Ystad kommun söker undersköterskor!

Ystads kommun har cirka 2900 engagerade medarbetare som bidrar och gör skillnad. Tillsammans skapar vi en bättre vardag för våra invånare, företag, organisationer och besökare - nu och i framtiden. Inom social omsorgsförvaltningen arbetar cirka 1200 engagerade medarbetare som bidrar till att ge stöd och omsorg till de som behöver i vår kommun. Arbetet sker inom äldreomsorg, hemtjänst, funktionsnedsättning och socialpsykiatri, individ- och familjeomsorg. Äldreomsorgen i Ystads kommun består av sju särskilda boende och sju hemtjänstgrupper. En del boende är centralt i Ystad och en del utanför i småorterna. Vissa hemtjänstgrupper cyklar och vissa förflyttar sig endast via bil. ARBETSUPPGIFTER Dina arbetsuppgifter är först och främst att sätta brukarnas behov och välbefinnande i fokus. I ditt arbete ingår dokumentation, upprättande och uppföljning av genomförandeplaner och att vara delaktig i utvecklingsarbete som görs på enheten. I rollen som undersköterska kommer du att ge brukaren omvårdnad, service, socialt stöd, aktiviteter utifrån individuella behov och önskemål. Du arbetar i nära samarbete med kollegor, sjuksköterskor, arbetsterapeuter och chef. Som anställd hos oss är du basen för den kvalitet och utveckling som kännetecknar vården och omsorgen i Ystad kommun. På vår arbetsplats fokuserar vi på att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg, och vi arbetar aktivt med BPSD för att skapa en trygg och meningsfull miljö för våra seniorer. Vi använder också Senior Alert som ett verktyg för att säkerställa hög standard inom vården och för att kontinuerligt förbättra kvaliteten i vår omsorgsverksamhet. Hos oss har du möjligheten att vara med och påverka och bidra till en positiv utveckling för våra brukare. Alla våra tjänster är 100% i grunden, du har möjlighet att söka om tjänstledigt ner till 75%. Du kommer att ha resurspass i ditt schema vilket betyder att du kan arbeta vissa pass på andra enheter i kommunen. Ange i din ansökan vilka enheter du är intresserad av. I hemtjänsten arbetar du dag eller kvällstjänstgöring, om du söker hemtjänst så ange i din ansökan vad du är intresserad av. På särskilt boende erbjuder vi tjänster som innehåller både dag och kvällspass. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad undersköterska och där erfarenhet av vårdyrket ses som meriterande. Du behöver kunna uppvisa bevis på skyddad yrkestitel eller godkända betyg/diplom från vård och omsorgsutbildning. Du ser positivt på att utvecklas, är flexibel och ser nya förändringar som roliga utmaningar. Som person ska du ha ett genuint intresse att hjälpa våra brukare i behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov och du ska drivas av en vilja att skapa de bästa förutsättningarna till en meningsfull och trygg vardag. För oss är det viktigt att du är engagerad och tycker om ditt jobb. Du är trygg i din yrkesroll och har förmågan att ta ansvar för det som krävs och bidrar med en god stämning i personalgruppen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har goda kunskaper i det svenska språket både i tal och skrift. Körkort är på vissa områden ett krav och för hemtjänst ska du ska ha vana vid att cykla. Rekryteringen kan komma att ske löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan anställningstiden är slut, vänta därför inte med din ansökan. ÖVRIGT Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt. Ystad är den lilla staden med de stora möjligheterna. Här finns naturupplevelser utöver det vanliga, en levande historia, ett sjudande kulturliv och mångfald av fritidsaktiviteter. Här finns också ett rikt näringsliv som verkar både lokalt och globalt. Ystads kommun arbetar för en god personalpolitik som främjar trivsel och goda arbetsprestationer. Vi tror på engagerade medarbetare som skapar en bättre vardag för våra invånare. Vår värdegrund Bättre Tillsammans kännetecknas av fyra ord som tydligt summerar vad vi som arbetsgivare står för; Mod, Tillit, Delaktighet och Professionalitet. Alla medarbetare ska erbjudas förutsättningar till en god hälsa och därför arbetar vi aktivt med vår arbetsmiljö. Vi erbjuder friskvård och en rökfri arbetstid.

8 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Distributör Ystad - Sommarjobb på gångdistrikt

Vi är alltid på jakt efter nya distributörer och nu inför sommaren har vi ett ökat behov så är du intresserad - tveka inte utan att skicka in en spontanansökan här! Att vara distributör är ett självständigt arbete med många fördelar. I arbetsuppgifterna ingår att dela ut tidningar, paket, post, reklam och samhällsinformation till alla typer av boenden och företag. Distributionen sker utomhus på natten. Det är ett fysiskt krävande arbete med högt tempo, många trappuppgångar och med varierande väderlek. För utdelningen använder vi företagsbilar, elmopeder, elcyklar eller gångvagnar beroende på geografi. För detta arbete gäller enbart utdelning med hjälp av vagn och du bör bo i eller nära det område där du arbetar. Arbetstiden är schemalagd någon gång mellan kl. 02.00 och 06.00 på vardagar. Den faktiska arbetstiden kan variera från natt till natt. Vid försening kan arbetet pågå till 07:30 på vardagar och 08:30 på helger. Kvalifikationer Vi söker dig som vill bli den lokala hjälten genom att leverera hem värden till människor. Du är ansvarsfull, passar tider och har en hög servicekänsla. Bland våra distributörer finns studenter, pensionärer, entreprenörer och andra som vill ha en huvudsaklig eller extra inkomst. Mångfalden är vi stolta över. Krav - för att kunna jobba hos oss måste du: - Vara minst 18 år - Ha goda kunskaper i svenska eller engelska - Inneha ett personnummer eller samordningsnummer - Inneha ett giltigt arbetstillstånd - Trivas med att arbeta natt - Klara av fysiskt krävande arbete utomhus - utdelning via vagn Vi på Point logistik är experter på last-mile-distribution och finns i Borås–Sjuhärad, Växjö–Kronoberg, Kalmar, Karlskrona–Blekinge samt Kristianstad–Östra Skåne. Vårt huvuduppdrag är att dela ut tidningar. I vårt distributionsnät erbjuder vi företag tjänster för leverans av tidskrifter, post och paket. Tillsammans med Early Bird, ett bolag som ägs av Sveriges största mediehus, når vi fram med leveranser hem till människor i hela landet. Vi vill vara de lokala hjältarna som hjälper e-handlare att överleva och förenklar vardagen för de många människorna. Vi är också den lokala partnern som hjälper andra att lyckas och kan vår omgivning. Vår vision är att ge människor en bättre start på dagen. Det är också en vision som spinner vidare på vår ägare mediekoncernen Gota Media AB:s ambition om att vara med och skapa ett bättre samhälle. En dag börjar bra när brevlådan fylls med förväntningar, överraskningar, viktiga försändelser i form av tidningar, post och paket. För distributörer kan en dag börja bra när ditt deltidsarbete hos Point skapar möjligheter!

8 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Face to Face försäljning | Gör Intryck i Södra Sverige!

Är du en naturlig relationsbyggare med en vilja av stål? Drivs du av ständig utveckling och har en passion för att påverka din egen framtid? Då kan du vara den vi söker som Eventsäljare i Södra Sverige. OM TJÄNSTEN Som Eventsäljare kommer du vara en nyckelspelare i vårt framgångsrika team. Du blir företagets representant och en viktig del utav en av Sveriges främsta bolag. Din roll innebär att agera ansikte utåt på noga utvalda marknadsplatser, där du möter potentiella kunder face to face. VI SÖKER DIG SOM: - Vill påverka din egen verklighet och ta ansvar för din lön. - Är socialt kompetent, engagerad och tar ansvar för dina resultat. - Naturligt tar kontakt med människor och hanterar det med rätt attityd. - Är målmedveten och inte rädd för utmaningar. VI ERBJUDER DIG: - En arbetsplats du ser fram emot varje söndagskväll. - Målinriktade, ödmjuka och energifyllda kollegor. - Trygghet med fast lön samt en attraktiv provision. - Stora möjligheter till karriärutveckling i ett expanderande företag. - Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik för din personliga utveckling. VARFÖR JOINA VÅRT TEAM? - Gemenskap och Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. - Karriärmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. - Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. - Attraktiv Lönestruktur: Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du - här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. - Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander, Rekryterare 076 425 35 70 [email protected]

8 mars 2024
Sista ansökan:
25 augusti 2024
Eventsäljare för internationellt bolag inom Energi!

Är du en naturlig relationsbyggare med en vilja av stål? Drivs du av ständig utveckling och har en passion för att påverka din egen framtid? Då kan du vara den vi söker som ambassadör för Fortum i Malmö och omnejd. OM TJÄNSTEN Som eventsäljare blir du företagets ansikte utåt och en del av Europas ledande aktör på elmarknaden. Du kommer att arbeta på utvalda marknadsplatser, möta kunder face to face och vara en nyckelspelare i vårt framgångsrika team. VI SÖKER DIG SOM: - Vill påverka din egen verklighet och ta ansvar för din lön. - Är socialt kompetent, engagerad och tar ansvar för dina resultat. - Naturligt tar kontakt med människor och hanterar det med rätt attityd. - Är målmedveten och inte rädd för utmaningar. VI ERBJUDER DIG: - En arbetsplats du ser fram emot varje söndagskväll. - Målinriktade, ödmjuka och energifyllda kollegor. - Provisionsbaserad lön, utan tak. - Stora möjligheter till karriärutveckling i ett expanderande företag. - Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik för din personliga utveckling. VARFÖR JOINA VÅRT TEAM? - Gemenskap och Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. - Karriärmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. - Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. - Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander, Rekryterare [email protected]

6 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Sök sommarvikariat som personlig assistent i hela Sverige! (Ystad kommun)

Nu söker våra assistansanvändare i JAG i hela Sverige (Ystad kommun) efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med! Ange i ansökan hur mycket och vilka veckor du kan arbeta. Skriv också om du kan hoppa in som timvikarie resten av året. Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! 🌟 Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss påJAG.SE. Annonsens ID-nummer: 225852 Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har dotterbolag i Norge och Finland. De vanligaste svaren från våra anställda på frågan Vad är det bästa med jobbet som personlig assistent? är: - Att göra skillnad för en annan människa - Variationen, friheten och glädjen Välkommen du också!

5 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Familjehem/jourhem sökes

Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.  Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn.   Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling.  Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden.  Familjehem  Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet.   Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen.   En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv. Jourhem  Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet.   För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register.  Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid.   Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet.   För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen.  Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar Trygga barn Vivant

26 februari 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
Roligt och socialt extrajobb i butik!

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Våra duktiga Produktambassadörer jobbar med att bjuda butikens kunder på varsitt smakprov av dagens produkt, vilket kan vara allt ifrån juice till en ingrediens i ett smarrigt recept. Jobbet är superkul för dig som älskar att prata med människor! Vill du ha ett flexibelt och roligt extrajobb som Produktambassadör så läs vidare och ansök sedan genom att klicka på "Skicka ansökan" (du behöver inget cv - utan du ansöker genom att besvara ett par frågor) Vi söker dig som - Är över 18 år - Är social och utåtriktad - Har jobbat med sälj, event eller service tidigare - Har ett intresse för marknadsföring - Har ett intresse för det som säljs i matbutiker - Är trevlig, pigg, serviceminded, ödmjuk, flexibel & självständig - Håller vad du lovar - Är en duktig problemlösare - Kan jobba sista fredagen varje månad mellan kl 10-18 eller 11-19 (minsta krav) Meriterande om du dessutom… - Har körkort och egen bil - Har jobbat i livsmedelsbutik - Är tillgänglig för jobb på torsdagar och fredagar mellan kl 10-18 eller 11-19 & lördagar kl 10-15. Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt och flexibelt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön, olycksfallsförsäkring & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och exponering. Var det dig vi beskrev så ansök med dina kontaktuppgifter samt svara på ett par snabba frågor så kontaktar vi dig ifall du är den vi söker. Stort Lycka till!

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Mo Gård LSS i Ystad söker Re-/Habiliteringsassistent - Nattjänst

Varje dag skapar vi förutsättningar för att brukarna i vår verksamhet, utifrån sina unika förmågor, ska få leva livet fullt ut. Vi fortsätter växa, ta chansen att vara med på vår resa!   Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta natt på vårt LSS-boende i Ystad som är ett boende för barn och ungdomar. Hos oss anpassar vi vår kommunikation utifrån brukaren behov. Du ingår i ett arbetslag där ni tillsammans arbetar för att varje brukare ska få en meningsfull sysselsättning och vardag. Din uppgift är att vara ett stöd i den enskilde brukarens dagliga liv och stötta utifrån hans eller hennes behov. Du kan komma att hjälpa till med omvårdnad, de vardagliga sysslorna (tvätt, städning, inköp) eller helt enkelt som stöttning i vardagen. Du förväntas även vara delaktig i brukarens aktiviteter, till exempel dagsutflykter eller andra evenemang. Sammantaget möjliggör dina insatser brukarens rätt till självständighet och ett självbestämmande.   Om dig Vi ser att du har en slutförd gymnasieutbildning, gärna inom vård och omsorg. Vi ser gärna att du har erfarenhet från vård och omsorg och att du sedan tidigare arbetat med liknade arbetsuppgifter. Kunskap i teckenspråk liksom om funktionsnedsättningar och erfarenhet av psykiatrin är meriterande. Som person är du engagerad och utåtriktad, du har lätt för att samarbeta och skapa kontakter och bevara goda relationer. Vi vill att du är trygg, stabil samt har självinsikt och ett flexibelt synsätt. Du är ansvarstagande, gillar ordning och reda samt tar egna initiativ i arbetet. I vår rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Datorvana krävs då dokumentation är en återkommande arbetsuppgift. Du ska kunna läsa och kommunicera på svenska för att tillgodose den information som ligger till grund för ditt arbete.   Anställning Vi erbjuder dig en tillsvidaretjänst på 75-100% med fast månadslön. Vi tillämpar individuell lönesättning och tillträde sker enligt överenskommelse. Vi kan komma att tillämpa provanställning. En förutsättning för anställning är att du kan visa ett utdrag från belastningsregistret. Din arbetstid kommer att vara förlagd på natten.   Sista ansökningsdagen är 2024-05-15.   Varmt välkommen med din ansökan!

21 februari 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Kallskänka / Kitchen assistant

ÖRUM 119: Örum 119 är ett litet boutiquehotell med eget café, pizza, bageri, glasstillverkning och inredningsbutik. Destinationen är belägen på landsbygden på Österlen. Vi som arbetar här på årsbasis är ett litet, effektivt team med öppet sinne. När högsäsongen närmar sig behöver vi fler kollegor. Människor som brinner för service och gästfrihet. Under högsäsongen förvandlas den här delen av Sverige till ett nav för sol och bad, konst och kultur. Vi är fullbokade och förväntningarna är höga. Vi möter våra gäster med generösa öppettider och respekt för både våra gäster och kvaliteten i det vi serverar. ANSTÄLLNINGSPERIOD: Säsongsanställning 22 juni – 18 augusti. Vi vill att du kan arbeta hela perioden. ARBETSUPPGIFTER: Du ansvarar för beredning av mackor och sallader. Du ansvarar för prepp och mice en place. Du ansvarar för städ och renhållning av din arbetsstation. Du arbetar i ett öppet kök som ställer krav på ett organiserat och metodiskt arbetsflöde. Du ansvarar för att maten som serveras uppfyller förväntad kvalitet. KVALIFIKATIONER: Du är glad och positiv. Du har god förståelse för matlagning och livsmedelshantering. Du är ordningsam, ansvarfull och kvalitetsorienterad. Du är stresstålig och van att hålla ett högt tempo. Du arbetar strukturerat och effektivt. Du tycker om att arbeta i grupp. Du är tydlig i din kommunikation med andra. VAD VI KAN ERBJUDA: Lön baserad på kompetens och erfarenhet. Ob-tillägg och semesterersättning tillkommer.

20 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Pizza maker wood-fire oven

ABOUT ÖRUM 119: Örum 119 is a small boutique hotel with an in-house pizzeria, café, bakery, ice cream production and an interior design shop. The destination is located in the countryside in the very south of Sweden. We working on an annual basis are a small, efficient team with an open mind. As the high season approaches, we are in need of more colleagues. People who are passionate about service and hospitality. During the high season, this part of Sweden (Österlen) turns into a sunny, sea-breezed hub for food, art and culture. We are fully booked and expectations are high. We greet people with generous opening hours, and respect for both guests and the quality of craftsmanship in what we serve. PERIOD OF TIME: Seasonal employment May - September. Minimum period June 22 - August 18. WORK TASKS: You are an experienced pizza chef. You can open, top, and bake pizzas in a wood-fired oven. You are responsible for prep and mice en place. You are responsible for keeping your workstation clean and tidy. You work in an open kitchen that requires an organized and methodical workflow. You are responsible for ensuring that the pizzas meet the expected quality. QUALIFICATIONS: You are cheerful and optimistic. You are organized, responsible and quality-oriented. You are stress-resistant and used to working at a fast pace. You work in a structured and efficient way. You enjoy working in a team. You are clear in your communication with your colleagues. WHAT WE CAN OFFER: Competitive salary based on skills and experience. Allowance for inconvenient working hours and holiday compensation. All according to Swedish collective agreements.

20 februari 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024