Studiovärdinna

Sök bland 2 lediga jobb som Studiovärdinna och börja ditt nya yrkesliv idag!

Värd till träningsstudio med intresse för sociala medier
ShapeByLV AB
Kontorsreceptionister

Träningsstudiovärd med intresse för sociala medier Älskar du att möta människor, skapa en välkomnande atmosfär och dessutom uttrycka dig kreativt på sociala medier? Vi söker en energisk och serviceinriktad värd till vår träningsstudio som också vill hjälpa oss att stärka vår närvaro online! Om rollen Som träningsstudiovärd är du den första personen våra kunder möter och en viktig del av deras upplevelse. Du kombinerar kundservice med skapandet av inspirerande innehåll för våra sociala mediekanaler. Rollen är perfekt för dig som trivs med varierande uppgifter och gillar att kombinera mänskliga möten med kreativt arbete. Arbetsuppgifter • Välkomna och checka in kunder med ett leende. • Svara på frågor om våra tjänster och träningsutrustning. • Säkerställa att studion alltid är välordnad och inbjudande. • Hjälpa kunder vid behov • Skapa och publicera engagerande innehåll till våra sociala medier (exempelvis Instagram, TikTok och Facebook). • Dokumentera aktiviteter i studion och producera innehåll som speglar vår energi och gemenskap. • Hålla dig uppdaterad om trender inom träning och digitala medier. Kvalifikationer • Du har en stark känsla för service och älskar att möta människor. • Intresse för träning och hälsa. • Erfarenhet av att skapa innehåll för sociala medier (meriterande om du arbetat med detta tidigare). • Självgående, kreativ och organiserad. • En god kommunikatör med förmåga att anpassa dig till olika målgrupper. Vi erbjuder • En positiv och inspirerande arbetsmiljö. • Möjlighet att kombinera ditt intresse för träning med sociala medier. • Träningsförmåner • Ett engagerat team som stöttar dig i din roll och dina idéer. Placering: Växjö, Kungsgatan 5 Omfattning: 10 timmar/vecka Vill du bli en del av vårt team och bidra till att göra vår träningsstudio till den bästa platsen för träning och inspiration? Skicka in din ansökan med CV och en kort presentation, gärna med exempel på innehåll du skapat för sociala medier. Ansökan skickas till: [email protected] Sista ansökningsdag: 2015-02-09 Vi ser fram emot att höra från dig!

28 januari 2025
Sista ansökan:
27 februari 2025
Office Manager
Voi Technology AB
Kontorsreceptionister

Since 2018, Voi has been on a mission to create safe, sustainable and reliable micromobility for everyone. Today we are the #1 e-scooter service in Europe, operating in 110+cities with over 250 MILLION rides to date. It has been an amazing journey and we have no intention of stopping now! We are now looking for an Office Manager who will hold an important position with a direct impact on the workplace experience at our HQ in Stockholm. Are you ready to join the Voiage? YOUR MISSION AT VOI As Office Manager you will hold an important position with a direct impact on the workplace experience at Voi. You will have the primary responsibility of our HQ and Gothenburg office while coordinating the needs of other European offices. You will have a unique opportunity to shape ways of working to ensure our office operations run smoothly and cost efficiently. To put it into specifics, you will: Be responsible for managing the day to day needs of our HQ Independently drive office related projects and initiatives Analyse key office metrics and budget, generate reports, and propose strategic improvements. Act as the main point of contact for building management and external stakeholders, continuously assessing and enhancing office processes Own, improve and optimise supplier relationships in relation to the office to secure cost-effective solutions. Be responsible for our hardware and occupational assets within the Office. Collaborate closely with all parts of the People & Culture-function to gain insights and initiate new projects WHAT YOU NEED TO EMBARK We are looking for a well-organised and proactive Office Manager with experience driving process improvements in a fast paced environment. In addition to possessing strong interpersonal- and communication skills and being fluent in English, we believe the right person has: Previous experience in office management or similar project lead and customer facing positions. Strong organisational and multitasking skills with a keen eye for detail. Experience in budgeting and financial oversight. Skills in collecting, analysing, and presenting data. High computer literate with experience working with Google Suite and relevant Human resource management systems. Ability to work both autonomously and collaboratively within a team. Experience from tech- and scaleup companies is a merit. WHY VOI? Working at Voi is more than just a job; Our People Promise includes a personal Voiage where you will grow as a professional and be a part of a team and culture that builds something meaningful for society. In addition to this you’ll have the opportunity to: Join Europes #1 micromobility company Get “skin in the game” through our employee options program and be a part of building a world class organisation Work with inspiring, motivated and fun colleagues towards a common goal Join the micromobility-revolution and be a part of creating sustainable cities made for living, free from noise and pollution

5 november 2024
Sista ansökan:
24 april 2025