Lediga jobb i Mark

Sök totalt 75 lediga jobb i Mark

Psykoterapeut

Närhälsan erbjuder nära primärvård av högsta kvalitet. Med hundratals mottagningar i Västra Götaland finns vi nära invånarna genom hela livet och gör skillnad för deras hälsa. Vi tar vara på dig och erbjuder utveckling genom hela yrkeslivet. Om oss Närhälsan Kinna vårdcentral ligger i Marks kommun med goda kommunikationer till Göteborg, Borås och Varberg. Hos oss erbjuds du ett spännande arbete i utveckling, där vi är intresserade av dina tankar och idéer. Vi är 30 personer i olika yrkeskategorier som jobbar här och vi har cirka 10 200 listade patienter.   Läs gärna mer om de fördelar och förmåner vi erbjuder i Närhälsan: Länk till vår hemsida Om arbetet Dina arbetsuppgifter på vårdcentralen består i huvudsak av att göra bedömningar och genomföra kortare terapibehandlingar på barn, ungdomar och vuxna med psykisk ohälsa. Vanliga tillstånd hos patienter du som psykolog möter är ångest, depression, stressrelaterade sjukdomar, svårare kriser, smärtproblematik och PTSD. Du kommer även arbeta med internetbaserad terapi och psykologisk behandling i grupp. Vi arbetar enligt Integrerad Beteendehälsa (IBH) där arbetet inkluderar teamarbete, (samverkan med andra professioner) både på den egna enheten och med externa vårdgrannar. Du och dina kollegor ansvarar tillsammans med chefen för vårdcentralens utveckling i ett ständigt pågående förbättringsarbete. Om dig Du som söker är legitimerad psykoterapeut med KBT-inriktning. Tidigare erfarenhet av arbete inom primärvård är meriterande. Vi söker dig som är trygg i din yrkesroll och känner dig bekväm med att göra självständiga bedömningar. Vi ser gärna att du tar en aktiv roll i vårt utvecklingsarbete med integrerad beteendehälsa, är intresserad av kvalitetetsarbete och har intresse för att förmedla kunskap och information kring psykisk hälsa till dina kollegor. För att trivas i rollen behöver du vara flexibel, ha god samarbetsförmåga samt förmåga att arbeta självständigt. Att du agerar professionellt och har ett gott bemötande mot patienter och kollegor är en självklarhet. Vi ser även att du lever upp till Närhälsans kärnvärden Pålitlig, Omtänksam och Nytänkande. Övrigt Intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

Idag
Sista ansökan:
3 mars 2025
Erfaren projektledare för stora infrastrukturprojekt
Marks kommun
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Är du en person som värdesätter utveckling, engagemang och omtänksamhet i ditt arbetsliv? Då skulle vi passa bra ihop – för det gör vi också. Genom att jobba hos oss är du med och bidrar till en bättre vardag för tusentals människor i Marks kommun. Inte minst din egen. Hos oss får du möjlighet att växa – både som person men också i din yrkesroll, samtidigt som det du jobbar med får ett helt samhälle att växa. Oavsett vad dina arbetsuppgifter är så kommer du göra livet för alla de som bor och verkar här lite enklare. Och det är något vi värdesätter högt. Vår vision är att vara en nära kommun med människan i fokus. Nära varandra, vår omvärld och framtiden. Vi vill vara ett närvarande samhälle som med lugn och värme står bakom ryggen och tar emot våra 35 000 invånare, 3 600 medarbetare och tusentals företagare. Då blir varenda medarbetare hos oss betydelsefull. Tillsammans ser vi till att ett helt samhälle fungerar. Marks kommun står inför sin största infrastruktursatsning någonsin – Förbifart Skene. Vi söker nu en engagerad och kunnig projektledare som kan ta sig an rollen som strateg och samordnare i detta och andra betydande infrastrukturprojekt. Tjänsten är placerad på samhällsutvecklingsenheten tillsammans med kommunens övriga strategiska uppdrag inom samhällsbyggnad. Det ger dig en helhetsbild av de olika stegen i samhällsbyggnadsprocessen, vilket gör jobbet inspirerande, kul och mycket utvecklande. Vårt jobb är att se till att samhället planeras så bra som möjligt och att vi värnar om både nutida och framtida värden. ARBETSUPPGIFTER Hos oss får du möjlighet att arbeta med spännande och varierande projekt som gör skillnad för både nuvarande och framtida generationer. Som projektledare hos oss kommer du att: • leda och samordna stora infrastrukturprojekt, med särskilt fokus på Förbifart Skene. • arbeta strategiskt med kommunens infrastrukturfrågor och säkerställa att projekt drivs framåt i enlighet med uppsatta mål och tidsramar. • vara kommunens huvudkontakt gentemot Trafikverket och andra externa parter. • kommunicera projektens framsteg till kommunens medborgare, beslutsfattare och internt inom organisationen. • bidra till långsiktig planering och utveckling av kommunens infrastruktur. • representera kommunen i externa forum och samarbeta med andra aktörer inom samhällsbyggande och infrastruktur. • bidra och medverka i andra arbetsuppgifter kopplat till strategisk planering. Service är en central del i rollen då arbetet innebär kontinuerliga kontakter med exploatörer, markägare, näringsidkare, kommunmedlemmar, politiker och myndigheter. Vi vill och tycker det är viktigt att jobba tillsammans vilket innebär att du också kommer samarbeta med många inom kommunorganisationen. KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen är du en engagerad lagspelare, lösningsfokuserad och drivande person som har en vilja att åstadkomma resultat med hög kvalitet.  Du har: • gedigen erfarenhet av att leda stora infrastrukturprojekt, gärna i samverkan med Trafikverket eller liknande organisationer. • god kunskap om relevant lagstiftning som påverkar planering och genomförande av infrastruktur. • högskoleutbildning inom relevant område, exempelvis samhällsbyggnad, väg och vatten eller liknande. • mycket god förmåga att kommunicera tydligt och anpassa information till olika målgrupper. • erfarenhet av strategiskt arbete och projektledning i komplexa frågor och miljöer. • god förståelse för offentlig verksamhet, politiskt styrda organisationer och dess processer. Vi ser att du är en drivande och strukturerad person med en naturlig förmåga att skapa goda samarbeten. Du har en analytisk förmåga och ett strategiskt tänkande som hjälper dig att navigera i komplexa frågor. Samtidigt är du en trygg kommunikatör som kan bygga förtroende både internt och externt. Vi värdesätter en positiv inställning och humor, en person som gillar att ha kul på jobbet och som kan bidra till vårt härliga gäng. Vi arbetar tätt ihop i arbetsgruppen så vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder: • en möjlighet att vara delaktig i ett historiskt projekt som kommer att forma kommunens framtid. • en utvecklande och stimulerande tjänst i en expansiv och naturskön kommun. • ett arbetsklimat där du får möjlighet att vara med och påverka. • möjlighet att arbeta i en kommun som värdesätter hållbarhet och innovation. • flexibla arbetsvillkor och goda möjligheter till vidareutveckling. ÖVRIGT Vi som jobbar inom Marks kommun utvecklar gemensamt vår tillsammanskultur genom att vi är engagerade, omtänksamma och utvecklande, till långsiktig nytta för individ och samhälle. I våra tjänster lägger vi stor vikt vid din personliga lämplighet. Som arbetsgivare främjar vi lika rättigheter, skyldigheter och möjligheter för alla medarbetare och värdesätter de kvaliteter som mångfald och en jämn könsfördelning kan tillföra verksamheten. Marks kommun erbjuder olika personalförmåner såsom exempelvis attraktivt friskvårdsbidrag, rabatterat årskort på Västtrafik, hyrcykel, pensions- och semesterväxling, samt möjlighet till distansarbete- och flexibel arbetstid utifrån verksamhetens behov och utformning. Det är också enkelt att pendla hit från exempelvis Göteborg, Borås och Varberg. Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Idag
Sista ansökan:
10 mars 2025
Erfaren samhällsplanerare med gedigen arkitektur- och gestaltningskunskap
Marks kommun
Planerare och utredare m.fl.

Är du en person som värdesätter utveckling, engagemang och omtänksamhet i ditt arbetsliv? Då skulle vi passa bra ihop – för det gör vi också. Genom att jobba hos oss är du med och bidrar till en bättre vardag för tusentals människor i Marks kommun. Inte minst din egen. Hos oss får du möjlighet att växa – både som person men också i din yrkesroll, samtidigt som det du jobbar med får ett helt samhälle att växa. Oavsett vad dina arbetsuppgifter är så kommer du göra livet för alla de som bor och verkar här lite enklare. Och det är något vi värdesätter högt. Vår vision är att vara en nära kommun med människan i fokus. Nära varandra, vår omvärld och framtiden. Vi vill vara ett närvarande samhälle som med lugn och värme står bakom ryggen och tar emot våra 35 000 invånare, 3 600 medarbetare och tusentals företagare. Då blir varenda medarbetare hos oss betydelsefull. Tillsammans ser vi till att ett helt samhälle fungerar. Vi söker nu en engagerad och kreativ samhällsplanerare som vill spela en nyckelroll i utvecklingen av våra samhällen och stadsmiljöer samt vara drivande i frågor gällande arkitektur och gestaltning.  Tjänsten är placerad på samhällsutvecklingsenheten tillsammans med kommunens övriga strategiska uppdrag inom samhällsplanering. Det ger dig en helhetsbild av de olika stegen i samhällsbyggnadsprocessen, vilket gör jobbet inspirerande, kul och mycket utvecklande. Vårt jobb är att se till att samhället planeras optimalt där vi värnar om både nutida och framtida värden. ARBETSUPPGIFTER Hos oss får du möjlighet att arbeta med spännande och varierande projekt som gör skillnad för både nuvarande och framtida generationer. Du kommer att ha ett övergripande ansvar för planering, utveckling och utformning av vår fysiska miljö kopplat till arkitektur- och gestaltningsfrågor. Du kommer att arbeta i nära samarbete med bland annat kommunens planavdelning, politiker, byggbranschen och medborgare för att skapa hållbara, funktionella och arkitektoniskt tilltalande lösningar. Ditt arbete kommer att inkludera både strategisk planering och konkreta byggprojekt, och du kommer att vara en nyckelperson i kommunens vision om en långsiktigt hållbar och attraktiv stadsutveckling. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: • leda och driva stadsbyggnadsprojekt, både på PBL nivå och i bredare utvecklingsperspektiv. • skapa förutsättningar för det goda livet, vilket bland annat innefattar tilltalande offentliga utomhusmiljöer och inkluderande boenden för olika målgrupper. • tillsammans med kommunmedlemmarna, näringslivet, och andra intressenter arbeta fram långsiktiga visioner för kommunens samhällsutveckling. • ge stöd och rådgivning i frågor om bygglov, detaljplaner och gestaltningsfrågor. • representera kommunen i externa forum och samarbeta med andra aktörer inom samhällsbyggande och arkitektur. • bidra och medverka i andra arbetsuppgifter kopplat till samhällsplanering. Service och kommunikation är en central del i rollen då arbetet innebär kontinuerliga kontakter med exploatörer, markägare, näringsidkare, kommunmedlemmar, politiker och myndigheter. Vi vill och tycker det är viktigt att jobba tillsammans vilket innebär att du också kommer samarbeta med många inom kommunorganisationen. KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen är du en engagerad, kreativ, drivande person som har en vilja att åstadkomma resultat med hög kvalitet. Du är också en lagspelare som är bra på att skapa goda relationer. Du har: • relevant högskoleutbildning inom arkitektur eller samhällsbyggnad. • gedigen erfarenhet av att arbeta med samhällsplanering i koppling till arkitektur- och gestaltningsfrågor. • ett genuint intresse för hållbar samhällsutveckling och samhällsbyggnad. • förmåga att tänka nytt och att gå från ord till handling. • erfarenhet av att driva projekt eller processer. • god kommunikationsförmåga och en förmåga att samarbeta med olika intressenter. Vi ser gärna att du har erfarenhet från offentlig sektor och att arbetat med kommunal samhällsutveckling. Vi värdesätter en positiv inställning och humor, en person som gillar att ha kul på jobbet och som kan bidra till vårt härliga gäng. Vi arbetar tätt ihop i arbetsgruppen så vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder: • en utvecklande och stimulerande tjänst i en expansiv och naturskön kommun. • ett arbetsklimat där du får möjlighet att vara med och påverka. • möjlighet att arbeta i en kommun som värdesätter hållbarhet och innovation. • flexibla arbetsvillkor och goda möjligheter till vidareutveckling. ÖVRIGT Vi som jobbar inom Marks kommun utvecklar gemensamt vår tillsammanskultur genom att vi är engagerade, omtänksamma och utvecklande, till långsiktig nytta för individ och samhälle. I våra tjänster lägger vi stor vikt vid din personliga lämplighet. Som arbetsgivare främjar vi lika rättigheter, skyldigheter och möjligheter för alla medarbetare och värdesätter de kvaliteter som mångfald och en jämn könsfördelning kan tillföra verksamheten. Marks kommun erbjuder olika personalförmåner såsom exempelvis attraktivt friskvårdsbidrag, rabatterat årskort på Västtrafik, hyrcykel, pensions- och semesterväxling, samt möjlighet till distansarbete- och flexibel arbetstid utifrån verksamhetens behov och utformning. Det är också enkelt att pendla hit från exempelvis Göteborg, Borås och Varberg. Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Idag
Sista ansökan:
10 mars 2025
Löneadministratör
All-Tjänst Rivning & Sanering i Mark AB
Löne- och personaladministratörer

Nu söker vi på All-Tjänst Rivning & Sanering I Mark AB dig som tidigare jobbat som löneadministratör + administratör. Huvudsakliga uppgifter: Ha hand om personalens löner. Hantera löpande fakturahantering. Hantera Rot/Rut ansökningar till SKV, boka dessa och svara på frågor från SKV. Hyror till diverse fastigheter. Gå igenom kundreskontran för att bevaka betalningar på fakturor, kvitta fakturor, kundförlustbokning, boka bort äldre kreditfakturor. Hantera inkassoärenden. Ta emot telefonsamtal. Vi söker någon som kan avlasta och vara behjälpig till vår ekonomiavdelning. Vi behöver en driven person, här ser vi att du är nogrann, ansvarstagen, sammarbetsvillig & snabb i kanten. Vi ser även att du har en väldigt god kommunikation då jobbet kräver detta. Goda kunskaper i Visma Ekonomi är meriterande Behovet avser 2-3 dagar i veckan till en början men kommer slutligen att leda till en heltidstjänst. ANSÖKAN Fullständigt personligt brev samt cv skall finnas med, är inte samtliga delar med kommer vi inte beakta ansökan. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Nermine Jasari. Varmt välkommen med din ansökan!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
16 mars 2025
Personlig assistent till Horred
Marks kommun
Personliga assistenter

Är du en person som värdesätter utveckling, engagemang och omtänksamhet i ditt arbetsliv? Då skulle vi passa bra ihop – för det gör vi också. Genom att jobba hos oss är du med och bidrar till en bättre vardag för tusentals människor i Marks kommun. Inte minst din egen. Hos oss får du möjlighet att växa – både som person men också i din yrkesroll, samtidigt som det du jobbar med får ett helt samhälle att växa. Oavsett vad dina arbetsuppgifter är så kommer du göra livet för alla de som bor och verkar här lite enklare. Och det är något vi värdesätter högt. Vår vision är att vara en nära kommun med människan i fokus. Nära varandra, vår omvärld och framtiden. Vi vill vara ett närvarande samhälle som med lugn och värme står bakom ryggen och tar emot våra 35 000 invånare, 3 600 medarbetare och tusentals företagare. Då blir varenda medarbetare hos oss betydelsefull. Tillsammans ser vi till att ett helt samhälle fungerar. ARBETSUPPGIFTER Jag söker 4 nya personliga assistenter! Vem är då jag? Jag är en levnadsglad 33-årig kvinna som har assistans dygnet runt med sovande jour och viss dubbelbemanning. Jag sitter i rullstol och har krampanfall, därför behöver jag få hjälp och stöttning i min vardag. Jag gillar att gå promenader, laga mat och hitta på saker som sätter guldkant på min vardag.  Du kommer att arbeta hemma hos mig och för att kunna komma hem till mig behöver du ha både körkort och tillgång till bil. För att vi ska trivas ihop söker jag dig som är: • Glad, positiv och initiativtagande. • Fysiskt och psykiskt stark samt kan hantera stressiga situationer. • Rökfri då jag bor i ett rökfritt område. • Lyhörd och har ett lågaffektivt bemötande gentemot mig. I arbetsuppgifterna ingår bland annat personlig omvårdnad, delegerade hälsa- och omvårdnadsuppgifter som t.ex läkemedelshantering, hantering av tekniska hjälpmedel. Som stöd i arbetet samarbetar man med metodutvecklare, sjuksköterskor, arbetsterapeuter samt övrig personal inom funktionsstöd. Arbetet innefattar dag/kväll/sovande jour samt helgtjänstgöring. KVALIFIKATIONER Du som söker skall vara utbildad undersköterska eller ha en annan formell relevant vårdutbildning som t.ex personlig assistent utbildning. Du skall även ha tidigare erfarenhet av arbetet som personlig assistent.  Vi ställer krav på körkort då verksamheten är förlagd i ett av kommunens ytterområden samt att vi samverkar med närliggande verksamheter utifrån rörlig placering.   Vi söker dig som: • Har en positiv grundsyn och är både professionell samt trygg i din yrkesroll. • Har ett starkt engagemang och intresse för målgruppen samt att du har förmåga att bemöta människor på ett professionellt sätt.  • Är lugn och tydlig i din kommunikation samt är lyhörd och kan motivera brukare i syfte att bevara förmågor och självständighet.  • Har lätt för att anpassa dig och ditt arbetssätt utifrån ändrade förutsättningar och ny information. Du kan arbeta självständigt, fatta egna beslut samt planerar och prioritera om arbetet när det krävs. Du har förmågan att lyfta blicken och se brukarens behov.  • Har god datorvana då dokumentation är en viktig del av vårt arbete. Det krävs att du kan kommunicera och uttrycka dig väl både muntligt och skriftligt i det svenska språket.    Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer sker löpande under annonsering. ÖVRIGT Vi som jobbar inom Marks kommun utvecklar gemensamt vår tillsammanskultur genom att vi är engagerade, omtänksamma och utvecklande, till långsiktig nytta för individ och samhälle. I våra tjänster lägger vi stor vikt vid din personliga lämplighet. Som arbetsgivare främjar vi lika rättigheter, skyldigheter och möjligheter för alla medarbetare och värdesätter de kvaliteter som mångfald och en jämn könsfördelning kan tillföra verksamheten. Marks kommun erbjuder olika personalförmåner såsom exempelvis attraktivt friskvårdsbidrag, rabatterat årskort på Västtrafik, hyrcykel, pensions- och semesterväxling, samt möjlighet till distansarbete- och flexibel arbetstid utifrån verksamhetens behov och utformning. Det är också enkelt att pendla hit från exempelvis Göteborg, Borås och Varberg. Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
28 februari 2025
Marknadskoordinator – Webbkommunikation, Digitalt innehåll & Verktyg
Hagmans Nordic AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Hagmans Nordic AB är specialister på skydd och behandling av ytor. Vi utvecklar, producerar och säljer produkter för skydd och behandling av ytor till våra egna och våra kunders varumärken. I portföljen ingår produkter inom golv, tak, dekorativ färg, lim och trävård, rengöring, rostskydd, spackel, fordonsvård och sprayfärg. Huvudkontoret ligger i Fritsla utanför Borås och labb- och produktionsanläggningar finns i både Fritsla och Stora Levene. Vi finns också i Norge, Danmark och Finland. Hagmans Nordic ingår i Limhamnshus Industri AB som i sin tur är en del av familjeägda Limhamnshusgruppen. Vi är ett växande bolag med fokus på att leverera högkvalitativa lösningar till våra kunder. För att fortsätta vår utveckling söker vi nu en driven Marknadskoordinator. Är du en kreativ och strategisk kommunikatör som älskar att arbeta med webbplattformar och innehåll? Vill du ha en nyckelroll där du bidrar till att förbättra kundupplevelsen och stärka vår affär? Då kan du vara den vi söker! Arbetsuppgifter och ansvarsområden I rollen som Marknadskoordinator hos oss ingår du i ett mindre team om tre personer i Fritsla. Som Marknadskoordinator – Webbkommunikation, Digitalt innehåll & Verktyg kommer du att ansvara för utveckling och optimering av företagets webbplatser, B2B-beställningsportal och digitala innehåll. Rollen är central för vår digitala affär, där ditt arbete kommer att stödja kunder och säljorganisationen genom att presentera produkter och erbjudanden på ett attraktivt och användarvänligt sätt. Du kommer även att arbeta med att producera digitalt material som bilder och filmer samt utforska och implementera nya digitala verktyg, inklusive AI, för att effektivisera och förbättra vårt innehållsarbete. Ditt dagliga ansvarsområde: - Webb: Ansvarar för utveckling, underhåll och optimering av våra webbplatser med fokus på användarvänlighet, SEO och kundupplevelse. - E-handel: Säkerställer hög användarvänlighet i vår B2B-beställningsportal genom att optimera hur produktinformation och funktioner, såsom kampanjer och produktrekommendationer, presenteras och fungerar. - Innehåll: Skapar och uppdaterar digitalt innehåll såsom produktbilder, miljöbilder och filmer för att stärka vårt erbjudande och kundens affär. - Utveckling: Utforskar och implementerar nya verktyg och metoder, inklusive AI, för att förbättra analys, optimering och digital kommunikation. Vi söker dig som: - Har erfarenhet av att arbeta med webbkommunikation, e-handel eller digitalt innehåll, gärna i en B2B-miljö. - Är van att skapa och anpassa digitalt innehåll för olika plattformar och målgrupper. - Har god förståelse för användarupplevelse (UX), SEO och digital strategi. - Har erfarenhet av att arbeta i Adobe Creative Cloud (exempelvis Photoshop, Premiere Pro och InDesign), CMS-system (som Wordpress) samt Excel för att skapa, redigera och hantera digitalt innehåll. - Är analytisk och nyfiken på nya tekniska lösningar, inklusive AI-verktyg. - Har förmåga att samarbeta med olika avdelningar och externa parter för att driva projekt och utveckling. - Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande: Strukturerad & analytisk - Du har ett öga för detaljer och kan organisera samt prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Tekniskt nyfiken & lösningsorienterad - Du är intresserad av digital utveckling och håller dig uppdaterad om nya trender, verktyg och tekniker. Du gillar att hitta smarta lösningar och att testa nya digitala verktyg, inklusive AI, för att effektivisera arbetet. Kreativ & kommunikativ - Du har en god förmåga att anpassa innehåll och presentationer för olika målgrupper och kan förmedla komplex information på ett tydligt och engagerande sätt. Samarbetsintiktad & initiativtagande - Du trivs med att arbeta i team och samarbeta med olika avdelningar. Du tar initiativ och driver projekt framåt, samtidigt som du lyssnar in behov från interna och externa intressenter. Affärsdriven & användarfokuserad - Du har en förståelse för hur digitala plattformar kan stödja affären och optimerar innehåll och funktioner för att skapa en smidig och effektiv kundupplevelse. Vi Erbjuder - En central roll i företagets digitala utveckling med stort ansvar för våra plattformar och kundupplevelse. - Möjlighet att arbeta kreativt med digitalt innehåll och utveckling av nya tekniska lösningar. - Ett nära samarbete med engagerade kollegor i sälj-, produkt- och kommunikationsteamet. - En stimulerande arbetsmiljö i ett starkt växande bolag - Möjlighet till personlig och professionell utveckling. - En arbetsmiljö som präglas av samarbete och engagemang. - Kollektivanslutna med tillhörande försäkringar Ansökan Om du känner att du matchar med oss i ovan nämnda kriterier och vill vara med i en utvecklingsresa, då är detta jobb för dig! Skicka in din ansökan idag och låt oss tillsammans skapa färgglada och hållbara resultat! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan slutdatum om vi finner vår perfect match. Vid frågor och ytterligare detaljer kring rollen kontakta ansvarig chef, Carin Nordvall.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
28 mars 2025
Assistenter sökes till 25 årig kille
Levanda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Levanda Personlig Assistans är ett litet och personligt assistansföretag med stor omsorg för våra anställda. Vi önskar engagerade och positiva medarbetare som brinner för att arbeta med människor. Levanda Personlig Assistans är ett litet och personligt assistansföretag med stor omsorg för våra anställda. Vi önskar engagerade och positiva medarbetare som brinner för att arbeta med människor. Vi söker nu två stycken personliga assistenter till en kille på 25 år. Kunden är rullstolsburen. Han är en glad och positiv kille med mycket humor vars störta intresse är datorer, så som Programmering och Spel men tycker även om musik. Kunden studerar på distans och bor i dagsläget tillsammans sina föräldrar i deras hus i Tostared. Familjen har katt och det är därför viktigt att du som assistent inte är allergisk mot pälsdjur.  Du som söker bör vara en glad och humoristisk person med glimten i ögat. Tidigare erfarenhet av arbete som personlig assistent är meriterande men inte ett krav. Det viktigaste är att du har rätt personlighet och attityd för att fungera bra tillsammans med Kunden. Du bör även vara lyhörd, flexibel och ansvarstagande som person. Kunden söker personer som är mellan 20 - 40 år gamla. Ett krav är att du har körkort och egen bil.   Lön: God timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående  Arbetstid/Varaktighet: Heltid/Varierande - dag, kväll, helg.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
28 februari 2025
CE-chaufförer sökes på heltid till ett välkänt logistikföretag!
Uniflex Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Vi söker CE-chaufförer till ett stort och välkänt logistikföretag i I Härryda/Göteborg. Uppdraget är på heltid med start i april. Du kommer bli anställd hos oss på Uniflex och uthyrd till kund. Dina arbetsuppgifter kommer att vara distribution av paket och styckegods till företag. Uppdraget är en heltidstjänst med arbetstider som schemaläggs dag- eller kvällstid veckovis. Du som söker ska kunna jobba heltid under sommaren. <UL> <LI>Långsiktigt uppdrag på heltid <LI>Utkörning av Styckegods/Paket till företag <LI>Lastning/Avlastning på terminaler <LI>Varierande arbetstider dag/kväll </UL> Om tjänsten Krav <UL> <LI>CE-körkort <LI>YKB <LI>Digitalt förarbevis </UL> Meriterande <UL> <LI>Truckkort </UL> Vem är du? Vi söker självgående, noggranna och ansvarsfull lastbilschaufförer som har erfarenhet av lastbilskörning och ett CE-körkort. Du är flexibel, säkerhetsmedveten och har en god förmåga att hantera både kunder och oväntade situationer på vägen. Som person är du punktlig, har en positiv inställning och arbetar effektivt både självständigt och i team. Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
9 mars 2025
C-chaufförer sökes på heltid till ett välkänt logistikföretag!
Uniflex Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Vi söker c-chaufförer till ett stort och välkänt logistikföretag i I Härryda/Göteborg. Uppdraget är på heltid med start i april. Du kommer bli anställd hos oss på Uniflex och uthyrd till kund. Dina arbetsuppgifter kommer att vara distribution av paket och styckegods till företag. Uppdraget är en heltidstjänst med arbetstider som schemaläggs dag- eller kvällstid veckovis. Du som söker ska kunna jobba heltid under sommaren. <UL> <LI>Långsiktigt uppdrag på heltid <LI>Utkörning av Styckegods/Paket till företag <LI>Lastning/Avlastning på terminaler <LI>Varierande arbetstider dag/kväll </UL> Om tjänsten Krav <UL> <LI>C-körkort <LI>YKB <LI>Digitalt förarbevis </UL> Meriterande <UL> <LI>Truckkort </UL> Vem är du? Vi söker självgående, noggranna och ansvarsfull lastbilschaufförer som har erfarenhet av lastbilskörning och ett C-körkort. Du är flexibel, säkerhetsmedveten och har en god förmåga att hantera både kunder och oväntade situationer på vägen. Som person är du punktlig, har en positiv inställning och arbetar effektivt både självständigt och i team. Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
9 mars 2025
Administratör lokalförsörjning
Marks kommun
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Är du en person som värdesätter utveckling, engagemang och omtänksamhet i ditt arbetsliv? Då skulle vi passa bra ihop – för det gör vi också. Genom att jobba hos oss är du med och bidrar till en bättre vardag för tusentals människor i Marks kommun. Inte minst din egen. Hos oss får du möjlighet att växa – både som person men också i din yrkesroll, samtidigt som det du jobbar med får ett helt samhälle att växa. Oavsett vad dina arbetsuppgifter är så kommer du göra livet för alla de som bor och verkar här lite enklare. Och det är något vi värdesätter högt. Vår vision är att vara en nära kommun med människan i fokus. Nära varandra, vår omvärld och framtiden. Vi vill vara ett närvarande samhälle som med lugn och värme står bakom ryggen och tar emot våra 35 000 invånare, 3 600 medarbetare och tusentals företagare. Då blir varenda medarbetare hos oss betydelsefull. Tillsammans ser vi till att ett helt samhälle fungerar. På Teknik- och serviceförvaltningen arbetar vi med lokalförsörjning, löneservice, VA, gator, parker samt kost och städ. Förvaltningen har cirka 350 medarbetare och arbetar i nära samarbete med övriga förvaltningar till nytta för såväl omgivande samhälle som kommunens interna liv. Lokalförsörjningen är en del av kommunens interna service där vi är ca 40 personer som ansvarar för att bygga, förvalta och drifta kommunens fastigheter. Här jobbar projektledare, förvaltare, administration, drifttekniker och fastighetsskötare. ARBETSUPPGIFTER Som administratör hos lokalförsörjning får du arbeta inom ett brett område av arbetsuppgifter och stöttar övriga verksamheten i olika ärenden. Du har många kontakter, såväl externa som interna. Arbetsuppgifterna består bland annat av kontering och granskning av fakturor, hyresdebitering, indexberäkning, abonnemangshantering, uppdatering och registrering i förekommande system och förteckningar, exempelvis DeDu, Vitec och fastighetspärmar, samt nyckel- och tagghantering. Verksamheten står inför en utveckling med ökad digitalisering, vilket innebär att du kommer att vara med från start med införande och administration av system för felanmälan, kvalitetssäkring och underhåll. KVALIFIKATIONER Utbildning inom administration, offentlig förvaltning eller motsvarande är meriterande. Erfarenhet av fastighetssystem är mycket meriterande. God kunskap i officepaketet är grundläggande. Du är strukturerad och arbetar enligt en tydlig process. Organiserar och planerar ditt arbete väl, slutför det som påbörjats och håller deadlines. Du kan samarbeta med många olika personer, anpassar dig och hittar lösningar genom ett prestigelöst fokus på det gemensamma målet. I en vardag där ingen dag är den andra lik hittar du snabbt lösningar på uppkomna problem och har en god känsla för service Vi sätter högt värde på personlig lämplighet. ÖVRIGT Vi som jobbar inom Marks kommun utvecklar gemensamt vår tillsammanskultur genom att vi är engagerade, omtänksamma och utvecklande, till långsiktig nytta för individ och samhälle. I våra tjänster lägger vi stor vikt vid din personliga lämplighet. Som arbetsgivare främjar vi lika rättigheter, skyldigheter och möjligheter för alla medarbetare och värdesätter de kvaliteter som mångfald och en jämn könsfördelning kan tillföra verksamheten. Marks kommun erbjuder olika personalförmåner såsom exempelvis attraktivt friskvårdsbidrag, rabatterat årskort på Västtrafik, hyrcykel, pensions- och semesterväxling, samt möjlighet till distansarbete och flexibel arbetstid utifrån verksamhetens behov och utformning. Det är också enkelt att pendla hit från exempelvis Göteborg, Borås och Varberg. Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
26 februari 2025