Lediga deltidsjobb i Gislaved
Det finns totalt 15 lediga deltidsjobb att söka i Gislaved
Vill du känna dig behövd, få nya utmaningar och ha en meningsfull vardag? Då är det dig jag söker! För drygt sju år sedan fick jag en hjärnblödning, som slog ut mig fysiskt, men inte mentalt. I början hade jag inget tal alls. Jag har jobbat tillbaka talet, men det är fortfarande lite otydligt. Rörligheten är nedsatt och jag använder rullstol men jag har gjort otroliga framsteg, långt bortom de prognoser som jag fick under de första månaderna. Jag är 46 år, gift och vi har fyra flickor, 17, 14, 12 och 9 år gamla. Vi bor i en villa i Gislaved, Småland. Jag har tvingats byta ut mitt arbete som högstadielärare, mot rehabilitering av mig själv. Det innebär att jag tränar i form av sjukgymnastik, arbetsterapi, gymmet och logopeden. Jag kommer även ett par gånger iväg på rehabresor till Spanien och även till Marstrand. Det är därför ett måste att du har B-körkort, så att du kan hjälpa mig att köra till de olika aktiviteterna i Sverige. Jag har även goda möjligheter till att träna hemma. Det är viktigt att du som assistent är flexibel då jag många gånger behöver ha med mig min assistent på olika aktiviteter, tex till Marstrand. Mina stora intressen är matlagning, bakning och familjen. Det viktigaste för mig är att vi kommer bra överens, trivs tillsammans och att du har ett pedagogiskt sinne. Du ska ha förmågan att pusha och driva på, så att jag ständigt utmanas och tvingas att göra framsteg. Tveka inte att höra av dig om du är intresserad av denna utmaning, och vill vara med på min resa tillbaka till ett självständigt liv. Just nu söker jag en assistent som kan arbeta minst 50% på schema, chans till större omfattning finns efter överenskommelse. Arbetstider: 06.30-17.00 vardagar. Min assistans utförs dagar, kvällar och helger, övernattning hos kunden förekommer vid behov och överenskommelse. Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete. Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare. Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjligheten att växa! Krav: Körkort: * B (Personbil)
Nu söker vi dig som vill jobba som nattdistributör vid behov i Gislaved! Trivs du med fysiskt tungt arbete och att arbeta utomhus i olika väder? Är du ansvarsfull, noggrann och föredrar att arbeta på natten? Då är du kanske rätt person för oss. Som nattdistributör har du en mycket viktig roll och ansvarar för att dela ut morgontidningar, e-handelspaket och andra försändelser till mottagare i alla typer av boenden och företag inom utlovad tid. Arbetet är fysiskt krävande och vi har stora områden där distribution bland annat sker i trapphus utan hiss. Du arbetar inom ett tilldelat område den specifika natten. Om tjänsten: Anställningsform: Behovsanställning Schema: Veckodagar måndag till lördag. Start: Omgående Fordon/hjälpmedel: Distributionen sker med företagsbil eller paxster. För att köra företagsbil eller paxster krävs EU/SV B-körkort. Timlön enligt kollektivavtal med ingångslön på 157,17 kr/h och ett OB mellan 11-32 kr/h, tillämpad lönestege enligt kollektivavtal. Du måste även ha möjlighet att stanna vid oförutsedd händelse, som senast till 07.30 på vardagar och 08.30 på helger. Vi söker dig som är noggrann, kan ta ansvar för din arbetstid och trivs både i ditt eget sällskap och tillsammans med andra. Distributörsjobbet passar många. Bland våra medarbetare finns exempelvis studenter, pensionärer, entreprenörer och andra som vill ha en huvudsaklig eller extra inkomst och vi hälsar gärna dig välkommen till ditt första jobb! Krav – för att kunna jobba hos oss måste du: - Vara minst 18 år - Inneha ett personnummer eller samordningsnummer - Ha ett giltigt arbetstillstånd - Ha goda kunskaper i svenska eller engelska - Ha förmåga att navigera i olika applikationer i en smartphone - Ha ett EU/SV B-körkort. Vi är Bonway Genom sammanslagningen av fyra distributionsbolag har Bonway blivit Sveriges största utbärningsbolag, med huvudkontor i Malmö och som en del av Bonnier News. Vi distribuerar tidningar och paket främst under natten, nästan alla dagar i veckan. Som en ledande aktör inom logistik har vi en stark position inom last-mile distribution och rikstäckande logistik. Med över 150 års erfarenhet av tidningsdistribution har vi framgångsrikt expanderat vår verksamhet till paketdistribution, ett område som växer snabbt. Vi har ett framgångsrikt partnerskap med Early Bird, en ledande aktör inom paketleveranser i Sverige. På Bonway är vi engagerade i hållbara logistik- och distributionslösningar och arbetar mot att bli helt utsläppsfria. Jämlikhet och inkludering är grundläggande värderingar för oss, och vi strävar efter att skapa en öppen och inkluderande arbetsmiljö. Vi välkomnar mångfald och arbetar tillsammans för att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Bonways absolut främsta tillgång är våra 1 750 medarbetare! Vi hälsar dig välkommen att bli en del av vårt team.
Vill du jobba och träna samtidigt i sommar? Jobba hos oss som nattdistributör! Vill du vara ute och jobba på natten när trafiken är lugn? Trivs du med ett fysiskt aktivt arbete och att vara utomhus i olika typer av väder? Arbetet som nattdistributör är ett självständigt arbete med utdelning av morgontidningar, magasin och paket. Vi söker cirka 3 stycken distributörer som är ansvarsfulla, noggranna och föredrar att arbeta på natten! Distributionen sker med våra hjälpmedel och företagsfordon Paxster (mopedbil) och företagsbil, svenskt eller EU-körkort med B-behörighet krävs. Om tjänsten Schema: Arbete måndag - lördag, 3-6 nätter i veckan (främst natt mot tisdag, torsdag, lördag) Arbetstid: mellan ca 00.30 - 06.00 Sysselsättningsgrad: 40-70% Anställningsform: Sommarvikariat 3 månader, 2025-06-01 tom 2025-08-31 Start: Mitten/slutet maj med utbildning på hjälpmedel/fordon och upplärningsnätter Lön: Timlön enligt kollektivavtal på 157,17 kr/h och ett OB mellan 11-32 kr/h Du behöver ha möjlighet att stanna kvar och jobba vid oförutsedda händelser, som senast till 07.30 på vardagar och 08.30 på helger. Som nattdistributör har du en mycket viktig roll och ansvarar för att dela ut morgontidningar, e-handelspaket och andra försändelser till mottagare i alla typer av boenden och företag inom utlovad tid. Arbetet är fysiskt krävande och vi har stora områden där distribution bland annat sker i trapphus utan hiss. Du arbetar inom ett tilldelat område den specifika natten. Vår verksamhet pågår 7 nätter i veckan och du behöver kunna arbeta helg (lördag & söndag) för att komma att bli aktuell för en tjänst hos oss. Stor möjlighet finns till förlängd anställning efter sommaren! Vi söker dig som är noggrann, kan ta ansvar för din arbetstid och trivs både i ditt eget sällskap och tillsammans med andra. Distributörsjobbet passar många. Bland våra medarbetare finns exempelvis studenter, pensionärer, entreprenörer och andra som vill ha en huvudsaklig eller extra inkomst och vi hälsar gärna dig välkommen till ditt första jobb! Krav – för att kunna jobba hos oss måste du: - Vara minst 18 år - Inneha ett personnummer eller samordningsnummer - Ha ett giltigt arbetstillstånd - Ha goda kunskaper i svenska eller engelska - Förmåga att navigera i olika applikationer i en smartphone - Tycka om fysiskt tungt arbete i alla väderlekar samt vara bekväm att jobba i ett högt tempo samt inte rädd för att röra dig i trappor både uppför och nerför - Ha möjlighet att arbeta helg (natt mot lördag och söndag) - Ha svenskt eller EU-körkort med B-behörighet Övrig information Vi på Bonway eftersträvar jämställdhet och mångfald och värdesätter sökande med skilda bakgrunder och erfarenheter. Timlön och förmåner sker enligt Svenska Transportarbetareförbundets kollektivavtal för tidningsdistribution. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att söka! Anställningen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper! Vi ser fram emot din ansökan! Vi är Bonway Genom sammanslagningen av fyra distributionsbolag har Bonway blivit Sveriges största utbärningsbolag, med huvudkontor i Malmö och som en del av Bonnier News. Vi distribuerar tidningar och paket främst under natten, nästan alla dagar i veckan. Som en ledande aktör inom logistik har vi en stark position inom last-mile distribution och rikstäckande logistik. Med över 150 års erfarenhet av tidningsdistribution har vi framgångsrikt expanderat vår verksamhet till paketdistribution, ett område som växer snabbt. Vi har ett framgångsrikt partnerskap med Early Bird, en ledande aktör inom paketleveranser i Sverige. På Bonway är vi engagerade i hållbara logistik- och distributionslösningar och arbetar mot att bli helt utsläppsfria. Jämlikhet och inkludering är grundläggande värderingar för oss, och vi strävar efter att skapa en öppen och inkluderande arbetsmiljö. Vi välkomnar mångfald och arbetar tillsammans för att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Bonways absolut främsta tillgång är våra 1 750 medarbetare! Vi hälsar dig välkommen att bli en del av vårt team.
Arken Zoo är en rikstäckande kedja inom zoobutiksbranschen som driver centralägda butiker. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren och vi fortsätter att expandera och varumärket Arken Zoo stärks kontinuerligt. I våra butiker har vi ett noga utvalt sortiment till många olika typer av husdjur. Vi älskar djur och våra kärnvärden är kärlek, kunskap och kvalitet. Om anställningen Vi utökar just nu vårt servicekoncept och söker därför efter nya hundfrisörer. Arken Zoo har toppfräscha lokaler anpassade för verksamheten och ligger i direkt anslutning till butiken, det betyder att du har potentiella kunder på tröskeln från dag ett. Arken Zoo är Sveriges största husdjurskedja med butiker i hela landet. Vi söker dig som vill driva eget företag som hundfrisör med franchisekoncept i ett lönsamt och snabbt växande företag. Alternativt arbeta som anställd. Tjänsten är förlagd till Arken Zoos butik i Gislaved. Vid franchisesamarbete planerar du din arbetstid i samråd med butikschef utefter butikens öppettider. Ersättning enligt bolagets gällande samarbetsavtal. Vid anställning är tjänsten på deltid eller heltid, slutgiltig anställningsgrad sätts i dialog mellan anställd och butikschef. Anställningen inleds med 6 månaders provanställning. Som anställd gäller avtal och lön mm. enligt Handels kollektivavtal. Arbetstider, dag och kväll efter schema. Tillträde Enligt överenskommelse Arbetsuppgifter Som utbildad hundfrisör driver du ditt eget företag under ett franchisesamarbete. Genom vårt franchisekoncept kan du fokusera på ditt yrke, och låta oss hjälpa dig med många andra delar som det innebär att driva egen verksamhet. Oavsett om du är egenföretagare eller anställd eftersträvar du den högsta graden av lönsamhet, service och kundnöjdhet varje dag. Kvalifikationer Vi söker dig som är en utpräglad servicemänniska och har ett genuint intresse för hundfrisörsyrket. Krav: Hundfrisörsutbildning Meriterande: Tidigare arbete som hundfrisör Tidigare arbete med kundkontakt/kundservice Så här söker du tjänsten Klicka på "Skicka ansökan", fyll i formuläret och ladda upp dina ansökningshandlingar. Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan snarast. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Hanna Grahm på [email protected] Observera att ansökningshandlingar endast kan skickas via "Skicka ansökan"-funktionen. Inskickade ansökningar via e-mail kan ej behandlas. Sista ansökningsdag är 2025-06-30 Välkommen med din ansökan!
Arken Zoo är en rikstäckande kedja inom zoobutiksbranschen som driver franchise och centralägda butiker. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren och vi fortsätter att expandera och varumärket Arken Zoo stärks kontinuerligt. I våra butiker har vi ett noga utvalt sortiment till många olika typer av husdjur. Vi älskar djur och våra kärnvärden är kärlek, kunskap och kvalitet. Om anställningen Du erbjuds en tillsvidareanställning på deltid i ett lönsamt och snabbt växande företag. Tjänsten är förlagd till Arken Zoos butik i Gislaved. - Tjänsten är på deltid, 4h/vecka. Tjänsten inleds med 6 månaders provanställning. - Anställningsavtal och lön mm. enligt Handels kollektivavtal. - Arbetstider, dag, kväll och helg efter schema. - Tillträde 14/4 2025 Arbetsuppgifter Tjänsten innebär bland annat: - Att du ger bästa kundservice varje gång du jobbar och att alltid hjälpa kunden till rätt val av produkt. - Att du är en driven säljare som älskar mötet med kunden. - Butiksskötsel, underhåll, uppackning, påfyllning och försäljning. - Klippning av klor på hund, katt och smådjur Kvalifikationer Vi söker dig som har en passion för husdjur, särskilt hund och katt. Du ska vara en utpräglad servicemänniska och ha en viss erfarenhet av butiksarbete och försäljning inom detalj- eller dagligvaruhandeln. Djurvårdsutbildning från gymnasiet, djurparker etc. är en merit men inget krav. Så här söker du tjänsten Klicka på "Skicka ansökan", fyll i formuläret och ladda upp dina ansökningshandlingar. Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan snarast. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta butikschef Hanna Grahm på [email protected] Observera att ansökningshandlingar endast kan skickas via "Skicka ansökan"-funktionen. Inskickade ansökningar via e-mail kan ej behandlas. Sista ansökningsdag är 2025-04-13 Välkommen med din ansökan!
Bra Liv Smålandsstenar vårdcentral Brinner du för psykisk hälsa? Har du erfarenhet av behandling och stödsamtal? Då är det dig vi söker! Varmt välkommen att söka tjänsten och bli en del av Bra Liv Smålandsstenar vårdcentrals psykosociala team! Rollen som kurator Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att arbeta med egen mottagningsverksamhet och behandla patienter med psykosocial problematik. Du bedömer, utreder och behandlar vuxna patienter med lätt till måttlig psykisk ohälsa, enligt riktlinjer för Regionens psykosociala arbete i primärvård. Du får ett individuellt ansvar för att göra bedömningar och för att genomföra stödsamtal eller andra behandlingsinsatser. Hos oss eftersträvas tidig intervention och hög tillgänglighet, vilket innebär att du främst kommer att arbeta med kortare behandlingskontakter. Arbetsuppgifterna kommer att förändras i takt med att primärvårdens uppdrag förändras och utvecklas. Tjänsten är ett vikariat på 40-50% i 1 år, med eventuell möjlighet till förlängning. Din blivande arbetsplats Smålandsstenar vårdcentral är en del av primärvården och tillhör vårdcentralerna Bra Liv som är driven av region Jönköping. Vårdcentralen har också en filial i samhället Reftele, cirka en mil från Smålandsstenar. Tillsammans har vi drygt 11 000 listade patienter och cirka 35 personer anställda. Våra kärnvärden är omtanke, helhet och kvalitet och vi bedriver fullskalig primärvård med högt förtroende i vår befolkning. Din profil Vi söker dig med en godkänd socionomexamen eller likvärdig utbildning. Det är inget krav men du är med fördel legitimerad hälso- och sjukvårdskurator, har KBT-kompetens steg 1/IPT steg 1 eller erfarenhet av primärvård. Du tycker om och drivs av att arbeta för god kvalitet och har förmågan att planera, prioritera, genomföra och utvärdera. Som person är du empatisk, trygg, lyhörd och har ett gott bemötande. Du är positiv och flexibel, har lätt för att anpassa dig till olika situationer som snabbt kan uppstå på en arbetsplats. Vi ser gärna att du är bra på att jobba självständigt i din profession men också har lätt för att samverka och samarbeta med andra. Stor vikt läggs på personlig lämplighet. Vårt erbjudande till dig • En individuell introduktion utifrån din kompetens och erfarenhet för att känna trygghet • Individuell kompetensutveckling • En bra, härlig, kompetent och engagerad personalgrupp där du får god handledning • Ett omväxlande och stimulerande arbete där ingen dag är den andra lik • Ett arbete som är både självständigt och tvärprofessionellt • En närvarande ledning • Bra arbetsmiljö och arbete i fräscha lokaler Du kommer att ingå i vårdcentralens psykosociala team. Vi arbetar hela tiden med förbättringar och utveckling av verksamheten. Bra Liv erbjuder handledning, nätverksträffar och kompetensutveckling. Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/) Detta värderar vi högt Vår verksamhet bygger på personliga möten där du genom ditt engagemang och professionella förhållningssätt är med och bidrar till utveckling och ständiga förbättringar. Vi sätter tydliga mål och vill ständigt utvecklas och bli bättre, därför vill vi ge alla våra medarbetare förutsättningar till samverkan och erfarenhetsutbyte och vi uppmuntrar kreativa lösningar. Vår arbetsmiljö är viktig och den ska präglas av dialog och trivsel! Har du frågor om tjänsten? Vill du veta mer kring tjänsten är du välkommen att kontakta enhetschef Ann-Charlotte Andersson, telefon 010-244 22 89 eller 0760-296 736 alternativt [email protected] Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Sista ansökningsdag är 2025-03-28, urval sker löpande. Vill du vara med i utvecklingen av vår vårdcentral? Då är du varmt välkommen med din ansökan! Vår rekryteringsprocess Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/
1-2 Cirkelledare/Lärare i Svenska som främmande språk Vi söker en kunnig lärare/cirkelledare till Folkuniversitetet i Gislaved, Gnosjö, Värnamo, Vaggeryd Folkuniversitetets verksamhetsidé handlar om att genom kunskap och skapande ge människor förutsättningar för ett rikare liv. Vi är ett icke-vinstdrivande studieförbund som verkar i nära anknytning till universitet och högskolor och är fristående i förhållande till politiska, religiösa och fackliga rörelser. Arbetsområde och ansvar Vi planerar nu att starta upp kurser för utrikesfödda personer med låg utbildningsbakgrund och långt från arbetsmarknaden. Du ansvarar för genomförande av undervisningen i svenska som andraspråk och är delaktig i planering och genomförande av andra inslag i kursen till exempel samhällskunskap eller arbetsmarknadskunskap. Anställningen är en objektsanställning/timanställning där man anställs på respektive kurs men omfattningen kan komma att utökas. Kurserna kan komma att innehålla: Svenska som andraspråk på grundläggande nivå Grundläggande datakunskap kopplat till studier och arbete Grundläggande hälsa Arbetsmarknadskunskap Yrkesorientering Kvalifikationer Pedagogisk utbildning Ämneskunskap i svenska som andraspråk och minst ytterligare en av de ingående kurserna ovan Erfarenhet av och kunskap om vuxnas lärande och folkbildning Erfarenheter av att arbeta med målgruppen på olika nivåer Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du bedriver undervisning med struktur och tydlighet. Din förmåga att skapa ett innehåll som deltagarna kan relatera till är mycket god och vardagsliv, samhällsliv och arbetsliv har en självklar plats i din undervisning. För att öka relevansen genomför du aktiviteter utanför klassrummet. Studieteknik, inlärningsstrategier, studiemotivation, social kompetens, samspel och samarbete är en röd tråd i din undervisning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, samarbetsförmåga och fokus på problemlösning. Vi förutsätter också att du delar vår syn på människors lika värde och rätt till kunskap. För mer information och frågor Sista ansökningsdag är 31 Mars samtidigt som löpande urval sker och tjänsten kan tillsättas innan annonsen löper ut. Åsa Forsman, biträdande regionchef folkbildning, [email protected], 013-10 20 69 Zaneta Mandarovska, verksamhetsutvecklare [email protected] 036-6447705 Facklig representant Sveriges Lärare.
1-2 Cirkelledare/Lärare i Svenska som främmande språk Vi söker en kunnig lärare/cirkelledare till Folkuniversitetet i Gislaved, Gnosjö, Värnamo, Vaggeryd Folkuniversitetets verksamhetsidé handlar om att genom kunskap och skapande ge människor förutsättningar för ett rikare liv. Vi är ett icke-vinstdrivande studieförbund som verkar i nära anknytning till universitet och högskolor och är fristående i förhållande till politiska, religiösa och fackliga rörelser. Arbetsområde och ansvar Vi planerar nu att starta upp kurser för utrikesfödda personer med låg utbildningsbakgrund och långt från arbetsmarknaden. Du ansvarar för genomförande av undervisningen i svenska som andraspråk och är delaktig i planering och genomförande av andra inslag i kursen till exempel samhällskunskap eller arbetsmarknadskunskap. Anställningen är en objektsanställning/timanställning där man anställs på respektive kurs men omfattningen kan komma att utökas. Kurserna kan komma att innehålla: Svenska som andraspråk på grundläggande nivå Grundläggande datakunskap kopplat till studier och arbete Grundläggande hälsa Arbetsmarknadskunskap Yrkesorientering Kvalifikationer Pedagogisk utbildning Ämneskunskap i svenska som andraspråk och minst ytterligare en av de ingående kurserna ovan Erfarenhet av och kunskap om vuxnas lärande och folkbildning Erfarenheter av att arbeta med målgruppen på olika nivåer Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du bedriver undervisning med struktur och tydlighet. Din förmåga att skapa ett innehåll som deltagarna kan relatera till är mycket god och vardagsliv, samhällsliv och arbetsliv har en självklar plats i din undervisning. För att öka relevansen genomför du aktiviteter utanför klassrummet. Studieteknik, inlärningsstrategier, studiemotivation, social kompetens, samspel och samarbete är en röd tråd i din undervisning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, samarbetsförmåga och fokus på problemlösning. Vi förutsätter också att du delar vår syn på människors lika värde och rätt till kunskap. För mer information och frågor Sista ansökningsdag är 9 oktober 2024 samtidigt som löpande urval sker och tjänsten kan tillsättas innan annonsen löper ut. Åsa Forsman, biträdande regionchef folkbildning, [email protected], 013-10 20 69 Zaneta Mandarovska, verksamhetsutvecklare [email protected] 036-6447705 Facklig representant Sveriges Lärare.
På Motorsportgymnasiet utbildar vi framtidens Fordonstekniker med spetskompetens mot racing . Skolan är belägen på Scandinavian Raceway i Anderstorp vilket innebär en unik miljö för utbildning inom racing. Vi har ca 100 elever från hela landet som är uppdelade på 3 årskurser. Då vi är en liten skola har vi en familjär stämning mellan lärare och elever. På Motorsportgymnasiet sätter vi stort värde till det ämnesövergripande arbetet och i årskurs 1 har vi samverkan som fast punkt på schemat. Syftet är att minska glappet mellan teoretiska och praktiska ämnesområden. Vi är således ett sammansvetsat team och i din roll som lärare kommer du arbeta nära dina kollegor. Vi söker dig som... Har lärarlegitimation och behörighet i minst ett av följande ämnen: historia eller idrott och hälsa. Behörighet i flera ämnen är meriterande. Som person vill du utveckla din undervisning men också bidra i utvecklingen av verksamheten. Du är positiv, flexibel och en lagspelare med god förmåga till att skapa relationer. Behärskar digitala läroplattformer och har grundläggande datakunskaper. Vi erbjuder en tjänst på 10-20% beroende på ämnesbehörighet. I tjänsten ingår mentorskap. Vi tillämpar provanställning. Därefter övergår tjänsten till en tillsvidare-anställning. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Vid eventuell anställning krävs utdrag ur belastningsregistret. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför all kontakt med rekryteringssajter och mediesäljare. Vi ser fram emot din ansökan!
Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detaljhandeln med att synliggöra sina produkter i butiker genom smakprovningar och visuell exponering. Om rollen som produktambassadörSom Produktambassadör kommer du att arbeta extra i livsmedelsbutiker med att bjuda kunder på smakprover och presentera olika varumärken på ett engagerande sätt. Din huvuduppgift är att skapa en positiv kundupplevelse och stärka varumärkens närvaro i butik. Ansvarsområden Demonstrera produkter och erbjuda smakprover. Bygga och upprätthålla goda kundrelationer. Samarbeta med butikspersonal för att optimera exponeringen. Rapportera feedback och resultat till Brand Impact. Kvalifikationer och krav Ålder över 18 år. God kommunikationsförmåga på svenska. Positiv attityd och förmåga att vara en "glädjespridare". Intresse för mat och dryck. Serviceminded med kundfokus. Tillgänglig att arbeta på tors- och fredagar mellan kl 11-19. Varför välja Brand Impact? Hos oss får du en dynamisk och trivsam arbetsmiljö med möjlighet till personlig utveckling. Vi erbjuder: Marknadsmässig lön och förmåner. Milersättning vid användning av egen bil. Kunnigt supportteam som alltid står redo att hjälpa dig. Grundutbildning i livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. Vi ser fram emot din ansökan! Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt fantastiska team? Skicka in din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 15 jobb