Sommarjobba som distributör i Piteå

Vill du jobba som paket - tidningsdistributör i sommar, vara med och främja demokratin och sprida det fria ordet? Är du en person som föredrar att arbeta självständigt och som får energi av egentid? Ser du dig själv som en nattuggla som fungerar allra bäst när andra sover? Då kan det här vara jobbet för dig. Vi på Svensk Hemleverans söker nu sommarvikarie till vår verksamhet i Piteå. Arbetspasset börjar kl. 01.30 och avslutas när allt är utdelat ca: 06.00. Som distributör har du ett av våra viktigaste jobb och det är du som tar oss över mållinjen, som tar våra produkter hela vägen hem, varje dag. I rollen ansvarar du för att leverera tidningar, brev och paket hem till slutkunden, så att våra prenumeranter varje morgon kan läsa och ta del av nyheterna, till dagens första kopp kaffe. Du kör en av våra högerstyrda distributionsbilar med automatlåda . Vi erbjuder dig ljusa sommarnätter, vackra soluppgångar, konditionsträning på arbetstid, tid för reflektion samt samhörighet och gemenskap med kollegorna. Arbetet ställer inte några krav på förkunskaper. Vi värdesätter i stället din inställning och förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar. Du behöver vara noggrann och ha en hög servicekänsla, vara minst 18 år och kunna kommunicera på svenska eller engelska. B-körkort är ett krav. Vi är en värderingsstyrd koncern som eftersträvar jämställdhet och mångfald och värdesätter därför sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Svensk Hemleverans erbjuder snabba och prisvärda hemleveranser i en effektiv och hållbar logistikkedja med huvuduppdraget att dela ut morgontidningen. För att göra mest nytta i varje leverans tar vi även med oss brev och paket. Våra utdelningsområden är Östergötland, norra Småland, Uppland, Gotland, Sörmland, Norrbotten och norra Västerbotten. Vi är en del av NTM som är en av Sveriges största koncerner för lokal media, en stiftelseägd koncern med hjärtat i den lokala journalistiken. Vi har höga ambitioner i vårt dagliga arbete och som arbetsgivare. Vi arbetar aktivt med vår arbetsmiljö, kompetens och ledarskap för att skapa en välmående verksamhet. Vi värdesätter mångfald och utvecklas genom att ta vara på våra medarbetares skilda erfarenheter och perspektiv, men vi samlas under en gemensam värdegrund: Vi är lyhörda, målinriktade och nyfikna och därför snabba till förändring. Vi har en positiv anda och vi är förlåtande, toleranta och inkluderande.

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sommarvikarier livsmedelsproduktion

Om jobbet Vi är familjeföretaget med en 120 år lång historia. Vi tillverkar med flera generationers erfarenhet och kunskap i branschen, Norrländska delikatesser efter egna omtyckta recept. Vi söker dig som vill arbeta inom livsmedelsindustri med uppgifter som tillverkning, paketering & orderhantering. Arbetet ställer krav på ett högt tempo, noggrannhet och att du har en vilja att utvecklas. Det är en fördel om du vill arbeta under båda semesterperioderna, det vill säga från vecka 26 i till och med vecka 33. Vi har ytterst begränsad möjlighet att bevilja vikarier ledigt under semesterperioderna. Villkor: Lön enligt gällande kollektivavtal

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Administratör med inriktning hos hus och besiktning i Piteå

Förebygger och skyddar sedan 1934. Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Just nu söker vi på Lernia dig som är intresserad av ett sommaruppdrag som administratör med inriktning mot hus och besiktning. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Om företaget Anticimex har sedan 1934 arbetat mot skadedjur. Det är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar de hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Besök gärna Anticimex hemsida anticimex.se för att få reda på mer om deras verksamhet. Om jobbet Ditt huvudsakliga ansvar kommer vara att boka överlåtelsebesiktningar. Det innebär att du kommer koordinera information med kunder och mäklare samt skapa arbetsordrar för besiktningarna. Du kommer vara involverad i olika typer av besiktningspaket, energideklarationer och överlåtelsebesiktningar. Att bygga och upprätthålla starka kundrelationer är avgörande för rollen. Du kommer att vara den främsta kontaktpersonen för våra mäklare när det gäller besiktningar. Därför är det viktigt att du har en serviceinriktad inställning och förmåga att kommunicera effektivt. Det är även en fördel om du har förståelse för olika typer av fastigheter och varför besiktningar är viktiga. Du kommer också att hjälpa till att marknadsföra våra tjänster till mäklarna. Formell kompetens • God systemvana Meriterande (men ej krav): • Erfarenhet från administration • Erfarenhet från servicearbete • Erfarenhet från fastighetsbranschen • Flerspråkighet Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi tror att du som söker är en problemlösande person som inte är rädd att arbeta i olika högt tempo, mån om att ge gott kundbemötande och vara trygg i att hantera alla typer av kunder. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstidsanställning som konsult hos oss på Lernia, heltid, Piteå Tillträdesdag V 23-V 31 Arbetstider 07:30-16:30 Information Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så välkommen med din ansökan så redan idag! Observera att alla ansökningar ska ske via vår hemsida, lernia.se. Forma framtiden med oss! Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

6 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Vi söker en ekonomiassistent till Nelab Invest i Piteå

Är du utbildad ekonomiadministratör eller har erfarenhet av att jobba med dessa arbetsuppgifter? Nu kan vi erbjuda ett roligt sommarjobb med varierande arbetsuppgifter hos våran kund Nelab Invest i Piteå. Nelabkoncernen en trygg och kunnig aktör inom elinstallation, larm och säkerhet, IT-kommunikation, hiss och vitvaror. Med basen i Piteå men med verksamhet i hela Norr- och Västerbotten ger dom personlig service till företag, offentlig verksamhet och privatpersoner. Nelab behärskar allt från stora entreprenader till serviceuppdrag. Verksamheten startade 1948, har idag cirka 150 medarbetare och omsätter ungefär 230 Mkr. Vi söker nu en driven och noggrann ekonomiassistent för att bli en värdefull del i teamet. Som ekonomiassistent kommer du att spela en central roll i organisationen genom att stödja och underlätta olika ekonomiska processer och rutiner. Du blir anställd av StudentConsulting och arbetar på uppdrag hos Nelab. Arbetet som konsult hos StudentCosnulting ger dig ett brett kontaktnät och goda karriärmöjligheter. Arbetsuppgifter för tjänsten - Växel och reception - Fakturering - Kundinbetalningar - Leverantörsinbetalningar - Bokföring dagskassor från butiken - Bokföring övriga in- och utbetalningar - Posthantering - Beställning av kontorsmaterial - Skötsel av personalrum (kaffemaskin m.m) Tjänsten är på heltid från V26-32, vardagar dagtid. Din profil Vi söker dig med relevant utbildning inom ekonomi eller liknande område. Du ska ha goda kunskaper i MS Office-program samt god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift. Du ska ha förmåga att arbeta självständigt och i team Erfarenhet av liknande arbete som ekonomiassistent eller inom ekonomiadministration är meriterande. Som person är du noggrann och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du är ansvarstagande och trivs med varierande arbetsuppgifter. Du är självgående och tar initiativ, du är social och har god samarbetsförmåga. Den här rekryteringsprocessen hanteras av StudentConsulting, vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Madeleine Forsbäck via e-post: [email protected] Tjänsten är på heltid under sommaren med start omgående då vi hittat rätt kandidat. Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

30 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Vill du ha ett roligt sommarjobb? Vi söker personliga assistenter i Roknäs

Vi på Inre Kraft söker nu personliga assistenter som vill arbeta på sommarvikariat hos vår kund i Roknäs. Samt även dig som vill arbeta extra vid behov. Vår kund är en trevlig kille som tycker om när det händer saker, han gillar bl a musik, fotboll, friluftsliv, djur. Han är i 50-års åldern och har en multifunktionsvariant sedan barn. Du som söker behöver kunna lära dig sondmatning, lyft, elrullstol och "hantera läkemedel". Man ska kunna leka och busa med kunden men ändå vara ordningsam och strukturerad för att hålla fokus på kundens behov. Då han enbart kommunicerar via enstaka ljud och kroppsspråk är det viktigt att du som assistent är lyhörd och på ett positiv sätt uppmuntrar honom att vara delaktig i sin vardag. Han har epileptiska anfall och sondmatas vilket gör att du behöver medicindelegering och den tar du under introduktionsdagarna. Vi söker alltså dig som är glad, påhittig, lyhörd och uppmärksam! Meriterande: Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent, men absolut inget krav. Du bör ha körkort och tillgång till egen bil om du bor tex i Piteå (Busstiderna stämmer inte alltid med arbetstiderna). Väljer du att ta buss till arbetsplatsen så är Sjulnässkola närmsta busshållplatsen (ca 1,2 km att gå). Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Arbetstid/varaktighet: Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig och arbetstiderna kan vara förlagda både dag och natt. Passen är förlagda kl 08.00-20.00, samt 20.00-08.00. Tillträde: Söker du arbete som timvikarie så har du möjlighet till att få börja arbeta omgående. Söker du sommarvikariat är det önskvärt om du är tillgänglig för arbete juni-augusti, introduktion påbörjas omkring Maj eller enligt överenskommelse. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökan: För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

29 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Vill du ha ett meningsfullt jobb i sommar? Vi söker personliga assistenter!

Vi på Inre Kraft i Piteåsöker ständigt nya medarbetare. Både de som vill jobba på fast rad och vikarier. Behovet av nyrekrytering varierar från månad till månad.Nu är även snart sommaren här och vi öppnar därför upp möjligheten för dig som vill arbeta i sommar att söka redan nu! Vi behandlar alla ansökningar löpande. Som personlig assistent hjälper du människor att kunna leva det liv dom vill, genom att hjälpa och stötta dem i vardagen med allt vad det innebär. Dina arbetsuppgifter innefattar bla vardagssysslor, matlagning, personlig hygien, träning och aktivering, stötta kunden i kommunikation osv. Dina arbetsuppgifter styrs av kundens hjälpbehov. Vi söker:- Engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste.- Du bör vara empatisk, handlingskraftig och lyhörd inför kundens behov.- Du vill göra det där lilla extra för att ge kunden guldkant i tillvaron.Meriterande:- Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent.- Körkort och tillgång till bil.Krav:- Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå.- Du kan uppvisa brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Arbetstid/varaktighet:Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt beroende på behov. Vardagar/helger. Tillträde: Behovet av nyrekrytering varierar från månad till månad, söker du arbete som behovsvikarie så har du möjlighet till att få börja arbete omgående. Söker du sommarvikariat är det önskvärt om du är tillgänglig för arbete juni-augusti, introduktion påbörjas omkring Maj eller enligt överenskommelse. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi har inga möjligheter att hantera ansökningar via mail eller telefon. Ansök via extern länk(se annonsen) med ditt CV och personliga brev. Välkommen med din ansökan!

29 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Vill du jobba som personlig assistent i Piteå under sommaren?

Söker du världens roligaste sommarjobb? Vi på Humana söker just nu flera nya personliga assistenter i Piteå som vill jobba under sommaren 2024!  Om tjänsten  I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att hjälpa kunden med allt som uppstår i dennes vardag. Det är kundens individuella behov som styr arbetsdagen och arbetet kan till exempel vara hjälp vid förflyttning, personlig hygien, träning och kommunikation samt vardagssysslor och aktiviteter utanför hemmet.  För att trivas som personlig assistent är det viktigt att det finns bra personkemi mellan assistenten och kunden. Varje kund är unik och det är kundens individuella behov som styr vad du ska göra och hur arbetstiderna ser ut. Under rekryteringsprocessen kommer vi därför ta reda på mer om dig och vem du är för att ha möjlighet att hitta en ömsesidig matchning mellan dig och kund. Du kommer under rekryteringsprocessen bli informerad hos vilken/vilka kunder du kommer arbeta hos och hur arbetsrutinerna ser ut där.   Alla våra assistenter får introduktion i yrket och hos den kunden de ska jobba hos.   Vem är du?  Vi söker dig som är bra på att skapa goda relationer, har ett stort engagemang, som är van vid att ta ett stort ansvar och anpassar dig efter nya situationer. Det är inget krav på tidigare erfarenhet som personlig assistent, men har du erfarenhet inom vård eller assistans är det meriterande. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Som sommarvikarie kommer du arbeta på schema hos någon eller några av våra kunder. Arbetstiderna varierar efter varje kunds behov, men det är ofta varierande dag, kväll, natt, vardag och helg. Vi matchar din tillgänglighet med kundens behov och sätter där efter upp ett schema. Beskriv gärna eventuella önskemål om arbetstider i din ansökan. Anställningsformen timanställning tillämpas.   Lön:Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.  Tillträde: Enligt överenskommelse.   Vad händer nu?  Under rekryteringsprocessen informeras du om vilken/vilka kunder du är aktuell hos och hur arbetsrutinerna ser ut mer specifikt. Urval sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens utgång. Din ansökan kommer läsas av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.  Vikariepool  Är du intresserad av ett extrajobb redan nu så finns det stora möjligheter att vara anställd i vår vikariepool.  Att vara en del av vår vikariepool innebär att du är anställd som vikarie hos oss och kommer få möjlighet att arbeta hos våra kunder vid bemanningar, till exempel när ordinarie personal är sjuk eller ledig. Vi har alltid behov av bra vikarier så vill du även efter sommaren ha extrajobb så är vikariepoolen en bra möjlighet.  Att tänka på inför din ansökan  För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.  För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år.   Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år så måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid varierar. Du beställer enkelt med Bank-id via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning//   För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.  Vad erbjuder Humana?  Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har kollektivavtal och tjänstepension. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi finns i hela Sverige så om du flyttar så finns det stora möjligheter för dig att fortsätta jobba hos oss på din nya ort.   Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent under sommaren hos oss: https://www.humana.se/personligassistent_sommar  Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!  Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vill du sommarjobba i butik? - Piteå

Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba i butik? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss i sommar! - Srb Butikservice Vi söker Merchandiser inom dagligvaruhandeln. Som merchandiser kommer du att jobba med ett brett produktutbud från flera välkända varumärken. I butik säkerställer vi att kundens produkter är väl påfyllda, exponeras på rätt sätt och ger ett säljande och attraktivt intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, ansvara för påfyllnad och skötsel, kontrollera skyltning, skylta om vid behov, lägga beställningar samt ser över lagerstatus. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Du kan även komma besöka flera olika butiker under en arbetsdag varför du måste trivas med att byta miljö och gilla att träffa nya människor. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på Srb Butiksservice som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Är intresserad av att jobba med framför allt konfektyr och snacks i lösvikt Kan arbeta veckorna 28-32 ca 4 timmar i veckan, tisdagar och fredagar Bor i eller i närheten av Piteå Har körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du kommer besöka flera olika butiker Vidare ser vi gärna att du: Är lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning, kan arbeta effektivt och hålla ett bra tempo Trivs med att ha ett fysiskt aktivt arbete Är morgonpigg, då vi startar alla arbetsdagar på morgonen Har tidigare erfarenhet av att jobba i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Långsiktigt samarbete med ev. fasta timmar framöver Möjlighet att ingå i vikariepoolen och jobba extra vid behov ex. arbetstoppar, kampanjer, sjukdom eller semester Om Srb Butikservice Sedan 1995 har vi på Srb Butiksservice hjälpt våra kunder med allt som rör merchandising. Vi säkerställa att deras varor ute i butik är påfyllda och exponeras på rätt sätt, samt ser till att det är fräscht och säljande för deras konsumenter. Med runt 300 anställda Merchandiser har vi en oslagbar närvaro i hela landet - från Ystad till Kiruna - och vi utför över 3000 butiksbesök varje vecka. Vi jobbar för kunder som exempelvis Axfood och Cloetta. Ansökan Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi granskar ansökningar allt eftersom och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Ansök senast 2 juni Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu

23 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Vill du sommarjobba i butik? - Piteå/Luleå

Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba i butik? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss i sommar! - Srb Butikservice Vi söker Merchandiser inom dagligvaruhandeln. Som merchandiser kommer du att jobba med ett brett produktutbud från flera välkända varumärken. I butik säkerställer vi att kundens produkter är väl påfyllda, exponeras på rätt sätt och ger ett säljande och attraktivt intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, ansvara för påfyllnad och skötsel, kontrollera skyltning, skylta om vid behov, lägga beställningar samt ser över lagerstatus. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Du kan även komma besöka flera olika butiker under en arbetsdag varför du måste trivas med att byta miljö och gilla att träffa nya människor. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på Srb Butiksservice som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Är intresserad av att jobba med framför allt konfektyr i lösvikt Kan arbeta veckorna 28-32 ca 4 timmar i veckan, tisdagar Bor i eller i närheten av Piteå eller Luleå Har körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du kommer besöka butiker i både Piteå och Luleå Vidare ser vi gärna att du: Är lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning, kan arbeta effektivt och hålla ett bra tempo Trivs med att ha ett fysiskt aktivt arbete Är morgonpigg, då vi startar alla arbetsdagar på morgonen Har tidigare erfarenhet av att jobba i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Långsiktigt samarbete med ev. fasta timmar framöver Möjlighet att ingå i vikariepoolen och jobba extra vid behov ex. arbetstoppar, kampanjer, sjukdom eller semester Om Srb Butikservice Sedan 1995 har vi på Srb Butiksservice hjälpt våra kunder med allt som rör merchandising. Vi säkerställa att deras varor ute i butik är påfyllda och exponeras på rätt sätt, samt ser till att det är fräscht och säljande för deras konsumenter. Med runt 300 anställda Merchandiser har vi en oslagbar närvaro i hela landet - från Ystad till Kiruna - och vi utför över 3000 butiksbesök varje vecka. Vi jobbar för kunder som exempelvis Axfood och Cloetta. Ansökan Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi granskar ansökningar allt eftersom och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Ansök senast 2 juni Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu

22 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Vill du ha ett roligt sommarjobb? Vi söker personliga assistenter i Roknäs

Vi på Inre Kraft söker nu personliga assistenter som vill arbeta på sommarvikariat hos vår kund i Roknäs. Samt även dig som vill arbeta extra vid behov. Vår kund är en trevlig kille som tycker om när det händer saker, han gillar bl a musik, fotboll, friluftsliv, djur. Han är i 50-års åldernoch har en multifunktionsvariant sedan barn. Du som söker behöverkunna lära dig sondmatning, lyft, elrullstol och "hantera läkemedel". Man ska kunna leka och busa med kunden men ändå vara ordningsam och strukturerad för att hålla fokus på kundens behov. Då han enbartkommunicerar via enstaka ljud och kroppsspråk är det viktigt att du som assistent är lyhörd och på ett positiv sätt uppmuntrar honom att vara delaktig i sin vardag. Han har epileptiska anfall och sondmatas vilket gör att du behöver medicindelegering och den tar du under introduktionsdagarna. Vi söker alltså dig som är glad, påhittig, lyhörd och uppmärksam!Meriterande:- Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent, men absolut inget krav.- Körkort och tillgång till bil. Krav:- Du bör ha körkort och tillgång till egen bil om du bor t e x i Piteå (Busstiderna stämmer ej alltid med arbetstiderna)- Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Arbetstid/varaktighet:Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig och arbetstiderna kan vara förlagda både dag och natt. Passen är förlagda kl 08.00-20.00, samt 20.00-08.00. Tillträde: Söker du arbete som behovsvikarie så har du möjlighet till att få börja arbete omgående. Söker du sommarvikariat är det önskvärt om du är tillgänglig för arbete juni-augusti, introduktion påbörjas omkring Maj eller enligt överenskommelse. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024