Städfirma söker personal
Städosan AB
Städare

Rekryteringsannons: Städpersonal sökes till Västerås Vi på Städosan AB söker engagerade och pålitliga medarbetare med erfarenhet av både hemstädning och företagsstädning. Vi erbjuder en möjlighet att bli en del av vårt professionella team där kvalitet och noggrannhet står i fokus. Placeringsort: Västerås Kvalifikationer: Erfarenhet av hemstädning och/eller företagsstädning är meriterande. Utdrag från polisens belastningsregister krävs. B-körkort är meriterande. Du ska kunna svenska eller engelska och ha förmåga att förstå skriftliga instruktioner. Vi söker dig som: Är noggrann, ansvarsfull och serviceinriktad. Har förmåga att arbeta både självständigt och i team. Är flexibel och kan anpassa dig efter kundens behov. Vi erbjuder: En trevlig arbetsmiljö med stöttande kollegor. Möjlighet till utveckling inom företaget. Trygga anställningsvillkor enligt gällande avtal. Ansökan: Skicka din ansökan med CV och referenser till [email protected] eller [email protected]. Glöm inte att bifoga ett aktuellt utdrag från polisens belastningsregister. Välkommen med din ansökan till Städosan AB – där vi gör skillnad med noggrannhet och kvalitet!

4 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Danslärare på Dansakademin Dansstjärnan
Perfect Nanny in Sweden AB
Övriga pedagoger med teoretisk specialistkompetens

Få barn att drömma med fötterna! Vill du sprida dansglädje och skapa magiska ögonblick för barn? På Dansstjärnan får varje barn glänsa – vi kombinerar teknik, kreativitet och showglädje i en premiumupplevelse. Om rollen Var? Dansstudios i Västerås. Vem? Lilla Dansstjärnan (2–6 år), Stora Dansstjärnan (6–10 år) När? 9 veckor per termin, start v. 36 Hur? Vi avslutar med en show i världsklass – alla barn får glänsa på scen! Vad du får 250 kr/h – vi erbjuder branschens bästa villkor. 800 kr i start up-lön varje termin. Snygga tränarkläder – representera en premiumverksamhet. Betalda personalträffar & fortbildning – vi växer & lär tillsammans. Oslagbar gemenskap & dansmagi hela terminen! Är du vår dansstjärna? ✔️ Du älskar att inspirera barn genom dans. ✔️ Du har bakgrund inom balett, street, jazz, modern dans eller liknande. ✔️ Du har pedagogisk talang & kan leda grupper med energi & engagemang. Om Dansstjärnan & Perfect Activity Dansstjärnan är en del av Perfect Activity, där vi skapar magi för barn inom dans, gymnastik, fotboll och simning. Redo att dansa in i ditt drömjobb? Läs mer & ansök på https://dansstjarnan.se/ Meriterande: dansutbildning, pedagogik, erfarenhet som danslärare eller instruktör.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Gymnastikinstruktör på Lilla Gympastjärnan
Perfect Nanny in Sweden AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Gör små krabater till akrobater! Vill du vara med och skapa rörelseglädje för barn – och ge kullerbyttagaranti på köpet? Lilla Gympastjärnan är premiumgymnastik för de minsta, där vi kombinerar lek, motorik och akrobatik i en energifylld gemenskap. Om rollen Var? Gymnastikhallar i Västerås. Vem? Barn 2–6 år i små grupper. När? 8 veckor med start v. 36 – minst 2 terminer. Hur? Du inspirerar, undervisar & formar nästa generations små stjärnor. Vad du får 250 kr/h – vi erbjuder branschens bästa villkor. 800 kr i start up-lön varje termin. Snygga kläder – du representerar en premiumverksamhet. Betalda personalträffar & fortbildning – vi växer tillsammans. Oslagbar gemenskap – du blir en del av ett kreativt & passionerat team. Är du vår gympastjärna? ✔️ Du älskar att jobba med barn och rörelse. ✔️ Du har bakgrund inom gymnastik, dans, cheerleading eller idrott. ✔️ Du kan inspirera, leda & skapa glädje i en grupp. Om Lilla Gympastjärnan & Perfect Activity Lilla Gympastjärnan är en del av Perfect Activity, där vi skapar magi inom gymnastik, dans, fotboll och simning för barn. Redo att sätta fart på gymnastikresan? Läs mer & ansök på www.lillagympastjarnan.se Meriterande: gymnastiktränare, idrottsledare, pedagogik, dans eller annan rörelsebakgrund.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Sjuksköterska sökes till Västerås v.36-52
Viva Bemanning AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Dags att planera hösten/vintern! Vi söker just nu en sjuksköterska som vill arbeta i höst/vinter. Arbetet innefattar sedvanligt arbete inom boende. Vi hjälper dig så att du kan hjälpa andra! Period: v.36-52 Schema: Rotationsschema eller dag, kväll och helg Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Som konsult hos oss och för det här uppdraget behöver du ha arbetat som sjuksköterska de senaste fem åren. Det förekommer sedvanliga arbetsuppgifter inom sjukvård, det är därför viktigt att du har någorlunda erfarenheter sedan innan. Vi ser dessutom att du som söker är en flexibel, ansvarstagande, social och driven person som är trygg i dig själv och brinner för att människor ska må bra. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en sjuksköterska som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

4 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
MiJob söker en emballagesnickare!
MiJob Bemanning & Rekrytering i Sverige AB
Övriga byggnads- och anläggningsarbetare

Är du händig, driven  och vill arbeta med trä i en växande industri? För kunds räkning söker vi nu fler kollegor till verksamhet inom specialemballage. Verksamheten är i expansiv fas och därför söker vi dig som vill vara en del av resan framåt där du är med och tillverkar träemballage i alla dess former. Du ingår i ett arbetslag som spikar manuellt med hjälp av spikpistol, längdkapar virke och sköter industriella maskiner. tillverkning är allti från kundanpassade lösningar till serietillverkade produkter.  Fokus ligger på hållbarhet, kvalitet och att erbjuda kompletta lösningar – från råvara till färdig produkt. Arbetsuppgifter: Vi söker dig som gillar att arbeta med trä och som är praktiskt lagd. Du ska ha en bra arbetsmoral och vara ordningsam, gärna med kunskaper inom industri eller bygg. Vi ser samarbetsförmåga och ett driv att vilja bidra där det behövs som viktiga egenskaper bland våra anställda. Vana från industriella maskiner.   🧰 Arbetsuppgifter: I rollen som emballagemedarbetare kommer du att: Spika träemballage med hjälp av spikpistol Köra och övervaka industriella maskiner Kapning av virke samt övriga moment i tillverkningsprocessen Arbeta aktivt med förbättringar för att öka kvalitet och effektivitet Arbetet är fysiskt och varierat, med inslag av både självständigt och lagbaserat arbete.   🔎 Vi söker dig som: Har ett genuint intresse för praktiskt arbete och trä Är ansvarstagande, strukturerad och har god arbetsmoral Har god samarbetsförmåga och trivs i en produktionsmiljö Har viss erfarenhet från industri, bygg eller liknande (meriterande) Innehar truckkort (krav) Är du redo att omvandla din passion för emballagedesign till en meningsfull karriär? Hos vår kund får du inte bara ett jobb – du blir en del av ett team som strävar efter att revolutionera förpackningsvärlden varje dag. Som Emballagesnickare Extraordinaire hos vår kund kommer du att vara hjärnan bakom de kreativa lösningarna som skyddar och presenterar  produkter på bästa möjliga sätt. Krav: Körkort B och TruckutbildningSvenska i tal och skrift  Meriterande : Ritningsläsningtidigare erfarenhet av träbearbetning eller pallhantering

4 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Provare - Testing and Commissioning
Stadler Service Sweden AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Stadler erbjuder ett brett utbud av internationella karriärmöjligheter. Här får du chans att utvecklas, ta ansvar och leverera på hög nivå i engagerade team. Vi letar efter motiverade medarbetare som vill forma framtidens transportmedel tillsammans med oss. Vill du vara med på den resan? OM TJÄNSTEN Är du innovativ och tycker om problemlösning? Trivs du i en tjänst med variation och vill vidareutvecklas inom felsökning – Då kan det här vara en tjänst som passar dig! Till denna tjänst söker vi dig som letar nya utmaningar och vill vara med och utvecklas inom ett expansivt företag inom järnvägsbranschen och arbeta med provning och igångkörning där du bland annat kommer att få jobba i ett team med väldigt engagerade kollegor med ett stort intresse för problemlösning. Inom avdelningen så arbetar vi väldigt tvärfunktionellt och samtliga funktioners gränssnitt går bland annat mot Produktionen, Engineering, Inköp samt Logistik i form utav teknisk support. Provning innebär att prova, driftsätta tågsätt efter renovering, modernisering och uppgradering. Kontroll av dokumentation och driftsättning av system tex TCMS, HVAC, bromsar, pneumatik, vatten och sanitet osv. Varje del på vagnarna och tåget rutinprovas genom att kontrollera kablage, spänningsätts och funktionprovas enligt instruktioner och protokoll. Detta sker både statiskt på vagnsnivå samt dynamiskt på tågsättsnivån. Ansvara för att rutintester/tågsättsprover/felsökningar utförs enligt befintliga arbetsinstruktioner och gällande lagar och regler enligt företagets riktlinjer. Hålla sig uppdaterad om förändringar i instruktioner och andra styrande dokument Arbeta med ständiga förbättringar tillsammans med sitt team och rapportera dessa Ge tekniskt och praktiskt stöd till produktionsteamet alternativt vid behov koordinera med berörda stödfunktioner. Utföra olika arbeten på fordon som kan innefatta felsökningar, retrofit och liknande arbetsuppgifter både i fält och inom produktionslokalerna. Mjukvaruladdning och analys utav mjukvaran för att kunna hitta eventuella buggar i samarbete med andra funktioner inom organisationen. Medverka under provturer och valideringskörningar utav tågsätt och säkerställa funktionalitet och kvalité i samarbete med kund samt olika funktioner inom organisationen. Rapportering utav avvikelser och åtgärder föranledda av dessa. Agera som Elsäkerhetsledare för arbetsmoment och säkerställa att erforderlig kompetens finns för berörda arbetsuppgifter. Som provare kommer du att få förutsättningarna för att kunna arbeta med säkerhetsklassat arbete enligt branschstandard och förutsätter godkänd läkarundersökning enligt Transportstyrelsens före-skrifter och allmänna råd (TFS 2019:112) om hälsoundersökningar och hälsotillstånd för personal med säkerhetskritiska arbetsuppgifter inom järnväg. Arbetet avser dagtidsarbete i kombination med förskjuten arbetstid beroende på produktionsfas samt fordonsprojekt. Även andra arbetstider kan komma att förekomma. OM DIG Vi söker dig som är driven, noggrann och kommunikativ. Du bör trivas att arbeta praktisk men även ha en god administrativ förmåga. Som person är du självgående, duktig problemlösare med hög samarbetsförmåga. Har dokumenterade kunskaper inom el och mekanik. Utbildad tågtekniker eller arbetslivsfarenhet av felsökning/service/underhåll inom järnvägsbranschen. Erfarenhet av ritningsläsning såsom kretsschema/pneumatik. Kunskap att hantera mätutrustning tex. multimeter, isolationsprovare. Är tålmodig, ansvarstagande och noggrann med god organisationsförmåga. Lösningsorienterad och självständig. Datorvana i arbetet, avvikelsehanteringssystem och tågstyrningssystem(TCMS, nätverk, I/O, PLC styrning). Krav på god svenska i tal och skrift samt engelska i tal och skrift Krav med B-körkort.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Redovisningsekonom
Randstad AB
Redovisningsekonomer

Arbetsbeskrivning Vi söker en redovisningsekonom med erfarenhet av koncernredovisning – start omgående Randstad Finance söker just nu en redovisningsekonom för ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget sträcker sig över 5 månader och kräver erfarenhet av koncernredovisning. Vi på Randstad Finance är otroligt stolta över vårt team av ekonomer som varje dag bidrar med sin spetskompetens och sitt engagemang ute hos våra kunder. Ekonomi är en nyckelfunktion som både utmanar och utvecklar – det är därför vi tycker att ekonomi är roligt! Som konsult hos oss blir du en del av vårt professionella nätverk av ekonomer, controllers och lönespecialister. Vi erbjuder en trygg anställning med fast månadslön, semester, pension, försäkringar, kollektivavtal och möjligheten att påverka din karriär genom vårt gedigna upskilling-program. Vi samarbetar även med underkonsulter – så om du har eget bolag är du varmt välkommen att söka uppdraget via din verksamhet. Ansök senast 2023-07-09 på www.randstad.se – vi intervjuar och tillsätter löpande, så ansök gärna redan idag. Frågor? Kontakta konsultchef Hanna Bahrami på [email protected]. Ansvarsområden Ansvara för koncernredovisning och konsolideringsprocessen Vara sammanhållande i koncernrapportering, inklusive koordinering av deadlines och rapportleveranser Arbeta i och bidra till förbättringar i BPC-systemet Leda eller delta i projekt med redovisningsinriktning, t.ex. implementering av nya standarder eller processförbättringar Säkerställa att redovisningen följer IFRS och gärna även US GAAP Samarbeta med andra ekonomifunktioner Bidra med redovisningskompetens i samband med bokslut, revision och regulatoriska krav Kvalifikationer Erfarenhet av koncernredovisning Erfarenhet från att ha varit sammanhållande vid koncernrapportering Erfarenhet från BPC system Projektledning med redovisningskunskap IFRS samt gärna med US Gaap Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Administratör till konsultuppdrag
Promediqa Group Sweden AB
Övriga handläggare

Administrativ konsult med fokus på skolverksamhet Vi söker nu en självständig och strukturerad administratör till ett uppdrag inom skolverksamhet. Du kommer att ha en viktig roll i att stötta verksamheten med en rad administrativa uppgifter – där både struktur, flexibilitet och samarbetsförmåga är nycklar till framgång. Arbetsuppgifter: Administrativ samordning kopplat till placering av barn och bemanning av personal Framtagande av anställningsavtal Tillsättning av korttidsvikarier Medverkan i introduktion och rekrytering av vikarier Beställning av material till verksamheten Allmän administrativ support till skolledare Kvalifikationer: Fullständig gymnasieutbildning. Erfarenhet av administrativt arbete Erfarenhet av personaladministration eller vikariehantering Tidigare arbete inom förskola, skola eller annan pedagogisk verksamhet Vi erbjuder : Maximal ersättning - slipp långa förhandlingar Engagerad kontaktperson - tillgänglig 24/7 Boende på arbetsorten samt reseersättning Ett brett utbud av förmåner på hotell, gym och restauranger Start: Augusti eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Plats: Viktigt att du är flexibel för att arbeta på annan ort och bo där under veckorna. Vi erbjuder boende på arbetsorten och reseersättning.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Hyresförmedlare till Uthyrning på Riksbyggens Ekonomi- & Servicecenter
Riksbyggen ekonomisk förening
Övriga handläggare

Välkommen in till en ny framtid på Riksbyggen! Riksbyggen är ett kooperativt företag som innebär att vi är medlemsägda och att vi arbetar efter våra fyra kärnvärden: Nytänkande, Trygghet, Samverkan och Långsiktighet. Vi utvecklar hållbara boendemiljöer och är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Oavsett dina intressen eller mål, är du alltid välkommen hos oss. Riksbyggen söker hyresförmedlare till uthyrningsgruppen på Ekonomi- & Servicecenter i Västerås Hos oss gör du skillnad Som hyresförmedlare på Uthyrning, Riksbyggen Ekonomi- & Servicecenter, kommer du att arbeta i en serviceinriktad roll med ansvar för kundkontakter och utförande av våra förvaltningsuppdrag. Du ansvarar för att vi levererar inom uppsatta servicenivåer och att vi håller våra kundlöften. Du har stor förmåga att ta eget ansvar och initiativ, att arbeta proaktivt, se helheter och med stort engagemang ge bra och tydlig service till kunder och kollegor. Du arbetar effektivt, med hög kvalitet och kundfokus enligt beslutade arbetssätt och är med och förfinar och utvecklar våra arbetssätt och leveranser. I arbetsuppgifterna ingår bland annat: Kundkontakt, uthyrning av bilplatser och förråd, bostadsuthyrning, kontraktshantering, som ex. uppsägningar och upprättande av hyreskontrakt samt övrig hyresadministration som ex. avisering och hantering av andrahandsuthyrningar. Du ingår i ett team av idag 15 personer och förväntas kunna arbeta självständigt i processer såväl som med ett eget ansvarsområde, men även i grupp som ett lag. Du ansvarar själv för uthyrningen av ett antal fastigheter med hyresbostäder där du i samarbetet med förvaltaren verkar för lägsta vakansgrad. I denna grupp hjälps vi åt med arbetsuppgifterna varför engagemang, initiativtagande, samverkan och delaktighet är egenskaper som värderas högt för att gruppen ska trivas och känna arbetsglädje på jobbet. Vi försöker att jobba proaktivt och det finns goda möjligheter att vara med och påverka verksamheten då alla i gruppen förväntas vara med och bidra och vara delaktiga i den ständiga utvecklingen av våra processer och rutiner. Du bidrar med din kompetens och ditt engagemang Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba med uthyrning, är certifierad hyresförmedlare, är en trygg användare av Office-paketet och känner dig trygg i att vid behov även kommunicera på engelska. Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med såväl kunder som arbetskamrater. Det är av stor vikt att du är en lagspelare som trivs med att jobba i grupp och vill bidra till gruppens välmående där alla drar sitt strå till stacken. Du är strukturerad och noggrann och trivs i ett högt tempo.  Tjänsterna är på heltid med placering i Västerås. Hyresförmedlare (2 st.) tillsvidareanställningar från december 2025  Hyresförmedlare (1st.) visstidsanställning om 1år med tillsättning november 2025 Riksbyggen strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Riksbyggen tillämpar provanställning. Ansökan & kontakt Din ansökan skickar du till oss via https://www.riksbyggen.se/om-riksbyggen/jobb-och-karriar/lediga-tjanster/ senast den 10 augusti 2025. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så sök redan idag! Intervjuer kommer att ske i augusti.  Vid frågor om tjänsten kontakta gruppchef Lena Persson, [email protected] Övrigt Som anställd på Riksbyggen förväntas du också vara ledamot i någon/några bostadsrättsföreningar, i de fall du har ledamotsuppdrag så utgår ett ansvarsarvode. Klicka HÄR om du är nyfiken på Riksbyggen. Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Vill du bygga kundportfölj och styra din lön? Vi söker Account Managers!

Vill du driva dina egna affärsprocesser, bygga din egen kundportfölj och påverka din framtida karriär? Vill du jobba med försäljning av annonsering inom employer branding eller consumer marketing? Då kan rollen som Account manager hos oss på Lifestyle Mediapartner vara nästa möjlighet för dig! 🌟Din roll hos oss Som Account Manager är du en nyckelperson i vår tillväxtresa, du är länken mellan våra kunders behov och våra innovativa lösningar. Du ansvarar för att identifiera nya affärsmöjligheter, skapa kontakt med rätt beslutsfattare och guida dem hela vägen från första samtal till affär. Du bygger din egen kundstock och får därför även behålla och vårda dina kunder efter stängd affär. Du arbetar främst via telefon men även videomöten (Teams) och blir expert på att förstå potentiella företagskunders behov för att presentera lösningar som ger riktig effekt. Ditt uppdrag: 🔍 Prospektera potentiella kunder via olika kanaler och system. 📞 Aktivt kontakta och nå ut till beslutsfattare inom Sverige. 💡 Presentera och sälja våra digitala annonslösningar via telefon och Teams-möten. ✍️ Skicka offerter, förhandla och stänga affärer. 🤝 Bygga och vårda långsiktiga och lönsamma kundrelationer. 🙋‍♀️Vem är du? Vi söker hungriga och drivna Account Managers som vill bli grymma på försäljning, drivs av resultat och gillar att utmana sig själva. Du behöver inte ha erfarenhet, men rätt inställning är ett krav! Det viktigaste är att du vill utvecklas, växa och göra skillnad. Vi tror att du: Är social, tävlingsinriktad och målfokuserad Är uthållig, motiverad och självdisciplinerad Har ett affärstänk och gillar kundkontakt Är en kommunikativ stjärna som gillar att bygga långsiktiga relationer Är nyfiken, vill utvecklas och prestera Trivs i ett högt tempo och gillar att påverka din egen lön Vana av att arbeta med en dator och i Office-paketet 🎯Extra plus om du har: Erfarenhet av försäljning Idrottsbakgrund Tidigare jobbat med telefon som verktyg Ingen uppfyller allt – inte ens vi! Om du känner igen dig i delar av beskrivningen, vill vi gärna höra från dig. 💥Vad får du hos oss? 💰 Trygg garantimånadslön med provision utan tak 📚 Säljutbildning och daglig coachning – vi investerar i din utveckling 🏆 Tävlingar – vinn presentkort, tech-prylar, upplevelser, m.m. 🚀 Karriärmöjligheter – vi älskar att internrekrytera 🏅 En arbetsplats certifierad som Great Place to Work 💬 En kultur som genomsyras av utveckling, prestation och framåtanda! Vi firar prestationer, stöttar varandra och erbjuder konkreta möjligheter att växa. Både i kompetens och roll. 🏢Om oss – Lifestyle Mediapartner Vi är en nordisk mediekoncern som älskar innovation med hjärtat i digital annonsering. Sedan 2007 har vi hjälpt företag att nå sina målgrupper där det faktiskt spelar roll - på gym, universitet, butiker och i studentmiljöer - platser där människor tar beslut, skapar relationer och påverkas. Vår vision är att vara ledande inom digitala mediekanaler i Norden genom våra exklusiva skärmnätverk. Med våra digitala skärmnätverk skapar vi annonskampanjer som inte bara syns – utan engagerar och ger resultat. Våra kunder finns framför allt inom retail och studentkommunikation, och vi vet exakt hur vi ska hjälpa dem att nå fram! 📍 Huvudkontor i Eskilstuna 🌍 Kontor i Norrköping, Västerås och Helsingfors 👥 Närmare 70 drivna kollegor – och vi växer ständigt! 📅 Arbetstider: Mån-Tros 08.00-17.00, Fre 07.30-16.30 (Heltid) 💰 Lön: Garantimånadslön med provision utan tak. Anställningsform: 6 månader provanställning. Därefter tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse. 📩 Redo att kliva in i en roll med riktig påverkan? Sök redan idag – vi intervjuar löpande. Eller tipsa en vän!

4 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025