Personlig assistent i Visby 80% -Assistans kompetens
Assistans Kompetens i Sverige AB
Personliga assistenter

Assistans Kompetens är verksamma i hela Sverige. Vi ger god personalvård samt gedigen kompetensutveckling för att våra medarbetare ska lyckas i sitt arbete. Vi har kollektivavtal och dygnet runt jour. Alla våra chefer har själva arbetat som personliga assistenter. Gå gärna in på www.assistanskompetens.se för att läsa mer om oss eller på assistanskoll.se Nu söker vi personal till vår manliga kund i Visby. Vi söker dig som helst har erfarenhet av autism eller liknande. Du ska var trygg i dig själv, ha ett pedagogiskt och professionellt förhållningssätt, och kunna samarbeta med andra och vara flexibel och lösningsorienterad. Jag som söker personal är en positiv kille med autism, som behöver stöd och hjälp att klara vardagen som vuxen. Jag bor i eget boende. Jag mår bra av att vara aktiv, och gillar att promenera och mitt vara på min arbetsplats på daglig verksamhet. Tycker även om att åka en sväng i min bil så du behöver ha körkort. Här jobbar vi med lågaffektivt bemötande och förstår vikten av struktur och rutiner. Arbetspassen ligger fördelade på dygn 08:00-08:00 (väntetid 23:00-06:00) 16:00-08:00, 08:00-16:00 eller 07:00-23:00 Dubbel assistans alla dagar mellan 07:00-23:00 Utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras vid anställning. Vi behandlar ansökningar löpande. Lön efter överenskommelse. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Personlig assistent i Visby, Gotland
Särnmark Assistans AB
Personliga assistenter

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby.   Vill du testa något nytt och byta karriär, eller har du redan en roll som personlig assistent och känner att du stormtrivs inom yrket? Skicka in en ansökan till oss! Under sommaren söker vi en sommarvikarie. Mot hösten kommer en tjänst att bli ledig då en nuvarande anställd ska börja med heltidsstudier. Det finns alltså goda chanser till förlängning efter sommaren. Om jobbet som personlig assistent: Vi söker just nu en personlig assistent för en kund i Visby. Du kommer att arbeta för en person med ryggmärgsskada, arbetsuppgifterna varierar från dag till dag och inga förkunskaper behövs. I dina arbetsuppgifter ingår det att hjälpa kunden med handräckning, assistera vid praktiska sysslor och att följa med till kundens arbetsplats. Du har även tillgång till ett personligt rum där du uppehåller dig och kan ta paus mellan dina insatser.  Arbetsuppgifter: Dina arbetsuppgifter beror på kundens behov och livsstil. De kan innebära allt ifrån personlig hygien, assistans vid förflyttningar, hushållarbete, matlagning till att assistera kunden på jobbet eller vid aktiviteter utanför hemmet. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag. Då kunden ger instruktioner verbalt behöver du behärska det svenska språket obehindrat. Vi söker dig som: Vi söker dig som är ansvarsfull, diskret och har lätt för att följa instruktioner. Meriterande om du är rökfri. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning om rollen som personlig assistent. Om anställningen: Arbetsplatsen är belägen i Visby och det förekommer pälsdjur på arbetsplatsen. Vi söker personer både till heltid och deltid, vi tar gärna emot intresseanmälningar om du vill vara vikarie och jobba extra vid behov. Anställningsformen är "För visstid -så länge assistansuppdraget varar" och rekryteringen sker löpande med tillsättning snarast. Arbetspassen är dygnspass med väntetid på natten. Arbetspassen är förlagda på ett rullande schema, ca 2 pass per vecka. Löneformen är timlön. Övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du kan även bifoga ditt CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

16 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Sommarjobb som personlig assistent i Visby
Särnmark Assistans AB
Personliga assistenter

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vi söker personliga assistenter till flera tjänster i Visby, Gotland. Om jobbet som personlig assistent: Vi söker dig som är ansvarsfull och lyhörd. Du har lätt för att följa instruktioner och lära dig nya arbetsuppgifter. Som personlig assistent arbetar du nära en person med funktionsnedsättning i dennes dagliga liv. Du assisterar och stöttar personen både i vardagen och på fritiden, din arbetsplats är där kunden befinner sig. Dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att kunden får förutsättningar att leva det liv som hen önskar.  Arbetsuppgifter: Dina arbetsuppgifter beror på kundens behov och livsstil, några vanligt förekommande arbetsuppgifter är • Handräckning • Personlig hygien • Assistans vid förflyttningar • Hushållsarbete • Matlagning • Assistera kunden på jobbet eller vid aktiviteter utanför hemmet. På sommaren är arbetet ofta mer omväxlande med utflykter som exempelvis bad, konserter eller andra evenemang. Förkunskaper: Förkunskaper är meriterande men inget krav. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning om rollen som personlig assistent. Om anställningen: Anställningsform för vikariat – anställning per arbetad timme. Löneform – timlön Arbetstiderna varierar på de olika tjänsterna. Beroende på tjänst kan arbetstiden förekomma på dag-, kvälls- och nattetid, på vardagar och helger. Körkort är inget krav. Till vissa av tjänsterna krävs det dock körkort och tillgång till bil. Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du: Du ansöker via annonsen på vår webbplats i vårt rekryteringsverktyg. Nere till höger i annonsen på Särnmarks webbplats finns en grön knapp med texten "ansök", där klickar du för att svara på ett antal urvalsfrågor. Urvalsfrågorna är för att matcha sökande till de aktuella tjänsterna. Bifoga ditt CV och personliga brev i ansökningen. Rekryteringen sker löpande under ansökningsperioden. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. När du ska arbeta som personlig assistent behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

16 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Personlig assistent – Deltid
Aberia AB
Personliga assistenter

Vi är arbetsgivaren som är små nog att vara nära och stora nog att verkligen göra skillnad. Att vara anställd i Aberia innebär att du har en närvarande chef, arbetsledning i ditt dagliga arbete, handledning, kollektivavtal, friskvård och en mängd utbildningsmöjligheter. Vi har sedan 2001 varit verksamma inom personlig assistans. Våra kunder finns i hela Sverige och är barn, unga, vuxna, familjer och kommuner. Vi har vårt huvudkontor i Stockholm. Tillsammans har vi en lång och gedigen erfarenhet av att leva med och arbeta inom personlig assistans. Aberia ägs av Aberia AS, ett norskt familjeägt bolag, med ca 1200 anställda och som startade 1981. Ägare är NHC Group som driver ett brett utbud av välfärdstjänster. Personlig assistent vid behov sökes – timvikarie Vill du ha ett meningsfullt extrajobb där din närvaro verkligen gör skillnad? Jag söker dig som kan arbeta som timvikarie vid behov – främst vid ordinarie assistents frånvaro. Arbetspassen är förlagda till dag (08:00–15:30) eller kväll (15:30–22:30), och arbetstiderna på helgerna kan variera något. Flexibilitet är viktigt då behoven kan förändras med kort varsel. Eftersom jag bor strax utanför Lärbro på Gotland, behöver du ha körkort och tillgång till egen bil för att kunna ta dig hit. Om mig Jag är en kvinna i 50-årsåldern med CP-skada. Naturen är mitt andningshål, och fotografering är min stora passion. Min hund är en självklar följeslagare i både vardag och vila. Jag är oftast social och varm, men behöver också tid för stillhet. Jag lever med GAD (generaliserat ångestsyndrom), vilket gör det extra viktigt för mig att omges av trygga personer som kan bidra med struktur och stabilitet – särskilt i stressiga situationer eller när mitt minne sviktar. Jag söker dig som: · Är lugn, trygg och inkännande · Har en tydlig och lyhörd kommunikationsstil · Kan behålla lugnet i stressiga situationer · Förstår vikten av att sätta mina behov i fokus · Gillar djur – min hund är en viktig del av mitt liv! Tidigare erfarenhet av personlig assistans är meriterande, men det viktigaste är att vi fungerar bra tillsammans och att du har förståelse för mina behov. Dina arbetsuppgifter kan vara att: · Hjälpa mig hålla struktur och minnas det viktiga i vardagen · Assistera vid olika sysslor och aktiviteter · Köra min bil vid behov · Vara en stabil, närvarande och positiv person i mitt liv Om det här låter som något för dig – skicka gärna några rader om dig själv och varför du vill arbeta som vikarie. Jag ser fram emot att höra från di

13 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Kontaktperson
REGION GOTLAND
Personliga assistenter

I Region Gotland kan du utvecklas och växa, både som individ och tillsammans med andra. När du arbetar hos oss bidrar du till att Gotland blir en ännu bättre plats för människor i livets alla delar. Vi gör varandra bättre. Omsorg om personer med funktionsnedsättning Som en del av Region Gotland ansvarar socialförvaltningen för socialtjänst, äldreomsorg och omsorg om personer med funktionsnedsättning på hela Gotland. Våra cirka 1900 medarbetare är med och skapar en effektiv verksamhet som har kunden i centrum. Omsorg om personer med funktionsnedsättning söker personer över hela Gotland som vill vara med och göra skillnad. Vi söker nu dig som vill bli kontaktperson. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som är en positiv och driven person med stort engagemang och intresse för människor. Du har tid över för att kunna stötta, hjälpa och umgås med en annan person under ett par timmar i veckan. Kontaktpersonens viktigaste uppgift är att fungera som ett personligt stöd och sällskap i olika situationer. Huvudsyftet är att brukaren kan få komma hemifrån och göra något tillsammans med dig, exempelvis att fika, promenera, samtala, shoppa, göra utflykter eller något annat utifrån önskemål och intresse. Anställningsvillkor: Att vara kontaktperson är ingen anställning utan ett uppdrag. Som kontaktperson får ni ett arvode som ersättning för uppdraget och en omkostnadsdel som skall täcka utgifter för t ex fika och andra aktiviteter. Detta utbetalas varje månad. Arvodet och omkostnadsersättningen följer Sveriges kommuner och regionens riktlinjer. Vem är du? Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av yrket men det är meriterande om du har en utbildning med inriktning mot barn, vård- och omsorg eller pedagogik eller om du har erfarenhet av arbete med barn eller vuxna med funktionsvariationer. För att bli kontaktperson måste du ha fyllt 18 år samt kunna uppvisa utdrag ur belastningsregistret, https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vad händer efter att du har ansökt? Vi går igenom de ansökningar vi får in löpande och om vi har behov av din kompetens kommer vi att bjuda in dig på en intervju. Tillsättning sker löpande under annonseringstiden och varaktighet varierar beroende på ärenden. Varmt välkommen med din ansökan. Om socialförvaltningen Som en del av Region Gotland arbetar vi på socialförvaltningen med sociala insatser som rådgivning, stöd och behandling. Våra verksamhetsområden är socialtjänst, hemsjukvård, äldreomsorg och omsorg om personer med funktionsnedsättning på hela Gotland. Dygnet runt möter vi människor i alla åldrar och med olika behov; barn, familjer, vuxna och äldre. Tillsammans möjliggör vi goda förutsättningar till vård, stöd och service genom hela livet. Om Region Gotland Region Gotland är inte bara Gotlands största arbetsgivare, vi är också den enda regionen i Sverige som har kommunala-, hälso- och sjukvårdsuppgifter och regionalt utvecklingsansvar i en och samma organisation. Det tillsammans med vårt ö-läge skapar förutsättningar för gott samarbete över våra verksamhetsområden. Vi är över 7000 medarbetare. Tillsammans arbetar för ett hållbart, inkluderande och välmående samhälle för alla som besöker, bor och verkar på Gotland. Vi är drivande i att skapa en trygg och hållbar utveckling över hela ön. Gotland är en fantastisk plats att leva på, med ett rikt kulturliv, orörd natur och en kreativ entreprenörsanda. Vi är över 61 000 personer som har valt att bo här året om, och vi vill gärna bli fler! Vill du ha information om Gotland som plats att bo och leva på, läs mer på https://gotland.com/leva-bo/flytta-hit/ Genom instagramkontot @viarregiongotland visar vi bredden av våra yrken och vilken betydelse vårt arbete har för samhället. Varje vecka visar en ny medarbetare upp sin arbetsvardag. Övrigt Region Gotland arbetar enligt kompetensbaserad rekryteringsmetod som syftar till att se varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar sökande med olika bakgrund och kön.  Tjänsten ledigförklaras under förutsättning att den ej behöver komma i anspråk för medarbetare med företrädesrätt samt att tjänsten fortsatt är vakant. I takt med att omvärlden förändras arbetar Region Gotland i större utsträckning med kvalitet och säkerhet i rekryteringsprocessen. Det innebär att du som kandidat kan komma att omfattas av vissa kontroller inför anställning. Vilka kontroller som tjänsten du söker kan omfattas av får du information om inför eller under intervjun. Inför samtliga anställningar behöver du som kandidat visa upp ID-handling och personbevis. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

12 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Cafebiträde
Kristersson, Robin
Kafé- och konditoribiträden

**Cafébiträde sökes till Café Belloviso Hemse (Deltid)** Är du trevlig, snäll, samarbetsvillig och glad? Vill du arbeta i en mysig caféverksamhet? Då är detta jobbet för dig! Vi söker ett cafébiträde till vårt café Belloviso i Hemse. Tjänsten är på deltid och innebär varierande arbetsuppgifter som: - Tillaga smörgåsar, våfflor, crepes och kakor - Servera gäster - Diska och städa - Möjligtvis kassaarbete - Övriga arbetsuppgifter som förekommer i caféverksamheten Ingen tidigare erfarenhet krävs, men är du erfaren är det ett plus. Viktigt är att du är trevlig, snäll, stresstålig vid högtider och trivs med att arbeta i ett team. Arbetstiderna kan variera efter verksamhetens behov. Jobbet är initialer för sommaren, men det kan bli aktuellt att förlänga anställningen. Lönen enligt kollektivavtal. Vill du bli en del av vårt glada team? Skicka din ansökan till [kontaktuppgifter]. Välkommen!

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Jobba som Personlig assistent på Gotland i sommar!

Nu söker våra Uppdragsgivare på Gotland årets Sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på landstället. Alla Uppdragsgivare i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med! Vi är dock just nu extra intresserade av dig som sedan innan har erfarenhet av att stötta någon med Epilepsi då det är en efterfrågad kompetens just nu. Ange i ansökan hur mycket och vilka veckor du kan arbeta. Skriv också om du kan hoppa in som timvikarie resten av året. Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra Uppdragsgivare och deras personliga Arbetsledare. Blir du utvald kontaktar Arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister då. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG: Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Många assistansanvändare i JAG är engagerade i Riksföreningen JAG. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen du också!

10 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Sommarvikarier till Solrosen Demensboende
Gotlands Serviceboende AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Solrosen Serviceboende AB Solrosen Demensboende är ett serviceboende för personer med demenssjukdom. Boendet ligger mitt i centrala Visby. Vår målsättning är att skapa en trygg och hemlik miljö samt stimulera de boende till olika aktiviteter som bevarar deras självkänsla. Vi bemöter med värme och glädje och skapar förutsättningar till delaktighet och självständighet. All mat som serveras på Solrosen lagas från grunden i våra tre olika avdelningskök. Medarbetare När vi arbetar har vi alltid individens bästa i fokus. Vi värdesätter engagerad och kompetent personal med lyhördhet inför varje individs behov, personcentrerad omvårdnad. Vi arbetar för att skapa trygghet och igenkännande miljö då det är viktigt för personer med demenssjukdom. Boende Solrosen Demensboende har 30 lägenheter, samtliga ligger i markplan. Boendet har tre avdelningar: Solen, Rosen och Gläntan. Det finns personal dygnet runt och vår egen sjuksköterska finns på plats varje vardag. Läkare från VC Visby Söder besöker oss varje vecka. Rehabiliteringspersonal en dag/vecka. Bemanningssjuksköterska kväll, helg och natt. Vi använder oss av tydliggörande hjälpmedel och ett lugnt och tryggt bemötande. Vi lyckas när våra boenden upplever självständighet och ett bra liv utifrån sina förutsättningar. Vi söker i första hand dig med erfarenhet inom vård och omsorg. Du gillar att arbeta i nära samarbete med övriga medarbetare. Vi ser gärna att du är van vid att ta egna beslut och är trygg. Du tycker om att arbeta med och för människor med vårdbehov. Varmt välkommen med din ansökan, intervjuer sker löpande, även via Teams om möjlighet finns. Delegering i läkemedel är ett krav samt dokumentation i journal, utbildning sker under/innan introduktion sedan obligatoriskt delegeringsprov och utbildning med ansvarig sjuksköterska. Introduktionsdagar enligt överenskommelse Lön på timme enligt överenskommelse God arbetsmoral är en mycket viktig faktor samt krav på god svenska i tal och skrift. Visstidsanställning över sommaren med goda chanser att få arbeta kvar under hösten. Arbetstid dagtid, kväll och helg. Söker även medarbetare till nattarbete med tjänstgöring varannan helg. Vi är anslutna till Almega/Vårdföretagarnas kollektivavtal... Kontaktperson och ytterligare information om verksamheten: Verksamhetschef Marianne Riarbäck 0498-28 49 00 [email protected] -

10 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Extra vid behov sökes till kvinna i Visby

Jag söker nu en assistent som kan hoppa in extra vid sjukdom och ledighet. Jag tycker om att vara ute och bada, åka till stranden eller göra utflykter och är en mycket aktiv tjej i 40-årsåldern. Jag gillar också att umgås med mina vänner. På vardagarna är jag på min dagliga verksamhet så då följer du mig dit. Din arbetsplats kommer bli där jag befinner mig. Det är bra om du har körkort, men ej ett krav Det är meriterande om du har erfarenhet av personlig assistans eller liknande men det är inget krav eftersom du kommer att genomgå introduktion med erfarna assistenter för att skapa bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll som min assistent. Ditt jobb är att assistera mig med det som jag skulle göra själv utan min funktionsnedsättning, på det sätt som jag önskar. Jag ser gärna att du som söker är kvinna pga. arbetets integritets nära natur. Arbetstid: Omfattning enligt överenskommelse. Arbetspass förekommer dag, kväll, natt och helg. Tillträde: Betald introduktion kan påbörjas omgående Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

10 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Host Visby
Espresso House Sweden AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker passionerade Hosts som vill leverera världens bästa upplevelse till världens bästa gäst! Är du under 18 år och vill jobba extra vid sidan om dina studier? Då är tjänsten som Host perfekt för dig! Som Host på Espresso House får du, tillsammans med fantastiska kollegor, bidra till gästupplevelsen i våra coffee shops genom att överträffa våra gästers förväntningar. Varenda gäst ska lämna med en känsla av att vilja besöka oss igen! All arbetstid är förlagd i coffee shopen och kan variera mellan dag, kväll och helger. Som Host säkerställer du shopens kvalitet gällande renlighet och service, samt ge gästerna det lilla extra i sin kaffeupplevelse. Arbetet kommer även att bestå av kassaarbete, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Ingen tidigare erfarenhet krävs, du får din utbildning av oss! Tjänsten som Host är en förberedande roll till att senare utvecklas till Barista när du har fyllt 18 år. Vi söker dig som: • Är under 18 år och är intresserad av ett extrajobb • Är en glad och härlig person med en energi som smittar av sig till både gäster och kollegor • Är ansvarsfull, tävlingsinriktad och initiativtagande • Trivs i ett högt tempo och strävar efter att coffee shopen alltid är i toppskick • Vill utvecklas med oss på Espresso House och känner stolthet för det varumärke du arbetar för • Älskar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder vi dig? Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss! På Espresso House är utbildning viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion till sin nya tjänst. Hos oss finns det flera olika möjligheter att jobba med mycket mer, du kan läsa mer om våra olika karriärsvägar på vår hemsida.   Vi ser fram emot din ansökan, så skicka in den redan idag!

9 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025