Lediga deltidsjobb i Karlstad
Det finns totalt 117 lediga deltidsjobb att söka i Karlstad
Smarty balance AB expanderar och söker dig! Vi är en ledande aktör inom den snabbt växande kosttillskottsindustrin och nu har du chansen att bli en del av vårt dynamiska team. Vi söker 10 drivna säljare som vill arbeta hemifrån och erövra sina egna säljdistrikt. Vi använder telefon, personliga möten eller sociala media för att presentera våra produkter och attrahera nya kunder. Vad erbjuder vi dig? - Flexibilitet: Arbeta hemifrån, var som helst i Sverige. - Stöd och coachning: Du får löpande stöd av vår erfarna säljchef och tillhör ett engagerat team. - Utveckling: Kontinuerlig utbildning och personlig utveckling för att nå dina mål. - Lön och arbetstid: Påverka din egen lön med hög provision och arbeta minst 10 timmar per vecka. - Teamkänsla: Jobba tillsammans med ett positivt och målfokuserat team som arbetar mot både individuella och gemensamma mål.
Storesupport är en del av Job&Talent. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Storesupport. Arbetsuppgifter Vi söker medarbetare för en inventering till en välkänd klädbutik. Om du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer är detta uppdraget för dig. I rollen kommer du att ingå i ett team som gemensamt ansvarar för att inventera alla artiklar i butikens sortiment. Personliga egenskaper/kvalifikationer Vi letar efter dig som är organiserad och effektivt arbetar på ett systematiskt sätt. Du trivs med att arbeta självständigt och inventerar på ett strukturerat sätt. Erfarenhet av större inventeringar är en fördel, men är inte ett krav. Arbetstider Tid: 06:00-10:00 Karlstad Bergvik 30/10 Karlstad City 30/10 Detta är ett uppdrag under en dag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver. Om oss Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen med din ansökan!
Subway nyöppnar i Karlstad! Vi söker dig som vill vara med och arbeta i vår nya restaurang i Karlstad ! Subway tillverkar smakrika subs på nybakat bröd med massor av grönsaker. Du ska vara minst 18 år , serviceminded , stresstålig och tycka om att jobba i team. Du ska vara flexibel med arbetstider och erfarenhet i branschen är meriterande. Subway är världens största restaurangkedja med mer än 44000 restauranger i över 100 länder.
We are looking for new home cleaners to join our team in Karlstad.Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 05.30 – 14.30 and sometimes weekends. Have a valid B driving license. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Give the customer’s place that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Karlstad.Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 05.30 – 14.30. Ibland helger. Ha ett giltigt B-körkort. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Ge det där lilla extra till kunden. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Arbetsuppgifter Vi söker medarbetare för en inventering till envälkänd klädbutik. Om du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer är detta uppdraget för dig.I rollen kommer du att ingå i ett team som gemensamt ansvarar för att inventera alla artiklar i butikens sortiment. Personliga egenskaper/kvalifikationer Vi letar efter dig som är organiserad och effektivt arbetar på ett systematiskt sätt.Du trivs medatt arbeta självständigt och inventerar på ett strukturerat sätt.Erfarenhet av större inventeringar är en fördel, men är inte ettkrav. Arbetstider Tid: 06:00-10:00 Karlstad Bergvik 30/10 Karlstad City 30/10 Detta är ett uppdrag under en dagmedeventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver. Om oss Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen med din ansökan!
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Är du student och vill utvecklas i en tjänst som ger meriterande erfarenheter inför framtiden? Vill du vara en del av ett gäng som värdesätter gemenskap, där vi firar våra framgångar tillsammans? Gillar du dessutom att ta eget ansvar och leverera resultat? Vi är ett företag med unga entreprenörer som brinner för vårt arbete och vår vision – Skräddarsydd rekrytering i världsklass! Ta chansen att vara med på resan och bli del av vårt team i Karlstad där vi just nu letar efter en konsultchefsassistent! Information om tjänsten I rollen som konsultchefsassistent arbetar du minst två halvdagar i veckan utöver dina studier. Schema läggs veckovis och baseras på vår arbetsbelastning nästkommande vecka i kombination med ditt studieschema. På Karlstadskontoret arbetar idag VD, kundansvarig och konsultchef där vi tillsammans har bred erfarenhet och ser nu fram emot att utöka teamet ytterligare. Övriga assistentteam finns i dagsläget på plats i Norrland, Stockholm, Linköping, Örebro, Eskilstuna, Skövde och Göteborg. Arbetsuppgifter Som konsultchefsassistent kommer du att stötta konsultchefernas arbete. Du kommer få vara involverad i hela rekryteringsprocesserna från kravprofiler, annonser, urval av ansökningar samt referenstagningar. Du kommer att följa en utbildningsplan för att lära dig alla uppgifter. När du känner dig trygg i arbetsuppgifterna kommer du få möjligheten att hålla egna intervjuer och målet är att du ska kunna vikariera för våra konsultchefer under semestrar vid jul/sommar. När du är klar med dina studier finns det goda möjligheter att fortsätta avancera i en heltidstjänst på bolaget, en resa som många av våra tidigare assistenter runt om i landet gjort. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att: • Gå igenom urval • Genomföra telefonintervjuer • Stötta konsultchefer vid avtalsskrivningar och intervjuer • Besvara frågor från kandidater via mail och telefon • Stötta vid tidrapportering Vi söker dig som: • Studerar, gärna inom HR/Beteendevetenskap alt. läser en likvärdig utbildning och har minst 1,5 år kvar av dina studier. • Har goda kunskaper i Officepaketet och mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. • Gärna har tidigare arbetslivserfarenhet där du har haft kundkontakt och fått använda din förmåga att ta initiativ och eget ansvar. Dina personliga egenskaper är såklart avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos oss. Du bör vara noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du har förmågan att ta ansvar och följer upp det du åtagit dig. Det är viktigt att du trivs i nära samarbeten då du kommer arbeta tätt med Karlstadsteamet samt övriga kollegor runt om i landet. För att lyckas i rollen är du orädd och vågar testa dig fram. Vi tror även att du har en arbetsglädje, är utåtriktad och peppad på att vara med på en fantastisk resa. Som person kan du även identifiera dig i våra värdeord: FRAMGÅNG: Du utmanar dig själv och dina kollegor att hela tiden utvecklas, du jobbar hårt men smart. SNÄLL: Du kommer tillhöra Nordens bästa arbetsplats och är med och bidrar till den familjära stämningen på PN. LYCKA: Du tycker att du har världens roligaste jobb och sprider energi i vardagen. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Deltid, ca 8h i veckan (fler timmar vid behov) STAD: Karlstad URVAL: Sker löpande Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected]
Om oss NWT Fastighet är ett familjeägt bolag, och ingår i koncernen NWT Gruppen AB, som äger och förvaltar ca 60 000 kvm lokaler och bostäder. Om tjänsten Som lokalvårdare tar du hand om städet i våra kontorsmiljöer och trapphus/loftgångar. Arbetet innebär att utföra olika former av lokalvård med hög kvalitet. Om dig Du är en person som är noggrann och serviceinriktad. Du är självgående och tar egna initiativ och har ett öga för att se vad som behöver göras. Du gör gärna det lilla extra för att det ska bli rent och fint och för att dina kollegor ska trivas. Du tycker det är roligt att arbeta bland människor, har god samarbetsförmåga och god fysik. Du har minst 2 års erfarenhet av lokalvård och ser inga problem att komma in och arbeta med kort varsel. Vi lägger stor vikt på din personlighet. Övrigt Har du frågor kan du kontakta Emmely Silvander på, 054-199715 eller [email protected] Tjänsten är ett vikariat med timanställning, med placering i Karlstad och innebär minst 20% utöver inhopp vid ytterligare behov. Arbetstid är dagtid. Vi ser fram emot din ansökan senast 30 september. Vi kommer att hålla urval löpande.
Beskrivning Klara och Karolina förskolor är förskolor som båda ligger intill Våxnäsparken i de centrala delarna av Karlstad i stadsdelen Klara. Vi söker nu en barnskötare som på 70% kan täcka upp under ordinarie medarbetares nedsättningar i tid. Fördelningen är 50% på Klara förskola och 20% på Karolina förskola. Vi söker dig som är förtrogen med förskolans pedagogiska uppdrag och alltid har barnen i centrum. Vi strävar efter att ge dem en trygg, rolig, utmanande och lärorik miljö på förskolan. Arbetsuppgifter Både Klara och Karolina förskola är mötesplatser där viktiga relationer byggs för att kunna utvecklas i en positiv gemensam miljö. Vi värnar om varandras olikheter, vi tar tillvara på varandras kunskaper och förmågor, vi ser dem som en möjlighet och tillgång till att tillägna oss nya färdigheter. Vi utgår från det kompetenta barnet, att barnet har en egen röst, egna kunskaper och förmågor. Alla på förskolan, vuxna och barn har ett eget värde och bör mötas, bli bekräftade, lyssnade till och tas på allvar. Vi är varandras arbetsmiljö, vi lägger stor vikt vid ett hållbart arbetsliv på lång sikt. Då båda förskolorna är stadsförskolor så är det viktigt att du som pedagog törs ge dig ut i trafiken med barnen. Vi använder oss av el-cyklar och bussvagnar för att dra iväg på äventyr i staden eller till skogen en bit längre bort. Känns detta som viktiga arbetsuppgifter? I så fall är vi nyfikna på dig! Kvalifikationer Vi söker dig som: - är utbildad barnskötare och har goda kunskaper i det svenska språket - är nyfiken, engagerad och har god samarbetsförmåga - har förmågan att ta egna initiativ, kommunicera och vara flexibel - har ett tydligt fokus på barns lärande och tror på det kompetenta barnet - tar ditt uppdrag på allvar, har metoder och ser din roll som aktiv i att vara med och utveckla en stimulerande lärmiljö. - är väl förtrogen med förskolans styrdokument och ha god förmåga att omsätta detta i både teori och praktik. -har förmågan att sprida arbetsglädje och du tycker om att skapa relationer till såväl små som stora. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ett professionellt och trevligt bemötande gentemot såväl barn som vuxna. Har du erfarenhet av yrket så är det också ett plus. Vad kan vi erbjuda dig? Du får arbeta i härliga arbetslag både på avdelningsnivå och på enhetsnivå. Det finns även tillgång till ett Stödteam innehållande professioner som specialpedagoger och språkpedagoger med flera. Förutom det så får du bland annat arbetskläder (utomhus), 1 digitalt verktyg/pedagog, friskvårdsbidrag, bra pris på träning och massage på Haga motion som är kommunens eget friskvårdscenter samt gratis kaffe/te året om. Låter det lockande? Varmt välkommen med din ansökan! Tillsättning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Om Karlstads kommun Barn- och ungdomsförvaltningen ansvarar för förskola och skola för cirka 13 200 barn och elever och är kommunens största förvaltning med drygt 2 400 medarbetare. Vi har förskolor, familjedaghem, öppna förskolor, förskoleklasser, grundskolor, anpassad grundskola, fritidshem och kulturskola och arbetar även med barn- och elevhälsofrågor. Vi rustar barnen för framtiden. Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss! Övrig information För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.
Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt? Nu står vi nu med öppna armar, redo att välkomna vår nästa buddy för en timanställning till vår 3Butik Bergvik! 3Butikerna är en av Tres viktigaste kanaler när det kommer till att skapa nöjda och lojala kunder. Detta gör vi genom vårt servicefokus, vår kunskap och vårt engagemang! En dag som Säljare i vår 3Butik Det är starten på en ny dag. Du ser till att göra butiken i ordning för dagen, ser till att butiken är städad och fin, kollar försäljningsresultat och sätter därefter mål för dagen. Du läser på om vår senaste produktlansering och om våra pågående kampanjer. Snart öppnar du butiken och är redo för dagens första kundmöte. Under dagen kommer du och din chef att gå igenom försäljning, kundnöjdhet, daglig drift och du kommer att få regelbunden coachning. Du håller dig uppdaterad vad gäller utbildningar, nya produkter, kampanjer och tjänster. Tillsammans med dina kollegor strävar du efter att nå butikens budget och leverera kundmöten med hög kvalitet. Vi erbjuder dig • En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser (jajamen, även 2024 är vi utsedda till en av de bästa av Great place to work) • En timanställning med timlön samt provision • Kontinuerlig utbildning och utveckling • En företagskultur vi är mycket stolta över • Kul på jobbet! Bland annat genom kvartalsvisa tävlingar som ger en möjlighet till fina priser Vem är du? Vi tror att du är serviceinriktad och intresserad av försäljning. Som person är du relationsskapande och kommunikativ, och drivs av att arbeta mot mål. Vi ser också att du är ansvarstagande och en riktig buddy! Att arbeta som Säljare i 3Butik innebär att arbetstiden är förlagd på både dagtid och kvällstid samt vardagar och helger, så en förutsättning är att detta passar din livssituation. Du behöver också vara minst 18 år och kunna svenska och engelska. Ansökan Låter det här som något för dig? Vad glada vi blir! Du ansöker enkelt, snabbt och smidigt genom att besvara urvalsfrågor i denna annons, inget CV eller personligt brev behövs. Flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess vilket betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon - så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet! I den här rekryteringen genomför vi urvalstestning samt bakgrundskontroll på våra slutkandidater, du får mer information här. För frågor om rollen, tveka inte att kontakta ansvarig chef Mérgime Los. Varmt välkommen till oss på Tre!
Visar 1 till 10 av 117 jobb