Vikarier i Hemtjänsten

Vill du bli en av oss som ger våra hemtjänstkunder det lilla extra? Vi söker nu vikarier till hemtjänsten med möjlighet till tillsvidareanställning. Vi önskar dig med stort engagemang, ansvarskännande, flexibilitet och framåtanda. Du bör vara en positiv person som tycker att arbete med människor är stimulerande. Vi vill att du är kommunikativ och har goda kunskaper i det svenska språket då en stor del utav arbetet består i att våra kunder ska bli förstådda och därigenom få sina behov tillgodosedda. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska eller har erfarenhet från vården sen tidigare. I din ansökan bör det framgå om du har körkort, vilken erfarenhet du har av omsorgsarbete samt i vilken omfattning du har möjlighet att arbeta. Arbetet innebär arbetstider på vardagar, kvällar och helger. Vi startar arbetspasset i hemtjänstlokalen i centrala Boden och arbetar sedan inom hela hemtjänstverksamheten. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail. Rekrytering sker löpande så vi mottar gärna din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

14 mars 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Lokalvårdare Boden (Semestervikariat Sommar)

Lilja & Co är ett norrbottniskt städföretag. Vi bedriver vår verksamhet med egen personal i Luleå, Piteå, Boden, Kalix. Våra kunder finns inom det lokala näringslivet, myndigheter, bostadsrättföreningar samt privatpersoner. Lilja & Co söker medarbetare som vill arbeta med schemaförlagd städning ute hos våra företagskunder i Boden. Du som söker bör vara självgående med hög servicekänsla och noggrannhet. Du vill leverera ett gott resultat och bidra till en god laganda i företaget.

11 mars 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Undersköterska/Vårdbiträde, TILLSVIDARE, Boden Björknäsgården Norlandia ...

Vill du vara med och göra skillnad inom äldreomsorgen? Vi söker nu flera undersköterskor/vårdbiträden till ett av vårat äldreboende. Den 1 augusti 2024 börjar nya regeln för 11h dygnsvila att gälla för oss på Björknäsgården, häng med oss i vårt arbete med schemastrukturen. Om tjänsten: Norlandia Care erbjuder individanpassade och kvalitativa tjänster inom bland annat äldreomsorg. Med fokus på kundens förutsättningar, behov och önskemål utvecklar och realiserar vi dagens och framtidens tjänster med ett professionellt ledarskap och ett innovativt arbetssätt. Dina arbetsuppgifter: Vi söker dig med ett genuint intresse för den äldre människan där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utforma en trygg samt säker personlig vård och omsorg. Du stödjer den äldre i sin tillvaro och skapar förutsättningar för en trygg och meningsfull vardag. Som undersköterska/vårdbiträde ansvarar du för att ge brukarna en god vård och omsorg av hög kvalitet i enlighet med vad som har överenskommits med brukaren i genomförandeplanen. Detta omfattar bland annat: - Personlig omvårdnad och omsorg. - Att tillvarata brukarens egna resurser. - Aktivering och social samvaro med brukarna samt utevistelse. - Servera måltider. - Tvätt av kläder och städ i brukares lägenhet. - Dokumentation enligt SoL. - Medicindelegering. - Samarbeta med sjuksköterska (vid t.ex. såromläggning) Kvalifikationer - Vård- och omsorgsprogrammet eller motsvarande samt arbetslivserfarenhet. inom äldreomsorg är en merit. - Kunskap om den nationella värdegrunden för äldreomsorgen. - Goda kunskaper inom dokumentation. - God datavana. - Du hanterar svenska flytande både i tal och skrift. Personliga egenskaper - Humanistisk människosyn. - Flexibel och ansvarstagande. - Ödmjuk, prestigelös och lyhörd. - God samarbetsförmåga. - Lätt för att skapa förtroende. - Vill göra skillnad för andra människor. Vi erbjuder dig kompetensutveckling, handledning för att styrkas i ansvarsområden och i din egen yrkesroll. Vår ordinarie personal erbjuds bland annat friskvårdsbidrag, rabatter på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norweiganflyg. På Björknäsgården har våra bilburna medarbetare tillgång till motorvärmarplats. Vi arbetar systematiskt för att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje. Vi har kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F. Om Norlandia Care: Norlandia Care erbjuder individanpassade och kvalitativa tjänster inom äldreomsorg, hemtjänst och patienthotell. Övrig information: - Omfattning: 75-100% - Lön: Individuell lönesättning. - Tillträde: Enligt överenskommelse Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan!

8 mars 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Sök sommarvikariat som personlig assistent i hela Sverige! (Boden kommun)

Nu söker våra assistansanvändare i JAG i hela Sverige (bland annat i Norrbottens län) efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med! Ange i ansökan hur mycket och vilka veckor du kan arbeta. Skriv också om du kan hoppa in som timvikarie resten av året. Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! 🌟 Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss påJAG.SE. Annonsens ID-nummer: 225852 Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har dotterbolag i Norge och Finland. De vanligaste svaren från våra anställda på frågan Vad är det bästa med jobbet som personlig assistent? är: - Att göra skillnad för en annan människa - Variationen, friheten och glädjen Välkommen du också!

6 mars 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Köksbiträde Deltid

Vi söker dig som redan är eller vill bli köksbiträde och ta plats i Bastard Burgers kök för att tillaga Sveriges bästa hamburgare. Du älskar mat och förstår vikten av kvalitet och mathantverk. Som köksbiträde hos Bastard Burgers kommer du jobba i ett högt tempo och därför är det extra viktigt att du förstår att kommunikation är avgörande för ett smidigt och roligt teamwork. Ditt CV är inte lika viktigt som din vilja att jobba och utvecklas tillsammans med oss - kunskapen har vi redan och vi lär gärna ut den. Kravspecifikation köksbiträde: - Utbildningskrav: inget - Krav på erfarenhet: ingen, men meriterande med tidigare köks eller resturangerfarenhet - Språkkrav: talar engelska eller svenska. Meriterande om du behärskar båda språken. - Önskvärda egenskaper och beteenden: vi ser gärna att du är samarbetsvillig, har en positiv attityd, har ett engagemang för Bastard Burgers och har gärna koll på oss sedan tidigare! Om Bastard Burgers Bastard Burgers är ett ungt och snabbt växande företag som värnar om människorna. Vi grundades i Luleå, Sverige, år 2016, och idag finns det fler än 70 Bastard Burgers-restauranger runt om i hela Sverige och ytterligare restauranger i Finland, Norge och New York! Vi är stora och vi växer snabbt, men vägrar tappa personlighet eller bli basic. Kom hit för att du gillar musik, graffiti, streetwear, riktigt bra streetfood, klistermärken på borden - allt det där som gör Bastard Burgers till Bastard Burgers. Kärlek till mat och människor har skapat en stark kultur runt Bastard Burgers, där såväl klimatsmarta initiativ som högljudd hiphop ryms. Välkommen med din ansökan! Vi värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet.

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Sjuksköterskor timvikarier till Hemsjukvården

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Till Hemsjukvården söker vi ett antal timvikarier både löpande under året och semestervikarier. Välkommen in med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Som sjuksköterska i Hemsjukvården planerar och utför du medicinska behandlings- och omvårdnadsinsatser hos patient i ordinärt boende. Du ger även handledning och delegering till omvårdnadspersonal. Du förväntas kunna arbeta självständigt och i tvärprofessionellt samarbete med andra legitimerade yrkesgrupper. Tjänstgöring dag, kväll och helg. KVALIFIKATIONER Du är legitimerad sjuksköterska. Specialiststutbildning i öppen hälso- och sjukvård eller geriatrik är meriterande. Erfarenhet från arbete i öppen hälso- och sjukvård eller kommunal hälso- och sjukvård är meriterande. Personlig lämplighet är viktigt och vi vill att du är lösningsfokuserad och har ett reflekterande förhållningssätt i ditt arbete. B-körkort är ett krav ÖVRIGT Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid. Vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. Följ oss gärna på Facebook och Instagram När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. Support i e-rekryteringssystemet kan du få via 0771-693 693 Frågor om tjänsten besvaras av kontaktpersonerna i annonsen. Vid alla nyanställningar måste ett utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister lämnas in. Observera att kuvertet inte får vara öppnat när vi tar emot det. För att underlätta hanteringen av din ansökan kan du själv i förväg begära ett utdrag, se länk via hemsida: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

23 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Timvikarier till vård och omsorg inom Socialförvaltningen

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Till vård och omsorg inom Socialförvaltningen söker vi ett antal timvikarier. Välkommen in med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Inom Boende och Stöd kan du arbeta som Habiliteringspersonal, Rehabiliteringspersonal, Omsorgsassistent eller Personlig assistent. Här kan dina brukare bestå av både äldre och yngre personer med funktionsvariationer. Beroende på vart du arbetar kan din arbetsplats vara i brukarens egna hem, serviceboende, korttids/fritids eller ett gruppboende. Exempel på arbetsuppgifter är att stötta brukaren i deras vardagliga liv, fritid samt vård- och omsorgsuppgifter. Inom Hemtjänsten kommer du som Undersköterska eller Vårdbiträde utföra vård- och omsorgsuppgifter i brukarens egna hem. Exempel på arbetsuppgifter är att stötta med dusch, påklädning, iordningställa måltider, bädda säng, städning, beställa varor och ledsagning. Inom Korttidsboende arbetar du som Undersköterska eller Vårdbiträde. Exempel på arbetsuppgifter är att stötta brukaren med hygien, påklädning, iordningställa måltider och vård- och omsorgsuppgifter samt arbetsuppgifter inom rehabilitering och växelvård. Inom Äldreboende arbetar du som Undersköterska eller Vårdbiträde. Exempel på arbetsuppgifter är att stötta brukaren med hygien, påklädning, iordningställa måltider och vård- och omsorgsuppgifter KVALIFIKATIONER Du ska vara minst 18 år och det är meriterande om du har en utbildningsbakgrund från omvårdnadsprogrammet eller motsvarande, alternativt om du har arbetat inom vården tidigare. För tjänstgöring som omsorgsassistent efterfrågas lämplig högskoleutbildning. Meriterande om du har kunskap och erfarenhet av medicinhantering och har haft medicindelegering. Som person vill vi att du är flexibel, lyhörd för andras behov, noggrann, serviceinriktad, lösningsfokuserad och har ett bra bemötande. Du har även lätt för att samarbeta med chef, kollegor och andra yrkeskategorier och du kan arbeta lika bra självständigt som i grupp. Under ditt arbetspass har du det yttersta ansvaret för att brukarna får en säker och trygg omvårdnad. Goda kunskaper i svenska språket krävs, både i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om du blir aktuell för anställning erbjuds du introduktion. Meriterande är B-körkort. ÖVRIGT Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid. Vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. Följ oss gärna på Facebook och Instagram När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. Support i e-rekryteringssystemet kan du få via 0771-693 693 Frågor om tjänsten besvaras av kontaktpersonerna i annonsen. Vid alla nyanställningar måste ett utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister lämnas in. Observera att det inte får vara öppnat när vi tar emot det. För att underlätta hanteringen av din ansökan kan du själv i förväg begära ett utdrag (Kontroll av egna uppgifter), se länk via hemsida: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

19 februari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Kom för burgarna, stanna för vännerna! MAX i Boden söker sommarpersonal

MAX är Sveriges äldsta burgarkedja och vi använder oss endast av lokalt kött, kyckling och bacon. Vi har också branschens bredaste utbud av gröna burgare. År 2008 blev vi världens första restaurangkedja att klimatmärka menyn och klimatkompensera alla utsläpp.  Alla på MAX älskar burgare, och vissa mer än andra. (Vår VD äter minst en burgare om dagen). Men det är inte det som gör att vi stannar (även om Originaldressingen verkligen är övertygande).   Nej, vi stannar för sammanhållningen som finns på MAX. Vi tror på gemenskap och vi tror på att vara snälla, vi vet att passion för våra kollegor är vitkigt för MAX ska lyckas och för att du ska må bra. Kanske är det lite extra viktigt för oss eftersom vi är ett familjeägt företag.   Som en del av gänget har du att ha möjlighet att ta del av våra utvecklingsprogram som hjälper dig att bli ditt bästa jag, så varför inte starta eller fortsätta din karriär med oss? Vi är helt säkra på att du kommer att ta MAX till nya höjder.   När du börjar på MAX Burgers får du en gedigen genomgång av hur livet på restaurangen fungerar. Väl är ombord har du chans att göra någons dag bättre genom att servera dem deras favoritburgare, fritera Crispy Fries till perfektion, blanda våra goda smoothies och ge våra gäster en grym serviceupplevelse. Du kommer att packa beställningar, hålla ordning och reda i restaurangen och om du (som vi) älskar Friscoburgaren kan du rekommendera den till nya gäster varje dag.  Så, häng med oss på vår resa där vi gör burgare som både smakar och gör gott. Du kommer passa perfekt! Ansök här och nu, varken CV eller personligt brev krävs.    Hur fungerar det?  Efter att ha skickat in din ansökan får du ett test skickat till din e-post. Det är ett servicetest för att få en bild av hur du hanterar olika scenarier som kan dyka upp under en dag på MAX. Det tar högst 15 minuter att slutföra och ger dig också en idé av hur det är att jobba på MAX och vad du kan förvänta dig.   När du gjort klart testet kollar vi på din ansökan och återkopplar så snart som möjligt. Vi ser över ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas före ansökningstiden går ut.   Observera att service-testet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess och vi går inte vidare med kandidater som inte slutför det.   Sista ansökningsdag är den 1 maj, men vi granskar ansökningar regelbundet, så skicka in din idag!    Vad MAX kan erbjuda dig!  Inkluderande gemenskap Våra medarbetare speglar världen och här finns hundratals nationaliteter, bakgrunder och erfarenheter representerade. På MAX är det dina personliga egenskaper och jobbet som står i centrum. Vi vet att god gemenskap bygger bra team som kan prestera på topp. Samtidigt vet vi att man måste vara snäll och därför har vi kollegor som spenderat hela sina professionella karriärer på MAX. Vi förstår att passionen vi har för våra medarbetare är grunden till framgång.  Utvecklingsmöjligheter på både ett personligt och professionellt plan  Vi förstår att utveckling är A och O för att hitta lösningar till helt nya problem. Våra utvecklingsprogram hjälper dig att bli ditt absolut bästa jag, oavsett om det handlar om självledarskap, konflikthantering eller arbetsplanering – så du kan ta nästa steg i din karriär på MAX.  Chansen att jobba med burgare som både smakar och gör gott  Vi är ett familjeägt företag som leder hållbarhetsutvecklingen i branschen. Vi jobbar för att göra världen lite godare och på den resan har vi lärt oss att passion och mod är viktigare än att följa redan upptrampade vägar. Vi förstår att hållbarhet handlar lika mycket om att ta hand om vår planet som att ta hand om våra medarbetare. Våra team består av visionärer och handlingskraftiga vardagshjältar och du kommer passa in perfekt.   Företagskultur som tar fram dina bästa sidor  MAX är byggt på passion, mod och gemenskap. Vi förstår att talangfulla medarbetare och entreprenöriell kultur är nyckeln till framgång. Vi förstår att frihet under ansvar får människor att växa och inspirerar fler till stordåd.   Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd

14 februari 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Hot Steel Mill Manager

Research shows that women and other under-represented groups within our industry hesitate to apply unless they tick most boxes of a role description. At H2 Green Steel, we are building an impact company with sustainability at its core. We need a diverse, inclusive, and authentic team to rally behind our purpose of de-carbonizing hard-to-abate industries, starting with steel. So, if you are equally passionate about our purpose yet concerned that your experience doesn’t perfectly align with the qualifications stated in the job advert, we strongly encourage you to apply anyway. You may be just the right candidate, either for this role - or for another upcoming role in our rapidly growing business. About us: H2 Green Steel is on a mission to disrupt the global steel industry by producing green steel, with the end goal of bringing down CO2 emissions to zero. By using green hydrogen and fossil-free electricity instead of coal; water and heat will be our primary emissions. By 2030, our ambition is to produce 5 million tonnes of green steel annually in our fully integrated, digitalized, and sustainable plant in Boden, located in northern Sweden - currently in construction phase. But this is just the beginning - our expertise in green hydrogen will enable us to decarbonize other industries in addition to steel, and we look forward to what’s next in store for us. We are looking for talented, innovative, and purpose-driven people to join our rapidly growing and diverse team. Our employees get to learn everyday, implement the latest technology and test and put their ideas into practice. Together, we are building an impact company with sustainability at its core - for our people, customers, investors, society, and planet. Hot Steel Mill Manager As Hot steel mill manager your primary responsibilities would involve overseeing and managing the operations of the hot steel mill. This includes comissioning, coordinating and optimizing the production processes to ensure efficient and high-quality output. You would be responsible for supervising a team of skilled workers, ensuring their adherence to safety protocols and quality standards. You will be involved in budgeting, resource allocation, and maintaining equipment to ensure smooth and uninterrupted production. You would also play a key role in addressing any issues that may arise during the production process, resolving them promptly to minimize downtime and maintain a consistent output. Responsibilities: - Build, establish and develop a robust safety culture across the organization and within the section. Take responsibility to contribute to a safe work environment actively participating in the development and upkeep of process control and safety practices. - Build, establish and develop a robust safety culture across the organization and within the section. Take responsibility to contribute to a safe work environment actively participating in the development and upkeep of process control and safety practices. - Foster an innovative and inclusive organizational culture with focus on continuous improvements and cross-functional collaboration. - Lead the organization in achieving strategic goals and objectives. Set clear organizational goals and monitor progress toward achieving them. - Build and lead a high-performing management team, providing mentorship and guidance to department heads. - Liaise with functional and operational leaders (for example in planning, logistics, maintenance, technology, quality) and together understand current and future needs and develop plans, cost estimates, and schedules for integrating these needs into existing manufacturing activities. - Oversee all aspects of operations to ensure efficient, safe and quality controlled processes. - Oversee financial performance, budgeting, and forecasting - Ensure the organizations compliance with all relevant industry regulations and standards. Develop and implement risk mitigation strategies. Qualifications: - Relevant degree in engineering or relevant industry experience. - Experience in process, production or maintenance. Demonstrated leadership experience in industrial manufacturing organizations. - Preference given for experience in startups and hot mills. - Strong understanding of mechanical, eletrical and automation mill systems. - Proven track record of successfully leading cross-functional teams and projects. - Experience in supporting of ISO 9001, 14001 & 45001 etc. - Exceptional strategic thinking, decision-making, and problem-solving skills. - Demonstrated ability to drive innovation and advancement - Ability to work in a high profile and often pressured international environment. - Excellent English written and oral skills, Swedish is a plus. - Experience with managing budget, financial performance and forecasting. - Experience working and purchasing services from vendors and contractors. - Living in the Boden region or open to relocate here. What we can offer you If you are passionate about making actual change and having a positive impact on society and our planet, H2 Green Steel offers a unique opportunity to be part of a fun and professional team with high ambitions. You will get the opportunity to shape your future career together with a company focusing on creating a culture where everyone can thrive and feel a sense of belonging. In the end, we know that H2 Green Steel’s growth and success is dependent on our people and we can’t wait to shape the future of steelmaking and other industries together as a team.

7 februari 2024
Sista ansökan:
26 juli 2024
Vikarier i Hemtjänsten

Vill du bli en av oss som ger våra hemtjänstkunder det lilla extra? Vi söker nu vikarier till hemtjänsten med möjlighet till tillsvidareanställning. Vi önskar dig med stort engagemang, ansvarskännande, flexibilitet och framåtanda. Du bör vara en positiv person som tycker att arbete med människor är stimulerande. Vi vill att du är kommunikativ och har goda kunskaper i det svenska språket då en stor del utav arbetet består i att våra kunder ska bli förstådda och därigenom få sina behov tillgodosedda. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska eller har erfarenhet från vården sen tidigare. I din ansökan bör det framgå om du har körkort, vilken erfarenhet du har av omsorgsarbete samt i vilken omfattning du har möjlighet att arbeta. Arbetet innebär arbetstider på vardagar, kvällar och helger. Vi startar arbetspasset i hemtjänstlokalen i centrala Boden och arbetar sedan inom hela hemtjänstverksamheten. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail. Rekrytering sker löpande så vi mottar gärna din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

24 januari 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024