Lediga jobb i Höganäs
Sök totalt 106 lediga jobb i Höganäs
Verisure söker nästa toppsäljare till Höganäs. Är du en driven och målmedveten person som letar efter nästa utmaning? Då är du den vi söker! Vi erbjuder dig: • Attraktiv lön med garanterad del och provisionsstege • Mållön 32 000 - 40 000 kr • Tjänstebil • Onboarding i världsklass • Attraktiv karriärstege • Säljtävlingar med extraordinära priser Vad innebär tjänsten? Som säkerhetssäljare på Verisure jobbar du med försäljning som hjälper familjer och människor att känna trygghet i vardagen. I praktiken besöker du privatpersoner för kostnadsfri rådgivning och sälj av säkerhet för ett smartare hem. Du ansvarar för hela säljprocessen från bokning, genomförande av kundbesök till avtalsskrivning. Vi söker dig som: • Har B-körkort (obligatoriskt krav) • Kan arbeta vardagar mellan kl. 12-21 • Behärskar svenska i tal och skrift, ytterligare språk är meriterande • Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC • Drivs av att arbeta mot uppsatta mål • Har stort kundfokus med hög integritet • Värdesätter samarbete och ett bra team Vilka är vi: Vi på Verisure är stolta över att skydda över 5,4 miljoner hushåll världen över. Vi är även Europas ledande leverantör av smarta säkerhetssystem för hem och företag. Vi satsar på din personliga och professionella utveckling och erbjuder en arbetsplats där innovation och kundfokus står i centrum. Hos oss kan du bidra till ökad trygghet i människors liv dagligen Sök redan nu! Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail på grund av GDPR. Under rekryteringsprocessen har vi utdrag ur belastningsregistret och gör en kreditupplysning. Läs gärna mer om oss på vår Karriärsida eller följ oss på vår Instagram. Har du frågor? Kontakta rekryteringsteamet på [email protected]. Märk ämnesraden med den ort du är intresserad av att jobba i. Vi ser fram emot din ansökan!
Om arbetsplatsen I Höganäs kommunkoncern smälter lokal passion samman med en utmanande attityd som säger "vi kör". Nu är vi på jakt efter fler hjärtliga samhällsbyggare som brinner för att göra vardagen för kommunens invånare lite bättre, varje dag. Hos oss i Höganäs kommer du inte bara att skapa mening utan också leverera verklig nytta till samhället. På Höganäs Omsorg AB, kommunens eget omsorgsbolag, är vi inte bara anställda; vi är passionerade livsförbättrare som varje dag går till jobbet med ett enda mål – att göra livet bättre för våra omsorgstagare. Med hjälp av innovation och digitalisering klurar vi ut hur vi kan bli bättre och med både hjärta och hjärna ger vi allt. Vi strävar efter att gå den extra milen, skapa en atmosfär av trygghet och främja självständighet för dem vi är till för. Arbetsuppgifter Vi söker två enhetschefer inom affärsområde funktionsstöd och hemsjukvård; där man antingen ansvarar för enheter inom daglig verksamhet eller bostad med särskild service. Vi befinner oss i en spännande utvecklingsresa inom daglig verksamhet där vi är på väg mot att ännu bättre matcha deltagares förmågor för en sysselsättning och mer mot en arbetslik miljö. Vi har fler platser än tidigare och därför behöver vi fler drivande chefer i vårt område. Vi har även startat ett nytt korttidsboende lokalt i Höganäs. Som enhetschef ansvarar du för att leda verksamheten i nära samarbete med din chefskollega för daglig verksamhet respektive nära samarbete med övriga chefer inom bostad med särskild service. Du har självklart ansvar för medarbetare, ekonomi och kvalitet. Det är en unik möjlighet att starta upp nya enheter och utveckla verksamheten mot nya moderna mål. Du kan se helheten, är utvecklingsorienterad och tänker nytt i syfte att nå goda resultat med hög kvalitet där delaktighet och självständighet för dem vi är till för, står i fokus. Du ingår i Affärsområde funktionsstöd och hemsjukvårds ledningsgrupp och tillsammans med övriga enhetschefer och affärsområdeschef arbetar vi på ett långsiktigt och kreativt sätt för att uppnå verksamhetens mål. Arbetet bedrivs under ledstjärnan "från kol till diamant" och vi söker dig som längtar efter att få vara med och slipa på vår diamant. Kvalifikationer Vi söker dig som har flera års dokumenterad erfarenhet av att arbeta som chef inom funktionsstödsområdet då det är avgörande för att få tillstånd genom Inspektionen för vård och omsorg. Du har en relevant högskoleutbildning, exempelvis som socionom, personalvetare eller inom hälso- och sjukvård, alternativt annan likvärdig examen på högskolenivå som arbetsgivaren (och IVO) anser lämplig. Du driver både egna och gemensamma mål framåt samtidigt som du samarbetar väl med kollegor, medarbetare och framför allt de som berörs av vårt stöd. Du ska ha förmågan att inspirera, motivera och leda medarbetare att våga prova nya arbetssätt, samtidigt som du är lyhörd, skapar förtroende och upprätthåller goda relationer. Chefsuppdraget bygger på tillit och det är ditt främsta verktyg för att lyckas. För ett framgångsrikt ledarskap här i Höganäs krävs också respekt, prestigelöshet och arbetsglädje. Ibland uppkommer ett s.k. ”va-fan” ärende och då förväntar vi oss att man bidrar för att lösa det även om det inte direkt är din uppgift. Du ser digitala och smarta lösningar som självklara verktyg för att nå målen. Du håller dig uppdaterad om omvärlden och inspireras av andras framgångar, vilket motiverar dig att prova nya lösningar. Samtidigt uppmuntrar du dina medarbetare att tänka och agera på samma sätt. Du är alltså en modig ledare med ett stort hjärta, resultatinriktad och som har vår vision i sikte som du arbetar efter. Är du den vi letar efter? Välkommen med din ansökan! I denna rekrytering har Höganäs Omsorg AB valt att samarbeta med TopHuman AB. Ansökan och övriga frågor hänvisas till TopHuman.
I Höganäs kommunkoncern smälter lokal passion samman med en utmanande attityd som säger "vi kör". Nu är vi på jakt efter fler hjärtliga samhällsbyggare som brinner för att göra vardagen för kommunens invånare lite bättre, varje dag. Hos oss i Höganäs kommer du inte bara att skapa mening utan också leverera verklig nytta till samhället. På Höganäs Omsorg AB, kommunens eget omsorgsbolag, är vi inte bara anställda; vi är passionerade livsförbättrare som varje dag går till jobbet med ett enda mål – att göra livet bättre för våra omsorgstagare. Med hjälp av innovation och digitalisering klurar vi ut hur vi kan bli bättre och med både hjärta och hjärna ger vi allt. Vi strävar efter att gå den extra milen, skapa en atmosfär av trygghet och främja självständighet för dem vi är till för. ARBETSUPPGIFTER Vill du arbeta på en arbetsplats där omtanke, engagemang och gemenskap står i centrum? Ljunghaga söker nu en driven och empatisk undersköterska som vill vara med och skapa meningsfulla dagar för våra äldre. Hos oss är det personcentrerad omvårdnad och teamwork som gör skillnaden! Ljunghaga Nedre har 3 avdelningar: 2 avdelningar för personer med demenssjukdomar som befinner sig i olika stadier i sjukdomsförloppet och 1 avdelning där det finns avlastningsplatser, dagverksamhet samt flexibel avlösning. Som undersköterska på Ljunghaga får du en varierad och meningsfull roll där du: Ger basal omvårdnad och service till våra äldre med värme och respekt. Utför delegerade HSL-uppgifter och säkerställer trygg och säker vård. Ansvarar för dokumentation och ser till att all information är korrekt och aktuell. Är kontaktperson för boende och närstående och skapar en trygg relation. Bidrar till ett positivt bemötande och använder kommunikation och motivation som verktyg i det dagliga arbetet. Arbetar med kvalitetsregister som Senior Alert, BPSD och Palliativa registret för att säkerställa bästa möjliga vård. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är engagerad, empatisk och brinner för att göra skillnad i människors liv. Vi tror att du: Är utbildad undersköterska (eller har likvärdig utbildning). Har en genuin vilja att skapa trygghet och glädje i de äldres vardag. Är driftig, flexibel och trivs i en föränderlig miljö. Är lösningsfokuserad och ser möjligheter istället för hinder. Har goda kunskaper i svenska både i tal och skrift och är trygg i att dokumentera. Är en lagspelare som förstår vikten av gott bemötande och ett starkt teamarbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Varför Ljunghaga? Hos oss får du: Ett meningsfullt arbete där du varje dag bidrar till livskvalitet för våra boende. En stöttande arbetsmiljö med engagerade kollegor och tydligt fokus på teamarbete. Möjlighet att utvecklas genom arbete med kvalitetsregister och kontinuerlig kompetensutveckling. En arbetsplats som värnar om personcentrerad vård och där vi tillsammans skapar trygghet och glädje. Arbetstiden är mestadels kvällar och helger! Skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte för länge. Innan en anställning begär vi att du visar upp ett giltigt utdrag i oöppnat kuvert från polisens belastningsregister. Du kan redan nu beställa ett belastningsregister för att påskynda rekryteringsprocessen välj Utdrag för arbete med barn med funktionsnedsättning: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vi ser fram emot att höra från dig och kanske snart välkomna dig till vårt team på Ljunghaga! ÖVRIGT "Höganäs kommun ska i alla sina rekryteringar sträva mot en jämnare fördelning mellan könen och en ökad representation av övriga olikheter inom kommunens olika verksamheter" - så står det i våra "Aktiva åtgärder för jämställdhet och mångfald". Det är inte alltid enkelt, men vi jobbar för detta varje dag. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess i Höganäs kommun använder vi rekryteringsverktyget Offentliga Jobb/Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Offentliga Jobb genom att klicka på ansökningslänken i annonsen.
IBC automatic söker apparatskåpsmontör IBC automatic Vi arbetar med industriautomation och levererar kundanpassade automatikutrustningar och apparatskåp till industrin. IBC automatic har hög teknisk kompetens och över 40 års erfarenhet från olika branscher. Tillsamman med IBC control och IBC elinstallation ingår IBC automatic i en minikoncern med ett 50-tal anställda. Arbetsuppgifter Apparatskåpen som du kommer att bygga ska styra och övervaka processen på olika typer av industrimaskiner. Du kommer att arbeta i vår nya verkstad, tillsammans med våra erfarna montörer. De elektriska komponenterna monteras på en montageplåt, håltagning görs i skåpet där bland annat knappar monteras och med hjälp av elschema dras och ansluts kopplingstrådar mellan komponenterna. Slutligen testas skåpet och testprotokoll fylls i. Montering och slutarbete hos kund, kan utföras av dig tillsammans med våra elektriker. Du kommer att arbeta självständigt med tillverkning och installation av apparatskåp. Eftersom både mekanisk och elektrisk installation görs efter ritning så är det viktigt att du känner dig trygg med att jobba efter dessa typer av ritningar samt utföra såväl mekanisk som elektriska installationer i apparatskåp. Som apparatskåpsmontör krävs god komponentkännedom samt att du är noggrann och gör ett väl utfört arbete. Din bakgrund Du ska ha byggt apparatskåp tidigare samt besitta mycket goda kunskaper i ritningslära. Det är meriterande om du arbetat med larm och svagström. Du bör vara el-tekniskt intresserad. Som person ska du inneha ett stort intresse för arbetet du utför samt av teknik i allmänhet. Du ska vara noggrann och engagerad i de uppgifter du ger dig in i. Vad kan IBC automatic erbjuda dig? Vi lägger stor kraft för att våra anställda ska trivas och känna stolthet över att arbeta på IBC. Vi är ett glatt gäng och har god sammanhållning. Bland annat har vi goda friskvårdsförmåner och gör många andra aktiviteter som stärker oss som företag. Hur söker jag? Välkommen med din ansökan och CV senast 2025-04-21 via mejl till [email protected]. Vänta dock inte till sista dagen då urval görs löpande. Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess. Eventuella frågor om tjänsten ställs till Åsa Rosengren, personalansvarig på tel. 042-36 02 62
I Höganäs kommunkoncern smälter lokal passion samman med en utmanande attityd som säger "vi kör". Nu är vi på jakt efter fler hjärtliga samhällsbyggare som brinner för att göra vardagen för kommunens invånare lite bättre, varje dag. Hos oss i Höganäs kommer du inte bara att skapa mening utan också leverera verklig nytta till samhället. Vi vill vara en av Sveriges främsta skolkommuner och har höga förväntningar på oss själva. För att nå dit arbetar vi inom utbildningsförvaltningen efter devisen hela barnet, hela vägen för att stötta våra barn och elever genom hela skolresan. Från de första stapplande stegen i förskolan till de självsäkra kliven på gymnasiet. Vi tror på att bygga en stark grund för varje elev, ge dem tilltro till sin framtid och utrusta dem för framgång. Välkommen att bli en viktig pusselbit i vår helhet inom utbildningsförvaltningen, där vi tillsammans strävar efter att göra det allra bästa för varje barn och elev. Nymbergsskolan är Höganäs kommuns anpassade grundskola. Vi finns i södra Höganäs och tar emot elever från förskoleklass till årskurs 9. Skolan har funnits länge och har blivit ett självklart val för vårdnadshavare med barn som behöver anpassad undervisning. Här sätter vi inga gränser på våra elever utan skapar istället förutsättningar för att alla ska utvecklas så mycket som det är möjligt. Vi vill vara ett tryggt val för de som har rätt att gå hos oss, och i det bli den bästa skolan för varje elev. ARBETSUPPGIFTER Som speciallärare/lärare på Nymbergsskolan ansvarar du för att planera, genomföra, utvärdera undervisning utifrån varje elevs förmåga, skapar goda förutsättningar för lärande samt stimulerar och utmanar elevernas kunskapsutveckling. Aktuell tjänst innebär ämnesansvar för matematik och NO-ämnena för elever som läser ämnen inom anpassad grundskola årskurs 4-9. På anpassad grundskola inriktning ämne behöver du som lärare ha god förmåga att arbeta flexibelt och anpassa arbetet utifrån varje elevs behov. Elever på Nymbergsskolan kan utöver IF även ha olika fysiska och neuropsykiatriska funktionsvariationer. I tjänsten ingår mentorsansvar. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har examen och legitimation som lärare Ma/NO. Det är meriterat om du även har speciallärarutbildning inriktning IF. Det är också meriterande om du har arbetserfarenhet från anpassad grundskola. Du har ett tydligt pedagogiskt ledarskap och arbetar för goda relationer med elev, kollegor och vårdnadshavare. Du har lätt för att samarbeta, du är självständig och flexibel i arbetet och kan anpassa ditt arbete till såväl elevernas som verksamhetens behov. Du är van vid att arbeta digitalt och du har intresse att våga prova nytt. Vi arbetar med alternativa kommunikationsmetoder vilket betyder att du är förtrogen med teckenkommunikation, widget och bildstöd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT "Höganäs kommun ska i alla sina rekryteringar sträva mot en jämnare fördelning mellan könen och en ökad representation av övriga olikheter inom kommunens olika verksamheter" - så står det i våra "Aktiva åtgärder för jämställdhet och mångfald". Det är inte alltid enkelt, men vi jobbar för detta varje dag. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess i Höganäs kommun använder vi rekryteringsverktyget Offentliga Jobb/Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Offentliga Jobb genom att klicka på ansökningslänken i annonsen.
Hej! Just nu söker jag min nya assistent! Kanske studerar du och vill jobba lite extra? Då passar just denna tjänst dig perfekt! Mitt namn är Cornelia, 10 år gammal. Jag bor i en villa i Lerberget (Höganäs kommun) tillsammans med min mamma, min pappa och min tvillingbror. Vi har också världens bästa hund, Amica. Jag har ett sällsynt syndrom, ADNP, vilket medför att jag har en intellektuell funktionsnedsättning och en CVI (hjärnsynskada). På så sätt behöver jag dig vid min sida - En assistent som vill fylla mina (och dina) dagar med glädje, bus och massa lek! Jag vill att du ska vara öppen, positiv, idérik och lekfull. Då jag har svårt att se vissa saker behöver du vägleda, guida, inspirera och peppa mig! Jag kan ett fåtal ord men tar mer än gärna din hjälp till att göra mig förstådd. Det är inte alltid så lätt att få fram vad jag faktiskt vill ha sagt! Du hjälper också till vid matsituationer, av- och påklädnad, dusch/hygien samt blöjbyten (har du erfarenhet av vattenlavemang är detta ett stort plus). Ett krav från min sida är att du är rökfri! Jag älskar att besöka olika lekplatser, gå till biblioteket, pyssla och baka. Jag har också ett stort intresse för musik, dans och gymnastik och letar därför efter dig som är beredd på att bjuda på dig själv och spexa loss tillsammans med mig! Som person är jag glad och har nära till skratt. Jag kan också vara envis och bestämd! Det är på så sätt viktigt att du kan vara både trygg i dig själv, lyhörd och orädd i din kommunikation. Du vet, jag testar gärna dina gränser lite då och då... För mig har det ingen betydelse om du är kille eller tjej. Det spelar heller ingen roll hur gammal du är! Det viktigaste är att du ser mig, är engagerad och har ett lågaffektivt bemötande. Eftersom det förekommer en del lyft i tjänsten ser vi gärna att du som söker har en god fysik. Det är inget krav men givetvis meriterande om du har erfarenhet av tidigare assistent- eller omsorgsarbete (alt. arbete med yngre barn). Har du dessutom erfarenhet av PEG är detta ett stort plus (medicinen ges härigenom). Körkort är för denna tjänst ett krav. Du kommer arbeta extra hos mig vid behov så som vid sjukdomar, semestrar, lov, m.m. Innan en ev. anställning kommer du få gå bredvid och kunna ta hjälp av mina befintliga assistenter. Jag vill att du ska känna dig trygg gällande rutiner, arbetsuppgifter och såklart, att hänga med mig! Därtill har jag också en hel del att lära dig. Hjälper du mig, hjälper jag dig - Win-win, okej? Bamsekramar från mig, Cornelia! OBS! Ansökningar med videoinspelning kommer att prioriteras. Ledorden för God Assistans är omtanke, enkelhet, öppenhet och inflytande. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens inom assistansyrket. Vidare betraktas engagemang och glädje som värdefullt, och att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan för verksamheten. Vi strävar efter att uppnå bästa möjliga personliga bemötande, en hög tillgänglighet och snabb service. För närmre information, läs gärna mer på God Assistans hemsida, www.godassistans.se. Vi har kollektivavtal och erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag upp till 4000 kr/år samt kontinuerlig utbildning. Enligt lagen om registerkontroll och God Assistans policy ska den som arbetar med minderåriga uppvisa ett belastningsregister (utdrag för arbete med barn och funktionsnedsättning). Du beställer utdraget på följande länk: Blanketter - barn med funktionsnedsättning | Polismyndigheten (polisen.se).
Vill du vara med på en resa i ett stabilt mjukvarubolag där det du gör kommer att efterfrågas och göra skillnad, på riktigt - och där du har stor chans att växa och utvecklas? Till vårt team söker vi nu dig som vill hjälpa våra kunder att använda och förstå vår produkt på bästa sätt. Vi vill ge en grymt bra kundupplevelse i allt vi gör och där kommer du att vara en mycket viktig del! Låter det intressant? Läs vidare! Cavagent, som är baserat i Viken utanför Helsingborg, är en ledande leverantör av det mest branschanpassade affärssystemet för maskinhandeln. Vårt system, Orfala, har utvecklats i 40 år och överlevt allt som hänt inom IT under tiden – med bubblor, kraschar, toppar och dalar. Vi är skickliga och stabila helt enkelt. Till och med marknadsledande inom vår nisch! Likväl står vi inte stilla eller är färdiga på något sätt – tvärtom. Vårt affärssystem är en viktig del för att våra kunder ska kunna arbeta enkelt och effektivt och på så sätt bli än bättre och mer lönsamma. Våra kunder befinner sig i hela Norden, inom branscherna lantbruk, entreprenad, demontering, skog samt park och mark. På vårt kontor arbetar närmare 10 medarbetare som ser till att Orfala är ett tryggt val för våra kunder – ett användarvänligt, flexibelt och effektivt system. Vi är ambitiösa och professionella i det vi gör och tar oss an. Man kan säga att vi är seriösa, men inte på något sätt allvarliga. Om rollen I rollen som kundsupport hos oss på Cavagent hanterar du dagliga ärenden som kommer in från våra kunder via mejl och telefon. Alla är nya på sitt jobb i början, därför kommer du den första tiden främst att slussa vidare olika frågor till rätt person i teamet – men med tiden tar du över mer och mer kundärenden och följer kundresan själv. Målsättningen är att hjälpa kunderna när de har frågor eller funderingar kring våra tjänster, allt ifrån hur man startar en inventering till mer tekniskt lagda ärenden där du har dina kollegor i utvecklingsteamet att kommunicera med. När du har blivit varm i kläderna finns goda möjligheter att utveckla rollen till att också ansvara över utbildning, implementation/onboarding av kunder och hantering av ekonomiska processer. Vi vill att du ska växa och utvecklas inom det du får energi av – det är så man blir riktigt bra på sitt jobb! Om dig För att må bra, trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. Som person bör du vara serviceinriktad och motiveras av att supportera och hjälpa andra. Du är bekväm med att ha många kontaktytor och kommunicera med olika typer av personligheter. Ett krav för tjänsten är att du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Du är nyfiken, drivs av att hitta lösningar på problem och du tar stort ansvar för ditt arbete. För oss är det viktigt att du har grit – förmågan att ta saker i mål trots att vägen ibland är krokig och då och då med en uppförsbacke framför sig. Eftersom vi är ett mjukvarubolag tror vi att du gynnas av en god datorvana och ett tekniskt intresse. Plus i kanten är om du kommit i kontakt med ett företags ekonomiska processer samt bokföring. Låter det intressant – hur du tar kontakt Låter det här som ett team, en arbetsmiljö och kultur du skulle kunna trivas i – då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in. Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Carolina Crisp, People Partner på Progrits. En del av Progrits Cavagent är en del av Progrits – en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, e-handel/logistik och resor. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum. Sedan 2023 är Progrits en del av Axcel, ett nordiskt riskkapitalbolag med stort intresse för tech-sektorn. Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet. Är du som oss, tror vi att du vill känna meningsfullhet på jobbet – och vara med om att göra Cavagent till ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt – jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul.
Gillar du att möta människor i en roll där du verkligen gör skillnad? Jobba hos oss på Systembolaget i sommar! Till vår butik i Höganäs söker vi nu dig som vill vara del av vårt unika uppdrag att bidra till bättre folkhälsa genom en ansvarsfull försäljning av alkohol. Hos oss står service och omtanke om människa och miljö alltid i fokus. Anställningen sträcker sig över sommarmånaderna och tjänsten är på ca 20-30 timmar i veckan. I din roll som försäljare hos oss Arbetet i butik är omväxlande och under en arbetsdag möter du kunder, sitter i kassan, arbetar på lagret och plockar upp varor på våra hyllor. Tillsammans håller vi våra lokaler rena och snygga. Som försäljare hos oss är du Systembolagets ansikte utåt. Stark teamkänsla, högt tempo och trevliga möten kännetecknar arbetet hos oss. Vi lär av varandra och genom utveckling skapar vi resultat tillsammans. Det är i mötet med kunden som vi blir Systembolaget. Vi söker dig som • Har åldern inne (fyllt 20 år) för att kunna möta kunderna som får handla hos oss. • Har god social förmåga och förstår hur du kan bidra till ett bra kundmöte. • Kan arbeta varierande arbetstider, tidigast från 06.00 och senast till 22.00 i juni, juli och augusti. • Gillar att samarbeta och vill bidra till att vi når våra gemensamma mål. • Har ett flexibelt förhållningsätt, en nyfiken inställning till att lära nytt och ett intresse av de möjligheter som moderna digitala verktyg skapar. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i ett serviceyrke och/eller med mat och dryck. Vi möter många olika människor i våra butiker och vårt mål är att spegla samhället. Vi välkomnar medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och kompetenser för att skapa en inkluderande arbetsplats där alla har möjlighet att utvecklas och bidra. Vad vi står för och hur vi arbetar I ditt arbete kommer du lära dig receptet på vårt imponerande kundmöte, mer om mat och dryck och hur du bidrar till kraften i 6000 medarbetare. Dina erfarenheter från att arbeta hos oss har du med dig hela livet, oavsett var du är i arbetslivet. Vi vill upplevas omtänksamma, kunniga och inspirerande i allt vi gör. Våra värderingar hjälper oss att lyckas med Systembolagets viktiga uppdrag. Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos oss. Kontakt Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Ted Kideborn, butikschef, på telefonnummer: 0720711253. Känns rollen rätt för dig? Kul! Varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. För att kunna göra en rättvis och likvärdig bedömning av dig som sökande använder vi oss av urvalsfrågor. I ansökningsformuläret kommer du få svara på ett antal frågor om din kompetens och erfarenhet för rollen. Webbaserade tester från vår leverantör Cubiks Online är en del av rekryteringsprocessen i nästa steg, så håll utkik i din inkorg. Flitiga som vi är så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att söka redan idag! Välkommen att arbeta hos oss på Systembolaget, ett av Sveriges starkaste varumärken som med omtanke ger service i världsklass! ------- Systembolaget finns till för alla i Sverige för att bidra till bättre folkhälsa genom att begränsa alkoholens skador. Vi bidrar med kunskap och oberoende rådgivning om mat och dryck och hur alkohol påverkar hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol där varken människor eller miljön tar skada. Läs mer om oss på omsystembolaget.se.
Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildar och coachar våra medarbetare dagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.
Hej! Nu söker vi en person som är duktig pizzabagare eller kock, du som söker måste ha erfarenhet det är ett krav. Vi är ett välkänt restaurang lite utanför Helsingborg vi strävar bästa kvalité på våra maträtter och service. Hör av er omgående om ni är intresserade.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 106 jobb