Förvaltningschef, kommun

Sök bland 19 lediga jobb som Förvaltningschef, kommun och börja ditt nya yrkesliv idag!

Vi söker Förvaltningschef till Samhällsbyggnadsförvaltningen
Mölndals kommun
Fastighets- och förvaltningschefer

I Mölndals stad är vi stolta över att ha Sveriges viktigaste jobb där vi tillsammans skapar bästa möjliga vardag för våra medborgare. Med kunskap, mod och kreativitet utvecklar vi våra verksamheter och bidrar till att Mölndal blir en ännu bättre plats att leva och jobba i. Välkommen att göra skillnad i människors vardag varje dag! Mölndals stad har ett strategiskt och fördelaktigt läge nära Göteborg, i Västra Götalands-regionen. Mölndal befinner sig i ett expansivt skede med en befolkning på 70 000 invånare, stora infrastrukturella satsningar och ett växande näringsliv. Samhällsbyggnadsförvaltningen arbetar övergripande för en hållbar utveckling av Mölndals stad, tätorter och landsbygd. Förvaltningen arbetar målmedvetet för att Mölndal ska bli en attraktiv, hållbar och framgångsrik stad i regionen. Samhällsbyggnadsförvaltningen ansvarar för den långsiktiga fysiska planeringen av staden och bygger den hållbara staden, utifrån en helhetssyn på stadsutveckling. I uppdraget ingår bland annat strategisk samhällsplanering, översikts- och detaljplanering, plangenomförande samt förvaltning och utveckling av Mölndals stads egna fastighetsbestånd, investeringsprojekt, mark och exploatering, trafikutveckling samt långsiktig planering av mark- och vattenanvändning. Arbetet sker i en dynamisk och utvecklingsorienterad miljö, där vi tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för stadens invånare och verksamheter. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en modig förvaltningschef som vill vara med och driva utvecklingen av Mölndal- en stad i framkant. Här får du möjlighet att leda samhällsbyggnadsförvaltningen och genom nytänkande och digitalisering skapa framtidens hållbara och smarta stad- bästa Möjliga Mölndal. Den vi söker får en strategisk och drivande roll i Mölndals stads utveckling. Som förvaltningschef är du en nyckelperson i stadens och koncernens ledningsgrupp där du, tillsammans med andra ledare, skapar de bästa förutsättningarna för hela Mölndal. Du har förståelse för den demokratiska processen, politikens villkor och dess beslutsprocesser som är kritiska framgångsfaktorer. Du har förmåga att omvandla en politisk vision och vilja till en konkret plan och ett professionellt genomförande. Du ansvarar för att leda förvaltningen i enlighet med politiskt satta mål och ambitioner, där du har en nära och lyhörd dialog med politiken. Vidare arbetar du mot kommunstyrelsen och två utskott samt har ett tätt samarbete med centrala funktioner i stadsledningsförvaltningen. Du har ett övergripande ansvar för att utveckla och effektivisera samhällsbyggnadsprocesserna alltid med fokus på innovation, digitalisering och hållbar stadsutveckling. Genom att tänka nytt och våga utmana traditionella arbetssätt skapar du en smart och välfungerande organisation som möjliggör framtidens Mölndal. Vi har nyligen gjort en större skedesindelad omorganisation inom samhällsbyggnadsområdet och fokus behöver även vara på att fortsätta arbetet med att sätta tydliga arbetssätt och bygga gemensam kultur. I rollen ansvarar du även för att säkerställa hållbara investeringar, smart lokalförsörjning och en väl fungerande samhällsutveckling. Du samverkar med andra förvaltningar och kommunala bolag och i rollen ingår också att representera Mölndals stad i externa samarbeten med näringsliv, exploatörer och andra offentliga aktörer. Som förvaltningschef rapporterar du till stadsdirektören och ingår i stadens ledningsgrupp. KVALIFIKATIONER Du har en relevant högskoleutbildning och gedigen erfarenhet av samhällsbyggnad i en komplex miljö. Du har jobbat i en politiskt styrd organisation och har många års erfarenhet av att leda andra chefer. Förändringsledning känns naturligt för dig, och du har drivit utvecklingsprocesser och har koll på investeringsekonomi. Som ledare är du trygg och tydlig, och du gillar att samarbeta för att skapa framdrift. Du ser alltid till hela organisationens bästa och har en bred förståelse för samhällsutveckling från strategi till genomförande och drift. Du har ett helhetsperspektiv och förstår hur din verksamhet bidrar till något större. Du är en lagspelare som gärna samarbetar över gränserna för att skapa mervärde för Mölndals stad. Med lyhördhet och en god samarbetsförmåga bygger du starka relationer med både medarbetare och externa aktörer. För dig är förändring och utveckling en självklarhet. Du är nyfiken på nya arbetssätt och har erfarenhet av att effektivisera och förbättra processer. ÖVRIGT I den här rekryteringen samarbetar Mölndals Stad med Jefferson Wells. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Edemyr, [email protected] Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående dock senast den 2 mars. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

7 februari 2025
Sista ansökan:
2 mars 2025
Tillförordnad förvaltningschef samhällsbyggnad till Vänersborgs kommun
Solum Search AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Vänersborgs kommun, belägen vid Vänerns sydspets, är en naturskön plats där stad och landsbygd möts. Här finns ett rikt kulturliv, vackra naturområden och ett starkt näringsliv som skapar möjligheter för både boende och företagande. Med sitt strategiska läge, goda kommunikationer och en stark vilja att utvecklas, erbjuder Vänersborg en inspirerande miljö för dig som vill göra skillnad och bidra till framtidens samhälle. I Vänersborgs kommun arbetar 3 800 medarbetare med att skapa värde för våra 40 000 medborgare i kommunen. Välkommen till Vänersborgs kommun – attraktiv och hållbar i alla delar, hela livet! En arbetsplats där engagemang, samverkan och utveckling står i fokus!   Nu rekryterar vi tillförordnad förvaltningschef samhällsbyggnad   Samhällsbyggnadsförvaltningen är en dynamisk förvaltning med cirka 390 medarbetare som ansvarar för att skapa och underhålla den fysiska miljön i vår kommun. I förvaltningen ingår verksamhetsområdena Fastighet och service, Gatuenheten, Kostenheten, Kretslopp och vatten, Tekniska samt den Administrativa enheten. Tillsammans bidrar vi till viktiga samhällsfunktioner. I Vänersborgs kommun genomförs på uppdrag av politiken en översyn av våra nämnder. Vi söker nu en tillförordnad förvaltningschef för ett tidsbegränsat förordnande på ett år, med möjlighet till förlängning.   Arbetsbeskrivning Som tillförordnad förvaltningschef för samhällsbyggnad har du det övergripande ansvaret att leda, utveckla och samordna förvaltningens verksamhet utifrån politiskt fattade beslut och strategiska mål. Du leder förvaltningen med ett inkluderande och inspirerande ledarskap och skapar goda förutsättningar för chefer och medarbetare att lyckas. Du säkerställer att samhällsbyggnadsförvaltningens verksamhet bedrivs effektivt, rättssäkert och med hög kvalitet. Rollen innebär ett utåtriktat uppdrag där du förväntas upprätthålla och bygga förtroendefulla relationer såväl internt som externt; med politiska företrädare, interna verksamheter, medborgare, näringsliv och andra samhällsaktörer. Flera av förvaltningens verksamheter har uttalade serviceuppdrag där den goda dialogen mellan beställare och utförare är en framgångsfaktor. I rollen rapporterar du till kommundirektören och ingår i kommundirektörens ledningsgrupp. Tillsammans verkar ni på politikens uppdrag för Vänersborgs kommuns bästa, där du sätter helheten före delarna. Du har budget-, personal- och arbetsmiljöansvar inom ditt förvaltningsområde.   Vem söker vi? Vi söker dig som har en relevant akademisk examen och tidigare erfarenhet som förvaltningschef inom samhällsbyggnad. Du är en skicklig ledare som framgångsrikt har lett en större kommunal verksamhet både strategiskt och genom att leda genom andra. Du har erfarenhet av att leda för hela kommunens bästa, på uppdrag av kommundirektör och i samverkan med förvaltningschefer och kollegor i organisationen. Som tillförordnad förvaltningschef är du utvecklings- och resultatorienterad där tydlighet och kommunikation är viktiga verktyg för att nå mål och resultat. Med mod och beslutsamhet fattar du välgrundade beslut som driver verksamheten framåt och kan omsätta politikens vilja och uppdrag i konkreta resultat. Du är relationsskapande och bygger ett förtroendefullt klimat för samarbete och samverkan både internt och externt. Du leder med ett hållbart och inspirerande ledarskap och ger dina medarbetare stöd, riktning och utrymme att växa i sina ansvarsområden. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, ditt engagemang för uppdraget och att du har erfarenhet som arbetsgivaren bedömer motsvara de kompetenskrav som ställs för rollen. Tjänsten är säkerhetsklassad. Har du tidigare erfarenhet av att verka i vårt geografiska område ser vi det som meriterande.   Ansökan Stämmer vår kravprofil in på dig och ser du värdet i att nå resultat i samverkan, där helheten är större än summan av delarna, då vill vi gärna höra mer om dig! Välkommen med din ansökan redan nu och senast onsdag 26 februari 2025. Intervjuer är planerade till vecka 10, 11 och 12.   Intresseanmälan och konfidentiell kontakt I den här rekryteringen samarbetar Vänersborgs kommun med Solum Search. För intresseanmälan och konfidentiell kontakt är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Ylva Dahl, Solum Search, mobil 0730–263834, e-post [email protected]

7 februari 2025
Sista ansökan:
26 februari 2025
Förvaltningschef |Samhällsbyggnadsförvaltningen | Mölndals Stad
Experis AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Vi söker en modig förvaltningschef som vill vara med och driva utvecklingen av Mölndal- en stad i framkant. Här får du möjlighet att leda samhällsbyggnadsförvaltningen och genom nytänkande och digitalisering skapa framtidens hållbara och smarta stad- bästa Möjliga Mölndal. Om tjänsten Den vi söker får en strategisk och drivande roll i Mölndals stads utveckling. Som förvaltningschef är du en nyckelperson i stadens och koncernens ledningsgrupp där du, tillsammans med andra ledare, skapar de bästa förutsättningarna för hela Mölndal. Du har förståelse för den demokratiska processen, politikens villkor och dess beslutsprocesser som är kritiska framgångsfaktorer. Du har förmåga att omvandla en politisk vision och vilja till en konkret plan och ett professionellt genomförande. Du ansvarar för att leda förvaltningen i enlighet med politiskt satta mål och ambitioner, där du har en nära och lyhörd dialog med politiken. Vidare arbetar du mot kommunstyrelsen och två utskott samt har ett tätt samarbete med centrala funktioner i stadsledningsförvaltningen. Du har ett övergripande ansvar för att utveckla och effektivisera samhällsbyggnadsprocesserna - alltid med fokus på innovation, digitalisering och hållbar stadsutveckling. Genom att tänka nytt och våga utmana traditionella arbetssätt skapar du en smart och välfungerande organisation som möjliggör framtidens Mölndal. Vi har nyligen gjort en större skedesindelad omorganisation inom samhällsbyggnadsområdet och fokus behöver även vara på att fortsätta arbetet med att sätta tydliga arbetssätt och bygga gemensam kultur. I rollen ansvarar du även för att säkerställa hållbara investeringar, smart lokalförsörjning och en väl fungerande samhällsutveckling. Du samverkar med andra förvaltningar och kommunala bolag och i rollen ingår också att representera Mölndals stad i externa samarbeten med näringsliv, exploatörer och andra offentliga aktörer. Som förvaltningschef rapporterar du till stadsdirektören och ingår i stadens ledningsgrupp. Om samhällsbyggnadsförvaltningen Samhällsbyggnadsförvaltningen arbetar övergripande för en hållbar utveckling av Mölndals stad, tätorter och landsbygd. Förvaltningen arbetar målmedvetet för att Mölndal ska bli en attraktiv, hållbar och framgångsrik stad i regionen. Samhällsbyggnadsförvaltningen ansvarar för den långsiktiga fysiska planeringen av staden och bygger den hållbara staden, utifrån en helhetssyn på stadsutveckling. I uppdraget ingår bland annat strategisk samhällsplanering, översikts- och detaljplanering, plangenomförande samt förvaltning och utveckling av Mölndals stads egna fastighetsbestånd, investeringsprojekt, mark och exploatering, trafikutveckling samt långsiktig planering av mark- och vattenanvändning. Arbetet sker i en dynamisk och utvecklingsorienterad miljö, där vi tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för stadens invånare och verksamheter. Din profil Du har en relevant högskoleutbildning och gedigen erfarenhet av samhällsbyggnad i en komplex miljö. Du har jobbat i en politiskt styrd organisation och har många års erfarenhet av att leda andra chefer. Förändringsledning känns naturligt för dig, och du har drivit utvecklingsprocesser och har koll på investeringsekonomi. Som ledare är du trygg och tydlig, och du gillar att samarbeta för att skapa framdrift. Du ser alltid till hela organisationens bästa och har en bred förståelse för samhällsutveckling - från strategi till genomförande och drift. Du har ett helhetsperspektiv och förstår hur din verksamhet bidrar till något större. Du är en lagspelare som gärna samarbetar över gränserna för att skapa mervärde för Mölndals stad. Med lyhördhet och en god samarbetsförmåga bygger du starka relationer med både medarbetare och externa aktörer. För dig är förändring och utveckling en självklarhet. Du är nyfiken på nya arbetssätt och har erfarenhet av att effektivisera och förbättra processer. Om Mölndals Stad I Mölndals stad är vi stolta över att ha Sveriges viktigaste jobb där vi tillsammans skapar bästa möjliga vardag för våra medborgare. Med mod och kreativitet utvecklar vi våra verksamheter och bidrar till att Mölndal blir en ännu bättre plats att leva och jobba i. Välkommen att göra skillnad i människors vardag varje dag! Mölndals stad har ett strategiskt och fördelaktigt läge nära Göteborg, i Västra Götalands-regionen. Mölndal befinner sig i ett expansivt skede med en befolkning på 70 000 invånare, stora infrastrukturella satsningar och ett växande näringsliv. Sök tjänsten idag! I den här rekryteringen samarbetar Mölndals Stad med Jefferson Wells. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Edemyr, [email protected] Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående, dock senast 2 mars. Vi ser fram emot att höra från dig!

7 februari 2025
Sista ansökan:
3 mars 2025
Direktör till Individ- och arbetsmarknadsförvaltningen
Sundsvalls kommun
Fastighets- och förvaltningschefer

Sundsvalls kommun har ungefär 8000 medarbetare och är betydelsefull för vårt samhälle. Vi är Sundsvalls största arbetsgivare med flera arbetsplatser inom olika verksamheter och runt 300 olika yrken. Kommunen har ett stort uppdrag i att skapa nytta för alla våra invånare. Oavsett verksamhet arbetar vi för samma sak, att vi ska vara en bra plats att bo, leva och verka på. Sundsvalls kommun är inne i ett spännande skede. Vår kommun är en del av den gröna omställningen i Norra Sverige. Vi förbereder oss för fullt med att bland annat bereda mark, skapa nya utbildningsplatser, marknadsföra kommunen och välkomna nya invånare från hela världen. Individ- och arbetsmarknadsförvaltningen innefattar verksamheter som ansvarar för Individ- och familjeomsorg, arbetsmarknadsåtgärder, integration och vuxenutbildning. Förvaltningen består av ca 700 medarbetare. Målet för förvaltningen är att erbjuda stödinsatser till barn, unga och vuxna för att nå en god livsföring, självständighet och egen försörjning. Förvaltningen ansvarar för att erbjuda vuxenutbildning i syfte att fler ska komma ut i anställning och egen försörjning samt för att vara ett verktyg för samhällets tillväxt. Vi söker dig som vill utveckla Sundsvalls Individ- och arbetsmarknadsförvaltning i uppdraget som direktör. ARBETSUPPGIFTER Uppdraget är komplext med stort ansvar för att utveckla verksamheten enligt nämndens mål och uppdrag. Som förvaltningsdirektör omsätter du det strategiska uppdraget i operativt genomförande för att kunna leda, utveckla och motivera dina medarbetare. Till din hjälp kommer du att ha en ledningsgrupp som består av fyra verksamhetschefer och stabschef som liksom du har ett högt engagemang för att vidareutveckla våra verksamheter.  Genom dialog och samverkan driver du utveckling tillsammans med politiken, kollegor i kommunen och andra aktörer. Det kan bland annat innefatta att fortsätta arbetet med att utveckla digitalisering, Sundsvallsområdets kompetensförsörjning i synnerhet kopplat till pågående och framtida etableringar, bryta bidragsberoende och arbeta för att fler kommer ut i självförsörjning samt införandet av ny socialtjänstlag. Som direktör för individ- och arbetsmarknadsförvaltningen förväntas du bidra till kommunen som helhet tillsammans med övriga förvaltningsdirektörer. Du representerar förvaltningen i olika samverkansorgan och sammanhang och skapar bra strukturer för dialog och samarbete med exempelvis olika samverkansgrupper, fackliga parter och externa aktörer. Du direkt underställd nämndsordförande som även är din uppdragsgivare. Du är en del av den kommunövergripande ledningsgruppen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har akademisk utbildning inom områden som arbetsgivaren bedömer relevant samt flerårig erfarenhet av att leda genom andra på strategisk nivå i en större komplex organisation. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i politiskt styrd organisation, arbete i en större kommun samt av arbete i ledande befattning inom verksamhetsområdet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att framgångsrikt drivit förändringsarbete samt mycket god förmåga att bygga och utveckla samverkan internt. Du har mycket god svenska i tal och skrift. För tjänsten krävs B-körkort. Din erfarenhet av att analysera, utveckla och driva strategiska frågor är mycket god. Du är en erfaren ledare som trivs med att leda i förändring och med vårt uppdrag i fokus tillämpar du ett inkluderande, delegerande och utvecklande ledarskap som speglar sig i våra ledord mod, helhetssyn och öppenhet. Ditt ledarskap bygger på att skapa förutsättningar för ett aktivt och engagerat medarbetarskap. Du är en trygg och handlingskraftig ledare och kan med integritet och professionell hållning prioritera och driva rätt frågor. Din lyhördhet och din kommunikativa förmåga skapar goda samarbeten, tillitsfulla relationer där du även har mod att agera som ledare i svåra situationer. Stor vikt läggs vid din personliga lämplighet. Tjänsten omfattas av säkerhetsprövning och föregår anställning. ÖVRIGT Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/ Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid. I Sundsvalls kommun gillar vi olika och välkomnar medarbetare med olika bakgrund. Vi värnar om det värde som jämn könsfördelning samt mångfald tillför våra verksamheter och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons. Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

7 februari 2025
Sista ansökan:
25 februari 2025
SigtunaHem söker förvaltningschef
AB SigtunaHem
Fastighets- och förvaltningschefer

Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! SigtunaHem äger och förvaltar 4 800 lägenheter med hyresrätt i Sigtuna kommun. Vi är ett serviceföretag som erbjuder attraktivt boende och vår verksamhet kännetecknas av långsiktighet och hållbarhet. Vår främsta uppgift är att utveckla trygga och trivsamma boendemiljöer med hög servicegrad. Vi bygger både hyresrätter och bostadsrätter och skapar hållbara, levande och väl fungerande bostadsområden och stadsdelar. ARBETSUPPGIFTER Till SigtunaHems förvaltningsavdelning söker vi dig som vill vara med att fortsätta utveckla SigtunaHem. Avdelningen som helhet ansvarar för förvaltningen av våra fastigheter; med kunden i fokus. Om du drivs av att få nöjda kunder och bidra till ökad lönsamhet är detta rollen för dig! Förvaltningsavdelningen är beställare och specificerar servicenivåer och kravställningar i dialog med utförarorganisationen och entreprenörer. Avdelningen är en central funktion för kundnöjdhet och förbättrat driftnetto. Förvaltningschefens uppdrag är att leda, utveckla, verkställa och kvalitetssäkra SigtunaHems arbete inom avdelningen Du ansvarar även för: • budgetering, uppföljning samt ekonomisk rapportering för fastighetsportföljen • upprätta och säkerställa att underhållsplanen följs • säkerställa att lagar och regler efterlevs inom fastighetsförvaltning I rollen ingår ekonomiskt ansvar, verksamhetsansvar och personalansvar för förvaltare, bostadskonsulent och trygghetskoordinator. Som chef inom SigtunaHem är du en god ambassadör för bolaget både internt och externt samt bidrar till en god arbetsmiljö och ett gott arbetsklimat. Som Förvaltningschef rapporterar du till VD och ingår i bolagets ledningsgrupp. KVALIFIKATIONER I denna rekrytering fäster vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Rollen passar dig med samarbetsförmåga och engagemang. I ditt ledarskap är du en kommunikativ ledare som skapar engagemang och delaktighet med förmåga att bygga relationer och verka för god samverkan. Du har ett affärsmässigt förhållningssätt och kan se verksamheten ur ett helhetsperspektiv. Du är analytisk, tydlig och klar över syfte och mål samtidigt som du värderar delaktighet högt. Du är strukturerad och systematisk i ditt arbetssätt och du gillar att driva frågor framåt mot satta mål. Du är en god kommunikatör och trivs med att arbeta som en del av ett lag samtidigt som du också kan driva egna frågor på ett självständigt sätt. För att lyckas i rollen krävs det att du har: • relevant akademisk utbildning alternativt motsvarande kunskaper förvärvade genom arbetslivserfarenhet. • minst fem års erfarenhet av ledarskap. • minst fem års erfarenhet av likvärdigt arbete, goda kunskaper inom relevant lagstiftning samt goda fastighetsekonomiska kunskaper. Du uttrycker dig mycket väl i svenska, både i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med strategiska underhållsplaner. Du har B-körkort. ÖVRIGT - Vad erbjuder vi dig? SigtunaHem är del av den svenska allmännyttan. Vi är certifierat för miljö- och kvalitetsledning enligt ISO 14001 och ISO 9001. Vi sitter i fina och ljusa lokaler i Märsta med några minuters promenad från Märsta station, hit tar du dig enkelt med både både pendeltåg och fjärrtåg. Här får du ett fritt och omväxlande arbete där du får många stimulerande arbetsuppgifter och kontakter med olika slags människor. Vi står inför spännande utmaningar, med både ny- och ombyggnationer, i en av landets snabbast växande och mest attraktiva kommuner med nära till allt. Vi erbjuder också ett gediget förmånspaket bestående av bland annat flexibla arbetstider, kort dag före röd dag, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag, subventionerad naprapat , hälsoundersökning, vaccinationer och kompetensutveckling. Vi strävar efter en jämn ålders- och könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Vi tillämpar i regel sex månaders provanställning. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

6 februari 2025
Sista ansökan:
6 mars 2025
Förvaltningschef Välfärd & Omsorg till Uppvidinge Kommun
Telin Rekrytering & Konsult Syd AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Om tjänsten Som Förvaltningschef ansvarar du bland annat för att: som Välfärds- och omsorgsförvaltningens högsta tjänsteman ansvara för och leda tjänstemannaorganisationen. vara ansvarig för samarbetet med den politiska ledningen. leda förvaltningens ledningsgrupp. hålla ihop förvaltningens arbete med kommunens arbete med helhetssyn och långsiktig strategisk ledning. att företräda kommunen i kontakt med stat, region, andra kommuner, företag och medborgare. Utmaningarna blir främst att: leda ett omställningsarbete grundat i sviktande ekonomiskt underlag. bygga tillit och förtroende mellan politik och tjänstepersonorganisation. forma och utveckla ett långsiktigt strategiskt och operativt arbete inom välfärds och omsorgssektorn med nya verktyg som digitaliseringen skapar förutsättningar för. bidra till implementeringen av en ny socialtjänstlag. Tjänsten är en tillsvidareanställning i Uppvidinge Kommun och arbetsgivaren är positiv till tidsbegränsat chefskontrakt. Som Förvaltningschef är du direkt underställd kommundirektören och ingår i kommundirektörens ledningsgrupp där du förväntas delta med din kompetens och engagemang inom kommungemensamma frågor. Placeringsort är Åseda.   Kvalifikationer För att lyckas i rollen som Förvaltningschef i Uppvidinge kommun har du följande kvalifikationer: viss erfarenhet av arbete som chef inom välfärd- eller omsorgssektorn. viss erfarenhet av att leda andra chefer. viss erfarenhet av att leda med en politiskt vald ledning. för uppdraget relevant akademisk utbildning på minst högskolenivå inom sociala området, alternativt erfarenhet och kunskap som kan värderas likvärdig. B- körkort. Meriterande är om du har: erfarenhet av omställningsarbete och digitalisering. ledarutbildning, t ex UGL eller UL. vana av att samverka med fackliga organisationer. Du har ett inkluderande och tillitsbaserat ledarskap med mod och förmåga att såväl vara beslutsför som ha förmåga att vägleda och motivera chefer, medarbetare och politiker. Med en stark kommunikativ förmåga och god social kompetens att skapa samsyn och tydlighet samt fånga de mellanmänskliga aspekterna i kommunal verksamhet. Du har förmågan att balansera strategiskt och operativt arbete med förståelse för detaljer och dess sammanhang ur ett helhetsperspektiv både i relation till den politiska arenan som tjänsteorganisationen. Du är en kulturskapare med förmåga att i utsatt nuläge fokusera och leda förvaltningen mot en positiv framtid. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Tjänsten kommer att säkerhetsskyddsklassas och förutsätter godkänd säkerhetsprövning och registerkontroll i enlighet med Säkerhetsskyddslagen. Processen med säkerhetsprövning innebär att rekryteringsförfarandet kan ta längre tid än vad som är brukligt.   Om Uppvidinge Kommun En kommun med företag inom nästan alla sektorer och inriktningar. Kommunen med sina cirka 9 500 invånare har cirka 1 150 företag vilket betyder att var nionde person du möter på gatan driver ett företag. Detta gör att Uppvidinge verkligen kan kallas för en entreprenörsbygd. I kommunen råder en Uppvidingeanda, en anda som genomsyras av småländsk envishet och finurlighet. Genom våra värdeord mod, tolerans och kreativitet arbetar vi i Uppvidinge kommun för att ge god service och utveckla samhällsviktiga funktioner till våra invånare, besökare och företag. Uppvidinge kommun är kommunens största arbetsgivare med cirka 800 anställda. Hos oss vill vi att våra medarbetare ska känna stor delaktighet och det ska finnas utrymme för flexibilitet och utveckling. Vi erbjuder ett meningsfullt arbete där vi tillsammans har möjlighet att verkligen göra skillnad för kommunens invånare. Välkommen med din intresseanmälan och välkommen till en kommun med ett blomstrande näringsliv, ett rikt föreningsliv och närhet till naturen! Läs mer här: Uppvidinge kommun - Uppvidinge kommun   Hur du visar ditt intresse I denna rekrytering samarbetar Uppvidinge Kommun med Telin Rekrytering & Konsult. Om Du är intresserad av rollen, så tveka inte att ladda upp din intresseanmälan via www.telinrekrytering.se.  Vi tar ej emot handlingar via e-post på grund av lagstiftningen GDPR. Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linda Petersson på telefon 070-377 45 74 eller e-post [email protected] Välkommen med din intresseanmälan!

5 februari 2025
Sista ansökan:
2 mars 2025
Chef verksamhetsutveckling - förvaltning
Kristersson, Robin
Fastighets- och förvaltningschefer

Vi söker framtidens myndighetschef med fallenhet att möta upp vår socialtjänst inom ramen av den kommande nya socialtjänstlagen.Vill du vara en del av att utveckla en modern och kunskapsbaserad socialtjänst som fokuserar på att bidra till invånarna hos vår  kommun att leva ett självständigt liv? Nu har du möjligheten att ansluta till social- och äldreförvaltningen för att vara med och forma framtidens socialtjänst. Vi söker nu en engagerad och kunnig operativ förvaltningschef. Arbetsuppgifter:Vem är du? • Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och för att vara framgångsrik i rollen behöver du vara trygg i ditt ledarskap och ha modet att fatta nödvändiga beslut. • Du behöver kunna agera strategiskt, analytiskt och lösningsorienterat. • Vi behöver dig som kan strukturera din och verksamhetens vardag och som förstår vikten av ett vinnande förhållningssätt. • Din förmåga att skapa, bygga och bibehålla goda relationer till olika intressenter som chefer, medarbetare, och samarbetande myndigheter är av största vikt. • Vidare behöver du tillsammans med dina fantastiska medarbetare driva mot förvaltningens uppsatta mål. • Du ansvarar för miljö och kvalitetsfrågor och det innefattar även att följa upp och säkerställa beslut av IVO och andra tillsynsmyndigheter så att lagar och förordningar efterlevs på ett rättssäkert  sätt. • Du är beredd att utveckla och ansvara för ca 3620 medarbetare och till din hjälp har du 4 verksamhetschefer samt 6 enhetschefer. • Du ansvarar för kommande chefsrekryteringar och ett av dina första uppdrag blir att utveckla hela förvaltningen tillsammans med din närmaste chef som är kommunens social- och omsorgsdirektör för att verkställa framtidens socialtjänst. Kvalifikationer: • Examen som socionom alternativt sociala omsorgsprogrammet, inriktning ledarskap  • Erfarenhet av övergripande arbete inom socialtjänsten inom flera verksamhetsområden. • Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ • Goda samarbets- och kommunikationsförmågor • Förmåga att arbeta strukturerat och målinriktat • Dokumenterad chefserfarenhet av minst 15 år.   Personliga egenskaper:Vi söker dig som är engagerad, ansvarstagande och har ett stort intresse av att arbeta med människor i olika roller som medarbetare och chefer. Du är lyhörd och kan anpassa dig till olika situationer och människor. Vidare är du en lagspelare som trivs med att samarbeta och bidra till en positiv arbetsmiljö.   Vad vi erbjuder dig: • En möjlighet att vara med och forma framtidens socialtjänst • Ett engagerat chefsteam med fokus på kvalitet och utveckling • Möjlighet till kompetensutveckling och personlig utveckling • En arbetsplats där vi värdesätter samarbete och trivsel • Konkurrenskraftig lön och goda förmåner • Du ingår i förvaltningens ledningsgrupp och är även stf. social- och omsorgsdirektör vid dennes frånvaro.   Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så är denna attraktiva nyinrättade chefstjänst något för dig. Om du vill vara en del av vår utvecklingsresa och bidra till att skapa värde för invånarna hos våran kommun är du välkommen att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att få möjligheten att lära känna dig och förhoppningsvis välkomna dig till vårt team. Denna operativa chefstjänst är en interimslösning fram till 1 juni 2026 med mycket goda möjligheter att erhålla en fast tjänst efter beslut av kommunstyrelsen. Om Hyrpersonal Sverige Hyrpersonal Sverige erbjuder dig som chef eller socialkonsult: En fast konsultchef som jobbar för dig Skräddarsydda uppdrag och flexibla scheman Förmånligt löneupplägg med konkurrensmässig lön och mycket attraktiva anställningsvillkor. Vid chefsbefattningar är din konsultchef förhandlingsbiträde åt dig vid fasta tillsättningar hos våran kund. Socialkonsulter utan ett chefsordnande förhandlar direkt med våran kund vid en eventuell anställning. Notering angående denna chefsbefattning: Orlando Ludvigsson, VD på Hyrpersonal Sverige som kan nås på tel. 010-555 86 15 vid frågor om befattningens innehåll. Denna interimschefsbefattning är arbetsplatsförlagd inom Stor Stockholm med kranskommun. Vi räknar med att tillsättningen kan ske med start den 1 maj 2025 VI BEMANNAR INOM: Chefer och socialarbetare med erfarenhet av: barn- och ungdomsutredningar, familjerätt, familjehem, bistånd äldre/LSS, ensamkommande, vuxenmissbruk, våld- i nära relationer, handledare samt gruppledare och chefer. Vår bemanning erbjuder jobb i de verksamheter där du är specialiserad. Krav: Körkort: * B (Personbil)

5 februari 2025
Sista ansökan:
12 mars 2025
Förvaltningschef Barn och utbildning till Håbo kommun
Håbo kommun
Fastighets- och förvaltningschefer

Om arbetsplatsen Vill du bidra till vårt framtida Håbo, en kommun för hela livet? Vi ligger i en av Sveriges viktigaste tillväxtregioner, mitt i hjärtat av Mälardalen med Stockholm runt knuten. Tillsammans bygger vi vidare på det goda och hållbara samhället genom att ta tillvara på tillväxten och bygga en attraktiv, hållbar och modern kommun. Håbo kommun är en attraktiv plats att leva, bo och arbeta i. För att möta Håbo kommuns tillväxt behöver kommunens verksamheter samverka och tillsammans skapa de bästa förutsättningarna för en god välfärd och service gentemot alla våra kommuninvånare. Om tjänsten Som förvaltningschef på Barn- och utbildningsförvaltningen får du möjligheten att leda en organisation som hela tiden strävar efter att ligga i framkant. Förvaltningen är den största i Håbo kommun med ca 889 årsarbetare och omfattar skolformerna Förskola, Förskoleklass, Grundskola/Anpassad grundskola, Gymnasium/Anpassat gymnasium, Vuxenutbildning samt verksamheterna Fritidshem, Kulturskola, Folkbibliotek, Allmänkultur, Centralt verksamhetsstöd, Barn- och elevhälsa och Måltidsservice. I rollen ingår att planera, leda, samordna, utveckla samt följa upp arbetet. Du ansvarar för verksamheten på kort och lång sikt samt leder och engagerar cheferna och medarbetarna i deras arbete. Du leder förvaltningens arbetsmiljöarbete och samverkansforum där du verkar för en god arbetsmiljö och facklig samverkan. Du behöver hålla dig informerad om omvärldsutvecklingen samt vara engagerad i samhällsdebatten inom ditt verksamhetsområde. Utifrån ett helhetsperspektiv leder du verksamheten för att nå de politiska målen och fortsätta arbeta med förvaltningens hållbarhet för framtiden. I rollen som förvaltningschef har du många interna och externa kontakter och ett tätt samarbete med övriga verksamhetsområden inom kommunen. Som företrädare för kommunen är det av vikt att ha god förståelse för den politiska processen. Du kommer ingå i kommundirektörens ledningsgrupp för Håbo kommun där ni tillsammans bidrar till kommunens strategiska utveckling utifrån kommuninvånarnas bästa. Förvaltningen lyder under Barn-och utbildningsnämnden och du har kommundirektör som närmsta chef. Kvalifikationer Vi söker dig som har en dokumenterad utbildning samt flerårig erfarenhet av att leda chefer i en ledningsgrupp. Du har flerårig dokumenterad erfarenhet som ledare på en strategisk nivå och erfarenhet av personal-, ekonomi- och verksamhetsansvar inom kommunal verksamhet. Du har erfarenhet av ledarskap i en politiskt styrd organisation. Du har dokumenterad erfarenhet av att leda och implementera förändringsarbeten och kan analysera och utvärdera verksamhetens nuvarande läge samt arbetat med förebyggande och omställningsarbete. Det är även meriterande om du har en bakgrund inom något av barn-och utbildningsförvaltningens verksamhetsområden eller kännedom om de lagar och regler som styr skolans verksamhet.  Vi söker dig som Uppdraget kräver förmåga till helhetssyn och övergripande analytiskt, strategiskt och systematiskt tänkande. Du är en positiv, engagerad och inlyssnande ledare. Ditt ledarskap styrs av öppen kommunikation där du leder genom tillitsbaserat ledarskap och delegerar ansvar vidare till din högt professionella förvaltningsledningsgrupp. Du är samarbetsvillig, kommunikativ och beslutsmässig med förmåga att se till helheten samt har förmåga att säkerställa att verksamheten drivs framåt till en hållbar förvaltning. Du har erfarenhet av att leda och utveckla medarbetare i en komplex organisation. Du är en förtroendeingivande ledare som främjar delaktighet och ett distribuerat ledarskap där ansvar och beslut delegeras. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Tjänsten är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kommer att genomföras innan anställning. Anställningen förutsätter en godkänd säkerhetsprövning. Svenskt medborgarskap krävs. Välkommen med din ansökan! Om Håbo kommun Allt fler upptäcker Håbo kommun, en ung och spännande tillväxtkommun med Bålsta som centralort. Vi är 23 000 invånare och fortsätter att växa. Vårt centrala läge i en växande region ger oss närhet och bra kommunikationer till de större städerna. Från både Stockholm och Västerås tar du dig hit på 30 minuter. I Håbo kommun har vi även en intern närhet som ger medarbetare stor möjlighet till inflytande och utveckling. Här har du möjlighet att vara delaktig i förändrings- och utvecklingsarbetet. Vi är ca 1 700 medarbetare som driver kommunen framåt inom våra olika verksamheter. För oss är det en självklarhet att ständigt arbeta för att vara en attraktiv arbetsgivare. Hållbar miljö, hälsa och välbefinnande samt teknisk utveckling är några viktiga ingredienser i det arbetet.

3 februari 2025
Sista ansökan:
16 februari 2025
Förvaltningschef Arbete- och välfärdsförvaltningen
Markaryds kommun
Fastighets- och förvaltningschefer

Markaryds kommun är en naturnära och välskött, småländsk gränsbygd, här växer och utvecklas människor och företag i en kreativ och hållbar miljö. Vårt uppdrag är att skapa goda förutsättningar för alla medborgare, besökare och näringsidkare i vår kommun. Samverkan med den ideella sektorn och näringslivet är således en viktig del av vårt utvecklingsarbete. Som arbetsgivare vill vi se och ta vara på möjligheter. Det skapar potential att bygga och utveckla kommunen tillsammans, för det är just tillsammans som vi gör varandra bättre. Engagemang, tillit, tillsammans – det är vår värdegrund och den tar vi på stort allvar. Hos oss finner du kompetenta och engagerade kollegor och chefer. Som vår medarbetare tror vi på dig, stöttar dig i ditt uppdrag och välkomnar dig att bli en del av en positiv gemenskap. Är du vår nya förvaltningschef inom Arbete- och välfärdsförvaltningen? Möjligheternas Markaryd söker nu en förvaltningschef till en av våra största förvaltningar med cirka 400 medarbetare.  Arbete- och välfärdsförvaltningen är en ny organisation och bildades 1 januari 2025. Inom förvaltningen finns de verksamheter som tidigare återfanns inom socialförvaltningen och arbetsmarknads- och integrationsförvaltningen. Ett stort och viktigt uppdrag för den nya förvaltningens medarbetare är att möta den nya socialtjänstlagens intentioner, att arbeta förebyggande och nära kommuninvånarna. Inom arbete- och välfärdsförvaltningen möter vi människor i alla åldrar och livssituationer som på olika sätt kan behöva stöd. Förvaltningen har två verksamhetsgrenar. Inom verksamheten individ och familjeomsorg hittar du enheter som arbetar med barn och unga, biståndshandläggning, öppenvård och socialt arbete. Inom verksamheten för äldre- och funktionshinderomsorg hittar du äldreomsorg i ordinärt och särskilt boende, samt rehabenhet och hemsjukvård. Även kommunens vuxenutbildning finns i denna förvaltning. Verksamheterna har nära till varandra i kommunen där vi arbetar för våra 10 000 invånare. Vi erbjuder ett spännande uppdrag där du är omgiven av hög kompetens och ett positivt arbetsklimat. Rollen som förvaltningschef I rollen som förvaltningschef ansvarar du för att leda, driva och kvalitetssäkra arbetet inom förvaltningen på ett strukturerat och tydligt sätt. Det innebär att du arbetar strategiskt och utvecklingsinriktat i en tillsammansanda. I organisation finns verksamhetschefer som har det operativa ansvaret. Tillsammans åstadkommer ni resultat tack vare att du i ditt ledarskap skapar engagemang och delaktighet. Även om din roll är strategisk är det viktigt att du kan omsätta vårt visions- och värdegrundsarbete från ord till handling och vara en naturlig bärare av detta.  Du är en del av kommunchefens ledningsgrupp och är en viktig funktion i det kommunövergripande utvecklingsarbetet. I det arbetet förväntas att du har en helhetssyn med kommunens utveckling i fokus och en god förmåga att samarbeta med andra förvaltningar och aktörer. Du kommer även att ha ett nära samarbete med den politiska organisationen i vår kommun och ser vikten av att ha en god dialog med våra förtroendevalda. Som person och ledare är du stabil, trygg och har en god samarbetsförmåga. Du ser möjligheter i de förändringar och utmaningar du ställs inför med ett lösningsfokuserat förhållningssätt. För dig är det viktigt att bygga relationer och skapa ett förtroende gentemot de du jobbar med och för. Genom ditt engagemang, din tillit och genom att skapa en delaktighet får du människor att växa och verksamheten att utvecklas.   Kvalifikationer Du har en relevant högskoleutbildning. Du har flerårig erfarenhet som ledare inom förvaltningens verksamhetsområden. Du har erfarenhet av att ha arbetat i en politiskt styrd organisation. Du har en god kunskap om lagstiftning inom bland annat socialtjänstlagen och skollagen. Du har en god kommunikativ förmåga och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du har goda ekonomiska kunskaper relaterat till uppdraget. Tjänsten är placerad i säkerhetsklass enligt bestämmelserna i säkerhetsskyddslagen. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan tjänsten tillsätts.  Sista ansökningsdag är den 23 februari och intervjuer kommer att genomföras den 6 mars. Välkommen med din ansökan! Under rekryteringsprocessen undanber sig Markaryds kommun kontakt med mediesäljare, rekryteringskonsulter och liknande.

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 februari 2025
Förvaltningschef Barn och ungdomsförvaltningen till Halmstad kommun
Maquire Group AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Halmstad är en expansiv kommun där vi arbetar för att våra drygt 105 000 kommuninvånare ska trivas och få ut mer av livet. Halmstad ligger i en av landets mest expansiva regioner. Det fördelaktiga läget på västkusten gör att företagandet utvecklas, turismen frodas och invånarna trivs och blir fler. Kommunen med sina nästan 10 000 medarbetare utvecklar Halmstad utifrån visionen Hemstaden, Kunskapsstaden och Upplevelsestaden. Vår vision blir verklig genom delaktiga och nytänkande medarbetare, tydliga uppdrag och ett engagerat ledarskap. Läs mer om oss på: https://www.halmstad.se/intro  När du jobbar i Halmstads kommun är du med och formar, stärker och berikar andras vardag. Din insats är meningsfull för oss - vem du än är. Vi söker dig som vill bidra till ett bättre Halmstad. Halmstad är en expansiv kommun där vi arbetar för att våra 105 000 kommuninvånare ska trivas och få ut mer av livet. Här finns möjligheterna för dig som vill ha ett meningsfullt arbete och bidra med engagemang och nytänkande. Tillsammans med 10 000 kollegor är du med och bygger hemstaden, kunskapsstaden och upplevelsestaden. Läs mer om oss https://www.halmstad.se/intro. Barn- och ungdomsförvaltningen ansvarar för Halmstads kommunala förskolor och skolor. Varje dag går ungefär 16 000 barn till någon av våra verksamheter. Vi söker dig som vill arbeta för att varje barn och elev ska få den bästa starten i livet.  Halmstads kommun är stolt innehavare av fyra pallplatser som ”Årets superkommun” och söker dig som vill vara med och påverka framtiden för våra barn och unga. Förvaltningschef Barn och ungdomsförvaltningen Arbetsuppgifter Vill du vara med och forma framtidens skola? Som förvaltningschef får du en nyckelroll i att leda och utveckla en verksamhet som gör skillnad för barn och unga varje dag. Du ansvarar för kommunens största förvaltning och ingår i koncernledningen med ett gemensamt ansvar för helheten. Vi söker dig som har drivkraft och förmåga att leda i en komplex och dynamisk miljö.  Som förvaltningschef har du en strategiskt viktig roll där du skapar förutsättningar för kärnverksamhetens utveckling och resultat. Du säkerställer hög kvalitet i utvecklingsarbetet och ger gemensam riktning. Genom styrning och ledning ansvarar du för att nå långsiktiga mål och visioner i nära samarbete med nämnden. Arbete för likvärdig utbildning är ett viktigt fokus. Ekonomiskt ansvar är en självklar del där du med ett tydligt mål- och resultattänk arbetar strategiskt med budget och prognoser och ser till att skapa hållbara lösningar. Du har ett starkt omvärldsfokus och följer utvecklingen inom pedagogik, lärande och skolfrågor. Du bygger framgångsrikt relationer och inser vikten av god samverkan både internt och externt för att lyckas i ditt uppdrag.  Som förvaltningschef är du direkt underställd kommundirektören och ingår i koncernledningen. Du leder en förvaltning med drygt 3 200 medarbetare fördelat på cirka 100 för- och grundskolor. Med en stark och engagerad ledningsgrupp på 4 verksamhetschefer och 6 avdelningschefer får du stöd i att driva utvecklingen framåt. Du rapporterar till och har ett nära samarbete med nämnden och leder förvaltningen utifrån de politiskt satta målen. Som förvaltningschef för kommunens största förvaltning har du en betydelsefull roll i kommunkoncernen. Kvalifikationer  Vi söker dig som har en relevant akademisk examen och bred erfarenhet av strategiskt ledarskap inom förskola eller grundskola. Du har arbetat med ekonomiska anpassningar, förändringsledning och organisationskultur. Du har tidigare lett andra chefer och har en god vana att samverka med fackliga representanter. För att lyckas i rollen behöver du vara resultatorienterad och arbeta strukturerat och målmedvetet för att nå höga resultat. Du är en person som ser helheten och är modig, beslutsam och har förmågan att prioritera rätt för att skapa en hållbar och framgångsrik organisation. Du har förmågan att påverka och inspirera andra genom tydlig kommunikation och ett energifyllt ledarskap i en stor organisation. Du bygger starka relationer på alla nivåer och skapar förtroende genom att samarbeta och bemöta andra med nyfikenhet, öppenhet och omtanke.  Hjärtligt välkommen med din ansökan - vi ser fram emot att höra från dig! I den här rekryteringen samarbetar Halmstads kommun med Maquire. Du är välkommen att ta en konfidentiell kontakt med Per Synnes på 070-299 15 30 alt [email protected] om du har frågor. Det går bra att ringa även utanför ordinarie kontorstid. Sista dag för att lämna din intresseanmälan är den 23 februari och löpande urval kan komma att ske.

3 februari 2025
Sista ansökan:
23 februari 2025