DFDS Professionals söker montörer på deltid för kommande uppdrag!

Om tjänsten Är du på jakt efter en deltidstjänst inom montering? Då är det kanske dig vi letar efter! DFDS Professionals, en framstående aktör inom industri och logistik, söker nu efter passionerade montörer för kommande uppdrag i och runt Borås. Vi söker både till DFDS egna terminaler men också till våra externa kunder. Beroende på uppdraget kan arbetstiderna och geografiska platsen variera för olika uppdrag. Detta går vi såklart igenom när vi har hittat ett uppdrag som matchar just med dig! För att vara aktuell för tjänsten behöver du studera eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Önskvärt vore om har minst ett år kvar av dina studier eller ett deltidsjobb som innefattar minst 50%. Vi ser gärna att du kan arbeta ca 1-2 dagar i veckan. Vi söker dig som: - Är en erfaren montör eller har ett brinnande intresse för montörsarbete. - Trivs med varierande arbetsuppgifter. - Trivs att arbeta med händerna och att aktivera kroppen. - Är samarbetsvillig och har en positiv attityd. Du kanske har arbetat som svetsare, CNC-operatör, verkstadsmekanik eller annan typ av industri? Då är denna annons rätt för dig med. Uppdragen vi tillsätter är väldigt varierande och din unika kompetens behövs! Inga erfarenheter inom området? Inga problem, sök! Vi får in väldigt olika uppdrag och ibland behövs du som är nyfiken och hungrig att lära dig mer! Ambulerandekonsult: Tjänsten som lagermedarbetare är ett konsultuppdrag. Du får ett ramavtal i DFDS Professionals och arbetar vid behov. Som konsult är du anställd av oss på DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Timlönen för utbokad tid är i lönenivå med aktuellt uppdrag på arbetsplatsen för kundföretaget. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande och du blir kontaktad så fort vi hittar ett uppdrag som passar just dig! Det går ej att ansöka via mail. VIKTIG INFORMATION Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai. Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15-20 min att genomföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Sökord DFDS | Borås | Transport | Logistik | Montering | Industri | Verkstad | Extrajobb | Sommarjobb

26 februari 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
DFDS Professionals söker orderplockare på deltid för kommande uppdrag!

Om tjänsten Vi söker efter dedikerade och effektiva orderplockar till kommande uppdrag i och runt om Borås! Vill du ha ha ett extrajobb vid sidan av studierna eller arbetar redan deltid idag? Perfekt! Då är du kvalificerad att söka tjänsten. Vi söker både till DFDS egna terminaler men också till våra externa kunder. Beroende på uppdraget kan arbetstiderna och geografiska platsen variera för olika uppdrag. Detta går vi såklart igenom när vi har hittat ett uppdrag som matchar just med dig! För att vara aktuell för tjänsten behöver du studera eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Önskvärt vore om har minst ett år kvar av dina studier eller ett deltidsjobb som innefattar minst 50%. Vi ser gärna att du kan arbeta ca 1-2 dagar i veckan. Vi söker dig som: Är du redo att ta steget in i en dynamisk arbetsmiljö och har ett genuint intresse för lager- och logistikbranchen? Då är det kanske dig vi letar efter! Vi behöver pålitliga och noggranna orderplockare som kan hjälpa oss att leverera enastående service till våra kunder. Som orderplockare kommer du att spela en avgörande roll i teamet genom att: Plocka och packa beställningar med precision och noggrannhet. Förbereda produkter för leverans enligt schemalagda tidsramar. Samarbeta med kollegor för att säkerställa effektivitet och kvalitet i varje steg av processen. Utföra kvalitetskontroller för att säkerställa att varje beställning uppfyller våra höga standarder. Vem är du? - Har tidigare erfarenhet av lager- eller orderplockarbete (meriterande men inte nödvändigt). - Är självgående och har förmågan att arbeta i ett högt tempo. - Är noggrann och har öga för detaljer. - Har en positiv attityd och är redo att bidra till ett positivt arbetsklimat. Ambulerandekonsult Tjänsten som lagermedarbetare är ett konsultuppdrag. Du får ett ramavtal i DFDS Professionals och arbetar vid behov. Som konsult är du anställd av oss på DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Timlönen för utbokad tid är i lönenivå med aktuellt uppdrag på arbetsplatsen för kundföretaget. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande och du blir kontaktad så fort vi hittar ett uppdrag som passar just dig! Det går ej att ansöka via mail. VIKTIG INFORMATION Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai. Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15-20 min att genomföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Sökord DFDS | Borås | Transport | Logistik | Lagermedarbetare | Orderplock | Sommarjobb | Extrajobb

26 februari 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
Jobba som Personlig assistent utanför Borås

För kunds räkning söker vi nu en personlig assistent för ett uppdrag strax utanför Borås, ca 1-2 mil. Uppdraget gäller är en timanställning vid behov som kan leda till fasta pass i månaden. Arbetet är förlagt dagtid mellan kl 07-23, 07-15 eller 15-23. Som assistent är du kundens förlängda arm, du kommer också att befinna dig i kundens hem så det är viktigt att kunden har en trivsam hemmiljö. Omvårdnad utav kund hör till de dagliga arbetet så du bör ha erfarenhet utav någon form av omvårdnadsarbete. Gärna inom personlig assistans. Du ska kunna känna av när det är dags att ingripa och när det är dags att ta ett steg tillbaka. Kunskap samt erfarenhet av lift är önskvärt. Körkort samt bil är ett krav för detta uppdrag då förbindelser med buss är begränsade. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information - Anställningsform: Timanställning - Omfattning: Vid behov - Arbetstid: 07-23, 07-15 eller 15-23 - Tillträde: Enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 30/2-24 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: 010-1303314 Varmt välkommen med din ansökan!

23 februari 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Lagerarbetare Borås dagtid

Är du en dedikerad lagspelare som gillar fysiskt arbete och trivs med att jobba mot uppsatta mål? Då är det här jobbet för dig. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Som lagermedarbetare hos våra kunder är du en mycket viktig del av verksamheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att plocka, packa och utleverera beställningar, men även andra arbetsuppgifter som hör till lager, så som truckkörning, inleveranser och inventering. Arbetsuppgifter Orderplock Truckkörning Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Eftersom du är vårt ansikte utåt hos våra kunder är det utav oerhörd vikt att du är kvalitetsmedveten och känner stolthet i att det inte bara går fort utan att det också blir rätt. Du utför ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang. Krav Truckkort A+B Erfarenhet av truckkörning Meriterande Körkort B Arbetat med handscanner tidigare Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjan Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkor Arbetstider: Dagtid Omfattning: Deltid (du måste ha annan huvudsaklig sysselsättning) Lön: Enligt gällande kollektivavtal Start: Närtid Om Tranpenad Group Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör - och ha roligt medan vi gör det - blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetens­företagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work (https://www.eyes4work.se/) en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 100-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Efter att du skickat in din ansökan kommer du även få göra ett personlighetstest som skickas till din mejl från Alva Labs. Det finns inga rätt eller fel, testet ett sätt för oss att på ett objektivt sätt få en bild av vem du är. Du behöver genomföra testet så snart som möjligt efter att du fått länken skickad till dig.

12 februari 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Är du student och vill arbeta extra med orderplock och truckkörning?

Är du en fysiskt stark person som drivs av att jobba med omväxlande arbetsuppgifter? Vill du dessutom dryga ut studentkassan och få arbetslivserfarenhet på köpet? Då tycker vi du ska läsa vidare! Om tjänsten Vi söker studenter som vill jobba extra inom lager vid sidan av sina studier till våra kunder i Borås med omnejd. Arbetsuppgifter Orderplock Truckkörning Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Du ska vara tillgänglig för jobb cirka 1-3 dagar i veckan, och förstår vikten av att passa tider. Du gillar att arbeta i högt tempo och har inga problem att hugga i! Krav Du måste ha fyllt 18 år Att du är studerande på minst 50 % Kunna föra dig på svenska i tal och skrift Meriterande Körkort B Tidigare erfarenhet av arbete inom lager Truckkort A+B Eftersom du kan bli bokad på arbetspass med kort varsel är det till stor fördel om du är flexibel med dina tider. Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Om Tranpenad Group Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör - och ha roligt medan vi gör det - blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetens­företagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work (https://www.eyes4work.se/) en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 100-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Efter att du skickat in din ansökan kommer du även få göra ett personlighetstest som skickas till din mejl från Alva Labs. Det finns inga rätt eller fel, testet ett sätt för oss att på ett objektivt sätt få en bild av vem du är. Du behöver genomföra testet så snart som möjligt efter att du fått länken skickad till dig.

12 februari 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Vårdbiträde/Undersköterska

Vård- och äldreförvaltningen arbetar för att yngre och äldre invånare som är i behov av vård- och omsorg, hälso- och sjukvård samt förebyggande hälsoinsatser ska ha ett gott liv var dag. Hos oss arbetar drygt 2 500 medarbetare. Vi erbjuder dig möjlighet att bidra till en meningsfull vardag för våra invånare i kommunen. Som vikarie på Vård- och äldreförvaltningen arbetar du antingen som timanställd via vår Bemanningsenhet eller har ett schemalagt vikariat direkt på någon av våra enheter. Inför sommaren 2024 söker vi nya vikarier. Vi arbetar över hela geografiska området Borås med omnejd. Som vikarie kan du arbeta inom hemtjänst, vård- och omsorgsboende, larm- och nattorganisation eller korttidsenhet. Här kan du läsa mer om våra verksamheter: Arbeta som vårdbiträde eller undersköterska - Borås Stad (boras.se) Vårdbiträde/Undersköterska Arbetsuppgifter Som vikarie inom äldreomsorgen utför du arbetsuppgifter inom service och omsorg. Det innebär bland annat serviceinsatser som städ, tvätt och hjälp vid måltid eller personlig omvårdnad som dusch och hjälp vid toalettbesök. I arbetet används både dator och mobiltelefon som arbetsredskap. Som vikarie genomgår du även en utbildning och ett test för att kunna dela och ge medicin (medicindelegering). Övrig information Vill du vara med och bidra till en god och säker vård och omsorg? Välkommen med din ansökan! Just nu får vi in mycket ansökningar, vilket gör att svarstiden för återkoppling från oss är något längre än vanligt. Vi ber dig ha överseende med detta och jobbar för att du ska få svar så snart som möjligt. Kvalifikationer Vi söker dig som har ett intresse av att arbeta med människor. Du ska ha fyllt 18 år och ha goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift. Utbildning inom vård och omsorg, körkort och tillgång till bil är meriterande men inte ett krav. För att arbeta inom äldreomsorgen krävs att du uppvisar ett utdrag från ditt belastningsregister. Detta är en av de bakgrundskontroller som görs. Ansökan Anställningsform: Timavlönad eller månadsanställd Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Individuell lön baserad på utbildning och erfarenhet Arbetstider: Dag, kväll eller natt både vardag och helg Läs mer här http://www.boras.se/sommarjobb

9 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kock Borås 👩‍🍳

JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM. ‍🍳 Kock / Kallskänka Extraanställning Jobba när du vill, som du vill (ish) Kontinuerlig utbildning inom mat, dryck och service Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte tjafsa om sånt som är självklart Börja jobba direkt efter intervju FLEXIBEL LÖN Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat - och möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? OM OSS FRAM är Sveriges fräschaste bemannings- och utbildningsföretag inom hotell och restaurang. Vi är ett familjeföretag som drivs av att göra besöksnäringen till en bättre plats och vi lägger stort fokus på att vår personal ska må bra. Som anställd på FRAM arbetar du ute hos våra kunder, som består av en uppsjö av hotellkedjor, arenor, banketter, företagsrestauranger, barer, fine dining och bättre à la carte krogar. Självklart anslutna till kollektivavtal via både Almega och Visita.

8 februari 2024
Sista ansökan:
27 juli 2024
Sommarjobb - Stödassistenter-Stödbiträde

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Trollgårdsgatan och Nolhagagatan är gruppboende inom LSS. Vi är i full gång med sommarplanering och söker sommarvikarier Beskrivning av tjänsten: Vi arbetar med engagemang i allt kring våra kunder, du som söker är ytterst ansvarstagande och har ett genuint intresse för målgruppen. Du stöttar, motiverar och uppmuntrar personerna du arbetar med och hjälper dem till goda och självständiga liv. Tillsammans gör ni praktiska saker i vardagen som ex att träna på vardagliga ting. - Stödja brukare efter behov, önskemål och förmåga - Tillsammans med kunden planera fritid och betydelsefulla mål för kunden som kan öka dess självständighet och tillit till sin egen förmåga - Nära samarbete med externa kontakter såsom godemän, anhöriga, daglig verksamhet, habilitering, kommunens SSK och rehabpersonal etc. Om dig: Du är relationsskapande och har god förmåga att etablera kontakt med människor i en utsatt situation. Du är lugn, stabil och kan hålla ett realistiskt perspektiv på situationer som uppkommer i det dagliga arbetet. Du har en problemlösande analysförmåga, du arbetar bra med komplexa frågor och kan snabbt analysera situationer och fatta beslut. Du har en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört sätt samt trivs med att samverka med andra professioner, ständigt med individen i fokus. Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med brukare och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Du skulle beskriva dig själv som en serviceinriktad och ansvarsfull person som brinner för att göra skillnad. Krav för stödassistent: - Utbildning: vård och omsorgsprogrammet eller annan utbildning som inom området som arbetsgivaren värdesätter - goda kunskaper i svenska att utrycka dig både i tal och skrift - Erfarenhet av målgruppen. - goda kunskaper i svenska att utrycka dig både i tal och skrift - Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet Meriterande: - Kunskap kring tydliggörande pedagogik(TEACHH) alternativ komplementerande kommunikation (AKK), hälsa och friskvård och kognitivt stöd. - Kunskap och arbetslivserfarenhet av lågaffektivt bemötande som metod - Dokumentationsvana - Erfarenhet av målgruppen. - Körkort B Körkort B (är inget krav överallt men i vissa verksamheter är det absolut) Anställningstid: Under perioden v25-32. kan bli längre. Arbetstidsförläggning: Dag/kväll, sovande jour eller renodlad vaken natt. Om Attendo Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation, är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att utvecklas. All vår omsorg utgår från mänskliga möten - stunder i vardagen där vi visar att vi bryr oss om varandra. På Attendo kallar vid det med hjärta för omsorg. Attendos ledord är Omtanke, Engagemang och Kompetens. Vi går igenom ansökningarna löpande. Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!

7 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Servis Borås - Lön inom 48h 💰

JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM. Servitör / servitris / servis Extraanställning Jobba när du vill, som du vill (ish) Kontinuerlig utbildning inom mat, dryck och service Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte tjafsa om sånt som är självklart Börja jobba direkt efter intervju FLEXIBEL LÖN Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat - och möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? OM OSS FRAM är Sveriges fräschaste bemannings- och utbildningsföretag inom hotell och restaurang. Vi är ett familjeföretag som drivs av att göra besöksnäringen till en bättre plats och vi lägger stort fokus på att vår personal ska må bra. Som anställd på FRAM arbetar du ute hos våra kunder, som består av en uppsjö av hotellkedjor, arenor, banketter, företagsrestauranger, barer, fine dining och bättre à la carte krogar. Självklart anslutna till kollektivavtal via både Almega och Visita.

6 februari 2024
Sista ansökan:
25 juli 2024
Aktivitetsledare till Aventi i Borås

På Aventi skapar vi möten mellan människor. Möten och events som inspirerar och engagerar så att de går rakt in i hjärtat och ger minnen för livet. Genom 20 års erfarenhet skapar vi starka team och hjälper våra kunder att nå sina mål. Vill du vara med i vårt team? Vem är det vi söker? Du är en passionerad och engagerad person som älskar att få andra att trivas. Troligtvis har du erfarenhet av ett serviceyrke, exempelvis inom restaurang, reception eller kundservice. Du arbetar gärna eftermiddag/kväll och ibland även helger. Vi söker dig som - Är positiv och älskar att ge energi - Ser lösningar framför problem - Är lyhörd, kommunikativ och serviceinriktad - Är van vid att hantera människor i olika situationer Framför allt älskar du att leverera på topp och står gärna inför en grupp för att instruera eller underhålla. Vad arbetar våra aktivitetsledare med? Som aktivitetsledare på Aventi arbetar man både på våra större event och våra mindre aktiviteter. Kunden står alltid i centrum och det är din uppgift att vara med och se till att våra kunder får en upplevelse utöver det vanliga. Ibland kan det handla om att jobba självständigt och ibland tillsammans med härliga kollegor. Vi har många olika uppdrag och söker därför människor med olika kompetenser och bakgrunder. Arbetsuppgifterna kan bland annat vara - Programledare i en quiz - Tävlingsledare i en mångkamp - Arbete med grupputveckling - Värd/värdinna på ett event Vi arbetar med event över hela Sverige och är alltid intresserad av personal som vill leverera event i toppklass. Man får gärna ha en annan huvudsaklig sysselsättning, våra aktivitetsledare arbetar alltifrån ett par tillfällen i veckan till någon gång i månaden. Läs mer om våra aktiviteter här aventi.se/aktiviteter/ Vad kan vi erbjuda dig? Som timanställd på Aventi får du vara med och leverera professionell galenskap när den är som bäst. Du erbjuds variation i ditt arbete, frihet under ansvar och du tillhör ett tight team som alla vill samma sak - att leverera event i toppklass! Läs mer om oss på vår hemsida www.aventi.se (http://www.aventi.se/) Tillträde: Uppstartsträff 8 april, intervjuer sker löpande. Anställningsform: Intermittent anställning (behovsanställning), alt. konsult via eget bolag. Körkort: Meriterande Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan, vi håller intervjuer löpande. Skicka gärna in en video i din ansökan! För tjänsten som aktivitetsledare genomför vi en bakgrundskontroll på alla slutkandidater. Genom att ansöka godkänner du att vi genomför bakgrundskontroll på dig. För vidare frågor om bakgrundskontroll, vänligen kontakta ansvarig rekryterare.

5 februari 2024
Sista ansökan:
24 juli 2024