Job DescriptionAs the Global IT Program Manager – HR Systems, you will lead and manage the IT activities for the WFM program. Your mission will be to ensure the successful delivery of HR system implementations while adhering to global IT standards. Collaborating with cross-functional and country-specific teams, you will be at the forefront of driving seamless integration, efficiency, and success. Key Responsibilities: Manage the planning, execution, and delivery of IT activities for the global WFM program. Collaborate with global, regional, and cross-functional teams to ensure the smooth integration of HR systems. Monitor progress, identify risks, and implement mitigation strategies to ensure project success. Ensure all IT activities are delivered on time, within scope, quality standards, and budget. Provide regular updates to stakeholders and senior management on progress, risks, and outcomes. Qualifications You hold adegree in Information Technology, Human Resources, Business Administration, or a related field. You have atleast 5 years of experience managing global IT projects, preferably within the HR domain. You have strong project management skills. You are fluent in English, both written and oral. Personal Qualities You possess exceptional communication and interpersonal skills, enabling you to collaborate effectively in a global and cross-functional environment. Your strong leadership abilities shine through in your capacity to foster collaboration, nurture team spirit, and maintain a steadfast focus on customer needs. Highly self-motivated, you demonstrate a disciplined and independent approach to taking end-to-end ownership of your responsibilities, ensuring successful delivery in every aspect of your work. Company Description Our client is developing the world's energy system to become more sustainable and flexible. They help clients in the energy and industrial sectors with innovative solutions and services worldwide. When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life. SalaryAs agreed. Admission and ApplicationFull time, office hours. Our client wishes to start immediately and the assignment is expected to run until 2026-01-05 with possibility of extension. You will be employed by JobBusters as a consultant with our exciting client in Västerås. Send in your application in English (preferably in Word format) as soon as possible, as interviews take place continuously.
Är du en driven och målinriktad person med förmåga att bygga långsiktiga affärsrelationer? Nu finns en spännande tjänst som Business Development Manager hos Storopack Scandinavia! I den här rollen får du möjlighet att arbeta med hela försäljningsprocessen, ha stor flexibilitet i din vardag och samtidigt axla ett stort eget ansvar. Storopack är en världsledande leverantör av innovativa och högkvalitativa förpackningslösningar och skyddande förpackningsmaterial och växer på den svenska marknaden. Låter detta som en intressant möjlighet? Varmt välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN Som Business Development Manager hos Storopack får du en central roll i att driva försäljningen med fokus på Mälarregionen, mellersta Sverige samt Finland. Du ansvarar för hela säljprocessen – från prospektering och kundbesök till förhandlingar och avslutade affärer. Tillsammans med våra kunder och återförsäljare skapar du långsiktiga samarbeten och levererar lösningar som överträffar kundernas förväntningar. I rollen arbetar du både självständigt och i nära samarbete med dina kollegor i Sverige. Du rapporterar till Försäljningschefen i Sverige och utgår från ditt hemmakontor med regelbundna resor inom främst Mälardalen, men även till andra delar av landet & inom Norden. I dina arbetsuppgifter ingår att: Ha det övergripande ansvaret för hela relationen och samarbetet med dina kunder, inklusive budgetering samt att säkerställa att försäljnings- och intäktsmål uppnås. Utveckla befintliga kundrelationer och, genom ett proaktivt försäljningsarbete kombinerat med ett starkt kundservicefokus, löpande etablera nya samarbeten. Ge rådgivning och konsultation, där du med din expertis hjälper kunderna att hitta de bästa lösningarna med Storopack’s produkter. Hålla dig uppdaterad om marknadstrender och konkurrenssituationen för att agera proaktivt och fatta strategiska beslut. OM DIG Vi söker dig som är proaktiv, initiativrik och trivs i en konsulterande säljroll där det krävs att du ständigt hittar nya lösningar. Du har en stark social förmåga, är ansvarstagande och drivs av att bygga långsiktiga relationer. Med ett starkt inre driv motiveras du av att påverka och se tydliga resultat. Du är serviceinriktad och kommunicerar effektivt både internt och externt för att på det viset bli framgångsrik i din roll. För att lyckas i rollen ser vi att du har ett tekniskt intresse och tidigare erfarenhet av en liknande roll, gärna inom försäljning av tjänster eller lösningar till industrin. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift samt innehar B-körkort. KONTAKT I den här rekryteringen samarbetar Storopack med Committo. Välkommen att kontakta Linda Samuelsson på +46 (0)702163752 eller [email protected] för mer information. Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! OM STOROPACK Storopack är specialiserade på skyddsförpackningar och tekniska formdelar och har etablerat oss som en pålitlig partner för företag över hela världen. Som globalt verksamt familjeföretag spelar tradition och innovation en viktig roll i allt vi gör. Vårt mål är att erbjuda våra kunder optimala skyddsförpackningslösningar och långsiktig support – en strävan som präglar vår dagliga verksamhet. Packaging division arbetar med flexibla skyddsförpackningar med luftkuddar, fyllnadspapper, PU-skumförpackningssystem, förpackningschips samt deras integration i befintliga förpackningsprocesser. Storopack grundades 1874 som familjeägt företag och har varit verksamt under namnet Storopack Hans Reichenecker GmbH sedan 1959. Huvudkontoret ligger i tyska Metzingen. Med certifierade produktionsanläggningar och kontor över hela världen har Storopack en decentraliserad struktur och är alltid nära kunden. Vi sysselsätter 2 490 anställda på 70 platser i 18 länder över hela världen och våra produkter distribueras i mer än 60 länder. Som globalt, familjeägt företag är vi medvetna om vårt ansvar gentemot samhället och näringslivet och vi vill inte bara påta oss det utan även aktivt vara med och utforma det.
Om oss Brand Impact har sedan 1988 varit en ledande partner för varumärken inom detalj- och dagligvaruhandeln. Vår styrka ligger i att framhäva och synliggöra produkter ute i butikerna, både genom smakprov och engagerande samtal med kunderna. Sökes: Social Eventpersonal till BarneventVi letar efter engagerade personer som älskar att arbeta med barn och som vill bli en del av vårt team som sköter barnevent. Du kommer att vara en del av ett team som bidrar till att skapa oförglömliga och roliga upplevelser för barn och deras föräldrar. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Genomföra roliga och engagerande aktiviteter för barn på olika event. Komma på kreativa idéer för att förbättra upplevelsen för barnen. Serva och interagera med både barn och föräldrar på ett vänligt och profesionellt sätt. Samarbeta med andra medarbetare för att säkerställa ett sömlöst eventupplägg. Vem är du? Du har fyllt 18 år. Du kommunicerar flytande på svenska. Du har en positiv och energisk attityd. Du älskar att arbeta med barn och har ett kreativt sinne. Du har god organisationsförmåga och har lätt för att samarbeta. Kan jobba helger då barneventen ofta ärschemalagda på lördagar. Varför arbeta med oss? Hos Brand Impact får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och inspirerande miljö där vi sätter stor vikt vid din personlighet och din inställning. Vi erbjuder en marknadsmässig lön, support från våra erfarna coacher, och möjlighet till personlig utveckling inom framför allt service, marknadsföring & event. Utöver lön erbjuder vi även ersättning för eventuella resor med egen bil. Intresserad?Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka in din ansökan idag och bli en del av Brand Impact-teamet. Vi ser verkligen fram emot din ansökan! //Brand Impact Teamet
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 143 miljoner under 2023 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Onninen Mark & Infra är på offensiven och söker lagermedarbetare/chaufför till vår hubb i Västerås! Onninen Mark & Infra, en del av Kesko Sverige, expanderar genom vårt framgångsrika ”hubbkoncept” där vårt nätverk av regionala hubbar erbjuder ett brett erbjudande av Mark-/VA- och inframaterial samt tjänster som tillsammans med en djup kompetens skapar värde för vår kunders skilda verksamhetsbehov. Våra kunder är anläggnings- och byggföretag som verkar inom Mark och Vatten & Avlopp. Är du ambitiös och positiv och van att kavla upp armarna och vill vara med Onninen Mark & Infras fortsatta resa? Då ska du definitivt läsa vidare! Alla vi som arbetar inom Kesko Sverige har ett gemensamt mål: att bli nr 1 i Sverige inom bygg- och infrastruktur samt branschens mest attraktiva arbetsgivare. Tjänsten är tillsvidaretjänst på heltid. Vi tillämpar provanställning på alla våra tjänster. Tänk att varje dag gå till jobbet och få möta nya utmaningar och möjligheter. Så är det hos Onninen Mark & Infra! Jobbet som lagermedarbetare/chaufför Din huvudsakliga arbetsuppgift är hantering av materialflödet till och från hubben, bl a: - Godsmottagning och inleveranskontroll - Emballering - Löpande kontroll och analys av lagersaldo, lagerdjup och sortimentsbredd - Inventering - Lageroptimering - Kundorderregistrering/försäljning och ta hand om kunder i butik - Leveransföreberedelser; packning och lastning - Transport- och ruttplanering - Leveransförberedelser; packning och lastning - Kundleveranser, utkörningar - Uppföljning och transportanalys Krav på B-körkort, truckkörkort samt att du har minst 3-årig gymnasial utbildning, hanterar svenska flytande i tal och skrift samt har kunskaper i engelska och grundläggande datakunskaper. C-körkort kan vara meriterande. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom lager, eller med reservdelar. Det är starkt meriterande om du har arbetat med produkter inom Mark, VA och/eller Grundläggning. Då det frekvent förekommer tunga lyft och upprepade rörelser bör du vara i god fysisk kondition. Stor vikt läggs på dina personliga egenskaper. Vi erbjuder dig en rolig och utmanande tjänst hos ett offensivt företag som ingår i Kesko Sverige, en aktör med stark värdegrund som värnar om att medarbetare ska utvecklas och att skapa värde för våra kunder. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag om du passar in på ovanstående profil. Intervjuer och tillsättning kommer att göras löpande. Bifoga CV och personligt brev i din ansökan. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vi ser fram emot din ansökan! Kesko Sverige äger och driver verksamheter inom bygg- och infrastruktur. Bygghandel för proffs och konsumenter, infrastruktur så som elnät, telenät och vatten- och avlopp. Våra varumärken är K-Bygg och Onninen. Vi finns över hela Sverige, från Storuman i norr till Halmstad i söder. Idag är vi 1400 medarbetare och vi fortsätter att växa. Kesko Sverige är ett helägt dotterbolag till den finska koncernen K-Group som driver dagligvaruhandel, bilhandel samt bygg- och teknisk handel. K-Group har 45 000 anställda med verksamhet i 8 länder. Alla vi som arbetar inom Kesko Sverige har ett gemensamt mål: att bli nr 1 i Sverige inom bygg- och infrastruktur och branschens mest attraktiva arbetsgivare.
The Opportunity We are seeking a Customer System Security Engineer – Project Engineering to make certain that the projects we deliver are in accordance with both Hitachi Energy's security requirements and those of our customers. This role is key to protecting Hitachi Energy from legal repercussions and safeguarding our brand image in the context of cybersecurity. Advance your career by joining our passionate team! We can’t wait to receive your application. How you'll make an impact Align and comply with Customer requirement and Hitachi Energy’s internal cyber security requirements for Delivery projects. Assess, identify deviation and Risks in Customer requirement and required standard & regulatory requirement during Tender. Coordinate with Tender Responsible for Success Cybersecurity related Tender Submittal. Ensure required inputs are captured in tender to comply with mandatory Business CS standard and Customer requirement. Support in Company Risk Review and make sure HE is protected with regards to Cybersecurity Ensure Fulfillment of the Secure Project Deployment requirement for all the delivery projects. Acts a liaison with the Customer about Hitachi Energy’s automation solution’s adherence to customer requirements and required standard & regulation. Perform Cyber Security Risk assessment for the project. Your background You hold bachelor’s degree. Review Project Cybersecurity deliverable are implemented and delivered as agreed. For platforms certified with IEC 62443-3-3, make sure that the delivery project is within the requirements of the standard to the extent possible. Support to enhance and maintain the CS documentation for project deliverables. Ensure the Vulnerability Management in delivery projects. Support in Business in achieving IEC 62443 2-4 Certification and in IEC 62443 3-3 certification. Support in maintaining and improving the Cybersecurity solution. Contribute to Cybersecurity Assurance process definition and improvement in Customer Delivery Projects. Ensure Test area Asset security Management and Security tools What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Our flexible working practices help you optimize personal and business performance while creating an environment where all employees can develop their skills and grow. More information: Recruiting Manager Anitha Shanmugasundaram, [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42, Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Hakan Kempel, [email protected] Don’t hesitate – apply today and let us learn more about you and the unique contributions you can bring to our team!
The opportunity Are you looking for a future-proof job where you can create a better future for yourself and others? Then be sure to read on! We offer you the opportunity to turn your passion into a career. At Hitachi Energy, we are actively contributing to a sustainable energy future. As a market leader in the field of energy technology, we help utilities and industries to meet the challenges of the energy transition and are looking to strengthen our team as soon as possible with people who are keen to play an active role in shaping our future. “We are looking for a highly driven individual who is willing to take on a pivotal role driving growth and identify new market opportunities for our product line - Dry Transformers. By combining technical expertise with strategic marketing, you will lead efforts to position our high-performance Dry Transformers as the solution of choice for energy-efficient, sustainable projects in the Nordic countries.” – Erik Björck, Hiring Manager. Please consider applying even if you do not have all the core competences listed below; we would like to hear from you in order to assess how your experiences and expertise can fit into our team. Come as you are and be ready to learn. With the guidance of a mentor during your initial period, you'll have the support you need to gain knowledge and grow. Bring your passion, your energy, and join a team that appreciates a simple truth: Diversity + Collaboration = Innovation. How you´ll make an impact You implement the local go-to-market product marketing strategy You analyze project-specific customer requirements and prepare a technical and commercial proposal You contribute to the achievement of product marketing objectives and budgets through regular monitoring, definition and implementation of improvement plans You monitor sales execution for assigned products, act as a key point of contact for the customer and as an escalation point for issues within the project You increase sales efficiency by providing appropriate product knowledge information and training to each sales representative Live Hitachi Energy core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business. Your background You successfully completed studies in the technical field, for instance Higher Vocational Education or have equivalent work life experience. You have fluent Swedish and English skills, both written and spoken. You have technical understanding and basic knowledge in the field of transformers. You are a driven, dedicated and service-minded person who can work both independently and as well in a team. You are flexible regarding travel within Europe, circa 50 days a year. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us This position is based in Västerås, Sweden Applications will be reviewed on an ongoing basis so the sooner you show your interest the better. More information: Hiring Manager, Erik Björck, [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Håkan Blomquist, +46 107-38 31 52; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Tomas L. Gustafsson, +46 107-38 27 47. All other questions can be directed to Lead Recruiter [email protected]
Onninen Mark & Infra är på offensiven och söker lagermedarbetare/chaufför till vår hubb i Västerås! Onninen Mark & Infra, en del av Kesko Sverige, expanderar genom vårt framgångsrika ”hubbkoncept” där vårt nätverk av regionala hubbar erbjuder ett brett erbjudande av Mark-/VA- och inframaterial samt tjänster som tillsammans med en djup kompetens skapar värde för vår kunders skilda verksamhetsbehov. Våra kunder är anläggnings- och byggföretag som verkar inom Mark och Vatten & Avlopp. Är du ambitiös och positiv och van att kavla upp armarna och vill vara med Onninen Mark & Infras fortsatta resa? Då ska du definitivt läsa vidare! Alla vi som arbetar inom Kesko Sverige har ett gemensamt mål: att bli nr 1 i Sverige inom bygg- och infrastruktur samt branschens mest attraktiva arbetsgivare. Tjänsten är tillsvidaretjänst på heltid. Vi tillämpar provanställning på alla våra tjänster. Tänk att varje dag gå till jobbet och få möta nya utmaningar och möjligheter. Så är det hos Onninen Mark & Infra! Jobbet som lagermedarbetare/chaufför Din huvudsakliga arbetsuppgift är hantering av materialflödet till och från hubben, bl a: - Godsmottagning och inleveranskontroll - Emballering - Löpande kontroll och analys av lagersaldo, lagerdjup och sortimentsbredd - Inventering - Lageroptimering - Kundorderregistrering/försäljning och ta hand om kunder i butik - Leveransföreberedelser; packning och lastning - Transport- och ruttplanering - Leveransförberedelser; packning och lastning - Kundleveranser, utkörningar - Uppföljning och transportanalys Krav på B-körkort, truckkörkort samt att du har minst 3-årig gymnasial utbildning, hanterar svenska flytande i tal och skrift samt har kunskaper i engelska och grundläggande datakunskaper. C-körkort kan vara meriterande. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom lager, eller med reservdelar. Det är starkt meriterande om du har arbetat med produkter inom Mark, VA och/eller Grundläggning. Då det frekvent förekommer tunga lyft och upprepade rörelser bör du vara i god fysisk kondition. Stor vikt läggs på dina personliga egenskaper. Vi erbjuder dig en rolig och utmanande tjänst hos ett offensivt företag som ingår i Kesko Sverige, en aktör med stark värdegrund som värnar om att medarbetare ska utvecklas och att skapa värde för våra kunder. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag om du passar in på ovanstående profil. Intervjuer och tillsättning kommer att göras löpande. Bifoga CV och personligt brev i din ansökan. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vi ser fram emot din ansökan! Kesko Sverige äger och driver verksamheter inom bygg- och infrastruktur. Bygghandel för proffs och konsumenter, infrastruktur så som elnät, telenät och vatten- och avlopp. Våra varumärken är K-Bygg och Onninen. Vi finns över hela Sverige, från Storuman i norr till Halmstad i söder. Idag är vi 1400 medarbetare och vi fortsätter att växa. Kesko Sverige är ett helägt dotterbolag till den finska koncernen K-Group som driver dagligvaruhandel, bilhandel samt bygg- och teknisk handel. K-Group har 45 000 anställda med verksamhet i 8 länder. Alla vi som arbetar inom Kesko Sverige har ett gemensamt mål: att bli nr 1 i Sverige inom bygg- och infrastruktur och branschens mest attraktiva arbetsgivare.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 991 till 998 av 998 jobb