Lediga deltidsjobb i Höganäs
Det finns totalt 18 lediga deltidsjobb att söka i Höganäs
I Höganäs kommunkoncern smälter lokal passion samman med en utmanande attityd som säger "vi kör". Nu är vi på jakt efter fler hjärtliga samhällsbyggare som brinner för att göra vardagen för kommunens invånare lite bättre, varje dag. Hos oss i Höganäs kommer du inte bara att skapa mening utan också leverera verklig nytta till samhället. Vi vill vara en av Sveriges främsta skolkommuner och har höga förväntningar på oss själva. För att nå dit arbetar vi inom utbildningsförvaltningen efter devisen hela barnet, hela vägen för att stötta våra barn och elever genom hela skolresan. Från de första stapplande stegen i förskolan till de självsäkra kliven på gymnasiet. Vi tror på att bygga en stark grund för varje elev, ge dem tilltro till sin framtid och utrusta dem för framgång. Välkommen att bli en viktig pusselbit i vår helhet inom utbildningsförvaltningen, där vi tillsammans strävar efter att göra det allra bästa för varje barn och elev. Pålstorpsskolan är den stora skolan i det lilla formatet. Skolan är belägen i ett lugnt område i södra delarna av Höganäs. Det är en 1–9 skola för elever med särskilda behov, en så kallad resursskola. Vi tror att alla elever vill om de kan. Vår uppgift att se till att de lyckas. Vi arbetar för att eleverna ska vara delaktiga, ha inflytande och uppleva trygghet och studiero. ARBETSUPPGIFTER Arbete som lärarassistent på Pålstorpsskolan. I arbetet kring elevgruppen stödjer du elever i deras lärande tillsammans med lärare. Du arbetar tillsammans med lärare men också enskilt. KVALIFIKATIONER Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med barn och ungdomar i en skolmiljö. Du är flexibel och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har god kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med både elever, vårdnadshavare och kollegor. Du har en förmåga att skapa en trygg miljö för alla elever. Det är meriterande om du har någon form av pedagogisk utbildning och/eller erfarenhet av NPF. ÖVRIGT "Höganäs kommun ska i alla sina rekryteringar sträva mot en jämnare fördelning mellan könen och en ökad representation av övriga olikheter inom kommunens olika verksamheter" - så står det i våra "Aktiva åtgärder för jämställdhet och mångfald". Det är inte alltid enkelt, men vi jobbar för detta varje dag. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess i Höganäs kommun använder vi rekryteringsverktyget Offentliga Jobb/Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Offentliga Jobb genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du till Visma/Offentliga Jobb via hjälpformuläret, se info på Offentliga Jobb - alternativt ring 0771-693 693.
I Höganäs kommunkoncern smälter lokal passion samman med en utmanande attityd som säger "vi kör". Nu är vi på jakt efter fler hjärtliga samhällsbyggare som brinner för att göra vardagen för kommunens invånare lite bättre, varje dag. Hos oss i Höganäs kommer du inte bara att skapa mening utan också leverera verklig nytta till samhället. Vi vill vara en av Sveriges främsta skolkommuner och har höga förväntningar på oss själva. För att nå dit arbetar vi inom utbildningsförvaltningen efter devisen hela barnet, hela vägen för att stötta våra barn och elever genom hela skolresan. Från de första stapplande stegen i förskolan till de självsäkra kliven på gymnasiet. Vi tror på att bygga en stark grund för varje elev, ge dem tilltro till sin framtid och utrusta dem för framgång. Välkommen att bli en viktig pusselbit i vår helhet inom utbildningsförvaltningen, där vi tillsammans strävar efter att göra det allra bästa för varje barn och elev. ARBETSUPPGIFTER I arbetsuppgifterna som modersmålslärare ingår ansvar för planering och genomförande av undervisning, uppföljning, bedömning och betygsättning. För att vara aktuell för arbetsuppgifterna innebär det att du har stor förmåga till flexibilitet ett ansvarsfullt tankesätt med stort elevfokus. När du arbetar hos oss ingår du i vår enhet, Enheten för flerspråkighet, med både studiehandledare och modersmålslärare, men även i ett team med andra modersmålslärare. Vi träffas gemensamt en gång i veckan och arbetar med kollegialt lärande för att höja undervisningens kvalité i ämnet modersmål samt effektiv studiehandledning. KVALIFIKATIONER Tyska som modersmål. Du som söker tjänsten bör ha behörighet i modersmål enligt Skolverkets definition, lärarexamen och 30 hp i modersmålet. Du ska även ha dokumenterat goda kunskaper i tal och skrift gällande det specifika modersmålet. Om modersmålslärare har pedagogisk utbildning från sitt hemland ska den vara validerad av högskoleverket. Du som söker tjänsten ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska språket, eftersom arbetet innebär att kunna sätta sig in i styrdokument, ta del av planeringar, dokumentation och undervisningsmaterial på svenska. Samarbete och kommunikation med lärare på skolorna sker på svenska. Du ska ha erfarenhet av undervisning i svensk skola och ha förtrogenhet med läroplanens mål och värdegrund. Du ska ha vana och kunskap att dokumentera och utvärdera ditt arbete och kunna använda olika digitala verktyg. ÖVRIGT "Höganäs kommun ska i alla sina rekryteringar sträva mot en jämnare fördelning mellan könen och en ökad representation av övriga olikheter inom kommunens olika verksamheter" - så står det i våra "Aktiva åtgärder för jämställdhet och mångfald". Det är inte alltid enkelt, men vi jobbar för detta varje dag. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess i Höganäs kommun använder vi rekryteringsverktyget Offentliga Jobb/Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Offentliga Jobb genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du till Visma/Offentliga Jobb via hjälpformuläret, se info på Offentliga Jobb - alternativt ring 0771-693 693.
Brunnby skola är en liten fristående grundskola med totalt ca 100-120 elever från förskoleklass upp till årskurs 9 belägen längs kusten i byn Brunnby på Kullahalvön i nordvästra Skåne. I vår rogivande inom- och utomhusmiljö, ger vi våra elever en trygg, utmanande och kunskapsrik start i livet. Våra undervisningsgrupper är mindre och vår lärartäthet är hög. Vi delar våra större klasser i mindre tvärgrupper. Vår undervisningspedagogik på låg- och mellanstadium är Montessoriinriktad och blir närmare högstadium gradvis traditionell. Alla våra elever erbjuds en grundlig och stimulerande undervisning med hög kvalitet, som i lugn och ro anpassas efter varje elevs nivå. Vi lär eleverna att i tidig ålder ta eget ansvar över sina studier och att arbeta självständigt. Det självständiga arbetet kompletteras med gruppövningar och teori varvas med praktik. Vi söker en elevassistent, 85 %, till lågstadiet. Tjänsten är kopplad till en elev, dels under skoltid och dels under fritidshemstid. Erfarenhet och kunskap inom NPF, neuropsykiatriska funktionsnedsättningar, är meriterande.
Omtanken är ett familjeägt assistansbolag med kontor i natursköna Veberöd, tillhörande Lunds kommun. Hos oss är det dina önskemål som formar vår service. Det är du som bestämmer hur din personliga assistans ska utformas inom de ramar och riktlinjer som finns för assistans. Därför strävar vi som assistansbolag alltid mot att personlig assistans ska ges med respekt för människovärde och personlig integritet. Vi arbetar för kontinuerliga träffar och aktiviteter för både assistansanvändare och anställda. Vi är den familjära assistansanordnaren där kvalitet är viktigare än kvantitet för våra assistansanvändare. Vi söker nu assistent till en av våra kunder i Höganäs området. Vår kund är en ung kille med autism och utvecklingsstörning med ett stort behov av hjälp för att fungera i vardagen. Ditt arbete kommer att utgå från där kunden befinner sig, i bostaden, skolan eller ute på kundens olika aktiviteter. Arbetstiden är förlagd dag, kväll och helg. Kommer finnas möjlighet till att ta extra pass vid akut o planerad frånvaro. Vi söker dig som är aktiv, har god initiativförmåga och tycker om att vistas utomhus. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete med personer med autism, att du tidigare arbetat med tydliggörande pedagogik, att du kan arbeta låg affektivt samt att du är flexibel och nyfiken på att hitta lösningar när situationen kräver det. Du kommer att vara en viktig pusselbit i allt rörande kundens dagliga livsföring och i kundens sociala samspel med andra. Hemma hos kunden finns det hund och katt. För att arbetet ska fungera optimalt är det önskvärt att du har körkort.
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessenI vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt referenstagning och bakgrundskontroll för slutkandidat.Rekryteringensker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Vi söker nu engagerade timvikarier till vår fina förskola Kruset i Höganäs. Vill du ha ett roligt och flexibelt arbete där du får arbeta med barn i åldrarna 1-5? Då ska du skicka in en ansökan till oss!🌟 Om rollen Som timvikarie hos oss på Pysslingen Förskolor arbetar du i barngrupper med barn i åldrarna 1-5. Behovet kan gälla både som ersättare vid kortare frånvaro med möjlighet till längre vikariat om behov uppstår. Det innebär möjlighet till ett flexibelt arbete där din tillgänglighet styr. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att genomföra aktiviteter både inomhus och mycket utomhus, samt avlasta ordinarie pedagoger med praktiska uppgifter. Om du anställs som timvikarie ska du med kort varsel kunna rycka in som vikarie vid frånvaro av den ordinarie personalen. Det krävs därför att du är ansvarstagande och har en stor förmåga till flexibilitet, då arbetet innebär att du snabbt ska kunna anpassa dig till nya miljöer. Du har goda kunskaper i svenska språket och ska ha lätt för att både samarbeta och arbeta självständigt i ett arbetslag, samt har förmågan att tillsammans med dina medarbetare bidra till en fungerande verksamhet. Vi söker dig som • Har en gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig • Har en god samarbetsförmåga • Anser att varje möte är betydelsefullt • Är nyfiken och medforskande • Vill lära dig tillsammans med barnen • Är inlyssnande och respektfull • Har uppdraget och barnen i fokus • Kan jobba minst 20 timmar/vecka Det är meriterande om du har en examen som barnskötare och/eller tidigare erfarenhet av att arbeta inom förskola. Anställningsform Tjänsten är allmän visstidsanställning med timlön. Omfattning vid behov. Tillträde enligt överenskommelse. Ansökan Låter det som ett jobb för dig? Skicka en ansökan nedan och bifoga ditt CV och personliga brev. Vi arbetar med löpande urval, skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag. Kontakt Har du frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta biträdande rektor Ditte Lindberg via e-post [email protected] Vill du läsa mer om förskolan?🏫 Kruset Varmt välkommen med din ansökan!🎉
Om oss Den 2 september 2019 slog vi upp dörrarna till Capio Vårdcentral Höganäs – en modern digifysisk vårdcentral. Hos oss finns allmänspecialister, ST-läkare, AT-läkare,sjuksköterskor, specialistsjuksköterskor, undersköterskor, arbetsterapeut och kurator. Vi är en erfaren och kompetent arbetsgrupp som med en stor portion arbetsglädje jobbar teambaserat med för att hjälpa våra patienter på bästa sätt. 2022 vann vi pris för Skånes bästa Vårdcentral vilket vi är mycket stolta över. Att vi arbetar digifysiskt innebär att vi förutom traditionellt arbete på mottagningen även arbetar med rådgivning både i telefon och via chatt. Våren 2023 flyttade vi in i helt nya ljusa lokaler mitt i hjärtat av Höganäs. Här finns närhet till allmänna kommunikationer och goda parkeringsmöjligheter. Vår vårdcentral växer och utvecklas och nu söker vi ännu en medarbetare. Din roll Som arbetsterapeut hos oss kommer du att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter inom primärvården med självständiga bedömningar, undersökningar och behandlingar av patienter såsom handbesvär, minnesutredningar, prova ut elrullstolar och även vissa hjälpmedel. I bedömningen ingår att se hur olika kroppsfunktioner och miljö påverkar aktivitetsutförandet och användandet av standardiserade mätinstrument. Rehabilitering innehåller kompensatoriska åtgärder i form av hjälpmedel, hjälpinsatser och miljöanpassning som syftar till att nå de mål som formuleras tillsammans med patienten med fokus på aktivitetshälsa. Vidare kommer du både att arbeta självständigt och sköta din egen mottagning men även samarbeta i team med läkare. Vi söker i nuläget en arbetsterapeut på ca: 20 % men omfattningen kan komma att öka framöver. Vi erbjuder dig Hos oss får du blir del av vårt gäng! Vi jobbar digitalt och fysiskt, vi har rond mellan olika professioner för att kunna hjälpa fler. Vi erbjuder också:-Kollektivavtal-Närvarande chef-Kompetensutveckling, både internt och externt-Friskvårdsbidrag-En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra-Frukost varje dag Om dig Du som söker är legitimerad arbetsterapeut och positiv, trygg i både person och profession samt har ett patientfokuserat arbetssätt. Du ska ha förmåga att kunna organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du gillar utmaningar och ser möjligheter snarare än hinder. Vi värdesätter laganda och förmågan och viljan att ta egna initiativ. Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet inom primärvården eller att du under studietiden har haft praktik inom primärvården. Vidare ses det som meriterande om du har erfarenhet inom system som PMO och Websesam. Körkort B. Sista ansökningsdag: Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Är du en ärlig, trygg, klarsynt, uthållig och snabbtänkt person med humor? Då är du troligen just den vi söker! Vi söker nu personlig assistent för visstidsanställning hos vår kund i Höganäs. Tjänsten är på 25% och passen är förlagda på natten varannan helg jämna veckor kl. 20.00-06.00 med vissa mindre undantag. Aktiv tid på natten. Jag är en 60+ kvinna som själv kan förklara hur jag vill ha min personliga assistans som betyder så oerhört mycket för mig. Jag har oftast många järn i elden, är utåtriktad och har många olika kontakter i olika sammanhang runt mig. Jag lägger själv upp dagen, hur jag vill leva för att få bästa tänkbara livskvalitet. Mina intressen är bland annat att fotografera, aktivt trädgårdsarbete i min egen trädgårdshörna, jag är politiskt aktiv, väldigt samhällsengagerad och mycket annat. Jag är kristen med respekt för andras tro och förväntar mig att du som assistent respekterar min tro då du kommer in i mitt hem och liv. Arbetet innebär att bistå mig i min vardag med det som jag inte klarar av på egen hand. Som assistent hos mig får du vara beredd på att det är ett aktivt arbete men tempot är lite olika beroende på vilka pass du arbetar på dygnet. Jag använder dator och mobil, så detta behöver du kunna assistera mig med. Det är bland annat därför viktigt att du behärskar svenska i tal och skrift. Service med nära personliga behov ingår och därför behöver du ha en god fysik och hälsa om än hjälpmedel finns. Som assistent kommer du mycket nära inpå mig i mitt hem och i mitt liv, min integritet är viktig och du som assistent behöver kunna lära dig känna av när du ska ta ett steg tillbaka. Vid anställning får du en introduktion för att ge dig förutsättningar att lära dig jobbet och hur jag vill ha min assistans. Lyft förekommer och du kommer efterhand att få introduktion i lyftteknik och andra moment så att du känner dig trygg och säker i ditt arbete. Det är viktigt att du som assistent har viljan att lyssna, våga fråga och lära dig hur just jag vill ha min assistans. Vi tar det steg för steg. Du är tydlig och lugn som person men du tycker ändå om att bistå aktivt och engagerat samt har ett gott omdöme och en vilja att lära. Tidigare erfarenhet av likande arbete, utbildning och kunskap om massage är meriterande men inte nödvändigt för det absolut viktigaste är att personkemin stämmer. Jag bor ganska centralt i Höganäs, men busstider och schemat hos mig kan krocka. Av den anledningen ser vi gärna att du har bil och körkort alternativt att du sett över att du kan ta dig till och från jobbet på lämpligt sätt. Du kommer att ingå i en fin assistentgrupp där flera i gruppen har jobbat många år hos mig. Varmt välkommen med din ansökan!
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Är du en ärlig, trygg, klarsynt, uthållig och snabbtänkt person med humor? Då är du troligen just den vi söker! Vi söker nu personliga assistenter för en fast schemarad hos vår kund i Höganäs. Möjlighet att börja omgående finns. Arbetspassen är förlagda måndag 10:00-20:00, torsdag 10:00-21:00 ojämna veckor och måndag 10:00-20:00, fredag 10:00-20:00 och söndag 06:00-13:00 jämna veckor. Jag är en 60+ kvinna som själv kan förklara hur jag vill ha min personliga assistans som betyder så oerhört mycket för mig. Jag har oftast många järn i elden, är utåtriktad och har många olika kontakter i olika sammanhang runt mig. Jag lägger själv upp dagen, hur jag vill leva för att få bästa tänkbara livskvalitet. Mina intressen är bland annat att fotografera, trädgårdsarbete i min egen trädgårdshörna, jag är politiskt aktiv, väldigt samhällsengagerad och mycket annat. Jag är kristen med respekt för andras tro och förväntar mig att du som assistent respekterar min tro då du kommer in i mitt hem och liv. Arbetet innebär att bistå mig i min vardag med det som jag inte klarar av på egen hand. Som assistent hos mig får du vara beredd på att det är ett aktivt arbete men tempot är lite olika beroende på vilka pass du arbetar på dygnet. Jag använder dator och mobil, så detta behöver du kunna assistera mig med. Det är bland annat därför viktigt att du behärskar svenska i tal och skrift. Service med nära personliga behov ingår och därför behöver du ha en god fysik och hälsa om än hjälpmedel finns. Som assistent kommer du mycket nära inpå mig i mitt hem och i mitt liv, min integritet är viktig och du som assistent behöver kunna lära dig känna av när du ska ta ett steg tillbaka. Vid anställning får du en introduktion för att ge dig förutsättningar att lära dig jobbet och hur jag vill ha min assistans. Lyft förekommer och du kommer efterhand att få introduktion i lyftteknik och andra moment så att du känner dig trygg och säker i ditt arbete. Det är viktigt att du som assistent har viljan att lyssna, våga fråga och lära dig hur just jag vill ha min assistans. Vi tar det steg för steg. Du är tydlig och lugn som person men du tycker ändå om att bistå aktivt och engagerat samt har ett gott omdöme och en vilja att lära. Tidigare erfarenhet av likande arbete, utbildning och kunskap om massage är meriterande men inte nödvändigt för det absolut viktigaste är att personkemin stämmer. Jag bor ganska centralt i Höganäs, men busstider och schemat hos mig kan krocka. Av den anledningen ser vi gärna att du har bil och körkort alternativt att du sett över att du kan ta dig till och från jobbet på lämpligt sätt. Du kommer att ingå i en fin assistentgrupp där flera i gruppen har jobbat många år hos mig. Varmt välkommen med din ansökan!
We are looking for new home cleaners to join our team in Höganäs. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. Have a valid B driving license. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Höganäs.Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Visar 1 till 10 av 18 jobb