Lediga deltidsjobb i Eslöv
Det finns totalt 20 lediga deltidsjobb att söka i Eslöv
Vill du skapa matglädje och bidra till en bättre vardag för våra matgäster? Hos oss får du möjlighet att utveckla din kreativitet och vara med och forma framtidens måltider för förskolor, skolor och äldreomsorg i Eslövs kommun. Vi söker dig som brinner för matlagning och vill vara med och göra skillnad genom att skapa näringsrika och välsmakande måltider varje dag. Ditt uppdrag Som kock hos oss får du en varierad och utvecklande roll där du tillsammans med dina kollegor ser till att våra matgäster får goda och näringsrika måltider. Du arbetar både praktiskt i köket och med utveckling av verksamheten för att skapa en så bra matupplevelse som möjligt. Ditt arbete innefattar bland annat att: • skapa kreativa och smakrika måltider som möter våra matgästers behov och förväntningar • initiera och driva förändringar för att förbättra måltidsupplevelsen • vara delaktig i produktion, resultat och arbetsmiljö • till viss del planera, göra inköp och hantera övriga administrativa uppgifter kopplade till verksamheten Din erfarenhet För att trivas i rollen tror vi att du har en bakgrund inom restaurang och storkök och känner dig trygg i att hantera specialkost och olika typer av anpassade måltider. Du har även en god förståelse för livsmedelshygien och hållbar matlagning. Vi ser gärna att du har: • utbildning från 3-årigt restaurang- och livsmedelsprogram eller annan likvärdig utbildning • goda kunskaper inom konsistensanpassad kost och övriga specialkoster • god datorvana och erfarenhet av att arbeta i kostdataprogram Är det här du? Vi söker dig som har ett stort engagemang för mat och service och som trivs i en miljö där samarbete och nytänkande står i fokus. Du ser möjligheter i förändringar och har ett driv att utveckla både dig själv och verksamheten. För att lyckas i rollen ser vi att: • du är en lagspelare som inspireras av att samarbeta och nå gemensamma mål • du har gästerna i fokus och strävar alltid efter högsta kvalitet och service • du är nytänkande, tar till dig nya idéer och skapar positiva förutsättningar för verksamheten Vi erbjuder Hos oss får du en roll där du verkligen kan göra skillnad genom att skapa matglädje för våra matgäster i Eslövs kommun. Vi erbjuder dig en trygg arbetsplats med engagerade kollegor. • en meningsfull roll där du skapar matglädje för våra matgäster i Eslövs kommun • ett engagerat och kunnigt team som delar din passion för mat och service • heltidsmått på tjänst är 37/37 Om arbetsplatsen Välkommen till Eslövs kommun – Skånes bästa läge! Här levererar Serviceförvaltningen tjänster inom fastighetsförvaltning, måltider, städ och transporter för att stärka kommunens verksamheter. Måltidsverksamheten är central för vår vision att servera Skånes bästa måltider. Våra matgäster finns inom förskolor, skolor och äldreomsorg, och vi arbetar alltid med hållbarhet, kvalitet och innovation i fokus. Övrigt I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval, vilket innebär att vi fortlöpande utvärderar ansökningar. Alla ansökningar beaktas och ingen kommer bli anställd innan annonsen löper ut. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma support 0771-693 693 Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i Kontaktcenter på Gröna Torg 2. Märk din ansökan med Rekryteringsavdelningen och annonsens referensnummer. Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt.
Om tjänsten Är du en strukturerad och noggrann person som älskar att ha koll på detaljer? Vi söker nu en HR-administratör till Orkla Foods för att stötta vårt HR-team. Du kommer att vara en stöttande roll i rekryteringsprocessen för att anställa 40 tidsbegränsade medarbetare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: • Stötta under hela rekryteringsprocessen: från screening och urval till referenstagning. • Praktisk hantering av administration och intervjubokningar. • Stödja övriga HR-administrativa arbetsuppgifter vid behov. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med vårt erfarna HR-team i en operativ miljö med högt tempo, nära vår fabrik. Tjänsten som HR-administratör är ett konsultuppdrag vid behov via Adecco. Uppdraget startar v.12 och pågår till v.23. Tjänsten omfattar 80% av en heltidstjänst och arbetstiden är förlagd måndag till torsdag. Arbetet sker på plats på kontoret i Eslöv. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas så fort vi hittat rätt person. Om dig Vi letar efter dig som är organiserad, effektiv och har en passion för att skapa struktur. Du är positiv, samarbetsvillig och trivs med att arbeta i team, men tar lika gärna eget ansvar när det behövs. Viktigt för tjänsten är: • Erfarenhet av administrativt arbete. • Goda kunskaper i svenska och engelska. • Van vid Microsoft Office. Följande erfarenheter och kvalifikationer är meriterande, men inget krav • Erfarenhet av rekrytering eller bemanning. • Erfarenhet inom HR eller löneadministration. • Erfarenhet av att leda och genomföra arbetsintervjuer. Om Orkla Foods Orkla Foods är en ledande aktör inom livsmedelsindustrin, känd för våra högkvalitativa produkter och starka varumärken. Hos oss blir du en del av ett engagerat team som värdesätter samarbete, innovation och kvalitet. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och bidra till vår framgång. Det är en inspirerande arbetsmiljö där du jobbar nära både HR-teamet och fabriken. Uppdraget innehåller även tillgång till förmånliga inköp i personalbutiken samt en gratis parkering. Kontaktuppgifter I den här rekryteringen samarbetar Orkla Foods med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Axel Wrangel via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov.Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nudig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en man i 30 års åldern bosatt i Flyinge har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift är rökfri är inkännande, lugnoch tålmodig Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete delar kundens intressen för datorer Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Timanställning". Tjänsten innebär arbete under dagtid och kvällstidpå vardagar. Arbetstiderna är främstkl 07:00-15:00 men det förekommer även arbetspass med arbetstidkl.15:00-22:00. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående ellerenligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta uppdragschef: Linda Wallström Wendt [email protected]
Om arbetsplatsen Furuboda Assistans är en privat assistansanordnare i södra Sverige med rötter i den ideella Föreningen Furuboda. Bolaget skapades år 2005 och är ett växande företag. I dagsläget består Furuboda Assistans av ca 600 medarbetare. Vi strävar efter att vara ett föredöme inom hållbart företagande. För oss handlar hållbart företagande om att ha ett starkt kundfokus, välmående personal samt att eftersträva en låg klimat- och miljö-påverkan, samhällsengagemang och lönsamhet genomsyrar alla delar av vår verksamhet. Om uppdraget Nu söker vi en assistent som kan arbeta hos en av våra kunder i Löberöd. Det är en kille i 20-års åldern som har autism och intellektuell funktionsnedsättning. Idag arbetar killens föräldrar främst med honom och vi behöver ytterligare en asisstent i gruppen som kan arbeta 1 dag i veckan enligt rullande schema samt när föräldrarna ska vara lediga. Killen bor i hus tillsammans med sin familj som enbart pratar rumänska. Det finns dock inga krav på dig som assistenmt att prata rumänska. Arbetet innefattar att vara behjälplig för killen i hans vardag alltifrån att tillaga måltider, påklädning, sköta hygien och delta i aktiviter. Erfarenhet inom autism är meriterande. Övrigt Som anställd på Furuboda Assistans blir du erbjuden ett meningsfullt arbete med trygg anställning, friskvårdsbidrag på 2500 kronor, utbildningar och möjlighet till att utvecklas i ditt uppdrag. Vi tycker det är viktigt att medarbetare känner glädje och gemenskap på jobbet, och erbjuder därför en rad olika aktiviteter. Hos oss får du precis som våra kunder vara precis den du är. Vi har kollektivavtal och är medlemmar i IfA, Intresseföreningen för assistansberättigade, och möter deras höga kvalitetskrav som IfA-godkänd anordnare av personlig assistans.
Söker du ett extrajobb vid sidan av studier eller att kombinera med annat jobb? Är du flexibel med dina tider, noggrann i ditt arbete och intresserad av hur det är att jobba i en produktion? Då är rollen som Livsmedelsoperatör hos Orkla en roll för dig! Om tjänsten I hjärtat av Skåne tillagar Orkla Foods Sverige AB mat som förenklar din vardag. Nu söker vi dig som studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på 50% och som vill arbeta extra hos Orkla i Eslöv. Arbetstiderna är förlagda i skiftgång måndag-fredag och behov kan finnas under alla timmar på dygnet. Du bokar själv in dig på pass och vi ser gärna att du är flexibel och finns tillgänglig för att jobba 2-3 gånger i veckan. I din roll som Livsmedelsoperatör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Hantera kem-och högtryckstvätt i samband med rengöring - Kontrollera kvalitet, märkning och processparametrar - Medverka till att produktionen av livsmedel utförs enligt gällande rutiner och regelverk - Syning, paketering och sortering av produkter - Truckkörning i produktionen Tjänsten som Livsmedelsoperatör är ett konsultuppdrag vid behov. Om dig Vi letar efter dig som är nyfiken och vill lära dig mer om arbetet inom produktion. Du arbetar med fokus på kvalitet och noggrannhet och du trivs att arbeta efter givna instruktioner. Det är meriterande om du tidigare arbetat med produktion av livsmedel samt har god datorvana. Då arbetet i produktionen varierar kan tunga lyft förekomma. Även truckkörning i produktionen kan förekomma om du har truckkort. Som Livsmedelsoperatör behöver du kunna göra dig förstådd på svenska samt kunna läsa och förstå instruktioner skrivna på svenska. Körkort och tillgång till bil är en fördel. Det är viktigt att din inställning och dina värderingar går hand i hand med Orklas; du är modig, inspirerande och pålitlig! Viktigt för tjänsten är: - Flexibel i såväl tider som arbetsuppgifter. - Du behöver ha fyllt 18 år. - Att du studerar eller har någon annan huvudsaklig sysselsättning. - Tillgänglig att arbeta förmiddags-, eftermiddags-, och nattskift. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Orkla Orkla Foods Sverige tillagar mat och dryck i Sverige med kärlek och omtanke om människor, hav och land. Våra varumärken är Abba, Kalles, Felix, BOB, Ekströms, Risifrutti, Grandiosa, Önos, Kung Gustaf, FUN Light, Grebbestads, JOKK, Den Gamle Fabrik, Ejderns, Svennes, Hållö, Lucullus, Limfjord, Anamma, Krögarklass, Liva Energi och Paulúns. Vi har en omsättning på cirka 6 miljarder kronor och har runt 1 500 anställda i Malmö, Eslöv, Fågelmara, Kumla, Kungshamn, Tollarp, Uddevalla (lager), Vansbro och Örebro. Vår vision är att vi ska vara "Din vän i vardagen" genom att leva upp till våra värdeord – modig, pålitlig och inspirerande. Orkla Foods Sverige ingår i den norska koncernen Orkla som är noterat på Oslobörsen. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Evelina Hjortskog via [email protected]. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Till vår kund i Dalby söker vi nu ny personal till ett team av personliga assistenter. Vi söker personal till två tjänster, en på ca 95% och en på ca 75%. Kunden som söker nya personliga assistenter har ALS och är i behov av hjälp med all omvårdnad, handräckning och förflyttning. I denna grupp arbetar assistenter under dygnets alla timmar med dubbelbemanning en stor del av dagen. Kunden önskar leva ett så aktivt liv som möjligt och har en anpassad bil för att kunna transportera sig, körkort är därför ett krav. Han kommunicerar självständigt och berättar vad han önskar hjälp med. Du behöver inte ha arbetat som personlig assistent tidigare men du behöver vara lyhörd och alert. Du kommer att arbeta i en familj där du är en viktig pusselbit för att få vardagen att fungera. Tjänsterna innefattar arbetspass dag, kväll och helg med arbete varannan helg. Ni som blir aktuella för tjänsterna kommer att ha fasta tider på schema. Då vi söker två personer finns det en viss flexibilitet vad gäller schemaläggningen. Vi tillämpar löpande urval varpå tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sundholmen Personlig Assistans AB är ett personligt assistansbolag med mer än 20 års samlad erfarenhet inom branschen. Vårt mål är att erbjuda en individuellt utformad, personlig och professionell helhetslösning inom personlig assistans. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs och vi lägger stor vikt vid att vara en god arbetsgivare. Vi månar om goda anställningsvillkor och en trygg arbetsmiljö och är anslutna till kollektivavtal Bransch G – Personlig Assistans.
Gör skillnad på riktigt – bli en del av vårt hemgångsteam eller vår nattpatrull inom hemvården! Vi söker nu passionerade undersköterskor som vill arbeta i hemgångsteamet eller på natten och ge omsorg av högsta kvalitet. Ditt uppdrag Hemgångsteamet - som omsorgspersonal i hemgångsteamet arbetar du med personlig omvårdnad, social omsorg, HSL-insatser samt coachande vardagsrehabilitering i ordinärt boende (hemvården) för personer som skrivs ut från sjukhuset. Du kommer arbeta nära andra hemvårdsteam och arbetet leds delvis av teamets legitimerade personal. För att transportera sig mellan brukarna använder man sig av tjänstebil och tjänstecykel. Enheten har arbetspass förlagda på både dag, kväll samt helg. Nattpatrullen - i nattpatrullen är man 5st personal per natt och arbetet innebär att ge en god omvårdnad och trygghet till våra brukare nattetid. Arbetet innebär n del ensamarbete vilket gör att du som söker behöver vara trygg i din yrkesroll. Under natten har man alltid tillgång till tjänstebil för att ta sig mellan brukarna. Gemensamt för de båda tjänsterna är enheternas upptagningsområde som sträcker sig över hela Eslövs kommun och stundtals kräver att man måste var beredd på långa körsträckor. Även dokumentation i journalföringssystemet LifeCare ingår i arbetet för båda tjänsterna. Din erfarenhet • är utbildad undersköterska med godkända betyg eller har pågående sjuksköterske- eller läkarutbildning • har i någon utsträckning arbetat inom hemvård de senaste åren • innehar B-körkort för manuell växellåda och kan cykla • behärskar det svenska språket både i tal och skrift, samt har god läsförståelse • har god datorvana och goda kunskaper i mobilanvändning Meriterande är; • erfarenhet av arbete med rehabilitering • erfarenhet av arbete på natten inom hemvård För att kunna anställas som undersköterska behöver du kunna uppvisa intyget "skyddad yrkestitel" från Socialstyrelsen. Är det här du? • Som person är du engagerad och har ett gott bemötande mot alla du möter. • Trygg i din roll och har förmåga att skilja på sak och person. • Samarbetsorienterad och kan anpassa dig för att nå gemensamma mål. • Kreativ och finner nya lösningar på gamla problem. • Hanterar stress på ett konstruktivt sätt och bibehåller ett gott humör även vid motgångar Vi erbjuder • Alla våra sommarvikarier ersättning för Skånetrafikens sommarbiljett, detta mot att du som sommarvikarie har fullföljt ditt sommarschema. • Valmöjlighet att vara månadsanställd över sommaren eller timvikarie med sommarschema. • En god introduktion som ger dig förutsättningarna för att känna dig trygg i arbetet. • Ett varierande arbete med många hjälpsamma kollegor och härliga brukare. Om arbetsplatsen Hemgångsteamet är en specialiserad enhet för brukare som skrivs ut från sjukhuset med behov av stöd och omsorg. Just nu söker hemgångsteamet sommarvikarier som har stort intresse och engagemang av att arbeta rehabiliterande, stödjande och coachande. Nattpatrullen arbetar över hela Eslövs kommuns hemvårdsområden för att hjälpa brukarna med den omvårdnad som de beviljade nattetid. Välkommen till Eslöv - där hjärta, framtidstro och våra värdeord: engagemang, nyskapande och allas lika värde genomsyrar allt vi gör. Varmt välkommen med din ansökan. Övrigt I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval, vilket innebär att vi fortlöpande utvärderar ansökningar. Tio goda anledningar till att välja oss som arbetsgivare. Ta del av det och läs mer om hur det är att arbeta i Eslövs kommun på vår hemsida; https://eslov.se/arbete-och-arbetsmarknad/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare/ För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma support 0771-693 693 Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i Kontaktcenter på Gröna Torg 2. Märk din ansökan med Rekryteringsavdelningen och annonsens referensnummer. Eslövs kommun begär utdrag ur belastningsregistret vid nyanställningar av medarbetare som ska arbeta i brukarens hem. Blir du aktuell för anställning ska du vara beredd att uppvisa följande utdrag från belastningsregistret: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/)
Är du en kreativ och musikalisk person som vill ha ett glädjefyllt och meningsfullt arbete? Har du lätt för att se det positiva och få andra att känna sig viktiga? Då är det kanske dig vi söker! Ditt uppdrag Kulturgruppen är en daglig verksamhet med musik-, dans-, teater- och konst för vuxna med funktionsvariationer inom LSS (lagen om stöd och service). Verksamheten arbetar för att deltagarna ska ha en meningsfull sysselsättning och att synliggöra målgruppen i samhället. På kulturgruppen skapas en kreativ och inspirerande miljö där vi fokuserar på glädje, gemenskap och utveckling, det kan handla om dagliga musiksamlingar där vi övar på vår repertoar inför framträdanden eller förberedelse inför boken som skrivits och ska lanseras, tavlorna som målats eller teatern som ska uppträdas, eller vem vet - kanske frigörande dans. Här finns utrymme för kreativitet i alla former! Som handledare hos oss får du arbeta med varierande och spännande uppgifter. Du planerar och leder de olika aktiviteterna under dagen tillsammans med din kollega. Kulturgruppen har funnits i många år men i samband med att våra två stödassistenter nu går i pension samtidigt tar vi ett omtag om verksamheten och stort utrymme finns för att skapa nytt och forma verksamheten. På musiksamlingarna är du både med och sjunger och spelar kompinstrument, samt engagerar deltagarna. Du bidrar dessutom till våra andra aktiviteter som skapande, dans och olika projekt. I det dagliga arbetet är du med och inspirerar, stöttar och utvecklar både dig själv, dina kollegor och våra deltagare. Arbetet innebär även att motivera deltagarna, utföra praktiska uppgifter kopplade till kök och lokaler samt bistå med omsorgsarbete vid behov. Social dokumentation och arbete med nätverket kring våra deltagare är också en del av det dagliga arbetet. Som stödassistent inom Daglig verksamhet arbetar du i gruppen och tillsammans är ni ett team under dagen. Din erfarenhet • Förmåga att utöva minst ett kreativt uttrycksätt inom musik och kultur. • Beredd att stötta andra kollegor i andra Daglig verksamhetsgrupper med musik och sång. • Erfarenhet av målgruppen inom verksamhet funktionsnedsättning. Meriterande är: • Jag har erfarenhet av sång till exempel i kör eller likande gärna i utövande och lärande. • Jag spelar minst ett instrument. • Jag har erfarenhet av dans gärna i utövande och lärande. • Jag har erfarenhet av konst gärna i utövande och lärande. • Jag har erfarenhet av teater gärna i utövande och lärande. • Jag kan leda skapande aktiviteter och vara bekväm med leda gruppen inför publik. • Jag är intresserad av media och digitala uttryckssätt. Är det här du? Vi söker dig som har kunskap och/eller erfarenhet av arbete med målgruppen. Ett bra bemötande och förhållningssätt samt en god samarbetsförmåga. Då verksamheten kommer att bygga vidare med ny personal söker vi er som trivs med att arbeta med utveckling och som har ett lösningsfokuserat synsätt. Förmåga att jobba såväl i grupp som individuellt är ett krav! Förmåga att kunna utöva minst ett kreativt uttrycksätt är en förutsättning för tjänsten och du ska också vara beredd att stötta andra kollegor i andra Daglig verksamhetsgrupper med musik och sång. Vi erbjuder • Vi erbjuder dig en arbetsplats med en positiv jobbkultur. • Vi testar och utmanar, vi tänker nytt och tar verksamheten till nya nivåer. • Att arbeta med frihet under ansvar stärker oss i vår roll. • Tillsammans är vi möjliggörare. • Som handledare hos oss får du arbeta med varierande och spännande uppgifter. Om arbetsplatsen Visste du att Daglig verksamhet i Eslövs Kommun har ett tjugotal enheter? Daglig verksamhet inom LSS arbetar med att ge förutsättningar för goda levnadsförhållanden till den som behöver stöd enligt LSS. Övrigt I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval, vilket innebär att vi fortlöpande utvärderar ansökningar. Alla ansökningar beaktas och ingen kommer bli anställd innan annonsen löper ut. Tio goda anledningar till att välja oss som arbetsgivare. Ta del av det och läs mer om hur det är att arbeta i Eslövs kommun på vår hemsida; https://eslov.se/arbete-och-arbetsmarknad/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare/ För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma support 0771-693 693 Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i Kontaktcenter på Gröna Torg 2. Märk din ansökan med Rekryteringsavdelningen och annonsens referensnummer. Enligt Lag (2013:852) om registerkontroll skall du vara beredd att lämna ett registerutdrag (högst ett år gammalt) ur polisens belastningsregister. Utdraget beställs av den arbetssökande själv från Rikspolisstyrelsen. Blankett kan hämtas på www.polisen.se eller på närmsta polisstation. Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt.
Om jobbet Arbetsuppgifterna består av städning hos företag och och vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt och som tycker om att arbeta med service. Nu söker vi dig som vill jobba med städning! Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba som lokalvårdare, men framförallt är det viktigt att du tycker om att arbeta med service. Som person är du noggrann, ansvarsfull och positiv. Du behärskar svenska språket i tal och skrift. 28 timmar i veckan
Om Processbemanning AB: Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Är du på jakt efter extrajobb och har erfarenhet från industrin? Vi söker nu dig som har en annan sysselsättning på minst 50% - t.ex. studier, ett deltidsjobb eller eget företag. Om tjänsten: Som extraarbetare kommer du att ingå i en konsultpool och få förfrågan om att jobba vid behov. Arbetsuppgifterna är varierande och kommer framförallt att innefatta kavlitetskontrollering, maskinhantering, truckkörning samt paketering. Vi söker någon som har möjlighet att arbeta hela arbetsdagar (8h-pass) mellan 1-3 dagar i veckan. Företaget arbetar 3-skift vilket innebär att det kan förekomma arbetspass på både förmiddag eftermiddag och natt. Befattning: Operatör Omfattning: Behovsanställning, långsiktigt (6-12 månader) Vem är du? Tjänsten ställer krav på att du som sökande är flexibel, ansvarstagande och noggrann. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att jobba i produktion och inte har något emot ett fysiskt krävande arbete. Vissa arbetsmoment kan nämligen vara tunga och innefatta repetitiva rörelser. Uppdraget är långsiktigt varpå det krävs att du kan påvisa en sysselsättning på minst 50% i 6-12 månader framöver. Vi ser att du kan arbeta minst två pass i veckan. Krav för tjänsten: * Körkort och tillgång till bil * Arbetserfarenhet inom produktion eller lager * Du måste kunna påvisa intyg på en annan sysselsättning (minst 50%) - t.ex. studier eller en delstidsanställning Meriterande för tjänsten: * Truckkort A/B Låter detta intressant? Varmt välkommen att skicka in en ansökan! Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Processbemanning på 042-210 299 (öppettider: vardagar kl. 08-17). Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se - där hittar du även våra övriga lediga tjänster!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 20 jobb