Lediga deltidsjobb i Mark

Det finns totalt 18 lediga deltidsjobb att söka i Mark

Bibliotekarie
Marks kommun
Bibliotekarier och arkivarier

Är du en person som värdesätter utveckling, engagemang och omtänksamhet i ditt arbetsliv? Då skulle vi passa bra ihop – för det gör vi också. Genom att jobba hos oss är du med och bidrar till en bättre vardag för tusentals människor i Marks kommun. Inte minst din egen. Hos oss får du möjlighet att växa – både som person men också i din yrkesroll, samtidigt som det du jobbar med får ett helt samhälle att växa. Oavsett vad dina arbetsuppgifter är så kommer du göra livet för alla de som bor och verkar här lite enklare. Och det är något vi värdesätter högt. Vår vision är att vara en nära kommun med människan i fokus. Nära varandra, vår omvärld och framtiden. Vi vill vara ett närvarande samhälle som med lugn och värme står bakom ryggen och tar emot våra 35 000 invånare, 3 600 medarbetare och tusentals företagare. Då blir varenda medarbetare hos oss betydelsefull. Tillsammans ser vi till att ett helt samhälle fungerar. ARBETSUPPGIFTER Bibliotek Mark söker en engagerad och utåtriktad bibliotekarie till en tjänst med delat uppdrag, skolbibliotek och folkbibliotek/bokbuss. Som skolbibliotekarie får du möjlighet att arbeta på en av kommunens grundskolor. Du har ett pedagogiskt fokus och arbetar i enlighet med läroplanen och andra styrdokument för att bidra till elevernas måluppfyllelse. I samverkan med skolans pedagoger arbetar du för att stärka elevernas digitala kompetens. språkliga förmåga och läsutveckling. Du ingår i ett skolbiblioteksteam som består av ett tio utbildade bibliotekarier. I den del av tjänsten som är placerad på folkbibliotek/bokbuss ingår bemanning av pass på bokbuss/folkbibliotek och allmänna biblioteksuppgifter så som bokuppsättning, gallring, posthantering. Vi söker dig som har ett gott bemötande och som vill inspirera till läslust. För dig är biblioteket en levande och demokratisk arena, en plats för bildning och en röst i samhället. Vi erbjuder ett spännande, betydelsefullt och utvecklande arbete. Kvälls-och helgtjänstgöring ingår. KVALIFIKATIONER Högskoleexamen i biblioteks- och informationsvetenskap Du är säker i osäkra sammanhang och står upp för dina åsikter. Har mod att säga ifrån och kan skilja på sak och person. Du tar aktivt initiativ i sociala sammanhang, kliver fram och har lätt för att skapa nya relationer. Du anpassar dig och hittar win-win lösningar genom ett prestigelöst fokus på det gemensamma målet. ÖVRIGT Vi som jobbar inom Marks kommun utvecklar gemensamt vår tillsammanskultur genom att vi är engagerade, omtänksamma och utvecklande, till långsiktig nytta för individ och samhälle. I våra tjänster lägger vi stor vikt vid din personliga lämplighet. Som arbetsgivare främjar vi lika rättigheter, skyldigheter och möjligheter för alla medarbetare och värdesätter de kvaliteter som mångfald och en jämn könsfördelning kan tillföra verksamheten. Marks kommun erbjuder olika personalförmåner såsom exempelvis attraktivt friskvårdsbidrag, rabatterat årskort på Västtrafik, hyrcykel, pensions- och semesterväxling, samt möjlighet till distansarbete- och flexibel arbetstid utifrån verksamhetens behov och utformning. Det är också enkelt att pendla hit från exempelvis Göteborg, Borås och Varberg. Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

16 maj 2025
Sista ansökan:
30 maj 2025
Elgiganten Skene söker Sales Advisor
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Har du lätt att prata med människor och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då kan du vara vår nästa stjärnsäljare!  Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. Din roll som Sales Advisor Den viktigaste uppgiften för dig som Sales Advisor är att hitta den perfekta lösningen för just din kund genom att lyssna aktivt, svara på frågor och vägleda kunden till bästa köp. Du drivs av att nå dina mål, du nöjer dig inte heller där utan vill ständigt överträffa dig själv och nå ett ännu högre resultat. Utveckling, utbildning och hålla din kompetens inom området teknik uppdaterad är något som kommer vara en naturlig del i ditt arbete.   Vem är du? Som säljare på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!   Vi ser att du • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor • Brinner för försäljning och trivs att arbeta mot mål • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.  Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.   På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.   Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.   Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Omfattning: Timanställning vid behov arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-06-15 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

15 maj 2025
Sista ansökan:
15 juni 2025
Säljare till Rusta i Skene - Extra vid behov
The We Select Company AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi behöver en ny säljare! Brinner du för detaljhandel? Drivs du av de utmaningar som finns i ett varuhus? Då är det dig vi behöver till vårt team. Nu söker vi en ny säljare till vårt varuhus i Skene som kan arbeta extra vid behov med start i juni 2025. Det vore jättekul om du vill vara med och utveckla Rusta tillsammans med oss! Din roll som säljare Arbetet i ett Rusta-varuhus är fartfyllt, varierat och roligt. Ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta med och ta ansvar för olika typer av uppgifter varje dag; från kassaarbete och kundbemötande till varupåfyllning och ombyggnad av varuhusets avdelningar. Ditt ansvar som säljare: att alltid sätta kund- och försäljningsfokus som första prioritet och att bidra till att uppnå och överträffa varuhusets försäljnings- och lönsamhetsmål. att arbeta effektivt med kassaarbete, varuhusexponering, prissättning, lagerhantering och påfyllnad. (inkl. inventeringar) att hålla ordning och reda. Din profil Vi söker dig som är över 18 år och framförallt är du en person som trivs med ett högt tempo och som vill utvecklas i din roll som säljare hos oss på Rusta. Raka puckar, högt i tak och ett glatt humör är självklart för dig. Du har hög servicekänsla och lätt för att samarbeta. Som säljare på Rusta är rätt attityd och inställning det allra viktigaste. Våra värderingar Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. Värderingarna stärks genom att alla medarbetare har varit med i arbetet med att identifiera och forma dem. De ska fungera som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som kompass och vägledning i det dagliga arbetet. Med hjälp av dessa ska Rusta klara sin fortsatta expansion och tillväxt utan att tappa sitt ursprung, fokus eller flexibilitet. Sätt igång och ansök! Låter det här som en tjänst för dig? Sök redan i dag, ansökningarna behandlas löpande. Vi använder oss av ett personlighetstest som en del av urvalsprocessen. Testet mäter egenskaper som är viktiga för arbetet, och ser till att alla sökande bedöms på samma sätt. Testet tar ca 15 min att fylla i och är en förutsättning för att gå vidare i urvalsprocessen. Går du vidare i rekryteringen så använder oss av digital referenstagning som slutsteg. Som en del av rekryteringsprocessen för tjänsten Säljare genomför vi en bakgrundskontroll på alla externa rekryteringar innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller. Välkommen att registrera CV och personligt brev! Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder ett brett sortiment av hem- och fritidsprodukter till överraskande låga priser. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 i Gävle och idag har Rusta över 200 varuhus i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Rusta arbetar långsiktigt med att öka medvetenheten kring socialt- och miljömässigt ansvarstagande, för att säkerställa en hög kvalitet på våra produkter och samtidigt medverka till ett mer hållbart samhälle.

8 maj 2025
Sista ansökan:
27 maj 2025
Extrajobb: informationsassistent på timmar
Marks kommun
Kundtjänstpersonal

Är du en person som värdesätter utveckling, engagemang och omtänksamhet i ditt arbetsliv? Då skulle vi passa bra ihop – för det gör vi också. Genom att jobba hos oss är du med och bidrar till en bättre vardag för tusentals människor i Marks kommun. Inte minst din egen. Hos oss får du möjlighet att växa – både som person men också i din yrkesroll, samtidigt som det du jobbar med får ett helt samhälle att växa. Oavsett vad dina arbetsuppgifter är så kommer du göra livet för alla de som bor och verkar här lite enklare. Och det är något vi värdesätter högt. Vår vision är att vara en nära kommun med människan i fokus. Nära varandra, vår omvärld och framtiden. Vi vill vara ett närvarande samhälle som med lugn och värme står bakom ryggen och tar emot våra 35 000 invånare, 3 600 medarbetare och tusentals företagare. Då blir varenda medarbetare hos oss betydelsefull. Tillsammans ser vi till att ett helt samhälle fungerar. ARBETSUPPGIFTER Som medarbetare i kontaktcenter kommer du att vara kommunens ansikte utåt och ge service till boende, besökare och företagare i Marks kommun. Du kommer till stor del att besvara inkommande samtal, samt ge information och vägledning i olika frågor som rör kommunens verksamheter. Våra främsta service- och informationskanaler är telefon och e-post, men vi har också en del personliga besök i vårt kommunhus i Kinna centrum. Du kommer att arbeta i olika it-system. I rollen som informationsassistent ska du leverera en hög service och tillgänglighet i mötet med invånarna i kommunen och det innebär att du behöver kunna hantera flera bollar samtidigt. Som timanställd på kontaktcenter kan du bli informerad om arbetspass med kort varsel och även ha inplanerade arbetspass flera veckor fram i tiden. Det vanligaste är att du hoppar in när ordinarie medarbetare är upptagna med utvecklingsarbete, normalt sett en eller två halvdagar i veckan. Vi ser gärna sökande som vill kombinera arbetet med andra sysselsättningar, exempelvis en student eller nybliven pensionär. KVALIFIKATIONER Du har erfarenhet av kundtjänst med många kundkontakter via telefon. Du har en bra samtalsteknik och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Du anpassar din kommunikation efter kanal. Som person är du en lagspelare. Du har förmåga att snabbt söka upp och ta till dig information i olika verksamhetssystem, databaser och på webben samt att tolka och förmedla den på ett lättförståeligt sätt. Du rör dig tryggt i gränslandet mellan det digitala och mjukt mänskliga. Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från servicearbete samt inom en kundtjänst/reception. Du hanterar stress på ett konstruktivt sätt och bibehåller ett gott humör vid press och motgångar.  Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Rekrytering sker löpande. ÖVRIGT Vi som jobbar inom Marks kommun utvecklar gemensamt vår tillsammanskultur genom att vi är engagerade, omtänksamma och utvecklande, till långsiktig nytta för individ och samhälle. I våra tjänster lägger vi stor vikt vid din personliga lämplighet. Som arbetsgivare främjar vi lika rättigheter, skyldigheter och möjligheter för alla medarbetare och värdesätter de kvaliteter som mångfald och en jämn könsfördelning kan tillföra verksamheten. Marks kommun erbjuder olika personalförmåner såsom exempelvis attraktivt friskvårdsbidrag, rabatterat årskort på Västtrafik, hyrcykel, pensions- och semesterväxling, samt möjlighet till distansarbete- och flexibel arbetstid utifrån verksamhetens behov och utformning. Det är också enkelt att pendla hit från exempelvis Göteborg, Borås och Varberg. Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

7 maj 2025
Sista ansökan:
21 maj 2025
Leveranschafför till Forsbergs i Hyssna

Visste du att varannan svensk kan tänka sig att semestra med husbil eller husvagn? Vår marknad har inte bara växt de senaste åren, vår kundgrupp har också breddats - och idag ser vi likväl pensionärer, småbarnsfamiljer eller inbitna golfare som våra kunder och under alla årstider. Vår bransch är i förändring och vi på Forsbergs fritidscenter vill leda den utvecklingen. Är du redo att vara med? Vi fortsätter växa och söker nu en glad person som vill jobba hos oss som leveranschafför. Som leveranschafför hos Forsbergs i Hyssna... ....kommer du att arbeta med att köra våra fordon till exempelvis besiktning, och i enstaka fall kan det även röra sig om längre körningar av fordon till något av våra andra center runt om i landet. Tjänsten är en behovsanställning och ersättning betalas per timme med timlön. Tjänsten kan innebära vissa fasta körningar per vecka som vi vet om i förväg, men det är önskvärt att kunna vara tillgänglig för körningar med någon dags varsel, då det ibland är många fordon och leveranser samtidigt vilket gör att behovet och antalet körningar varierar över veckorna. Vi erbjuder dig en stimulerande tjänst i en verksamhet som genomsyras av glädje, nytänkande och framåtanda. Tillsammans med dina kollegor kommer du att med en hög serviceanda förvalta det förtroende våra kunder gett till oss. Våra kunder har höga krav och stora förväntningar på de produkter vi levererar. Det vill vi leva upp till! Din roll är i huvudsak transport av fordon, men även andra sysslor som exempelvis tvätt och polering av fordon förekommer. Ditt närmsta team består av fordonstekniker, servicerådgivare samt Servicechef som du också rapporterar till. Utöver kollegorna på Eftermarknad har du även ett gäng härliga kollegor på säljavdelningen och ni samarbetar dagligen över avdelningarna för en så sömlös och problemfri upplevelse för våra kunder (och kollegor) som möjligt. Vi söker dig som... ....tycker om att köra och ta hand om fordon, samt vill ha ett extrajobb där du kan hoppa in när det behövs! Du behöver kunna tala, skriva och läsa svenska samt även behärska engelska, då många av de tekniska specifikationerna är på engelska. C1-körkort (eller behörighet att framföra fordon personbilsklass 2) är ett krav för tjänsten då många av våra fordon kräver denna behörighet. BE-körkort är meriterande. Vi värdesätter noggrannhet, ödmjukhet och positivitet. Då vi är ett företag som ständigt utvecklas vill vi att du är flexibel, drivande och bidrar med nytänkande och ständiga förbättringar. Vi sätter stort värde i att vårda vårt team så det är en förutsättning att Du besitter en god social kompetens och är van att jobba både självständigt och i grupp, är positiv och tycker om att vara en del av ett sammanhang. Låter det som ett jobb för dig? Vi arbetar med löpande urval, sök därför redan idag! Frågor gällande tjänsten besvaras av Peter Larsson, Servicechef. Mail: [email protected]. På Forsbergs lever vi våra gemensamma värderingar; Nytänkande, Omtänksamma, Drivande och Enkla. Vi hjälper varandra och våra kunder, och vi ser att det är tillsammans som vi kan bli snabbare, starkare och bättre. Vi strävar efter att vara lite bättre idag än vad vi var igår och vet att en god idé är en god idé oavsett vem som levererar den. Vi har ett bra kollektivavtal, ett schysst förmånspaket och titt som tätt bjuds det på olika personalevenemang. Forsbergs Fritidscenter är Sveriges största importör och återförsäljare av husbilar och husvagnar. Vi har en bred produktportfölj med starka varumärken som Hobby, Frankia, Niesmann Bischoff, Polar, Pilote, Sunlight och Concorde. Vi har funnits i 30 år och finns idag på sju orter i landet. Totalt är vi strax under 100 anställda och stolt del av KVD-koncernen. Läs gärna mer om oss på www.forsbergsfritidscenter.se Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester. Som ett kvalitativt led i vårt sedvanliga rekryteringsarbete genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll samt ett drogtest, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav.

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
sommar vikarier / ev tillsvidare
Särnmark Assistans AB
Personliga assistenter

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vad är det vi letar efter? Vi söker nu dig som vill arbeta som personlig assistent hos våra kunder i sommar med ev möjlighet att fortsätta i höst . Att arbeta som personlig assistent är ett givande och roligt arbete som kräver ansvar, samarbete och tålamod. Att kunna arbeta utifrån kundens behov och vara deras förlängda armar och ben.Att få vara en i gänget som vill göra skillnad för våra kunder. - Tidigare erfarenhet från vård- eller omsorg är meriterande. - Körkort B samt tillgång till bil underlättar på många arbetsplatser. - Mycket goda kunskaper i svenska språket, då kommunikationen är det absolut viktigast. - Vi kräver utdrag från belastningsregistret. - Vi rekryterar löpande. I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

23 april 2025
Sista ansökan:
22 maj 2025
Personlig assistent till härlig pojke i Horred
Monument Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vår härliga kund i Horred fler assistenter till sitt team!   Våran lilla stjärna tycker om att komma ut och hitta på olika aktiviteter som t.ex att besöka badhuset, gå ut på promenader med Krokodilen (rullatorn), besöka lekparker m.m.  Kunden går i skolan och slutar 13.00 eller 15.00 på vardagarna. Det är viktigt att du som ska arbeta med honom har ett driv och engagemang då det för honom är viktig att få både social och fysisk stimulans i vardagen.    För oss är det viktigt att du klickar med kunden som du ska jobba hos och att du är lyhörd för kundens behov och önskemål. Du ska vara empatisk och respektera kundens integritet.   Du har nära till skratt och är beredd att ta egna beslut och initiativ för att avlasta anhöriga. Du är ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Du är duktig på att entusiasmera och tycker det är roligt med ett aktivt liv.    Dina arbetsuppgifter:   För yrket förekommande uppgifter. Det kan vara allt från individanpassad omvårdnad till hushållssysslor. Assistansen utgår ifrån kundens hem men innebär också att följa med på aktiviteter utanför hemmet.  Du arbetar stödjande och motiverande.   Arbetstider:  Morgonpass: 06.30-08.30 Kvällspass: 13.00 - 17.00 el 19.00 ca Helg: 10.00-14.00 ca.    Vi söker en assistent för en omfattning på ca 50% men även timvikarier. Under lovveckor har kunden mer assistanstimmar. Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete. Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare. Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjligheten att växa!

16 april 2025
Sista ansökan:
31 maj 2025
Sommarjobb som Merchandiser - Skene, Tranemo, Ulricehamn
Srb Gruppen AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vill du ha ett aktivt och flexibelt sommarjobb där du får arbeta med kända varumärken i butik? Trivs du med eget ansvar och gillar att se resultat av ditt arbete? Då kan rollen som Merchandiser vara perfekt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Som merchandiser hos SRB Retail House ansvarar du för att butikshyllorna alltid är välfyllda och att produkterna exponeras på ett säljande sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Påfyllning och skötsel av varor, t.ex. konfektyr (lösvikt och förpackat) Kontroll av skyltning och omexponering vid behov Beställning av varor och uppföljning av lagerstatus Kontakt med butikspersonal och säkerställande av butikens behov Arbeta självständigt i butik och eventuellt besöka flera butiker under en dag I denna roll är frihet under ansvar viktigt - du planerar och genomför ditt arbete självständigt men har alltid stöd från din områdesansvariga och andra stödfunktioner på SRB Retail House. Vem vi söker Vi söker dig som vill arbeta under sommaren veckorna 26, 27, 28 och 29. Tjänsten är på ca 15h/vecka. För att trivas i rollen ser vi att du: Har ett intresse för dagligvaruhandeln och gillar ett fysiskt aktivt arbete Är lösningsorienterad, kommunikativ och arbetar effektivt i högt tempo Trivs med att arbeta självständigt och byta miljö under arbetsdagen Är morgonpigg - vi startar arbetsdagarna tidigt på morgonen Har körkort och tillgång till egen bil (krav) eftersom du kommer att besöka butiker i Skene, Tranemo och Ulricehamn Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad vi erbjuder Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning - start och slut vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildning i butik vid start Möjlighet till fortsatt extraarbete efter sommaren - vid kampanjer, arbetstoppar och semestervikariat Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu

14 april 2025
Sista ansökan:
8 juni 2025
Lärare i engelska på Leteboskolan
Letebo Utbildning AB
Grundskollärare

Leteboskolan (www.leteboskolan.se) är en kristen friskola. Huvudman är Letebo Utbildning AB, ägare är församlingen Staden på Berget (www.stadenpaberget.se). Leteboskolan är en F-9 skola med ca 170 elever. Vi har också några elever inom Anpassad Grundskola. Inom ramen för Letebo Utbildning ABs verksamhet drivs även förskolorna Letebo Förskola och förskolan Rönnbäret. Leteboskolan ligger vackert nära skog och sjö, på landsbygden utanför Horred. Skolan drivs utifrån gällande skollag och den svenska läroplanen. Leteboskolans kristna profil märks framförallt i värdegrundsarbetet. Eleverna möter det kristna budskapet i samlingar på morgonen, innan skoldagen börjar. Vi vill också att den personal som arbetar här ska tjäna eleverna “med Jesus i händerna”. Vi söker legitimerade lärare för arbete med undervisning i spanska, för klass 6-9. Anställningsvillkor: Deltid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2025-08-11 Enligt överenskommelse. Som pedagog arbetar du tillsammans i ett arbetslag nära dina kollegor i skolan, elevhälsan och resurspedagoger. Vi tror att du har en förmåga att arbeta självständigt men också i samarbete med kollegor ser vi som självklart för att utveckla hög kvalitet i elevernas utbildning. Som pedagog har du också en god förmåga att skapa och bibehålla relationer med främst elever och kollegor men också deras vårdnadshavare. Du är förtrogen med läroplanen och andra styrdokument och har förmåga att omsätta teori till praktik. Du har god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlighet och det vi söker är en trygg person med ett förhållningssätt som stämmer överens med skolans värdegrund. Du har en öppenhet inför mötet med elever och vuxna med olika bakgrund och förutsättningar. Du är anpassningsbar och har lätt för att samarbeta. Du är duktig på att kommunicera med såväl elever som vuxna och är van att anpassa din kommunikation. Du har en god elevsyn och förmåga att bygga förtroendefulla relationer. På Leteboskolan arbetar vi för en utbildning som ska kännetecknas av: Kunskap Ansvar Trygghet Meriterande: Erfarenhet av arbete som lärare. Erfarenhet av dokumentation. Är du den medarbetare vi söker? Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Skicka din ansökan till: [email protected] Du skickar ett personligt brev och ett CV. Tillträde 11 augusti

9 april 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Fritidspedagog
Letebo Utbildning AB
Fritidspedagoger

Leteboskolan (www.leteboskolan.se) är en kristen friskola. Huvudman är Letebo Utbildning AB, ägare är församlingen Staden på Berget (www.stadenpaberget.se). Leteboskolan är en F-9 skola med ca 170 elever. Vi har också några elever inom Anpassad Grundskola. Inom ramen för Letebo Utbildning ABs verksamhet drivs även förskolorna Letebo Förskola och förskolan Rönnbäret. Leteboskolan ligger vackert nära skog och sjö, på landsbygden utanför Horred. Skolan drivs utifrån gällande skollag och den svenska läroplanen. Leteboskolans kristna profil märks framförallt i värdegrundsarbetet. Eleverna möter det kristna budskapet i samlingar på morgonen, innan skoldagen börjar. Vi vill också att den personal som arbetar här ska tjäna eleverna “med Jesus i händerna”. Tjänsten på fritidshemmet är på ca 65%, sedan kan den kombineras med arbete i förskoleklass eller undervisning i annat ämne, beroende på sökandes kompetens. Som pedagog arbetar du tillsammans i ett arbetslag nära dina kollegor i skolan, elevhälsan och resurspedagoger. Vi tror att du har en förmåga att arbeta självständigt men också i samarbete med kollegor ser vi som självklart för att utveckla hög kvalitet i elevernas utbildning. Som pedagog har du också en god förmåga att skapa och bibehålla relationer med främst elever och kollegor men också deras vårdnadshavare. Du är förtrogen med läroplanen och andra styrdokument och har förmåga att omsätta teori till praktik. Du har god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlighet och det vi söker är en trygg person med ett förhållningssätt som stämmer överens med skolans värdegrund. Du har en öppenhet inför mötet med elever och vuxna med olika bakgrund och förutsättningar. Du är anpassningsbar och har lätt för att samarbeta. Du är duktig på att kommunicera med såväl elever som vuxna och är van att anpassa din kommunikation. Du har en god elevsyn och förmåga att bygga förtroendefulla relationer. På Leteboskolan arbetar vi för en utbildning som ska kännetecknas av: Kunskap Ansvar Trygghet Meriterande: Erfarenhet av arbete som fritidspedagog Erfarenhet av dokumentation. Är du den medarbetare vi söker? Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Skicka din ansökan till: [email protected] Du skickar ett personligt brev och ett CV. Anställningsvillkor Deltid. Denna tjänst har en sysselsättningsgrad om 65-100% och kan kombineras med andra arbetsuppgifter upp till heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2025-08-01 Enligt överenskommelse.

26 mars 2025
Sista ansökan:
27 juni 2025