Lediga deltidsjobb i Luleå

Det finns totalt 90 lediga deltidsjobb att söka i Luleå

Vill du ha ett meningsfullt jobb?
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

Vi på Inre Kraft i Luleå söker ständigt nya medarbetare. Både de som vill jobba på fast rad och vikarier. Behovet av nyrekrytering varierar från månad till månad. Nu är även snart hösten här och vi öppnar därför upp möjligheten för dig som vill arbeta i höst att söka redan nu! Vi behandlar alla ansökningar löpande. Som personlig assistent hjälper du människor att kunna leva det liv dom vill, genom att hjälpa och stötta dem i vardagen med allt vad det innebär. Dina arbetsuppgifter innefattar bla vardagssysslor, matlagning, personlig hygien, träning och aktivering, stötta kunden i kommunikation osv. Dina arbetsuppgifter styrs av kundens hjälpbehov. Vi söker: Engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste. Du bör vara empatisk, handlingskraftig och lyhörd inför kundens behov. Du vill göra det där lilla extra för att ge kunden guldkant i tillvaron. Meriterande: Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent. Körkort och tillgång till bil. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du kan uppvisa brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida). Arbetstid/varaktighet: Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt beroende på behov. Vardagar/helger. Tillträde: Behovet av nyrekrytering varierar från månad till månad, söker du arbete som behovsvikarie så har du möjlighet till att få börja arbete omgående. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Vi har kollektivavtal (Bransch G). Att tänka på inför din ansökan För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

10 september 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Personliga assistenter sökes till Råneå (extra vid behov)
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

Brinner du för att hjälpa människor och vill ha ett meningsfullt och roligt arbete? Då är det dig vi söker! Vi på Inre Kraft söker nu assistenter för att stärka upp vårverksamhet i Råneå, vi är i behov avtimvikarier som kan arbeta vid uppkomna sjukluckor, annan akut frånvaro samt med chans till schemalagda pass framöver. Kunden är en man i 50-års åldern med ett omfattande omvårdnadsbehov. Arbetet utgårifråndär kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid ochkvällstid. Arbetet pågårunder årets alla dagar. Vi söker dig som är lyhörd, flexibel och arbetsvillig. Alla kunder som finns hos oss skiljer sig i behov och intressen, därför ser vi gärna sökanden av olika kön, i olika åldrar med varierande erfarenheter och arbetssätt. Vi ser även att du fungerar att arbeta både självständigt och i grupp. Det viktigaste är att vi tillsammans utgår ifrån kundens behov, stora som små för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag. Arbetstiderna varierar mellan dagtid kl 07.00-17.00 och kvällstid 12.00-21.00. Krav: -Du talar och förstår det svenska språket mycket bra. Vi ser det även som en stor fördel om du som söker har körkort och tillgång till bil då en del av våra kunder bor utanför stadskärnan och bussförbindelserna inte stämmer överens med arbetstiderna, men det är inget krav. Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos Inre Kraft krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Inre Kraft är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida.För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år.Innan introduktion och anställningmåste du uppvisa utdrag ur belastningsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid varierar. Det beställer du enkelt med BankID via denna länk:https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

10 september 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Personlig assistent till äldre man i centrala Luleå sökes
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

Assistent sökes till en 79-årig man boendes i centrala Luleå, du har möjlighet att arbeta allt mellan 30-94,38 % beroende på vad du önskar. Kunden behöver hjälp med det mesta i sin dagliga livsföring såsom matlagning, dusch, tvätt, hygien etc. Han sitter i rullstol och kan i viss mån kommunicera sina behov med omgivningen. En del behov som kunden har får man som assistent lära sig att läsa av med tiden. Arbetet är inte särskilt fysiskt krävande och utmanande. Hjälpmedel finns. Det är ett förhållandevis lugnt uppdrag då vår kund är lite till åren och därför inte aktiverar sig allt för mycket. Någon promenad och utflykt förekommer då och då. Övrigt arbete sker i hemmet. Det är önskvärt att assistenten känner till och är duktig på ett lågaffektivt bemötande. Kunden mår bäst av lugn och ro omkring sig. Kunden ser helst kvinnliga sökanden med empati och livserfarenhet, gärna pensionärer med sinne för hem- och hushållsarbete. Tjänsten är delvis ett vikariat på 31,25% under ordinarie befattningshavares föräldraledighet planerad tom 250301 men även en fast rad på 63,13%. Total tjänstgöringsgrad 94,38%. Det finns även möjlighet att arbeta 30 % alt 50 % om man önskar. Introduktion och vikariepass påbörjas gärna omgående. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du är tjej/kvinna Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökan För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

10 september 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Manlig personlig assistent sökes till en 78% tjänst!
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

Vår manliga kund är mycket träningsintresserad (gym), social och utåtriktad! Han har en ryggmärgsskada och behöver hjälp med duschen, påklädning och handräckning, det han inte kommer åt i hemmet eller ute i samhället t ex vid inköp, olika aktiviteter eller på gymmet. Han behöver även stöttning med sin planering av dagen. Kunden önskar sökande mellan 25 och 45 år som är träningsintresserad, seriös och social. Fördel om du har körkort och tillgång till bil. Arbetstiderna är förlagda under dag och kvällstid vardag som helg. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du har ett brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Referenser från tidigare arbeten (lämnas efter intervju). Personlig lämplighet och kundens val är det absolut viktigaste vid rekrytering. Lägg extra tid på att skriva ett personligt brev där du berättar om dig själv och förklarar varför du tycker detta uppdrag låter intressant. Vi har kollektivavtal (Bransch G). Att tänka på inför din ansökan: För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

10 september 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Personlig assistent sökes, vikarie vid behov
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

Att vägleda och uppmuntra är en stor del av arbetet och har du erfarenheter av autism är det meriterande. Vår kvinnliga kund med autismdiagnos är i behov av personal, just nu söker vi någon som kan arbeta som vikarie vid behov. Kundenhar ett tydligt självskadebeteende som påverkar henne själv och utomstående, därför är det viktigt att du som assistent kan tillämpa lågaffektivt bemötande. Tydlighet och bibehålla struktur i hennes vardag är därför viktigt. Hennes tal är begränsat och som assistent jobbar du med bildstöd. Ingen vårdutbildning krävs men mycket tålamod! Kunden bor i egen lägenhet i Gammelstad, hon är tillsammans med sin assistent på dagverksamhet på dagarna. Du som söker bör vara lugn och trygg i dig själv, ha ett strukturerat arbetssätt och vara lyhörd. Vi ser gärna att du kan arbeta både i team och ensam. Kvinnor är att föredra, men även män kan fungera beroende på person. Kunden är aktiv på många olika sätt, därför är det mycket positivt om du har ett eget intresse av utflykter, promenader, bada i badhus, pyssel, sjunga och spela spel. Arbetet pågår årets alla dagar och arbetstiderna är varierande mellan dag, kväll och natt (sovande natt). Krav: - Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. - Du kan uppvisa brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Anser du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Tveka inte att skicka in din ansökan omgående, (via extern länk, finns i annonsen) rekrytering sker löpande och vi på Inre Kraft ser fram emot att höra från just dig!

10 september 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Personliga assistenter sökes
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

Är du intresserad av att arbeta med med vår kille medAutism, ADHD? Vår unge man är i behov av vikarier.Han är en kille som kan ha det svårt med nya miljöer. Han tränar på läsande och skrivande tillsammans med sina assistenter i hans hemmiljö. Han använder i viss mån verbalt tal samt bilder vid behov.Viktigt att hjälpa honom till motivation att göra aktiviteter.Arbetstiderna är förlagda under dagtid, kvällstid och natt med jour. Vi söker dig som är lyhörd, flexibel och arbetsvillig. Vi ser även att du fungerar att arbeta både självständigt och i grupp. Fördel om du har körkort, då kunden bor ca mil från Luleå centrum. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Du har ett brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Personlig lämplighet och kundens val är det absolut viktigaste vid rekrytering. Lägg extra tid på att skriva ett personligt brev där du berättar om dig själv och förklarar varför du tycker detta uppdrag låter intressant. Vi har kollektivavtal (Bransch G). Att tänka på inför din ansökan För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter-... Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

10 september 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Sales and Service Staff till Actic i Luleå
Actic Sverige AB
Kassapersonal m.fl.

Om Actic Actic är en av Sveriges ledande gymkedjor och vi har jobbat med träning i över 40 år.Vi har ett brett erbjudande av inspirerande träning på 105 gym och 50 bad från Kiruna i norr till Lund i söder.Vi erbjuder träning inomhus, utomhus och digitalt genom gym, personlig träning, gruppträning och simning & bad.Vår vision är att skapa ett friskare samhälle genom träning.Sales and Service Staff till Actic i LuleåSom Sales and Service Staff är du en inspirationskälla för våra medlemmar, du ser till att sprida glädje, energi och arbetar för att skapa bästa möjliga kundupplevelse genom att vara närvarande och behjälplig. För att trivas i rollen gillar du varierade arbetsuppgifter. Vi söker nu en medarbetare till vår anläggning ActicLuleå Pontusbadet. Tjänsten är en tillsvidareanställningpå 75% (30h/vecka) med start omgående. Du kommer att: Stå i reception och hjälpa våra medlemmar med bland annat tränings- och medlemskapsfrågor Ansvara för att anläggningen och utrustningen är i bästa skick samt att det är rent och fräscht genom att bland annat plocka vikter och städa Arbeta med försäljning, främst medlemsskapsförsäljning samt få våra medlemmar att nyttja hela vårt träningserbjudande Hålla gruppträningsklasser Hjälpa nya medlemmar att få en bra träningsstart hos oss genom att vägleda de i gymmet och i vår digitala plattform och app "Actic" - baserat på deras nuläge, mål och förutsättningar För att lyckas i rollen har du Fyllt 18 år Ett stort intresse för människor och service Möjlighet att arbeta varierande arbetstider så som dag, kväll och helg Erfarenhet eller intresse för gruppträning Det är meriterande mederfarenhet inom försäljning och/eller kundservice Våra Värderingar: På Actic tror vi på en företagskultur som är rolig, energisk och bygger på ömsesidig respekt. Vi arbetar efter tydliga värderingar: Passion, Customer Focus, Performance och Teamwork. Som medlem av vårt team bidrar du till en arbetsplats vi alla kan vara stolta över. Missa inte möjligheten att bli en del av Actics fortsatta framgångsresa. Skicka in din ansökan idag och ta steget mot en spännande framtid hos oss på Actic!

10 september 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
AnnSam söker Sjuksköterskor! Pass v41-45 natt i Luleå
Annsam AB
Grundutbildade sjuksköterskor

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Allmänsjuksköterskor för uppdrag i Luleå!   Perioden: 2024.10.09 - 2024.11.07 Arbetstid: Pass på nätter   Erfarenhet: 2 år som  Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll.   Journalsystem: VAS Ev. övrigt: Hör av dig så berättar vi mer. Ref.nr: ANS AVD240910-1 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.       AnnSam har avtal med häften av Sveriges kommuner och även regionernas nationella avtal vilket ger bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas!   Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

10 september 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Säljare extra vid behov på Kappahl Luleå, Smedjan, Luleå, Storheden
Kappahl Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en social och utåtriktad person med stor passion för mode? Drivs du av att dela den passionen med andra och guida dem för att känna sig som bäst? Kanske är du personen vi söker till tjänsten som säljare i Kappahl Luleå, Smedjan, Luleå, Storheden! På Kappahl jobbar vi utifrån vårt kundlöfte “Fashion fit for life”. Vi tycker att mode ska passa in på livet och för alla människors olika sätt att ta sig an vardagen. Ett mode gjort för att leva i, helt enkelt! Som säljare i en av våra butiker ser du till att ett besök hos oss känns välkomnande, tryggt och inspirerande. En plats dit man gärna kommer tillbaka igen. Med ett varmt bemötande och god initiativförmåga guidar du kunden till långlivade köp och erbjuder en unik kundupplevelse. Målet är att lyssna, känna in och hjälpa dem hitta det där nya favoritplagget som kan användas om och om igen. Kanske har du tidigare jobbat inom service, eller har ett stort intresse av mode och kläder. Du trivs med att jobba i team med härliga kollegor och att stötta andra för att tillsammans nå uppsatta försäljningsmål. Tjänsten är visstid extra vid behov, främst helger och kvällar med start Enligt överenskommelse. Mycket har hänt sedan vi började sälja kappor i en källare för snart 70 år sedan. I dag har vi närmare 360 butiker och är en av Nordens ledande modekedjor. Men en sak är sig lik - vårt brinnande intresse för våra kunder. För att kunna kunna följa med på vår utvecklingsresa söker vi dig som är flexibel, lätt kan ändra fokus och prioritera om. Du har lätt för att känna igen dig i Kappahls värdeord – Inclusive, Courageous och Joyful. Ingen dag är den andra lik, och älskar du liksom vi utmaningar och att arbeta i ett högt tempo är det dig vi söker! Vem är du? - Social, utåtriktad och älskar mötet med människor. - Brinner för sälj och service och vill ge kunden den bästa shoppingupplevelsen. - Älskar att jobba i team och samarbeta med andra för att nå mål. - Har stor initiativförmåga och tar ansvar i ditt arbete. - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet inom detaljhandeln eller service. Kappahl finns till för att hylla mångfald i vardagen. Vi vill bredda definitionen av mångfald till att omfatta många olika sätt att leva livet - ge människor möjlighet att vara sanna mot sig själva vid varje given tidpunkt. Sedan Kappahl grundades 1953 i Göteborg har vi vuxit till en av Nordens ledande modekedjor med cirka 360 Kappahl- och Newbie-butiker i sex länder och online på mer än 20 marknader i Europa. Kappahls affärsidé är att erbjuda prisvärt och ansvarsfullt mode på ett enkelt och inspirerande sätt. Kappahls team består av cirka 4 000 medarbetare på 400 arbetsplatser i nio länder med den gemensamma motivationen att erbjuda mode som passar livet till en mängd olika människor och livsstilar. Ett ansvarsfullt mode som känns rätt, för människor och för världen vi lever i. Idag är 80% av våra produkter tillverkade av mer hållbara material. Målet är att 100% ska bestå av mer hållbara material år 2025. Mer information på www.kappahl.com.

10 september 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Vi söker butiksmedarbetare till oss i Luleå
Pet Pawr Group AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en djurälskare med passion för service? Kom och jobba för oss! Pet Pawr Group AB, med varumärkena ZOO.se, Tinybuddy och Pritax, är en av Sveriges ledande aktörer inom husdjursprodukter och en snabbt växande e-handelsplattform. Vi söker nu en engagerad och erfaren medarbetare till vår butik i Luleå. Om oss: Med över 30 års erfarenhet och 16 butiker runt om i landet erbjuder vi ett brett sortiment för alla typer av husdjur – från hundar och katter till fiskar, reptiler och fåglar. Vi är stolta över att kunna ge våra kunder en unik upplevelse både online och i butik, och våra team består av hängivna djurfantaster med olika specialiteter. Vad vi söker: Vi letar efter en driven butiksmedarbetare som älskar djur och har en passion för kundservice. Du är en lagspelare som alltid sätter teamet främst och strävar efter att ge kunderna en upplevelse i världsklass. Dina kvalifikationer: • Erfarenhet av försäljning och kundbemötande, gärna inom zoofackhandeln. • Stort djurintresse och gärna erfarenhet av att jobba med djur eller djursjukvård. • Initiativrik och handlingskraftig – du ser vad som behöver göras och agerar. • Engagerad och alltid redo att gå det extra steget för att överträffa förväntningarna. • Teamfokuserad och positiv inställning – du vet att samarbete är nyckeln till framgång. Vi erbjuder: • En deltidsanställning om 20 timmar per vecka, inklusive helgansvar. • Start: omgående. • Möjlighet att arbeta i en framåtlutad, växande organisation där du kan utvecklas och växa tillsammans med oss. Är du redo att bli en del av ZOO.se-familjen? Skicka din ansökan redan idag och ta nästa steg i din karriär med oss! OBS! vi tar enbart emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg så skicka inget via mail.

9 september 2024
Sista ansökan:
8 oktober 2024