Produktionschef, bygg
Sök bland 7 lediga jobb som Produktionschef, bygg och börja ditt nya yrkesliv idag!
Vill du vara med och driva utvecklingen i en av Sveriges mest spännande industrimiljöer? Vi söker nu en engagerad och erfaren chef som vill leda våra byggprojektledare och ta ett helhetsansvar för vår byggprojektverksamhet. Du kliver in i vår omställningsresa när vi övergår till fossilfri ståltillverkning och i samband med det får du utveckla arbetssätt för projekt som har höga krav på säkerhet, hållbarhet och samordning. Välkommen med din ansökan! Placeringsort Oxelösund. Att bli en del av SSAB-familjen innebär att följa med på en resa. En resa som vi tror är avgörande för planetens framtid och hållbarhet. Stål har varit ett av de viktigaste materialen för vår samhällsutveckling och kommer att vara det även i framtiden. I våra hem, i broar som förbinder våra städer och i morgondagens bilar. På SSAB är vi stolta över vår historia och vårt ledarskap inom höghållfast stål. Samtidigt är vi medvetna om att stålproduktion är en av de branscher som släpper ut mest växthusgaser i världen. Det måste förändras. Vi har därför utvecklat världens första fossilfria process för stålproduktion och omkring 2030 kommer vi att vara i stort sett fossilfria. Som en del av SSAB kommer du att vara viktig för att förverkliga detta mål och därmed bidra till en grön omställning av hela stålindustrin. Om tjänsten Som chef blir du en nyckelperson i vår fastighets- och anläggningsorganisation. Du leder ett team av byggprojektledare och har det övergripande ansvaret för att våra byggprojekt planeras, genomförs och följs upp på ett effektivt, säkert och affärsmässigt sätt. Projekten rör främst ny- och ombyggnationer inom vår industriella verksamhet, ofta med höga krav på säkerhet, hållbarhet och samordning. Du arbetar nära övriga avdelningar inom verksamheten, samarbetar med externa leverantörer och rapporterar till fastighetschefen. Rollen innebär både operativt ledarskap och strategiskt ansvar för utveckling av arbetssätt, kompetensförsörjning och kvalitet i projekten. Dina huvudsakliga ansvarsområden Leda och utveckla ett team av byggprojektledare (7 anställda och cirka 10 konsulter). Säkerställa att projekt drivs enligt mål, budget och tidsplan. Utveckla processer och arbetssätt för effektiv projektstyrning. Arbeta aktivt med säkerhets-, miljö- och hållbarhetsfrågor. Stötta i tekniska frågeställningar och vara ett bollplank i projekten. Bidra till vår långsiktiga Fastighetsutveckling och investeringsplanering. Om dig För att lyckas i rollen föredra vi om du har erfarenhet av att leda byggprojekt i industrimiljö eller liknande komplexa miljöer. Du har tidigare haft personalansvar eller har ett tydligt intresse för ledarskap. Du är van att arbeta strukturerat, med god framförhållning och helhetssyn. Du är trygg i dialog med både interna beställare och externa entreprenörer samt har ett coachande förhållningssätt mot dina medarbetare. Vi ser gärna att du har en relevant teknisk utbildning, till exempel ingenjör inom bygg, väg- och vatten eller motsvarande erfarenhet. Som person är du lyhörd och handlingskraftig och värdesätter samarbete, transparens och ett lösningsorienterat arbetssätt. Vårt erbjudande På SSAB är mångfald och inkludering en del av vår kultur. Vi använder våra värderingar – drivande, äkta och steget före – i vårt dagliga beslutsfattande, alltid med kunden i fokus. Det gör oss alla till lagspelare, med en gemensam strävan att förbättra oss. När du börjar på SSAB blir du en del av en organisation med passionerade problemlösare som arbetar tillsammans med viktiga utmaningar. Vi kommer att stödja din tillväxt genom att erbjuda en säker och vänlig arbetsplats som bidrar till balansen mellan arbete och privatliv. På SSAB har du möjlighet att bredda dina kunskaper och växa. Vi erbjuder ett brett spektrum av uppskattade förmåner till våra medarbetare. Här är några exempel på det: Vinstdelning Flexibla villkor för arbetstidsförkortning Friskvårdsbidrag Rekryteringsprocessen 1. Ansök 2. Förinspelade frågor 3. Intervju 4. Tester 5. Kom och träffa oss 6. Referenstagning 7. Hälsoundersökning 8. Signera Bakgrundskontroll kan komma att genomföras som en del i rekryteringsprocessen. Har du frågor angående tjänsten? Kontakta gärna David Hess, Chef avdelning Fastighet & Infrastruktur via LinkedIn https://www.linkedin.com/in/david-hess-05653676/ Vi undanbeder oss kontakter från rekryteringsföretag, annonssäljare och liknande beträffande denna annonsering. Facklig information lämnas av Akademikerföreningen, Unionen och Ledarna som nås via vår växel på tfn 0155-254 000. Några ord från din blivande chef "I den här rollen är du med och formar hur vi ska arbeta med byggprojektledning framåt – både strategiskt och i praktiken. Det handlar inte bara om att leda människor och projekt, utan om att vidareutveckla våra arbetssätt och skapa struktur för en verksamhet som växer snabbt och ställer höga krav. En viktig del i det är att säkerställa att våra projekt bedrivs i linje med gällande arbetsmiljölagstiftning och AFS:ar för bygg- och anläggningsarbete. Jag söker dig som vill vara med och ta det helhetsgreppet – som ser styrkan i samarbete, men också vågar utmana och driva förändring där det behövs." SSAB är ett Norden- och USA-baserat stålföretag som bygger en starkare, lättare och mer hållbar värld genom förädlade stålprodukter och tjänster. Tillsammans med våra partners har SSAB utvecklat SSAB Fossil-free™ steel och planerar att återuppfinna värdekedjan från gruvan till slutkunden, vilket i stort sett eliminerar koldioxidutsläpp från vår egen verksamhet. SSAB Zero™, ett till stor del koldioxidutsläppfritt stål baserat på återvunnet stål, stärker ytterligare SSABs ledande position och vårt heltäckande hållbara erbjudande oberoende av råvaran. SSAB har anställda i över 50 länder och produktionsanläggningar i Sverige, Finland och USA. SSAB är börsnoterat på Nasdaq Stockholm och sekundärnoterat på Nasdaq Helsingfors. Följ med oss på resan! www.ssab.com, Facebook, Instagram, LinkedIn, X och YouTube.
Arbetschef inom Tätskiktsbranschen Vill du vara med och leda ett välrenommerat offensivt företag inom tätskiktsbranschen? Vi söker en engagerad och affärsdriven Arbetschef som leder och inspirerar vår projektorganisation. Om företaget Företaget är en ledande aktör inom tätskiktsbranschen och har en stark ställning på marknaden i Västra Götaland. De har ett välkänt rykte för kvalitet och kompetens, vilket gör att de kontinuerligt får förfrågningar från tidigare kunder och nya affärskontakter. Organisationen präglas av utveckling, lojalitet, kompetens och en positiv arbetskultur. Om rollen Som Arbetschef blir du en nyckelperson i företagets organisation direkt underställd VD. Du kommer ha det övergripande ansvaret för projektorganisationen och dess prestation. Det innebär till exempel att vara engagerad i kundkontakter, personalfrågor, utveckling av processer och rutiner, ekonomi och vår strategiska affärsutveckling. Till din hjälp har du fem direkt underställda medarbetare som i sin tur leder våra montörer. Du sätter mål, leder, följer upp och inspirera organisationen, samtidigt som du i många sammanhang också är företagets ansikte utåt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: - Personal och ekonomiansvar för projektorganisationen - Leda och motivera projektorganisationen för att säkerställa hög kvalitet och god lönsamhet i arbetet. - Säkerställa att planering och koordinering av projekt ger bästa förutsättningar för ett smidigt och effektivt genomförande. - Bygga kundrelationer och identifiera nya affärsmöjligheter. - Säkerställa att bolaget presterar i nivå med budget och målsättningar, det gäller bland annat inom områden som ekonomi, personal och kundnöjdhet. - Att säkerhetsföreskrifter och arbetsmiljöregler följs är högsta prioritet för bolaget, det gör att du måste vara tydligt engagerad i dessa frågor. Vad vi söker Vi söker dig som har känsla för både projektgenomförande och ledarskap. Dig som kan skapa och driva effektiva arbetsmetoder och samtidigt säkerställa att medarbetarna engagerade, positiva och motiverade. För att lyckas tror vi att du har flera års erfarenhet som ledare, gärna inom tätskikt eller liknande bransch. Du har gedigen kunskap om byggfysik och projektekonomi. Det är också meriterande om du har en relevant utbildning inom bygg samt erfarenhet av LOU-upphandlingar. Du kännetecknas av att vara en engagerad och naturlig ledare med god kommunikations- och samarbetsförmåga, samt att du har ett starkt affärsmannaskap och förmåga att identifiera och driva affärer. Vad du får Detta är en flexibel roll med stort inflytande, många externa kontakter och ett starkt stöd av dina kollegor. Du kommer till ett väl fungerande företag med stora resurser, bra processer och arbetsrutiner, finansiell styrka och stora utvecklingsmöjligheter. De som redan arbetar i företaget uppskattar den goda stämningen samt den positiva och prestigelösa attityden. Välkommen! Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Skicka din ansökan redan idag eller kontakta Mikael Jacobsson 0725-130 690, han har all information kring uppdraget. Din ansökan lämnar du senast den 4/5 via www.asb-executive.se Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du en erfaren och driven ledare som vill vara med och utveckla Modexas entreprenadavdelning till en affärsenhet i framkant? Vi söker dig som brinner för hållbarhet, innovation och att skapa långsiktiga relationer inom byggbranschen. Din framtida arbetsgivare Modexa är Sveriges marknadsledare vad avser att renovera kök på ett hållbart sätt – utan att kompromissa med driftsekonomin. Med över 250 000 kök i bagaget har bolaget den erfarenhet och expertis som krävs! Många av Sveriges bostadsbolag anlitar idag regelbundet Modexa. Modexa är ett privatägt bolag med 30 års erfarenhet av att renovera kök och förvaringslösningar med kvarboende, en rikstäckande organisation som ansvarar för hela kedjan – från behovsanalys, via genomförande till service. https://www.modexa.se/ Vad erbjuder rollen? Som Entreprenadchef på Modexa får du en central roll i att leda och utveckla vår kärnverksamhet inom köks- och förvaringsförnyelse. Du ansvarar för att bygga och upprätthålla starka affärsrelationer, säkerställa hög kvalitet i alla projekt och effektivisera arbetsprocesserna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden inkluderar: • Bidra till, implementera och följa upp strategier för avdelningens arbetskvalitet, lönsamhet och utveckling. • Vårda och utveckla samarbeten med våra partnerbolag för långsiktiga affärsrelationer. • Ha övergripande budgetansvar och säkerställa kostnadseffektivitet i verksamheten. • Tillsätta och bemanna avdelningen med kompetent personal i samverkan med HR. • Ha personalansvar för hela avdelningen och säkerställa att den utvecklas i linje med Modexas tillväxtmål. Säkerställa att entreprenadavdelningen går i takt med övriga avdelningar inom Modexa, samt att uppsatta mål, projekt och aktiviteter genomförs och följs upp. Du kommer att arbeta nationellt med placeringsort i Borås, du förväntas kunna resa cirka 50% av tiden och för tjänsten krävs körkort. Du rapporterar till Affärschefen. Vem är du? Du har omfattande erfarenhet av ledarskap och projektledning inom byggindustrin eller närliggande branscher. Det är meriterande om du har erfarenhet av att bygga upp en verksamhet inom bygg eller har drivit egen firma. Du har också goda kunskaper inom entreprenadjuridik och styrfilosofier som Kaizen, och du förstår byggekonomi väl. För att lyckas i rollen behöver du vara självgående, målinriktad och ha en stark integritet. Du har en utmärkt förmåga att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor och kan hantera både strategiska och operativa frågor. Du trivs med att driva förändringsarbete och har erfarenhet av att leda på distans. Din förmåga att skapa förtroende och bygga långsiktiga relationer är avgörande för din framgång i rollen. Du är inte rädd för att identifiera och hantera grundläggande problem, samtidigt som du vågar ta initiativ till förbättringar. Är detta din perfekta match? Hos Modexa får du chansen att vara med på en spännande tillväxtresa där hållbarhet, innovation och starka relationer står i fokus. Vi söker dig som är redo att ta nästa steg i din karriär och leda ett engagerat team i en dynamisk och växande verksamhet. Här får du stora möjligheter att påverka och driva långsiktiga förbättringar i en miljö där ditt arbete verkligen gör skillnad. Är du redo att bidra till Modexas framgång? Ansök idag och bli en del av vår spännande framtid! Om Team Effektiv Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget. Varmt välkommen med din ansökan Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 2:a maj 2025. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Mikael Svensson på [email protected] eller Jens Lindroth på [email protected]
Har du erfarenhet som entreprenadchef inom byggsektorn? Vill du ha en nyckelroll i ett företag med stark sammanhållning och över 100 års erfarenhet i branschen? Hos Sh bygg får du möjlighet att ta eget ansvar, utvecklas i din yrkesroll och vara en viktig del i att forma framtidens hållbara byggprojekt Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sh bygg. Om företaget Sh bygg är ett av Sveriges äldsta familjeägda entreprenadföretag inom bygg- och anläggningsbranschen, med över 100 års erfarenhet. Med cirka 400 medarbetare och kontor i Uppsala, Stockholm, Enköping, Västerås och Gävle verkar Sh bygg huvudsakligen i Uppland och Mälardalen, men följer sina kunder även till andra delar av Sverige. Företaget utför både små och stora projekt och tar sig an uppdrag som totalentreprenör. Sh bygg erbjuder tjänster inom byggnation, anläggning, mark- och stenarbeten, samt asfalt, betong och trädgård. Genom åren har Sh bygg varit involverat i en rad betydelsefulla projekt – från historiska kulturbyggnader till kritisk infrastruktur och nyetablerade industriområden – alltid med målet att bygga framtidens hållbara samhälle. På Sh bygg är de mer än ett företag – de är en familj. De arbetar tillsammans, tar ansvar för det de gör och skapar en inkluderande arbetsmiljö där alla får utvecklas. Sh bygg tror på glädje och sammanhållning som en nyckel till hög kvalitet, välmående och framgång. I denna roll utgår du från deras kontor i Upplands Väsby, Stockholm. Arbetsuppgifter Sh Bygg står inför flera spännande projekt och söker nu en entreprenadchef som vill leda en välfungerande verksamhet med fokus på tillväxt. Som entreprenadchef för Sh Bygg:s byggverksamhet kommer du att ha en central roll i verksamheten med stort produktions- och affärsansvar. Förutom att leda och ansvara för byggentreprenader kommer du att arbeta kundnära, där du både vårdar befintliga kunder och skapar nya affärsmöjligheter. Rollen innebär ett övergripande ansvar för personal, ekonomi, kvalitet och miljö och du rapporterar till Regionchef inom affärsområde bygg. Du kommer även att ha ett nära samarbete med andra entreprenadchefer inom Sh-koncernen. Tjänsten är placerad på kontoret i Upplands Väsby, men projekten kan sträcka sig över större delen av Stockholmsområdet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Personal- och arbetsmiljöansvar: Leda, engagera och utveckla dina medarbetare. Verksamhetsledning: Bedriva verksamheten efter uppsatta mål och riktlinjer och alltid eftersträva nöjd kund, lönsamhet, produktivitet, hållbar utveckling, kvalitet samt en god och säker arbetsmiljö. Ekonomiskt ansvar: Upprätta och följa upp budget och verksamhetsplaner. Ansvara för prognosarbete, anbudslämning, kontraktsskrivning, avtal och inköp, med stöd av dina kollegor. Kvalitet och lagkrav: Säkerställa att rutiner, riktlinjer och lagkrav uppfylls och efterlevs i projekt. Kundrelationer: Vårda och utveckla kundrelationer samt skapa nya affärsmöjligheter inom byggbranschen. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Mångårig arbetslivserfarenhet från en liknande ledande roll inom byggsektorn, med vana att hantera större komplicerade entreprenader. Erfarenhet av avtals- och entreprenadjuridik Dokumenterad erfarenhet av ekonomi- och budgetprocesser Obehindrade kunskaper i svenska, i tal och skrift B-körkort Vi söker dig som prioriterar struktur i ditt arbetssätt och som har ett öga för såväl detaljer som helhet i projekt. För att trivas i rollen ska du vara en självgående person med ett affärsmässigt, noggrant och strukturerat sätt att arbeta och verka. Du trivs i en ledande roll och ser det som en viktig uppgift att coacha, stötta och utveckla dina medarbetare. Du delegerar ansvar i projekten och följer upp att aktiviteter genomförs. Du kommer att ha många kontaktytor internt inom koncernen och externt med kunder och andra intressenter och därför behöver du ha god kommunikationsförmåga och hög social kompetens. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Upplands Väsby Lön: Enligt överenskommelse #Specialist
Tillsammans med Svensk Ventilationsservice i Hammarby Sjöstad söker vi en gruppledare till avdelningen Teknik och konsult. Svensk Ventilationsservice bidrar till ett bättre och mer hållbart samhälle genom att med kunskap och kompetens långsiktigt ta hand om, anpassa och utveckla befintliga fastigheter. Svensk Ventilationsservice i tar ansvar för alla led i projektet, från projektering till implementation och slutligen service och underhåll under lösningens livstid. Resultatet av arbetet är en förbättrad inomhusmiljö och hållbarare fastigheter. Verksamheten växer kontinuerligt och denna tjänst är ny på företaget. Vi hoppas att du vill vara med på denna spännande tillväxtresa. Dina framtida arbetsuppgifter Som gruppledare på avdelningen Teknik och konsult kommer du att arbeta med daglig planering av verksamheten samt försäljning av tjänster, huvudsakligen inom injustering, OVK och utredningar. I praktiken innebär det att leda och planera arbetet för en grupp tekniker (idag 4-5 personer) samt ta fram anbud och sälja uppdrag internt och externt. Avdelningen ansvarar för att designa nya tekniska ventilationslösningar, utreda och analysera kundproblem samt injustera och besiktiga ventilationssystem. Uppdragen innefattar ofta unika lösningar främst inom ROT-projekt av både bostadsfastigheter och kommersiella fastigheter så som kontor och butiker. Exempel på arbetsuppgifter är: Planera arbetet för avdelningens tekniker på både kort och lång sikt. Rådgivning mot externa och interna kunder. Ansvara för mindre projekt och utredningar. För att lyckas i rollen tror vi att du har: En god kunskap och förståelse för ventilationssystem ur ett helhetsperspektiv, från enskilda komponenter till hela system. Flera års arbetslivserfarenhet från ventilationsbranschen. Ett stort intresse av människor. Följande erfarenheter är meriterande Ledarerfarenhet och erfarenhet av att planera och styra operativt arbete i en grupp. Historik från konsultverksamhet. Arbetserfarenhet från injustering, luftflödesmätning och/eller besiktning av ventilationssystem (OVK). Vem är du? Har du tröttnat på ändlösa möten utan fokus? Som gruppledare hos SVAB är du spindeln i nätet och är med där det händer, med ena örat mot kunderna och det andra mot teknikerna är dina dagliga beslut avgörande för företagets framgång. Du trivs bra på kontoret men åker gärna på kundbesök när tillfälle ges. Vi söker dig som har starkt driv och är handlingskraftig. Du är självgående och affärsmässig samt har en god förmåga och intresse av att se saker ur ett helhetsperspektiv. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har en god kommunikationsförmåga. Rollen innebär många kundrelationer både internt och externt och det är därav viktigt att du är bra på att bygga upp och underhålla goda relationer. Du drivs av att analysera, utveckla och effektivisera arbetet. Slutligen söker vi dig som är starkt engagerad både i gruppens och företagets utveckling och har förmåga att bidra till att dina medarbetare trivs och är motiverade och att företaget fortsätter att växa. Att jobba på Svensk Ventilationsservice Svensk Ventilationsservice är ett företag som värdesätter ett öppet arbetsklimat, gott samarbete och som premierar goda prestationer. Det finns stort utrymme för engagemang och initiativ i ett framtidsinriktat företag med trevliga kollegor. Håller du dessutom med om att en positiv attityd i vardagen skapar arbetsglädje både för egen del och andra kommer du att trivas hos Svensk Ventilationsservice. I denna tjänst som teamledare blir du en del av avdelningen Teknik och konsult som är ett av Svensk Ventilationsservice tre affärsområden. Mer om tjänsten Direktrekrytering med bra förmåner och förmånsbil Tillsättning: omgående Omfattning: heltid Placering: trivsamt och trevligt kontor i Hammarby Sjöstad Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Tillsammans med Svensk Ventilationsservice i Hammarby Sjöstad söker vi en teamledare till avdelningen Teknik och konsult. Svensk Ventilationsservice bidrar till ett bättre och mer hållbart samhälle genom att med kunskap och kompetens långsiktigt ta hand om, anpassa och utveckla befintliga fastigheter. Svensk Ventilationsservice i tar ansvar för alla led i projektet, från projektering till implementation och slutligen service och underhåll under lösningens livstid. Resultatet av arbetet är en förbättrad inomhusmiljö och hållbarare fastigheter. Verksamheten växer kontinuerligt och denna tjänst är ny på företaget. Vi hoppas att du vill vara med på denna spännande tillväxtresa. Dina framtida arbetsuppgifter Som teamledare på avdelningen Teknik och konsult kommer du att arbeta med daglig planering av verksamheten samt försäljning av tjänster, huvudsakligen inom injustering, OVK och utredningar. I praktiken innebär det att leda och planera arbetet för en grupp tekniker (idag 4-5 personer) samt ta fram anbud och sälja uppdrag internt och externt. Avdelningen ansvarar för att designa nya tekniska ventilationslösningar, utreda och analysera kundproblem samt injustera och besiktiga ventilationssystem. Uppdragen innefattar ofta unika lösningar främst inom ROT-projekt av både bostadsfastigheter och kommersiella fastigheter så som kontor och butiker. Exempel på arbetsuppgifter är: Planera arbetet för avdelningens tekniker på både kort och lång sikt. Rådgivning mot externa och interna kunder. Ansvara för mindre projekt och utredningar. För att lyckas i rollen tror vi att du har: En god kunskap och förståelse för ventilationssystem ur ett helhetsperspektiv, från enskilda komponenter till hela system. Flera års arbetslivserfarenhet från ventilationsbranschen. Ett stort intresse av människor. Följande erfarenheter är meriterande Teamledarerfarenhet och erfarenhet av att planera och styra operativt arbete i en grupp. Historik från konsultverksamhet. Arbetserfarenhet från injustering, luftflödesmätning och/eller besiktning av ventilationssystem (OVK). Vem är du? Har du tröttnat på ändlösa möten utan fokus? Som teamledare hos SVAB är du spindeln i nätet och är med där det händer, med ena örat mot kunderna och det andra mot teknikerna är dina dagliga beslut avgörande för företagets framgång. Du trivs bra på kontoret men åker gärna på kundbesök när tillfälle ges. Vi söker dig som har starkt driv och är handlingskraftig. Du är självgående och affärsmässig samt har en god förmåga och intresse av att se saker ur ett helhetsperspektiv. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har en god kommunikationsförmåga. Rollen innebär många kundrelationer både internt och externt och det är därav viktigt att du är bra på att bygga upp och underhålla goda relationer. Du drivs av att analysera, utveckla och effektivisera arbetet. Slutligen söker vi dig som är starkt engagerad både i gruppens och företagets utveckling och har förmåga att bidra till att dina medarbetare trivs och är motiverade och att företaget fortsätter att växa. Att jobba på Svensk Ventilationsservice Svensk Ventilationsservice är ett företag som värdesätter ett öppet arbetsklimat, gott samarbete och som premierar goda prestationer. Det finns stort utrymme för engagemang och initiativ i ett framtidsinriktat företag med trevliga kollegor. Håller du dessutom med om att en positiv attityd i vardagen skapar arbetsglädje både för egen del och andra kommer du att trivas hos Svensk Ventilationsservice. I denna tjänst som teamledare blir du en del av avdelningen Teknik och konsult som är ett av Svensk Ventilationsservice tre affärsområden. Mer om tjänsten Direktrekrytering med bra förmåner och förmånsbil Tillsättning: omgående Omfattning: heltid Placering: trivsamt och trevligt kontor i Hammarby Sjöstad Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Isolerab växer och söker nu en driven Regional Operationschef för region Öst/Syd! Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling. Vår affärsidé är att erbjuda friskare inomhusklimat och lägre energikostnader till våra kunder och vi har verkligen lyckats. Med flera tusen nöjda kunder i Dalarna, Gästrikland, Västmanland, Uppsala, Örebro, samt både Södra och Norra Stockholm är vi stolta över våra första 14 år. Vi har haft en snabb tillväxt och ser fram emot en fortsatt positiv utveckling på både befintliga och framtida marknader. Om tjänsten: Vi söker vi nu en engagerad och erfaren Regional Operationschef. I denna nyckelroll kommer du att vara ansvarig för att etablera nya och utveckla våra befintliga installationsavdelningar i region Öst/Syd. Du är ytterst ansvarig för all installation, kundhantering & fakturering som sker i dina lokala kontor. Du ansvarar för att leda & följa upp företagets uppsatta faktureringsmål, nyckeltal och värdegrund. Du är personalansvarig & därmed säkerställer du medarbetarnas trivsel & arbetsmiljö genom ett systematiskt arbetsmiljöarbete. Du ansvarar för processen on-off- re-boarding av dina medarbetare. Vi erbjuder dig: Kontinuerlig utbildning inom ledarskap och personlig utveckling. Stor utvecklingspotential inom vårt växande företag Förmånsbil Kollektivavtal Roliga event och motiverande tävlingar Friskvårdsbidrag Vem söker vi? Vi söker en person med erfarenhet av att leda och driva team. Vi ser gärna att du har erfarenhet från en liknande bransch. Som person är du en naturlig ledare med goda kommunikativa egenskaper och besitter förmågan att skapa resultat genom andra Du tycker om att se andra lyckas/ växa i sin roll och teamets resultat och mående är viktigt för dig. Du har en positiv inställning, är lyhörd & ser utmaningar som något positivt där du använder ditt driv till att vilja lösa dem. Vi ser att du är kommunikativ, målmedveten och har en god förmåga att strukturera och organisera ditt arbete. Du har förmågan att bygga långsiktiga relationer och motivera dina team till att uppnå sina mål. Vi söker dig som trivs med att jobba i ett högt tempo där dagen inte alltid blir som man planerat. Du har en strävan efter att få utvecklas och ta ansvar och ser dig som en del av Isolerabs ansikte utåt. Kriterier: Mångårig erfarenhet av ledande befattning inom byggbranschen Erfarenhet av ekonomisk analysering Starka ledarskapsförmågor och erfarenhet av coaching och personalutveckling B-körkort (obligatoriskt) Flytande svenska i tal och skrift Merit om du har erfarenhet & förståelse av B2C direktförsäljning eller B2B-försäljning Goda kunskaper av rekrytering Utbildning i ledarskap Goda kunskaper i Officepaketet Urval och intervjuer för tjänsten sker löpande, så ansök redan idag för din chans att bli en del av vår framgångsrika organisation! Hos oss ansöker du snabbt och enkelt via mobil eller dator. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 7 av 7 jobb