Kontorschef, utbildningsföretag
Sök bland 10 lediga jobb som Kontorschef, utbildningsföretag och börja ditt nya yrkesliv idag!
Är du en erfaren säljare med passion för att utbilda och inspirera andra? Vi på VIASALES söker nu en driven och pedagogisk Utbildare inom Försäljning som vill hjälpa oss att lyfta våra team till nya höjder. Har du en bakgrund inom försäljning och brinner för att dela med dig av dina kunskaper? Då är det dig vi letar efter! Om rollen Som utbildare hos oss får du möjligheten att utveckla våra säljares färdigheter och säkerställa att de når sina fulla potential. Du ansvarar för att: Planera och genomföra utbildningar inom försäljning, både teoretiskt och praktiskt. Coacha och motivera våra säljare för att de ska nå sina mål. Utvärdera och förbättra våra utbildningsprogram för att möta företagets och marknadens krav. Introducera nya medarbetare och ge dem en kickstart i deras säljkärriär. Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet av framgångsrik försäljning. Har arbetat som säljare, teamledare eller i en liknande roll inom försäljning. Är pedagogisk, kommunikativ och duktig på att engagera andra. Har ett lösningsorienterat mindset och älskar att se andra lyckas. Meriterande: erfarenhet av att hålla utbildningar, workshops eller coachning. Vi erbjuder: Möjligheten att vara en del av ett framgångsrikt och växande företag. En dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. Konkurrenskraftig lön och förmåner. Låter detta som din nästa utmaning? Ansök redan idag! Skicka in ditt CV och en kort motivering till varför just du är rätt person för rollen som utbildare hos Viasales. Vi ser fram emot att höra från dig! Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Roksana Ahmad - [email protected] - 072-145 00 40
Rektorsstaben utgör universitetsledningens närmaste strategiska och administrativa stöd och är under stark utveckling. Rektorsstaben arbetar med att utveckla, koordinera och administrera det ledningsnära stödet till rektorsfunktionen och ansvarar bland annat för samordning, beslutshantering, rådgivning och administrativt stöd i frågor och processer som utgår från universitetsledningen och olika chalmersgemensamma organ. Ett effektivt ledningsnära stöd är centralt i en välfungerande organisation. Rektorsstaben bidrar till att ge rektor och rektorsgruppen bästa förutsättningarna för att leda och utveckla universitetet i linje med högt ställda mål och fastställd vision att bli ett tekniskt universitet av världsklass. Arbetsuppgifter Vi söker nu en chef för rektorsstaben med ansvar för det operativa och samordnande stödet till ledning och olika chalmersgemensamma ledningsorgan. Som stabschef vid Rektorsstaben har du verksamhets-, personal- och budgetansvar och leder, planerar, kvalitetssäkrar och följer upp arbetet så att det bedrivs effektivt och med kvalitet mot satta mål. I uppdraget ligger att i dialog med rektor och rektorsgruppen utveckla stödet till universitetsledningen och till olika chalmersgemensamma organ och att utveckla arbetsformer, mötesformer, ärendehantering och rutiner för effektiv ledning av arbetet med universitetets utveckling. Arbetet sker i direkt samverkan med universitetsledningen. Uppdraget innebär även att säkra och utveckla rutiner vad gäller universitetets besluts- och beredningsprocesser samt policy- och strategiarbete. I arbetsuppgifterna kan också ingå att vara handläggare i olika ärenden samt att fungera som sekreterare i olika ledningsorgan. Du kommer att ingå i Chalmers krisledningsorganisation och kommer att arbeta med koncernövergripande frågeställningar och behov. Utifrån din erfarenhet och kunskaper om metoder och arbetssätt, i kombination med god förståelse för villkor och förutsättningar i en kunskapsorganisation, ska du tillsammans med stabens medarbetare verka för en utveckling av rektorsstaben. Du ska skapa förutsättningar för ett aktivt medarbetarskap som leder till resultat, utveckling och en god och hållbar arbetsmiljö. Du rapporterar både till universitetsdirektör och rektor och ingår i universitetsdirektörens ledningsgrupp. Anställningsform Anställningen är tillsvidare, omfattning på 100%, med placering vid Rektorsstaben. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse. Kvalifikationer • Flerårig chefserfarenhet • Flerårig erfarenhet av stödfunktionsarbete inom högskoleområdet • Erfarenhet av ledningsstöds-, besluts- och ärendehanteringsarbete • Utmärkt förmåga att formulera rapporter, rutiner, beslutsunderlag och av att bereda och föredra frågor inför beslut • Utmärkt förmåga att kommunicera och uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska • Utmärkt förmåga att leda och koordinera komplexa ärenden • Akademisk examen Meriterande är: • Fördjupad akademisk erfarenhet genom arbete inom flera områden/nivåer • Erfarenhet av egen forskningsverksamhet eller examen på forskarnivå Personliga egenskaper Du har personliga egenskaper som innebär att du: • Ur ett helhetsperspektiv analyserar och förstår hur olika delar av verksamheten påverkar varandra. • Tar initiativ, fattar beslut och tar ansvar för resultat och kvalitet. • Har god kommunikativ förmåga, kan skapa delaktighet och engagemang och visar tillit till dina medarbetares förmåga att nå mål • Har förmåga att samarbeta och skapa en god arbetsmiljö • Visar mognad och mod. Du är en strukturerad och engagerad person. Du kan prioritera i ett stort flöde. Dialog är ett av dina främsta arbetsverktyg, men du har samtidigt hög integritet och hanterar information med exemplariskt omdöme. Du har ett professionellt förhållningssätt i alla kontakter, såväl internt som externt. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Att arbeta på Chalmers Chalmers värdeord: öppenhet, respekt, delaktighet, mångfald och kvalitet, genomsyrar synen på vår arbetsmiljö och våra medarbetare. Vi erbjuder en stimulerande arbetsplats i en akademisk miljö, där studenter och medarbetare drivs av att skapa värde för en hållbar framtid. Våra förmåner för anställda omfattar bland annat: ⦁ Flexibilitet att arbeta på distans med hänsyn till verksamhetens behov. ⦁ Semester upp till sju veckor per år. ⦁ Kollektivavtal med föräldralön, sjukpenningtillägg, läkemedelskostnader, löneväxling, pension, inarbetade dagar samt flextid. ⦁ Friskvårdsbidrag samt en friskvårdstimma varje vecka under betald arbetstid. Här kan du läsa mer om våra förmåner och hur det är att arbeta på Chalmers. Ansökningsförfarande Ansökan ska vara märkt med namn och dokumenten sparas som PDF-filer enligt nedan: CV Personligt brev • 1-2 sidor Övrigt (valfritt) • Eventuella intyg, betyg etc. Referenser lämnas vid en eventuell intervju. Sista ansökningsdag: 2025-02-28 Vid frågor, vänligen kontakta Anna Lindholm, Universitetsdirektör, [email protected] *** Chalmers undanber sig alla erbjudanden om ytterligare jobbannonsering eller rekryteringsstöd i samband med denna rekrytering. *** Chalmers tekniska högskola i Göteborg forskar och utbildar inom teknik och naturvetenskap på hög internationell nivå. Universitetet har 3 100 anställda, 10 000 studenter och utbildar ingenjörer, arkitekter och sjöbefäl. Med vetenskaplig excellens som grund utvecklar Chalmers kompetens och tekniska lösningar för en hållbar värld. Genom globalt engagemang och entreprenörsanda skapar vi innovationskraft, i nära samarbete med övriga samhället. Chalmers grundades 1829 och har än idag samma motto: Avancez – framåt.
Är du en engagerad, trygg och kommunikativ chef? Vill du komplettera vårt lag och bidra till strategisk kompetensutveckling i Försvarsmakten? Då är du kanske den vi söker. På Managementenheten vid Militärhögskolan Karlberg utvecklar och genomför vi utbildning inom management och förvaltningsområdet. Våra målgrupper är främst chefer och specialister inom hela Försvarsmakten och vi jobbar med både klassrumskurser och nätbaserat lärande. Huvudsakliga arbetsuppgifter Managementenheten består organisatoriskt av tre avdelningar. Som chef för avdelning 2 har du ansvar för att leda och utveckla avdelningens arbete med Försvarsmaktens gemensamma utbildningar för chefer och HR, samt utbildningar inom arbetsmiljö, verksamhetssäkerhet, likabehandling, jämställdhet och verksamhetsledning. Din avdelning består i dag av nio kurschefer – en grupp kvalificerade civila och militära medarbetare med mångårig erfarenhet inom sina respektive sakområden. Du kommer att ha såväl personal- som verksamhets- och ekonomiskt ansvar. Du ingår i enhetens ledningsgrupp och bidrar med din kompetens och ditt engagemang. I din roll som avdelningschef kommer du att ha många kontaktytor och föra en löpande dialog med representanter för olika delar av Försvarsmaktens organisation, kring verksamhetens behov av utbildning och lösningar samt resurser för detta. Du ansvarar för att kvalitetssäkra avdelningens verksamhet mot uppsatta mål och kvalitetskriterier, samt driver förändrings- och utvecklingsarbeten inom avdelningens och enhetens verksamhetsområde. Kvalifikationer · Akademisk utbildning med inriktning som arbetsgivaren bedömer relevant. · Flera års erfarenhet av arbete som chef med personalansvar. · Erfarenhet av arbete med utbildnings- eller kompetensutvecklingsfrågor. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen behöver du ha god självkännedom och vara stabil som person. Du är prestigelös, och samverkar, samarbetar och kommunicerar effektivt med andra. Du är en konstruktiv och i grunden positiv problemlösare samt initiativtagande med förmåga till helhetssyn. Har en god förmåga att organisera och planera ditt eget och avdelningens arbete på kort och längre sikt. Du kan hantera samt engagera din personal vid snabba och oförutsedda förändringar. Ditt engagemang i ledarskapet är stort och det utvecklande ledarskapet är självklart för dig. Du kan balansera kortsiktiga krav på resultat med en långsiktigt hållbar verksamhet och på det sättet erbjuda dina medarbetare en hälsofrämjande arbetsmiljö. Vid urval kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet. Meriterande · Arbetslivserfarenhet från Försvarsmakten. · Lednings-, utbildnings- eller arbetslivserfarenhet inom HR-området. · Erfarenhet av strategiskt arbete i större organisation. Övrigt Anställningsform: Tillsvidare. Försvarsmakten tillämpar sex månaders provanställning för dig som inte är anställd i myndigheten. Sysselsättningsgrad: Heltid. Arbetsort: Solna. Befattning: Civil. Tillträdesdatum: Snarast eller enligt överenskommelse. Tjänsteresor förekommer. Upplysningar om befattningen och rekryteringsprocessen kan ställas till Enhetschef Matias Fernandez, 072-962 01 67 Fackliga företrädare Stefan Ragnebrink, Försvarsförbundet Johan Danko, Officersförbundet Monika Danielsson, SEKO Carla Vila Verde Vidén, SACO Samtliga nås via MHS Karlbergs växel: 08-514 390 00. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-03-03. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Vid Militärhögskolan Karlberg genomförs den grundläggande treåriga officersutbildningen tillsammans med Försvarshögskolan. Vid skolan finns dessutom Managementenheten, Veterancentrum, Försvarsmaktens enhet för Idrott och Fysisk prestationsförmåga, Lokalplaneringsenhet Mitt och Skolenheten. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. Försvarsmakten ger dig möjlighet att utvecklas som människa och växa i din professionella roll. Vi är en ansvarstagande arbetsgivare och har en öppen organisation där vi ställer upp för varandra. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Platschef hos Grönlunds Yrkesutbildningar i Skövde Grönlunds bedriver yrkesförarutbildning för buss- och lastbilsförare på uppdrag av Arbetsförmedlingen och söker en driven platschef! Vi erbjuder dig att vara med på resan att driva och utveckla verksamheten tillsammans med både erfarna och nya kollegor. Grönlunds jobbar i en tajt organisation med stort mandat, en genuin omsorg om varandra med närhet till beslut. Grönlunds tror på att vi lyckas tillsammans! På Grönlunds arbetar alla nära varandra i en platt organisation. Hos Grönlunds värderas gott samarbete, en stabil värdegrund och att ha roligt tillsammans. Grönlunds är ständigt nyfikna på nya affärer, arbetssätt och upplägg. Kulturen präglas av engagemang, kvalitet och flexibilitet, från smått till stort och alltid utifrån både medarbetarens och kundens behov Grönlunds finns representerade på 12 orter i Sverige.Arbetsuppgifter Tjänsten som platschef är en operativ och i stor utsträckning administrativ roll där du är ansvarig för och driver arbetet på kontoret i Skövde. Du har det administrativa ansvaret mot lokal Arbetsförmedling enligt avtal. Ett omfattande ansvar som innebär bl a Att svara för att utbildningen bedrivs enligt avtal avseende administration och dokumentationskrav. Att dokumentation upprättas för varje deltagare efter genomförda förberedande insatser. Att löpande under utbildningen kontrollera att deltagarnas individuella utbildningsplaner (IUP) upprättas och följs både till innehåll, deltagarens utbildningstid och scheman. Att deltagarna erhåller APL och att handledare får handledarutbildning. Vidare har du personal- och resultatansvar. Vem är du? Som platschef på Grönlunds har du en tydlig roll i att skapa fungerande team som bygger på engagemang och delaktighet. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som ledare, gärna inom arbetsmarknadsutbildning. Som ledare är du mogen, tydlig och prestigelös. Vidare är du en flexibel person med drivet att tänka utveckling och lönsamhet, du tar egna initiativ till beslut, tar till dig kollegors erfarenheter och ser positivt på att bli coachad. Du är handlingskraftig och har en förmåga att upprätthålla och tillföra ordning, struktur och kontinuitet. Du står för och implementerar fattade beslut. Du har erfarenhet av och kunskap om KA Web. Vi ser att du har god kunskap om arbetsmarknadsutbildning och erfarenhet från transportbranschen. Mer om tjänsten Direktrekrytering med goda anställningsvillkor Tillsättning: omgående eller enligt överenskommelse Omfattning: heltid Placering: Skövde Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder på [email protected] Urval kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan!
Verksamhetschef till förskola – skapa en trygg och utvecklande miljö för våra barn! Är du en engagerad och ansvarstagande ledare med ett brinnande intresse för förskoleverksamhet? Vill du vara med och fortsätta utveckla en trygg, kreativ och lärande miljö för våra yngsta? Vi söker nu en verksamhetschef som vill leda och vidareutveckla vår förskola! Om oss: Vår förskola är ett föräldrakooperativ och har en tydlig familjär atmosfär där varje barn och medarbetare är viktig. Vi har en stark pedagogisk grund och arbetar för att skapa en inkluderande och stimulerande miljö som främjar barnens utveckling och lärande. Här får du möjlighet att arbeta nära både barn, personal och föräldrar i en organisation som värdesätter samarbete och långsiktigt engagemang. Noaks Ark är en mångkulturell förskola med en judisk profil vilket innebär att vi lär oss om judiska traditioner. Vår profil är starkt inkluderande och välkomnande. Din roll: Som verksamhetschef får du ett helhetsansvar för förskolans drift och utveckling. Du leder och stöttar personalen i det pedagogiska arbetet och säkerställer att förskolan följer gällande riktlinjer och mål. Du kommer att vara en viktig kontaktperson för föräldrar, styrelse och samarbetspartners, och arbeta för en fortsatt god relation och utveckling. Arbetsuppgifter: Leda och utveckla den dagliga verksamheten. Ansvara för personalen, inklusive rekrytering, lön, kompetensutveckling och arbetsmiljö. Säkerställa att verksamheten följer styrdokument och lokala riktlinjer. Följa upp barnens utveckling och bidra till en god kommunikation med föräldrarna. Budgetansvar, ekonomisk uppföljning och inköp. Medverka i att utveckla och implementera pedagogiska strategier. Kvalifikationer: Högskoleutbildning eller annan relevant utbildning. Ledarskapserfarenhet inom förskola/annan pedagogisk verksamhet/annan verksamhet. Förmåga att skapa engagemang och arbetsglädje i ett team. Strukturerad, kommunikativ och lösningsorienterad. Vi erbjuder: En möjlighet att leda och utveckla en unik verksamhet med stark gemenskap. Ett engagerat team av pedagoger och stöd från en erfaren styrelse. Möjlighet till kompetensutveckling och vidareutbildning. En plats där du verkligen kan göra skillnad i barns liv! Ansök nu och bli en del av vårt team! Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidareanställning Ansök senast: 10 mars 2025 Välkommen med din ansökan och dina frågor till ordförande Cecilia: [email protected]
Platschef hos Grönlunds Yrkesutbildningar i Skövde Grönlunds bedriver yrkesförarutbildning för buss- och lastbilsförare på uppdrag av Arbetsförmedlingen och söker en driven platschef! Vi erbjuder dig att vara med på resan att driva och utveckla verksamheten tillsammans med både erfarna och nya kollegor. Grönlunds jobbar i en tajt organisation med stort mandat, en genuin omsorg om varandra med närhet till beslut. Grönlunds tror på att vi lyckas tillsammans! På Grönlunds arbetar alla nära varandra i en platt organisation. Hos Grönlunds värderas gott samarbete, en stabil värdegrund och att ha roligt tillsammans. Grönlunds är ständigt nyfikna på nya affärer, arbetssätt och upplägg. Kulturen präglas av engagemang, kvalitet och flexibilitet, från smått till stort och alltid utifrån både medarbetarens och kundens behov Grönlunds finns representerade på 12 orter i Sverige.Arbetsuppgifter Tjänsten som platschef är en operativ och i stor utsträckning administrativ roll där du är ansvarig för och driver arbetet på kontoret i Skövde. Du har det administrativa ansvaret mot lokal Arbetsförmedling enligt avtal. Ett omfattande ansvar som innebär bl a Att svara för att utbildningen bedrivs enligt avtal avseende administration och dokumentationskrav. Att dokumentation upprättas för varje deltagare efter genomförda förberedande insatser. Att löpande under utbildningen kontrollera att deltagarnas individuella utbildningsplaner (IUP) upprättas och följs både till innehåll, deltagarens utbildningstid och scheman. Att deltagarna erhåller APL och att handledare får handledarutbildning. Vidare har du personal- och resultatansvar. Vem är du? Som platschef på Grönlunds har du en tydlig roll i att skapa fungerande team som bygger på engagemang och delaktighet. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som ledare, gärna inom arbetsmarknadsutbildning. Som ledare är du mogen, tydlig och prestigelös. Vidare är du en flexibel person med drivet att tänka utveckling och lönsamhet, du tar egna initiativ till beslut, tar till dig kollegors erfarenheter och ser positivt på att bli coachad. Du är handlingskraftig och har en förmåga att upprätthålla och tillföra ordning, struktur och kontinuitet. Du står för och implementerar fattade beslut. Du har erfarenhet av och kunskap om KA Web. Vi ser att du har god kunskap om arbetsmarknadsutbildning och erfarenhet från transportbranschen. Mer om tjänsten Direktrekrytering med goda anställningsvillkor Tillsättning: omgående eller enligt överenskommelse Omfattning: heltid Placering: Skövde Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder på [email protected] Urval kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan!
Platschef hos Grönlunds Yrkesutbildningar i Skövde Vi bedriver yrkesförarutbildning för buss- och lastbilsförare på uppdrag av Arbetsförmedlingen och söker en driven platschef! Vi erbjuder dig att vara med på resan att driva och utveckla verksamheten tillsammans med både erfarna och nya kollegor. Vi jobbar i en tajt organisation med stort mandat, en genuin omsorg om varandra med närhet till beslut. Vi tror på att vi lyckas tillsammans! På Grönlunds arbetar alla nära varandra i en platt organisation. Hos Grönlunds värderas gott samarbete, en stabil värdegrund och att ha roligt tillsammans. Grönlunds är ständigt nyfikna på nya affärer, arbetssätt och upplägg. Kulturen präglas av engagemang, kvalitet och flexibilitet, från smått till stort och alltid utifrån både medarbetarens och kundens behov Grönlunds finns representerade på 12 orter i Sverige. Om rollen Som platschef på Grönlunds har du en tydlig roll i att skapa fungerande team som bygger på engagemang och delaktighet. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som ledare, gärna inom arbetsmarknadsutbildning. Som ledare är du mogen, tydlig och prestigelös. Vidare är du en flexibel person med drivet att tänka utveckling och lönsamhet, du tar egna initiativ till beslut, tar till dig kollegors erfarenheter och ser positivt på att bli coachad. Du är handlingskraftig och har en förmåga att upprätthålla och tillföra ordning, struktur och kontinuitet. Du står för och implementerar fattade beslut. Arbetsuppgifter Tjänsten som platschef är en operativ och i stor utsträckning administrativ roll där du är ansvarig för och driver arbetet på kontoret i Skövde. Du har det administrativa ansvaret mot lokal Arbetsförmedling enligt avtal. Ett omfattande ansvar som innebär bl a Att svara för att utbildningen bedrivs enligt avtal avseende administration och dokumentationskrav. Att dokumentation upprättas för varje deltagare efter genomförda förberedande insatser. Att löpande under utbildningen kontrollera att deltagarnas individuella utbildningsplaner (IUP) upprättas och följs både till innehåll, deltagarens utbildningstid och scheman. Att deltagarna erhåller APL och att handledare får handledarutbildning. Vidare har du personal- och resultatansvar. Du har erfarenhet av och kunskap om KA Web. Vi ser att du har god kunskap om arbetsmarknadsutbildning och erfarenhet från transportbranschen. Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder på [email protected] Urval kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan!
Kontorschef för Quick Office Telefonplan Företagsbeskrivning Välkommen till Quick Office Telefonplan, ett dynamiskt och innovativt kontorshotell beläget i hjärtat av Telefonplan. Vi erbjuder flexibla arbetsytor och en gemenskap som främjar nätverkande och professionell tillväxt. Vi söker nu en engagerad Kontorschef som kan bidra till vår växande verksamhet. Vem är du? Vi söker dig som trivs med att vara ansiktet utåt, älskar att ge service i världsklass och har en känsla för detaljer. Du har tidigare erfarenhet från servicebranschen – kanske från hotell, restaurang eller konferens – och är en mästare på att skapa ordning och struktur. Med ditt naturliga sätt att bemöta människor är du en trygg punkt för våra kunder och medarbetare. Dina ansvarsområden Som Kontorsansvarig kommer du att vara ansiktet utåt för vårt kontorshotell och en nyckelspelare i att bygga och underhålla relationer med våra medlemmar. Några av dina huvudsakliga ansvarsområden är: Bemannar receptionen och säkerställer att våra gäster möts av ett varmt och professionellt bemötande. Hanterar mötesrumsbokningar, koordinerar catering och ser till att allt flyter på smidigt. Sköter administration kring avtal och andra hyresgästrelaterade frågor. Utför dagliga servicerundor, håller kontoret i toppskick och ser till att det alltid känns inbjudande. Tar ansvar för mindre inköp och styling av kontorsrum vid in- och utflytt. Bidrar aktivt till merförsäljning och visar kontoret för potentiella kunder. Viss avtalsskrivning och fakturering Planerar och genomför uppskattade kundfrukostar och andra aktiviteter som skapar gemenskap. Det här erbjuder vi dig Hos oss får du en roll med stor variation och eget ansvar, där du verkligen gör skillnad. Vi erbjuder: En arbetsplats där ingen dag är den andra lik – här trivs du som gillar högt tempo och utveckling. En stark gemenskap med trevliga kollegor och en kultur där vi bryr oss om varandra. Möjlighet att växa i din roll och vara med på vår spännande resa mot fortsatt expansion. En dynamisk bransch som ständigt utvecklas och ger utrymme för nya idéer och initiativ. Tillgång till nätverkande och professionell utveckling genom våra gemenskapsevenemang. Tydliga arbetstider mån-fre kl 8:00-17:00 med en timmas lunchrast. Huvudsakliga arbetsuppgifter Medlemsvård och Gemenskap: - Vara den första kontaktpunkten för befintliga och potentiella medlemmar. - Organisera och leda gemenskapsbyggande aktiviteter och evenemang. - Underhålla daglig interaktion med medlemmar för att säkerställa hög kundnöjdhet. Administrativa Uppgifter: - Hantera bokningar och fakturering av kontorsplatser och mötesrum. - Säkerställa att gemensamma utrymmen är välskötta och representativa genom att ex tömma diskmaskiner, brygga kaffe. - Hantera kundpost och leverantörsfakturor. -Svara på mail, telefon, kundförfrågningar. - Följa upp kundreskontra. Kvalifikationer - Meriterade med bakgrund inom hotell/restaurang. - Förmåga att arbeta självständigt och proaktivt. - Stark organisatorisk förmåga och uppmärksamhet på detaljer. - Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ansökan Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en nyckelspelare i vår gemenskap? Skicka din ansökan, inklusive CV och personligt brev, till VD Pernilla Ytterbring på [email protected] Tillsättning av tjänsten är omgående/ efter överenskommelse. Vi ser fram emot att höra från dig!
Dedicare is on the lookout for an exceptional leader to head the Business School as its next Dean. Are you ready to shape the future of business education on a global scale? ? Your Mission: Conduct a comprehensive analysis of the school's processes and curricula. Enhance academic reputation and international ranking. Develop cutting-edge programs, including executive courses and interdisciplinary initiatives. Lead the restructuring of faculties and departments to align with global standards. Attract top-tier talent and forge international networks. ? What We’re Looking For: Advanced academic degree (PhD, DBA). Significant academic and managerial expertise. A strong research background with publications. Proficiency in English (mandatory); knowledge of Uzbek is a plus for local candidates. Passion for innovation in education and leadership. Candidates educated from/ work experience from Scandinavia, EU, UK or Canada will be prioritized ? Why Join Us? Competitive salary: $200,000/year Comprehensive relocation support: Paid housing, flights, and visa assistance. Opportunities for research funding and professional growth. Work with a vibrant, international team in a dynamic environment. ? Location: Uzbekistan ? Ready to take your career to new heights? Apply today and become a key player in the transformation of the Business School! ? Contact Marthe Utstrand at [email protected] for more details or to submit your application. #Leadership #EducationExcellence #GlobalOpportunities #DeanVacancy #BusinessSchool
Är du en erfaren säljare med passion för att utbilda och inspirera andra? Vi på VIASALESsöker nu en driven och pedagogisk Utbildare inom Försäljning som vill hjälpa oss att lyfta våra team till nya höjder. Har du en bakgrund inom försäljning och brinner för att dela med dig av dina kunskaper? Då är det dig vi letar efter! Om rollen Som utbildare hos oss får du möjligheten att utveckla våra säljares färdigheter och säkerställa att de når sina fulla potential. Du ansvarar för att: Planera och genomföra utbildningar inom försäljning, både teoretiskt och praktiskt. Coacha och motivera våra säljare för att de ska nå sina mål. Utvärdera och förbättra våra utbildningsprogram för att möta företagets och marknadens krav. Introducera nya medarbetare och ge dem en kickstart i deras säljkärriär. Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet av framgångsrik försäljning. Har arbetat som säljare, teamledare eller i en liknande roll inom försäljning. Är pedagogisk, kommunikativ och duktig på att engagera andra. Har ett lösningsorienterat mindset och älskar att se andra lyckas. Meriterande: erfarenhet av att hålla utbildningar, workshops eller coachning. Vi erbjuder: Möjligheten att vara en del av ett framgångsrikt och växande företag. En dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. Konkurrenskraftig lön och förmåner. Låter detta som din nästa utmaning? Ansök redan idag! Skicka in ditt CV och en kort motivering till varför just du är rätt person för rollen som utbildare hos Viasales. Vi ser fram emot att höra från dig! Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Roksana Ahmad - [email protected] - 072-145 00 40
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 10 jobb