Lediga deltidsjobb i Höganäs
Det finns totalt 15 lediga deltidsjobb att söka i Höganäs
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en kvinna i 69 års åldern bosatt i Höganäs har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift har god fysik är rökfri Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete har B-körkort och har tillgång till egen bil delar kundens intressen för fotografering och trädgårdsarbete Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Vikariat" under perioden 2025 07 01 - 2025 08 17 Tjänsten innebär arbete under dagtid på vardag och helg och arbetstiderna är kl. 06:00-13:00. Det är även önskvärt att man kan arbeta kl. 10:00-20:00/21:00 och kl. 19:00/20:00-06:00 (aktiv natt) vid andra assistenters frånvaro. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående eller enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Katarina Roos [email protected]
I Höganäs kommunkoncern finns en lokal passion och en framåtanda. Nu är vi på jakt efter fler hjärtliga samhällsbyggare som gör vardagen för kommunens invånare lite bättre, idag och varje morgondag. Hos oss i Höganäs skapar du mening på din arbetsplats och levererar verklig nytta till samhället. Kultur- och fritidsförvaltningen öppnar upp för en värld av aktiva upplevelser för våra kära kullabor. Hos oss handlar det inte endast om att driva verksamheter och stötta föreningar, utan om att skapa en plattform för en fantastisk uppväxt för våra barn och unga. Så, varför inte bli en del av de aktiva och kulturella äventyr vi har att erbjuda? Det är en inbjudan till att vara med på en resa där vi inte bara förvaltar – vi skapar! Eric Ruuth kulturhus är ett nav i kommunens kulturliv. Här finns kulturskola och ungdomsverksamhet samt ett nära samarbete med ortens orkestrar, totalt är vi 35 medarbetare. ARBETSUPPGIFTER Under hösten kommer ett par av våra fritidsledare att vara deltidslediga, vi söker därför två nya medarbetare på 70%. Vill du vara en av oss, vi som varje dag möter kommunens fantastiska ungdomar? Ungdomar, som ger oss både skrattrynkor och gråa hår. Du kommer att planera, genomföra och utvärdera aktiviteter, utifrån ungdomarnas intressen och behov. Att samtala och skapa relationer med ungdomar är något som måste kännas naturligt för dig. Tillsammans skapar vi trygga och välkomnade mötesplatser, för detta behövs det att du kan jobba individuellt men även i grupp. Vi bemannar totalt 5 fritidsgårdar, 4 med fasta lokaler och 1 mobil fritidsgård, för ungdomar i vår målgrupp som är från årskurs 6 tom 17 år. Vi på Eric Ruuth kulturhus arbetar tillsammans för kommunens barn och unga. Vi planerar och genomför utöver vår ordinarie verksamhet också olika aktiviteter i samband med skolornas lov, samt kommunens egna ungdomssatsning Summerkick. Arbetet är förlagt till kvällar och helger och det är därför viktigt att du trivs med ett varierat schema. KVALIFIKATIONER Du är en person som: • känner stort engagemang och glädje i att få arbeta tillsammans med ungdomar och att ta till vara på ungdomarnas egna intressen och initiativ osamt att coacha de vidare. • är trygg i dig själv och uppvisar en hög grad av mognad och självkännedom. • har erfarenhet av liknande arbete med ungdomar. • är utbildad fritidsledare eller motsvarande utbildning som vi anser vara likvärdig. Körkort är meriterande. Inför en eventuell anställning kommer polisregisterutdrag att efterfrågas. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT "Höganäs kommun ska i alla sina rekryteringar sträva mot en jämnare fördelning mellan könen och en ökad representation av övriga olikheter inom kommunens olika verksamheter" - så står det i våra "Aktiva åtgärder för jämställdhet och mångfald". Det är inte alltid enkelt, men vi jobbar för detta varje dag. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess i Höganäs kommun använder vi rekryteringsverktyget Offentliga Jobb/Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Offentliga Jobb genom att klicka på ansökningslänken i annonsen.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en kvinna i 69 års åldern bosatt i Höganäs har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift har god fysik är rökfri Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete har B-körkort och har tillgång till egen bil delar kundens intressen för fotografering och trädgårdsarbete Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" Tjänsten innebär arbete under dagtid på vardag och helg och arbetstiderna är kl. 06:00-13:00. Det är även önskvärt att man kan arbeta kl. 10:00-20:00/21:00 och kl. 19:00/20:00-06:00 (aktiv natt) vid andra assistenters frånvaro. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående eller enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Katarina Roos [email protected]
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en kvinna i 69 års åldern bosatt i Höganäs har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift har god fysik är rökfri Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete har B-körkort och har tillgång till egen bil delar kundens intressen för fotografering och trädgårdsarbete Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Timanställning" Tjänsten innebär arbete under dagtid och kvällstid på vardag och helg. Arbetstider är 06:00-13:00, 10:00-20:00 och 20:00-06:00. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående eller enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Emilia, uppdragschef.
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent i Höganäs med omnejd! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Vi har kunder i olika åldrar och med olika funktionsvariationer. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll, natt, helg och dygn. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Behovsanställd Omfattning: Vid behov Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Inför en eventuell anställning ska du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES alternativt ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag: 2025-08-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: 010-400 10 80 Varmt välkommen med din ansökan!
Bli barnpassare på Nordic Wellness Höganäs! Är du trygg, ansvarstagande och älskar att sprida glädje bland barn? Vill du jobba i en miljö fylld av rörelse, gemenskap och träningsenergi? Då kan det här vara din nästa utmaning – hos Sveriges största friskvårdskedja! Om oss Nordic Wellness har över 350 klubbar och ett växande antal padelanläggningar runt om i landet. Med över 500 000 medlemmar erbjuder vi träning och välmående för alla åldrar – alltid med fokus på kvalitet, glädje och utveckling. Vi är ett företag i ständig rörelse och söker nu dig som vill bli en viktig del av vårt team som barnpassare på vår klubb i Höganäs. Om tjänsten Som barnpassare hos oss ansvarar du för att ta hand om våra medlemmars barn – så att föräldrarna tryggt kan fokusera på sin träning. Du är den som får barnen att känna sig trygga, sedda och glada under tiden de är hos oss. Vi söker dig som vill arbeta några kvällar i veckan samt helger. Vi söker dig som: Är omtänksam, trygg och ansvarsfull Har ett genuint intresse för barn och gärna erfarenhet av barnpassning Är social, serviceinriktad och gillar att möta människor Har goda kunskaper i svenska Har ett intresse för träning och hälsa (det är ett stort plus!) Vi söker dig som har fyllt 16 år (AFS 2012:3) Att jobba på Nordic Wellness Hos oss får du vara en del av ett engagerat team i en miljö fylld av träningsglädje, utveckling och möjligheter. Vi är stolta över att många av våra medarbetare börjat som barnpassare och idag arbetar som t.ex. receptionister, kundservicemedarbetare eller inom andra delar av företaget. Här finns utrymme att växa – om du vill! Plats: Nordic Wellness, Höganäs Arbetstid: Kvällar & helger Rekryteringsprocess: Bakgrundskontroll ingår enligt policy Ansök redan idag! Urval och intervjuer sker löpande – så vänta inte. Skicka in din ansökan och ta första steget mot en meningsfull roll i ett företag där träning, trygghet och glädje går hand i hand. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en kvinna i 68 års åldern bosatt i Höganäs har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift har god fysik är rökfri Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete har B-körkort och har tillgång till egen bil delar kundens intressen för fotografering och trädgårdsarbete Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Timanställning" Tjänsten innebär arbete under dagtid och kvällstid på vardag och helg. Exempel på arbetstider är 06:00-13:00 och 10:00-20:00. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående eller enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta uppdragschef: Emilia Östlund [email protected]
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Jag är en kvinna på 70+ som bor i Viken, Höganäs, tillsammans med min man. Min diagnos är MS och jag sitter i rullstol. Jag söker nu en kvinnlig assistent med god arbetsmoral, som gärna får vara 55+ med arbetslivserfarenhet samt hjärtat på rätt ställe! Arbetet för dig som assistent innefattar arbetsuppgifter så som personlig hygien, viss såromläggning, toalettbesök, skötsel av stomi samt på/avklädning. Innan uppstigning hjälper du till med min morgongymnastik. Du är mina förlängda armar och ben i vardagliga moment helt enkelt. Jag tycker om litteratur, musik, film och har också ett intresse för vad som händer runtom i världen. Jag behöver därför mycket hjälp i den digitala världen. Jag tar dagligen promenader vid havet så du behöver vara frisk och i god kondition. Tjänsten ligger på 50% med arbetstider mellan 9.00-18.00 torsdagar och fredagar. Jag ser gärna att du som söker är pigg och glad med en god fysisk, då lyft förekommer. Du bör ha god självinsikt och vara ansvarsfull. Vi söker dig med livserfarenhet samt social kompetens. Du ska tycka om att ha ordning och reda runt omkring dig, vara rökfri samt behärska det svenska språket bra i både tal och skrift. Har du tidigare erfarenhet inom personlig assistans, alternativt undersköterska är detta ett stort plus. Körkort med körvana. Vi ser fram emot att höra ifrån dig och hoppas att just du vill skicka in din ansökan !
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Om oss Den 2 september 2019 slog vi upp dörrarna till Capio Vårdcentral Höganäs – en modern digifysisk vårdcentral. Hos oss finns allmänspecialister, ST-läkare, AT-läkare, sjuksköterskor, specialistsjuksköterskor, undersköterskor, arbetsterapeut och kurator. Vi är en erfaren och kompetent arbetsgrupp som med en stor portion arbetsglädje jobbar teambaserat med för att hjälpa våra patienter på bästa sätt. 2022 vann vi pris för Skånes bästa Vårdcentral vilket vi är mycket stolta över. Att vi arbetar digifysiskt innebär att vi förutom traditionellt arbete på mottagningen även arbetar med rådgivning både i telefon och via chatt. Våren 2023 flyttade vi in i helt nya ljusa lokaler mitt i hjärtat av Höganäs. Här finns närhet till allmänna kommunikationer och goda parkeringsmöjligheter. Vår vårdcentral växer och utvecklas och nu söker vi ännu en medarbetare. Din roll Som arbetsterapeut hos oss kommer du att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter inom primärvården med självständiga bedömningar, undersökningar och behandlingar av patienter såsom handbesvär, minnesutredningar, prova ut elrullstolar och även vissa hjälpmedel. I bedömningen ingår att se hur olika kroppsfunktioner och miljö påverkar aktivitetsutförandet och användandet av standardiserade mätinstrument. Rehabilitering innehåller kompensatoriska åtgärder i form av hjälpmedel, hjälpinsatser och miljöanpassning som syftar till att nå de mål som formuleras tillsammans med patienten med fokus på aktivitetshälsa. Vidare kommer du både att arbeta självständigt och sköta din egen mottagning men även samarbeta i team med läkare. Vi söker i nuläget en arbetsterapeut på ca: 20 % men omfattningen kan komma att öka framöver. Vi erbjuder dig Hos oss får du blir del av vårt gäng! Vi jobbar digitalt och fysiskt, vi har rond mellan olika professioner för att kunna hjälpa fler. Vi erbjuder också: -Kollektivavtal -Närvarande chef -Kompetensutveckling, både internt och externt -Friskvårdsbidrag -En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra -Frukost varje dag Om dig Du som söker är legitimerad arbetsterapeut och positiv, trygg i både person och profession samt har ett patientfokuserat arbetssätt. Du ska ha förmåga att kunna organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du gillar utmaningar och ser möjligheter snarare än hinder. Vi värdesätter laganda och förmågan och viljan att ta egna initiativ. Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet inom primärvården eller att du under studietiden har haft praktik inom primärvården. Vidare ses det som meriterande om du har erfarenhet inom system som PMO och Websesam. Körkort B. Sista ansökningsdag: 31 juli Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 15 jobb