Butikssäljare Levi's Store Sth-Gallerian – sommarvikariat

Har du ett intresse for denim och mode? Älskar du jeans, och framförallt Levi´s som märke? Nu har du chansen att bli vår nya säljare och kollega! Som säljare hos oss på Levi´s Store tar du hand om våra kunder på bästa tänkbara sätt genom att lyssna, hjälpa, inspirera och sälja. Du är tillsammans med resten av teamet ansvarig för att butiken är inspirerande och inbjudande för våra kunder, och att ni stävar mot att nå butikens mål. För oss är det viktigt att alla våra kunder får en ovanlig köpupplevelse när de besöker våra butiker. Detta uppnår vi genom en inkluderande och positiv arbetsmiljö, där vi fokuserar på personlig utveckling och gott humör. Du har erfarenhet från servicebranschen, men din personlighet och ditt intresse för Levi's och människor är minst lika viktigt. Tjänsten är ett sommarvikariat och det kan finnas möjlighet att arbeta extra efter sommarperioden. För att bli vår nya kollega behöver du: - Vara engagerad och få en "kick" av att ge förstklassig service - Ha ett genuint intresse för jeans och mode - Gilla att jobba med människor och glädja andra - Trivas i en ung, social och dynamisk miljö - Vara flexibel på både arbetsuppgifter och arbetstider Vi kan erbjuda: - Värdefull erfarenhet av försäljning och service som du kan dra nytta av under hela ditt arbetsliv - En ung och inkluderande miljö - Bonusordning - Förmånlig personalrabatt i Varners butiker Arbetstiderna är varierande, dag-, kväll-, och helg. Är du den vi söker? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan idag. Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Levi´s Store är butiken för alla som älskar Levi´s. Här hittar kunderna hela sortimentet till den amerikanska giganten under ett och samma tak. I alla våra butiker blir kunden bemött av personal med hög produktkompetens och god service. ​ ​Levi's Store drivs i Norden av Varner Brand Stores som är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Dressmann, Cubus, Carlings, Bik Bok, Volt och Junkyard. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.​

23 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Brevbärare Årsta IPS, Sommarvikariat

Brevbärare Årsta IPS, Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening. PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige.   Du & Vi & Jobbet Som brevbärare är du pulsen i allt vi gör. Vi förändras med världen, men vårt samhällsuppdrag är detsamma idag som igår. Som sista länk i leveranskedjan är du en del av ett lagarbete och sammanhang där glädje och stolthet är vår kultur.     Den här tjänsten är ett sommarvikariat med en sysselsättningsgrad på 75%. Det finns två vakanser öppna, där det ena vikariatet startar vecka 25 och pågår fram till vecka 31, medan det andra startar vecka 29 och pågår fram till 32. Arbetstiderna  på enheten sträcker sig från 04:00 på morgonen till 19.00, måndag till fredag. Den här tjänsten är mellan 04:00-10:00. Årsta IPS är unik enhet där vi utför skräddarsydda uppdrag direkt mot kund. Vi är ständigt expanderade med nya uppdrag. Stor vikt läggs på noggrannhet och kvalité                                                                                                                           Vad du kommer att göra  - Sortera post - Förbereda post för scanning - Dela ut post hos kund - Internhantering av post mot kund     Vem du är - Självgående: Du vet vad du ska göra, och du gör det. - Noggrann: Vi ställer väldigt höga krav på kvalité eftersom vi jobbar direkt mot kund- - Gillar att köra bil och jobba ute hos kunder - Stresstålig - Ordningsam och punktlig: Ordning och reda är viktigt för att säkerställa en god leverans i rätt tid. - Flexibel: Du måste vara beredd på att ändra arbetstider utifall organisationen kräver det - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.     Vad du tar med dig - Vana att arbeta självständigt och i team - God servicekänsla - Svenska i tal och skrift - B-Körkort - Gymnasieexamen, eller motsvarande   Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se.       Du ska må bra Vi är ett modernt kundorienterat företag som tänker lika mycket på våra anställda som på våra kunder. PostNord är en av Sveriges största arbetsplatser och erbjuder schyssta arbets- och tjänstepensionsvillkor, friskvårdsbidrag och personalförmåner genom vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Hos oss finns det goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Anställning sker enligt kollektivavtal.     Vad väntar du på? Alternativ 1: För att söka det här jobbet behöver du varken förbereda CV eller personligt brev. Vi vill lära känna dig bättre än så och därför får du istället svara på några videofrågor. Klicka på ”Ansök” här i annonsen och följ stegen, på bara 5–10 minuter har du sökt jobbet. Se till att ha betyg redo från gymnasiet eller högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp under "övriga filer" och är viktiga för att du ska kunna gå vidare i processen.  Alternativ 2: Du ansöker genom att klicka på ”Ansök” här i annonsen och bifoga ditt CV. Se till att ha betyg redo från gymnasiet alternativ från högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp under "övriga filer" och är viktigt för att du ska kunna gå vidare i processen.    Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.  Rekrytering för denna tjänst sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas snarast. För Fackliga kontaktpersoner se www.postnord.com/fackliga

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Ledig tjänst hemtjänst (Kväll) - Sommarvikarier

Vi erbjuder ett mycket betydelsefullt jobb där du får möjlighet att påverka andra människors liv till det bättre – varje dag. Vi söker dig som har hjärtat i vård och omsorg. Du drivs av att ge god service och kan bemöta kunder på ett sätt som skapar förtroende. Att arbeta hos oss innebär att du ingår i en mindre arbetsgrupp (Team) där alla samarbetar och hjälper varandra för bästa möjliga resultat för våra kunder.     Du ska även ha förmåga att arbeta självständigt i kunds hem. Våra kunder skall känna att de är i centrum genom att vi är en hemtjänst som alltid utgår ifrån kundens behov och önskemål. Som vårdpersonal arbetar du i huvudsak med omvårdnad. Vår ”Städpatrull” genomför städ. Tvätt och inköp sköts av ”Internservice-enheten”.   Vård- och omsorgsutbildning, arbetslivserfarenhet inom hemtjänst och körkort är meriterande. Vi vill att du har goda språkkunskaper i svenska. CV Obligatoriskt, ej bifogad fil skriv dina arbetslivserfarenheter i fri text.  Nova Omsorg är ett privatägt hemtjänstföretag. Vår vision är att vi ska vara branschens bästa arbets- och omsorgsgivare. Vi har medvetet valt att skriva arbetsgivare före omsorgsgivare, då vi ser god arbetsmiljö som en viktig förutsättning för att vi ska kunna ge våra äldre en vård och omsorg med empati och kvalitet. Vårt resonemang är att om vi trivs och mår bra så gör vi ett bra jobb. Vi är självklart kollektivavtalsanslutna och har trivsamma kontor med en närvarande ledning, detta för att nämna några av kvalifikationerna för att uppnå en god arbetsmiljö. Krav: Körkort: * B (Personbil)

22 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Ledig tjänst hemtjänst (Dagtid) - Sommarvikarier

Vi erbjuder ett mycket betydelsefullt jobb där du får möjlighet att påverka andra människors liv till det bättre – varje dag. Vi söker dig som har hjärtat i vård och omsorg. Du drivs av att ge god service och kan bemöta kunder på ett sätt som skapar förtroende. Att arbeta hos oss innebär att du ingår i en mindre arbetsgrupp (Team) där alla samarbetar och hjälper varandra för bästa möjliga resultat för våra kunder.     Du ska även ha förmåga att arbeta självständigt i kunds hem. Våra kunder skall känna att de är i centrum genom att vi är en hemtjänst som alltid utgår ifrån kundens behov och önskemål. Som vårdpersonal arbetar du i huvudsak med omvårdnad. Vår ”Städpatrull” genomför städ. Tvätt och inköp sköts av ”Internservice-enheten”.   Vård- och omsorgsutbildning, arbetslivserfarenhet inom hemtjänst och körkort är meriterande. Vi vill att du har goda språkkunskaper i svenska. CV Obligatoriskt, ej bifogad fil skriv dina arbetslivserfarenheter i fri text.  Nova Omsorg är ett privatägt hemtjänstföretag. Vår vision är att vi ska vara branschens bästa arbets- och omsorgsgivare. Vi har medvetet valt att skriva arbetsgivare före omsorgsgivare, då vi ser god arbetsmiljö som en viktig förutsättning för att vi ska kunna ge våra äldre en vård och omsorg med empati och kvalitet. Vårt resonemang är att om vi trivs och mår bra så gör vi ett bra jobb. Vi är självklart kollektivavtalsanslutna och har trivsamma kontor med en närvarande ledning, detta för att nämna några av kvalifikationerna för att uppnå en god arbetsmiljö.

22 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Handläggare inom medlemsförsäkring hos Unionen - Sommarvikariat

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 3 månader under juni till augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Unionen. Om företaget: Unionen Medlemsförsäkring AB är ett försäkringsbolag som är en del av Unionen, Sveriges största fackförbund och som finns för tjänstemän på den privata arbetsmarknaden. Försäkringsbolaget grundades för att erbjuda försäkringar och andra förmåner till Unionens medlemmar. Nationellt har Unionen kontor i 18 regioner med cirka 1000 medarbetare. I Stockholm sitter du tillsammans med 600 kollegor i moderna lokaler. Kontoret präglas av en prestigelös och välkomnande kultur samt värderar gemenskap och trygghet högt. Teamet på medlemsförsäkringen består av 8 engagerade kollegor och du erbjuds en gedigen introduktion under starten av ditt uppdrag. Arbetsuppgifter: Som handläggare inom Unionens medlemsförsäkring har du en central roll vad gäller att skapa trygghet för medlemmar relaterade till försäkringshantering. Det inkluderar att svara på frågor via telefon och mail, hantera medlemmarnas försäkringsärenden och säkerställa att försäkringsersättningar utbetalas korrekt. Dina huvudsakliga arbetsområden inkluderar att hantera inkommande ärenden, kontakt med försäkrade medlemmar, ta fram nödvändiga underlag från skaderegleringssystemet, utföra utbetalningar av ersättning och skapa utbetalningsfiler i systemet. Du ansvarar också för att hantera skulder och återbetalningar samt dokumentera all kontakt med medlemmarna i systemet, med nödvändig noggrannhet och enligt fastställda rutiner och riktlinjer. Som handläggare har du befogenhet och ansvar att fatta beslut om rätt till ersättning, dela upp återbetalningar av skuld och skapa utbetalningsfiler i systemet. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Pågående eftergymnasial utbildning, gärna inom juridik eller liknande • Arbetserfarenhet inom administration och system • God data- och systemvana med god kunskap i Excel • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift För att trivas i rollen ser vi att du är en strukturerad och organiserad person som har förmågan att planera och genomföra ditt arbete utefter givna ramar. Du är mån om att detaljer ska bli rätt och arbetar noggrant för ett kvalitativt resultat på en arbetsplats som präglas av högt tempo. Vidare har du förmågan att ta egna initiativ i ditt arbete och. Vi ser att du trivs i en kommunikativ roll där du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och även levererar god service till medlemmarna. Övrig information: Start: I början av juni Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Bartender

Yuc Mexican söker nu säsongsförstärkning till baren! Vi söker dig med några års erfarenhet som bartender. Vi lägger stor fokus på service och bemötande i vår pulserande miljö där vi har öppet kväll, 6 dagar i veckan . Vi söker dig med positiv attityd härlig inställning till service med ett intresse för sprit i allmänhet och agavesprit i synnerhet. (det du inte kan om agavesprit lär vi dig) Om du ser dig själv jobba med ett härligt gäng, skaka cocktails, servera goda tacos och leverera fantastisk service ser vi fram emot att höra från just dig!

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Sommarjobb inom bank, finans, ekonomi och försäkring!

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Sommaren börjar närma sig och nu börjar det bli tid att tänka på sommarjobb! Varje år förmedlar Amendo många sommar- och extrajobb inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Skicka in din ansökan här inför kommande sommarjobb och ta chansen att skaffa dig värdefull erfarenhet ute hos våra kunder. Arbetsbeskrivning Våra kunder är främst inom ekonomi, bank, finans och försäkringsbranschen men tjänsterna vi tillsätter varierar. Vi tillsätter exempelvis tjänster inom ekonomiadministration, kundservice m.m. och du fungerar som en extra resurs under sommaren och stöttar den befintliga personalen. Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som studerar på universitet eller högskola inom exempelvis ekonomi eller liknande. Du kan vara i början av dina studier eller nära din examen. Vi ser gärna att du har ett stort intresse för ekonomi, bank eller finans och att du ser din framtida karriär inom branschen. För vissa av våra sommarjobb är det meriterande om du tidigare har arbetat administrativt, gärna inom ekonomiområdet. Som person är du flexibel och beredd att gå ut hos någon av våra kunder på uppdrag. I ditt arbete är du noggrann och strukturerad vilket innebär att du kan arbeta på ett effektivt sätt. Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta någon av Amendos Talent Acquisition Managers Jeanette Olsen, [email protected] eller Jenny Nenne Slättenhäll, [email protected].

22 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Forenom söker sommarjobbare!

Sommarjobb/extrajobb enklare vaktmästeri på Forenom Vill du jobba på ett roligt och utvecklande företag? Vi söker nu en sommarvikarie med möjlighet till extrajobb. Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Stark organisk tillväxt och öppnande av nya kontor har gjort Forenom till den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 6500 företagslägenheter i Norden till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark och Norge. Vi erbjuder en rolig och varierande tjänst i ett team som arbetar med fastighetsskötsel, möblering av lägenheter och som arbetar aktivt för att ge våra gäster bästa möjliga service. Jobbet är varierande och du träffar både gäster, fastighetsskötare och fastighetsförvaltare. Ingen dag är den andra lik och du planerar själv din egen dag utifrån givna uppdrag. Du åker till våra lägenheter runt om i Stockholm med våra företagsbilar så körkort och god körvana är ett krav. Som person är du självständig, lösningsorienterad och händig. Du tycker det är kul att träffa gäster från hela världen och du har öga för detaljer. Vi har aldrig tråkigt på jobbet och vi tror att det här passar dig som gillar ett högt tempo där tiden aldrig går långsamt. Anställningen avser ett sommarvikariat från vecka 28 till och med vecka 32 med goda chanser till extrajobb efter sommaren. Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete. Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ Våra kärnvärden representerar kurage, 100-procentigt öppet sinne och det faktum att vi åstadkommer mer tillsammans. Vi anser att vi är bättre tillsammans och att vi inspirerar varandra till att uppnå det bästa möjliga. Låter detta som ett jobb för dig, skicka in din ansökan med CV till [email protected] senast den 17 maj så återkommer vi till dig. Märk din ansökan med ”sommarjobb”

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Säljare sommarvikariat - Farsta

Scorett-gruppen är en av Sveriges ledande skokedjor inom detaljhandeln. Vi arbetar med att till varje säsong ta fram ett attraktivt sortiment med mycket hög kvalitet, trendfaktor och god komfort för både herr och dam. Vi ger alla medarbetare god produktkompetens och chans till utveckling och karriär – vilket är nyckeln till vår framgång. Vi arbetar också för en hållbar utveckling! Din nästa utmaning? Som säljare är du vårt ansikte utåt, den som ska ge varje kund en förstklassig service och shoppingupplevelse. Våra kunder ska alltid kunna förvänta sig att få kunskap, produktinformation, inspiration, tips och idéer – det blir din uppgift att kunna leverera detta med ett leende på läpparna. Andra arbetsuppgifter som du som säljare jobbar med är kassahantering, exponering, lagerhantering samt att hålla butiken ren och snygg. Passar du ihop med oss? Det absolut viktigaste är din personlighet. Vi tror att du är social och utåtriktad, du har massvis med positiv energi, du tycker det känns fantastiskt att få göra kunder nöjda och överträffa deras förväntningar. Att småprata kommer naturligt för dig och din lyhördhet bidrar till att du servar kunden efter dennes personlighet och specifika behov. Du är en teamplayer, du är tävlingsinriktad och du triggas av att jaga mål som både lyfter dig och din butik. Det är toppen om du har erfarenhet av att arbeta som säljare, gärna inom detaljhandeln. Erfarenhet av kassaarbete, butiksexponering och in- och utleveranser är också meriterande. Det är viktigt att du är flexibel och att du har möjlighet att jobba kvällar såväl som helger och vardagar. Älskar du dessutom mode och har en ”inga-problem-inställning” så är du helt rätt för oss! Vad kan vi erbjuda dig? Löpande utbildningar i produktkunskap, produktvård och skoproduktion. Möjlighet att göra karriär, exempelvis som biträdande butikschef och vidare till butikschef eller till tjänster på vårt huvudkontor. Vi letar alltid efter talanger bland våra säljare! Goda personalvillkor, avtalsmässig lön och spännande säljtävlingar. Att bli delaktig i ett expansivt modeföretag med positiv tillväxt med massa trevliga kollegor där vi har kul på jobbet tillsammans. Intresserad? Tjänsten är ett sommarvikariat på 15 tim/vecka under veckorna 26-32. Rekryteringsprocessen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Därför rekommenderar vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Tim- och sommarvikarier till LSS-boenden Vaxholm

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi ser nu fram emot att välkomna nya kollegor till vårt bolag Olivia Omsorg, inom LSS, och söker dig som vill börja arbeta på vårt service- eller gruppboende i Vaxholm som timvikarie eller som semestervikarie under sommaren 2024. Om rollen Vi söker dig som har ett starkt engagemang och intresse för målgruppen. Idag studerar du eller har studerat till socionom, beteendevetare, undersköterska, barn och fritidsprogrammet eller annan utbildning arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Kanske har någon tidigare erfarenhet från arbetet som boendestödjare inom LSS. Du delar med självklarhet vår målsättning att arbeta utifrån de boendes bästa och är särskilt nyfiken på att arbeta med omsorg och stöd inom LSS. I arbetet ingår att du ska ge den boende stöd i det moment individen behöver utifrån uppdragets utformning och den boendes önskemål. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du för att skapa delaktighet och en meningsfull vardag för den enskilde. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinering, samhällskontakter, sysselsättning och kommunikation. Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid, helger, vaken natt och sovande jour. Det finns möjlighet till att arbeta långpass. Vem är det vi söker? B- körkort är ett krav Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift Erfarenhet av arbete med vuxna inom LSS är mycket meriterande. Vi ser det även som mycket meriterande om du har erfarenhet av tydliggörande pedagogik, AKK och Lågaffektivt bemötande. Att ge våra boende en trygg boendemiljö liksom att skapa ett engagerande och positivt arbetsklimat för medarbetare är viktigast för oss och vi fäster därför stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet. Lyhörd, ansvarsfull, flexibel och lugn är egenskaper vi värdesätter högt Du kan arbeta både självständigt och tillsammans med andra Du har en positiv grundsyn och ett stort engagemang för målgruppen Övrigt Anställningsform: Sommarvikariat Arbetstid: Schema och vid behov Lön: Timlön Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Om rekryteringsprocessen: Urval och intervjuer sker löpande och vi välkomnar dig därför att skicka in din ansökan snarast möjligt. I rekryteringsprocessen utförs en bakgrundskontroll på alla kandidater inför en anställning. Team Olivia Group Team Olivia är en av de största privata aktörerna på omsorgsmarknaden i Sverige, Norge och Danmark. I koncernen ingår drygt 35 bolag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg samt hemomsorg. Bolaget sysselsätter idag drygt 12 000 medarbetare och blev år 2023 utsedd till ett av årets Karriärföretag.

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024