Subway® Storheden söker Sandwich Artists

Vi söker flexibla, motiverade, glada och ansvarstagande medarbetare till Subway® Storheden! Brinner du för kundservice? Vill du jobba inom en ledande global franchisekedja? Du är anledningen till att kunderna återkommer gång på gång. Tidigare erfarenhet av tillredning av mat, catering, detaljhandel och/eller kundtjänst är önskvärt, men inte nödvändigt – du får fullständig utbildning och kommer att gå olika kurser på University of Subway®. Det är viktigare att du är en lagspelare med vinnarattityd. Om du för närvarande jobbar i kundtjänst, i detaljhandeln som försäljningsassistent, på en restaurang, om du studerar eller är nyutexaminerad och vill inleda en karriär i livsmedelsbranschen – då kan det här vara den perfekta möjligheten för dig! Huvudsakliga ansvarsområden: Tillreda mat, inklusive att baka bröd och kakor Säkerställa att områden för livsmedelsförvaring och tillredning uppfyller standarder gällande hälsa och säkerhet samt interngranskning Följa uppförandekoden gällande livsmedel Kassabiträde Hålla koll på lagernivåer Registrera leveranser Genomföra rengöring enligt dags- och veckoscheman Följa säkerhetsrutiner Upprätthålla en säker arbetsmiljö för anställda och kunder Gör ett propert intryck i Subways® uniform för att uppfylla varumärkets och kundernas förväntningar Arbeta som en del av ett team Leverera service av hög standard vid hantering av produkter, vid försäljning och i mötet med kunderna. Som Sandwich Artist™ serverar du och skapar mervärde för kunderna på ett effektivt och trevligt sätt. I den här rollen främjar du medvetenhet om Subway® som varumärke och säkerställer att hygienstandarderna uppfylls. Att arbeta som Sandwich Artist™ på en Subway®-restaurang är utmanande, men också väldigt givande. Subway®-franchisetagare är stolta över sin hårt arbetande personal och kan erbjuda fantastiska karriärmöjligheter där du kan avancera till arbetsledare eller chef. Vi kommer tillsätta tjänsterna så snart som möjligt och kommer löpande hålla intervjuer, så vänta inte med din ansökan! Med fler än 41 000 restauranger är Subway® världens största sandwichkedja. På grund av den fortsatta tillväxten i Sverige letar våra franchisetagare efter motiverade personer som vill bli en del av Subway®-teamet. Som Subway® Sandwich Artist™ är du ansiktet utåt på våra franchisetagares restauranger.

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Butikssäljare Luleå

Vi söker en butikssäljare till vår butik i Luleå Vem är det vi söker? Vi söker en butikssäljare som brinner för service och älskar att göra affärer B2B. Vår rikstäckande butikskedja gör att kunden alltid har nära till oss. Vi bidrar med hög kunskap, god kvalitet och leveranser i världsklass, allt med kunden i fokus. Välkommen med din ansökan!   Vad innebär det att jobba som Butikssäljare på Würth? Som Butikssäljare ansvarar du för att driva och utveckla butiken. I butiken är ni två anställda som driver butiken och allt som hör till det dagliga butiksarbetet. Våra öppettider är vardagar 06:30-17:00, där du alternerar med din kollega mellan öppningar och stängningar. Arbetet kräver hög grad av initiativförmåga, där du som butikssäljare erbjuder en otroligt god service och kunskap för att se och möta kundernas behov.   • Försäljning i butik och per telefon • Agera support till kunder och våra säljare • Genomföra säljbesök hos företag i närområdet • Exponering, arbeta med butikslayouten och säkerställa att butiken varje dag upplevs som ny • Varuadministration; inventering, beställningar, godsmottagning och varuuppackning • Aktivt arbeta tillsammans med fältorganisationen för att utveckla och stärka samarbetet mellan säljkanalerna i regionen • Aktivt delta i förberedelser och genomförande av butiksevent och kampanjer i butiken   Vi önskar att du Har erfarenhet av att arbeta i butik och relevant bransch- och produktkunskap. • Älskar att bearbeta och serva kunder samt bygga långsiktiga relationer • Har en god systemvana och kan navigera i olika system • Är initiativtagande och strukturerad • Är målinriktad, resultatorienterad och har ett bra affärsmässigt sinne   Vi erbjuder Vi är ett av världens största familjeägda företag där vår familjära atmosfär, möjlighet till utveckling och framåtanda är tydlig. Vi investerar i våra medarbetare och är övertygade om att medarbetarna är skillnaden som gör skillnad där vi tar vara på goda idéer och vi värdesätter dig och ditt unika perspektiv. Vi erbjuder dig möjlighet till utveckling och som medarbetare hos oss vill vi att du ska lyckas. Du erbjuds ett jobb med stort eget ansvar i ett företag med starkt varumärke och en organisation med mycket energi och glädje. När du växer, växer Würth och för att lyckas med det erbjuder vi våra medarbetare en god arbetsmiljö, attraktiva förmåner, utbildningar och de verktyg som du behöver. Vi tar vara på goda idéer och vi värdesätter dig och ditt unika perspektiv. Tjänstgöringsgrad:                     Deltid, 75% Tillträde:                                         Augusti Placeringsort:                               Luleå   Om ansökan Rekryteringsarbetet pågår löpande under ansökningstiden så vänta inte med att skicka in din ansökan. Din ansökan bör bestå av bifogat CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är intresserad av tjänsten och vad du kan bidra med. Sista ansökningsdag är 2024-05-27. Kontaktperson för tjänsten är rekryterande chef Peter Andersson, 0703-74 10 94.    • Första steget i rekryteringsprocessen är kontinuerlig granskning av ansökningar av rekryterande chef och HR partner, som resulterar i ett första urval av kandidater.   • De kandidater som går vidare i första urvalet kommer att bli inbjudna till att genomföra tester.   • Om du därefter går vidare i processen kontaktar vi dig via telefon eller email för en första intervju som kan ske digitalt eller fysiskt. Håll därför koll på din mailbox, både inkorg och skräppost vid inskickad ansökan.   • Vi tar även referenser från tidigare arbetsgivare.   • Rekryteringsprocessen i sin helhet tar ca 5 veckor På Würth strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar varmt sökande med olika bakgrund. Vi kan komma att tillämpa provanställning.   Om Würth Würth är en kombination av ett logistikföretag, ett serviceföretag och ett säljbolag. Vårt mål är att hjälpa våra kunder att effektivisera sin hantering av förbrukningsmaterial genom lösningar som skapar ordning och reda.  Vårt huvudkontor och lager finns i Örebro, där finns också de administrativa och lagerrelaterade tjänsterna. Vi har Sveriges största säljkår, butiker över hela landet, innesäljare, e-handel i framkant och en kompetent kundsupport. Würth är världens ledande leverantör av förbrukningsmaterial till företag inom fordon, industri, bygg och hantverk. Koncernen finns i 84 länder och har nära 100 000 anställda. Vår värdegrund som bygger på inspiration, mod och passion visar vad vi står för och vad vi vill åstadkomma.

15 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Karriärmatchare (Deltid)

Letar du efter en spännande roll att kombinera med annan sysselsättning? Kanske är du egenföretagare, student eller pensionär och söker en spännande utmaning på deltid? Då kan rollen som Karriärmatchare på Curonova i Luleå vara din nya utmaning! Vi söker en Karriärmatchare för en anställning på deltid, ca 1-2 dagar/v under en tidsbegränsad period. Om rollen Din roll som Karriärmatchare hos oss är att matcha företag med individer. I rollen är du med och bidrar till individens utveckling och bidrar med stöd och kreativa lösningar för att nå det gemensamma målet – att våra deltagare hittar sitt nästa jobb eller landar i studier. En stor del av arbetet innebär därför att ta kontakt med lokala företag och arbetsgivare och bygga ett nätverk. Detta är en tidsbegränsad anställning på deltid (1-2 dagar/v) med start omgående som kommer pågå i till 4 juni, med chans till förlängning. Du som söker Vi söker dig som har: Minst 180 HP från universitet/högskola eller motsvarande från yrkeshögskola inom exempelvis personalvetenskap, sociologi, företagsekonomi eller pedagogik samt minst 2 års arbetslivserfarenhet. eller Minst 1 års eftergymnasial utbildning samt minst 3 års arbetslivserfarenhet inom exempelvis arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, karriärvägledning eller rekrytering. Vi ser gärna att du har ett brett företagsnätverk i närområdet. Du är orädd, prestigelös och ser möjligheter där andra ser begränsningar. Du tar stort eget ansvar samt är envis och tålmodig, och strävar alltid efter att nå uppsatta mål. Du har också en god kommunikationsförmåga och är serviceinriktad samt finner glädje och motivation i att hjälpa andra. Utöver detta är du strukturerad och besitter god administrativ förmåga. Har du god systemvana och digital kunskap är detta en stor fördel. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en stimulerande och meningsfull arbetsmiljö där du har möjlighet att påverka människors liv och välbefinnande. Hos oss får du: • Möjlighet att utveckla och implementera innovativa lösningar för arbetsrehabilitering. • Ett dedikerat och stöttande team av yrkesverksamma. • Fortbildningsmöjligheter och utrymme för professionell utveckling. • Konkurrenskraftig lön och förmåner. Detta är en visstidsanställning på heltid där du blir anställd av Curonova. Ansökan Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att välkomna en ny medlem till vårt team som delar vår passion för att hjälpa människor att nå sin fulla potential på arbetsmarknaden. Du skickar in din ansökan via annonsen. Då intervjuer sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För att säkerställa att dina personuppgifter hanteras i enlighet med GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. Om du går vidare i processen kommer vi begära in arbetsgivarintyg och examensbevis som intygar din kompetens. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Anna Sjölund ([email protected]), och har du frågor om processen är du välkommen att kontakta HR Chef Paulina Stjernström ([email protected]). Om Curonova Consulting AB Curonova är ett bolag inom omställningsbranschen som varje dag gör skillnad för flera tusen arbetssökande. Våra matchare stöttar och hjälper arbetssökande att hitta arbete eller studier och vi har kontor runt om i hela Sverige, från Gällivare i norr till Trelleborg i söder. Läs gärna mer om oss på vår hemsida och om den senaste tjänsten Rusta och Matcha.

14 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Butikssäljare deltid Dressmann Luleå, Storheden

Vi letar efter vår nya kollega och supersäljare - kan det vara du? Hos oss jobbar du med sälj och service tillsammans med kunniga och duktiga kollegor. Du behöver bry dig om kunderna och tycka om att sätta ihop olika klädkombinationer anpassade till varje kund och för olika tillfällen. Vi stöttar och hejar på varandra och är goda vänner – även på fritiden. Många av oss har jobbat här länge för att vi trivs så bra med varierande arbetsdagar, högt tempo och inte minst att uppnå försäljningsmål genom god service. Vi ser fram emot att komma till jobbet varje dag och vi firar alla framgångar tillsammans som ett team. Om du vill du vara en del av vinnarlaget så hoppas vi att du skickar in din ansökan och CV redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi tänker att du är: - Utåtriktad, social och alltid sätter kunden först - Effektiv, kan hantera flera uppgifter samtidigt och trivs med högt tempo - Engagerad, hjälpsam och har en positiv inställning - En som trivs med att jobba i team och som värdesätter vänskap på jobbet högt - Flexibel gällande arbetstid, pålitlig och ansvarsfull Dressmann är en av Nord-Europas största klädkedjor inom herrkläder med över 400 butiker i 4 länder. Kedjan erbjuder kollektioner för alla kvalitets- och prismedvetna män, med bra köp till fritid, arbete och fest. Hos Dressmann gör närmare 2400 medarbetare varje dag ett avgörande arbete för att vi ska lyckas. Dressmann är en del av modekoncernen Varner som består av flera profilerade kedjor; Cubus, Carlings, Bik Bok, Volt, Junkyard och Levi’s Store. Verksamheten omfattar för närvarande 6 nätbutiker och över 1200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland och Island.

14 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Varuhusmedarbetare - sommarvikariat

Jula Sverige har idag 68 varuhus. Vi fortsätter expandera och söker därför dig som vill växa och utvecklas med företaget. Vill du arbeta i detaljhandeln och trivs i en miljö där förändring och utveckling är det enda som är konstant? Då har vi jobbet för dig! Till Julas varuhus i Luleå söker vi nu varuhusmedarbetare till semestervikariat.  Det här gör man som Varuhusmedarbetare Som Varuhusmedarbetare är din huvuduppgift att finnas till för kunden genom att hjälpa dem med råd och lösningar inom vårt produktsortiment. I ditt arbete ingår även kassaarbete, att hantera reklamationer, ombyggnation av varuhuset inför kampanjer och nya säsonger samt att se till att varuhuset är väl påfylld med varor och att varorna exponeras tydligt för kunden. Det här är du som person, din bakgrund och dina erfarenheter - Är nyfiken, utåtriktad och tycker om försäljning - Är serviceinriktad och har en hjälpsam attityd mot kunder och kollegor - Trivs med högt tempo och kan hantera en fysiskt intensiv arbetsdag - Gillar utmaningar och har en vilja att lära dig nya saker - Har drivkraft att utföra dina arbetsuppgifter på ett effektivt och strukturerat sätt - Har erfarenhet från detalj- och/eller dagligvaruhandeln - Har kunskap och/ eller intresse inom vårt produktsortiment Det här är dina möjligheter Med snabb expansion följer goda utvecklingsmöjligheter. Vill du vara med och utvecklas tillsammans med oss? Vi erbjuder dig kul och spännande arbetsdagar i ett företag som värnar om sina medarbetare och kunder! Bra att veta Placering Luleå. Tjänsten är ett sommarvikariat mellan vecka 26-32 på ca 70%, men start för introduktion omgående. Visar man framfötterna finns det goda chanser till att fortsätta arbeta efter sommaren. Som varuhusmedarbetare arbetar du varierande arbetstider på både dagtid, kvällar och helger. Jula strävar efter att vara en jämställd arbetsplats med dynamiska grupper. Så här söker du Om du känner att du skulle passa för denna roll så tveka inte att söka direkt! Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag för tjänsten är 3 juni. Frågor om tjänsten besvaras av Varuhuschef Tina Lampinen via [email protected]  Skicka in din ansökan genom att klicka på knappen "skicka in ansökan"

14 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Köksbiträde Råvara Luleå Centrum

Är du glad och utåtriktad samt brinner för service? Sök tjänst hos oss på Råvara! På Råvara serverar vi sushi, poké och hälsorätter som vi lagar från grunden. Vi gör det snabbt och enkelt för våra gäster att äta god och nyttig mat både till lunch och middag. Vi finns i Luleå, Boden, Piteå och Skellefteå. På Råvara arbetar vi nära kollegor och gäster, stundtals i högt tempo. Ingen tidigare erfarenhet krävs för att jobba hos oss, vi utbildar på plats. För oss är det viktigt att fortsätta stärka våra team med personer som har mycket energi och lätt till skratt, som framförallt delar vår vision om hälsosam och tillsatsfri mat. Just nu söker vi en kollega till vårt härliga team i Luleå Centrum, mitt emot gymnasiebyn. Era arbetsuppgifter kommer vara att preppa ingredienser, montera rätter, disk samt städ. Men framför allt många härliga kontakter med våra gäster under arbetspassen. Vi anställer löpande och är bundna till kollektivavtal. Vi söker dig som vill ha en tillsvidareanställning på 50-100% i anställningsgrad. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

14 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Service Advisor Elgiganten

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 700 anställda och totalt 177 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Älskar du att bidra till en fantastisk kundupplevelse? Vi söker nu en Service Advisor som levererar service i världsklass och brinner för att ta hand om våra kunder på bästa sätt!  Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att kunna påverka våra kunders uppfattning om oss.   Din roll som Service Advisor  Som Service Advisor kommer du arbeta inom området Operations som består av kassa, lager, support och merchandising. Det är en varierande roll där du kommer arbeta med flera olika uppgifter där du med din kompetens gör skillnad och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen, du är helt enkelt en stjärna på kundvård. Förutom att vara ansvarig för att ta betalt, assistera vid servicetjänster, produktlogistik och garantiärenden ska du även se till att det är lätt för våra kunder att handla och att de kan få med sig rätt produkt hem. Genom att optimera köpupplevelsen i varuhuset och säkerställa nöjda kunder kan vi nå våra mål, att ha förmåga att lösa problem på vägen till framgång är en annan avgörande del i rollen. Du kommer att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag.    Vem är du?  Som Service Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste.  Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!    Vi tror att du  • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service  • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor  • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas  • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa  • Trivs när det är ordning och reda och gillar att skapa struktur  Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.    Vilka är vi?  På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med intresse både för våra kunder och varandra. Vi söker nu en kollega som vill bli en del av denna gemenskap. Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet.   De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.  Utveckling hos oss  Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.  Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension  • Generöst bonusavtal  • Förmåner inom friskvård och personalköp  • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare  • Goda karriärmöjligheter  Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning Omfattning: Deltid. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2024-06-30 Tjänsten kan tillsättas tidigare om rätt kandidat hittas På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

14 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Mystery Shopper sökes till uppdrag i Luleå

Vi på Remarkable söker efter dig som vill genomföra Mystery Shopping-uppdrag i maj/juni. Arbetet är enkelt, men kräver stor noggrannhet och seriositet. Du skall agera som en vanlig kund och observera bl.a. servicebemötandet och butiken som helhet. Att du har körkort och tillgång till bil är att rekommendera. Ett besök, inklusive rapportering, tar ca 30 minuter. Besöket är uppdelat i tre delar: Anonym del (Du går in i butiken och köper en specifik produkt) Presentation (Du presenterar dig som Mystery Shopper) Öppen del (Du observerar och rapporterar bl.a. kampanjer, exponering mm) Du får en skriftlig arbetsbeskrivning inför uppdraget. Ersättningen är en fast lön för ditt distrikt och resekostnader. Alla ansökningar hanteras via hemsidan. Vill du få fler jobbtips? Connecta med oss: https://jobb.remarkable.se/

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
Administratör till Luleå!

Söker du ett administrativt arbete där du får en mångsidig och rolig vardag? Vill du bli en självklar del i ett sammansvetsat team av kollegor där du har möjlighet att utvecklas? Då är detta möjligheten för dig! Vi söker just nu en administratör till vår kund i Luleå. Tjänsten är inledningsvis fram till november med goda möjligheter till förlängning till årsskiftet.  Information om tjänsten Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult under 6 månader med chans till förlängning och/eller anställning hos kunden. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord, alla frågor kring tjänsten går till [email protected]  Arbetsuppgifter Som administratör kommer du arbeta på företagets kontor i Luleå tillsammans med många härliga kollegor. För att du ska känna dig trygg i din nya roll kommer du inledningsvis få en introduktionsutbildning och under din anställningstid har du alltid handledare nära till hands. I din roll som administratör är du spindeln i nätet som hanterar ärenden och lättare fakturahantering. Du kommer bland annat att administrera tidrapporteringar, förfrågningar och incheckningar, du kommer även att ha extern såväl som intern kontakt över telefon och mejl. Arbetstider är förlagda måndag till fredag under bekväma arbetstider. Vi söker dig som: För denna roll väger personlig lämplighet tyngre än tidigare erfarenhet så tveka inte att ansöka om du är intresserad. Detta är rollen för dig som vill ha ett varierande och stimulerande arbete.  I denna roll är service, effektivitet och kvalitet ledorden. För att passa i rollen ser vi att du är en person som trivs i det sociala samspelet och som med enkelhet kan uttrycka dig i tal samt skrift. Vidare behöver du vara en strukturerad person som kan arbeta effektivt utan att tappa kvalitén i ditt arbete.  Tidigare erfarenhet/utbildning av administration och service är meriterande, men inte ett krav för tjänsten. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Deltid 50-100% STAD: Luleå URVAL: Sker löpande KONTAKT: Hanna Degerhäll Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected].

14 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Produktambassadör

Vi söker dig som gillar att träffa folk och vill ha ett fritt arbete. Som produktambassadör står du i en livsmedelsbutik och bjuder på smakprover. Ofta får du jobba torsdagar och/eller fredagar, och vi kan erbjuda löpande varje vecka. Du är timanställd och kan välja ifall du vill ta uppdraget eller inte. Vi betalar fast timlön, semesterersättning och milersättning när du använder din bil. Du får tydliga instruktioner och trevligt stöd från en regionsansvarig hos oss. Skriv ett par rader om dig och skicka dina kontakter till oss, så kontaktar vi dig inom kort :) Hoppas vi hörs! //Brand Impact Teamet

13 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024