Extrajobb som truckförare
Adecco Sweden AB
Truckförare

Om tjänsten Vi söker nu efter truckförare för extrajobb hos vår kund i Mölndal som är verksam inom medicinteknisk industri. I rollen ingår truckkörning, plock och pack av material samt att säkerställa att leveranser sker på ett smidigt och effektivt sätt. Du kommer att arbeta nära produktionen och vara en viktig del i logistikflödet. Tjänsten omfattar arbete i ett kontinuerligt 5-skift där du kommer ha möjlighet att boka in dig på de pass som passar dig bäst. Det krävs dock att du är tillgänglig för att arbeta varierande tider, inklusive dag-, kvälls- och nattpass. Detta är ett extrajobb och behovet sträcker sig över minst ett år, med start omgående och löpande enligt ovanstående schema. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av truckkörning och ett intresse för logistik. Du är ansvarstagande, självgående och trivs i ett tempo som ibland kan vara högt. Du har en positiv inställning, gillar att lösa problem och är inte rädd för att ta eget ansvar. Det är önskvärt att du har god kännedom om truckhantering och logistikprocesser. Vi värdesätter engagemang och en vilja att utvecklas i rollen. Viktigt för rollen: • Truckkort A1-4 och B1-4 enligt TLP 10 (meriterande med erfarenhet av truckkörning) • Goda kunskaper i svenska • Studier eller annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 procent • Möjlighet att arbeta minst 2 pass i veckan • B-körkort Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet! Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnea Johansson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar via hemsidan. Ansökningar via mail hanteras ej. Vi uppskattar din förståelse!

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Extrajobb elektronikmontör
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Är du intresserad av elektronik och söker ett extrajobb? Vill du arbeta deltid med montering och tillverkning av kretskort? Då kan det här vara jobbet för dig! Vi söker dig som gillar elektronik, mekatronik eller teknik och som vill jobba extra hos vår kund i Mölndal som har både utveckling och produktion av kretskortstillverkning samlat under ett tak. I rollen kommer du att arbeta med montering och sammansättning av elektroniska komponenter och kretskort. Arbetsuppgifterna varierar, men kommer framför allt att omfatta montering, testning, felsökning och manuell lödning av kretskort. Tjänsten är på deltid och vi söker dig som är flexibel med när du kan jobba. Vi önskar att du är tillgänglig för 2–3 pass i veckan. Arbetspassen är främst förlagda dagtid med varierande arbetstider mellan 07:00-18:00. Det är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd hos StudentConsulting och uthyrd till vår kund. DETTA SÖKER VI För att vara aktuell för tjänsten krävs att du: - Har grundläggande kunskaper i elektronik - Studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Meriterande med erfarenhet av: • Komponentmontering på kretskort • Prövning och felsökning av elektronik • Lödkunskaper Det är också meriterande om du har gått en utbildning inom elektronik, eller med annan teknisk inriktning, exempelvis på Chalmers. Då du kommer att arbeta i ett team så ser vi att det är av yttersta vikt att du är social, flexibel samt har lätt för att samarbeta. Låter det här som något för dig? Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdatum, sök redan idag! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

19 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Boendeassistenter till nystartat boende - kvinnor med samsjuklighet
Göteborgs Kyrkliga Stadsmission Bistånd och Entr
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Göteborgs Stadsmission är en idéburen, ickevinstdrivande organisation som arbetar för att stödja människor som lever i utsatta livssituationer. Tillsammans vill vi skapa ett Göteborg där alla är inkluderade. En stad där vi möter människan, inte problemet. OM OSS  Göteborgs Stadsmissions Boende Katrine är ett helt nystartat boende och vi söker nu engagerade och kunniga medarbetare för att vara med och skapa en kvalitetssäkrad verksamhet. Verksamheten riktar sig till kvinnor som har behov av en trygg boendeform i kombination med individanpassade stödinsatser och ett strukturerat miljöarbete. Boendet har ett traumamedvetet förhållningssätt och arbetare med en bred kunskapsbas som utgångspunkt för insatserna. Verksamheten är bemannad dygnet runt och består av 8 platser. Målet är att ge kvinnor förutsättningar för ett självständigt liv i trygghet.  Verksamheten tar emot kvinnor mellan 25-55 år och drivs med tillstånd av IVO avseende boendestödjande insatser vid samsjuklighet i en drogfri miljö. Kvinnor placeras med stöd av socialtjänstlagen. Verksamheten för bland annat journal, upprättar genomförandeplaner och utformar insatser tillsammans med den enskilde och handläggare. Läs mer om oss på vår hemsida: OM TJÄNSTERNA I vårt boende arbetar boendeassistenter med kontaktmannaansvar gentemot våra placerade kvinnor under arbetsledning av boendets ledning. Vår extrapersonal är med och stöttar upp i verksamheten under arbetsintensiva perioder samt vid sjukdom och ledigheter. I tätt samarbete tillser ni att boendet blir tryggt, säkert och håller hög kvalitet. I arbetsuppgifterna ingår dokumentationsarbete så som journalföring och att utforma genomförandeplaner och månadsrapporter beroende på hur insatt du har blivit i vårt arbete. Du håller stödjande samtal, genomför gruppaktiviteter, medföljer som stöd vid kontakt med vård- och myndighetskontakter, är behjälplig med ansökningar samt utför praktiskt hushållsnära arbete i boendet och i våra lägenheter. Viss matlagning ingår samt ADL stöd till kvinnor utifrån behov. Då boendet drivs i en drogfri miljö ingår även drogkontroller och återfallstödjande arbete. Boendet Katrine arbetar med en hög grad av inflytande över insatserna och och medarbetare stödjer egenmakt genom bla evidensbaserad praktik.   VEM ÄR DU? Vi söker fler medarbetare och önskar bred kompetens, du behöver vara engagerad och relationsskapande och antingen en vidareutbildning 2 år efter gymnasiet inom socialt arbete eller socionom, behandlingspedagog eller likvärdig högskole- eller eftergymnasial utbildning, alternativt har en pågående utbildning inom dessa yrkesområden. Till en av tjänsterna rekryterar vi gärna en Peer (egenerfaren) och då med genomgången utbildning för rollen. Vi ser att du har erfarenhet av att möta människor i kris med olika förutsättningar och bakgrund. Du ska kunna bemöta enskildas upplevelser på ett prestigelöst sätt. Ett lyhört förhållningsätt, stor personlig mognad och förmåga att skapa en trygg och lugn miljö är därför av stor vikt. Du har en förmåga att sätta lämpliga gränser, skapa tydlighet och struktur i vardagen och kan även stötta kvinnorna i att göra detta. Du är trygg, strukturerad och har god förmåga till samarbete, samtidigt som du uppskattar självständigt arbete. B-körkort och körvana är ett krav då verksamheten ibland behöver arbeta utanför lokalen. Du är praktiskt lagd och inte rädd att rycka in där det behövs. Det är mycket positivt om du har dokumenterad utbildning och erfarenhet inom arbetsområdena våld i nära relation och hedersrelaterat våld. Även utbildning i TMO, MI, ÅP, LAB samt språkkunskaper, utöver svenska och engelska, är meriterande.  Vi utgår ifrån att du som söker jobb hos oss delar vår syn att alla människor har rätt till en plats i vår stad, ett eget hem och en röst. Läs mer om vår värdegrund här https://www.stadsmissionen.org/om-oss/. PRAKTISK INFORMATION  Vi söker medarbetare till tre tillsvidare tjänster, tjänstegrad ca 75 % med rullande fyraveckors schema. Arbetstid förlag främst till kvällar med sovande jour och varannan helg, fredag och söndag. Inget schemalagt ensamarbete. Innan anställning ges behöver du lämna utdrag ur misstanke- och belastningsregistret. Alla anställningar inleds med en provanställning. Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.     Vi ser mångfald som en styrka och ser fram emot sökande med olika bakgrunder, intressen och erfarenheter. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om Göteborgs Stadsmission?  Hemsida: https://www.stadsmissionen.org/ Facebook: http://www.facebook.com/GbgStadsmission/ Linkedin: https://se.linkedin.com/company/g-teborgs-stadsmission Instagram: https://www.instagram.com/gbgstadsmission/ https://www.instagram.com/stadsmissionenssecondhand_gbg/ https://www.instagram.com/restaurangsvinn/ Vill du stödja Göteborgs stadsmissions arbete? https://www.stadsmissionen.org/ge-stod/. Till säljare av annonserings- och rekryteringstjänster  Göteborgs Stadsmission gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

19 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Butikssäljare till Synsam Mölndals Galleria 80%
Synsam Group Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!  För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass  Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Personlig assistent
Enkv Assistans AB
Personliga assistenter

Hos oss blir du en värdefull del av ett engagerat arbetslag som tillsammans jobbar mot samma mål: att skapa livskvalitet i vardagen. Här blir du sedd, uppskattad och din insats är både betydelsefull och viktig. Om tjänsten:  Vi söker en ansvarsfull och flexibel personlig assistent till vår uppdragsgivare i Mölndal som vill arbeta under sommaren. Tjänsten är ett vikariat under juni–augusti, där du kommer att arbeta extra med en sysselsättningsgrad på cirka 50 %. Efter sommaren finns det möjlighet att fortsätta som timanställd vid behov. Är du redo för ett roligt jobb där du gör skillnad i vardagen? Vår uppdragsgivare är en kille med behov av hjälp och stöttning i sin vardag för att kunna leva ett självständigt och meningsfullt liv. Han behöver stöd med olika aktiviteter i hemmet och utanför, och din roll som personlig assistent kommer att vara att ge honom det stöd han behöver för att klara av vardagens utmaningar. Du kommer att hjälpa honom med uppgifter som förflyttningar, omvårdnad, sondmatning, att köra hans rullstol med mera. Han har assistans dygnet runt, men inte under skoltid.  Vem är du?  Vi söker en självständig, lugn och stabil person som tycker det är kul att hitta på olika aktiviteter. Ett allmänt musikintresse och sångglädje är ett starkt plus. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av personlig assistans och är bekant med olika hjälpmedel som liftar och gånghjälpmedel. Du behöver även vara en simkunnig person och känna dig trygg i vatten då han älskar att bada. Det är nödvändigt att du behärskar svenska mycket väl i både tal och skrift för att kunna tolka och översätta hans signaler till andra i hans omgivning. P.g.a. allergi i hemmet är det ett krav att du är rök- och snusfri. Omfattning: Tjänsten är ett sommarvikariat med en sysselsättningsgrad på 50 % med god chans att kunna ta ytterligare extra pass utöver sysselsättningsgraden. Innan tillträde erbjuder vi introduktionspass så att du kan känna efter om rollen passar dig och om personkemin känns bra från båda håll. Arbetet sker enligt ett rullande schema och omfattar dagar, kvällar och nätter med jour, både under veckodagar och helger. Efter sommaren finns det möjlighet att fortsätta arbeta extra vid behov, om allt känns bra. Vad erbjuder vi dig?Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocessVi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringenVi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. AnställningsvillkorOm du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar• Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. • Övriga ersättningar: kollektivavtal. Vill du göra skillnad?Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team

9 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Personlig assistent till en tjej - varannan helg i Onsala Körkort krävs
Alma Assistans AB
Personliga assistenter

Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vi på Alma Assistans söker personlig assistent till en tjej på 11år. Tjänsten är varannan helg och passar dig som har annat arbete dagtid eller studerar. Arbetstiderna är fredag 16:00-21:00 Lördag 09:00-17:00 Söndag 09:00-17:00 Viss förändring kan förekomma med överenskommelse. Kunden bor i Onsala tillsammans med sin pappa och syskon. Du som söker bör ha körkort och tillgång till egen bil. Vi söker dig som är aktiv, har barnasinnet kvar och är ansvarstagande. Vår kund älskar att hitta på saker som badhus, ute aktiviteter med mera. Kunden har inget eget tal utan du som assistent förr kundens talan, därav är det viktigt att språket är bra då kunden förstår talat språk, all hygien hjälp ingår i uppdraget. Vi ser gärna att du har erfarenhet av barn på nått sätt antigen egna barn eller arbetat med barn tidigare. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.

5 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Lagerarbetare till välkänt lager i Mölndal | Extrajobb
Manpower AB
Lager- och terminalpersonal

Vill du arbeta extra hos ett välkänt klädlager i Mölndal och kan jobba minst 2 pass i veckan? Då kan det här vara din nästa utmaning! Vi ser gärna att du som söker drivs av att ha högt uppsatta mål och av att nå resultat tillsammans med ditt team. Vill du vara med på vår kunds resa? Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Det här uppdraget innebär att du kommer att bli anställd av oss på Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Mölndal. Om jobbet som lagerarbetare Som lagerarbetare hos vår kund kommer du arbeta med att plocka och packa varor samt sortera och placera varor till rätt del av lagret. Det är ett fysiskt jobb som sker i högt tempo och du jobbar tillsammans med sociala och trevliga kollegor. Ditt arbete är avgörande för att vår kund ska kunna leverera högkvalitativa produkter till sina kunder i tid. Du kommer till exempel att: * packa och plocka varor * packa ordrar * sortera och placera varor Arbetet är förlagt på vardagar och dina arbetstider kan variera mellan 06:00 och 23:45, där både dag- och kvällstid är aktuellt för tjänsten. Uppdraget kommer främst vara på dagskift! Övrigt * Placeringsort: Mölndal * Anställningsform: Extrajobb vid behov * Arbetstider: Främst dagskift, men kvällsskift kan förekomma * Start för uppdraget: omgående Är du vår nästa stjärna? Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med orderplock och lagerhantering. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta på lager. Vi söker dig som * har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - exempelvis: deltidsjobb, studier, elitidrott, egen företagare * har god svenska i både tal och i skrift * kan jobba minst 2 pass i veckan, men vi ser gärna att du kan jobba mer i sommar! Det är även meriterande för tjänsten om du * har erfarenhet av arbete inom lager och orderplock * har körkort och tillgång till bil * truckkort A1-A4 och B1-B4 För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har god förmåga att arbeta effektivt och att du har en förmåga att se till både helheten och detaljerna. Det är också viktigt att du sätter ambitiösa mål. ​​​​​​​ Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail. Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

5 juni 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Kvinnlig assistent sökes till kille i Lindome
Omsorgshuset i Stockholm AB
Personliga assistenter

Vem söker vi? Vi söker en kvinnlig assistent till en 18-årig kille boendes i Lindome med intellektuell funktionsnedsättning. Du kommer bli en viktig del i hans vardag och arbetsuppgifterna innefattar alla förekommande uppgifter som personlig assistent så som att hjälpa honom med personlig hygien, måltider, kommunikation och fritidsaktiviteter. Du är lugn och stabil. Du är positiv och ser hellre lösningar än problem. Du är lyhörd och har förmågan att läsa av en person. Du tar egna initiativ. Du är professionell. Du har tålamod och förmågan att vara tydlig på ett kärleksfullt sätt. Du är strukturerad och ordningsam. Du kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift. Du ska gärna ha erfarenhet av att arbeta med barn eller ungdomar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och personkemi. Tjänsten är en timanställning till en början och passen är främst förlagda på helgdagar och ibland kvällar. Vi ser gärna att du är flexibel och har möjlighet att arbeta både på vardagar och helger. På kundens begäran ser vi gärna kvinnliga sökanden. Det finns stor chans till fast schemarad. Vår ansökningsprocess ligger digitalt i framkant och låter dig ansöka direkt från din mobil på några få minuter utan CV eller personligt brev. Istället får du svara på några frågor om din erfarenhet och kompetens och göra en kort video-presentation. Vi använder den senaste teknologin för att kunna erbjuda en rättvis bedömning av alla kandidater. Välkommen med din ansökan!

5 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vi välkomnar nya kollegor till vårt team i Mölndal!
Flexmassage AB
Massörer och massageterapeuter

Vi söker dig som är Diplomerad massör och som vill utvecklas i vårt koncept. Tjänsterna på 75% innefattar dagtid, kvällstid och varannan eller var tredje helg i ett rullande schema. Vi söker även utbildade massörer för "extra arbete" varannan helg eller någon kväll i veckan. Vi söker lagspelare som är vana att ta i och vill arbeta med kroppen. En idrottsbakgrund ser vi som ett stort plus, då ett intresse för träning och hälsa är betydelsefullt i det här jobbet! Många av våra anställda har läst till massageterapeut, hälsopedagog, hälsopromotion, personlig tränare eller liknande och detta ser vi som en stor fördel då du har stor nytta av dina kunskaper i din roll hos oss. Anställningsform/Lönevillkor Vi har seriösa avtal med 6-6,5 timmars arbetsdag (våra tjänster är 126tim/månad) fast månadslön samt en bonusdel som ger dig ökad motivation samt extra tillägg. Vi har självklart semesterlön, OB, sjuklön och följer LAS. Ingångslönen sätts utifrån ålder, erfarenhet samt utbildning: Grundlönen ligger på 18000-21500kr plus en bonus på 1500-4500kr beroende på bokning, genomsnitt är 3000kr per månad. Sedan har du även mertidsersättning på 500-2000kr samt OB. Så en vanlig månad tjänar våra massörer mellan 23000-28000kr. Erfarenhet Ingen erfarenhet som massör krävs men är ett plus. Viktigaste är personlighet och lämplighet för tjänsten och andra arbetserfarenheter.  Varaktighet Tjänsten beräknas starta efter överenskommelse.  Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Flex-konceptet Vi arbetar med ett koncept som du får utbildning i och som gör det enklare för dig som massör att kunna arbeta hållbart och skonsamt med djupgående massage. Vi ger dig även betald utbildning genom FLEX-ACADEMY så att du känner dig trygg i konceptet innan du startar din anställning. Utbildningen ger dig fördjupning inom massage med nya tekniker, bindvävsmassage, gravidmassage samt våra tekniska system så som bokningssytem, intranät och kassahantering. Alla mottagningar har öppet alla dagar i veckan. Vi besöker även ett 30-tal företagskunder på plats hos dem. Vi är i expansion och kommer att utöka vår verksamhet med fler företagskunder samt mottagningar framöver så tveka inte att skicka din ansökan till Göteborgs största men personliga massagekedja. Vi ser fram emot din ansökan!

27 maj 2025
Sista ansökan:
13 november 2025
Djurvårdarbiträde
Blå Stjärnans Djursjukhus AB
Djursjukskötare m.fl.

Vill du få en fot in i djursjukvården? Är du noggrann och trivs med praktiskt arbete? Vi söker nu en hjälpsam och ansvarstagande medarbetare som kan stötta vårt team med städning och andra enklare arbetsuppgifter på helgerna. Din roll Som djurvårdarbiträde hos oss kommer du att bidra till en ren och trygg miljö för våra djur. Arbetsuppgifterna är varierande men består främst av: Städning och bäddning av djurstallar Påfyllning av diverse förbrukningsmaterial på avdelningarna Hjälpa till i vårt tvätteri Vara en stöttande hand för teamen som ansvarar för patienter Vi söker dig som: Är självgående, flexibel och kommunikativ Är minst 18 år Har ett genuint intresse för djur (tidigare erfarenhet är meriterande, men inget krav) Är tillgänglig för arbete på helger, främst lördagar och/eller söndagar Ingen formell utbildning krävs, men du bör ha en positiv inställning, viljan att lära och förmåga att arbeta självständigt. Blodprovstagning och medicinering ingår inte i tjänsten. Om oss Blå Stjärnans Djursjukhus erbjuder en arbetsplats som är utmanande, ständigt inspirerande och fylld med möjligheter. Om tjänsten Arbetstider: Helgtjänstgöring dag och kväll. Tillträde: Enligt överenskommelse. Har du frågor om tjänsten? Kontakta [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025