Kontorsstädare
Sök bland 11 lediga jobb som Kontorsstädare och börja ditt nya yrkesliv idag!
Tycker du om ordning och reda? Ta eget ansvar och arbeta självständigt! Välkommen söka dig till vårt växande städteam i Uppsala! Vardagsfrid är ett av Stockholms snabbast växande företag och behöver därför anställa fler service medvetna kontorsstädare . Vi är ett företag som specialiserat sig på hemstädning och kontorsstädning i Stockholmsområdet. Vi har kollektivavtal, som medarbetare hos oss ska du känna dig stolt och trygg med ett leende på läpparna när du går till jobbet. För rätt person finns det möjligheter att växa inom företaget. Vi söker nu flera kollegor till våra kunder i Uppsala! Rollen som kontorsstädare: Varje städare ansvarar för att leverera hög städkvalitet Utöver kontorsstädning kan trappstädning och fönsterputs förekomma Vardagsfrid har bara abonnemangskunder så du kommer träffa dina kunder varannan eller varje vecka Vi arbetar måndag till fredag Vi söker dig som vill vara anställd på 75% Krav på dig som sökande: Du har grundläggande språkkunskaper i svenska Du är serviceminded och vill att kunden ska njuta av att du städat deras kontor Du är noggrann i ditt arbete och tycker om eget ansvar Du tycker om ordning och reda. Du har gärna erfarenhet av kontorsstädning Du är inte allergisk mot damm. Du förekommer EJ i polisens belastningsregister. Meriterande om Du har körkort Välkommen med din ansökan senast den 2025-08-11. Urval till intervjuer kommer att ske löpande till våra rekryteringsträffar.
Activa Servicepartner AB grundades 1993, vilket innebär att vi firar 32 år 2025. Activa Servicepartner AB har sedan starten sitt säte i Staffanstorp, en central utgångspunkt för närheten till våra kunder i Malmö och Lund. Vi sysselsätter för närvarande drygt 50 aktiva och duktiga medarbetare och har en väl fungerande och professionell ledningsfunktion. Vår affärsidé är att skapa trivsel på arbetsplatsen genom hög städkvalitet så att kunden kan koncentrera sig på sin huvudverksamhet. Activa Servicepartner AB är auktoriserad service entreprenör genom Almega. Vi utför entreprenad inom hela näringslivet såsom kontor, butiker, banker, förskolor, skolor samt många fler segment inom näringslivet. Förutom lokalvård erbjuder vi våra kunder bla. golvvård, mattvätt, hyra av entrémattor, fönsterputsning, trädgårdsskötsel, interna flyttningar, vaktmästeriarbeten, fastighetsservice samt mycket mer. Vi söker nu tre lokalvårdare som är stolt över sitt yrke som lokalvårdare som vill arbeta under sommarmånaderna. Gärna vana av lokalvård på kontor eller liknande. Tillträde snarast efter överenskommelse. Arbetsplatsen är belägen centralt i Staffanstorp. Den vi söker måste själva kunna ta sig till och från arbetsplatsen. Svenska i språk och skrift är ett krav eftersom vi arbetar kontinuerligt med miljö och kvalitetssäkring av våra tjänster. Arbetet omfattar städning av kontor och allmänna ytor samt toalett områden. Arbetet utförs måndag till fredag, arbetstids fördelning till de olika tjänsterna som kan anpassas med den sökande. Allmänna städ uppgifter enligt företagets instruktioner sker med olika intervaller. Det är viktigt att du i din ansökan skriver att ansökan avser Staffanstorp Sommar, tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut.
Vi söker tre kvinnliga medarbetare för arbete inom städning och servering. Du kommer att arbeta i team och hjälpa till med: Städning av lokaler enligt schema Servering av mat och dryck Förberedelser inför servering.Säkerställa att hygienregler följs
Vi söker lokalvårdare till Värnamo för kontorsstädning mm. Önskvärt med tidigare erfarenhet men inget krav.
Vill du vara en del av något större? Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo! Jobba hos oss på Sodexo och bli en del av något större. Du kommer att tillhöra ett företag och ett team som värdesätter dig för dig, du kommer att kunna agera målmedvetet och påverka genom dina dagliga handlingar, och utvecklas i din egen takt. Nu söker vi dig som vill arbeta som lokalvårdare hos oss på Sodexo. Har du dessutom erfarenhet av golvvård och fönsterputs? Då kan vi vara rätt för varandra! Vad du kommer att jobba med: • Genomföra schemalagda städuppgifter • Säkerställa att alla ytor på arbetsplatsen är rena och fräscha • Påfyllning av lager och förbrukningsmaterial • Vara en förkämpe för hälsa och säkerhet Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • God servicekänsla och förmåga att möta olika människor • Noggrann och strukturerad i ditt arbete • Kan arbeta i högt tempo och anpassa sig till förändringar när det behövs • God förmåga att ta instruktioner • En lagspelare som bidrar med positivitet till teamet • Problemlösare Vad vi erbjuder: • Flexibel och dynamisk arbetsmiljö • Tillgång till löpande utbildning och utvecklingsprogram • Möjligheter att växa inom företaget • Stort fokus på hälsa och säkerhet • Volontärarbete på betald arbetstid Om tjänsten Tillsvidaretjänst på 32,5%. Arbetstiden avser morgon. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Erika Englund, [email protected]. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem! Din ansökan vill vi ha senast [11/08]. Observera att alla medarbetare inom Sodexo ska ha genomgått en identitetsvalidering innan anställning. Denna tjänst innebär även att en säkerhetsprövning på den anställde kommer att utföras. Mer om Sodexo och vilka vi är • Vårt syfte, hållbarhetsarbete och våra tjänster • Medarbetarsidorna Mitt Sodexo Redo att vara en del av något större? Ansök idag! Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
We are hiring. Are you the new office cleaner for Gnistra Städ? Office cleaner needed for our team in Stockholm City. From 20 hours a week in the evening time, between 17:00-24:00. Scheduled weekend work will also be required. The contract will be temporary in the beginning, and a fixed contract is available for the right person. You need to speak and write professional English. Digital literacy is a must. We are looking for an energetic person as the work is physical. You will be working with the office cleaning of our great customers' offices in Stockholm City. Our team spirit is amazing and our business is booming so we need another cleaner for our high-functioning team. We expect a high-quality delivery from our cleaners. You need to consistently be able to deliver this high quality of service to fit our team. Requirements: Good physical condition. Detailed oriented person Responsible person 1-2 years of experience in professional cleaning. Digital literacy Good communication skills, with the team and with the customer. Startdate: 2025.07.01 - 2025.08.01 Job Type: Trail period of 6 months. Steady position to the right person. 50% of full-time. Salary: 160,58 kr per hour, 20 kr extra after 19:00, 40 kr extra during weekends, 13% vacation salary. 4% pension. We have kollektivavtal. Please follow the link to our job page and upload your CV as a PDF file with an image. Only complete applications will be considered.
Bakgrund XLNT är det framtidsorienterade och hållbara valet för service inom hotell, kursgårdar, arbetsplatser, gallerior/köpcentrum och fastighetsägare. Med en imponerande omsättning på ca 170 miljoner och över 300 engagerade medarbetare har vi etablerat oss som en branschledande aktör. Om Dig: Som patrullstädare är du en nyckelperson i vår strävan efter att skapa rena och hälsosamma arbetsmiljöer. Du trivs i en roll där ingen dag är den andra lik och har en skarp uppmärksamhet på detaljer. Din självständighet och förmåga att vara flexibel gör dig oumbärlig när det kommer till att stödja arbetsledningen med varierande dagliga uppdrag. Med minst ett års erfarenhet inom städbranschen har du utvecklat en förmåga att skapa och upprätthålla höga renhållningsstandarder. Din positiva inställning och förmåga att samarbeta gör dig till en värdefull del av vårt dedikerade team. Vi erbjuder: En del av ett företag med tillväxt där du kan utvecklas i din karriär Kollektivavtal Utbildningar och kompetensutveckling Regelbundna medarbetar- och utvecklingssamtal. Gemensamma aktiviteter och evenemang för att stärka teamandan. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Utföra dagliga städinsatser enligt schemalagda patrullrundor. Säkerställa höga renhållningsstandarder och effektiv arbetsmiljö. Stödja arbetsledningen med varierande dagliga uppdrag baserat på behov. Din profil: Minst ett års erfarenhet inom städbranschen. Självgående med en skarp blick för detaljer. Utmärkt kommunikationsförmåga och trevligt bemötande mot kunder. Förmåga att samarbeta och lösa uppgifter gemensamt. Flytande i svenska eller engelska. B-körkort är ett krav. Flexibel och anpassningsbar.
Kontorsstädare sökes till vårt team i Karlstad! Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Just nu söker vi kontorsstädare som vill jobba i vår B2B team mot företagskunder i Karlstad. Är du vår nästa stjärna? Dina arbetsuppgifter Som Kontorsstädare som är tillgänglig för både kontor och trappstädning på Hemfrid har du en viktig roll - att ge dina kunder bästa service genom våra proffsiga städtjänster. Du arbetar självständigt och i team. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Dammsuga och damma Moppa golv Rengöra ytor och desinficera Noggrann rengöring av kök Städa toaletter/badrum Sophantering, diskning, återvinning, rengöring av glaspartier Din profil Som Kontorsstädare söker dig som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och nöjda kunder. Att vara noggrann och punktlig är viktigt för dig. Du behöver även vara engagerad och ha en positiv attityd. Självklart skall du brinna för städning, precis som vi gör! Utöver detta ser vi att du: Har erfarenhet från ett serviceyrke sedan tidigare Starkt meriterande om du arbetat just som Hemstädare, Kontorsstädare eller motsvarande Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska Kan arbeta flexibla arbetstider, såväl vardagar (dag samt kväll) och helg Vi erbjuder Vi har en tydlig ambition – det är att vara branschens bästa arbetsgivare. För oss är det en självklarhet att erbjuda bra villkor för våra anställda. En timanställning Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring Friskvårdsbidrag Utbildning inom städning, med fokus på din utveckling! Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid Gratis mobilabonnemang Härliga kollegor från hela världen! Arbetstider: Från 06.00-10.00 och från 16.00-23.00 Vill du vara med på vår resa? Ansök nu! Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid! Hemfrid is Sweden's largest company within home cleaning. We help our customers with services such as cleaning, window cleaning, moving service and much more. Now we are looking for Office Cleaners available for both office and stair cleaning. in Karlstad. Are you our next Star? Your work assignments As a Office Cleaner at Hemfrid you have an important role - to give your customers the best service. You work independently and have your own customers with a great responsibility. Your work tasks include: Vacuum and dusting Mopping floors Clean surfaces and disinfect Cleaning of kitchen Clean toilets / bathrooms Garbage disposal, washing dishes, recycling, cleaning glass sections Your profile We are looking for colleagues who like to work independently and who are driven by quality and customer service. You need to be responsible and punctual. You also need to be dedicated to your job and have a positive attitude. Of course you should be passionate about cleaning, just like we are! In addition to this: You have previous experience from a service profession It is a strong merit if you have worked as a Home Cleaner, Office Cleaner or equivalent You speak and understands basic Swedish or English Can work flexible working hours (weekdays, day and evening, and weekends) Working hours: From 06.00-10.00 and from 16.00-23.00 We offer you We have a clear ambition - to be the industry's best employer. Good working conditions are important to us. That is why we offer, among other things: A hourly employment Collective agreements and good terms of employment Third part insurance, health insurance, retirement pension insurance Wellness grant Training within cleaning services with focus on your development Good opportunities to develop and grow within Hemfrid Free mobile subscriptions Colleagues from all over the world! Do you want to join our journey? Apply now! Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid!
Kontorsstädare sökes till vårt team i Växjö! Om tjänsten Vi på Hemfrid söker dig som har tidigare erfarenhet av hemstädning och vill bli en del av vårt engagerade team i Växjö. Du kommer att arbeta med varierande uppdrag hos företag där kvalitet och kundnöjdhet står i centrum. Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du: Har tidigare arbetat med hemstädning, hushållsnära tjänster eller liknande. Har erfarenhet av arbete inom service och är van att möta kunders behov. Är noggrann, ansvarsfull och har ett öga för detaljer. Trivs med ett högt arbetstempo och har lätt för att anpassa dig. Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska. Har B-körkort och kan arbeta flexibla tider, måndag–fredag mellan kl. 7–17. Vi erbjuder dig Tillsvidareanställning på 75%. Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor. Försäkringar (ansvar, sjuk- och pension). Friskvårdsbidrag. Intern utbildning inom hemstädning och utvecklingsmöjligheter inom företaget. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är en av Sveriges främsta aktörer inom hushållsnära tjänster. Vi hjälper våra kunder med allt från städning och tvätt till flytt och trädgårdsarbete. Tillsammans skapar vi mer tid och livskvalitet i människors vardag. Ansökningsprocess När du har skickat in din ansökan blir du kontaktad av vår HR-avdelning. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs bakgrundskontroll. Du behöver ha svenskt personnummer eller samordningsnummer för att kunna anställas. Nyfiken på var vi söker personal? Upptäck alla områden här! Redo att ta nästa steg i din städkarriär? Vi ser fram emot din ansökan! Välkommen till Hemfrid! Office cleaners to our team in Växjö! About the Role At Hemfrid, we are looking for someone with prior experience in home cleaning to join our dedicated team in Växjö. You’ll take on varied cleaning assignments in offices, with a strong focus on quality and customer satisfaction. Who You Are To thrive in this position, you should: Have previous experience working in home cleaning, household services, or similar. Be used to working in a customer-oriented service role. Be thorough, reliable, and have great attention to detail. Enjoy working at a fast pace and be flexible in new situations. Speak and understand basic Swedish or English. Have a valid category B driver’s license. Be available to work flexible hours, Monday–Friday between 7 am. and 5 pm. What We Offer A permanent position with 75% employment rate. Collective agreement and secure employment terms. Liability, health and pension insurance. Wellness allowance. Internal training in home cleaning with a focus on your professional development. Great career opportunities within Hemfrid. Free mobile phone subscription. A warm and welcoming team with colleagues from around the world. About Hemfrid Hemfrid is one of Sweden’s leading providers of home services. We help our customers with cleaning, laundry, moving, gardening, and more. By working together, we give people more time and improve their everyday quality of life. Recruitment Process Once you’ve submitted your application, our HR department will contact you. As part of the recruitment process, we conduct a background check. You must have a Swedish personal identity number or coordination number to be eligible for this position. Curious about where we’re hiring? Discover all our locations here! Ready to take the next step in your cleaning career? We look forward to your application! Welcome to Hemfrid!
Om oss Carotte är en av Sveriges snabbast växande företagsgrupper inom Facility Services med fokus på möten & upplevelser. Med nyskapande catering, restaurang, event, bemanning, kontorsservice & lokalvård skapar vi attraktiva arbetsplatser och evenemang. Carotte har kunder över hela Sverige och lokala kontor i Stockholm, Göteborg & Jönköping. Carotte Housekeeping är idag ett av de snabbast växande bolagen inom koncernen. För oss handlar Housekeeping om kontorsstäd med det lilla extra. Vi levererar kvalitativ städ med stort fokus på god kontorshygien. Vi arbetar idag med ett stort antal kunder som efterfrågar denna typen av tjänster samtidigt som vi ser ett stort behov på marknaden av ett högkvalitativt städbolag. Vår vision är att höja kvalitén inom branschen och leverera en förstklassig Housekeeping till företagskunder. Om tjänsten I rollen som Housekeeping Manager är du länken mellan personalen och kunderna. I ditt dagliga arbete schemalägger och planerar du bemanningen samt tar första led på att hitta personal vid vakanser. Stor del av arbetet består av uppföljning med personalen samt avstämningar med kunder på plats på deras kontor. Tillsammans går ni igenom samarbetet och ser över framtida behov. Tillväxt, kvalité, trivsel och service är ledorden som präglar denna tjänst och som tas med in i varje dialog. Tjänsten innebär en del administrativt arbete men fokus kommer alltid vara på kunderna och personalen. Oförutsedda händelser inträffar och i rollen som Housekeeping Manager handlar det om att snabbt agera och hitta möjligheter istället för problem. Tjänsten är på heltid med start omgående. Man utgår från Carottes huvudkontor på Gärdet men mycket av arbetet kommer vara hos kunder runtom stan. Arbetstiderna är varierande efter behov och arbete på tidiga mornar, kvällar och helger kan förekomma. Du planerar tiden tillsammans med driftchefen. Arbete i drift kan förekomma. Arbetsuppgifter Rekrytering, upplärning och uppföljning av Housekeepers Kontakt med kunder, uppstart, uppföljning och merförsäljning samt kvalitetskontroll Ansvarig för bemanning, schemaläggning samt frånvaro-och vikariehantering Vara med och utveckla arbetet framåt för ett mer hållbart, roligt och lönsamt företagande Rapportering till Driftchef Din Profil Vi söker dig som brinner för kundservice och har en positiv inställning som gör att inga hinder är för stora för att överkommas. Din höga energi och drivkraft smittar av sig på dina kollegor och din entusiasm gör att du kan hantera en dynamisk och krävande arbetsmiljö. Du är passionerad för ditt arbete och visar ett starkt engagemang för både dina uppgifter och dina kollegor. Ditt positiva humör och din vänliga attityd bidrar till en trevlig arbetsmiljö. Som Housekeeping Manager består mycket av ditt arbete av att se till att rätt personal är på rätt plats och alltid har förutsättningarna att ge hög standard. Att leverera på utsatta tider och inte lämna något åt slumpen är det du gör bäst. Utöver det är du skicklig på att förstå och lösa problem som kan uppstå i det dagliga arbetet och din förmåga att snabbt hitta lösningar gör att verksamheten flyter smidigt. Vi värdesätter samarbete och laganda högt och du ställer alltid upp och hjälper kollegor när det behövs och tvekar inte att själv be om hjälp vid behov. Vi söker dig som Har arbetat i branschen i ett antal år och är redo för nästa steg Är en tydlig ledare och kan leda sig själv och andra mot gemensamma mål Är affärsorienterad, serviceminded och nytänkande Har erfarenhet av administrativt arbete (meriterande) Erfaren att möta kunder och personal på ett affärsmässig och ansvarstagande sätt Är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska Har körkort Övrig information Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen. Välkommen med din ansökan! Denna rekrytering sker i samarbete med Carotte Staff. Om du har frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på [email protected]. Ansökningarna hanteras löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Sökord: Driftledare, städledare, arbetsledare, städ, städbranschen, housekeeping, housekeeping Manager
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 11 jobb