Välkommen till Linnéuniversitetet! Här möter du 2 200 medarbetare och 40 000 studenter som tillsammans följer visionen att sätta kunskap i rörelse för en hållbar samhällsutveckling. Hos oss bedrivs forskning och utbildning med blicken mot framtiden. Vår närhet till näringsliv, både lokalt och globalt, ger oss lång räckvidd och möjlighet till förändring som skapar avtryck. Allt som behövs är en plats där idéer får utrymme att mötas och växa. Det är det vi skapat – och du är inbjuden. Change starts here! Fakulteten för teknik har en bred verksamhet som spänner över nio olika institutioner genom vilka Linnéuniversitetet tillhandahåller utbildning och bedriver forskning. Utbildningarna inom teknik omfattar allt från korta utbildningar på några få veckor eller månader till femåriga civilingenjörsutbildningar. Forskningen svarar upp mot samhällets behov inom flera breda fält – både på kort och lång sikt – med grundläggande forskning och tillämpad forskning i samverkan med samhällets aktörer. Institutionen för byggteknik är en del av fakulteten för teknik vid Linnéuniversitetet. Institutionen har omfattande samarbeten med företagspartners inom såväl forskning som utbildning. Institutionen arbetar tillsammans med angränsande institutioner för att skapa en kreativ miljö med utmanande utbildningar och framstående forskning. Forskning inom byggteknik omfattar träbyggnadsteknik, stål-, betong-, hybrid- och samverkanskonstruktionsteknik, byggnadsfysik, byggnadsmaterial, tillståndsövervakning av konstruktioner och livscykelanalys. Denna tjänst kommer att ingå i Linnaeus University Center (Lnuc) Competitive Timber Structures, med framstående forskning kring användandet av skogliga biomaterial för att utveckla och förbättra träbaserade byggnadsmaterial, komponenter och system, för att minska byggsektorns klimatpåverkan och skapa långvariga kolsänkor genom träbaserade produkter och byggnader. Målet med Lnuc Competitive Timber Structures är att stärka den vetenskapliga grunden och etablera forskning för en holistisk utformning av hållbara träkonstruktioner, som främjar övergången till en grön och klimatneutral byggsektor. Ämnesområde för befattningen: Byggteknik med inriktning mot Byggnadsfysik. Placeringsort tillsvidare: Växjö. Anställningens omfattning: Anställningen är 100 % under 4 år. Anställningen får förlängas, dock högst sammanlagt två år, om det på grund av den biträdande lektorns sjukfrånvaro eller föräldraledighet, eller andra särskilda skäl, krävs ytterligare tid för att uppnå syftet med anställningen. Tillträde: 1 oktober 2025, eller enligt överenskommelse. Arbetsbeskrivning: Biträdande universitetslektorn kommer att arbeta med forskning, utbildning och samverkan. Huvuddelen av denna tjänst avser forskning inom området byggnadsfysik med särskild fokus på tillämpningar i träkonstruktioner. Det kan bland annat omfatta forskning relaterad till (i) fukttransport och risken för mögeltillväxt i träbaserade konstruktioner, (ii) fukt- och temperaturvariationer och deras inverkan på stabilitet och bärförmåga hos träbaserade produkter och anslutningar, (iii) utomhus fukt- och temperaturvariationer samt värme- och ventilationssystem, i relation till inomhusklimatet i byggnader (iv) energieffektiviteten i produktion av träbaserade produkter och träkonstruktioner, (v) akustisk prestanda hos träbyggnader. Forskningen bygger på numerisk modellering och experimentella undersökningar och inkluderar den praktiska implementeringen av resultat utifrån samverkanspartners behov. Forskningsmiljön syftar till ytterligare samarbeten med andra discipliner för att utveckla djupare insikter i material och strukturegenskaper, till exempel genom kombinationer av finita elementmetoder med maskininlärning. I arbetsuppgifterna ingår även att söka externa medel för forskning och handledning, samt att publicera forskningsresultat i internationella vetenskapliga tidskrifter och vid konferenser. Pedagogisk meritering ska ske genom undervisning på grundläggande och avancerad nivå samt utveckling av kurser inom området byggnadsfysik och byggnadsmaterial inklusive numeriska metoder. Även att anpassa befintliga eller utveckla nya kurser för yrkesverksamma i byggsektorn är en del av anställningen. Den formella pedagogiska utvecklingen av den biträdande lektorn sker genom grundläggande högskolepedagogisk utbildning och handledarutbildning. Handledning av projekt- och examensarbeten är en naturlig del av tjänsten. Administrativt arbete relaterat till de beskrivna arbetsuppgifterna kan ingå. Utbildning och forskning sker i nära samarbete med näringsliv, akademiska partners och offentlig sektor. Detta förutsätter att kandidaten aktivt deltar i dessa nätverk. För att se annonsen i sin helhet läs mer här. Välkommen med din ansökan senast den 11 augusti 2025. Kontaktpersoner: Prefekt: Magnus Bratt, [email protected], +46 470-70 8900 Ämnesföreträdare: Anders Olsson, [email protected], +46 470-70 89 85 Lnuc Competitive Timber Structures: Thomas K. Bader, [email protected], +46 470-767579 HR-partner: Karolina Arvidsson, [email protected], +46 470-70 81 77 Vill du veta mer om institutionen för byggteknik? Läs mer på Lnu.se https://lnu.se/mot-linneuniversitetet/Organisation/fakulteten-for-teknik/mot-fakulteten/byggteknik/ Linnéuniversitetet har ambitionen att tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och mångfald tillför organisationen. Registrera din ansökan via knappen "Ansök" längst ned i annonsen. Din ansökan ska utformas enligt Mall för ansökan som du hittar i Kompletterande riktlinjer - Anställningsordning under rubriken "viktiga dokument" längst ned under annonsen. De meriter Du åberopar ska Du styrka med intyg och de ska bifogas digitalt i din ansökan. Övriga handlingar, t ex olika typer av vetenskapliga arbeten, ska skickas in digitalt tillsammans med ansökan. Ansökan och övriga handlingar ska märkas med anställningens diarienummer. Alla handlingar som åberopas ska vara inkomna till universitetet senast kl. 23.59 sista ansökningsdagen. Vi undanber oss telefonsamtal från försäljare av jobbannonser. Linnéuniversitetet är en arbetsgivare som uppfyller kraven i den Europeiska stadgan för forskare och följer riktlinjerna för rekrytering. Därför har universitetet fått HR Excellence in Research-certifieringen. Vänligen notera att legitimation ska uppvisas vid intervjutillfället.
QSG Bevakning erbjuder ett flertal tjänster till såväl privata som publika bolag. Vi vill inte profilera oss som ett traditionellt bevakningsbolag, vi vill behålla det personliga engagemanget. Kunden skall alltid vara i fokus och kvalitet skall genomsyra hela verksamheten. Verksamheten skall utmärkas av Säkerhet, Trygghet och Kompetens såväl mot kunden, tredje man och vår egen personal. Vårt motto: ”Ingen kund är för liten, inget uppdrag är för stort! Vi ser att du är mycket flexibel och har ett utpräglat service- och säkerhetstänkande. Du bör vara stresstålig och ha förmåga att lösa uppkomna problem. Du är innovativ och har ett äkta engagemang, är ansvarstagande samt har förmåga att ta egna beslut. Dagar som är tuffa och motiga behåller du fokus och ett gott humör. Du har en styrka i att skapa gott samarbete och goda relationer, såväl med kund som med kollegor. Du har förmågan att lösa uppkomna problem på ett korrekt och ansvarsfullt sätt. Du har en utpräglad servicekänsla är stresstålig och har en god simultanförmåga Krav: - Lön utgår enligt kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet. Meriterande: - Bli godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag - Bli godkänd i de för arbetsuppgifterna fastställda utbildningarna - Körkort, är meriterande - Ostraffad - God svenska i tal och skrift - Offentligrättslig parkeringsvaktsutbildning är ett krav - Minst 6 månaders erfarenhet av parkeringsövervakning
Vill du bli en del av ett sammansvetsat team, med möjlighet att tillsammans förbättras och utvecklas? Vi finns till för att underlätta våra kunders vardag med små som stora IT-relaterade problem. Är du engagerad i IT-frågor? Trivs du med att ha kontakt med kunder? Är du bra på att förklara hur teknik fungerar så att en vanlig användare förstår? Är du strukturerad och ambitiös och vill jobba på ett företag som lyfter sina medarbetare för att lyckas i sin roll? Då har vi jobbet för dig. Hos oss får du trevliga, vassa kollegor som gillar det vi gör och har kul på jobbet. Vi jobbar för att det ska finnas en bra balans mellan arbete och privatliv. Vi vill vara bäst i branschen på att ta hand om våra medarbetare, och det gör vi genom delaktighet, personligt ansvar, utveckling och en bra teamkänsla. Information om oss Nordlo bildades 2018, med fokus på rådgivning och lokal förankring ska den nya koncernen bli en stark nordisk utmanare inom molntjänster, infrastruktur och digitalisering för såväl nationella som internationella organisationer. Nordlo har idag drygt 1000 medarbetare på 46 orter i Sverige och Norge. Nordlo Växjö & Ljungby har idag 108 medarbetare som arbetar på våra kontor i Växjö och Ljungby. Vi söker nu en AV-tekniker med placering i Växjö. Dina arbetsuppgifter: I rollen som AV-tekniker är du involverad i projektering, montering, installation, dokumentation samt drift/underhåll och support av kundernas IT-miljö med inriktning och fokus på modern mötesteknik. Vi ser att du har ett stort intresse för AV (ljud och bild), att du är händig och van vid att bygga och montera samt även har ett öga för det estetiska. Dina arbetsuppgifter kommer att variera beroende på uppdrag och kund. Hos många av våra kunder fungerar vi som deras externa IT-avdelning. Vi söker dig som vill vara med och stötta och vägleda kunderna i deras digitaliseringsresa med hjälp av våra IT-lösningar med inriktning mötesrum. Du kommer ingå i ett team för AV med tätt samarbete med tekniker och säljare, där arbetet innebär en teknisk och rådgivande roll till såväl teamet som till våra kunder. För att passa in i rollen som AV-tekniker ser vi gärna att du arbetat som AV-montör/tekniker i några år eller i en liknande roll. Du har en väl dokumenterad utbildning eller annan dokumenterad erfarenhet inom området. Du är driven, engagerad och gillar strukturerad problemlösning. Ett professionellt sätt och att du gillar att jobba med människor och hjälpa dem i deras dagliga arbete ser vi som en självklarhet. Vi ser att du är: Driven & självgående Teknikintresserad - gärna inom Ljud & Bild Lösningsorienterad Kommunikativ Kundfokuserad Van vid montering och installation För tjänsten förväntas du ha: Ägandeskap i leveransen från A-Ö Drivande inom produktsortiment och tekniken Kontakt med leverantörer Datorvana att jobba i en IT-miljö Trygghet att skapa dokumentationer över arbeten Meriterande att ha erfarenhet av någon/några av nedan produkter: Barco Clickshare, Creston, Evoko, Digital Signage-verktyg som Smartsign, Yealink, Bose, Logitech , diverse audioteknik och Microsoft Teams Rooms. Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift B-körkort är ett krav. Meriterande att ha Lift-intyg (maskintyp 1A, 1B, 3A, 3B), El-behörighet. Stor vikt läggs på personliga egenskaper. Placeringsort: Växjö För mer information om tjänsten kontakta avdelningschef Rasmus Mossberg, 0470-779975 Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan senaste ansökningsdag. För alla som går vidare i processen och erbjuds en tjänst görs referenstagning och en bakgrundskontroll via Tofindout.
Är du en noggrann och lösningsorienterad administratör med intresse för kundservice? Är du prestigelös och gillar nya utmaningar? Då kan detta vara rätt roll för dig! Ansök redan idag – vi jobbar med löpande urval. OM TJÄNSTEN Ta chansen att bidra med din erfarenhet inom administration och kundservice i en stödjande roll där du gör skillnad i det dagliga arbetet. Här får du möjlighet att effektivisera administrativa processer och vara en viktig del av verksamheten. Rollen är varierande och tempot kan vara högt – därför söker vi dig som är noggrann, stresstålig och inte rädd för att tänka nytt. Vi ser gärna att du är modig och vågar testa nya arbetssätt för att hitta smartare lösningar. * En trygg arbetsplats med en välkomnande och stöttande arbetsgrupp * En gedigen introduktion och onboarding där du får en fadder som följer dig i din utveckling * En lyhörd chef som uppmuntrar till utveckling och gärna låter dina intressen påverka din roll * Ett nära samarbete med en engagerad konsultchef som finns med som stöd under hela uppdraget ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hantera inkommande mejl och ärenden * Lägga upp, hantera och uppdatera kunder i det interna systemet * Administrera kundens onlineshop VI SÖKER DIG SOM - Har 1-3 års erfarenhet av rollen som administratör, kundtjänst eller kundservicemedarbetare - Talar och skriver engelska och svenska obehindrat - Trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du uppskattar det stöd du får av dina närmsta medarbetare - Är social och bidrar till en positiv gruppdynamik - Anser att en lyckad arbetsdag är när du löst ett problem eller hjälpt en medarbetare - Håller administrativa uppgifter varmt om hjärtat För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Tillitsfull - Hjälpsam - Stresstolerant - Social - Ansvarstagande Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A
Jobfind söker Handledare med erfarenhet av att stötta personer med synnedsättning Vår vision är att vara en ledande aktör som erbjuder tjänster till människor för att stödja, stärka och motivera dem att komma ut i arbete eller studier. Som en del av Angus Knight Group är Jobfind i en spännande utvecklingsfas och efter att ha vunnit upphandlingen Yrkesintroduktion för personer med synnedsättning söker vi nu medarbetare som har kompetens, drivkraft och nyfikenhet att leverera denna fina tjänst tillsammans med oss! Yrkesintroduktion för personer med synnedsättning består av olika förberedande insatser, uppdelade i fyra steg under ungefär 1-1,5 år. Under denna tid ska våra deltagare få del av individuellt lämpliga aktiviteter som gör att de når sitt mål om att få ett arbete eller att delta i en utbildning som leder till arbete. Din profil Vi söker dig som är självgående, driven och engagerad i andra människor. Målgruppen är mycket bred vilket ställer stora krav på dig och dina kollegor att kunna anpassa innehåll och upplägg i våra aktiviteter på individnivå. Mycket av ditt arbete kommer handla om att stärka våra deltagares självkänsla, självförtroende och motivation varför vi ser det som självklart att du dels har erfarenhet av att interagera med människor som har en synnedsättning men även att du drivs av att engagera och få andra människor att växa - utan att bli övertagande av ansvar. En viktig balans enligt oss på Jobfind! Du är därtill i grunden positiv och prestigelös med god självkännedom om vilka förutsättningar du själv behöver för att må bra och lyckas i ditt arbete. Du utmanas av att testa olika vägar och metoder, och du trivs såväl med att arbeta självständigt som att vara en del av ett team. Rollen som Handledare Utöver att utbilda, stötta, coacha och motivera våra deltagare har du hela tiden målet i sikte- och ett tydligt uppdrag att finna en lämplig väg för individen som leder mot arbete eller studier. Detta ställer stora krav på ett individanpassat arbetssätt. Rollen innebär därtill en del administration och dokumentation i våra egna och kundens system. Vi på Jobfind arbetar teambaserat och i rollen som Handledare ansvarar du tillsammans med Synpedagog och lokalt team samt Kvalitetsansvarig för att säkra att vi genom våra interna processer bedriver en leverans vi är stolta över och du är en nyckelperson i det löpande utvecklingsarbetet. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Utbildning och erfarenhet • Minst två (2) års erfarenhet av att arbeta med målgruppen personer med synnedsättning • Minst två (2) års praktisk erfarenhet av att arbeta med orientering och förflyttning av personer med synnedsättning • Dokumenterade kunskaper kring synnedsättningar och dess konsekvenser, samt om kompensatoriska metoder och hjälpmedel för personer med synnedsättningar • Dokumenterad kunskap i att kunna utbilda personer i förstorings- och skärmuppläsningsprogram kopplat till Officepaketet Är DU den vi söker? Inkom med din ansökan snarast möjligt då vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vi erbjuder ett flexibelt och stimulerande arbete i en nytänkande organisation där både tempot och taket är högt. Anställningens omfattning: Heltid/deltid efter överenskommelse. Tillträde: Vi planerar att tillsätta denna roll under juni-juli 2025. Varmt välkommen med din ansökan!
Salong Angela Nails i Växjo söker 2 st erfarna nagelteknologer som kan bygga naglar i akryl och gel. Även göra manikyr och pedikyr. Plus om du kan göra fransförlängningar.
Fakulteten för teknik (FTK) har en bred verksamhet som spänner över nio olika institutioner genom vilka Linnéuniversitetet tillhandahåller utbildning och bedriver forskning. Utbildningarna inom teknik omfattar allt från korta utbildningar på några få veckor eller månader till femåriga civilingenjörsutbildningar. Forskningen svarar upp mot samhällets behov inom flera breda fält – både på kort och lång sikt – med grundläggande forskning och tillämpad forskning i samverkan med samhällets aktörer. Forskningen i fysik på institutionen för fysik och elektroteknik har både teoretiska och tillämpade program inriktade på att bidra till den pågående andra kvantrevolutionen i och med utvecklingen av kvantteknologi. Speciellt är forskningen koncentrerad på kondenserade materiens teori, och fokuserar på teoretiska studier av magnetism på nano- och atomnivå, nya kvantmaterial, statiska och dynamiska egenskaper hos topologiska magnettillstånd, och elektron- och spinnkvanttransport i nanosystem. Ämnesområde för befattningen: Fysik Placeringsort tillsvidare: Växjö. Eftersom Linnéuniversitetet finns i både Växjö och Kalmar kan resor mellan orterna förekomma. Anställningens omfattning: 100%. Tillträde: Tillträde 251201 eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Arbetsbeskrivning I arbetsuppgifterna ingår planering, undervisning och examination av kurser på grundnivå och avancerad nivå i fysik, på kandidat- och masterprogram i fysik, på civilingenjörsprogram i Teknisk matematik samt ansvar för utrustning för undervisningslaborationer. Ytterligare arbetsuppgifter inkluderar att bedriva handledning och egen forskning inom kondenserade materiens fysik samt att utveckla, leda och delta i forskningsprojekt inom kondenserade materiens fysik, inklusive att ansöka om extern forskningsfinansiering. Dessutom ingår att samarbeta nationellt såväl som internationellt med avseende på forskning och utbildning. Under anställningens första år kommer att erbjudas högskolepedagogisk utbildning, om den anställde inte har sådan utbildning. För att läsa annonsen i sin helhet och söka tjänsten klicka här Välkommen att söka tjänsten senast den 1 augusti 2025. Kontaktpersoner Prefekt: Annelie Ekelin, e-post: [email protected] Ämnesföreträdare: Carlo Canali, epost: [email protected] HR-partner: Karolina Arvidsson, e-post: [email protected] Linnéuniversitetet har ambitionen att tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och mångfald tillför organisationen. Registrera din ansökan via knappen "Ansök" längst ned i annonsen. Din ansökan ska utformas enligt Mall för ansökan som du hittar i Kompletterande riktlinjer - Anställningsordning under rubriken "viktiga dokument" längst ned under annonsen. De meriter Du åberopar ska Du styrka med intyg och de ska bifogas digitalt i din ansökan. Övriga handlingar, t ex olika typer av vetenskapliga arbeten, ska skickas in digitalt tillsammans med ansökan. Ansökan och övriga handlingar ska märkas med anställningens diarienummer. Alla handlingar som åberopas ska vara inkomna till universitetet senast kl. 23.59 sista ansökningsdagen. Vi undanber oss telefonsamtal från försäljare av jobbannonser. Linnéuniversitetet är en arbetsgivare som uppfyller kraven i den Europeiska stadgan för forskare och följer riktlinjerna för rekrytering. Därför har universitetet fått HR Excellence in Research-certifieringen. Vänligen notera att legitimation ska uppvisas vid intervjutillfället.
Har du erfarenhet inom administration eller service och vill utvecklas vidare i karriären? Vi erbjuder dig ett spännande vikariat på ett stort bolag inom IT-branschen. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start i augusti och som varar fram till mitten av mars 2026. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är ett en stor aktör inom IT-branschen. Tjänsten är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Vi berättar mer om företaget vid en intervju. Arbetsuppgifter Som administratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. I huvudsak kommer dina arbetsuppgifter bestå av att hantera inkommande ärenden internt från kollegor. I rollen kommer du att arbeta nära övriga administratörer och bli en del av ett härligt team. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av administrativa uppgifter och/eller inom service God systemvana Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Som person tycker du om att ha många bollar i luften samtidigt och har förmågan att strukturera ditt arbete utefter vad som bör prioriteras. Du trivs i en roll där du får ta mycket ansvar och bidrar gärna med idéer om förbättringar. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information Start: Augusti Plats: Växjö Lön: Enligt övenrenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Är du en strukturerad och engagerad ledare som trivs med ansvar? Vill du vara med och bidra till en välfungerande arbetsvardag där både kunder och medarbetare står i fokus? Då kan du vara den vi söker! Som arbetsledare har du ett övergripande ansvar för den dagliga driften. Du planerar och fördelar arbetet, följer upp att uppdrag utförs enligt avtal och håller en tät dialog med både personal och kunder. Du är en trygg ledare som får saker att hända och som trivs med att ha många kontaktytor. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Har du erfarenhet inom administration eller service och vill utvecklas vidare i karriären? Vi erbjuder dig ett spännande vikariat på ett av Nordens ledande IT-företag. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag som är ett vikariat med start efter sommaren, och som sträcker sig fram till slutet av mars 2026. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Växjö, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för att ge en god service. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Vi berättar mer om företaget vid en intervju. Arbetsuppgifter Som orderadministratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av orderläggning utifrån olika typer av underlag och administration av inkommande ärenden. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av administrativa uppgifter och/eller inom service • God systemvana • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Med detta sagt har du även en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Vidare trivs du med högt tempo i arbetet och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Övrig information Start: Augusti/början av september Plats: Växjö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Välj ett jobb för att visa detaljer