Farmaceut till DOZ Apotek i Eslöv på deltid 75%

DOZ Apotek i Eslöv söker en serviceinriktad farmaceut som brinner för rådgivning och att bidra till människors hälsa. Trivs du i en roll där du möter mycket kunder? Sök då jobbet som farmaceut hos oss redan idag! Arbetsuppgifter I rollen som farmaceut arbetar du omväxlande med recepthantering, kvalificerad rådgivning av läkemedel och i egenvården, försäljning samt kvalitetsarbete. Du har en viktig roll i apoteket då du genom din kompetens bidrar med att ge bästa råd till våra kunder. En stor del av arbetet handlar om att skapa goda kundrelationer, ge service och arbeta med försäljning. Apotekets öppettider är: vardagar kl. 09:00-18:00, lördagar kl. 09:00-16:00, söndagar 11:00-16:00. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie och som gärna vill skapa goda relationer både till kunder och kollegor. Har du tidigare erfarenhet av arbete som farmaceut i apotek är det meriterande men inte ett krav. Personliga egenskaper Som person trivs du med rådgivning både vid recepthantering och i egenvården och det är viktigt för dig att varje enskild kund får bästa service. Du värdesätter kunskap och vill gärna dela med dig av den. Du är noggrann, ansvarsfull och nyfiken på utveckling samt drivs av att göra skillnad. Du har en god förmåga att bygga förtroendefulla relationer både med kunder och kollegor och trivs med att arbeta i team. Vi erbjuder Hos oss på DOZ Apotek får du möjligheten att vara med på en spännande resa där vi tillsammans hjälps åt att nå högre höjder, dagligen. DOZ Apotek är Sveriges nyaste apotek och vi har en vision om att alla ska få råd till en bättre hälsa och hos oss vill vi sänka trösklen till att må bra. DOZ Apotek - Råd med mera! Vår organisation präglas av korta beslutsvägar som ger dig som medarbetare möjlighet att vara med och påverka samt att utvecklas. Din personliga utveckling är viktig för oss, därför satsar vi på att alla medarbetare får den kompetensutveckling som behövs. Förutom digitala utbildningar erbjuder vi interna utbildningar inom rådgivning, egenvård, farmakoterapi, produktkunskap och ledarskap. Vi erbjuder dig möjlighet att växa med oss både på den lokala orten och inom vår internationella koncern. Tillsammans är vi Nytänkande, tar Ansvar, visar Respekt och har alltid Kunden i centrum. Låter det här som en utmaning för dig? Sök då tjänsten snarast, urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor om tjänsten, kontakta Apotekschef Inas Salameh, 070 235 95 07. Välkommen till ett apotek som vågar tänka nytt! DOZ Apotek arbetar dagligen för ett friskare Sverige. DOZ Apotek öppnade sitt första svenska apotek i Eskilstuna i februari 2010, då under namnet DocMorris, under åren 2013 – 2022 gick vi även under namnet LloydsApotek. Idag driver företaget ett 70-tal fysiska apotek runt om i landet och erbjuder en komplett e-handel med läkemedel och ett brett sortiment inom egenvård. DOZ Apotek är ett nytänkande apotek som genom rådgivning och tjänster vill inspirera till att leva ett mer hälsosamt liv. Hos DOZ Apotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som är experter inom receptbelagda läkemedel, hud och värk. DOZ Apotek är en del av CEPD N.V. (Corporation of European Pharmaceutical Distributors N.V.) ett av de ledande företagen på Europas läkemedelsmarknad, med huvudkontor i Amsterdam. CEPD grundades 2008 och förvaltar den tredje största apotekskedjan i Europa med över 1500 apotek i Polen, Litauen och Sverige.

29 april 2024
Sista ansökan:
30 juli 2024
Student sökes för IT support i Eslöv!

Är du den pålitliga personen som alltid ställer upp för dina kollegor? Är du duktig på att nätverka och älskar att grotta ner dig i olika IT problem? Missa då inte chansen att söka in som IT support till Dustin! OM TJÄNSTEN I denna roll kommer du jobba för Dustins räkning ute hos kunden i Eslöv två dagar i veckan, fyra timmar åt gången. Det kan även förekomma fler timmar vid behov! Här kommer du finnas på plats för att stötta en arbetsplats på 40 personer i olika IT ärenden som kan förekomma. Du förväntas ta dig ann olika problem, och till stöd kommer du ha en gedigen dokumentation och en service desk i ryggen! Du erbjuds - Ta del av varierande arbetsuppgifter, där du ständigt att utvecklas och lär dig mer - Du kommer att få möjlighet att arbeta med olika teknologier och system och därmed kommer du att utvecklas professionellt. - En personlig konsultchef som kommer följa din utveckling längs med resan. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Felsökning av olika system så som Microsoft paketet och Teams * Hjälpa till med hårdvara och utrustning så som installationer och omkoppling * Noggrant dokumentera förändringar och ärenden VI SÖKER DIG SOM - Är obehindrad i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Studerar just nu och har minst 1.5 år kvar - Har ett gediget intresse av IT Det är meriterande om du har - Har jobbat inom Service och/eller IT support sen tidigare - Har kunskap inom microsoft 365 - Har jobbat med ärendehantering system sen tidigare Den här rollen präglas av att du är orädd. Vi kommer lägga stor vikt i personlighetsdrag för den här tjänsten! För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: * Nätverkande * Samarbetsvillig * Kommunikativ Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas.

25 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Personlig assistent till 29-årig tjej

Vi söker dig som vill ha världens bästa jobb! Så beskriver en av de personliga assistenterna i detta team sitt arbete: "Det är roligt, givande och jag har växt väldigt mycket som person här. Det är väldigt varierande! Ena dagen är det full fart på hemmaplan eller iväg på aktiviteter - nästa dag är det soffhäng och vi snackar om allt mellan himmel och jord." Utöver att det är en otroligt social och härlig arbetsplats, görs många förflyttningar och du hjälper till med hygien, påklädning, matlagning mm. Tjejen du arbetar hos jobbar med barn och på fritiden är det ridning, simning och annat planerat. Arbetsplatsen finns i Flyinge, utanför Eslöv. Du som söker är: kvinna, 25-40 år inkännande och bra på att läsa av en annan person trygg i dig själv och dina förmågor flexibel, du kan jobba korta och långa arbetspass tillgänglig: du kan hoppa in extra vid behov rökfri djurvän (finns hund på arbetsplatsen) Det krävs att du har körkort och tillgång till bil. Tjänsten är på ca 50% men det finns goda möjligheter att få en högre tjänst. Arbetstiderna varierar under veckan. Vardagar: dagpass ca 8-16, kvälls-nattpass ca 17-7:00 eller 20-7:00. Helg: dygnspass. Det finns också några kortare pass för dubbelassistans på 4-5 timmar. Nätterna innehåller 7,5 timmar jour. Låter detta som något för dig? Intervjuer sker löpande, skriv ihop din ansökan och skicka direkt till [email protected]. Kort om Tindra Vår policy är att ge en bra och personlig service till våra uppdragsgivare med utgångspunkten att alla människor har rätt att leva ett självvalt liv, oberoende av funktionsnedsättning. Hos Tindra börjar din anställning med en tät dialog under introduktionen. Vi vill säkerställa att du trivs och utvecklas i ditt arbete. De månatliga arbetsplatsträffarna fyller en viktig funktion i din och arbetslagets fortsatta utveckling. Din anställning omfattas av Fremias kollektivavtal för personliga assistenter. Tindra är mån om sin personal och erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag till samtliga anställda. Vi vill att du stortrivs, utvecklas och stannar länge hos oss. Vill du veta mer? Läs gärna vidare på www.tindraassistans.se, ta en titt på vår Facebook, Tindra personlig assistans eller slå oss en signal.

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Engagerad stödassistent sökes

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Vi söker nu en engagerad medarbetar till en utav våra verksamheter i Stehag. En servicebostad riktad till brukare inom personkrets 1. Beskrivning av tjänsten: Tillsvidaretjänst ca 74% Arbetstider under eftermiddag/kväll/helg Tillträdesdatum 1 Juli eller enligt överenskommelse Körkort är meriterande I arbetet förväntas du bland annat: Stödja brukare efter behov, önskemål och förmåga Tillsammans med brukarna planera fritid och betydelsefulla mål för kunden som kan öka dess självständighet och tillit till sin egen förmåga Nära samarbete med externa kontakter såsom godemän, anhöriga, daglig verksamhet, habilitering, SSK och rehabpersonal etc. Utföra arbetsuppgifter på delegering från SSK Stödpersonskap Ta del utav samt föra daglig dokumentation. Kompetenser: Vi arbetar med engagemang i allt kring våra brukare, du som söker är ytterst ansvarstagande och har ett genuint intresse för målgruppen. Du stöttar, motiverar och uppmuntrar personerna du arbetar med och hjälper dem till goda och självständiga liv. Tillsammans gör ni praktiska saker i vardagen som ex att träna på vardagliga ting. Du är lugn, stabil och kan hålla ett realistiskt perspektiv på situationer som uppkommer i det dagliga arbetet. Du har en problemlösande analysförmåga, du arbetar bra med komplexa frågor och kan snabbt analysera situationer och fatta beslut. Du har en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört sätt samt trivs med att samverka med andra professioner, ständigt med individen i fokus. Du har avslutat gymnasieprogram med yrkesexamen inom barn och fritidsprogrammet alternativt vård och omsorgsprogrammet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har erfarenhet av målgruppen, lågaffektivt bemötande och att arbeta med tydliggörande pedagogik. Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra brukare. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Om Attendo Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation, är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att utvecklas. All vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder i vardagen där vi visar att vi bryr oss om varandra. På Attendo kallar vid det med hjärta för omsorg. Attendos ledord är Omtanke, Engagemang ochKompetens. Vi går igenom ansökningarna löpande. Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!

8 april 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Engagerad stödassistent sökes

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Vi söker nu en engagerad medarbetar till en utav våra verksamheter i Stehag. En servicebostad riktad till brukare inom personkrets 1. Beskrivning av tjänsten: Tillsvidaretjänst ca 74% Arbetstider under eftermiddag/kväll/helg Tillträdesdatum 1 Juli eller enligt överenskommelse Körkort är meriterande I arbetet förväntas du bland annat: Stödja brukare efter behov, önskemål och förmåga Tillsammans med brukarna planera fritid och betydelsefulla mål för kunden som kan öka dess självständighet och tillit till sin egen förmåga Nära samarbete med externa kontakter såsom godemän, anhöriga, daglig verksamhet, habilitering, SSK och rehabpersonal etc. Utföra arbetsuppgifter på delegering från SSK Stödpersonskap Ta del utav samt föra daglig dokumentation. Kompetenser: Vi arbetar med engagemang i allt kring våra brukare, du som söker är ytterst ansvarstagande och har ett genuint intresse för målgruppen. Du stöttar, motiverar och uppmuntrar personerna du arbetar med och hjälper dem till goda och självständiga liv. Tillsammans gör ni praktiska saker i vardagen som ex att träna på vardagliga ting. Du är lugn, stabil och kan hålla ett realistiskt perspektiv på situationer som uppkommer i det dagliga arbetet. Du har en problemlösande analysförmåga, du arbetar bra med komplexa frågor och kan snabbt analysera situationer och fatta beslut. Du har en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört sätt samt trivs med att samverka med andra professioner, ständigt med individen i fokus. Du har avslutat gymnasieprogram med yrkesexamen inom barn och fritidsprogrammet alternativt vård och omsorgsprogrammet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har erfarenhet av målgruppen, lågaffektivt bemötande och att arbeta med tydliggörande pedagogik. Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra brukare. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Om Attendo Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation, är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att utvecklas. All vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder i vardagen där vi visar att vi bryr oss om varandra. På Attendo kallar vid det med hjärta för omsorg. Attendos ledord är Omtanke, Engagemang ochKompetens. Vi går igenom ansökningarna löpande. Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!

5 april 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Stödassistent - Bli en del av oss!

Vi söker nu sommarvikarier till våra LSS-verksamheter i Stehag. Våra verksamheter riktar sig till brukare inom personkrets 1. Beskrivning av tjänsten: Sommarvikariat Juni-Augusti Arbetstider under dag/kväll/helg/natt Tillträdesdatum enligt överenskommelse Körkort är meriterande I arbetet förväntas du: Stödja brukare efter behov, önskemål och förmåga Tillsammans med brukarenplanera fritid och betydelsefulla mål för brukaren som kan öka dess självständighet och tillit till sin egen förmåga Ha ett nära samarbete med externa kontakter såsom godemän, anhöriga, daglig verksamhet, SSK och rehabpersonal etc. Utföra delegerade HSL-uppgifter Ta del utav och föra dokumentation i det dagliga arbetet Kompetenser: Vi arbetar med engagemang i allt kring våra brukare, du som söker är ytterst ansvarstagande och har ett genuint intresse för målgruppen. Du stöttar, motiverar och uppmuntrar personerna du arbetar med och hjälper dem till goda och självständiga liv. Tillsammans gör ni praktiska saker i vardagen som ex att träna på vardagliga ting. Du är relationsskapande och har god förmåga att etablera nya kontakt. Du är lugn, stabil och kan hålla ett realistiskt perspektiv på situationer som uppkommer i det dagliga arbetet. Du har en problemlösande analysförmåga, du arbetar bra med komplexa frågor och kan snabbt analysera situationer och fatta beslut. Du har en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört sätt samt trivs med att samverka med andra professioner, ständigt med individen i fokus. Du har avslutat gymnasieprogram med yrkesexamen inom barn och fritidsprogrammet alternativt vård och omsorgsprogrammet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har erfarenhet av målgruppen. Meriterande om du har erfarenhet utav lågaffektivt bemötande och tydliggörande pedagogik utifrån TEACCH. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Om Attendo Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation, är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att utvecklas. All vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder i vardagen där vi visar att vi bryr oss om varandra. På Attendo kallar vid det med hjärta för omsorg. Attendos ledord är Omtanke, Engagemang ochKompetens. Vi går igenom ansökningarna löpande. Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!

27 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Städare till Eslöv & Hörby

Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Eslöv & Hörby. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: - Dammsuga och damma - Moppa golv och rengöra ytor - Piffa och ge kunden det där lilla extra med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor - självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen - bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… - Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska - Har körkort och tillgång till egen bil - Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: - Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering: Eslöv & Hörby Anställning: 50-75% med 6 månader provanställning Tillträde: Intervjuer sker löpande Lön: Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Eslövs kommun söker semester-, och timvikarier inom personlig assistans

Med hjärta, framtidstro och våra värdeord - engagemang, nyskapande och allas lika värde - arbetar vi tillsammans för att skapa resultat och nå vår vision; Skånes bästa kommun att bo och verka i 2025. För Eslövs kommun är det viktigt att du som medarbetare är delaktig, trivs och utvecklas. Du ska få de bästa förutsättningarna för att kunna göra ett bra jobb. Det är då vi växer och skapar resultat tillsammans. Eslövs kommun eftersträvar mångfald och värdesätter de kvaliteter som det tillför verksamheten att ha medarbetare av varierande åldrar, sexuell läggning, etnisk och kulturell bakgrund, alla kön och funktioner. Vi söker nu dig som vill arbeta som semester-, och timvikarie inom personlig assistans. ARBETSUPPGIFTER Som personlig assistent kommer du hjälpa brukare i deras vardagliga liv. Det innebär att du fungerar som brukarens förlängda arm och hjälper till med exempelvis personlig hygien, av-, och påklädning, stöttning vid socialt samspel samt andra saker som är primära för att deras vardag ska fungera. I arbetet ingår viss dokumentation. Våra tre värdeord engagemang, nyskapande och allas lika värde fungerar som riktlinjer i vårt dagliga arbete. Som vikarie täcker du upp vid ordinarie personals frånvaro eller vid kortare semestervikariat, vilket innebär att du kommer arbeta hos flera olika brukare. Arbetstiderna varierar och kan vara förlagda på dag, kväll, sovande jour, vaken natt och helg. Rökning och husdjur förekommer hos en del av våra brukare. KVALIFIKATIONER För att bli aktuell för en anställning hos oss krävs: • Att du ska ha fyllt 18 år. • Att du kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. Meriterande är: • Tidigare erfarenhet av arbete inom personlig assistans eller arbete med personer som har funktionsnedsättning. • B-körkort och tillgång till bil eftersom några av våra brukare bor utanför Eslöv. Som person ser vi att du är flexibel och uppmärksam på brukarnas behov. Du har ett genuint intresse av att arbeta med människor och har en positiv människosyn. Målet för oss är att våra brukare ska känna trygghet i sin vardag och få det stöd och hjälp de behöver. Vi ser därför vikten av att du är engagerad, trygg i dig själv, noggrann i utförandet av dina arbetssysslor och kan ta egna initiativ. Vidare har du bra samarbetsförmåga, ett positivt förhållningssätt och gott bemötande till alla du träffar i ditt arbete. Andra viktiga egenskaper är att du är ansvarsfull då du arbetar ensam och kan tvingas fatta självständiga beslut i varierande situationer. Brukarna du arbetar för ska vara delaktiga i insatser som görs, vilket ibland innebär att de behöver lite extra tid på sig. Det ställer krav på tålamod och förståelse. Intervjuer kommer att hållas löpande samtidigt som vi kommer ta alla sökande i beaktande. Vid eventuell anställning kommer du behöva visa upp följande utdrag från belastningsregistret. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Vi ser fram emot din ansökan! ÖVRIGT I Eslövs kommuns arbetsgivarerbjudande har vi sammanställt tio goda anledningar till att välja oss som arbetsgivare. Ta del av det och läs mer om hur det är att arbeta i Eslövs kommun på vår hemsida; https://eslov.se/arbete-och-arbetsmarknad/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare/ För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vid problem med ansökan var god kontakta Visma support 0771-693 693 Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i Kontaktcenter på Gröna Torg 2. Märk din ansökan med Rekryteringsavdelningen och annonsens referensnummer. Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt.

13 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Säljledare - Ica Kvantum Eslöv

MRC Bemanning söker en Säljledare för kunds räkning i Eslöv! Brinner du för försäljning, och är du en person som värdesätter god kundservice och har en förmåga att hitta lösningar? Vi letar efter dig som har tidigare erfarenhet inom liknande roller och som vill ta dig an en ny utmaning hos Ica Kvantum Eslöv. Tjänstebeskrivning: Som säljledare för chark, packat pålägg och ost kommer du att ha en nyckelroll i att lyfta vår avdelning till nya höjder. Du kommer att ha ansvar för inköp, sortiment och planering, i nära samarbete med vår Försäljningschef. Personliga egenskaper: - Tar egna initiativ och inte väntar på instruktioner utan aktivt söker efter sätt att förbättra avdelningen och öka försäljningen. - Förmågan att hantera förändringar och anpassa sig till olika situationer och krav som kan uppstå i en dynamisk arbetsmiljö. - En stark kommunikatör som kan effektivt samarbeta med både kollegor och kunder, samt tydligt förmedla mål och förväntningar till teamet. - Förmågan att arbeta självständigt och ta ansvar för uppgifter och projekt. - En positiv och entusiastisk inställning till arbete och teamet, som kan bidra till en motiverande och energifylld arbetsmiljö. Kvalifikationer: Vi söker dig som brinner för butik. Du är en person som ständigt strävar efter personlig utveckling och har grundläggande kunskaper inom butiksekonomi. Att arbeta i ett högt tempo är något du trivs med, och du har förmågan att organisera och samarbeta effektivt i grupp. För att passa in i rollen som Säljledare ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet från liknande arbete. Krav är att du har utbildning inom Min Butik samt A&B, och kunskaper inom köttberedning. Du bör ha arbetat några år inom branschen och haft ansvar tidigare. Vi tror att du är en person som drivs av försäljning och som strävar efter att skapa god lönsamhet. Att kunna prioritera uppgifter och att arbeta i ett högt tempo är egenskaper vi värdesätter. Dessutom ser vi att du har tidigare erfarenhet av ledarskap och att du naturligt tar ledarrollen. Som person är du positiv, engagerad, initiativrik och har en stark servicekänsla. Anställningsvillkor: Omfattning: 34 timmar per vecka, med möjlighet till jourarbete. Tillträde: Enligt överenskommelse. Om oss: MRC Bemanning är en rekryterings och bemannings-firma inom dagligvaruhandeln som söker engagerade och kompetenta kandidater för våra kunders behov. Vi sätter kunden i fokus och strävar efter att skapa en positiv och utvecklande arbetsmiljö för våra medarbetare. Så ansöker du: Vi genomför intervjuer löpande, så skicka in din ansökan utan att vänta. Om du känner att du matchar beskrivningen så uppmanar vi dig att söka redan idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta vår rekryterare, Gunilla Hägerklint, på [email protected] Välkommen med din ansökan!

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Roligt och socialt extrajobb i butik!

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Våra duktiga Produktambassadörer jobbar med att bjuda butikens kunder på varsitt smakprov av dagens produkt, vilket kan vara allt ifrån juice till en ingrediens i ett smarrigt recept. Jobbet är superkul för dig som älskar att prata med människor! Vill du ha ett flexibelt och roligt extrajobb som Produktambassadör så läs vidare och ansök sedan genom att klicka på "Skicka ansökan" (du behöver inget cv - utan du ansöker genom att besvara ett par frågor) Vi söker dig som - Är över 18 år - Är social och utåtriktad - Har jobbat med sälj, event eller service tidigare - Har ett intresse för marknadsföring - Har ett intresse för det som säljs i matbutiker - Är trevlig, pigg, serviceminded, ödmjuk, flexibel & självständig - Håller vad du lovar - Är en duktig problemlösare - Kan jobba sista fredagen varje månad mellan kl 10-18 eller 11-19 (minsta krav) Meriterande om du dessutom… - Har körkort och egen bil - Har jobbat i livsmedelsbutik - Är tillgänglig för jobb på torsdagar och fredagar mellan kl 10-18 eller 11-19 & lördagar kl 10-15. Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt och flexibelt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön, olycksfallsförsäkring & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och exponering. Var det dig vi beskrev så ansök med dina kontaktuppgifter samt svara på ett par snabba frågor så kontaktar vi dig ifall du är den vi söker. Stort Lycka till!

7 februari 2024
Sista ansökan:
26 juli 2024