Lediga deltidsjobb i Norrköping
Det finns totalt 76 lediga deltidsjobb att söka i Norrköping
Vi har kraften från över 40 000 studenter och medarbetare. Studenter som ger framtidshopp. Medarbetare som varje dag bidrar till att Linköpings universitet tar sig an samtidens utmaningar. Vår värdegrund vilar på trovärdighet, tillit och trygghet. Genom att vara modiga, tänka fritt och göra nytt skapar vi tillsammans, med stora och små handlingar, en bättre framtid. Välkommen att söka jobb hos oss! Vi söker nu en forskningsingenjör inom Flyglogistik med placering vid institutionen för teknik och naturvetenskap, Campus Norrköping Om jobbet Inom enheten för flyglogistik använder vi ett systemanalytiskt perspektiv och en ingenjörsmässig metodik för att analysera, planera, modellera och simulera logistikproblem samt andra resurstilldelningsproblem inom både industri och samhälle. Vår forskning är främst tillämpad och vi bedriver forskning tillsammans med externa intressenter och finansiärer. Som en del av enheten för flyglogistik kommer ditt arbete att fokusera på utveckling av algoritmer och programmeringsprodukter för kvantitativ utvärdering, optimering och visualisering av vissa aspekter i projekt relaterade till flygtrafikledning. Om dig Vi söker dig som har en civilingenjörsutbildning inom matematik, datavetenskap eller motsvarande. Anställningen och arbetsuppgifterna inom projektet kräver även att du har tidigare erfarenhet av programmering. Om du har tidigare erfarenhet av eller viss inledande kunskap om flygtrafikledning och luftrumsoperationer är detta meriterande. Vi ser att du är flexibel men samtidigt stabil och har en hög integritet. Du behöver även ha god förmåga att arbeta i grupp. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och lämplighet. Din arbetsplats Du kommer tillhöra Institutionen för teknik och naturvetenskap (ITN) som bland annat är känd för sin verksamhet inom logistik, visualisering och organisk elektronik. Vi förenar akademisk höjd med fruktbar samverkan med det omgivande samhället. Anställningen tillhör avdelningen Kommunikations- och transportsystem (KTS) som är en av Nordens största miljöer för forskning och utbildning inom transportområdet. Verksamheten bedrivs inom enheterna Trafiksystem, Kvantitativ logistik, Flyglogistik, Järnväg och kollektivtrafik, Mobil telekommunikation, Bygglogistik och Byggteknik. Forskningen är huvudsakligen externfinansierad och utförs i nära samverkan med industri, myndigheter och samhälle. Inom grundutbildningen har vi ansvar för sex utbildningsprogram. Om anställningen Tidsbegränsad anställning 6 månader, 50%. Tillträde enligt överenskommelse. Befattningen kan komma att placeras i säkerhetsklass. Om så är fallet kommer säkerhetsprövning med registerkontroll att genomföras innan beslut om anställning fattas. Lön och förmåner Linköpings universitet tillämpar individuell lönesättning. Läs mer om förmåner för anställda här. Fackliga kontaktpersoner Information om fackliga kontaktpersoner, se Hjälp för sökande. Ansökan Välkommen att skicka in din ansökan med CV och ansökningsbrev senast den 1 augusti 2025. Du söker denna anställning genom att klicka på knappen "Ansök" här nedan. Ansökan som inkommer efter sista ansökningsdag kommer inte att beaktas. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund, erfarenheter och perspektiv, det berikar och utvecklar vår verksamhet. För oss är det självklart att värna om allas lika värde, rättigheter och möjligheter. Läs om vårt arbete med Lika villkor. Välkommen med din ansökan! Linköpings universitet har upphandlade avtal och undanber oss direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.
Tycker du om att träna och ser fördelarna med att ha ett arbete i rörelse där du dessutom får möjlighet att vara utomhus under ditt arbetspass? Då kan du vara vår nästa brevbärarkollega!CityMail delar post och paket till ca 6 miljoner privatpersoner och företag i Sverige. Vi söker nu fler kollegor till Norrköping Vi erbjuder dig: ett varierat jobb i rörelse tillsammans med ett gäng härliga kollegor möjlighet att utvecklas inom CityMail på sikt närhet till jobbet Vi söker dig som: är minst 18 år har grundläggande kunskaper i svenska i tal och skrift har B-körkort eller förarbevis för moped trivs med ett fysiskt arbete är bekväm med att framföra fordon som du har körkort/förarbevis för (cykel, moped, bil) Det är meriterande om du har B-körkort eller förarbevis för moped. Det är även meriterande om du har erfarenhet från liknande arbete, men för oss är inte din bakgrund det allra viktigaste. Vi värdesätter ditt engagemang, sinne för detaljer och inställning till arbetet och lägger därför stor vikt kring dina personliga egenskaper under rekryteringsprocessen. Hur ser arbetsdagen ut? Verksamheten är öppen under helgfria vardagar. Arbetstiden är fördelad mellan kl 07:00-16:30. Arbetsdagen inleds med förberedelse av dagens utdelning, där du och dina kollegor sorterar dagens post och paket. Därefter sker utdelningen inom området. Vi använder främst elcykel under utdelning men du kan även tänkas använda bil, moped och vanlig cykel beroende på vilken utdelningsrunda du har för dagen. När alla brev och paket delats ut åker du tillbaka till kontoret och avslutar med administration och förberedelse inför morgondagens arbete tillsammans med dina kollegor. Anställningsform Tjänsten är en s.k. timanställning där varje arbetspass utgör en särskild visstidsanställning. Du kommer att jobba varierande arbetstider och omfång, beroende på dag och behov. Vi ser gärna att du är tillgänglig att jobba upp mot en heltid under dagtid. För att du ska få rätt förutsättningar att lyckas inleds anställningen med en introduktion. Lön Fast tim- eller månadslön enligt kollektivavtal. Lönetrappa tillämpas, för både ordinarie och timanställda. Ingångslön/timme är 143,53 (inkl. 12% semesterersättning) vilket motsvarar 128,15 kr (exkl. 12% semesterersättning). Intresserad? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Skicka ansökan". Vid frågor är du välkommen att kontakta oss via [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. ++=
Atlas servicetjänster fortsätter att växa och söker nu erfaren flyttpersonal som vill bli en del av vårt professionella team. Vi erbjuder flytt- och städtjänster i hela Östergötland och söker dig som har tidigare erfarenhet inom flyttbranschen, trivs med fysiskt arbete och sätter kunden i fokus. Dina arbetsuppgifter Packa, bära, lasta och lossa bohag på ett säkert och effektivt sätt. Transportera möbler och tillhörigheter till/från bostäder eller lokaler. Skydda och hantera känsliga och värdefulla föremål. Montera/demontera möbler vid behov. Utföra noggrann flyttstädning enligt höga kvalitetskrav. Säkerställa att kundens upplevelse blir trygg och professionell. Vi söker dig som: Har erfarenhet från flyttbranchen eller liknande fysiskt arbete. Är i god fysisk form och trivs med ett rörligt arbete. Är noggrann, punktlig och lösningsorienterad. Har god servicekänsla och professionellt bemötande. Kan arbeta självständigt men också bidra i ett team. Vi erbjuder: Ett omväxlande och aktivt arbete i Östergötland med varierande uppdrag Goda möjligheter att utvecklas och ta större ansvar Ansökan: Skicka din ansökan och CV till [email protected] Urval och intervjuer sker löpande – ansök redan idag! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
vikariat 250901-260531 Som personlig assistent assisterar du en person med funktionsnedsättningar att göra det hon eller han skulle gjort utan sin funktionsnedsättning. Man blir delaktig i dennes liv och eftersom brukaren kan befinna sig på många olika platser, till exempel hemmet, daglig verksamhet,fotbollsmatcher eller konserter ställer detta krav på flexibilitet hos den anställde. Arbetet kan därmed erbjuda en stor variation. Personlig assistans präglas av tilltro till den enskildes förmåga och ska så långt det är möjligt ske i dialog och med respekt för brukarens integritet och självbestämmanderätt. Vi utgår från att den enskilde vill leva så självständigt som möjligt, med goda sociala relationer och i ett tryggt boende. Nu söker vi en vikarie som personlig assistent till en 51-årig man i Norrköping under perioden 250901-260531 Brukaren är rullstolsburen och behöver hjälp med det mesta som uppkommer i hans vardag. I ditt arbete kommer du att bl.a. att hjälpa till med hushållssysslor som att laga mat, städa och tvätta men även personlig hygien. Du följer med på aktiviteter som träning och bad. Det är ett plus om du delar brukarens intresse av musik och sport. Mer information ges vid intervju. Det är viktigt att du har en god förmåga att samarbeta med brukaren likaväl som med kollegor och att du har ett intresse för att utveckla verksamheten. Du är positiv och ser lösningen hellre än problemet och har en vilja att motivera och engagera brukaren till aktiviteter. Empati, tålamod och humor ser vi som viktiga egenskaper. Livserfarenhet värderar vi högt då det hjälper dig att förstå situationer som den enskilde kan befinna sig i. Stor vikt fästes vid personlig lämplighet. Schemalagd arbetstid med tjänstgöring dag, kväll,natt och helg.
Är du redo för en oförglömlig upplevelse där du får vara en del av Halloween på Kolmården? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Halloween på Kolmården söker tekniker för Eventtekenik som vill vara med och skapa upplevelser i världsklass. Du kommer att bidra till att skapa en stämningsfull halloween i vår park. I rollen som tekniker för Eventteknik kommer du tillsammans med resten köra våra ordinarie, samt tematiserade shower och föreställningar, du kommer också utföra uppstarter och nedstänignar, samt allmänt underhåll för all vår tematiserade teknik. För denna roll söker vi dig som har erfarenhet av ljud-/ljusteknik, digitala mixerbord, trådlösa system och förståelse för hur ett DMX- system fungerar. Vi söker dig som har studerat eller arbetat med ljud och ljus inom teater/show eller liknande, och förstår hur hela kedjan i en ljud/ljusanläggning fungerar. Ett krav för denna roll är minst 18 år och att du har B- körkort. Som person är du självgående, social och initiativtagande. Du behöver vara stresstålig och en teknisk problemlösare, eftersom tempot ofta kan vara högt. Praktiska och teoretiska prov kan komma att genomföras för de som söker denna tjänst. Tjänsten pågår mellan den 23 september till 9 november under helgerna samt höstlovet och hela vecka 39. Tjänsten är en deltidstjänst med möjighet till förlängning till Sagojul. Lön enligt kollektivavtal. Som medarbetare på Kolmården får du vara med om en unik möjlighet och skapa minnen för livet. Det är en rolig och utmanande arbetsmiljö med möjlighet att lära känna nya vänner. Urvalet sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. Varmt välkommen med din ansökan! Kolmården är Nordens största djurpark och ett av Sveriges populäraste resmål. Kolmården har ett 50-tal olika djurarter och driver en rad olika forsknings- och bevarandeprojekt. Djurparken fungerar som utbildningsresurs för Sveriges skolor och är medlem i Svenska Djurparksföreningen och internationella branschorganisationerna EAZA, WAZA och IUCN. Varje år anställer parken och Vildmarkshotellet tillsammans drygt 1 200 personer till Kolmårdens alla säsonger och besöks av ca 750 000 gäster. Kolmården är en del av Parks and Resorts, Nordens ledande aktör inom upplevelseindustrin. I koncernen ingår även några av Sveriges mest populära resmål; Gröna Lund, Skara Sommarland och Furuvik. Parks and Resorts är ett familjeföretag som investerar allt överskott i verksamhetens fortsatta utveckling.
Vill du vara en del av ett energifyllt team som älskar att hjälpa kunder och skapa positiva upplevelser? Är finska ditt modersmål och har du en passion för att leverera enastående service? Då kan detta vara något för dig! Vi berättar mer om företaget under intervjun. Om rollen: Som en del av vårt Finlandsteam kommer du att vara en nyckelspelare i att underlätta för kunderna med deras olika förfrågningar. Du kommer att hantera frågor gällande e-handel, produkter, lager och reklamation, både via telefon och e-post. Vem vi letar efter: Vi söker dig som är lösningsorienterad, har utmärkta kunskaper i finska och har en positiv inställning. Du bör vara bekant med att arbeta med datorer, telefoner och olika system. Erfarenhet av service är meriterande men inte ett krav. Vi erbjuder: Som en del av Workz kommer du att få en grundlig utbildning och kontinuerlig träning inom kundservice. Du har också möjlighet att bli certifierad, vilket är en värdefull tillgång på arbetsmarknaden. Vi erbjuder konkurrenskraftiga villkor och en engagerad konsultchef som stöttar din utveckling. Praktisk information: Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid 50% - 80% (minst 20 timmar/vecka) Placering: Norrköping Arbetstider: Inom ramarna för måndag-fredag 08.00-17.00 Språkkrav: Finska i tal och skrift
Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba med makeup och skönhetsprodukter? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Har du erfarenhet från arbete i detaljhandeln? Har du också god kännedom kring olika skönhetsprodukter? Då är du den vi letar efter! Som Merchandiser kommer du jobba i butiker inom dagligvaruhandeln samt H&M-, Kicks- och Åhléns med välkända varumärken som exempelvis L'Oréal. I butik säkerställer vi att varumärkets möbel uppdateras och mallas om för att få in till exempel säsongsnyheter. Vi ser till att produkterna exponeras på rätt sätt enligt planogram samt ger ett säljande intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, arbeta med kampanjinsatser och exponering av varumärkets produkter, arbeta med ommallning, ommöblering och skyltning efter ritning eller planogram samt hantera testers och returhantering av produkter. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på SRB Retail House som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning och kan arbeta effektivt Morgonpigg person och kan starta upp runt 08.00 i butik Finns tillgänglig måndag-fredag då uppdraget utförs vardagar Trivs med att jobba med kroppen Har tidigare erfarenhet av att jobba i detaljhandeln med skönhetsprodukter Meriterande om du har körkort och tillgång till egen bil Bor i eller i närheten av Kalmar Tillgänglig för uppdrag mellan v.36-40 2025 – totalt ca 20h fördelat under perioden. Antal timmar och dagar kommer att variera under det angivna veckorna och det finns, inom vissa ramar, möjligheter att själv vara med och styra över schemaläggningen för detta uppdrag. Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Stora möjligheter att förlägga uppdragen enligt dina önskemål och schema, vid behov kan det även finnas möjlighet att arbeta fler timmar på närliggande orter Goda chanser till ett långsiktigt samarbete med fler timmar och projekt framöver Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu
Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba med makeup och skönhetsprodukter? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Har du erfarenhet från arbete i detaljhandeln? Har du också god kännedom kring olika skönhetsprodukter? Då är du den vi letar efter! Som Merchandiser kommer du jobba i butiker inom dagligvaruhandeln samt H&M-, Kicks- och Åhléns med välkända varumärken som exempelvis L'Oréal. I butik säkerställer vi att varumärkets möbel uppdateras och mallas om för att få in till exempel säsongsnyheter. Vi ser till att produkterna exponeras på rätt sätt enligt planogram samt ger ett säljande intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, arbeta med kampanjinsatser och exponering av varumärkets produkter, arbeta med ommallning, ommöblering och skyltning efter ritning eller planogram samt hantera testers och returhantering av produkter. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på SRB Retail House som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning och kan arbeta effektivt Morgonpigg person och kan starta upp runt 08.00 i butik Finns tillgänglig måndag-fredag då uppdraget utförs vardagar Trivs med att jobba med kroppen Har tidigare erfarenhet av att jobba i detaljhandeln med skönhetsprodukter Meriterande om du har körkort och tillgång till egen bil Bor i eller i närheten av Linköping eller Norrköping, du kommer besöka butiker i båda städerna Tillgänglig för uppdrag mellan v.36-40 2025 – totalt ca 30h fördelat under perioden. Antal timmar och dagar kommer att variera under det angivna veckorna och det finns, inom vissa ramar, möjligheter att själv vara med och styra över schemaläggningen för detta uppdrag. Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Stora möjligheter att förlägga uppdragen enligt dina önskemål och schema, vid behov kan det även finnas möjlighet att arbeta fler timmar på närliggande orter Goda chanser till ett långsiktigt samarbete med fler timmar och projekt framöver Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu
Vi letar efter dig som över sommaren och även efter sommaren vill jobba vid sidan av dina studier eller annat arbete och trivs i ett fysiskt arbete där du får jobba både med kropp och huvud i en lagerverksamhet i Norrköping Arbetet kommer att vara under dagtid 7-16. Som en del av teamet kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa en effektiv och smidig hantering av varor och flöden på dessa två avdelningarna prismärkning och banan. Arbetar du med prismärkning gäller det att vara noggrann och effektiv. Arbetar du på banan så krävs god flexibilitet och att kunna hantera flera saker samtidigt. Vi söker just nu flexibla personer som ska kunna vara flexibel att hoppa in vid sjukdom och även ökat behov. Du kommer att vara schemalagd på minst 2 pass i veckan men resterande dagar kommer du vara inhoppare vid sjukdom eller ökat behov. Vilket betyder att du behöver vara tillgängliga alla andra dagar i veckorna. Vi kommer tyvärr bara att ta in konsulter som bor Norrköpings närområde. Vi ser helst att man har körkort och tillgång till egen bil för att enkelt kunna ta sig till arbetet. DETTA SÖKER VI Du kommer att vara vårt ansikte utåt hos våran kund. Därför är det viktigt att du kan leverera kvalité. Denna roll passar dig som är punktlig, tar ansvar och har ett högt tempo. Vi lägger stor vikt i personliga egenskaper och tror stort på att man kommer långt med rätt inställning! Krav: • Fläckfritt belastningsregistret Meriterande • B-körkort och tillgång till egen bil • Arbetat inom lager tidigare Vidare om dig Vi letar efter dig som är studerande eller har en annan sysselsättning på minst 50%. Det är viktigt att du har god flexibilitet och att du har ett flexibelt schema i höst då du kan komma att behöva hoppa in med kort varsel. Ladda gärna upp erat studieintyg på eran profil, det kommer att öka chansen att ni blir uppringda, det underlättar och sparar tid för oss i processen. Du har en god arbetsmoral och är bekväm med att arbeta effektivt, både i team och självständigt. Vi ser även att du är en person som är målinriktad och som strävar efter att leverera kvalitet och noggrannhet i arbetet. Du som har en positiv attityd och uthållighet ser vi som värdefullt då arbetet är fysiskt krävande men inte tungt. Utöver detta är det viktigt att du trivs i en hektisk miljö och har viljan att lära dig. Introduktion kommer att ske med kort varsel. Välkommen med din ansökan! Ansökan sker bara via länken. På grund av högt tryck i ansökningarna ber vi er att inte kontakta oss på telefon utan vi hör av oss om du blir aktuell. Vi ser fram emot att välkomna dig till ett team som tillsammans skapar effektiva lösningar inom logistik. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vi har kraften från över 40 000 studenter och medarbetare. Studenter som ger framtidshopp. Medarbetare som varje dag bidrar till att Linköpings universitet tar sig an samtidens utmaningar. Vår värdegrund vilar på trovärdighet, tillit och trygghet. Genom att vara modiga, tänka fritt och göra nytt skapar vi tillsammans, med stora och små handlingar, en bättre framtid. Välkommen att söka jobb hos oss! Om jobbet Vi söker timarvoderade amanuenser, som vid behov och överenskommelse, kommer att assistera kursansvariga lärare i någon eller några av de kurser som ges på Byggingenjörsprogrammet under höstterminen 2025 samt vårterminen 2026. Arbetsuppgifterna innebär främst och efter överenskommelse, handledning vid laborationer och mentorskap i samband med lektioner samt i viss mån handledning på distans utanför lektionstid. Arbetsuppgifterna kan också omfatta enklare form av administration och koordinering i grundutbildningen. Om dig Den timarvoderade anställningen är direkt kopplad till de grundutbildningskurser som ges av Institutionen för teknik och naturvetenskap vid Linköpings universitet. Arbetsuppgifterna är varierande och kan uppkomma med kort varsel vilket fordrar flexibilitet och att du finns tillgänglig vid universitetet. Du skall vidare vara ansvarstagande, noggrann, ha pedagogiska färdigheter och vara intresserad av ämnesområdet. Ett krav för att kunna erhålla timarvoderad anställning är att du kan visa upp dokumentation att du studerar på en högskoleutbildning eller att du påbörjat dina studier på avancerad nivå. Det är meriterande om du studerar vid Linköpings universitet. Det är också meriterande om du finns tillgänglig för uppdrag fram till och med juni 2026. Din arbetsplats Du kommer arbeta på Institutionen för teknik och naturvetenskap (ITN). Läs mer om vår verksamhet här Kommunikations- och transportsystem (KTS) Om anställningen Omfattningen på arbetsuppgifterna samt starttid bestäms efter överenskommelse. Lön och förmåner Lön enligt LiU:s centrala avtal om amanuenslön, för närvarande 154,55 kr/timme. Läs mer om förmåner för anställda här. Fackliga kontaktpersoner Information om fackliga kontaktpersoner, se Hjälp för sökande. Ansökan Välkommen att skicka in din ansökan med CV och ansökningsbrev senast den 15 september 2025. Du söker denna anställning genom att klicka på knappen "Ansök" här nedan. Ansökan som inkommer efter sista ansökningsdag kommer inte att beaktas. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund, erfarenheter och perspektiv, det berikar och utvecklar vår verksamhet. För oss är det självklart att värna om allas lika värde, rättigheter och möjligheter. Läs om vårt arbete med Lika villkor. Välkommen med din ansökan! Linköpings universitet har upphandlade avtal och undanber oss direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 76 jobb