Tugmasterförare sökes till Logistikföretag i Arendal
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Om tjänsten Vi söker nu en driven och engagerad medarbetare till rollen som tugmasterförare till DFDS Professionals. Som tugmasterförare ansvarar du för att lossa och lasta gods med hjälp av vår tugmaster. Utöver detta ansvarar du som tugmasterförare även att placera trailers i tomficka samt lastsäkra och stänga trailers. För att säkerställa att allt gods hanteras på ett säkert sätt krävs det att du har goda kunskaper inom lastsäkring och arbetar noggrant. Kommunikation är en viktig del av arbetet och du kommer att ha daglig kommunikation med arbetsledare samt daglig kommunikation med trafikplanerare. Detta gör att du behöver ha god kommunikativ förmåga och vara bekväm med att kommunicera på svenska och engelska. Arbetstiderna är varierande och både dag och kvällsskift förekommer. Start: Omgående. Om digVi tror att du är en person som är serviceorienterad och är van vid att möta kunder och kan bibehålla ett lugn i din körning och i andra situationer. Vidare tror vi att du kan arbeta självständigt och vara noggrann i ditt arbete. Som medarbetare hos oss erbjuder vi en stimulerande arbetsmiljö med högt i tak och goda utvecklingsmöjligheter. Vi söker dig som är självständig och har goda samarbetsförmågor. Om du har tidigare erfarenhet av att hantera olika typer av laster och har kört tugmaster tidigare är detta meriterande. Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill bli en del av teamet på DFDS Logistics Services! Meriterande för tjänsten Flytande svenska Förstår och kan göra sig förstådd på engelska C & CE Körkort Certifierad med truckkort D1 God fysik Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap.DFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Tugmasterförare | Fordonsförare

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Copy of Servicepersonal inom städbranschen - Deltid

Engagerad servicepersonal inom städbranschen Är du en driven och noggrann person som brinner för att skapa rena och trevliga miljöer? Har du öga för detaljer och vill göra ettmeningsfullt arbete? Då kan du vara den vi söker för att förstärka vårt team som engagerad servicepersonal inom städbranschen! Om ossStädalliansen växer och vi söker nu fler duktiga medarbetare till Göteborg som vill jobba med städning. Städalliansen är ett medelstort västsvenskt städföretag med inriktning både mot privat och företagstäd. Vi är ca 50 medarbetare på fält och vi erbjuder företag och privatpersoner allt inom städning. Om rollenSom servicepersonal i vårt företag kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder alltid möts av ett rent och välkommande hem eller lokaler.Arbetsuppgifterna varierar från daglig underhållsstädning till större städprojekt och speciellauppdrag. Vi söker dig som: Har erfarenhet av städarbete eller stark vilja att lära Är noggrann, ansvarsfull och självgående Har en positiv inställning och är serviceinriktad Är flexibel och kan anpassa dig till skiftande arbetsuppgifter och arbetstider Har grundläggande språkkunskaper isvenska och/eller engelska Vi erbjuder: Omväxlande arbetsuppgifter inom en växande bransch Härliga kollegor från hela världen Marknadsmässig lön enligt kollektivavtal, utbildning samt möjlighet till personlig utveckling Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Flexibilitet i arbetsschema - Du kan välja att jobba vardag eller helg, förmiddag eller eftermiddag. Perfekt att kombinera med skola, exempelvis SFI Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig och välkommen att bli en del av vårt engagerade team!

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Copy of Service staff in the cleaning sector - Part time

Dedicated service staff in the cleaning sector Are you a driven and meticulous person who is passionate about creating clean and pleasant environments? Do you have an eye for detail and want to have ameaningful work? Then you may be the person we are looking for to strengthen our team as a dedicated service staff in the cleaning industry! About us Städalliansen is growing and we are now looking for more talented employees in Gothenburg who want to work with cleaning. Städalliansen is a medium-sized Swedish cleaning company specializing in both private and corporate cleaning. We are about 50 employees and we offer companies and private individuals everything in cleaning. About the roleAs service personnel in our company, you will play a key role in ensuring that our customers are always met by a clean and welcoming home or premises. The tasks vary from daily maintenance cleaning to larger cleaning projects and special assignments. We are looking for you who: Have experience in cleaning work or a strong desire to learn Are thorough, responsible and self-motivated Have a positive attitude and are service-oriented Are flexible and can adapt to changing tasks and working hours Have at leastbasic language skills in Swedish and/or English We offer: Varied tasks in a growing industry Great colleagues from all over the world Good salary according to collective agreement, training and education and the possibility for personal development Liability insurance, health insurance, pension insurance and wellness allowance Flexible work schedule - You can choose to work weekdays or weekends, mornings or afternoons. Perfect to combine with school, such as SFI. We process applications on an ongoing basis and the position may be filled before the deadline, so don't wait to send in your application! We look forward to hearing from you and welcome you to join our dedicated team!

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Trädgårdsarbetare Göteborg - Clas Fixare
Clas Fixare AB
Trädgårdsanläggare m.fl.

Frilansande Senior/Pensionär Trädgårdsarbetare Göteborg - Clas Fixare Clas Fixare samlar flera hantverkarkompetenser under samma tak och har idag ett härligt team medarbetare med bred erfarenhet inom montering, snickeri, VVS och elinstallation. Clas Fixare förenklar vardagen för sina kunder genom att erbjuda tjänster för alla typer av hem och trädgård. Vill du hjälpa våra kunder att få hjälp i sina trädgårdarsamtidigt som du har ett flexibelt, självständigt och utvecklande jobb? Till Clas Fixare i Göteborg letar vi nu efter Frilansande Trädgårdsarbetare. Dina arbetsuppgifter: Du kan komma att hjälpa våra kunder med all allmän trädgårdshjälp du kan tänka dig. Gräs- och häckklippning, kratta löv, ansa buskar, rensa ogräs, montera utomhusmöbler, säsongsunderhåll och mycket mer! Som Trägårdsarbetare hos Clas Fixare får du ett varierande och självständigt jobb med mycket kundkontakt. Du har flexibla arbetstider och du väljer själv när du vill jobba och med vilka uppdrag -detta gör även att du kan påverka hur mycket du tjänar. Vad erbjuder vi dig? - Kul och varierande arbetsuppgifter- Möjligheten att planera ochstrukturera din egen arbetstid- Bra lön med löneutbetalning veckovis- Hög milersättning Vem är du? En senior ellerpensionär som ärduktig på att hantera kontakter med kunder och du trivs utmärkt med att hjälpa kunderna med olika trädgårdsarbeten. Du är praktiskt lagd och har vana av att jobba med händerna och har god fysiskt form. Du kan jobba självständigt och lägger stor vikt vid att uppträda både korrekt och samtidigt ge extra god service, exempelvis genom att hålla snyggtefter dig och fråga om det är något mer kunden önskar hjälp med när du är på plats samt ger rekommendationer om andra fixartjänster. För dig är det också viktigt att komma i tid och vara effektiv. Det är också viktigt att du känner igen dig i följande: - Du har praktisk erfarenhet från arbete som trädgårdsmästare/utomhusmiljöer.- Har du erfarenhet av att jobba i servicebranschen är det ett plus- Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift- Du har B-körkort (inte ett krav) Detta är en frilansande roll med omgående start. Du jobbar över hela Göteborg med omnejd. Tycker du att detta låter intressant? Vill du bli en av våra Trädgårdsarbetare? Sök tjänsten enligt nedan. Hör gärna av dig om du har frågor till [email protected] Genom att ansöka samtycker du till att Clas Fixare AB får nyttja dina personuppgifter i syfte att genomföra rekryteringsarbetet kopplat till denna rekryteringsprocess i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Personuppgifter sparas i upp till 24 månader. Välkommen med din ansökan!

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Extrajobb som administratör
B2 Impact AB
Inkasserare och pantlånare m.fl.

Nu söker vi en administratör som vill jobba extrai vårt team Affärsstöd, som är en viktig del i vår operationella verksamhet. Affärsstöd är ett administrativt team och ansvarar för en rad varierande arbetsuppgifter och fungerar som ett stöd till övriga avdelningar i verksamheten.B2 Impactsambition är att bli det mest uppskattade kreditförvaltningsbolaget som hjälper människor till en bättre privatekonomi och bidrar till hållbar utveckling för både individ och samhälle. Det är det som hela vår verksamhet går ut på och som du får vara med och förverkliga när du arbetar hos oss. På B2 Impact får du vara med och utveckla och förbättra vår vardag, liksom våra kunders ekonomi. Vi kombinerar arbete med mycket skratt och stark gemenskap. Om rollen Affärsstöd skapar förutsättningar för och stöttar övriga team inom Operations, som förutom administratörer består av rådgivare och handläggare. Som administratör blir du en del av ett litet sammansvetsat team som har ett finger i spelet i det mesta som rör verksamheten på Operations.Det är ett varierande och givande arbete där du får möjlighet att bidra till vår utveckling, men som också ger dig tillfälle att fördjupa dig i särskilda arbetsuppgifter. De huvudsakliga arbetsområdenahos affärsstöd är hanteringen av vår skuldsaneringsportfölj, konkurser, registervård samt posthantering. Vem vi söker Som vår nya kollega behöver du inte ha några tidigare kunskaper inom inkasso, vi lär dig allt du behöver. Istället lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.För att lyckas i rollen ser vi att du ärkommunikativ,metodiskochnoggrann.Du talar ävenobehindrad svenska och uttrycker dig väl i både tal och skrift, då det används i det dagliga arbetet. Arbetsbelastningen är bitvis hög och det är här du som vår nyastjärna kommer in och stöttar upp. Vi ser gärna därför att du är flink,trivs i rutinmässiga arbetsuppgifter som du kan sjunka ini och fokusera på under en längre tid.För att trivas i rollen så tror vi även att du innehar en positiv inställning och harlätt för att samarbeta med andra. Meriterande för tjänsten Du har tidigare erfarenhet av inkassobranschen Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete Om tjänsten Detta är en timanställning där omfattningen kan variera över tid.Vi ser gärna att du har möjlighet att börja hos oss omgående, men är flexibla vid önskemål. I slutskedet av denna rekryteringsprocess så kommer vi att genomföra enkreditupplysning. Om oss B2 Impact AB är ett kreditförvaltningsbolag som står under Finansinspektionens tillsyn och som ingår i den norska börsnoterade koncernen B2 Impact ASA som har verksamhet i 20 europeiska länder. Den svenska verksamheten startades 2012 och består idag av cirka 70 engagerade medarbetare. Verksamheten består till största delen av att förvärva nödlidande fordringar från banker, kreditmarknadsbolag och konsumentkreditinstitut och att därefter hjälpa kunderna till en bättre ekonomisk tillvaro.Vi är ett värderingsstyrt företag och hos oss är det lika viktigt hur vi gör saker som vad vi gör. Vår kultur präglas av omtänksamhet, prestigelöshet och en experimentlusta där vi hela tiden söker efter nya sätt att arbeta och utveckla verksamheten. Rekryteringsprocessen Sista ansökningsdagen är 28e februari.Vi går igenom ansökningar löpandeoch kan därmed komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag så varmt välkommen in med din ansökan så snart som möjligt! Vid frågor om tjänsten Om du vill veta mer om tjänsten eller B2 Impactsom bolag är du välkommen att kontakta Team [email protected]. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail.

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Extrajobb inom rangering på Dagab - Hisings Backa
Svenska Storesupport Bemanning AB
Lager- och terminalpersonal

Arbetsuppgifter Som rangeringspersonal på Dagab kommer dina främsta arbetsuppgifter att vara: Lasta och lossa lastbilar och släp. Truckkörning då man kör ut både pallar och burar. Backamed lastbil ochsläp. Tjänsten utgår från Dagabs lager i Hisings Backa OBS: I denna tjänst ingår inte distributions- eller långkörning. ArbetstiderDagab har verksamhet alla dagar i veckan under kväll och natt.Vi ser att du gärna ska kunna alternera mellan kvälls- och nattskiftet. Eftersom att vi främst söker extrapersonal ser vi att du vid sidan av studier/annat arbete kan arbeta ca. 2 pass/vecka. Arbetstider kväll: 13:15 - 22:00 15:00 - 01:00 Arbetstider natt: 20:15 - 05:00 22:15 - 05:00 Arbete inleds med två veckors betald utbildning där ena veckan är förlagt till kväll och den andra till natt. Start sker enligt överenskommelse. Vi söker dig som: Är student eller har en annan sysselsättning om minst 50%. Har tidigare erfarenhet av arbete inom rangering eller som CE-chaufför. Trivs med ett fysiskt och aktivt arbete. Krav För att anställas och vara anställd i denna tjänst krävs det att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Truckutbildning, arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska det svenska språket bra. Du måste ha fyllt 18 år för att kunna anställas i denna tjänst. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Meriterande Truckkort CE-körkort Giltigt YKB (Yrkesförarkompetens) Giltigt Digitalt förarkort Intyg för ADR 1.3 Intyg för bakgavellyft Erfarenhet av truckkörning Erfarenhet av arbete som CE-chaufför/liknande roll Erfarenhet av backning med släp Personliga egenskaper I det här uppdraget är det viktigt att dina arbetsuppgifter blir ordentligt utförda ochatt du har ett stort engagemang och att du tar egna initiativ. Då arbetet kan vara fysiskt krävande är det ett plus om du har god fysik så att du kan arbeta ergonomiskt korrekt. Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper Förmåner Tillgång till gym på arbetsplatsen Personalbutik Personalaktiviteter Personalrestaurang Vi erbjuder våra medarbetare flexibel löneutbetalning genom Cappy. En frivillig förmån som ger dig möjligheten att när som helst mellan ordinarie lönedagar själv göra uttag från din intjänade lön. Om Dagab Dagab är en del av Axfood, Sveriges näst största aktör inom dagligvaruhandeln med varumärken som Willys, Hemköp, Tempo, Axfood Snabbgross, och Middagsfrid. Dagab ansvarar för att Axfood sortiment, inköp och logistik ska fungera optimalt och har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet Om Storesupport by Job&TalentStoresupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Intresserad?Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Medicinskt Ledningsansvarig läkare (50-100%)
Knodd Vård AB
Specialistläkare

Om Knodd Knodd startades for att vagleda, ge trygghet at och stärka föräldrar. Vi är en vårdgivare som helt fokuserar på barnsjukvård. Hos oss kan föräldrar idag få stöd och barnsjukvård från erfarna specialistsjuksköterskor och barnläkare via videosamtal, gå digitala föräldrakurser, samt följa och förstå sina barns hälsa och utveckling - allt genom Knodd-appen. Idag består organisationen av ca 100 specialistsjuksköterskor och ett tjugotal barnläkare med lång och gedigen erfarenhet från barnsjukvård och barnhälsovård. Majoriteten av Knodds vårdpersonal jobbar deltid hemifrån på distans, och många jobbar därmed även inom andra verksamheter inom fysisk vård. Vi jobbar ständigt för att skapa tryggare och mer personlig vård på sätt som sätter barnens och föräldrarnas behov i fokus. På så sätt vill vi även minska onödiga besök till akutsjukvård och ge rätt vård på rätt nivå. Vi söker nu en engagerad Medicinsk Ledningsansvarig läkare (MLA) som vill jobba vidare med oss och bidra till Knodds fortsatta utveckling. Om dig Vi söker dig som är specialistläkare inom barn och ungdomsmedicin och har mångårig erfarenhet av kliniskt arbete inom allmän och akut barnsjukvård. Du är en lagspelare som trivs i samarbeten både inom ditt närmaste team och tvärprofessionellt. Du är intresserad av patientsäkerhetsfrågor och verksamhetsutveckling och vill vara aktivt engagerad i att förbättra vården för patienter, föräldrar och medarbetare. Det är även bra att ha ett intresse för framtidens vård och hur teknik kan spela en roll i den, och vara öppen för nya idéer och arbetssätt. Vi tänker oss att du är ödmjuk, samarbetsvillig och initiativtagande. Vi söker dig som är noggrann i ditt arbete och tar stort ansvar över dina arbetsuppgifter. Vidare är du flytande i tal och skrift på svenska och engelska. Vi arbetar hårt för att skapa ett bra arbetsklimat på Knodd och lägger därför stor vikt vid personlig lämplighet. Om rollenSom en del av vårdteamet deltar du i det dagliga arbetet samtidigt som du har en central roll i ledningsarbetet. Du fungerar som en nära kompanjon och ett viktigt stöd till verksamhetschefen, och tillsammans arbetar ni för att driva och utveckla verksamheten. Genom din erfarenhet och medicinska expertis bidrar du till att det medicinska tänket genomsyrar hela organisationen och blir en naturlig del av både operativa och strategiska beslut. I rollen ansvarar du för att säkerställa hög medicinsk kvalitet såväl som att tillsammans med verksamhetschefen forma och vidareutveckla vårdverksamheten. Genom ditt stöd skapar ni tillsammans en patientsäker och kvalitetsdriven vård som möter såväl dagens som morgondagens behov. Som MLA har du bland annat ansvar för att: Säkerställa att vården håller hög medicinsk kvalitet och är baserad på vetenskap och beprövad erfarenhet. Aktivt delta i ledningsarbetet och tillsammans med verksamhetschefen driva kvalitets- och patientsäkerhetsarbetet. Fastställa kompetenskrav vid rekrytering av vårdpersonal. Bidra till långsiktiga strategier för att stärka vårdpersonalens kompetens och vidareutveckla organisationens arbetssätt. Utreda avvikelser och risker i nära samarbete med verksamhetschefen samt ge stöd i komplexa ärenden. Vårt erbjudande till dig En aktiv roll i det medicinska planeringsarbetet där du bidrar med din expertis till att utforma verktyg, processer, rutiner och riktlinjer för vår verksamhet. En unik möjlighet att forma framtidens vård genom att bidra till kontinuerlig utveckling av Knodds digitala tjänster. Flexibel arbetsform med möjlighet att kombinera fysiskt arbete på kontoret i centrala Göteborg med distansarbete. Sjuk-, liv- och olycksfallsförsäkring, tjänstepension, friskvårdsbidrag, jourkompensation och betald semester. Praktiska detaljer Anställningsform: Tillsvidare, minst 50 % upp till heltid. Startdatum: Enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse. Sista ansökningsdatum:16 februari 2025.Urvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att skriva till [email protected]. Vi ser fram emot din kontakt!

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Vi söker Göteborgs bästa köksbiträden
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Om jobbet:Vi letar efter dig som har dokumenterad erfarenhet som köksbiträde på större enheter! Vi söker nu personal för arbete på uppdrag för lunchverksamheter i Göteborg med omnejd. Arbetsuppgifterna består främst av: Att bistå vid matlagning och förberedelser av salladsbuffé, uppläggningavmat samt portionering. Obehindrat kunna skala/skära/hacka grönsaker/sallad med precision och tempo. Vana att använda större köksmaskiner på ett säkert och effektivt sätt Förbereda matsalen för servering, matservering samt att ställa i ordning efter servering. Diska och städa Medverka i arbetet med egenkontroll Vem är du? Vi söker dig som vill arbeta inom bemanning och trivs att arbeta i olika miljöer och ser det som en rolig utmaning att inte ha en fast plats att arbeta på varje dag. Du har lätt att ta till dig nya instruktioner, har en god förmåga att samarbeta och vågar ta för dig på en ny arbetsplats. Du är nyfiken, arbetsvillig och lösningsfokuserad. Du är självgående men har inga problem att arbeta i team. Plikttrogen – Dvs du dyker på avtalad tid. ALLTID Prestigelös– Du har inte några problem att ta direktiv och göra det du blir ombeddatt göra. Då man ofta byter arbetsplats ligger det en stor vikt att du har en hög social kompetens, är ansvarstagande, organiserad och flexibel Du talar och förstår svenska obehindrat – Det innebär att du ska kunna ta del av all och kommunicera information och instruktioner både muntligen och skriftligen. Du har minst två års dokumenterad erfarenhet av att ha jobbat i antingen storkök eller i skolkök som köksbiträde eller kock. Giltigt utdrag ur belastningsregistret Det är meriterande men inget krav om du även har någon form av utbildning från hotell och restaurangskola alternativt en yrkesutbildning inom kök eller som måltidsbiträde. Låter detta intressant? Tveka inte! Skicka in din ansökan redan idag. Har du de kvalifikationerna som krävskontaktar vi dig inom kort för ett möte där vi lägger upp en plan för hur vi tillsammans kan briljera. Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på kul saker tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.Mer om ossRestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

21 januari 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Interim ekonom för kunds räkning
Ps Partner AB
Redovisningsekonomer

Vi söker nuen interim ekonom för kunds räkning till ett uppdrag på ca 50% med start i februari.I uppdraget kommer du bland annatatt få arbeta med: Löpande bokföring Löner Månadsbokslut Erfarenhet av Microsoft DynamicsBusiness Central. Arbetet inkluderar hantering av bolagsformerna AB, Oy, och ApS, vi ser därförgärna att du har erfarenhet av redovisning och regelverk kopplade till dessa. Är dusjälvständig, noggrann och har en förmåga att snabbt sätta dig in i nya verksamheter?Då kan det här vara något för dig. Varmt välkommen med din ansökan!

21 januari 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Undersköterska eller pensionerad sjuksköterska med erfarenhet av psykiatri
Nursehouse Consulting AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi söker undersköterska, pensionerad undersköterska eller pensionerad sjuksköterska för ett uppdrag som omfattar fyra timmars pass 2 eller tre gånger i veckan. Erfarenhet av psykiatri är ett krav. Uppdraget innebär att assistera en person som behöver hjälp med diverse saker. Obs, kunden har en katt! Hör gärna av dig för mer info Undersköterska eller sjuksöterska med erfarenhet av psykiatri Nurse & Doctor House är ett tryggt och säkert bemanningsföretag för vårdpersonal och vårdenheter, där ingår också Nurse House Consulting. Vi har lång erfarenhet av att tillsätta rätt person på rätt plats. Vi hjälper er gärna med era personalbehov. Vi är baserade i Stockholm men arbetar med personal och arbetsgivare över hela landet.

21 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025