Tandsköterska- Privat klinik i Centrala Göteborg
KarimCare AB
Tandsköterskor

Quality Dental är en tandvårdsklinik belägen i centrala Göteborg. Verksamheten består av en tandläkare och en tandhygienist. Här erbjuder vi vård av hög kvalitet med stort fokus på både munhälsa och allmän patienthälsa. Vi lägger stor vikt vid diagnostik och förebyggande vård. Dessutom är vi specialiserade på avancerad tandvård, främst inom implantatkirurgi och protetik. Nu söker vi en tandsköterska för ett vikariat som kan arbeta eftermiddagspass. Omfattningen 25-40%. VI SÖKER Dig som är en ansvarsfull tandsköterska med förmåga att ta egna initiativ, som är samarbetsvillig och sätter patienternas omhändertagande i fokus. Du är utvecklingsinriktad och delar gärna med dig av dina kunskaper. Du är också beredd att arbeta tillsammans med tandläkare vid olika behandlingar, såsom implantatkirurgi. Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av assistans vid behandlingar, arbete i steril samt receptionsarbete. Vi arbetar med journalsystemet Opus Dental, och erfarenhet av detta är meriterande. Erfarenhet inom yrket är en fördel. Du behärskar svenska i tal och skrift, och det är även viktigt att du kan tala arabiska, eftersom en stor del av våra patienter är arabisktalande. Tjänsten inleds som en tidsbegränsad anställning på upp till 6 månader. VI ERBJUDER Dig som framtida medarbetare en möjlighet att vara med och utveckla kliniken samt ta del av en god och trivsam arbetsmiljö. Välkommen att skicka in ditt CV och personliga brev – vi ser fram emot att få lära känna just dig! Vänta inte med din ansökan, då intervjuer sker löpande.

22 juni 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Personlig assistent i Göteborg med omnejd, tim - 80 %

Vi söker dig som vill arbetar som personlig assistent. Du måste kunna tala och förstå svenska bra, eftersom många tjänster kräver att du skall tolka den personen du arbetar för. Just nu har vi allt från timanställningar, extrajobb på kvällar och helger och större tjänster på 30-80 % som rullar på så länge assistansuppdraget varar. Vi har sällan tjänster som bara innebär arbete på dagtid på vardagar. Vi på rekryteringsavdelningen kommer att göra ett urval bland inkomna ansökningar och matcha lämpliga kandidater med någon av de assistansberättigade i GIL som just nu söker personal. Att arbeta som personlig assistent kan många gånger vara olikt andra arbeten. Hur det blir beror på vem du jobbar hos och vem du är. Ni väljer varandra och bygger upp en relation som känns bra för båda. För många är tidigare arbetslivserfarenhet och utbildningar ganska ointressant, utan oftast handlar det om personkemi. Arbetsuppgifterna för en personlig assistent beror på vem man jobbar hos. Somliga behöver mycket hjälp med kroppen, andra med knoppen. Vissa festar hårt, reser lång, har många barn. Somliga pluggar, andra jobbar. Någon hänger ofta i stallet, andra gillar hockey. Någon tycker om att måla, en annan älskar prinsesstårtor. Somliga är tystlåtna, andra snacksaliga. Om du är intresserad av att jobba som personlig assistent i GIL, så skickar du in ett personligt brev, ditt CV och svarar på videofrågorna samt urvalsfrågorna. Tjänsterna tillsätts löpande! GIL samordnar personlig assistans sedan 1989. Kooperativet har arv från Independent Living-rörelsen, som utgår från principen att den som har en funktionsnedsättning själv bäst vet hur den vill leva sitt liv. I normalfallet är den assistansberättigade själv assistenternas närmsta chef, eller så utses en person som har särskilt ingående kunskaper om den assistansberättigade. Som personlig assistent stödjer du en person med funktionsnedsättning att leva det liv hen själv vill leva. För att få och behålla kompetenta och nöjda assistenter satsar vi på utbildning och event. Vi tror att utveckling och att möta andra leder till motiverade och trygga assistenter som trivs och tycker att det är roligt att arbeta hos oss. - GIL har kollektivavtal med Fremia-kommunal. - GIL erbjuder sina anställda upp till 2 500 kr/år i bidrag för friskvård och hälsa.  - GIL tillämpar individuell lönesättning. Lön enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande! Lycka till!

21 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Socialadministratör till Myndighet LSS vuxna Vikariat
GÖTEBORGS KOMMUN
Löne- och personaladministratörer

Vi är alla olika. Vi är alla också lika och har samma rätt till ett tryggt hem, en meningsfull sysselsättning och att känna oss värdefulla. Med rätt förutsättningar kan vi växa, utvecklas och delta i samhället på våra egna villkor. Inom förvaltningen för funktionsstöd ger vi stöd, service och omsorg till barn och vuxna med funktionsnedsättning och skapar möjlighet för dem att leva ett gott och självständigt liv, som alla andra. Genom att sprida kunskap och samarbeta inom Göteborgs Stad och med andra aktörer ökar vi förståelsen för individers behov och utformar insatser som gör verklig skillnad. Med 6 200 engagerade medarbetare är vi Sveriges största funktionsstödsförvaltning. Vi arbetar inom boenden med särskild service, daglig verksamhet, sysselsättning, boendestöd, personlig assistans, barn- och korttidsboenden, avlastning samt stöd och ledsagning. Vill du vara med och bidra till ett mer inkluderande samhälle? Välkommen till oss! Du är Göteborg. ARBETSUPPGIFTER Drivs du av att ge ett gott bemötande och god service och av att göra ett kvalitativt arbete under eget ansvar? Ligger målgruppen personer med funktionsnedsättningar dig varmt om hjärtat? Då kan du vara vår nya medarbetare. Till oss inom Myndighet Funktionsstöd, söker vi nu en socialadministratör för ett vikariat på 50% fram till och med 2025-12-31. Du kommer att tillhöra stadsområde Nordost. Du kommer hos oss att ha huvudansvaret för eftermiddagsbemanning av verksamhetens reception och här vara det första goda bemötandet i kontakt med både bokade besökare och spontanbesökande. Övrigt vanligen förekommande uppgifter för rollen som socialadministratör och som kan komma att ingå i din tjänst är: - Hantering av placeringsavtal som du upprättar, hanterar och arkivför. - Ta emot leveranser - Ha kontakt med leverantörer, socialsekreterare och chef. - Uppdatera i uppföljningsfiler, ta fram statistik, rapportera till IVO och nämnd. - Hantera beställningar. - I din roll ingår också att vara ett stöd för våra medarbetare i olika digitala system och vid behov även genomföra utbildningar t ex i samband med introduktion av nya medarbetare på enheten. Du kommer vara såväl chefsstöd som enhetsstöd. Rollen som socialadministratör är en bred och flexibel roll med många kontaktytor, där en succesiv ansvarsuppdelning kommer att ske mellan dig och dina kollegor på enheten. Du kommer att ha många kontaktytor och du får även vara beredd på att det ibland kan komma nya oväntade uppgifter som behöver lösas med kort varsel. Myndighet i Nordost har ett pågående arbete med att motverka alla former av diskriminering och delar av verksamheten har nyligen blivit HBTQI-certifierade. Vi kommer tillsammans fortsatt att arbeta med kompetenshöjande satsningar för att uppmärksamma och motverka diskriminering för samtliga medarbetare inom Funktionsstöd Myndighet i Nordost under 2025. Vi söker dig som vill arbeta och utvecklas tillsammans med oss i ett stadsområde område där vi tillsammans verkligen gör skillnad för medborgarna! KVALIFIKATIONER Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom förvaltning eller administration. Rollen kräver att du har god kunskap, förståelse och erfarenhet av att arbeta inom offentlig förvaltning. Då kommunikation är en viktig del av arbetet, krävs det att du har god datorvana och goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift. Det är positivt om du där till har kunskap och kompetens inom Alternativa kommunikationsformer (AKK), då detta kan underlätta i kommunikationen med verksamhetens besökare. Vi ser dessutom gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete som socialadministratör. Det är även positivt om du har dokumenterad erfarenhet av att arbeta med avtalshantering och inköp. I rollen som socialadministratör behöver du ha lätt för att ställa om och omprioritera när saker förändras. Du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt och ser möjligheter i förändringar. Du tar ansvar för både dina egna och gruppens arbetsuppgifter. Du gör ditt bästa för att göra klart alla arbetsuppgifter på rätt sätt och följer upp hur det blev. Vi ser att du arbetar bra med andra genom att du lyssnar, visar intresse och respekt. Du förstår det gemensamma uppdraget och arbetar för att det ska bli så bra som möjligt. Du är bekväm i sociala situationer. Du står för fattade beslut och kan förmedla obekväma budskap när det behövs. Slutligen är det viktigt att du är trevlig och hjälpsam mot andra människor även i en stressig situation. Du visar respekt för alla du träffar på jobbet. Du är inbjudande och positiv. ÖVRIGT Bifoga studieintyg eller examensbevis på efterfrågad utbildning. I den här rekryteringen kommer du få svara på ett antal frågor där du får beskriva din kunskap inom området i stället för att skicka ett personligt brev. Urval och intervjuer kommer att påbörjas från och med 7 juli så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Som medarbetare i förvaltningen för funktionsstöd erbjuder vi dig bland annat: - Trygg anställning med goda anställningsvillkor - Introduktion vid nyanställning - Kompetensutveckling Du kan endast skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem eftersom all hantering av personuppgifter skall ske enligt GDPR. Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk i förvaltningen eller stadens omställningsarbete. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi valt rekryteringskanaler och önskar inte erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- eller rekryteringshjälp.

20 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Kock sökes
La Terrazza AB
Kockar och kallskänkor

La Terrazza är en mötesplats för den som söker sig till det italienska köket. Måltiden hos oss symboliserar som en plats där man samlas med familj och vänner i en genuin miljö. Vi söker nu en kock till vårt team på La Terrazza! Du ska ha intresse för yrket, hög arbetsmoral och klara av att jobba i team.Vi arbetar med en À la carte meny under året. Detta innefattar alla förekommande arbetsuppgifter som kock. Vi ser att du har positiv inställning till nya utmaningar och att du tillför en god stämning till teamet. Du ska kunna tänka utanför ramarna. Det finns goda möjligheter att utvecklas hos oss både som individ & medarbetare. I gengäld ger vi dig kunskap och ett omväxlande arbete. Arbetsdagarna gäller veckodagar (kväll), helger & röda dagar (dag / kvällstid). Alla ansökningar kommer att behandlas löpande därför ber vi dig att ansöka så snart som möjligt.

20 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Säljare och/eller Egenvårdsrådgivare till Kronans Apotek i Göteborg
Kronans Apotek AB
Apotekstekniker

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som säljare/egenvårdsrådgivare för Kronans Apotek i GöteborgVi söker en serviceinriktad, flexibel och engagerad säljare till vårt apotek i Göteborg. Du kommer att arbeta med att hjälpa våra kunder ute i butik och kassa. Apoteket är beläget mitt på Landalatorg som är ett centrum nära Chalmers och Göteborgsuniversitet, nära till allt och med perfekta kommunikationer i stora ljusa lokaler med en fin egenvårdsavdelning. Här möter du en varierande kundkrets med såväl stamkunder som kunder på språng. Vi har även ett gott samarbete med närliggande vårdenheter. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 3 farmacevter, 1 apotekstekniker samt en apotekschef som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelse i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån att erbjuda bästa möjliga kundservice och försäljning av egenvårdsprodukter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar följande: - Kassahantering. - Påfyllning, skyltning och frontning av varor. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik med teamet där ni tillsammans skapar kundupplevelser i världsklass. - Beställning av varor och lagerhantering. Apoteket är öppet 08:00-19:00 på vardagar, 10:00-15:00 på lördagar och 11:00-15:00 på söndagar. Vi erbjuder en timanställning och du kommer tillhöra apotekschef Nahid Bahramians team. Önskad start är enligt överenskommelse. Vi söker dig som gärna har erfarenhet av service och försäljning, detta är dock inget krav då inställning och personlighet är det viktigaste. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa och erbjuda våra kunder en professionell service. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta apotekschef Nahid Bahramian, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀

20 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Resurspedagog

om resurspedagog på Ebba Petterssons privatskolas lågstadium så ingår du i arbetslag, där du tillsammans med kollegor i olika funktioner ansvarar för planering, genomförande, reflektion och utvärdering av heldagsverksamheten. Du erbjuder en stimulerande och utmanande undervisning och stöd genom aktiviteter som bidrar till elevernas utveckling och lärande och ger dem en meningsfull och lustfylld skola. Du är väl förankrad i rådande styrdokument och ansvarar för att skolan arbetar mot uppställda mål och för den pedagogiska utvecklingen framåt. Är du den vi söker? Vi söker först och främst dig som har flera års erfarenhet av arbete i skolan, gärna som resurspedagog, lärare eller elevassistent. Vi efterfrågar någon som med struktur och kunskap kan och vill lotsa en enskild elev i dess skolresa. Du är en tydlig vuxen och därmed ledare som är målinriktad och tycker det är viktigt att ha en bra relation till elever, föräldrar och kollegor. Vi tror också att du har en god samarbetsförmåga och god förmåga att kommunicera i både tal och skrift. Tjänstens omfattning ligger på 80 %. Vidare ser vi gärna att du är van att arbeta med olika metoder för lärande och kommer med nya tankar och idéer till vår verksamhet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. och tillträde i 12 augusti 2025 eller enligt överenskommelse. Intervjuer sker fortlöpande så tveka inte att ansöka omgående. Tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdag. Obs! Rekryteringsföretag eller liknande undanbedes ta kontakt med oss inför rekryteringen. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

19 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Elgiganten Backaplan söker Service Advisors Merch för projekt
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Älskar du att bidra till en fantastisk kundupplevelse? Under hösten står Elgiganten Backaplan inför spännande förändringar och vi behöver därför stärka upp med ett gäng engagerade Service Advisors inriktining Merch  Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att kunna påverka våra kunders uppfattning om oss.   Din roll som Service Advisor Merch I denna roll kommer du att vara en del av ett spännande projekt på 70% under sex månader, med start den 1 september 2025.  Som Service Advisor Merch kommer du arbeta inom området Operations som består av lager, support och merchandising. Det är en varierande roll där du kommer arbeta med flera olika uppgifter där du med din kompetens gör skillnad och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen, du är helt enkelt en stjärna på kundvård. Förutom att vara ansvarig för att ta betalt, assistera vid servicetjänster, produktlogistik och garantiärenden ska du även se till att det är lätt för våra kunder att handla och att de kan få med sig rätt produkt hem. Genom att optimera köpupplevelsen i varuhuset och säkerställa nöjda kunder kan vi nå våra mål, att ha förmåga att lösa problem på vägen till framgång är en annan avgörande del i rollen. Du kommer att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag.   Vem är du?  Som Service Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att skapa grymma kundupplevelser och bidra till verksamehetens gemensamma mål, och såklart har roligt när du gör det!    Vi tror att du  • Alltid har kunden i fokus, har en genuin känsla för service och trivs att arbeta med människor • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas  • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa  • Trivs när det är ordning och reda och gillar att skapa struktur  Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.    Vilka är vi?  Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.   På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss  Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.  Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension  • Förmåner såson friskvård, personalköp och bonus • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare  • Goda karriärmöjligheter  Övrig information Anställningsform: Tidsbegränsad anställning 1-6 månader med chans till förlängning Omfattning: 70%-100%, arbetstiderna kan komma att innefatta även kvällar och helger men är primärt på dagtid Tillträde: 2025-09-01 Sista ansökningsdag: 2025-07-31 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

19 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Receptionist sökes till flexibelt extrajobb
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Älskar du service och söker ett roligt extrajobb? Vi letar efter en flexibel stjärna till vårt team! I denna tjänst finns möjlighet att jobba inom alla våra olika områden i Göteborg: kontorsreception, infodisk i köpcentrum, konferens, café och event. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder Telefon och mail Kontakt med leverantörer Administrativt arbete i system Post- och fakturahantering samt bud Bokningar och beställningar Agera moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare Ansvara för konferensrum samt ronderingar på kontoret Arbeta på olika event Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet samt talar flytande svenska och engelska. Anställningen Anställningsform: Behovsanställning med möjlighet att jobba mycket Sysselsättningsgrad: Vid behov, du kan komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, du kan själv söka lediga pass samt lägga in din tillgänglighet i vår schemaläggningsapp. Start: Omgående Arbetstider: Varierande, du kan jobba både vardagar, kvällar och helger. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 december 2025
Trädgårdsarbetare till Veterankraft i Göteborg!
Veterankraft AB
Trädgårdsodlare

Veterankraft söker sig som är 55+ och vill arbeta som trädgårdsarbetare hos våra kunder i Göteborg! Hos oss på Veterankraft får du möjlighet att bidra med dina kunskaper och ditt intresse genom varierande uppgifter i våra gröna utemiljöer. Du som tycker om att röra på dig, vara ute i naturen och göra något som andra har glädje av kommer att trivas hos oss. Vi ser gärna att du har gröna fingrar, en känsla för detaljer och trivs med arbete i friska luften.  Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll I rollen som trädgårdsarbetare kommer du att utföra en mängd olika trädgårdsuppgifter hos våra kunder, som kan vara både privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Du ser till att tillgodose kundens skötselplan och hjälper till att ta hand om utemiljöer på ett omtänksamt sätt. Genom ditt arbete bidrar du till att skapa fina och trivsamma platser. I dina arbetsuppgifter kan bland annat följande ingå: Gräsklippning Ogräsrensning Beskärning och träd och häck Plantering Du kommer att arbeta med både återkommande- och engångsuppdrag. Tjänsten är en timanställning vilket innebär att du arbetar när du vill och har möjlighet. Din profil Du är 55 år eller äldre Du tycker om att vara ute i naturen och hjälper gärna till där det behövs Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av trädgårdsarbete sedan tidigare Meriterande med körkort, egen bil + släpvagn Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!

19 juni 2025
Sista ansökan:
2 december 2025
Studenter sökes som lånehandläggare på deltid
Reducero AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Beskrivning Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 50 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin privatekonomi. Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar in kunden för ett möte med en rådgivare. I samtalet kommer du att behöva kunskap om och sätta dig in i kundens ekonomiska situation. Hur mycket kan jag tjäna?Provisionen är obegränsad och baseras på antalet utbetalda lån du förmedlar. Med andra ord är det fullt möjligt att tjäna en "heltidslön" trots att du bara arbetar 12 timmar i veckan. Vem är du?Vi söker dig som brinner för försäljning och har ett intresse för ekonomi. Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. För att lyckas i arbetet behöver du vara ihärdig och kreativ. Det är viktigt att du pratar bra svenska och på ett enkelt sätt kan förklara för kunden hur en ansökan går till. Då detta är en deltidstjänst med kvällstider ser vi gärna att du studerar. Vad vi erbjuder dig En perfekt möjlighet att arbeta extra (30%) utan att det går ut för mycket över studier eller dylikt. Utbildningar i låneförmedling och säljteknik där du lär dig för att påbörja din karriär inom försäljning. Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap. (9 av 10 av våra anställda skulle rekommendera en kompis att jobba här). Centralt beläget kontor i Göteborg.   ArbetstidKl. 17-21 måndag, tisdag och torsdag. ErsättningGarantilön och provision. TillträdeVi anställer löpande.  FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]

19 juni 2025
Sista ansökan:
6 december 2025