omväxlande arbetsuppgifter CBRE´s uppdrag är att leverera service och underhåll av fastigheter och utveckla de fastighetsrelaterade tjänsterna, allt för att säkerställa att vår kund och dess medarbetare har en väl fungerande arbetsplats. Genom att arbeta med ständiga förbättringar, utvecklar vi metoder och processer för att alltid leverera med hög kvalitet. CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också känner igen dig i dessa och vill leva efter dem. Tjänsten innebär bland annat att: * Ansvara, för och själv kunna utföra de flesta tekniska arbeten såsom förebyggande-, felavhjälpande- samt planerat underhåll * Lämna förslag på förbättringar, förändringar, energibesparande åtgärder m.m. * Sköta kontakt och återkoppling till beställare * Samarbeta med övrig driftpersonal och specialister * Tjänsten är bred! Den innehåller även vaktmästeriuppgifter samt trädgårdsarbete Vem är du? Du har: * Minst 3 års erfarenhet av teknisk fastighetsdrift * Utbildning inom fastighet eller motsvarande kompetens förvärvad genom flerårig erfarenhet * Erfarenhet av självständigt arbete i olika typer av fastigheter * Tidigare erfarenhet av enklare elarbete alt eluppdrag Meriterande: * Tidigare erfarenhet av anläggningsskötsel och brandssystem * Certifieringar: Heta arbete, fallskyddsutbildning, elutbildning , truckkort, saxlift * Erfarenhet av teknisk fastighetsdrift i produktionsmiljö Personliga egenskaper: Som person ser vi gärna att du är serviceinriktad, att du ser till kundens bästa och du är bra på att hantera olika typer av människor och olika typer av situationer som kan uppstå i det dagliga arbetet. Det är också en fördel om du är noggrann i ditt arbete och gillar att arbeta metodiskt. Vi ser gärna att du är en teknisk intresserad person som gillar att använda tekniska lösningar i ditt arbete. Vi erbjuder en omväxlande tjänst med utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm. Tjänsten är på 100% och tillsvidare med provanställning Känns denna roll intressant, ansöka redan idag! Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 115 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte år 2022 över 30,8 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom fastighetsförvaltning, teknisk fastighetsdrift, projektledning, rådgivning samt energieffektivisering

38 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025