Metodanalytiker, IT

Sök bland 9 lediga jobb som Metodanalytiker, IT och börja ditt nya yrkesliv idag!

Metodingenjör till globalt bolag i Södertälje

Om tjänsten Cleverex Bemanning söker nu för kunds räkning en metodingenjör inom reparation och underhåll. I denna roll kommer du att vara nyckelspelaren i att utveckla och definiera arbetsmetoder som är säkra, effektiva och ergonomiska. Du kommer att fokusera på att minimera verktygsanvändning och sträva efter kvalitet och relevans för vår kunds verkstäder. Vår kund är en global aktör som är stolt över att vara en del av en organisation som värdesätter hållbarhet, innovation och tillförlitlighet. De genomgår nu en omvandling från att vara leverantör av lastbilar, bussar och motorer till att bli en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. Vi hoppas att du kan börja så snart som möjligt, och du kommer att arbeta som konsult genom oss på Cleverex Bemanning i 6 månader. Om allt känns bra i samarbetet finns det möjlighet till en förlängning. Du erbjuds • En möjlighet att utvecklas i ett ledande globalt företag med en dynamisk miljö • Kompetenta och engagerade kollegor som vill se dig lyckas • En möjlighet att spela en nyckelroll som metodingenjör Arbetsuppgifter Som metodingenjör har du stora kontaktytor och ett ansvar för att driva arbetet framåt. I rollen kommer du även att: • Utveckla metodik för felsökning och underhåll av fordonets komponenter och styrsystem. • Samarbeta med system- och komponentägare för att analysera underhålls- och reparationsbehov. • Använda digitala verktyg för att skapa preliminära metoder som sedan verifieras genom praktisk tillämpning. • Bidra till produktutveckling med fokus på servicebarhet och underhåll. Din profil För att passa i rollen bör du: • Ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, då det dagliga arbetet sker i båda språken • Erhålla en eftergymnasial utbildning inom maskinteknik, produktionsteknik, industriell ekonomi eller motsvarande erfarenheter och kompetenser • Har erfarenhet från verkstadsmiljö och är van vid att arbeta i samarbetsorienterade team • Kompetens inom digitala analysverktyg som CATIA, DELMIA eller IPS är mycket meriterande. Vidare ser vi att du har ett starkt tekniskt intresse och förståelse för fordon. Du är en lagspelare och ser förbättringar till verksamheten. Vi söker dig som är prestigelös, ödmjuk och målmedveten. Som person trivs du med frihet under ansvar och kan strukturera upp arbetet själv. Övrigt Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid Placering: Södertälje Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och vår kund önskar att alla förfrågningar besvaras av oss. Du är välkommen att skicka alla frågor angående rollen till: [email protected] Om oss På Cleverex Bemanning är vi specialiserade på att rekrytera och placera rätt medarbetare hos rätt kunder. Vårt främsta fokus är på våra kunder, konsulter och kandidater, med målet att säkerställa att du som kandidat känner att du har landat på rätt plats!

18 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
IT Analyst - Information Capability

We are looking for a Senior IT Analyst - Information Capability for a global company in Stockholm. Start is ASAP, 8 month contract. The Senior IT Analyst will primarily focus on analyzing and designing solutions for both tactical and strategic initiatives within the organization. Responsibilities include Analyzing proposed solutions to assess feasibility, efficiency, and alignment with business goals. Designing datastore layers to ensure optimal data storage and access. Understanding and documenting business requirements in the required format. Creating High-Level Models (HLMs) and mapping documents for solution visualization. Serving as a liaison between the Product Owner and development team to facilitate clear communication. Requirements 10+ years of IT project experience. Minimum 4 years in a Senior IT Analyst role. Proficiency in solution analysis and design. Strong understanding of database architecture and data management principles. Excellent communication and problem-solving skills. Bachelor's degree in Computer Science or related field; advanced degrees/certifications preferred. Start date: 2024-05-01 End date: 2024-12-31 Location: Stockholm, Sweden Required language: English Work load: 100% (Hybrid) This is a full-time consultant position through Incluso in Stockholm. Start is ASAP and the contract period is 8 months to begin with. Please submit your CV and cover letter as soon as possible since we will review the applications on an on-going basis. For more information about this role, please contact Lisa Hutter, recruiter at Incluso.

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
IT Analyst - Information Capability

We are looking for a Senior IT Analyst - Information Capability. The Senior IT Analyst will primarily focus on analyzing and designing solutions for both tactical and strategic initiatives within the organization. Responsibilities include Analyzing proposed solutions to assess feasibility, efficiency, and alignment with business goals. Designing datastore layers to ensure optimal data storage and access. Understanding and documenting business requirements in the required format. Creating High-Level Models (HLMs) and mapping documents for solution visualization. Serving as a liaison between the Product Owner and development team to facilitate clear communication. Requirements 10+ years of IT project experience. Minimum 4 years in a Senior IT Analyst role. Proficiency in solution analysis and design. Strong understanding of database architecture and data management principles. Excellent communication and problem-solving skills. Bachelor's degree in Computer Science or related field; advanced degrees/certifications preferred. Start date: 2024-05-01 End date: 2024-12-31 Location: Stockholm, Sweden Required language: English Work load: 100% (Hybrid)

17 april 2024
Sista ansökan:
22 april 2024
Dataanalytiker inom epidemiologiskt stöd och modellering

Tillsvidareanställning | Heltid | Kollektivavtal | Tjänstepension | 28–35 dagars semester | Friskvårdsbidrag | Uppsala | Möjlighet till visst distansarbete | Sista ansökningsdag 2023-04-30 Ansök här: https://sva. varbi.com/se/what:job/jobID:701277/ Det här är ett jobbtillfälle för dig som: - Vill jobba tillsammans med några av Sveriges främsta sjukdomsexperter och epidemiologer - Vill vara del av ett högpresterande och generöst team i en vänlig och kreativ atmosfär - Är serviceinriktad och vill bidra till samhällsnyttan och det svenska totalförsvaret - Vill vara i händelsernas centrum vid bekämpning av allvarliga sjukdomsutbrott bland djur Vilka är vi? Avdelningen för epidemiologi, sjukdomsövervakning och riskvärdering, sektionen för epidemiologiska metoder. Vi är ett team med kompetens inom ett brett spektrum av epidemiologiska metoder och spetskompetens när det gäller tillämpning av dessa i en sjukdomsövervakningskontext. Vårt fokus är epidemiologisk analys och verktyg som underlättar och ökar vår förståelse av djurhälsodata. Vårt team består av medarbetare från flera olika länder och kommunikation inom gruppen hålls vanligtvis på engelska. Vi har ett stort nationellt och internationellt nätverk och ansvarar för epidemiologisk analys och rapportering när det gäller veterinär sjukdomsövervakning, beredskap och utbrottsbekämpning. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kommer främst bestå av datahantering, programmering, kommunikation och samarbete med både dataägare och användare (både SVA-interna och externa). Utveckling av interaktiva dataöversikter i form av appar/webb-verktyg är en viktig del av arbetet (se vår publicerade artikel: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fvets.2023.1129863/full). Arbetet kommer att vara del av olika nationella och internationella projekt. Vid eventuella utbrott och akuta frågeställningar kommer fokus skiftas till datahantering och visualisering med syfte att stötta omedelbar sjukdomsövervakning, riskvärdering och kommunikation.  Kvalifikationer Den som söker ska ha en utbildning på universitetsnivå inom dataanalys, programmering, biostatistik, statistik, kvantitativ epidemiologi eller motsvarande.  Arbetsuppgifterna kräver kompetens att hantera komplexa dataset, versionshantering, programmering och gärna statistikprogrammet R inklusive R Shiny och R Markdown.  Vi tar stor hänsyn till den sökandes personliga egenskaper och söker en gruppinriktad person med hög social kompetens och förmåga att samverka tätt och föra dialog, både internt på SVA och med våra externa intressenter inom branschen. Det är avgörande hur personens kompetens och erfarenhet kan komplettera och stärka gruppen i övrigt och matcha våra behov inom uppdrag och löpande verksamhet. Det är ett krav att personen kan uttrycka sig väl på svenska och engelska, både i tal och skrift.   Meriterande  Det är meriterande att ha tidigare erfarenhet av arbete som statligt anställd tjänsteman. Det är även meriterande att ha erfarenhet av spridningsmodellering av sjukdomar, att arbeta i Microsoft Azure och med data från svenska djurregister. Om arbetsplatsen, SVA  Statens veterinärmedicinska anstalt, SVA, är en expertmyndighet med ca 380 anställda, belägen på Ultunaområdet i Uppsala. SVA följer och analyserar utvecklingen av antibiotikaresistens hos djur och har som riskvärderande beredskapsmyndighet i uppgift att utreda smittsamma djursjukdomars uppkomst, orsak och spridningssätt och medverka i förebyggandet och bekämpandet av dessa. Myndigheten bedriver också forskning. SVA är en del av det civila försvaret och upprätthåller samhällsviktiga funktioner genom hög veterinärmedicinsk kompetens, övervakning och ackrediterade laboratorier. Med diagnostik, forskning och expertkunskap bidrar SVA till en god djurhälsa och minskad smittspridning mellan djur och människor. Med Coronapandemin färskt i minnet vet vi att djursjukdomar kan bli ett hot i samhället och slå hårt mot Sveriges matförsörjning, hälsa och ekonomi. Som beredskapsmyndighet ingår SVA i sektorn Livsmedelsförsörjning och dricksvatten. Övrigt Med diagnostik, forskning och expertkunskap bidrar SVA till en god djurhälsa och minskad smittspridning mellan djur och människor. Med coronapandemin färskt i minnet vet vi att djursjukdomar kan bli ett hot i samhället och slå hårt mot Sveriges matförsörjning, hälsa och ekonomi. Som beredskapsmyndighet ingår SVA i sektorn Livsmedelsförsörjning och dricksvatten. SVA är en myndighet vilket innebär att alla meddelanden som skickas till oss blir allmänna handlingar. Har du skyddad identitet ska du inte söka jobbet här på webben, kontakta oss istället. Tester och arbetsprov kan förekomma i samband med rekryteringsprocessen. All tillsvidareanställd personal är krigsplacerad inom SVA.   Inför rekryteringsarbetet har SVA tagit en medveten aktiv ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi vill därför inte bli kontaktade av annonsförsäljare eller rekryteringsföretag.

16 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Logistics Network Integration Analyst

Company Description Within H&M our Logistics network ensures a seamless, flexible, and swift distribution process, by delivering products for our stores and online customers, every single day. Working as part of our demand-driven, efficient, circular Supply Chain, our dynamic Logistics teams are consciously committed to, and guided by our values. We work with innovative technical solutions, with our customer in mind. We do not just go with the flow- we manage it, together with our service-focused, competent, motivated teams around the world. Job Description We are currently seeking a Logistics Network Integration Analyst with a strong background in logistics and supply chain, particularly within the retail or fashion industry. As a key member of our team, you will be responsible for leveraging your expertise to design, develop, and optimize our logistics network, ensuring alignment with business strategies and objectives. Responsibilities Responsible for designing, developing, and optimizing the logistics network from initiation to finalization​, using modeling techniques. Responsible for utilizing network modelling tools to create and evaluate various network scenarios and​ simulations, taking both an extensive warehouse and store network into consideration. Responsible for conducting thorough analyses of the logistics network considering cost-to-serve, service levels, time to market​ and sustainability impact. Responsible for collaborating with cross-functional teams to ensure that the logistics network design is in alignment with overall business strategies​. Support development of strategic logistics network recommendations based on complex data analysis. Responsible for key data elements and data collection, relevant to the logistics network modeling Build data models, including using data analytics and business intelligence tools to gain insights and identify areas for improvement. Responsible for building scalable and complex logistics models and scenarios to optimize logistics network with the goal of delivering an excellent customer experience while balancing operating cost and asset efficiency. ​Actively stay up to date on global logistics end-to-end operational status, KPIs, issues and risks. Identify sustainability opportunities and challenges from a social, economic, and environmental perspective. Qualifications Bachelor's degree in Logistics, Supply Chain Management, Operations Research, or a related field. Master's degree preferred. Proven experience in logistics network design and optimization, ideally within the retail or fashion industry. Strong proficiency in quantitative modeling and analysis, with hands-on experience using network modeling tools like Llamasoft. Excellent analytical, problem-solving, and decision-making skills, with the ability to handle complex trade-offs within the logistics network. Proficiency in data analysis tools and techniques to model and interpret supply chain data. Experience with statistical methods for forecasting, trend analysis, and pattern recognition. Exceptional ability to collaborate, interact, and navigate with internal and external teams and stakeholders. Additional Information This is a full-time permanent position based in Stockholm. If you feel that your experience, skills and ambitions are right for this role, please send your resume latest April 26th. We look forward to receiving your application!

15 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Dataanalytiker

Bolagsverket i Sundsvall är en myndighet som har siktet inställt på digitalisering och innovation. Vi är drygt 600 medarbetare som varje dag arbetar för att ge företagsamma människor i Sverige möjligheten att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande. För att fortsätta vårt viktiga arbete strävar vi efter att vara en arbetsplats där vi genom mod och tillit skapar förutsättningar för medarbetare att trivas och utvecklas. Var med och bygg vår framtid! ARBETSUPPGIFTER Har du funderat på hur traditionell BI kan utvecklas för att ta steg vidare mot en mer insiktdriven verksamhet där stora delar av besluten är datadrivna? Vad spännande! Vill du vara med på vår resa dit? Vi behöver fler till vårt analysteam och söker därför en dataanalytiker med kunskaper inom statistik och med ett stort intresse för data, analyser och visualisering av data. Vårt analysteam har bred kompetens. Teamet arbetar engagerat varje dag för att integrera datahantering och analys. Vi stödjer och förbättrar beslutsfattandet samt effektiviteten på vår myndighet och bidrar till ökad automatisering. Arbetsuppgifterna är både varierande och utvecklande. Vårt fokus är att samla in, analysera och presentera relevanta insikter för att underlätta beslutsfattande och strategisk planering. Detta inkluderar verksamhetsnära utveckling av beslutsstödsystem, statistisk analys och övervakning av viktiga parametrar. Som Dataanalytiker kommer du, tillsammans med dina kollegor, aktivt leda och stödja vår verksamhet att bli mer datadriven. I uppdraget ingår att arbeta både internt och externt mot kunder. Du kommer att arbeta med fördjupande analys, rapportering och visualisering av data, samarbeta kring behov för att förstå verksamhetsregler samt skapa förståelse för händelserna bakom datat. Med statistiska metoder analyserar du data för att generera insikter som kommer att hjälpa oss på Bolagsverket att fatta bättre beslut. För oss är det viktigt att fokusera på lärandet i arbetet. Vi håller oss på så sätt relevanta och konkurrenskraftiga i en föränderlig miljö. Vi vill främja personlig och professionell utveckling samt möjliggöra anpassning till nya teknologier och arbetsmetoder. Tillsammans blir vi bättre. På Bolagsverket vill vi ge våra medarbetare goda förutsättningar att göra ett bra jobb, trivas på jobbet och må bra. Vi satsar på arbetshälsa för att öka hälsomedvetandet och ge alla möjlighet till ett aktivt och regelbundet deltagande i hälsofrämjande aktiviteter på arbetsplatsen. Vi erbjuder dessutom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme samt har massage och gym i våra egna lokaler i Sundsvall. Bolagsverket har som statlig myndighet fina förmåner, centralt belägna lokaler samt erbjuder möjlighet att till viss del arbeta på distans. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som arbetar strukturerat och har stor samarbetsvilja. Din analytiska förmåga, din flexibilitet och din förmåga att anpassa dig till förändrade omständigheter gör dig till en tillgång i teamet. Med din lösningsorienterade inställning och starka drivkraft är du alltid redo att möta utmaningar och hitta innovativa lösningar. Din strävan efter att uppnå mål och möta förväntningar gör dig till en pålitlig kollega, där vi gemensamt bidrar till en positiv arbetsmiljö. För att skapa ett team som tar oss in i framtiden är det viktigt för oss att dina personliga förmågor kompletterar arbetsgruppens. Vi söker dig som har: • en aktuell akademisk examen innehållande analys och statistik eller annan relevant utbildning eller erfarenhet som vi bedömer likvärdig. • kunskap om BI-rapportering, exempelvis med SAS Visual Analytics. • goda kunskaper i SAS statistikverktyg eller andra likvärdiga verktyg. • erfarenhet av arbete med behovsinsamling och kravställning relaterat till BI-lösningar. • erfarenhet av att extrahera, transformera och visualisera data. • goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Det är dessutom meriterande om du har: • några års arbetslivserfarenhet inom området. • erfarenhet av att driva och koordinera analysuppdrag. • kompetens kring datamodellering. • erfarenhet av ETL-flöden, särskilt i SAS Data Integration Studio eller motsvarande verktyg. • erfarenhet av att arbeta med grafdatabaser, grafdata och tillhörande analyser. • erfarenhet av att arbeta med analys kopplat till maskininlärning och artificiell intelligens. • erfarenhet av användning av Jira, Confluence, R, Python, SQL, SAS och andra relevanta teknologier. Om detta låter som ett lockande och spännande uppdrag för dig så är du varmt välkommen med din ansökan! Vi gör urval löpande under ansökningstiden. ÖVRIGT Bifoga CV och personligt brev. Placeringsort är Sundsvall. Bakgrundskontroll av våra slutkandidater via vårt externa rekryteringsstöd ingår som en del i vår rekryteringsprocess. Genomförd och godkänd bakgrundskontroll är en förutsättning för anställning hos Bolagsverket. Läs mer om alla våra förmåner på: https://bolagsverket.se/omoss/jobbahososs.2437.html Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

10 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Business Intelligence Analyst | Philip Morris | Stockholm

Jefferson Wells is actively seeking a skilled Business Intelligence Analyst to join Philip Morris in Stockholm! If you have a passion for in-depth data analysis, creating impactful reports, and collaborating with diverse teams to extract valuable business insights, then this role is tailor-made for you. Your application is warmly welcomed today! Location: Stockholm Start: As soon as possible Duration: A minimum of 6 months, with excellent chances for extension Job Description As a Business Intelligence Analyst at Philip Morris, you'll play a pivotal role in supporting and managing various analyses, predominantly Power BI-based, with a strong emphasis on business data analysis. Your daily tasks will include: * Dive into diverse data sources to collect and organize data, ensuring accuracy, consistency, and completeness * Transform raw data into actionable insights that contribute to strategic business decisions * Craft visually compelling reports and dashboards using Excel and Power BI * Collaborate with teams across the organization to enhance and streamline business processes * Propose and implement automated solutions to boost efficiency and profitability * Meticulously document designs, requirements, and user manuals for business intelligence solutions Requirements To excel in this role, we expect you to have a robust analytical skillset for deriving meaningful insights, familiarity with BI technologies, and crucial expertise in Power BI, including dataflows, datasets, and data visualization. Proficiency in Excel and Power BI is paramount, along with data modeling, proven experience in data manipulation, and meticulous attention to detail. You should also possess a systematic problem-solving approach, effective communication skills to translate complex findings, and expertise in project management. About Jefferson Wells Jefferson Wells, a part of Manpower Group, is the global leader in accelerating careers and propelling business growth across Finance, Engineering, Purchasing, Communication, Marketing, and Human Resources. As a consultant at Jefferson Wells, you will have access to a career network with thousands of colleagues within your field. Application We do not accept applications by e-mail. Send in your application as soon as possible. The applications will be evaluated continuously. Please attach your CV and apply to this position through this web-page.

27 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Cloud Engineer

We are looking for a talented Cloud Infrastructure Engineer who's passionate about crafting scalable cloud solutions for our Data Engineering team. If you're skilled in cloud platforms, automation, and infrastructure as code, we'd love for you to join us in enhancing our data infrastructure for peak performance and future growth. Welcome aboard! Meet our team By joining Data Platform, you will be part of a great team powered by people from different regions of the world and working together on providing the best platform to collect, enrich and expose data for Zettle teams to make smarter and faster data-driven decisions. Your way to impact You have a curious mindset and strive to constantly learn and grow. You are not afraid to ask questions and seek out information. You are a true team player known for being reliable, curious and bold. You gladly share your knowledge, experience and opinions while understanding and respecting that the last word comes from the team. Be obsessed about ownership and delivering value to our customers/stakeholders Your day-to-day In your day-to-day role, you will On a more practical level, you will design and maintain the infrastructure and resources needed to run large scale data pipelines. Additionally, you will manage and maintain our Google Cloud Platform organization. With that in mind, here you will get the opportunity to: Govern the infrastructure and resources in GCP (primarily) and AWS Experiment fearlessly, take responsibilities, and grow your expertise to the next level. Ensure that Compliance and Security standards are adhered to. Enable internal stakeholders to leverage GCP resources for their needs. Collaborate with the rest of Data Platform team, in a cross-functional way, to deliver value and reach team goals. Drive projects and implementations within our team’s areas of responsibility. On-call duties may be required. What do you need to bring As a Cloud Infrastructure Engineer, you will be managing resources and infrastructure in Google Cloud Platform. The infrastructure is defined in Terraform and we are using both continuous integration and deployment. Deep understanding of Google Cloud Platform tools and services Solid knowledge of Terraform and IaC (for orchestration and configuration) Experience implementing and maintaining CI/CD solutions Kubernetes management and deployments Experience in Bash or Python Strong communication skills Bonus: It’s a bonus if you have working experience with Java, Kotlin, Airflow, Spark, Beam, or BigQuery.

26 februari 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Decision Analyst

About us In 2022, Instabee was founded after combining Budbee and Instabox - two leading last-mile delivery companies with three consumer-facing brands: Budbee, Instabox, and Porterbuddy. Instabee serves millions of consumers across Europe with convenient deliveries and is on track to become the leading European e-commerce enabler. Always with the consumer at heart. We’re fast, both in terms of parcel delivery and when it comes to growing our business. So far our journey has taken us from Sweden to the rest of Scandinavia and parts of continental Europe, but we have no plans on stopping anytime soon. As we continue to expand, the complexity of Instabee grows in parallel. With that in mind, we’re now looking for a Decision Analyst to help on the journey ahead! About the Role As a Decision Analyst at Instabee, you will play a key role in helping us make informed and strategic decisions using data and analytics. You will work closely with stakeholders from different departments to identify business challenges, analyze data, and develop actionable recommendations. As Instabee is a multinational company, you’ll be engaging with staff and partners in various locations and help us find solutions to different problems but also collect data to make the best decisions. Your Tasks Will Include Skillfully address and resolve complex, ambiguous problems by establishing clear structures and taking decisive action. Distill intricate data and information into concise, actionable takeaways and recommendations, employing both qualitative and quantitative analysis methods. Collaborate effectively within diverse teams to identify optimal solutions and mobilize individuals and organizations to take action. Articulate insights and complex topics to audiences of all levels, including senior and junior decision makers, in a structured and comprehensible manner. Work collaboratively with different departments to identify business challenges and data needs. Create customized tools to address specific process improvement requirements. About You We believe you bring a unique blend of expertise and experience in both the traditional Data and Business domains. You've been the crucial link between these two worlds, understanding how data and business collaborate to achieve success. Your enthusiasm for this intersection motivates you to continually learn and adapt to evolving best practices in both areas. You're not just a bystander; you're driven to see immediate, tangible results. Your willingness to challenge the status quo is evident, and you can delve into details while knowing when 'good enough' is the right approach. Passion for data: A strong interest in data and analytics, with a desire to learn and apply new techniques. Problem-solving skills: Proven ability to identify problems, gather data, and develop effective solutions. Excellent communication skills: Ability to present findings to both technical and non-technical audiences. Team player: A collaborative and adaptable individual who works well with others. Desired Qualifications Bachelor's degree in a relevant field, such as engineering, finance, data science, computer science, or business administration. 2+ years of experience working with understanding, framing, solving and communicating complex business problems Proficient in data analysis tools, such as SQL, Python, or Excel. Strong communication and presentation skills. Experience working in a cross-functional team environment. What we offer We can promise you that you will be challenged, pushed to develop your skillset and have the opportunity to work with truly amazing and competent colleagues. Then there is the compensation package, benefits, centrally located office, etc. but we’ll get to that in due time. If you’ve read this far, there is clearly nothing stopping you from clicking the apply button. We look forward to meeting you! This recruitment process consists of background checks via Verifiera as a review of previous public criminal records. The result is public information that is handled confidentially. This is mandatory for all recruitment processes at Instabee in Sweden. LI-HR1

8 februari 2024
Sista ansökan:
25 april 2024