Samordnare för riktat pedagogiskt stöd
MÄLARDALENS UNIVERSITET
Lednings- och organisationsutvecklare

Mälardalens universitet (MDU) är Sveriges nyaste universitet. Med vår vision, att vara ett progressivt och samverkande universitet där vi tillsammans formar en hållbar framtid, vill vi göra verklig skillnad. Vill du vara med och bidra till vår utveckling? Tillsammans bidrar vi till en mer hållbar framtid genom kunskap och innovation. Vi anser att ny kunskap och nya perspektiv bäst skapas och uppnås i samverkan med andra - kollegor, studenter, näringsliv och offentlig sektor såväl nationellt som internationellt. Anställningsinformation Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Vikariat i 6 månader Anställningsperiod/tillträde: 2025-09-01 eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Antal anställningar: 1 Sista ansökningsdag: 2025-07-16 Stationeringsort: Västerås Akademi/enhet/sektion: Student- och lärandestöd     Samordnare för riktat pedagogiskt stöd till avdelningen för student- och lärandestöd Arbetsuppgifter I ditt uppdrag som samordnare möter du studenter med funktionsnedsättning som behöver stöd och anpassningar i sina studier. Du genomför kartläggande samtal och skriver rekommendationer om anpassningar. Du arbetar också med mentorsverksamheten där du rekryterar och utbildar mentorer som sedan stöttar studenterna i att strukturera sina studier. För att stötta studenterna och utveckla verksamheten ingår även samverkan med akademierna och undervisande lärare, biblioteket, HRS och tentamenssamordning. Du kommer även att samarbeta med externa aktörer, till exempel kommunala verksamheter så som Läs- och skrivcenter, vuxenutbildning och gymnasieskolor. Du kommer också in i en spännande tid då vi just genomgått en organisationsförändring vilket innebär att nya rutiner, riktlinjer och arbetssätt kommer att arbetas fram under kommande läsår (25/26). I uppdraget förekommer resor mellan campusorterna. Kvalifikationer För att passa i rollen som samordnare behöver du ha relevant akademisk examen, t ex studie-och yrkesvägledare, arbetsterapeut, lärarexamen, specialpedagog, socionom eller annan samhälls- eller beteendevetenskaplig inriktning. Du har även erfarenhet av att arbeta med frågor som rör funktionsnedsättingar, vana vid att leda samtal. Avslutningsvis har du också goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och skrift.  Meriterande För denna anställning är det meriterande om du även har erfarenhet av något av följande:  Erfarenhet av liknande arbete vid universitet och högskola Erfarenhet av handläggning och beslutsfattande, särskilt inom offentlig förvaltning Behärskar annat språk än svenska och engelska Mycket goda kunskaper i digital kommunikation och digitala verktyg God förståelse för hur arbete i en myndighet bedrivs God förståelse för olika studentgruppers behov Personliga förmågor Vid en samlad bedömning av lämplighet läggs även vikt vid personliga förmågor. Alla anställda vid MDU förväntas samarbeta och bemöta kollegor och studenter med respekt, ta ansvar för verksamheten och de egna arbetsuppgifterna samt bidra till en god arbetsmiljö. Utöver dessa personliga förmågor ser vi gärna att du också att du som person är du utvecklingsorienterad, organiserad och samarbetsinriktad. Du har en förmåga att ta ansvar och har förmågan att omvandla teori till praktik och är en skicklig kommunikatör. Du är professionell i ditt bemötande och vet att god service och tillgänglighet bottnar i bemötande av mottagarens behov. Du är pragmatisk och följsam utifrån verksamhetens prioriteringar och behov och kan med lätthet förflytta dig mellan de funktionsnära frågorna till att se helhet. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför. Ansökan Gör din ansökan genom att klicka på knappen ”Ansök” nedan. Den sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Fackliga representanter: Saco-S [email protected] Susanne Meijer ST-OFR/S, tel: 021-10 14 89 Vi undanber oss all kontakt med försäljare av annonser. Vi har gjort våra strategiska val för denna rekrytering.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Universitetsadjunkt i specialpedagogik
MÄLARDALENS UNIVERSITET
Övriga universitets- och högskolelärare

Mälardalens universitet (MDU) är Sveriges nyaste universitet. Med vår vision, att vara ett progressivt och samverkande universitet där vi tillsammans formar en hållbar framtid, vill vi göra verklig skillnad. Vill du vara med och bidra till vår utveckling? Tillsammans bidrar vi till en mer hållbar framtid genom kunskap och innovation. Vi anser att ny kunskap och nya perspektiv bäst skapas och uppnås i samverkan med andra - kollegor, studenter, näringsliv och offentlig sektor såväl nationellt som internationellt. På Akademin för utbildning, kultur och kommunikation (UKK) läser våra studenter främst på program inom lärarutbildningar, men det erbjuds även program och kurser inom språk och kommunikation, matematik/tillämpad matematik, fysik, musik och opera samt den förberedande utbildningen tekniskt basår. MDU:s forskningsinriktning utbildningsvetenskap och matematik är en del av akademin. Vårt arbete sker i samverkan med det omgivande samhället och internationella partners.     Anställningsinformation Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med eventuell provanställning Anställningsperiod/tillträde: 2025-09-01 eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Antal anställningar: 1 Sista ansökningsdag: 2025-07-25 Stationeringsort: Västerås Akademi/enhet/sektion: Akademin för utbildning, kultur och kommunikation För en utförlig beskrivning av de grundläggande behörighetskrav och bedömningsgrunder som gäller för en anställning som universitetsadjunkt vid MDU, hänvisas till anställningsordningen vid Mälardalens Universitet, https://www.mdu.se/om-mdu/jobba-med-oss/lediga-jobb Arbetsuppgifter Som universitetsadjunkt är dina huvudsakliga arbetsuppgifter undervisning. Du kommer undervisa i specialpedagogik på alla lärarprogram samt specialpedagog- och speciallärarprogrammen. Till undervisning hör även handledning, examination, kursutvärdering, kursutveckling samt kursansvar och planering. Samverkan är en integrerad del av universitetets forsknings- och utbildningsuppdrag och som universitetsadjunkt bidrar du aktivt till universitetets utvecklingsarbete. I arbetsuppgifterna ingår även allmän administration och kompetensutveckling samt att delta i den dagliga verksamheten, i ämnets och akademins arbete.   Behörighetskrav Vi söker dig som har visat pedagogisk skicklighet och har en magisterexamen i relevant ämne för anställningen eller motsvarande kompetens. Den pedagogiska skickligheten ska vara dokumenterad på ett sådant sätt att det går att bedöma kvaliteten på det tidigare arbetet. För att anställas som lärare vid MDU efterfrågas högskolepedagogisk utbildning eller motsvarande kunskaper. Den som anställs men saknar högskolepedagogisk utbildning kommer erbjudas att genomgå sådan i anställningen inom två och ett halvt år. Den högskolepedagogiska utbildningen vid Mälardalens universitet motsvarar tio veckors utbildning. För denna anställning tillkommer följande behörighetskrav, utöver de som är fastställda i Anställningsordning vid MDU. Du ska ha goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Bedömningsgrunder Som bedömningsgrund ska dels graden av den skicklighet som krävs för anställningen gälla, dels den förmåga och lämplighet i övrigt som krävs för att kunna utföra arbetsuppgifterna väl.  Utöver de bedömningsgrunder som är fastställda i Anställningsordning vid MDU, kommer särskild vikt att läggas vid följande för denna anställning. Du har lärarexamen, speciallärar- eller specialpedagogexamen, minst fem års yrkeserfarenhet som lärare. Vid en samlad bedömning av lämplighet läggs även vikt vid personliga förmågor. Alla anställda vid MDU förväntas samarbeta och bemöta kollegor och studenter med respekt, ta ansvar för verksamheten och de egna arbetsuppgifterna samt bidra till en god arbetsmiljö. För att lyckas i denna roll förväntas du också kunna ta egna initiativ och ha en förmåga till självständigt, strukturerat arbete.          Vi värdesätter även de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. #LI-AE1 Ansökan Du gör din ansökan genom att klicka på knappen ”Ansök” nedan. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Fackliga representanter: Saco-S [email protected] Susanne Meijer ST-OFR/S, tel: 021-10 14 89 Vi undanber oss all kontakt med försäljare av annonser. Vi har gjort våra strategiska val för denna rekrytering.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Area Sales Manager till Din Maskin!
Needo Recruitment West AB
Företagssäljare

Har du erfarenhet av teknisk försäljning och drivs av att förstå kundens behov på djupet? Vill du arbeta med marknadsledande varumärken i en bransch som präglas av innovation och långsiktighet? Då kan rollen som Area Sales Manager till Din Maskin vara rätt för dig! Om Din Maskin Din Maskin är en ledande aktör inom plåtbearbetningsmaskiner. Sortimentet täcker allt från stansmaskiner och kantpressar till avancerade produktionslinjer, automationslösningar och laserteknik. Vårt löfte till kunden är mer än en leverans – det är starten på ett långsiktigt partnerskap.Bolaget är en del av Pronect, en industrigrupp med över 7000 kunder, där teknik och kompetens förenas för att skapa verkligt kundvärde. Pronect ingår i familjeägda Liljedahl Group, med huvudkontor i Värnamo. Om rollen Som Area Sales Manager hos Din Maskin har du ett helhetsansvar för försäljningen i Mälardalen med omnejd. Din uppgift blir att driva affärer och bygga förtroendefulla relationer med både nya och befintliga kunder inom plåtbearbetningsindustrin. Du representerar några av branschens mest välrenommerade varumärken, däribland Mitsubishi Electric och Astes. Du är ofta ute hos kund, identifierar behov och föreslår lösningar som matchar verksamhetens krav – med målet att skapa lönsamma, långsiktiga samarbeten. Rollen kräver ett nära samarbete med kollegor, leverantörer och tekniska partners. Tjänsten innebär resor med övernattningar i regionen. Dina ansvarsområden Bygga och utveckla affärsrelationer med såväl nya som befintliga kunder Identifiera kundbehov och matcha dem med rätt teknisk lösning Agera rådgivande partner inom plåtbearbetning Arbeta strategiskt med försäljningsprocessen – från första kontakt till affärsavslut Samverka med övriga säljare, leverantörer och supportfunktioner Vem vi söker Vi söker dig som har flera års erfarenhet av teknisk försäljning och god förståelse för industrins förutsättningar. Du har med fördel arbetat inom plåt- eller tillverkningsindustrin, och är van vid att hantera hela försäljningskedjan. Du är självgående, resultatorienterad och strukturerad i ditt arbete. För dig är det naturligt att bygga relationer och skapa förtroende, både internt och externt. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet av försäljning inom plåtindustrin, tillverkningsindustrin eller liknande God teknisk förståelse Förmåga att arbeta strategiskt och målinriktat B-körkort Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift God datorvana, särskilt inom Officepaketet Vi erbjuder Hos Din Maskin får du en trygg anställning i ett bolag som är etablerat, familjärt och samtidigt i framkant inom sin nisch. Du får en god introduktion och löpande kompetensutveckling, samt möjlighet att växa i rollen. Vi erbjuder konkurrenskraftiga villkor och ett förmånspaket som speglar vår ambition att vara en attraktiv arbetsgivare. Vi värnar om gemenskap och har ett aktivt fokus på kultur och trivsel. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Utgår från hemmakontor i Mälardalsregionen Lön: Enligt överenskommelse Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär? Välkommen med din ansökan redan idag – urval kommer ske efter sommarsemestern och stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Specialpedagog/speciallärare sökes till Äventyret, Västerås
Stift Äventyret
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Du specialpedagog som brinner för elevens personliga utveckling… Vår arbetsplats På Äventyret utvecklar vi verksamheten tillsammans. Som anställd i företaget har du stora möjligheter att vara med och påverka utformningen av undervisning och skapa lösningar för elevernas lärande i grundskolan. Med lyssnandet i fokus öppnar vi för det ovärderade förhållningssättet i varje möte. På skolan har vi två profiler, friluftsliv och performance som metoder för elevens utveckling och nästa utmaning. Vi söker dig som… …är en trygg person som har lätt för att samarbeta med andra och som kan vara självständig i yrkesrollen. Du vill uppnå goda resultat med ditt arbete. Du är öppen för reflektion tillsammans med andra. Du är en prestigelös, nyfiken och intresserad person som har lätt till skratt och bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du vill ha roligt på jobbet tillsammans med elever och kollegor. Du planerar ditt arbete tillsammans med arbetslagen och enskilt. Du tillhör ett arbetslag där klimatet är positivt och alla hjälper varandra. Reflektion tillsammans med kollegor, ledning, elever och föräldrar är en viktigt grund för att se möjligheter tillsammans och lösa svårigheter. Att ha erfarenhet av att vara ute i skog och mark är meriterande. Om tjänsten Du ansvarar för pedagogiska utredningar och i samarbete med undervisande lärare utforma stöd för olika elevers behov. Du är själv en del av att genomföra det stöd som behövs och har tillgång till vår studio med mindre rum för enskilda insatser eller elevgrupper. Du ansvarar också för uppföljning av stödinsatser, åtgärdsprogram mm i de processer som pågår. Du är en del i vårt elevhälsoteam med sikte på hälsofrämjande och förebyggande arbete. Du kan även som specialpedagog ha en roll i olika uteaktiviteter. Anställningen är en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning och tillträde snarast.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Old is gold. Att hyra ut pensionärer är framtiden i Västerås
Goveteran KB
Företagssäljare

Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att bli entreprenör, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli säljare första tiden hos oss. Om du är framgångsrik kan du sedan få erbjudande om att ta över den lokala verksamheten. Du behöver inte kämpa ensam som säljare när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara entreprenör, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som säljare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som säljare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som säljare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av pensionerade medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Du ska ha jobbat framgångrikt som utesäljare ett antal år. Du är skicklig på att prospektera, kontakta kunder, gå på fysiska möten och göra avslut. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected]. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev och CV. I ansökningshandlingarna ska det framgå att du vill jobba med försäljning för att bygga upp verksamheten och senare få möjlighet att äga den lokala verksamheten. Bästa hälsningar Michael Strauss

13 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Taxiföraren/Taxichaufför
Kristersson, Robin
Taxiförare m.fl.

Taxiförarlegitimation, B-körkort. Vi söker en bra förare som kör säkert och är trevliga. Har du nystartsjobb – fast jobb\tillsvidare Viktigt med säkerhet och förebyggande tänk. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Hotellreceptionist

Beskrivning av tjänsten Som receptionist är du ansiktet utåt för hela verksamheten. Du är det första och det sista intrycket under gästernas vistelse. Du kommer arbeta i den dagliga driften i hotellets reception. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av: In och utcheckning av gäster Göra bokningar Besvara förfrågningar på mail och telefon Kassahantering Arbete i hotellets bar och restaurang Övriga arbetsuppgifter kan förekomma vid behov. Tjänsten är schemalagd i skift under dygnets alla timmar. Rullande schema tillämpas vilket innebär att du kommer arbeta dag, kväll, natt samt helg. Din profil Du är en trygg person med bägge fötterna på jorden. Du är självgående och arbetar väl i både grupp samt individuellt. Du är naturligt serviceminded och tvekar inte att göra det lilla extra för gästen. Du har ett gott öga för detaljer och tycker om att pyssla så omgivningen känns ombonad. Du är proffesionell i din roll samtidigt som du kan ha glimten i ögat. God datorvana är ett krav. Kunskap i Hotsoft är meriterande. Du har inga problem med att jobba i skift om dag, kväll, natt och helger. Då vi arbetar i en internationell miljö är det krav att du kan kommunicera felfritt i Svenska och Engelska, både i tal och skrift. Övriga språk är meriterande. Lön Lön enligt kollektivavtal. OB och semesterersättning tillkommer. Urval och intervjuer sker löpande. Om hotellet Best Western Ta Inn Hotel är ett internationellt hotell som är beläget med närhet till det mesta i Västerås. Med 800m till Västerås City och centralstationen, samt ett par hundra meter till E18 tar du dig snabbt och enkelt dit du vill. Behöver du åka buss finns närmaste busshållplats endast ett stenkast från hotellets entré. Vi på Ta Inn har som policy att våra gäster ska känna sig som hemma. Förstaklassig service är en faktor vi värdesätter och du som gäst blir alltid bemött med ett varmt leende.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Teknisk innesäljare inom elkraft och industriella lösningar
Wrknest AB
Ordersamordnare m.fl.

Om tjänsten Vi söker nu en tekniskt kunnig Innesäljare till vår kunds team i Västerås. I rollen kommer du att vara navet mellan kunder, fabriker och utesäljare – där du kombinerar teknisk förståelse med god serviceförmåga. Det här är en långsiktig roll där du får möjlighet att växa in i en viktig funktion och arbeta med produkter som spelar en central roll i framtidens energilösningar. Dina framtida arbetsuppgifter Som teknisk innesäljare hanterar du allt från offertförfrågningar och orderläggning till produktanpassningar och teknisk rådgivning. Du kommer att ha tät kontakt med både interna säljkollegor och externa kunder, samt fabriker för att säkerställa rätt lösning och leverans. Exempel på arbetsuppgifter: Offerthantering med krav på snabb återkoppling (inom 48 timmar) Orderbokning och uppföljning mot leverans Teknisk support till kunder och utesäljare Matcha rätt produkter och komponenter utifrån tekniska specifikationer Kontakter med fabriker för teknisk rådgivning Uppföljning av prisfrågor och tekniska frågeställningar Enklare kundbesök (upp till 10 per år) Vi söker dig som Har du ett genuint intresse för teknik och elkraft, och trivs i en roll där struktur, kommunikation och kundfokus står i centrum? Då kan detta vara rätt roll för dig. Du behöver inte vara expert från dag ett – viktigast är att du har viljan att förstå produkterna på djupet och förmågan att kommunicera det vidare till kunder. Krav: Eftergymnasial utbildning inom teknik eller elkraft, alternativt motsvarande erfarenhet God teknisk förståelse – gärna från industri, automation eller liknande Flytande svenska och god engelska i tal och skrift B-körkort God systemvana – gärna Salesforce Meriterande: Erfarenhet från el, automation, försäljning, teknisk support eller orderhantering Kunskap om motorer, omriktare, PLC eller andra industriella produkter Tidigare arbete inom ABB eller liknande miljö Personliga egenskaper som uppskattas är struktur och förmåga att ta eget ansvar. Du behöver vara serviceinriktad, proffsig i din kommunikation och kunna hantera flera uppgifter parallellt. Det är också viktigt att du vill bidra till en öppen och hjälpsam teamkultur – här får man fråga om allt, och det förväntas att man hjälper varandra. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Västerås. Omfattning: Heltid, med kärntid 9–15 och flexibla arbetstider. Anställningsform: Tillsvidare. Om företaget Kunden är ett globalt industriföretag med en stark lokal förankring i Västerås. De är specialiserade inom elektrifiering och automation, med produkter som motorer, generatorer, omriktare och PLC-system. Deras lösningar driver utvecklingen mot ett mer hållbart och energieffektivt samhälle. På kontoret i Västerås arbetar ett sammansvetsat team av tekniska innesäljare som tillsammans hanterar tusentals kundärenden varje månad. Om Wrknest Engineering Wrknest Engineering är specialiserade på att hjälpa dig som ingenjör eller tekniker att hitta nästa steg i karriären. Vi samarbetar med framtidens företag och erbjuder både rekryterings- och konsultuppdrag inom teknik och industri – alltid med människan i centrum. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer och strävar efter att vara en engagerad och lyhörd partner. Via oss får du möjlighet att vara en del av tekniska framsteg som formar morgondagens samhälle – i roller där din kunskap gör verklig skillnad. Vår ambition är att du ska trivas, utvecklas och känna dig stolt över ditt arbete. Läs mer på www.wrknestengineering.se.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
11 december 2025
Senior Project Controller – teknikintensiv industri | Västerås
Randstad AB
Controller

Arbetsbeskrivning Vill du arbeta med projekt i en tekniktung miljö där du får stort ansvar och möjlighet att påverka? Nu söker vi dig som är Senior Project Controller till ett uppdrag inom industrin i Västerås. I rollen blir du en viktig del av ett kunnigt team och ansvarar för ekonomisk projektuppföljning – både i större och mindre projekt. Du arbetar med kostnadsuppföljning, prognoser, kassaflödesanalyser, redovisning, riskbedömningar och presentationer. Det handlar om att säkra att rätt siffror hamnar på rätt plats – i tid. Du samarbetar nära projektledare, ekonomi och andra nyckelpersoner. Erfarenhet av att hantera stora datamängder i Excel, jobba i en projektstyrd miljö och förstå kontrakt är starkt meriterande. Start: mitten av augusti Plats: Västerås (kontorsbaserat, 1 dag hemma/vecka) Omfattning: 100% Konsultuppdrag via Randstad, med möjlighet till anställning hos kund Sista ansökningsdag: 20 juli 2025 (urval sker löpande) Som konsult hos Randstad får du: Fast månadslön, förmåner, semester, pension, försäkringar & kollektivavtal En dedikerad konsultchef nära till hands Ansök via www.randstad.se senast 2025-07-20. Frågor? Kontakta Hanna Bahrami på [email protected] eller 076-854 88 04. Ansvarsområden - Kvalifikationer Har erfarenhet som controller i projektmiljö (gärna industri eller teknik) Är vass i Excel och trygg med stora datamängder Har koll på internredovisning, kassaflöde, prognoser och analyser Är skicklig på PowerPoint och datavisualisering Talar och skriver flytande på svenska och engelska Har en relevant utbildning inom ekonomi/finans/redovisning Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Mjukvaruingenjör C/C++
Akkodis Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Positions in Västerås/Eskilstuna/Stockholm We are seeking for several talented C/C++ Developer to join our growing team. As a developer with our company, you will be responsible for creating and maintaining software programs using C/C++ languages. We believe that you are a team player with an open mind to others´ ideas. You are technically interested and like to build the best solutions together with your colleagues. In addition to the technical skills, we believe that you as a person are curious and passionate about development and problem solving. You are also used to working in an agile way. Requirements: • At least 5 years´ experience with C/C++ • An academic degree in a relevant field. • Experience with Linux kernel and drivers. • Network knowledge and understanding. • Fluency in English and at least limited working proficiency in Swedish. • Swedish resident or Swedish work permit. Meriting • Embedded C/C++ • Experience with Python • Cybersecurity • .Net/C#/WPF • VxWorks • Ethernet Network • Industrial Networks and Fieldbuses   About Akkodis We are constantly striving to support our customers and consultants to become successful. As a consultant, you are our top priority and when you need us, we will be there for you. We will include you in our business and to our customers. You are our most important asset and for us to stay ahead you will take an active part in our business development and our offers to the market. By becoming our colleague, your daily life as a consultant will be shifting with different assignments and projects in a variety of industries, systems and environments. Your experience will increase as well as your social and professional network. As a consultant, you are covered by collective agreements, insurance, occupational healthcare, healthcare and discounts on gym memberships. We believe in connecting with people so having regularly social activities is key for us.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025