Lediga sommarjobb i Borås
Här kan du söka totalt 7 lediga sommarjobb i Borås hitta ditt nästa feriejobb här
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans apotek Fristad Här får Du chansen att arbeta med erfarna kollegor på vårdcentrals apotek: Vi söker en driven och engagerad farmaceut till vårt Kronans Apotek Fristad. Apoteket är beläget i serviceorterna dryga milen ifrån Borås med bra förbindelser med kollektivtrafik. I närområdet finns matbutik, affärer och naturskön omgivning är ett stenkast bort med härliga badstränder. Vi har alla typer av kunder allt ifrån receptkunder, egenvårdskunder och barnfamiljer. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 3 farmaceuter samt 1 apotekstekniker som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga patientrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 08:30-17:30 måndag-fredag. Vi erbjuder heltidstjänst. Du välkomnas till apotekschef Madeleines team. Önskad start enligt överenskommelse gärna efter sommaren. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Vi är också övertygade om att flexibilitet, anpassningsbarhet och att trivas i en miljö där inte allt är på plats, är nyckelfaktorer för att trivas i den förändringsresa vi befinner oss i. 🧡💙 Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Madeleine Rosenberg 072-0502161 så Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Följ med på en unik förändringsresa med apoteksbranschens nya aktör som består av Apoteksgruppen och Kronans Apotek som tillsammans kommer fortsätta sin resa under varumärket Kronans Apotek. Tillsammans är vi Sveriges tredje största aktör med flest apotek runt om i hela landet samt en e-handel. Genom att behålla det bästa från båda företagen är vi starkare, smartare och en modig utmanare i branschen. Tycker du att detta låter lika spännande som vi gör? Härligt – häng med på resan!
Arbetsbeskrivning DB Schenker är en ledande aktör inom transport och logistikbranschen och strävar efter att erbjuda högkvalitativa tjänster sina våra kunder. Vi söker nu flertalet engagerade och serviceinriktade kundservicemedarbetare till Schenkers alldeles nyetablerade kundservicecenter på Ryssnäsgatan 15 i Borås. Som kundservicemedarbetare kommer du att vara ansiktet utåt för Schenker och ansvara för att företagets kunder får en förstklassig serviceupplevelse. Här erbjuds du en omväxlande roll i en verksamhet med hög förändringstakt där samarbete är en framgångsfaktor. Rollen omfattar såväl extern som intern kommunikation, i nära dialog med kollegor på Schenkers 25 distrikt i Sverige och Danmark. Här blir du en viktig del i ett sammansvetsat team, bestående av 3 avdelningar och 55 medarbetare. Arbetsmiljön är dynamisk och det finns god möjlighet till såväl personlig som professionell utveckling. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Besvara inkommande samtal, e-post och chattmeddelanden från kunder. Ge professionell och vänlig support för att lösa kundfrågor och informera om erbjudanden. Hantera kundklagomål och försäkra dig om att varje ärende hanteras på ett effektivt och professionellt sätt. Registrera och dokumentera kundinteraktioner i systemet. Ge produktinformation och vägledning till kunder. Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kundrelaterade ärenden. Kvalifikationer Utmärkt kommunikationsförmåga, i både tal och skrift, på svenska och engelska. Förmåga att hantera krävande situationer på ett lugnt och professionellt sätt. Stark problemlösningsförmåga. Teamspelare med förmåga att arbeta självständigt. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande men inte nödvändigt. Om företaget Schenker AB
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans apotek Fristad Här får Du chansen att arbeta med erfarna kollegor på vårdcentrals apotek: Vi söker en driven och engagerad farmaceut till vårt Kronans Apotek Fristad. Apoteket är beläget i serviceorterna dryga milen ifrån Borås med bra förbindelser med kollektivtrafik. I närområdet finns matbutik, affärer och naturskön omgivning är ett stenkast bort med härliga badstränder. Vi har alla typer av kunder allt ifrån receptkunder, egenvårdskunder och barnfamiljer. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 3 farmaceuter samt 1 apotekstekniker som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga patientrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 08:30-17:30 måndag-fredag. Vi erbjuder heltidstjänst. Du välkomnas till apotekschef Madeleines team. Önskad start enligt överenskommelse gärna efter sommaren. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Vi är också övertygade om att flexibilitet, anpassningsbarhet och att trivas i en miljö där inte allt är på plats, är nyckelfaktorer för att trivas i den förändringsresa vi befinner oss i. 🧡💙 Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Madeleine Rosenberg 072-0502161 så Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Följ med på en unik förändringsresa med apoteksbranschens nya aktör som består av Apoteksgruppen och Kronans Apotek som tillsammans kommer fortsätta sin resa under varumärket Kronans Apotek. Tillsammans är vi Sveriges tredje största aktör med flest apotek runt om i hela landet samt en e-handel. Genom att behålla det bästa från båda företagen är vi starkare, smartare och en modig utmanare i branschen. Tycker du att detta låter lika spännande som vi gör? Härligt – häng med på resan!
Vill du följa med på en bättre resa tillsammans med dina kollegor?Om så är fallet så kan vi erbjuda dig en plats på väg mot en bättre resa. På våra cirka 100 bemannade stationer så är ingen dag den andra lik och du kommer att ha ett otroligt varierande arbete, likväl som lika stor variation i människor som besöker nån av våra stationer. Lite kort om PreemPreem är Sveriges största drivmedelssbolag. Vår vision är att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. Preems två raffinaderier som är belägna i Göteborg och Lysekil räknas till de mest moderna och miljöanpassade i Europa med en raffineringskapacitet på över 18 miljoner kubikmeter råolja per år. Läs allt om detta på preem.se Vi har också ett rikstäckande servicenät med flera hundra drivmedelsstationer för privat- och yrkestrafik. Det är till ett av dessa drivmedelsstationer som vi nu söker Säljare! Om rollen som SäljareRollen som Säljare innebär primärt kassatjänst vilket innefattar servering av freshfood, uthyrning av släp, försäljning av biltvätt och andra varor. Det förekommer också många sekundära arbetsuppgifter som tillhör en bensin/servicestation såsom städning, uppfyllning i butik m.m. Din viktigaste roll blir dock att ge varje kund ett bemötande i världsklass, vi söker därför dig som är utstrålar glädje, är utåtriktad och tycker om att ge bra service. Förutom att du kan ta hjälp av medarbetare på Preem finns det även ett etablerat nätverk av medarbetare utöver de som finns på din station. Du blir en viktig del av Preems varumärkeFör oss är det viktigt att du delar våra värderingar, ansvarstagande, nyskapande och inkluderande eftersom de ligger till grund för allt vi gör. Som Säljare har du en av Preems viktigaste rollerär Preems ansikte utåt och du kommer att varaen viktig ambassadör för Preems varumärke. Vad ser vi att du behöver för att lyckas?Vi tror mycket på engagemang och viljan att lyckas.Det viktigaste är att du brinner för och tycker det är roligt att ge våra kunder en upplevelse i världsklass. Vi ser även att du gillar att arbeta i team och ser vikten i att knyta goda relationer.Det är dock meriterande omdu arbetat med service kanske på bensinstation, restaurang eller inom liknande verksamheter. En drivmedelsstation för allaPå Preem är mångfald och inkludering en av våra viktigaste frågor. Varje person bidrar genom sin unika bakgrund, kompetens, personlighet och erfarenhet till att vi ständigt ska kunna bli bättre.Vi på Preem ser mångfalden som en förutsättning för att vi hela tiden ska utveckla det vi gör och vara en ledande aktör i omställningen till ett hållbart samhälle. Vi lägger ett stort värde i våra olikheter där vi som bolag kan spegla samhället och våra besökare på station. AnställningsvillkorLön: Enligt kollektivavtal Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse. Anställningsform:Behovsanställning / Sommarvikariat. Stationens öppettider: 06:00-22:00 (Helg 08:00-22:00) Arbetstider:Vardagar, kvällar och helger Ta reda på mer!Om du är nyfiken på Preem som bolag så kan läsa mer på Preem.se. Urval och Intervjuer kommer att ske löpande så dröj inte med din ansökan. Vi ser fram emot din ansökan!
Om företaget Bengts Åkeri grundades år 1975 av Bengt Johansson med en enda lastbil för distribution av tvättmedel i Örebro län. Sedan dess har företaget vuxit och strävar nu efter att vara ledande inom transportbranschen med fokus på Just-In-Time-leveranser, hög servicekvalitet, engagemang och miljöanpassade transporter. Idag är Bengts Åkeri ett av Sveriges största privatägda åkerier med 270 anställda och huvudkontor i Örebro. Vi transporterar gods för företag som PostNord och DSV och har en modern fordonsflotta som är väl rustad för olika uppdrag. Om arbetet Vi söker CE-chaufförer för att förstärka Bengts Åkeris team under sommaren. Tjänsten innebär att du utgår från Borås och arbetar på heltid under vecka 27 till vecka 33, med möjlighet till förlängning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar lastning, lossning och transport av gods. Vi erbjuder internutbildningar och följer transportskollektivavtal för våra anställda. Om dig Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Du har lätt för att kommunicera med olika människor och är serviceinriktad. Om du har rätt inställning och driv, är du mest troligt den vi söker! Krav CE-behörighet YKB Meriterande Erfarenhet som chaufför Övrigt Det finns möjlighet att arbeta både dagtid och nattid.Du kommer utgå från Borås och arbeta på heltid under vecka 27 till vecka 33, med möjlighet till förlängning. Urvalet sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot din ansökan!
Om företaget Länsförsäkringar Älvsborg erbjuder försäkring och banktjänster samt fastighetsförmedling under ett och samma tak. Vi ägs av våra kunder så därför är det naturligt att driva ett långsiktigt hållbarhetsarbete då vi är verksamma i det område där våra kunder, och tillika ägare bor. Länsförsäkringar Älvsborg startar nu upp ett helt nytt verksamhetsområde inom trygghetstjänster. Verksamhetsområdet kommer bli en central del av bolaget framåt. Målet med den nya satsningen är att utveckla digitala tjänster kopplat till skadeförebyggande arbete. Verksamheten ska bland annat tillhandahålla skadeförebyggande tjänster inom brand, vatten och inbrott. På Länsförsäkringar Älvsborg är vi över 350 anställda och omsätter 1,3 miljarder i försäkringsrörelsen med våra drygt 200 000 kunder. Läs mer på lansforsakringar.se/alvsborg Med devisen – den bästa skadan är den som kan undvikas – tar vi nu ett ytterligare steg för att stärka tryggheten för våra kunder. Din roll Är du student och ute efter ett spännande sommarjobb? Då är denna roll perfekt för dig! I rollensom Kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta både med kundservice och administrativa uppgifter. Du supporterar de kunder som köpt larm vad gäller bokning och planering av installation samt eventuella om-/avbokningar. Du kommer även att främja kundnöjdhet i form av uppföljning av larminstallation och ge bästa möjliga service.I rollen kommer du även att ha ett nära samarbete med kollegorna på säljavdelningen och teknikerna ute på fält. Huvudsakliga arbetsuppgifter Bokning och planering Om-/avbokningar Kundvård Kundavslut Support Avtal Avgifter, fakturering och rabattering För detta uppdrag kommer du att vara konsult via Clevry och arbeta hos Länsförsäkringar. Omfattning:v26-31, 09.00-15.00 Kontor: Borås Din profil Vi ser att du som söker är tillgänglig för arbete under sommaren. Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag. Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Nu söker vi semestervikariertill vårt team på Badhusgatan. Vi erbjuder utbildning och ett utvecklande jobb där du är med och gör skillnad! Semestervikariaten är av varierande omfattning och för olika tidsperioder under sommaren. Just nu söker vi endast personal som kan jobba på schema i sommarmenföre och efter sommaren finns goda möjligheter till timanställning om du har ett semestervikariat. Om Badhusgatan Badhusgatan är ett stödboende med 12 lägenheter för vuxna personer med ett mer eller mindre aktivt missbruk i kombination med psykisk ohälsa. Vi har en gemensam matsal där vi serverar frukost, lunch och kvällsmat samt ett gemensamt sällskapsrum. Utanför huset har vi grönytor där vi ställer ut utemöbler på sommaren och boendet ligger precis intill Ramnasjön med sin fina fågelkoloni och den uppskattade Ramnaparken i närheten. Badhusgatan ligger nära centrala Borås och det finns goda möjligheter till pendling med kollektivtrafik. På Badhusgatan arbetar 8 boendestödjare med stor kompetens och erfarenhet av målgruppen, alla med ett enormt engagemang. Utöver boendestödjarna finns en gruppchef för verksamhetsnära stöd och arbetsledning samt en enhetschef som är tillgänglig i verksamheten under kontorstid. Badhusgatans medarbetare har ett nära samarbete med socialsekreterare, hälso- och sjukvård, kriminalvård med mera. Arbetsgruppen får kontinuerlig utbildning och vid behov finns det möjlighet till handledning för hela teamet. Om rollen På Badhusgatan arbetar vi för att alla våra boende ska känna sig respekterade för den de är! Detta innebär att vi sätter stort värde vid ett gott bemötande. I rollen som boendestödjare utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull, trygg och innehållsrik. Du stödjer och vägleder de boende i bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, hushållssysslor, samhällskontakter, ekonomi och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor. Vi har som mål att stärka de boendes fysiska och psykiska hälsa samt verka för ett minskat missbruk och en ökad livskvalitet. Vi arbetar strukturerat utifrån individuella genomförandeplaner. Social dokumentation samt medverkande vid uppföljningsmöten med socialsekreterare och möten med andra i de boendes nätverk ingår i boendestödjarens roll. I boendestödjarens uppgifter ingår även att följa upp och utvärdera verksamhetens metoder, implementera nya metoder och vara delaktig i att utveckla personalens samlade kompetens. Du har en gruppchef nära dig som under större delen av sin arbetstid jobbar i verksamheten. Det kan även vara en framtida karriärmöjlighet för dig. Arbetstiderna för semestervikariaten är förlagdatill alla tider på dygnet både vardagar och helger. Din erfarenhet och kunskap Vi söker dig som är undersköterska eller har annan utbildning som vi bedömer relevant för tjänsten och har erfarenhet av att arbeta med personer i utsatthet som har behov av stöd på grund av aktivitetsbegränsningar. Eftergymnasial utbildning inom området och erfarenhet av arbete inom missbruk och psykisk ohälsa samt kunskaper om sådana svårigheter är meriterande. Du behöver ha mycket goda kunskaper i svenska och kunna uttrycka dig flytande i både tal och skrift, ha god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Krav på körkort och utdrag ur belastningsregistret, ta gärna med dessa handlingar redan vid en eventuell intervju. Du har en positiv grundsyn, personlig mognad, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Du trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra boendes bästa som utgångspunkt i allt du gör. Du har förmågan att skapa en trivsam atmosfär såväl i personalgrupp som hos de boende. Du är strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är flexibel för att möta nya behov. Du arbetar lågaffektivt och är duktig på att hantera utmanande situationer. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: Grundutbildning samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Ledarskapsutbildade chefer nära dig En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag och skobidrag Kollektivavtal Övrigt Anställningsform: VikariatLön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Juni - augusti Sista ansökningsdag: 30 aprilRegisterkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas vid en eventuell anställningFör mer information kontakta: Facklig kontakt: Kommunal,www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klickahär. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea.www.nytida.se
Visar 1 till 7 av 7 jobb