Studiovärdinna

Sök bland 2 lediga jobb som Studiovärdinna och börja ditt nya yrkesliv idag!

Product Experience Assistant

At Looklet, we are all about the image and we are now looking for a proactive team player with an extra eye for detail to join our Product Experience team. You will for sure thrive in this role if you are a curious self-starter who likes to deliver great service and is structured and thorough in your daily work. About the position Join Product Experience, a dynamic branch of our Commercial Team that specializes in training our worldwide clientele on our unique hardware and software. They are a small, cross-functional team of expert users of the Looklet Solution and work with diverse tasks from development projects to content creation. As a Product Experience Assistant, your main scope of work will include: Supporting the Product Experience Team with in-house image/photo production Assisting the Commercial Team with client management, including presentation creation, document updates, and insight surveys Coordinating and preparing garment samples for various projects Conducting product testing and providing detailed feedback Maintaining organization and cleanliness of the Looklet Studio in Södermalm Assisting with various ad-hoc tasks when needed The role is a temporary (maternity fill) position of 1 year, with the possibility of a permanent extension and further development in the Product Experience Team. What we are looking for For this entry-level position, we place a strong emphasis on your personal attributes and potential to grow within our team, in addition to any experience you bring. A prestigeless work ethic paired with a can-do attitude Professional working proficiency in English (written and spoken) A strong motivation to learn and develop The ability to work independently and update relevant stakeholders on your assignments as they progress Knowledge of the Google Suite (docs, sheets, and slides) An interest in fashion/styling We find it extra exciting if you have experience in fashion, styling, and/or Photoshop. About Looklet At Looklet, we challenge traditional e-commerce photography by combining technology, fashion, and photography to create a unique solution. We are a B2B company with world-leading, high-end fashion e-commerce retailers as our clients. The vibe is innovative; the environment is fast-paced and international; the attitude is can-do; and the people are warm, supportive, and prestigeless. We believe that you will like working at Looklet if you enjoy collaboration, like to get creative, and never settle - because we are always on the move! Miscellaneous Reporting to: Product Experience Manager Start date: January / February 2024 Extent: 100% (full time) Temporary position of 1-year Working time: Flexible working hours - Upon agreement with your manager Location: Södermalm, Stockholm, Sweden Remote status: Availability to work a majority of the time on-site is required. Occasional remote work upon agreement with your manager. Recruitment Process Selected candidates will be booked for a brief one-on-one phone call. If we decide to proceed, this will be followed by an on-site interview with the team. As a final step, the chosen candidate(s) will be invited to a Culture Fit interview with HR. In this recruitment, we collaborate with Alva Labs - a modern test tool that allows us to look beyond the CV from the start to find the perfect fit for this role. Once you have sent in your application, you will automatically receive a link to a personality- and logic test. Both take about 15-20 minutes to complete.

14 november 2023
Sista ansökan:
2 maj 2024
KONTORSVÄRD-/VÄRDINNA

Det här är en tjänst för dig som älskar att ha daglig kontakt med människor och har service som just din grej. Vi jobbar hårt för att ha den där varma, familjära och professionella känsla som är unik för oss och där behöver vi din hjälp. Vi är stolta över den företagskultur vi byggt upp tillsammans och ser fram emot att välkomna en kollega till oss som vill vara med under vår resa framåt. I den här rollen blir du ansiktet utåt, inte bara för just den här siten i E-tuna stad utan för hela vårt varumärke. Det här är en unik, härlig arbetsmiljö på en arbetsplats där ingen dag är den andre lik. Uppdragsbeskrivning Okej, så som kontorsvärdinna/värd hos oss tänker vi ett brett ansvarsområde inom service. Din uppgift kommer alltså vara att leverera högklassig, professionell och effektiv service. Ja, mkt serice. Men, vi vill helt enkelt underlätta vardagen för våra medarbetare och besökare och bibehålla trivseln på kontoret. Exempel på arbetsuppgifter: Beställa luncher och fika till våra möten och konferenser. Dukning, blommor. Äh, vi vill ha dig med det där ögat för detaljer .. Ansvara för frukost, fika eller vad det nu kan vara samt plocka fram och bort densamma Sköta växter, kaffemaskiner, frukt och annat som bidrar till en lite härligare miljö. Ansvara för t ex inköp av frukt, godis eller annat vara för att höja stämningen Delaktig i planering av olika företagsevent, kundevent och AW Viss posthantering Ansvara för att lokalernas allmänna ytor är rena och snygga samt att konferensrummen är iordningställda inför dagens möten. Top notch, du vet! Låter det kul? Det kommer det att vara! Men även utvecklande, erfarenhetsbyggande och ibland kanske även lite utmanade. Vi gör det tillsammans. Så, vad är det vi letar efter? Som du ser söker vi efter en prestigelös, serviceminded och hjälpsam person som trivs (kanske vågar jag tillochmed skriva älskar?) att arbeta med människor och service. En serviceinriktad "teamplayer" med glatt humör! Vi tror att du är ansvarsfull, självständig, stresstålig, flexibel och alltid ligger steget före samt är en som person som ser hellre lösningar framför hinder. Ja, du är helt enkelt inte rädd för att hjälpa till där det behövs. Och så är du glad, och tycker livet är kul. Allt är ju liksom roligare och man är glad, sprider bra energi och bjuder lite på sig själv. Vi ska ha roligt tillsammans! Din roll blir större än ”bara” kontorsvärd-/värdinna - du blir en nyckelperson för hela verksamheten! Därfär är det viktigast av allt att du ska vilja arbeta med oss, och vi med dig! KRAV: - Erfarenhet av liknande arbete, kanske från konferens, hotell eller café? - Tidigare erfarenhet av arbete där hög servicestandard varit i fokus - Grundläggande kunskaper i de vanligaste datorprogrammen och intresse för digital teknik - Förmåga att skapa vackra och trivsamma miljöer och tycker om det - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både skriftligt och muntligt - B-körkort Arbetstid & Varaktighet Heltid Tills vidare På plats i Eskilstuna Lön Enligt överenskommelse Kontakt HR, Cecilia Vallin, [email protected] Psst. Vänta inte med din ansökan. Skicka in den direkt, vet jag!

26 september 2023
Sista ansökan:
14 mars 2024