Vill du jobba med något som faktiskt gör skillnad – samtidigt som du pluggar? Vi på 1KOMMA5 söker nu en självgående deltidsstjärna som kan hjälpa oss att boka in konsultationer med kunder som vill satsa på solceller, laddboxar och andra smarta energilösningar. Det här är ett extrajobb som passar perfekt för dig som studerar och vill jobba några kvällar och helger – med bra lön, värdefull erfarenhet och chans att utveckla dina färdigheter inom kommunikation och försäljning Vad innebär jobbet? Du kommer att: Ringa inkommande leads (alltså personer som redan visat intresse) Boka in möten för våra energiexperter – antingen på plats eller via telefon Prata med människor som vill förstå hur de kan spara pengar och energi Arbeta självständigt från vårt kontor i Malmö – du är ansvarig på plats under dina arbetspass Arbetstider – perfekt för dig som pluggar Vardagar: 17:30–20:00 Helger: 10:00–14:00 Vad får du? Fast timlön + möjlighet till bonus Flexibla tider som funkar med studier Erfarenhet av försäljning, kundkontakt och framtidsbranschen energi Introduktion & utbildning – vi lär dig allt du behöver kunna Ett meningsfullt extrajobb där du bidrar till en grönare framtid Vi tror att du: Pluggar på högskola eller universitet och vill jobba extra Är bekväm i telefon och gillar att prata med folk Tar ansvar och trivs med att jobba självständigt Pratar och skriver flytande svenska (engelska är ett plus!) Har lite erfarenhet av kundservice, försäljning eller mötesbokning (inte ett krav – vi lär dig!) Plats: Malmö (arbete sker på kontoret) Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid – kvällar och helger Vi genomför bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av 1KOMMA5 – där du får växa, lära och göra skillnad
Har du tidigare erfarenhet av hotellstädning och letar efter en arbetsplats där du kan använda dina färdigheter? Vi på RA Hospitality söker nu en erfaren städare för hotell! Om rollenVi söker en noggrann och detaljorienterad person för städning av hotellrum. Vi erbjuder anställning för enstaka dagar med omedelbart tillträde. Arbetsuppgifter Städning av hotellrum och allmänna utrymmen Samarbete med andra teammedlemmar för att säkerställa högsta kvalitetsnivå Rapportering av eventuella skador eller behov av underhåll Krav och kvalifikationer Minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige Flexibel och kan arbeta vid behov Positiv, driftig och lojal, med en inställning att inte vara rädd för hårt arbete Kommunicerar flytande på svenska eller engelska Noggrann och med sinne för detaljer Trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö Vad vi erbjuder En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att lära känna nya kollegor och få ett starkt nätverk inom branschen Flexibla arbetstider där du själv kan välja när och var du vill arbeta Aktiviteter och personalförmåner för att stärka sammanhållningen i teamet Rabatterade träningskort och hotellrabatter i Norden Utbildningar och möjligheter till vidareutveckling inom branschen Trygg och säker anställning med konkurrenskraftig lön genom kollektivavtal Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Vill du jobba med något som faktiskt gör skillnad – samtidigt som du pluggar? Vi på 1KOMMA5 söker nu en självgående deltidsstjärna som kan hjälpa oss att boka in konsultationer med kunder som vill satsa på solceller, laddboxar och andra smarta energilösningar. Det här är ett extrajobb som passar perfekt för dig som studerar och vill jobba några kvällar och helger – med bra lön, värdefull erfarenhet och chans att utveckla dina färdigheter inom kommunikation och försäljning Vad innebär jobbet? Du kommer att: Ringa inkommande leads (alltså personer som redan visat intresse) Boka in möten för våra energiexperter – antingen på plats eller via telefon Prata med människor som vill förstå hur de kan spara pengar och energi Arbeta självständigt från vårt kontor i Malmö – du är ansvarig på plats under dina arbetspass Arbetstider – perfekt för dig som pluggar Vardagar: 17:30–20:00 Helger: 10:00–14:00 Vad får du? Fast timlön + möjlighet till bonus Flexibla tider som funkar med studier Erfarenhet av försäljning, kundkontakt och framtidsbranschen energi Introduktion & utbildning – vi lär dig allt du behöver kunna Ett meningsfullt extrajobb där du bidrar till en grönare framtid Vi tror att du: Pluggar på högskola eller universitet och vill jobba extra Är bekväm i telefon och gillar att prata med folk Tar ansvar och trivs med att jobba självständigt Pratar och skriver flytande svenska (engelska är ett plus!) Har lite erfarenhet av kundservice, försäljning eller mötesbokning (inte ett krav – vi lär dig!) Plats: Malmö (arbete sker på kontoret) Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid – kvällar och helger Vi genomför bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av 1KOMMA5 – där du får växa, lära och göra skillnad
Till Bladins International School of Malmö (BISM) söker vi nu efter en administratör på 50% till vårt administrativa team, bestående av två administratörer. En viss del av tjänsten, motsvarade en halvdag per vecka, förläggs på Bladins huvudkontor med övergripande administrativa arbetsuppgifter. Arbetsbeskrivning Dina arbetsuppgifter är varierande och består i huvudsak av att stödja och avlasta skolledningen. Du strukturerar, leder och samordnar processer och arbetsuppgifter inom det administrativa området. Bl.a. inom det systematiska arbetsmiljöarbetet, samordning av vaktmästeri, lokalfrågor, ekonomiuppgifter gällande fakturor, beställningar och inköp, rapportering av resultat och statistik till skolledning och till olika myndigheter. Du är även behjälplig kring olika kommunikations- och informationsinsatser samt enkätutskick och sammanställningar. Arbetet är väldigt varierande och ställer höga krav på flexibilitet, förmåga att självständigt prioritera och strukturera arbetet och få saker gjorda. Du måste ha professionella språkkunskaper både på engelska och svenska. Engelska är huvudspråket som används på skolan men system, rapporteringar mm. samt kontakter både utanför skolan och inom organisationen sker på svenska. Kvalifikationer Vi söker en erfaren och driven administratör. Det är meriterande om du har arbetat med skola innan och gärna i en internationell miljö. Du har lägst gymnasieutbildning eller motsvarande. Du hanterar både svenska och engelska flytande i tal och skrift. Du har god digital kompetens och lätt för att lära dig nya system. Du är strukturerad, ansvarsfull och noggrann i ditt arbete med en förmåga att se verksamheten utifrån ett helhetsperspektiv. Du är prestigelös, lösningsorienterad och har en hög grad av servicekänsla och professionellt bemötande. Du trivs med att dagen innehåller omväxlande uppgifter och kanske inte alltid blir som planerat. Det är viktigt för oss att du är självgående och gillar att arbeta i en omväxlande miljö med barn omkring dig. Om oss “BISM strävar efter att var och en av våra elever utvecklas till nyfikna, kunniga och omtänksamma unga människor som är väl förberedda att förverkliga sina drömmar i en global värld av mångfald.” Bladins International School of Malmö (BISM) är en IB Continuum School belägen i centrala Malmö, alldeles intill den vackra gröna Pildammsparken. Vi är auktoriserade att leverera IB Primary- och Middle Years Programme till cirka 400 elever från hela världen. BISM är en del av Bladins Stiftelse, en fristående skola i Malmö. Bladins verkar som en ideell stiftelse vilket innebär att eventuella överskott av inkomster återinvesteras i kärnverksamheten – utbildningen av våra studenter. Om tjänsten Tillträde i augusti 2025. Tjänsten är på deltid motsvarande 50%, tillsvidareanställning med 6 mån provanställning. För mer information om tjänsten, kontakta rektor Anders Hjelm: [email protected] Tycker du att tjänsten låter intressant? Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdag är den 22 juni, vi jobbar med löpande rekrytering så vänta inte med din ansökan.
Dela din kompetens inom automation – undervisa framtidens automationsingenjörer i Skåne Vill du använda din tekniska kompetens till något meningsfullt? Nu har du möjlighet att vara med och forma nästa generations automationsingenjörer genom att undervisa i kursen Automationssystem 1 – på plats i Skåne. Vi söker yrkesverksamma med erfarenhet av PLC-programmering, robotteknik och industriella styrsystem. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet som utbildare – det är din förmåga att omsätta kunskap i praktik, kombinera teknik med problemlösning, och förklara det du själv kan som gör dig till rätt person för den här rollen. Om kursen – Automationssystem 1 (60 YH-poäng) Kursen ger studerande teoretiska grunder och praktiska färdigheter i strukturerad PLC-programmering, robotprogrammering och HMI-utveckling, med tydlig koppling till industrins verklighet. Exempel på innehåll du undervisar i:Styrsystem & PLC Vanligt förekommande PLC-språk (t.ex. ladder diagram, strukturerad text) Programmering och felsökning i PLC-styrda system Tolka och arbeta efter funktionsbeskrivningar och funktionsdiagram PC-baserade utvecklingsverktyg för styrteknik Sekvensprogrammering och villkorsstyrd logik Robotteknik Industrirobotars uppbyggnad och användningsområden Programmering av robotceller utifrån praktiska case Kommunikation mellan robot och andra styrsystem Driftsättning, service och felsökning i robotsystem Användning av simuleringsprogram HMI (Human Machine Interface) Utveckling av HMI-gränssnitt för styrning och visualisering Skapande och modifiering av användarvänliga kontrollpaneler Användning av grafiska hjälpmedel och programvaror för HMI-design Optimering av användarflöden och informationsvisualisering Du bör ha erfarenhet av: Programmering i Siemens, Mitsubishi, ABB eller liknande PLC/robotplattformar Driftsättning och felsökning av automationssystem Industriell el och styrteknik Att arbeta med tekniska ritningar och systemlogik Att hitta lösningar i komplexa automationsmiljöer Du behöver inte vara utbildare – men du bör: Tycka om att dela med dig av kunskap Ha ett pedagogiskt sätt att förklara teknik för andra Vara engagerad, strukturerad och lyhörd Kunna undervisa på plats i Skåne Ha intresse av att vara en förebild för framtidens tekniker Därför är detta uppdrag unikt: Du gör verklig skillnad – på riktigt Du kombinerar teknik med utbildning i en praktisk miljö Du får vara med och påverka utbildningens innehåll och pedagogik Du arbetar nära motiverade studerande och en bransch i stark utveckling Du får frihet att lägga upp undervisningen baserat på din erfarenhet Är du redo att inspirera framtidens automationsingenjörer? Tveka inte – hör av dig till oss för mer information om kursens upplägg, tid och omfattning. Vi anpassar gärna rollen efter din tillgänglighet.
Vi söker en extrasäljare till vår Kavat Store i Malmö. Är du en person som brinner för hållbarhet, kvalitet och älskar att möta människor, stora som små? Då är det kanske just dig vi behöver! Inspo Vi älskar kvalité. Vi älskar design. Och vi älskar hur våra skor åldras med tiden. Kavat grundades för åttio år sedan av Ragnar Karlsson – med orden "Walk Carefully On Mother Nature" som kompass. Vi lånar jorden från våra barn och barnbarn och vi tror att dagens hållbara mode handlar om kläder och skor som förblir relevant och som kan bäras år efter år. Skor som är värda att vårda och att vara stolt över. Hur känner du? Teamet i Malmö är ett glatt och härligt gäng med högt i tak och en gemensam förkärlek till fika! Vi jobbar hårt för att kunna ge den bästa servicen till våra kunder. Det gör vi bland annat genom att ge dig som personal en grundlig utbildning om våra produkter så att du kan känna dig trygg i din roll och se till att våra kunder alltid känner sig nöjda med sitt köp. Vi har ett nära samarbete med våra andra butiker runt om i Sverige men också med vårt huvudkontor i Kumla. Det innebär att du får fler härliga kollegor att utbyta kunskap med. Som säljare på Kavat kommer du att: Ge kunderna ett bemötande och service i världsklass. Jobba med målinriktad service- och butiksförsäljning. Packa upp och märka produkter. Skylta om i butiken. Vem är du? Som person brinner du för hållbarhet, kvalitet och älskar att möta människor, både stora och små. Du är en driven säljare som brinner för att skapa ett trevligt bemötande och bygga långsiktiga kundrelationer. Du hjälper både barn och vuxna att köpa rätt skor. Du är flexibel, social och lösningsorienterad samt tycker om att bidra till förändring och utveckling. Du är en person som har erfarenhet inom sälj från modebranschen och butiksförsäljning, gärna med inriktning på skor. Flexibel gällande arbetstider och villig att arbeta under både vardagar och helger. Förutom det så är du en teamplayer som är tillgänglig för butiken och dina kollegor. Vill du bli en del av vårt team här i Malmö så är du varmt välkommen med din ansökan. Bli en del av Kavat-familjen! Som du säkert förstår är vi ett företag som siktar högt och ser mångfald och olikheter som en självklar tillgång. Vi vet också att fantastiska kandidater ibland struntar i att ansöka om de inte lever upp till alla våra önskemål och kvalifikationer – och så vill vi såklart inte ha det! Så även om du bara kan vissa delar, men inte alla, ser vi gärna att du skickar in en ansökan ändå. Vi vill tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att ansöka redan idag om du vill vara med på vår roliga resa! Omfattning Extra vid behov (vardagar och helger) Tillträde Mitten på juli
Om tjänsten: Du kommer att fungera som en ambulerande butikskonsult i Malmö med omnejd, vilket innebär att din huvudsakliga uppgift är att stödja och bistå våra kunders livsmedelsbutiker i området. Arbetsuppgifter: Vid start kommer du främst att vara involverad i kassaarbete och varuplock, vilket ger dig en grundläggande förståelse för butiksdrift och kundinteraktion. Detta ger dig mångsidig erfarenhet och möjlighet att utveckla en bred kompetens inom detaljhandeln. Personliga egenskaper: Vi ser att du som söker har erfarenhet av tidigare arbete i butik, såsom plockarbete och kassaarbete på ICA, Coop, Willys, Hemköp och City Gross. Du som person är serviceminded och positiv gentemot kunder samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Meriterande: Delikates erfarenhet Demo bakgrund Arbetat inom kassa och butik Körkort och tillgång till bil Anställningsform: Extra - Vi erbjuder arbete för dig som är student eller har en annan sysselsättning på minst 50%. Du lägger dig tillgänglig vecka för vecka så det passar dig perfekt som studerar eller arbetar vid sidan om. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Varmt välkommen!
Vill du utvecklas inom hotellstäd och bli en del av vårt engagerade team på RA Hospitality? Nu söker vi städpersonal till hotell i Ängelholmsområdet. Arbetsuppgifter inom hotellstädning Daglig städning av hotellrum och allmänna utrymmen Säkerställa att hotellets höga städstandard alltid uppfylls Följa upp och rapportera avvikelser eller förbättringsmöjligheter till ansvarig arbetsledare Bistå med enklare tvätt och påfyllning av linne samt faciliteter Bidra till att gäster får bästa möjliga hotellupplevelse Hantera städmaterial och utrustning enligt rutiner Kvalifikationer för tjänsten Städpersonal till hotell Erfarenhet av städning, gärna inom hotell eller liknande miljö, är meriterande men inget krav Du har öga för detaljer, är noggrann och lösningsorienterad God kommunikationsförmåga på svenska eller engelska Du arbetar väl både självständigt och i team Serviceinriktad och flexibel – inga dagar är sig helt lika Vi söker dig som vill arbeta som städare inom hotell Du trivs i en dynamisk miljö med varierande arbetsuppgifter och ser stoltheten i att skapa trivsel och nöjda gäster. Du är positiv och engagerad och tar gärna ansvar för kvaliteten i ditt arbete. Fördelar med att jobba på RA Hospitality Flexibla arbetstider – välj om du vill arbeta heltid, deltid eller extra Brett kontaktnät och erfarenheter från flera olika hotell och arbetsplatser Personalaktiviteter som stärker teamkänslan och gemenskapen Friskvårdsbidrag och förmåner, bland annat rabatt på hotellvistelser Utbildning och kompetensutveckling erbjuds löpande Trygga villkor och kollektivavtal – försäkring, pension och semesterersättning ingår Konkurrenskraftig lön med ob-tillägg Om RA Hospitality – ledande inom hotell- och restaurangbranschen RA Hospitality är Nordens specialist på flexibla personallösningar för hotell, restaurang och besöksnäringen. Vi har över 25 års erfarenhet och levererar kvalitet, omtanke och effektivitet – alltid med fokus på god arbetsmiljö och respekt för dig som individ. Är du vår nya kollega? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt glada team inom hotellstäd i Örebro!
Vi söker en noggrann och pålitlig person för trappstädning i Sjöbo. Arbetet är fördelat på 3 dagar i veckan. 🧹 Arbetsuppgifter: Trappstädning i bostadsfastigheter Hålla gemensamma utrymmen rena och fräscha 🕒 Arbetstid: 3 dagar i veckan (dagtid, tider kan diskuteras) 📍 Plats: Sjöbo ✅ Vi söker dig som: Är noggrann och självgående Har erfarenhet av städning (meriterande men ej krav) Pratar svenska Har möjlighet att arbeta kontinuerligt varje vecka 🚗 Körkort är ett krav. Intresserad? Sök redan idag!
Vi letar efter dig som vill sätta dina analytiska färdigheter på prov i ett samhällsviktigt uppdrag. Här får du möjlighet att granska, utvärdera och bidra till transparens och ansvarstagande inom ideella sektorn. Är du redo att göra skillnad? Uppdraget i korthetVi söker en auktoriserad revisor med gedigen erfarenhet av fördjupad ekonomisk granskning, särskilt inom områden som arbetsgivaravgifter, lönehantering och bokföring. Det är ett stort plus om du tidigare har arbetat med ideella föreningar. Du kommer att spela en nyckelroll i att granska två specifika ideella verksamheter i Malmö med fokus på deras ekonomiska rapportering och deras arbetsgivaransvar. Din granskning ska säkerställa att beviljade medel har använts enligt överenskommelse Vad innebär uppdraget? Granskning av omfattande ekonomiskt och arbetsrättsligt underlag Genomlysning av tre verksamheter inom två ideella föreningar Bedömning av om ekonomiskt stöd har använts enligt syfte Sammanställning av ett skriftligt utlåtande och slutsatser. Vem är du? Du är en självgående, noggrann och kommunikativ revisor med stark integritet. Du har förmåga att hantera stora mängder material och är van vid att arbeta självständigt. Kravprofil Auktoriserad revisor Dokumenterad erfarenhet av ekonomisk granskning Möjlighet att arbeta på plats i Malmö Inga personliga relationer till föreningarna eller deras anställda. Meriterande Erfarenhet av granskning av ideella föreningar och deras verksamhet Praktisk information Start: 2025-06-09 Slut: 2025-08-31 Omfattning: Max 300 timmar (utan avstämning) Plats: Malmö (fysisk närvaro krävs) Sista ansöknindag: 30 maj 2025 Viktigt! För att din ansökan ska vara komplett behöver du skicka in ditt CV på svenska+ kompetensspecifika referenser från tidigare uppdrag. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, så skicka in din ansökan redan idag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Välj ett jobb för att visa detaljer