Sjuksköterska till SÄBO i Hudiksvall i sommar

OM UPPDRAGET Nu söker vi en trygg och erfaren sjuksköterska till ett bemanningsuppdrag på särskilt boende i Hudiksvall i sommar.  Period: v28-32 Tjänstgöringsgrad: Heltid  Arbetstider: dagtid måndag till fredag  DIN PROFIL Legitimerad Sjuksköterska me minst 2 års klinisk erfarenhet. Erfarenhet av särskilt boende är viktigt.  Självgående i ditt arbete och trygg i din profession, mån om både kvalitet och patientsäkerhet. Du har god förmåga att samarbeta i tvärprofessionellt team kring patienten. Du är flexibel och kan hantera situationer där planering och arbetsuppgifter måste ändras för att anpassas efter patientens och verksamhetens behov.  HOS OSS FÅR DU Centric Care har kollektivavtal för alla våra anställda. Det betyder att vi erbjuder trygga arbetsvillkor utöver vad lagstiftningen kräver. Nedan kan du läsa om ett urval av de förmåner som ingår i kollektivavtalet samt förmåner som är unika för Centric Care. Kollektivavtalade försäkringar: ålderspension, sjukpension, familjeskydd. Arbetsskadeförsäkring.   Tjänstepension enligt ITP  Extra hög semesterersättning Förmånligt friskvårdsbidrag och rabatterade friskvårdstjänster Årlig HLR-utbildning Självfakturering för dig med eget företag OM CENTRIC CARE  Centric Care har bemannat hälso- och sjukvård sedan år 2000. Vi kan branschen och många som jobbar internt hos oss har en sjukvårdsutbildning i botten. Centric Care är ett auktoriserat bemanningsbolag och är medlem i Almega Kompetensföretagen. Auktorisationen betyder att Centric Care lever upp till svensk lagstiftning och de etiska branschkrav som Almega ställer. Auktorisationen är en kvalitetsstämpel både för våra medarbetare, underleverantörer och kunder.  Nyfiken på att veta mer? Sökt tjänsten eller gör en intresseanmälan så tar jag kontakt med dig.  Hanna Löfbom 0725-98 22 07 [email protected]

23 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Sjuksköterska i Mellansverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. sjuksköterska iMellansverige I rollen som sjuksköterska inomhemsjukvård arbetar du med patienter i deras hemmiljö och du arbetar med varierande arbetsuppgifter.Bland annatkommer du att vara att sköta normala ansvarsområden för en sjuksköterska/distriktssjuksköterska såsom medicinska bedömningar, utförande av läkarordinationer, delegeringar, dokumentera, telefonrådgivning, hemsjukvård, förskrivningar, apodoskontroller m.m. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver det.Krav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet från hemsjukvård. B-körkort. Var:Mellansverige Omfattning: 100% Tidsperiod:2024-06-24 till 2024-08-04 Beställaren har rättighet att förlänga uppdraget i en eller flera perioder, dock som längst till och med 2025 -01-31. Arbetstider:måndag-fredag, dag och kvällspass. Journalsystem: MeliorSista ansökningsdag:Löpande Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

22 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Vill du sommarjobba i butik? - Hudiksvall med omnejd

Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba i butik? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss i sommar! - Srb Butikservice Vi söker Merchandiser inom dagligvaruhandeln. Som merchandiser kommer du att jobba med ett brett produktutbud från flera välkända varumärken. I butik säkerställer vi att kundens produkter är väl påfyllda, exponeras på rätt sätt och ger ett säljande och attraktivt intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, ansvara för påfyllnad och skötsel, kontrollera skyltning, skylta om vid behov, lägga beställningar samt ser över lagerstatus. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Du kan även komma besöka flera olika butiker under en arbetsdag varför du måste trivas med att byta miljö och gilla att träffa nya människor. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på Srb Butiksservice som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Är intresserad av att jobba med bland annat snacks i lösvikt och förpackat inom dagligvaruhandeln Kan arbeta veckorna 28-29 ca 4 timmar i veckan, tisdagar & fredagar Bor i eller i närheten av Hudiksvall Har körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du kommer att besöka butiker i Hudiksvall, Bergsjö samt Söderhamn Vidare ser vi gärna att du: Är lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning, kan arbeta effektivt och hålla ett bra tempo Trivs med att ha ett fysiskt aktivt arbete Är morgonpigg, då vi startar alla arbetsdagar på morgonen Har tidigare erfarenhet av att jobba i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Långsiktigt samarbete med ev. fasta timmar framöver Möjlighet att ingå i vikariepoolen och jobba extra vid behov ex. arbetstoppar, kampanjer, sjukdom eller semester Om Srb Butikservice Sedan 1995 har vi på Srb Butiksservice hjälpt våra kunder med allt som rör merchandising. Vi säkerställa att deras varor ute i butik är påfyllda och exponeras på rätt sätt, samt ser till att det är fräscht och säljande för deras konsumenter. Med runt 300 anställda Merchandiser har vi en oslagbar närvaro i hela landet - från Ystad till Kiruna - och vi utför över 3000 butiksbesök varje vecka. Vi jobbar för kunder som exempelvis Axfood och Cloetta. Ansökan Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi granskar ansökningar allt eftersom och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Ansök senast 2 juni Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu

22 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Sommarvikarie till resursteamet inom personlig assistans

Vi rekryterarar medarbetare för ett sommarvikariat till en resursgrupp inom personlig assistans. Du som arbetar mellan 80%-!00% i 8 veckor under perioden, får en extra bonus mellan 12000-15000 kr, beronde på sysselsättningsgrad. Arbetet innebär omsorgsarbete i kundens hem och arbetsplatserna finns över hela kommunen. Du kommer att ingå i ett team där flexibiliteten är ett måste då du inte har någon fast arbetsplats utan tillsammans med övriga kollegor i resursteamet täcker upp vid vikariebehov. I vårt resursteam hoppar du in där du behövs som mest. Arbetstiderna är varierande, dag, kväll, natt samt dygnspass. Här får du vara en del av flera enheters verksamhet och arbetsgrupper där du bidrar med din kompetens och erfarenhet. Vi söker 1-2 undersköterskor för heltidsarbete under sommarperioden. Intervjuer kommer att ske löpande.   Arbetsuppgifter Din arbetsplats är kundens hem,arbetsuppgifterna varierar utifrån de behov kunden har. Det kan innefatta att i det dagliga arbetet stödja kunden med pedagogiskt motivationsarbete, hantering av medicin, stöd/hjälp  med personlig hygien, matlagnig, städ, utevistelse, administrativa arbetsuppgifter m,m Din profil För att trivas och passa i rollen söker vi dig som är:  • Självständig Trygg i din yrkesroll och har mod att agera efter din egen övertygelse  • Flexibel Har lätt för att anpassa dig till förändrade omständigheter. Du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt och du ser möjligheterna i förändringar  • Har empatisk förmåga Förmågan att sätta dig in i någon annans perspektiv eller situation utan att ta över personens känslor, det vill säga du kan skilja på det personliga och professionella  • Har god samarbetsförmåga Du arbetar bra med andra människor. Du relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt  • Serviceinriktad Du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar  För att kunna vara den där vardagshjälten som verksamheten behöver för stunden behöver du ha utbildning och erfarenhet som undersköterska. B - körkort är ett krav.      Om förvaltningen Vi finns här för människor. Vi erbjuder olika typer av stöd till barn, unga, familjer och vuxna som på något sätt har behov av våra insatser. Vi ger personer det stöd som behövs för att sedan av egen kraft komma vidare till arbete, studier eller på annat sätt få hjälp för att utvecklas. Vi tar hand om våra gamla när de behöver stöd i sin vardag. Vi är en av få kommuner i Sverige som har en samlad socialtjänst. Det innebär att myndighetsutövning samt behandlande och stödjande insatser finns i en och samma förvaltning. Det ser vi som en enorm styrka. Vi skapar värde för våra kommuninvånare och bidrar till ett gott och värdigt liv – för alla, oavsett förutsättningar. Vi lägger stor vikt vid tidiga insatser och förebyggande arbete, professionellt och individuellt anpassat stöd. Vi är en lärande arbetsplats - Vi gör varandra bättre genom vårt kvalitetsarbete med fokus på dem vi är till för. Vi är social- och omsorgsförvaltningen – en del av Hudiksvalls kommun. Om Hudiksvalls kommun Mitt i Sverige, vid den vackra hälsingekusten, ligger Hudiksvalls kommun - eller kanske mer känt som Glada Hudik. Här lever 37 600 glada hudikbor, och mer än hälften av oss bor på landsbygden.  I Hudiksvalls kommun är avstånden korta till det mesta man vill göra och det man behöver, och du får tid över till det som är viktigt i livet. Här finns närhet till kontrastrika miljöer, ett aktivt föreningsliv och ett näringsliv med stor handlingskraft - många världsledande företag har sitt säte i vår kommun. Hudiksvalls kommun är den största arbetsgivaren i kommunen. Tillsammans är vi 3 800 medarbetare, inom 300 olika yrken, som varje dag jobbar för att skapa värde för dem vi är till för – våra kommuninvånare. Det är ett stort och viktigt uppdrag som ska genomsyras av trygghet, öppenhet, delaktighet och jämlikhet. På så sätt hjälps vi åt att bygga ett samhälle där alla människor är lika mycket värda. Tänk på att inte skriva känsliga personuppgifter eller värderande information i din ansökan. Om du har skyddade personuppgifter vill vi att du ansöker genom att kontakta den rekryteringsansvariga som står i annonsen. Din ansökan blir en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. Läs mer om vad vi som arbetsgivare kan erbjuda dig: www.hudiksvall.se/jobbahososs

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Sjuksköterska med medicinvana till Hudiksvall i sommar

OM UPPDRAGET Nu söker vi en trygg och erfaren sjuksköterska till ett bemanningsuppdrag hos en kund i Hudiksvall i sommar. Period: v21-33 Tjänstgöringsgrad: ca 80% Arbetstider: dag, kväll, natt Vårdadministrativa system: Melior DIN PROFIL Legitimerad Sjuksköterska Minst 4 års klinisk erfarenhet som sjuksköterska och med god erfarenhet av slutenvård. gärna erfarenhet av strokesjukdom, mag- tarmsjukdomar, diabetes, infektionssjukdomar, njursjukdomar och hematologiska sjukdomar.  Genomgått S-HLR Barn och S-HLR Vuxen senaste 12 månaderna  Arbetat i journalsystemet Melior  Personliga kvalifikationer: Självgående i ditt arbete och trygg i din profession, mån om både kvalitet och patientsäkerhet. Du har god förmåga att samarbeta i tvärprofessionellt team kring patienten. Du är flexibel och kan hantera situationer där planering och arbetsuppgifter måste ändras för att anpassas efter patientens och verksamhetens behov.  HOS OSS FÅR DU Centric Care har kollektivavtal för alla våra anställda. Det betyder att vi erbjuder trygga arbetsvillkor utöver vad lagstiftningen kräver. Nedan kan du läsa om ett urval av de förmåner som ingår i kollektivavtalet samt förmåner som är unika för Centric Care. Kollektivavtalade försäkringar: ålderspension, sjukpension, familjeskydd. Arbetsskadeförsäkring.   Tjänstepension enligt ITP  Extra hög semesterersättning Förmånligt friskvårdsbidrag och rabatterade friskvårdstjänster Årlig HLR-utbildning Självfakturering för dig med eget företag OM CENTRIC CARE  Centric Care har bemannat hälso- och sjukvård sedan år 2000. Vi kan branschen och många som jobbar internt hos oss har en sjukvårdsutbildning i botten. Centric Care är ett auktoriserat bemanningsbolag och är medlem i Almega Kompetensföretagen. Auktorisationen betyder att Centric Care lever upp till svensk lagstiftning och de etiska branschkrav som Almega ställer. Auktorisationen är en kvalitetsstämpel både för våra medarbetare, underleverantörer och kunder.  Nyfiken på att veta mer? Sökt tjänsten eller gör en intresseanmälan så tar jag kontakt med dig.  Hanna Löfbom 0725-98 22 07 [email protected]

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Ambulanssjuksköterska till Hudiksvall i sommar

OM UPPDRAGET Nu söker vi en trygg och erfaren sjuksköterska till ett bemanningsuppdrag hos en kund i Hudiksvall i sommar. Period: v29-34 Tjänstgöringsgrad: heltid Arbetstider: dag, kväll, natt Medicinteknisk utrustning: Chevrolet ambulans, Reanibex defirillator, Lucas kompressionssystem. Vårdadministrativa system: Melior DIN PROFIL Ambulanssjuksköterska  Minst 4 års klinisk erfarenhet och vidareutbildad inom ambulanssjukvård, kunskap i PS, AMLS, PHTLS Genomgått A-HLR Barn och A-HLR Vuxen senaste 12 månaderna  Arbetat i journalsystemet Melior  Personliga kvalifikationer: Självgående i ditt arbete och trygg i din profession, mån om både kvalitet och patientsäkerhet. Du har god förmåga att samarbeta i tvärprofessionellt team kring patienten. Du är flexibel och kan hantera situationer där planering och arbetsuppgifter måste ändras för att anpassas efter patientens och verksamhetens behov.  HOS OSS FÅR DU Centric Care har kollektivavtal för alla våra anställda. Det betyder att vi erbjuder trygga arbetsvillkor utöver vad lagstiftningen kräver. Nedan kan du läsa om ett urval av de förmåner som ingår i kollektivavtalet samt förmåner som är unika för Centric Care. Kollektivavtalade försäkringar: ålderspension, sjukpension, familjeskydd. Arbetsskadeförsäkring.   Tjänstepension enligt ITP  Extra hög semesterersättning Förmånligt friskvårdsbidrag och rabatterade friskvårdstjänster Årlig HLR-utbildning Självfakturering för dig med eget företag OM CENTRIC CARE  Centric Care har bemannat hälso- och sjukvård sedan år 2000. Vi kan branschen och många som jobbar internt hos oss har en sjukvårdsutbildning i botten. Centric Care är ett auktoriserat bemanningsbolag och är medlem i Almega Kompetensföretagen. Auktorisationen betyder att Centric Care lever upp till svensk lagstiftning och de etiska branschkrav som Almega ställer. Auktorisationen är en kvalitetsstämpel både för våra medarbetare, underleverantörer och kunder.  Nyfiken på att veta mer? Sökt tjänsten eller gör en intresseanmälan så tar jag kontakt med dig.  Hanna Löfbom 0725-98 22 07 [email protected]

17 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Tidningsdistributör Hudiksvall, Bergsjö, Delsbo Sommarvikariat

Vi distribuerar mer än bara tidningar, vi distribuerar en bra start på dagen. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta tidningen eller paketet ända fram. Vi är länken mellan journalist och människa, och har en ambition att genom vårt arbete ge läsaren den bästa stunden på dagen.  Som tidningsdistributör är du hjärtat i vår verksamhet. Som sista länk i leveranskedjan är du en del av ett lagarbete och sammanhang där glädje,  stolthet och kvalité är vår kultur.  Den här tjänsten är ett sommarvikariat med sysselsättningsgrad från 40% upp till 70% beroende på vilket område du kör. Vi behöver personal från Juni - Augusti. Du kommer arbeta måndag, onsdag, torsdag och fredag mellan 01.30 - 06.30. Antalet timmar varierar något varje arbetspass. Det är viktigt att du är morgonpigg och noggrann. Vad du kommer att göra Dela ut morgontidningar, veckotidningar och paket med högerstyrd bil. Planera och genomföra din arbetsdag på bästa sätt utifrån fastställd rutt. Vem du är Självgående: Du vet vad du ska göra, och du gör det. Gillar att vara ute: Om väder och vind biter ifrån, så biter du ihop och tillbaka. Ordningsam och punktlig: Ordning och reda är viktigt för at säkerställa en god leverans i rätt tid. God kondition och rörlighet: Du är i rörelse under stora delar av arbetspasset.  Flexibel: Även om du följer en rutt så händer det ibland oplanerade saker som du behöver agera på. Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad du tar med dig Vana att arbeta självständigt och i team En god servicekänsla och högt kvalitétstänk Förstå svenska i tal och skrift Varför vi finns Tidningstjänst AB är det äldsta aktiebolaget inom PostNord och bildades 1969 för att organisera gemensam utdelning av dagstidningar. Våra viktigaste kunder är morgontidningsföretagen och deras prenumeranter. TAB har en stark regional förankring med huvudkontor i Stockholm. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenhet och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald.  Anställning sker enligt kollektivavtal.  https://www.transport.se/  Vad väntar du på? Du ansöker genom att klicka på "Ansök" här i annonsen och bifoga ditt CV. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.  Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

15 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
KICKS Hudiksvall söker Sommarvikarie

Brinner du för att arbeta med människor och att ge service? Drivs du av försäljning och att arbeta mot uppsatta mål? Då är det kanske dig vi söker. Som säljare på KICKS är din huvuduppgift att genom personlig och professionell service ge varje besökare en lustfylld köpupplevelse. Dagligen driver du försäljning inom samtliga delar av sortimentet och tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att genomföra kampanjer och aktiviteter i enlighet med KICKS koncept. Vi söker dig som: Brinner för försäljning och trivs med att arbeta mot individuella mål Har en genuin servicekänsla och älskar att arbeta med människor Alltid har kunden i fokus och drivs av utmaningen att ge varje besökare personlig service Har stort intresse för våra produkter och viljan att utvecklas till skönhetsexpert Är engagerad, ansvarstagande, ser möjligheter och trivs med att arbeta i team Är du utbildad hudterapeut/makeupartist eller har erfarenhet från liknande tjänst inom detaljhandeln ser vi det som meriterande. Du får möjligheten att arbeta i en organisation med hög energinivå, tillsammans med kollegor med positiv och öppen attityd. Tjänsten är ett sommarvikariatpå: ca 10h/v, och extra vid behov. Tillträde:Juni Är du den vi söker? Välkommen in med din ansökan redan idag. Vi intervjuar löpande. Sista ansökningsdag är 19 maj. Är du nyfiken på allt spännande som händer hos oss, ta en titt på vår Linkedin-sida här. KICKS anställer inte minderåriga, skulle du vara under 18 och har intresse av KICKS är du välkommen att söka praktik direkt via Butikschef. På KICKS tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund och livserfarenheter.

12 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Personliga assistenter till social kvinna i centrala Hudiksvall

Till denna glada och sociala kvinna söker vi nu tim- och sommarvikarier som kan arbeta när ordinarie personal är frånvarande. Kvinnan du kommer att fungera som personlig assistent åt tycker om att delta i evenemang och aktiviteter. Hon lever upp i mötet med andra människor, vill vara där det är liv och rörelse och tycker mycket om musik och dans. Vem är du som vi söker? Vi ser gärna att du är en tjej/kvinna som ser det som inspirerande att förgylla kvinnans tillvaro och möta hennes behov av att ta sig till sociala aktiviteter och sammanhang. Du är en trygg person som kan arbeta självständigt samtidigt som du också samarbetar bra i grupp. Du har bra social kompetens och lätt för att känna av en annan människas behov och stämningsläge. Då kvinnan har svårigheter att förstå och uttrycka sig själv är det viktigt att du talar flytande svenska. Det krävs en viss grundfysik då du ska ersätta en fysisk funktionsnedsättning. Du behöver ha god organisationsförmåga för att kunna ge stöd åt kvinnan i situationer där detta behövs. Personlig assistans är ett serviceyrke som har som mål att göra det möjligt för huvudpersonen att leva ett så självständigt liv som möjligt utifrån sin ålder. Därför bygger en stor del av arbetsuppgifterna på lyhördhet och lösningsfokus. De praktiska arbetsuppgifterna består bland annat av att hjälpa kvinnan med alla hennes grundläggande behov. Där det behövs finns det liftar till hjälp för att utföra förflyttningar. Du arbetar såväl självständigt som tillsammans med annan assistent. Tjänstgöringstiderna är förlagda under dygnets alla timmar och under årets alla dagar. Vi erbjuder introduktion och utbildning för samtliga nyanställda, för att du ska känna dig trygg i din arbetsroll som personlig assistent. Du kommer även att få gå de utbildningar som A-Assistans rekommenderar. Sök jobbet: Du söker jobbet snabbt och enkelt genom att skapa ett konto via länken nedan och fylla i din profil. Där kan du sedan ladda upp ditt CV och personliga brev. När profilen är klar klickar du på ’’lediga tjänster’’ och söker denna tjänst. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan! Om A-Assistans: A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har drygt 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Göteborg, Karlstad, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag och fika på arbetet.

9 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Kundcentermedarbetare till Ramirent, Sommarjobb

Ramirent i Hudiksvall söker en sommarjobbare för ett uppdrag som sträcker sig från 3 juni till 9 augusti. Om jobbenDetta sommarjobb är ett dagtidsjobb. Butiken är öppen mellan 7.00-16.00. Ramirent en av de största uthyrarna avmaskiner till företagare och privatpersoner. Bland dina dagliga uppgifter i kundcentretingår bland annatatt ta hand om inkommande samtal, ta emot och hjälpa kunder som kommer till butiken, registrera hyror och försäljning i systemet samt att ta emot maskiner som du rengör och provkör så de fungerar. Om dig Vi önskar att du har en teknisk bakgrund så du förstår våra maskiner och hur de fungerar. Du kan prata både svenska och engelska med kunderna, har lätt för IT och är serviceminded mot kunderna. Du har ett lättsamt sätt så du lätt kommer in i arbetsgruppen, är en lagspelare somförstår vikten av att göra ett bra jobb och passar tider. Du har ett bra säkerhetstänk och är lösningsfokuserad. Vi tar för givet att du håller ordning och reda runt dig. Vi vill även att du har körkort för bil. Det är meriterande om du har truckkort. Om anställningenTjänsten är heltid med start 5 juni. Anställningen sker genom LETA Consulting AB som erbjuder marknadsmässiga löner enligt kollektivavtal. Låter jobbet spännande? Skicka in din ansökan omgåendeRekryteringsprocessen sker löpande och avslutas då vi hittat kandidaterna vi söker. Skicka in din ansökan via länken i anslutning till annonsen. Har du frågor kontaktar du Leila Larsson, konsultspecialist på tel 070-401 04 03 eller via mail [email protected] Välkommen med din ansökan!

8 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024