Är du en positiv och engagerad person med god erfarenhet av service? Trivs du i en roll där du dagligen träffar många människor i en fartfylld och variationsrik miljö? Vi söker nu en driven receptionist på deltid till Bravuras studentpool på trivsamma kontor runt om i centrala Göteborg. Om tjänsten Detta är ett konsultuppdrag på deltid som varierar i sysselsättningsgrad och arbetstider, beroende på våra kunders behov. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult ute hos våra kunder i Centrala Göteborg. Arbetstiderna är förlagda utifrån behov mellan 07-17.00 Måndag-Fredag. Om företaget Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Arbetsuppgifter I rollen som receptionist kommer du att arbeta med att ta emot besökare och vägleda dem till rätt del av kontoren, avisera bokade och spontana besök samt svara på frågor från både personal och externa besökare. Du hanterar bokningar av såväl konferensrum som mindre evenemang och har hand om lånekort och in- och utlämning av nycklar. I rollen ingår också arbete med att hålla ordning i konferensrummen och se till att de är fräscha och inbjudande. Du kommer också att vara behjälplig med teknisk utrustning i konferensrummen. Vidare ansvarar du för posthantering, för att göra felanmälningar samt följa upp eventuella problem i fastigheterna. • Ta emot besökare och svara på frågor • Hantera bokningar samt in- och utlämning av nycklar/lånekort • Behjälplig kring teknisk utrustning samt hålla ordning i konferensrum Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Du har en god datorvana och är väl bevandrad i Officepaketet • Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% • Tidigare erfarenhet av servicearbete är meriterande Till den här variationsrika rollen söker vi dig som brinner för service, har ett prestigelöst förhållningssätt och är strukturerad i ditt arbete. I rollen som receptionist är du kundernas ansikte utåt, vilket innebär att du bidrar till att skapa en välkomnande stämning och ger ett professionellt mottagande. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Vidare är du flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt. Övrig information Start: Omgående Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskomelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-10. #Nextgen
"Sommar"kockar sökes – Från Falkenberg till Smögen Kort säsong. Högt tryck. Stora möjligheter. Sugen på att byta avgaser mot havsbris? Vill du känna doften av nystekt fisk och salt tång i samma andetag? Då har vi sommarjobbet för dig! RA Hospitality i Göteborg söker nu hungriga, erfarna och snabba kockar för säsongsuppdrag på västkusten sommaren 2025 – från pittoreska Smögen i norr till strandnära Falkenberg i söder. Vi söker dig som... Har minst 2 års erfarenhet i ett A la carte-kök Har gått restaurangutbildning eller motsvarande lärlingstid Trivs bäst när det brinner lite i stekpannan – älskar högt tempo och snabba puckar Gärna byter storstadspuls mot saltstänkta klippor och service i solnedgång Är kreativ, självgående och alltid redo att leverera på topp Tycker att "sommarsäsong" låter mer som en kul utmaning än ett jobb Vi erbjuder: Boende nära arbetsplatsen – vi fixar så du slipper pendla Utvecklingsmöjligheter i Sveriges största bemanningsföretag inom hotell & restaurang Lön enligt erfarenhet och ansvar – vi vet att du är värd det Så om du är redo att byta "dagens lunch" mot dagar du minns, skicka in din ansökan redan idag. Sommaren 2025 blir vad du gör den till – gör den grym med oss på RA Hospitality! Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Letar du efter nästa kockäventyr? Är du den som skär löken snabbare än din egen skugga? Har du smaksinnet skarpt som en nyvässad kockkniv? Då kan det vara dig vi letar efter! Vi söker dig som älskar tempot i köket, gillar att lösa problem på studs, och som alltid har en ny idé i bakfickan. Hos oss är ingen dag den andra lik – det är nya menyer, nya kök, nya kollegor och nya chanser att glänsa varje vecka. Det är som att jobba i ett kulinariskt äventyrsspel – och vi behöver dig i vårt team! Vad vi erbjuder dig: En fartfylld vardag där du utvecklas som kock i raketfart Möjlighet att jobba på Göteborgs mest spännande restauranger Flexibla arbetstider – du bestämmer själv hur mycket du vill jobba Roliga personalaktiviteter, utbildningar och nätverkande i branschen Kollektivavtal och en trygg anställning Vem är du? Du har gått restaurangutbildning eller lärlingsprogram Du har minst 4 års erfarenhet från ALC-kök Du vill bli bättre, snabbare, skarpare Du är hängiven, stolt över ditt yrke, en problemlösare och flexibel som få Låter det här som din grej? Skicka in din ansökan idag – ju snabbare desto bättre! Om ditt CV får oss att höja på ögonbrynen (på ett bra sätt) så hör vi av oss snabbt för att planera nästa steg mot att bli stjärnan i vårt köksteam! Lön? Såklart! Vi kommer överens – det ska kännas bra för båda.. Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Om jobbet: Vi söker dig som har några års erfarenhet som servitör/servitris och vill jobba extra när det passar just dig! Hos oss får du möjlighet att jobba på några av Göteborgs mest populära hotell och restauranger och ge gästerna en fantastisk upplevelse. Om du söker ett arbete vid sidan av dina studier eller annat arbete är det här för dig. Vem är du? Vi söker engagerade och utåtriktade medarbetare som trivs med utmaningar och att arbeta i en dynamisk bransch. Vi ser gärna att du är van vid att hantera en egen station och har erfarenhet av att på ett professionellt sätt presentera både mat och dryck för gäster. Vi ser att du är social, serviceinriktad och alltid strävar efter att ge bästa möjliga kundbemötande. Du ska ha ett stort intresse för att ge bra service, vara engagerad och ha en god samarbetsförmåga. Vi ser gärna att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, och har ett starkt engagemang för att leverera högkvalitativ service. Har du körkort och bil är det ett plus, men inget krav. För att passa i denna roll har du även en annan huvudsaklig sysselsättning, som exempelvis studier eller ett annat arbete på hel- eller deltid. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Om tjänsten: Mini-Hotel Göteborg är ett vandrarhem i området Linné i Göteborg. Vi har har tagit emot gäster sedan år 2000. Verksamheten ingår i hotellgruppen Got City Center Hotels. Vi söker nu extrapersonal samt vikarier inför sommaren. Vi erbjuder allt från timanställning från maj månad till vikariat under hela sommaren. Arbetsuppgifter: I arbetsuppgifterna ingår sedvanliga receptionsuppgifter som in- och utcheckning. Du svarar i telefon, lägger in bokningar, tar betalningar och liknande. I arbetsuppgifterna ingår även frukostservering samt all städning av gästtoaletter, kök, gästrummen och liknande. Vem vi söker: Vi söker dig som är serviceinriktad med en stor passion för service och som framför allt har en positiv och proffsig attityd mot våra gäster. Du ska vara flexibel och trivas med att arbeta självständigt då man ofta arbetar ensam på vandrarhemmet. Du ska tycka om att hålla rent och snyggt omkring dig. Vad vi söker: Vi söker medarbetare till både förmiddag & eftermiddag. Vi söker deltidspersonal samt extra till helger m.m.
Nu söker vi en ny entusiasmerande ledarassistent till höstterminens parkourkurser för barn och ungdomar. Du kommer att jobba tillsammans med en parkourledare i grupper för barn mellan 5-16 år. Det är ett väldigt stort plus om du har tidigare erfarenhet av parkour men det är inget krav. Däremot behöver du ha erfarenhet av egen träning i någon form och vara nyfiken på att lära dig den grundläggande parkourtekniken! Du behöver också ha ett intresse för att undervisa barn och ungdomar. Det är meriterande (men inte nödvändigt) att ha erfarenhet av undervisning. Du kommer också att internutbildas. Våra kurser ligger på vardagseftermiddagar/kvällar och helger (inget krav att jobba helg). Ett perfekt extrajobb en eller flera dagar i veckan! Rekryteringen sker löpande, ansök gärna så snart som möjligt. Din ansökan måste innehålla ett CV och ett personligt brev. När man ska arbeta med barn är det ett lagkrav att man visar upp ett utdrag ur belastningsregistret. Handläggningstiden kan vara ett par veckor så beställ utdraget i god tid för att inte rekryteringsprocessen ska fördröjas.
Vi söker dig som har erfarenhet av hotellstädning, både rumsstäd och allmänna ytor. Vi behöver några personer som kan arbeta helger, men även vissa vardagar vid behov och i sommar. Främst är det hotellrumsstädning vi är i behov av. Du behöver kunna arbeta själv och i grupp. Klara av att arbeta effektivt och noggrant. Viktigt att våra gäster får sina rum klara i tid och att de är nöjda så att de vill komma tillbaka till oss. Vi har ett hårt arbetande hsk team med mycket värme, glädje och omtänksamhet. Skulle du passa in här? Information och ansökan Om du har frågor eller funderingar rörande tjänsten är du välkommen att höra av dig via mail dig till [email protected] Är tjänsten något för dig? Ansök genom att bifoga CV. Sista ansökningsdag är den 15 maj, men sök redan idag då urval sker löpande. Vi genomför bakgrundskontroller på slutkandidater. Om Kviberg Park Hotel & Conference Kviberg Park Hotel & Conference är ett hotell, beläget mitt i Nordens största multisportarena: Prioritet Serneke Arena i Kviberg Park. Hotellet har 121 rum, restaurang och bar samt konferensavdelning. Hotellet har funnits i arenan sedan den byggdes 2015, och drivs sedan 2018 av Serneke Allanit AB.
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 12h i vår butik på Kungsgatan i Göteborg. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Isak, Butikschef Kjell & Company
foodora market fortsätter att växa, utvecklas och expandera i ett extremt snabbt tempo! Vi bryter just nu ny mark för hela dagligvaruhandeln. Vi tillhandahåller så kallade Dmarts (darkstores) och ser till att våra kunder, utifrån ett brett sortiment av livsmedel, får sina varor inom minuter. Häftigt va? Vi söker just nu en Assistant Grocery Store Manager till foodora market i Göteborg. Den ena dagen kommer inte vara den andra lik, det är något vi kan garantera! Hos oss kommer du visa och lära våra medarbetare hur de på bästa sätt utför sitt arbete i en livsmedelsbutik och hur de kan arbeta effektivt och smart inom varuplock. Vidare stöttar du butikschef med schemaläggning av personal, hålla motiverande samtal och ansvarar för rekrytering av plockare. Om du också drivs av budgetarbete, logistik och varubeställningar kommer du säkerligen trivas i denna roll. Känner du dig redo att kliva in i en ny ledande position hos oss? Då blir vi nog en bra match för varandra! foodora market är en gamechanger och vi hoppas du vill vara med på vår fortsatta resa! VAD DU KOMMER (MEN INTE UTESLUTANDE) ATT GÖRA Stötta butikschef i det övergripande ansvaret för butikens drift och dess dagliga verksamhet Stötta butikschef i att leda och fördela arbetet, coacha och lära upp butikens team och tillsammans arbeta för att skapa både en trivsam arbetsplats samt optimera butikens resultat Assistera butikschef i genomförandet av livsmedelssäkerhet, systematiskt arbetsmiljöarbete, personalmöten, medarbetarsamtal, personaladministration med mera Assistera butikschef i att leda och planera det löpande arbetet med både personal och budgetuppfyllelse, inklusive bemanning, schemaläggning, rekrytering, varubeställningar och lagerhållning VEM DU ÄR Ansvarstagande - Då detta är en nysatsning och du kommer att driva butiken ser vi att du trivs i en ansvarstagande roll. Prestigelös - Du kommer få göra högt och lågt, så prestigelös hoppas vi att du är! God samarbetsförmåga - Eftersom du kommer att ansvara för ditt team i butiken tror vi att du är en riktig stjärna när det kommer till att skapa goda samarbeten. Flexibel - Vi är ett snabbrörligt företag, så vi hoppas att du trivs i en (extremt) snabbt föränderlig miljö! KVALIFIKATIONER Kanske har du tidigare någon erfarenhet som biträdande butikschef, lageransvarig, arbetsledare eller kanske har du arbetat i butik/lager och vill ha ytterligare ansvarsområden? Du är en mästare när det kommer till effektivitet inom varuplock vilket du mer än gärna coachar personal inom. Det är meriterande om du haft personalansvar. Har du en för tjänsten relevant eftergymnasial utbildning ses det som en merit. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet inom livsmedelsbranschen. Du kan kommunicera obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift. Vår urvalsprocess är löpande och annonsen kan plockas ner innan rekryteringsprocessen är klar, om vi har gått vidare till screening- eller intervjufasen. Vår rekryteringsprocess kommer innehålla följande: Intervju - Låt oss lära känna varandra lite bättre! Referenskontroll - Nästan där! Bakgrundskontroll - Sista steget innan vi blir kollegor. VILKA VI ÄR Vi är foodorians, ett drivet och glatt gäng av matälskare som är hungriga på att skapa framtidens LMD* tjänst! Våra kärnvärden hjälper oss nå dit vi vill: We win together as one team, We are fueled by diversity, We move at supersonic speed, We own it och We dare to always go further. Vi är människor från olika bakgrunder med olika erfarenheter, åsikter och idéer. Detta är en självklarhet för oss, då vi helt och fullt tror att mångfald är grunden till vår kultur och framgång. Framgång är kul, men låt oss vara på det klara: det kan inte hända på bekostnad av hållbarhet. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala och vi hoppas kunna leda vägen för hållbarhet inom vår bransch. Allt från att ta fram fler elfordon till våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår plattform. Kolla gärna in vår Instagram lifeatfoodora_se för att se vad som händer hos oss just nu. *LMD = Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjar hos oss. ;)
Letar du efter nästa kockäventyr? Är du den som skär löken snabbare än din egen skugga? Har du smaksinnet skarpt som en nyvässad kockkniv? Då kan det vara dig vi letar efter! Vi söker dig som älskar tempot i köket, gillar att lösa problem på studs, och som alltid har en ny idé i bakfickan. Hos oss är ingen dag den andra lik – det är nya menyer, nya kök, nya kollegor och nya chanser att glänsa varje vecka. Det är som att jobba i ett kulinariskt äventyrsspel – och vi behöver dig i vårt team! Vad vi erbjuder dig: En fartfylld vardag där du utvecklas som kock i raketfart Möjlighet att jobba på Göteborgs mest spännande restauranger Flexibla arbetstider – du bestämmer själv hur mycket du vill jobba Roliga personalaktiviteter, utbildningar och nätverkande i branschen Kollektivavtal och en trygg anställning Vem är du? Du har gått restaurangutbildning eller lärlingsprogram Du har minst 4 års erfarenhet från ALC-kök Du vill bli bättre, snabbare, skarpare Du är hängiven, stolt över ditt yrke, en problemlösare och flexibel som få Låter det här som din grej? Skicka in din ansökan idag – ju snabbare desto bättre! Om ditt CV får oss att höja på ögonbrynen (på ett bra sätt) så hör vi av oss snabbt för att planera nästa steg mot att bli stjärnan i vårt köksteam! Lön? Såklart! Vi kommer överens – det ska kännas bra för båda.. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Välj ett jobb för att visa detaljer