Lediga deltidsjobb i Kiruna
Det finns totalt 46 lediga deltidsjobb att söka i Kiruna
Är du redo för utmaningen att hantera dagliga uppgifter och rutiner för att skapa ett organiserat lagerrum? Vill du vara ansvarig för hjärtat av en JYSK-butik och samtidigt leverera en bra kundservice? Och tycker du om att vara fysiskt aktiv på jobbet? 💪 Då kan du vara den logistikansvarige vi söker! 🙋 VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: Möjligheter till egen utveckling och ansvar – vår ambition är att rekrytera 80% av våra framtida ledare internt. Läs mer här. Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 25 dagars semester Avtalspension 20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Ansvar för hjärtat i vår butik, lagerrummet Ta emot produkterna, stapla pallarna på lagret och se till att leveranserna går så effektivt som möjligt Hantering av gods på lagret, samt i försäljningsområdet Hantering av kundorder Verka för och utbilda dina kollegor i hur man har en säker lagermiljö Upprätthålla en attraktiv butik (ordning, utbud av varor etc.) Du kommer även att arbeta på butiksgolvet med försäljning och ge våra kunder den bästa kundupplevelsen Möt en av våra logistikansvariga och lär dig mer om hur JYSK är som arbetsgivare här. VAD DU SKA BIDRA MED Du kan ta en koordinerande roll och delegera uppgifter vid behov Du har ett strukturerat förhållningssätt och ett målinriktat tänk Utöver att få saker gjorda individuellt, gillar du att vara en del av ett team och tycker om att prata med våra kunder Du trivs i en hektisk vardag, då du är flexibel och kan multitaska REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. Rekryteringsprocessen innehåller alltid intervjuer. I nästa steg kommer du få ett mail från oss och vår samarbetspartner HireVue där vi ber dig att genomföra en videointervju genom att svara på fyra frågor. Efter det kommer du att få genomföra två tester som du gör genom att spela två olika spel. Vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet! OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 000 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team.
Trivs du med att jobba fysiskt och vill ha ett roligt, socialt och omväxlande arbete? Som Stagehand eller Humpare som det kallas i branschen hjälper vi produktioner med diverse uppgifter inför, under och efter ett arrangemang. Vi jobbar alltid i team och under handledning så vi lägger stor vikt vid att du ska kunna ta instruktioner och vara en lagspelare. Att jobba med kultur där vi bygger upp tillfälliga produktioner innebär att jobbet måste vara klart inom en viss tid. Därför är det viktigt att du kan hålla avtalade tider. Jobbet är på timmar efter behov. Tidigare erfarenhet är meriterande men inget krav. Hump AB grundades i Umeå för 15 år sedan och har de senaste åren växt och finns nu i hela landet. Vår vision är att kulturen ska vara tillgänglig för alla. Det efterlever vi genom att hjälpa arrangörer med bemanningen kring sina event, i stora som små orter. Du ska ha fyllt 18år för att söka pga arbetstiderna samt att det förekommer tunga lyft
Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför allt på To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!
Job Posting End Date / last application date: 2025-04-16 Vi söker en produktionschef som vill leda utvecklingen och driften av våra ventilationssystem i gruvan i en roll där du säkerställer optimal luftkvalitet och energieffektivitet, driver teknikutvecklingen framåt och är med i den gröna omställningen. I din roll har du även personalansvaret för fyra tekniker. Framtidens viktigaste jobb Vi vill leda omställningen av vår industri mot en hållbar framtid. Och på samma sätt som vi vill förändra världen, vill vi utveckla alla som är med oss på resan, personligt och professionellt. Vill du vara med och forma framtiden för världens gruv- och mineralindustri? Din roll I rollen som produktionschef kommer du att ha ett övergripande ansvar för hela ventilationen i gruvan. Du kommer att ha personalansvar för fyra skiftgående tekniker och ingå i ledningsgruppen. Du kommer att arbeta både dagligt och långsiktigt med att säkerställa en effektiv och säker ventilation för att möjliggöra drift och en bra arbetsmiljö. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ansvara för budget, drift och arbetsmiljö på arbetsplatsen Hjälp, stöd och expertkunskap gällande utveckling och drift av ventilationssystemen. Tillsammans med ventilationsgruppen bedriva teknikutvecklingen inom ventilationsområdet. Leda och delta i projekt, inklusive installation av nya ventilationsstationer och energieffektiviseringsprojekt. Följa upp och bevaka kostnader, energiutnyttjande och luftkvalité. Felsöka i data och driva ventilationsarbetet framåt. Kommunicera med produktionen gällande potentiella driftstopp och andra ventilationsrelaterade frågor. Hantera entreprenörer och inköp vid behov. Arbeta tvärfunktionellt med alla avdelningar för att lösa uppkomna problem och framtida lösningar med ventilationen. Det här har du med dig Vi söker dig som är intresserad av att hitta lösningar på problem och nyfiken på hur saker fungerar. Du är systematisk och försöker alltid förstå helheten och flödena, till exempel var man ska felsöka. Du har goda ledarskapsegenskaper och är lyhörd, vilket innebär att du kan ta in information, sammanställa olika åsikter och kommunicera ut lösningar och beslut. Dessutom är du driven och kan driva igenom projekt själv, samtidigt som du motiverar andra att utföra projekten. Vi ser gärna att du har en ingenjörsutbildning, gärna inom maskin eller bergteknik, men det är inget krav. Vi värdesätter även annan relevant erfarenhet som är kopplad till tjänsten. Tidigare arbete som tekniker är en meriterande bakgrund. Du behöver även ha: Godkända gymnasiebetyg B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande, men inte ett krav: Ledarskapserfarenhet Praktisk erfarenhet av ventilationsarbete och projektarbete Erfarenhet från gruvindustrin Det här får du Belöningsprogram Fri träning på LKAB:s egna gym samt hos våra samarbetspartners på verksamhetsorterna i Norrbotten Friskvårdsbidrag och studiestöd samt tillgång till konstförening, fritidsförening, fjällstugor och familjeaktiviteter Förstärkt föräldrapenning med upp till 90 procent av din ordinarie lön i upp till sex månader (efter anställning i ett år) Hjälp och stöd vid sjukdom eller i frågor om arbetsmiljö, hälsa, friskvård och rehabilitering Ersättning för tandvård samt skydds- och terminalglasögon Möjlighet att ansöka om stipendier vid studier både för dig och dina barn Möjlighet att ansluta sig till vårt pensions- och försäkringsprogram med förmånliga priser Övrig information Start: Efter överenskommelse Plats: Kiruna Omfattning: Heltid För mer information om tjänsten vänligen kontakta sektionschef Stina Klemo, 0980-71983 eller [email protected] Fackliga kontakter: Kiruna/Svappavaara Unionen Norra: Sakari Alanko 0980-725 08 Akademikerföreningen: Peter Johansson 0980–71879 Ledarna Norra: Ingegerd Kyrö 0980–71050 About LKAB LKAB is an international mining and minerals group with northern Sweden as its base and the whole world as its workplace. We lead the way towards carbon-free production and we do it together - in an open, warm and safe work environment with technology and development in focus. We welcome challenges, innovative ideas and initiative, always with equality and diversity in focus. Do you work at LKAB today but are interested in a new role? Then we would like you to submit your application via our internal career page. Log in to your Workday account and go to "Jobs Hub", where you can search for all available jobs and send your application. Prior to recruitment, LKAB has considered recruitment channels and marketing. We kindly but firmly decline all contact from media marketers, recruitment sites and the like.
Vill du vara med och främja demokratin och sprida det fria ordet? Är du en person som föredrar att arbeta självständigt och som får energi av egentid? Ser du dig själv som en nattuggla som fungerar allra bäst när andra sover? Då kan det här vara jobbet för dig. Vi på Svensk Hemleverans söker nu distributörer till vår verksamhet i Kiruna. Som distributör har du ett av våra viktigaste jobb. Det är du som tar oss över mållinjen, som tar våra produkter hela vägen hem, varje dag. I rollen ansvarar du för att leverera tidningar, brev och paket hem till slutkunden. Arbetet utförs i regel på natten, så att våra prenumeranter varje morgon kan läsa och ta del av nyheterna, till dagens första kopp kaffe. Du arbetar med högerstyrd bil. Vi erbjuder dig ljusa sommarnätter, vackra soluppgångar, konditionsträning på arbetstid, tid för reflektion samt samhörighet och gemenskap med kollegorna. Arbetet ställer inte några krav på förkunskaper. Vi värdesätter i stället din inställning och förmåga att arbeta självständigt och ta eget ansvar. Du behöver vara noggrann och ha en hög servicekänsla, vara minst 18 år och kunna kommunicera på svenska eller engelska. B-körkort är ett krav Vi är en värderingsstyrd koncern som eftersträvar jämställdhet och mångfald och värdesätter därför sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Svensk Hemleverans erbjuder snabba och prisvärda hemleveranser i en effektiv och hållbar logistikkedja med huvuduppdraget att dela ut morgontidningen. För att göra mest nytta i varje leverans tar vi även med oss brev och paket. Våra utdelningsområden är Östergötland, norra Småland, Uppland, Gotland, Sörmland, Norrbotten och norra Västerbotten. Vi är en del av NTM som är en av Sveriges största koncerner för lokal media, en stiftelseägd koncern med hjärtat i den lokala journalistiken. Vi har höga ambitioner i vårt dagliga arbete och som arbetsgivare. Vi arbetar aktivt med vår arbetsmiljö, kompetens och ledarskap för att skapa en välmående verksamhet. Vi värdesätter mångfald och utvecklas genom att ta vara på våra medarbetares skilda erfarenheter och perspektiv, men vi samlas under en gemensam värdegrund: Vi är lyhörda, målinriktade och nyfikna och därför snabba till förändring. Vi har en positiv anda och vi är förlåtande, toleranta och inkluderande.
Varje år fattar Försäkringskassan 24 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan. Lösningsfokuserad, coachande och samarbete I rollen som försäkringsutredare med inriktning stöd för återgång möter du personer som ofta har en komplex livssituation med en pågående sjukskrivning. Individen kan stå relativt långt från återgång i arbete eller annan sysselsättning och har därför behov av stöd från Försäkringskassan och andra aktörer för att komma tillbaka i arbete. Du är drivande för att samordna de rehabiliteringsbehov som identifierats och matcha dessa behov med rätt insatser. I arbetet gör du individen delaktig i processen. Du har kontakt och planerar med externa samarbetspartners såsom individens arbetsgivare, sjukvården eller Arbetsförmedlingen. Du arbetar i första hand med digitala möten som du leder, men även fysiska möten kan förekomma vid behov. Som försäkringsutredare handlägger du ansökningar om sjukpenning. Du fattar självständigt beslut om rätten till sjukpenning genom att tillämpa lagstiftningen korrekt och det innebär också att du behöver ta ställning till förändrade omständigheter i sjukfallen. Du ansvarar även för löpande dokumentation och utbetalning av ersättning. Rollen som försäkringsutredare är coachande och dina kontakter präglas av lyhördhet, respekt och vilja att skapa trygghet och förståelse för sjukförsäkringen hos individen och samarbetspartners. Du samarbetar med dina kollegor på plats och digitalt. Ni arbetar aktivt med att utveckla era kunskaper och dela erfarenheter och kompetenser. Som nyanställd får du en introduktionsutbildning och stöd av handledare. Tjänsten innebär att du hanterar sekretessbelagda uppgifter vilket ställer höga krav på rätt hantering. Därför är det viktigt att du som ska arbeta hos oss har högt säkerhetsmedvetande. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Vi söker dig som • har högskoleexamen eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga • är trygg och förtroendeingivande, även i belastade situationer • samarbetar effektivt med andra för att nå gemensamma mål • agerar på eget initiativ och tar ansvar för att nå goda resultat • har ett systematiskt och noggrant arbetssätt • kan förstå och analysera komplexa frågor • har god kommunikativ förmåga, i både tal och skrift • verkställer planer och processer samt ser till att dessa håller hög kvalitet • har körkort för personbil. Det är meriterande om du har professionell erfarenhet av • att möta människor i utsatta och komplexa livssituationer • att arbeta i en samordnande och ledande funktion med externa samarbetspartners så som hälso- och sjukvård och arbetsgivare • att identifiera vägar framåt för att få personer ut i arbete eller sysselsättning • att driva utredningar och processer framåt • att tillämpa ett coachande arbetssätt och har en god pedagogisk förmåga. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt Ett flertal tjänster, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. I enlighet med Försäkringskassans riktlinje för säkerhet genomförs bakgrundskontroller i denna rekrytering. I den här rekryteringen kan arbetspsykologiska test användas som en del i urvalsarbetet. Placeringsorter: Kiruna, Gällivare, Kalix, Luleå och Piteå. Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs Kontaktpersoner Chef: Fredrik Fürstenhof, tel. 010-111 92 73 (för frågor om tjänsten). HR-specialist: Marina Kireeva 010-112 31 40, e-post: [email protected] (för frågor om rekryteringsprocessen). ST: Ida Roos, tel. 010-111 85 19. Saco-S: Ingela Strindlund, tel. 010-111 68 26. Seko: Eliza Grundström, tel. 010-115 34 02. Ansökan Välkommen med din ansökan senast den 9 april 2025. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Har du skyddade personuppgifter eller ingen tillgång till bank-id kontaktar du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen via telefon så får du hjälp med att skicka in din ansökan.
Job Posting End Date / last application date: 2025-04-16 Vi söker en produktionschef som vill leda utvecklingen och driften av våra ventilationssystem i gruvan i en roll där du säkerställer optimal luftkvalitet och energieffektivitet, driver teknikutvecklingen framåt och är med i den gröna omställningen. I din roll har du även personalansvaret för fyra tekniker. Framtidens viktigaste jobb Vi vill leda omställningen av vår industri mot en hållbar framtid. Och på samma sätt som vi vill förändra världen, vill vi utveckla alla som är med oss på resan, personligt och professionellt. Vill du vara med och forma framtiden för världens gruv- och mineralindustri? Din roll I rollen som produktionschef kommer du att ha ett övergripande ansvar för hela ventilationen i gruvan. Du kommer att ha personalansvar för fyra skiftgående tekniker och ingå i ledningsgruppen. Du kommer att arbeta både dagligt och långsiktigt med att säkerställa en effektiv och säker ventilation för att möjliggöra drift och en bra arbetsmiljö. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ansvara för budget, drift och arbetsmiljö på arbetsplatsen Hjälp, stöd och expertkunskap gällande utveckling och drift av ventilationssystemen. Tillsammans med ventilationsgruppen bedriva teknikutvecklingen inom ventilationsområdet. Leda och delta i projekt, inklusive installation av nya ventilationsstationer och energieffektiviseringsprojekt. Följa upp och bevaka kostnader, energiutnyttjande och luftkvalité. Felsöka i data och driva ventilationsarbetet framåt. Kommunicera med produktionen gällande potentiella driftstopp och andra ventilationsrelaterade frågor. Hantera entreprenörer och inköp vid behov. Arbeta tvärfunktionellt med alla avdelningar för att lösa uppkomna problem och framtida lösningar med ventilationen. Det här har du med dig Vi söker dig som är intresserad av att hitta lösningar på problem och nyfiken på hur saker fungerar. Du är systematisk och försöker alltid förstå helheten och flödena, till exempel var man ska felsöka. Du har goda ledarskapsegenskaper och är lyhörd, vilket innebär att du kan ta in information, sammanställa olika åsikter och kommunicera ut lösningar och beslut. Dessutom är du driven och kan driva igenom projekt själv, samtidigt som du motiverar andra att utföra projekten. Vi ser gärna att du har en ingenjörsutbildning, gärna inom maskin eller bergteknik, men det är inget krav. Vi värdesätter även annan relevant erfarenhet som är kopplad till tjänsten. Tidigare arbete som tekniker är en meriterande bakgrund. Du behöver även ha: Godkända gymnasiebetyg B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande, men inte ett krav: Ledarskapserfarenhet Praktisk erfarenhet av ventilationsarbete och projektarbete Erfarenhet från gruvindustrin Det här får du Belöningsprogram Fri träning på LKAB:s egna gym samt hos våra samarbetspartners på verksamhetsorterna i Norrbotten Friskvårdsbidrag och studiestöd samt tillgång till konstförening, fritidsförening, fjällstugor och familjeaktiviteter Förstärkt föräldrapenning med upp till 90 procent av din ordinarie lön i upp till sex månader (efter anställning i ett år) Hjälp och stöd vid sjukdom eller i frågor om arbetsmiljö, hälsa, friskvård och rehabilitering Ersättning för tandvård samt skydds- och terminalglasögon Möjlighet att ansöka om stipendier vid studier både för dig och dina barn Möjlighet att ansluta sig till vårt pensions- och försäkringsprogram med förmånliga priser Övrig information Start: Efter överenskommelse Plats: Kiruna Omfattning: Heltid För mer information om tjänsten vänligen kontakta sektionschef Stina Klemo, 0980-71983 eller [email protected] Fackliga kontakter: Kiruna/Svappavaara Unionen Norra: Sakari Alanko 0980-725 08 Akademikerföreningen: Peter Johansson 0980–71879 Ledarna Norra: Ingegerd Kyrö 0980–71050 About LKAB LKAB is an international mining and minerals group with northern Sweden as its base and the whole world as its workplace. We lead the way towards carbon-free production and we do it together - in an open, warm and safe work environment with technology and development in focus. We welcome challenges, innovative ideas and initiative, always with equality and diversity in focus. Do you work at LKAB today but are interested in a new role? Then we would like you to submit your application via our internal career page. Log in to your Workday account and go to "Jobs Hub", where you can search for all available jobs and send your application. Prior to recruitment, LKAB has considered recruitment channels and marketing. We kindly but firmly decline all contact from media marketers, recruitment sites and the like.
Ett tydligt målfokus och verkligt lärande förenat i en stark gemenskap. Som pedagog hos oss kommer du att spela en viktig roll för våra elever samtidigt som du får möjlighet att tillsammans med skolledningen och dina kollegor arbeta för att utveckla skolan. Inom grundskolan arbetar vi utifrån vår gemensamma vision samtidigt som varje skola har sin unika prägel. Vargens skola i Kiruna har en friluftsprofil och bedriver lägerverksamhet höst och vår i Kirunas fjällvärld. Vi söker dig som - Drivs av att ge varje elev ett personligt bemötande och skapa en inlärningsupplevelse som är anpassad efter deras unika behov. - Brinner för spanska och har gedigna ämneskunskaper - Har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta i arbetslag. - Har ett reflekterande förhållningssätt och arbetar aktivt med att utveckla dina och skolans undervisningsmetoder. - Planerar, dokumenterar och genomför din undervisning i enlighet med våra styrdokument. - Besitter god kommunikativ förmåga och strävar efter att skapa goda relationer med både elever, kollegor och vårdnadshavare. Kvalifikationer Vi ser helst att du har lärarexamen och lärarlegitimation i spanska, men framför allt har du en brinnande passion för arbetet med ditt/dina ämnen och med ungdomar. Det är viktigt att du är trygg och stabil i dig själv, flexibel samt har en god social kompetens. Initiativförmåga, ansvarskänsla och relationsbygge är också viktiga egenskaper som lärare på vår skola. Vill du vara med och göra skillnad och ha en betydelsefull roll i en organisation som ständigt utvecklas? Varmt välkommen med din ansökan så att vi får tillfälle att berätta vad vi som arbetsgivare kan erbjuda dig. Till följd av skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom förskolan, förskoleklassen, fritidshemmet, grundskolan och gymnasiet. Vi uppmuntrar därför dig som söker att i direkt anslutning till att du skickar in din ansökan beställa ett utdrag från belastningsregistret. Blanketten för att beställa utdraget hittar du via polisen.se.
Vi söker passionerade Hosts som vill leverera världens bästa upplevelse till världens bästa gäst! Är du under 18 år och vill jobba extra vid sidan om dina studier? Då är tjänsten som Host perfekt för dig! Som Host på Espresso House får du, tillsammans med fantastiska kollegor, bidra till gästupplevelsen i våra coffee shops genom att överträffa våra gästers förväntningar. Varenda gäst ska lämna med en känsla av att vilja besöka oss igen! All arbetstid är förlagd i coffee shopen och kan variera mellan dag, kväll och helger. Som Host säkerställer du shopens kvalitet gällande renlighet och service, samt ge gästerna det lilla extra i sin kaffeupplevelse. Arbetet kommer även att bestå av kassaarbete, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Ingen tidigare erfarenhet krävs, du får din utbildning av oss! Tjänsten som Host är en förberedande roll till att senare utvecklas till Barista när du har fyllt 18 år. Vi söker dig som: • Är under 18 år och är intresserad av ett extrajobb • Är en glad och härlig person med en energi som smittar av sig till både gäster och kollegor • Är ansvarsfull, tävlingsinriktad och initiativtagande • Trivs i ett högt tempo och strävar efter att coffee shopen alltid är i toppskick • Vill utvecklas med oss på Espresso House och känner stolthet för det varumärke du arbetar för • Älskar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder vi dig? Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss! På Espresso House är utbildning viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion till sin nya tjänst. Hos oss finns det flera olika möjligheter att jobba med mycket mer, du kan läsa mer om våra olika karriärsvägar på vår hemsida. Vi ser fram emot din ansökan, så skicka in den redan idag!
Vi söker passionerade Baristor som vill leverera världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst! Som Barista på Espresso House får du vara med i en tempofylld miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Givetvis blir du del av ett fantastiskt team där ni har kul bakom baren samtidigt som ni skapar lönsamhet. Din allra främsta uppgift är att erbjuda våra gäster en kaffeupplevelse som överträffar deras förväntan! Förutom hantering av kaffemaskin och kvarn består arbetet av kassaarbete, beredning av smörgåsar och sallader, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Har du ingen Baristautbildning? Ingen fara! Vi utbildar alla våra nya medarbetare till baristor! För att börja jobba som Barista måste du ha fyllt 18 år, är du yngre kan du i stället söka tjänsten som HOST. Arbetstiderna varierar mellan dagar, kvällar och helger. Vi söker dig som: • Har fyllt 18 år och är redo att kliva in bakom baren! • Är en glad och härlig person med en energi som smittar av sig till både gäster och kollegor samt brinner för att ge superservice! • Är tävlingsinriktad, initiativrik och drivs av försäljning • Känner stolthet för det varumärke du arbetar för och ser en framtid inom servicebranschen • Gillar att arbeta i ett högt tempo och att effektivisera arbetet • Älskar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder vi dig? Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss! På Espresso House är utbildning viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion till sin nya tjänst. Hos oss finns det flera olika möjligheter att jobba med mycket mer, du kan läsa mer om våra olika karriärsvägar på vår hemsida. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 46 jobb