Nu söker vi förskollärare till Norlandia Förskolor Lövudden i Västerås

Vi på Norlandia Förskolor söker dig som vill jobba som förskollärare på vår förskola Lövudden i Västerås . Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som förskollärare på Norlandia Förskolor? Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som förskollärare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som förskollärare förväntas leda och lära dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Vi ser gärna att du har lätt att samarbeta med andra samt har en förmåga att vara flexibel och lyhörd för att anpassa efter barnens behov. Har en naturlig ledarinstinkt och skinn på näsan. Är trygg i din roll som förskollärare. Kvalifikationer: Utbildad förskollärare med förskollärarlegitimation Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du är väl förtrogen med läroplanens mål utifrån undervisning och lärande. Du har erfarenhet av att arbeta och leda det systematiska kvalitetsarbetet på gruppnivå. Du har goda kunskaper i Office365 Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom förskoleverksamhet Om förskolan Lövudden Norlandia Förskolor Lövudden ligger i södra Västerås, nära vackra grönområden vid Mälaren. Vi har ljusa och fina lokaler som är anpassade till barnens lek och undervisning. Genom ett projektbaserat arbetssätt så ser vi varje barn och deras tankar och idéer tas till vara i utbildningen. Barnen som går på vår förskola bor främst i Lövudden, Enhagen, Ekbacken och Barkarö. Förskolan har 4 avdelningar med ca 80 barn. Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Norlandia förskolor erbjuder vi dig kompetensutveckling varje termin utifrån förskolans prioriterade mål och satsningar. Du får ta del av våra unika koncept, kompetensutvecklingsdagar på förskolan, centrala insatser samt genom utbud i vår digitala lärplattform.   Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med provanställning Omfattning: 100% Arbetstider: Dagtid, mötesstid på kvällar förekommer Tillträde: Aug 2025 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Inför en eventuell anställning ska du kunna uppvisa ett utdrag från belastningsregistret. Du behöver även kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES alternativt ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag: 2025-07-20 Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsida här. Varmt välkommen med din ansökan!

21 dagar sedan
Sista ansökan:
5 december 2025
Enhetschef för upphandling
REGION SÖRMLAND
Inköpare och upphandlare

Placering i Nyköping, Eskilstuna, Katrineholm eller Västerås Om oss Regionservice är en smidig, flexibel och nytänkande serviceorganisation med stolta medarbetare, som tillsammans skapar värde för Region Sörmland. Regionservice ska skapa förutsättningar för att uppfylla Region Sörmlands uppdrag på ett effektivt och ändamålsenligt sätt. Det gör vi genom att ha lyhördhet för och förstå våra kunders behov. Vi utvecklar och tillhandahåller stödtjänster av olika slag till Region Sörmlands alla verksamheter, politiken, patienter och besökare. Vi arbetar inom områdena; fastigheter och lokaler, inköp, löne- och fakturahantering, administration, informationshantering och verksamhetsnära service som kost, transport, lokalvård. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som är redo att möta framtidens utmaning – att tillsammans med oss fortsätta att bygga upp en robust och flexibel inköpsorganisation. Som enhetschef för enheten upphandling har du en central roll i det fortsatta arbetet tillsammans med gruppchef och ca 20 inköpare, avtalscontroller och investeringssamordnare. Du rapporterar till verksamhetschef inköp och är en viktig medlem i inköps ledningsgrupp. Enheten upphandling förbereder och genomför upphandlingar och implementerar avtal. I uppdraget som enhetschef har du verksamhetsplanerings-, personal-, arbetsmiljö- och ekonomiansvar. Enhetschefen har ett övergripande ansvar för utvecklingen av enheten, bland annat genom att fortsätta arbetet med att införa och vidareutveckla våra processer. Tillsammans med inköps ledningsgrupp utvecklar du och gruppchef verksamheten löpande för att leverera sunda affärer för en hållbar framtid med utgångspunkt i kundernas behov. Din kompetens Vi söker dig som har relevant akademisk utbildning som ex juridik, inköp, ekonomi, eller annan utbildning som av arbetsgivaren bedöms som likvärdig, alternativt att du har förvärvat motsvarande kunskaper i arbetslivet. För att lyckas i rollen krävs att du har flera års erfarenhet av att vara chef och gärna erfarenhet att leda genom andra. Du har stor kunskap om inköp och du ska ha en gedigen inblick i offentlig verksamhet och god kunskap om offentlig upphandling (LOU, LOV). Meriterande är även erfarenhet av att arbeta med processutveckling, gärna inom digitala arbetssätt men även inom AI och att nyttja Business Intelligence-system för bättre effektivitet. Då vi har kontor på fyra orter är det en fördel om du har B körkort. Som person har du en positiv grundinställning, är bra på att kommunicera, lyssna och coacha. Vidare är du strategisk och strukturerad och har en god förmåga att skapa engagemang och delaktighet i verksamheten. Inte minst har du skinn på näsan och kan få ett helikopterperspektiv och driva inköpsfrågor ut mot utmanande verksamheter i en organisation i förändring. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper då vi ser att det är viktigt att du passar bra in som chef för medarbetarna i gruppen men även som en del i inköps ledningsgrupp. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort är Eskilstuna, Västerås, Nyköping eller Katrineholm. Information om tjänsten lämnas av I denna rekryteringsprocess samarbetar Region Sörmland med EFFSO. För frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Johan Emthen [email protected] Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på inköp – Region Sörmland och Västmanland! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-08-24 via EFFSO.se (https://pnty-apply.ponty-system.se/effso?id=2441&rf=0&r=1&pnty_src=https%3A%2F%2Fwww.effso.se%2Flediga-jobb-inkopare%2F) Alla ansökningar behandlas löpande, så vi ser gärna din ansökan omgående. Då det råder semestertider inom kort kommer återkoppling att ske mer sporadiskt än under högsäsong. Intervjuer för rollen kommer att ske både innan midsommar och i augusti. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Electronics Engineer
Knightec Group AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Why This Job Is for You You want to drive innovation with sustainable and purposeful solutions – combining industrial know-how with digital expertise. At Knightec Group, you’ll be part of creating impactful products in areas like advanced robotics and autonomous vehicles. As an Electronics Engineer, you’ll design and develop electrical systems from concept to production. Whether it's acting as an R&D partner for smaller companies or building next-gen tech for major companies, your work will help shape the future of electronics. Responsibilities Shape the future of electronics – develop innovative solutions from idea to final product, where your expertise is key to success. Lead technological development through collaboration – work closely with cross-functional teams to tackle complex challenges. Make a real difference – create high-performing products that meet strict requirements and deliver for our customers. Drive innovation in exciting industries – develop electronics for autonomous vehicles, advanced energy systems, and next-gen technologies. Qualifications At least 3 years of practical experience in electronics development – in design, layout, production, or verification. Technical expertise in one or more of the following areas: PCB design Low and high voltage design (VCA/VCB) FPGA development Charging systems Electric motors and inverters Battery technology and battery management systems Experience with electronics design tools such as Altium, Cadence, or Mentor is a big plus. A problem-solving mindset – you enjoy finding innovative solutions, collaborating with clients and colleagues, and working with complex products from concept to delivery. An Exciting Journey with Knightec Group Semcon and Knightec have joined forces as Knightec Group. Together, we are Northern Europe’s leading strategic partner in product and digital service development. With a unique combination of cross-functional expertise and a holistic business understanding, we help our clients realize their strategies – from idea to complete solution. Practical InformationThis is a permanent position with a six-month probationary period, located at our office in central Västerås, Kopparbergsvägen 11A. Travel to customers may occur. Start date as soon as possible or by agreement. Please submit your application as soon as possible, but no later than 2025-08-31. If you have any questions, you are welcome to contact Mikael Westh, Talent Acquisition Specialist. Note that due to GDPR, we only accept applications through our careers page.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Embedded Software Engineer
Knightec Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Why This Job Is for You You are passionate about developing products and services that make a real-world impact. You thrive in teams that push innovation, whether it's through enhancing blood analysis technology, building electric powertrains, or developing control systems for global manufacturers. For you, embedded development is about much more than writing code – it's about creating robust products with the right technologies alongside skilled colleagues. Responsibilities Use your technical expertise to help clients optimize their embedded software solutions. Lead and contribute to exciting development projects – from improving existing products to creating new ones from scratch. Collaborate across disciplines – work closely with both hardware and software teams to solve real-world challenges. Clearly communicate complex technical ideas – to both technical experts and business stakeholders. Explore and implement new technologies – stay at the forefront and drive innovation through new methods and tools. Qualifications 5+ years of experience in software engineering with a solid technical foundation. Proven experience in embedded development with C/C++ or Python. Experience throughout the entire product development lifecycle – from idea to finished product. DevOps experience is a plus, for example with Azure or AWS. Deep understanding of embedded systems or software development. Interest in industries like Automotive, Industrial, or Defense. Innovative and solution-oriented mindset with a collaborative spirit. An Exciting Journey with Knightec Group Semcon and Knightec have joined forces as Knightec Group. Together, we are Northern Europe’s leading strategic partner in product and digital service development. With a unique combination of cross-functional expertise and a holistic business understanding, we help our clients realize their strategies – from idea to complete solution. Practical InformationThis is a permanent position with a six-month probationary period, located at our office in central Västerås, Kopparbergsvägen 11A. Travel to customers may occur. Start date as soon as possible or by agreement. Please submit your application as soon as possible, but no later than 2025-08-31. If you have any questions, you are welcome to contact Mikael Westh, Talent Acquisition Specialist. Note that due to GDPR, we only accept applications through our careers page.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Projektledande redovisningskonsult till Klara Consulting Västerås!

Om bolaget och tjänsten Klara Consulting är en ledande aktör inom ekonomitjänster, specialiserad på redovisning, löneadministration, revision och rådgivning. Med en stark förankring i branschen och en bred kundbas erbjuder vi skräddarsydda lösningar för våra kunder så att de kan effektivisera sina ekonomiska processer och fokusera på sin kärnverksamhet. Vi är en växande koncern med ca 490 medarbetare och kontor runt om i hela landet. Hos oss präglas stämningen av engagemang, samarbete och framåtanda. Vår kultur bygger på tillit, kunskap och glädje i form av att vi stöttar och hjälper varandra och ser till att ha kul på vägen! Just nu söker vi en projektledande redovisningskonsult till vårt trevliga kontor i Västerås! Här får du vara del av ett härligt gäng på 17 personer som har en fantastisk gemenskap. I din roll kommer du att få möjligheten att ta ett stort ansvar för kunder och projekt, samtidigt som det finns goda möjligheter att växa och utvecklas utanför konsultrollen.  Du erbjuds:  En stabil men samtidigt växande arbetsplats som satsar på dig och din kompetensutveckling Goda förmåner och trevliga gemensamma aktiviteter  En bra balans mellan arbete och fritid samt uppmaning till friskvårdsaktiviteter och en sund livsstil Utvecklingsmöjligheter i en växande koncern  Arbetsuppgifter I rollen som projektledare kommer du att arbeta hands-on samtidigt som du samordnar arbetet i kunduppdragen vilket ger en balans mellan strategiskt ansvar och praktiskt arbete. Du kommer framförallt arbeta i de mer avancerade delarna av redovisningsflödet och ofta i ett nära samarbete med en konsult som tar hand om den löpande redovisningen. I rollen ingår även arbete med löner!  Du kommer bland annat att: Arbeta med deklarationer och moms Upprätta bokslut och årsredovisningar Ge rådgivning till kunder i ekonomiska och skattemässiga frågor Ansvara för månatlig rapportering Upprätta bolagsdeklarationer   Vem är du? För att trivas i rollen ser vi att du är modig och trygg i att ta dig an nya utmaningar. Du är ansvarstagande och van att arbeta självständigt, med fullt kundansvar. Du har hög social kompetens, är bekväm i kunddialoger och trivs i samarbeten. Dessutom är du noggrann och kvalitetsmedveten i allt du gör. Vi söker dig som: Har minst 5 års erfarenhet av redovisning enligt K2 Har en eftergymnasial examen inom ekonomi  Tidigare har arbetat på redovisningsbyrå Det är extra meriterande om du: Är auktoriserad redovisningskonsult, eller har ambitionen att bli (vi hjälper dig gärna på vägen)  Har erfarenhet av K3 - regelverk   Tidigare har jobbat med lön  Låter detta som du? Sök idag och få chansen att växa i en utvecklande roll med stort ansvar, härlig gemenskap och riktigt bra förmåner! Våra förmåner i korta drag! 30 semesterdagar Hybridmöjligheter Flexibla arbetstider 5000 kr i friskvårdsbidrag & gemensamma friskvårdsaktiviteter 1 friskvårdstimme i veckan på betald arbetstid  Företagshälsovård via Avonova Tjänstepension Årlig konferens tillsammans med hela koncernen Praktisk information Start: 1 september eller enligt överenskommelse Placering: Västerås, Hybrid Anställningsform: Heltid tillsvidare med provanställning Lön: Fast enligt överenskommelse Den här processen hanteras av Klara Consulting. För frågor om processen vänligen kontakta [email protected] Om Klara Consulting Vi är en växande koncern med omkring 490 medarbetare och kontor runt om i hela landet. Tillsammans skapar vi unika erbjudanden för kunder och medarbetare inom digitalisering och ekonomisk styrning. Välkommen till en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster. För mer information, besök gärna https://klaraconsulting.se.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
5 december 2025
Brandtekniker
Hirely AB
Brandingenjörer och byggnadsinspektörer m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: OM PEMA PARTNER Pema Partner är ett fullserviceföretag inom anläggnings- och fastighetstjänster. Vi skapar hållbara nytta via fyra verksamhetsområden: Energieffektivisering, Fastighetsförvaltning, Arenaservice och Utemiljö. Med lång erfarenhet, expertkompetens, engagerade medarbetare och modern maskinpark bidrar vi till attraktiva fastighetsbestånd och tydlig affärsnytta för våra kunder. Pema Partner erbjuder dig ett självständigt och ansvarsfullt arbete, där du bidrar till ett säkrare samhälle, med stöd från ett erfaret team, möjlighet till kompetensutveckling samt trygga anställningsvillkor med kollektivavtal. OM TJÄNSTEN Tjänsten innebär ett helhetsansvar för kontroll, drift och underhåll av sprinkleranläggningar inom verksamhetens fastigheter. Arbetsuppgifterna omfattar att regelbundet utföra veckokontroller, månadskontroller och kvartalskontroller av sprinkleranläggningar i enlighet med gällande regelverk. I rollen som anläggningsskötare för sprinkler har du ett särskilt ansvar för att anläggningarna fungerar korrekt. Du kommer i tjänsten även arbeta aktivt med ett systematiskt brandskyddsarbete (SBA). Detta innefattar att följa upp rutiner, genomföra kontroller och säkerställa att förebyggande brandskyddsåtgärder är på plats och fungerar som de ska. Du rapporterar eventuella brister eller avvikelser i anläggningarna, vidtar enklare åtgärder för att åtgärda fel och samverkar vid behov med andra aktörer för att säkerställa ett tryggt och säkert brandskydd. Arbetet kräver självständighet, då du planerar och genomför kontroller och inspektioner på egen hand. Du kommer arbeta med en variation av fastigheter, såsom skolor, förskolor och särskilda boenden, vilket ställer krav på god planeringsförmåga, flexibilitet och en hög grad av ansvarstagande. Det är också viktigt att du har god kommunikationsförmåga, då du ibland behöver samverka med både interna och externa parter för att säkerställa att brandskyddsarbetet håller hög kvalitet och uppfyller verksamhetens krav. DINA KVALIFIKATIONER Erfarenhet av arbete med sprinkleranläggningar och kontroller enligt SBF-regelverk. Dokumenterad kompetens som anläggningsskötare för sprinkler. Kunskap och erfarenhet av SBA-arbete. B-körkort. MERITERANDE Certifiering inom sprinklerteknik eller brandskydd. God förmåga att arbeta självständigt, strukturerat och kommunicera tydligt. Tidigare erfarenhet från arbete i skolor, förskolor eller vårdboenden. INFO Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med placeringsort i Västerås. Arbetstider sker måndag till fredag under dagtider. Tillträde: Enligt överenskommelse. ANSÖKAN Vi tar inte emot ansökningar via mail, utan du söker tjänsten genom att klicka på ansökningsknappen. Varmt välkommen med din ansökan!

21 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Specialpedagog 50%/Svensklärare 50%
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Om oss Clockwork elevhälsa finns för huvudmän som behöver stöd i elevhälsoarbetet. Förutom att bemanna och rekrytera personal till elevhälsan kan vi bidra på plats med ett team, likaväl som på distans. Clockwork Elevhälsa leds av en tidigare specialpedagog och skolledare. Med stora upparbetade nätverk och fokus på hög kvalité har vi snabbt fått förtroende av Sveriges största utbildningsföretag och kommuner. Vi är inte ytterligare ett bemanningsföretag, vi är Clockwork - och vi kan skola! När ni samarbetar med oss får ni all vår kompetens på köpet. Läs mer på; www.clockworkpersonal.se/skolbemanningochrekrytering Om företaget Letar du efter en skola skola där gemenskap och lärande står i centrum? På Kunskapsgymnasiet i Västerås möts du av ett gott arbetsklimat där vi arbetar nära varandra och där alla känner sig som en del av gemenskapen. Tack vare skolans storlek och pedagogiska koncept skapas en miljö där det är enkelt att komma in i teamet och känna stöd i vardagen. Med ett prestigelöst förhållningssätt och en härlig stämning trivs både personal och elever. Här får du möjligheten att verkligen lära känna varje elev, vilket gör ditt arbete både meningsfullt och givande. Dina arbetsuppgifter Rollen som specped/lärare hos oss innebär att inspirera och vägleda eleverna i deras lärande och utveckling. Du skapar trygga och stimulerande lärmiljöer där varje elev får möjlighet att växa och nå sin fulla potential. Som lärare har du ett nära samarbete med kollegor, elever och vårdnadshavare och du bidrar aktivt till skolans gemenskap och pedagogiska utveckling. Du kliver in i en central position där du: * Coachar och handleder skolans lärare regelbundet (bl.a. lektionsbesök). * Stöder elevers utveckling på individnivå med åtgärdsprogram och dokumentation. * Medverkar i skolans EHT (Elevhälsoteam) tillsammans med rektor, kurator och skolsköterska. * Samverkar med programmets ledningsgrupp och deltar i koncernens specialpedagog-nätverk. Tjänsten är en heltidstjänst med semestertjänst. Arbetstiden är i snitt 40 timmar per vecka. Under 43 veckor då arbetsbelastningen är högre förlängs arbetstiden med 3 timmar per vecka - detta kompenseras med 15 lediga dagar. 38 timmar förläggs på arbetsplatsen och 5 timmar kan utföras på valfri plats och tidpunkt. Utöver de 43 timmarna i veckan kan arbetsgivaren planera in aktiviteter på kvällstid på max 27 timmar - dessa kompenseras generellt med 5 extra semesterdagar utöver lagstadgad semester. Din profil I denna tillsättning kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser. Vi söker dig som har ett tryggt och nära ledarskap i klassrummet som kan skapa en miljö där eleverna känner sig trygga, respekterade och sedda. Som lärare upprättar du tydliga ramar och förväntningar i enlighet med skolans koncept samtidigt som du är tillgänglig, lyhörd och engagerad i elevernas individuella behov. Du bygger starka relationer genom att vara närvarande och skapa en känsla av samhörighet, där alla elever vågar delta och uttrycka sig. Genom att visa empati, konsekvens och ett lugnt förhållningssätt skapar du ett tryggt klassrumsklimat som främjar både lärande och personlig utveckling. I första hand söker vi dig som är utbildad specialpedagog samt legitimerad lärare i med behörighet i svenska, men välkomnar även dig som studerar till specialpedagog att söka tjänsten. Ansökan Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan till oss redan idag! Sök tjänsten via: www.clockworkpeople.se/lediga-jobb I denna tillsättning samarbetar skolan med Clockwork Skolbemanning & Rekrytering som sköter hela processen. Vid frågor är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Följ oss: www.linkedin.com/company/clockwork-skolbemanning www.facebook.com/skolbemanning Få förslag på tjänster som passar dig. www.pedagogjobb.nu

21 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Nagelterapeut
HB NAILS AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Nailpalace i Västerås: 💅 Nailpalace söker en erfaren nagelterapeut! 💅 📍 Plats: Västerås 🕒 Tjänst: Heltid/Deltid – enligt överenskommelse Är du en skicklig nagelterapeut med passion för skönhet och detaljer? Vill du jobba i en professionell och trivsam salong med ett härligt team? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten: Vi på Nailpalace söker en erfaren nagelterapeut med 2–3 års yrkeserfarenhet. Du ska vara trygg i att arbeta självständigt och ha god kunskap inom både manikyr, nagelförlängning, förstärkning och nageldesign – gärna med gelé och akryl. Vi söker dig som: Har relevant utbildning inom nagelteknik (gärna med certifikat) Har minst 2–3 års erfarenhet Är noggrann, kreativ och har känsla för kundservice Är ansvarstagande och självgående Talar svenska och/eller engelska Vi erbjuder: En trygg arbetsplats i en väletablerad salong i Erikslund Västerås Ett härligt arbetsklimat med kollegor som stöttar och inspirerar Möjlighet att utvecklas inom yrket och bygga en stabil kundkrets Ansökan: Skicka din ansökan med CV, bilder på tidigare arbeten och gärna referenser till: [din e-postadress]

21 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Kundtjänstmedarbetare
Thalamus IT Consulting AB
Supporttekniker, IT

Är du serviceinriktad, noggrann och gillar att ha många bollar i luften? Vi söker dig som vill arbeta med kundtjänst och orderhantering i en roll där du är en nyckelperson för våra kunders upplevelse.Jobba hos oss Thalamus är experter på att erbjuda företag heltäckande personal och IT- och kundtjänst tjänster. Här ser vi individens potential och skapar möjligheter för att du ska nå dina ambitioner. Vår strävan är att skapa trivsel, utrymme att växa och få dig att nå framgång i din karriär. Vi hoppas nå dig som vill hitta en karriär inom IT eller kundtjänst, och letar efter en roll som passar dig. Med våra samarbeten har vi skapat tydliga val hur du går framåt utifrån dina karriärsmål. Du kommer bli erbjuden utbildningar och andra möjligheter att ta dig vidare i karriären. Dessutom får du tillgång till friskvårdsbidrag för att hålla dig hälsosam och i god form på vägen. Din nya tjänst Som kundtjänstmedarbetare hos oss lir du en viktig länk mellan kunder, lager och säljteam. Du kommer främst arbeta med: Hantering av inkommande kundärenden via telefon och mejl Registrering, uppföljning och bevakning av kundorder Kommunikation med interna avdelningar som logistik, inköp och ekonomi Uppdatering av kundregister och artikelinformation i affärssystem Felsökning och hantering av reklamationer och leveransfrågor Din bakgrund Du har erfarenhet av kundtjänst, orderadministration eller liknande servicefunktion Är bekväm med att arbeta i affärssystem (t.ex. SAP, Visma, Pyramid eller liknande) Är noggrann, strukturerad och har god kommunikativ förmåga Talar och skriver svenska flytande, samt har goda kunskaper i engelska. Du som person Vi är Thalamus, och det innebär att du som anställd blir en viktig tillgång och ansiktet utåt för våra kunder. Vi söker därför personer som är flexibla, sociala, hjälpsamma och trevliga, med en stark vilja att utvecklas. Du gillar att hjälpa andra, är lösningsorienterad och ser det som en självklarhet att leverera service i toppklass. Du har god simultankapacitet och trivs med att ha många bollar i luften – samtidigt som du har öga för detaljer och gillar att få saker rätt från början. Du har lätt för att samarbeta och är prestigelös i din roll. Din ansökan Intervjuer sker löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, kontakta [email protected] eller [email protected] Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en arbetsgivare som ständigt utvecklar sig för att vara en attraktiv arbetsgivare för dig. Där vi sätter den anställda i fokus och skapar utvecklingsmöjligheter. För oss betyder detta bland annat trygg anställning, kollektivavtal (TechSverige), fast månadslön, utvecklingsmöjligheter, certifierings möjligheter, friskvårds bidrag, pension, försäkringar etc. Där gemenskap är en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s, sommar- och julfester. En arbetsplats där dina åsikter spelar roll och där vi ser framemot att höra hur vi kan vara en bra arbetsgivare framöver. Din nya arbetsgivare Thalamus har funnits i 20 år och är ett konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik. Inom IT-infrastruktur har vi konsultverksamhet, samt intern service desk och IT-innovationsteam. Vi är ett familjärt bolag som i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Våra kärnvärden är snabba och trevliga och att det kommer du att märka i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss!

21 dagar sedan
Sista ansökan:
14 juli 2025
Truckförare

Om tjänsten Vi söker en noggrann och driven medarbetare till vår kund i Västerås för ett behov under sommaren. I rollen kommer du att arbeta med olika delar av det dagliga logistikflödet och bidra till att varuhantering sker på ett säkert, effektivt och kvalitetsmedvetet sätt. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara: • Daglig truck körning • Förrådsarbete och lagerhållning • Plock och pack av material med hjälp av truck och förhand. • Ankomst rapportering och registrering i affärssystem (t.ex. registrering av gods, lagerflytt) Start: Omgående Längd: t.o.m. V.32 Arbetstider: Dagtid Din profil Vi söker dig som: • Är tillgänglig under sommaren 2025 • Har giltigt truckkort (A1-A4, B1-B4) • Har tidigare erfarenhet av truckkörning, gärna i industriell miljö • Är flexibel, ansvarstagande och har god samarbetsförmåga • Trivs i en strukturerad och säkerhetsmedveten arbetsmiljö • God datavana Meriterande: • Erfarenhet av logistiksystem och arbete inom tillverkande industri • Lyftutbildning med åkrörelse Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as Notera att vi med anledning av GDPR inte tar emot ansökningar via mail.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025