. Om jobbet Vi söker en glad, härlig kvinnlig personlig assistent till vår härliga kund i medelåldern med behov av stöd i hennes vardag. Arbetstiderna är dagtid 08:00-16:30 fördelat med 1 pass/vecka plus vid behov så tjänsten är liten. Då kunden har immunbrist är det viktigt att du inte har några småbarn. I arbetet ska du kunna vara med och simma i bassäng med kunden så viktigt att du är simkunnig och inte rädd för vatten /djupt vatten samt följa med på kundens övriga aktiviteter såsom, träning och promenader. Man är också kunden behjälplig med hushållssysslor och matlagning som man tillsammans utför. Kunden har doftallergi så ingen parfym eller rökare. Vi söker dig som är: * Sinne för humor * Icke rökare * Talar flytande svenska * Erfarenhet av att jobba inom vården * Simkunnig inte rädd för vatten/djupt vatten * Inga småbarn Övrigt: * Du behöver ha bank id/mobilt bank id för att kunna se schema, signera din tidrapport i slutet av månaden. * Urval sker löpande så ansök i god tid! * Du kan kommunicera muntligt och skriftligt på svenska då arbetet innebär kundkontakt och i viss mån dokumentation. * För att kunna arbeta hos oss behöver vi begära ut registerutdrag. Har du frågor är du välkommen att kontakta oss. Stämmer detta in på dig? Välkommen in med din ansökan Vi tror på att närhet till våra kunder och medarbetare ger både trygghet och hög kvalité på den service vi ger. Vårt mål är att bistå människor oavsett funktionsnedsättning med den i särklass tryggaste personliga assistansen samt att vara den i särklass bästa arbetsgivaren. Vår verksamhet genomsyras av fem värdeord: engagemang, kompetens, respekt, omsorg och trygghet, vars initialer bildar ordet EKROT, ett ord som återfinns i allt vi gör.
Vi behöver stärka upp vårt team tillfälligt och söker dig som vill ha ett fysiskt aktivt jobb, trivs i ett högt tempo och uppskattar att arbeta tillsammans med ett engagerat team! Vad innebär jobbet? Lossning och sortering av containrar – ett jobb där styrka och uthållighet behövs varje dag Lyft och hantering av varor – kräver noggrannhet och effektivitet Aktivt samarbete för att hålla arbetsflödet igång Säkerställa en trygg och organiserad arbetsmiljö Vem söker vi? Du som har god fysisk kondition och gillar att vara aktiv Du som uppskattar teamwork och att hjälpas åt Du som kan förstå och uttrycka dig på svenska Truckkort är meriterande men inget krav Erfarenhet av liknande arbete är meriterande, men inte ett krav Villkor: Omfattning - deltid du behöver vara tillgänglig minst två till tre dagar i veckan Arbetstider kan variera beroende på behov Ansök idag – vi ser fram emot att välkomna dig till teamet!
Är du en person med öga för färg och form samt en känsla för service? Har du dessutom erfarenhet eller ett intresse av att arbeta med blommor? Då kan det vara dig vi söker! Vår kund är en av Sveriges största blomsteraktörer och levererar blommor till de flesta kedjor inom svensk dagligvaruhandel. Idag säljs deras blommor i närmare 700 butiker runtom i landet. Nu söker de sommarpersonal till rollen som blomleverantör i Norrköping med omnejd! I arbetsuppgifterna ingår det att förse företagets befintliga kunder med blommor i butik. Du ser till att blomsteravdelningarna sköts med kvalitet och effektivitet i uppdragets alla delar. Du kommer att ansvara för bland annat att plocka upp blommorna i avdelningen, rensa bort dåliga blommor, vattna, sätta upp priser och ansvara för krediteringar vid varje besök. Arbetet innebär en hög grad av service och kundkontakt. Tjänsten innebär att du med egen bil kommer att förflytta dig mellan kundens butiker där leveransorterna innefattar både Norrköping med omnejd samt Linköping och Nyköping. Milersättning utgår och restiden är inräknad i arbetstiden. Tjänsten är ett sommarvikariat som sträcker sig från v29-32 och inleds med introduktion innan start. Tjänsten är på deltid och omfattar ungefär 14 timmar per vecka med arbetspass som varierar mellan 4-7 timmars längd. Vi söker därför dig som är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 procent. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men jobbar hos vår kund. DETTA SÖKER VI Vi söker en engagerad och kreativ blomleverantör som brinner för färg, form och försäljning. För att trivas i rollen som blomleverantör ser vi att du som söker är är självgående och ansvarstagande med en naturlig förmåga att planera och organisera ditt arbete. Du sätter alltid kunden i fokus och ser lösningar där andra ser utmaningar. Ett intresse för, eller erfarenhet av att arbeta med blommor är mycket meriterande. Krav för tjänsten: - B-körkort och tillgång till egen bil. - Goda kunskaper i svenska och engelska. - Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% i form av arbete eller studier För att vara aktuell för tjänsten ser även att du är tillgänglig för arbete under perioden v29-32. Har du arbetat med liknande arbetsuppgifter är detta meriterande men inget krav. På Spira Blommor får du en inspirerande arbetsmiljö där din kreativitet och ditt engagemang uppskattas. Här får du möjlighet att arbeta med vackra produkter och bidra till att sprida glädje till kunder. Låter detta som din nästa utmaning? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Butikschef till vår butik i Norrköping Som butikschef på Rabalder har du fokus på försäljning. Du jobbar själv som säljare i butik samt har det fulla ansvaret för butikens resultat. Du skall kunna motivera och leda dina medarbetare trots att ni inte jobbar så många timmar tillsammans. I ditt arbete ingår budgetarbete, schemaläggning, personalansvar samt analys av försäljningen. Att du gillar att jobba mot uppsatta mål samt alltid ger bästa service ser vi som en självklarhet. Vi söker dig som: -har erfarenhet av försäljning i butik och som sätter stort värde på att skapa nära kundrelationer. -är positiv, resultatorienterad och entusiasmerande med starkt eget driv. -gillar att arbeta självständigt i högt tempo, och ser utmaningar som en del av din utveckling varje dag. -känner vikten av att vara en förtroendeingivande, engagerad och ödmjuk säljare. -kan vara flexibel. Så här arbetar vi: - Vi sätter alltid kunden i fokus och ger den vår bästa omsorg och service. - Vi tar fullt ansvar på våra arbetspass dvs, är kreativa, noggranna och lösningsorienterade. - Vi strävar ständigt efter att utveckla våra säljaregenskaper och vi arbetar alltid med personlig styling. - Vi har tydliga gemensamma mål med vår framtida försäljning och sist men inte minst är vi flexibla och stöttar varandra i vardagen. Tjänsten är på ca 30 t/v fram med ersättning enligt gällande kollektivavtal med tillägg av företagets förmåner. Tillträde snarast. Känner du att du vill bli en i teamet och att ovan stämmer in på dig är du välkommen med din kortfattade ansökan samt foto till [email protected]. Urval sker löpande så skynda dig in med din ansökan.
I över 100 år har Iris arbetat med individens utveckling. Idag är uppdraget att erbjuda individanpassad utbildning och utveckling i hela landet. Iris arbetar brett med att stötta personer till att ta sitt nästa steg på arbetsmarknaden. Detta gör vi genom utbildning som SFI, kommunal vuxenutbildning och företagsutbildningar. Genom arbetsmarknadsinsatser och jobbmatchning samt genom utredningar och anpassningar. Iris är en del av Irisgruppen som är en av Sveriges ledande aktörer för effektiv utbildning och stödinsatser för vuxna. Irisgruppen, som består av verksamheterna Iris och Medlearn, har en omsättning på cirka 400 MSEK och drygt 550 anställda på 80 orter runtom i Sverige. Visionen är att realisera drömmar. Genom våra insatser där varje individ når sin fulla potential skapar vi ett bättre samhälle med minskad arbetslöshet och ökad integration. Iris eftersträvar jämn könsfördelning och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Se filmen om Iris, läs mer på iris.se och irisgruppen.se. Iris terapi söker psykoterapeut upp till 40% alternativt timanställning till Norrköping, på plats i kombination med distans. Det kan även bli aktuellt med tjänstgöring på andra närliggande orter. Iris terapi är en ny leverantör av psykoterapeutiska tjänster. Iris terapi är en del av Iris Hadar AB, som är ett företag med lång erfarenhet av att hjälpa människor att hitta vägar vidare i livet. Iris terapi startade under hösten 2023, initialt med en onlinemottagning. Vi har i mars öppnat en psykoterapimottagning i Uppsala och i december i Norrköping. På Iris terapi arbetar vi med patienten i centrum, vilket innebär att vi möter patienten och utformar behandlingen i samarbete med den. Den relationella aspekten är i fokus och vi jobbar för en god arbetsallians med patienten. Vi har ett helhetsperspektiv och ett systemiskt tänkande. Vi är noga med kvalitet och patientsäkerhet och har byggt upp en verksamhet som möter detta, bl a har vi en behandlingsansvarig psykoterapeut som ansvarar för alla mottagningar. På mottagningarna i Uppsala och Norrköping arbetar vi på regionavtal, vilket innebär att vi får remisser från specialistpsykiatrin för utförande av psykoterapeutisk behandling. Vi har även uppdrag gentemot privatpersoner och företag. Nu söker vi en leg. Psykoterapeut med inriktning KBT till Norrköping: krav är att du ska ha minst två års erfarenhet med målgruppen inom specialistpsykiatri Vad vi kan erbjuda: * Vi erbjuder arbete på plats i fina lokaler, centralt i Norrköping. På plats finns kollegor, både de som arbetar inom Iris terapi och i övriga verksamheter inom Iris Hadar AB. Utifrån de inkommande ärendena kan det även vara möjligt att arbeta delvis via videosamtal och då går det utmärkt att arbeta hemifrån, bara förutsättningarna är tillräckligt bra. * Vi erbjuder intressanta patientmöten och gott samarbete inom teamet. Vi har gemensamma behandlingskonferenser och det finns god tillgång till kollegialt tillsammanstänkande och vi kan även ta gemensamma ärenden. * Hos oss får du arbeta mycket under eget ansvar men med god stöttning. Har du några frågor, kontakta Maria Björeman Wittwång - [email protected]
Söker du ett flexibelt och varierande extrajobb? Är du noggrann och gillar att arbeta fysiskt? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! Vi på Manpower söker just nu engagerade lagerarbetare till Apotek Hjärtat i Norrköping. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Apotek Hjärtat. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos vår kund. Om jobbet som lagerarbetare Som lagerarbetare hos Apotek Hjärtat kommer du att ansvara för orderplock och packning av läkemedel och hälsoprodukter. Med hjälp av en handdator som din guide plockar du produkterna och ser till att de placeras korrekt för paketering och leverans. Din insats som lagerarbetare är avgörande för att Apotek Hjärtats kunder ska få sina beställningar i tid och i perfekt skick. Genom att noggrant följa orderinstruktioner och arbeta effektivt bidrar du till att upprätthålla högsta kvalitet i kundservicen. Arbetsplatsen är öppen på vardagar mellan kl 06:00-23:00 och arbetstiderna är förlagda däremellan. Vi ser gärna att du kan jobba varierade tider. Övrig information Placeringsort: Norrköping Typ av anställning: Extra vid behov Arbetstider: Lagret är öppet mellan 06-23 och vi ser gärna att du kan arbeta både dag och kväll Är du rätt för rollen som lagerarbetare? För att lyckas i rollen är det viktigt att du arbetar noggrant och effektivt, samt har förmågan att strukturera dina arbetsuppgifter. Det är också avgörande att du är resultatinriktad och snabbt identifierar vad som behöver göras. Dessutom har du en stark vilja att utvecklas och nå resultat. Vi söker dig som * har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% som även fortsätter i höst - exempelvis: deltidsjobb, studier, elitidrott, egen företagare * kan arbeta minst 2 pass i veckan * behärskar svenska väl i både tal och skrift Erbjudande Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Agnes Halvardson, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail. Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Bli en del av R-con, ett välmående och växande företag inom brandsäkerhet! Vi söker dig som är student med CAD- och teknikintresse som vill växa tillsammans med företaget. Ansök redan idag, vi arbetar med löpande urval. OM TJÄNSTEN R-Con är en pålitlig partner till sprinklerinstallatörer och levererar premiumprodukter inom brandskydd. De kombinerar hög teknisk kompetens med ett nära och engagerat samarbete. Företaget utvecklar, tillverkar och levererar allt från enskilda pumpar till kompletta pumphus – färdiga att koppla in och köra. Med över 30 års erfarenhet i ryggen levererar de lösningar som inte bara skyddar egendom, utan faktiskt räddar liv. Vi söker nu en junior resurs med intresse för CAD och teknik, som kan stötta med både ritningsarbete och projektledning. Tjänsten passar perfekt för dig som har en pågående univeristetsutbildning och vill kliva in i industrin med bra handledning och möjlighet att utvecklas. Som CAD-ritare hos R-con kommer du att arbeta med att justera och rita om CAD-ritningar från 2D till 3D. Du kommer även att delta i projektmöten och driva projekt framåt, vilket exempelvis kan innebära prototyptester och leverantörskontakt. Rollen erbjuder en bred teknisk inblick och möjlighet att växa in i en projektledarroll. Detta ställer krav på att du som person är kommunikativ, initiativtagande och uppskattar proaktivt arbete. Till en början rör det sig om 1 dag i veckan (ev. mer under perioder), med möjlighet att växa in i en större roll. Du kommer att arbeta nära befintlig kollega som besitter gedigen bransch- och produktkunskap. Totalt arbetar cirka 25 personer på denna enhet. Företaget är beläget i Åby och vi ser inledningsvis att arbetet sker på plats. Du erbjuds - Möjlighet att utvecklas inom både CAD och projektledning - Att arbeta med premiumprodukter och se hela flödet från inköp till installation och service - Goda karriärmöjligheter inom koncernen för den som är driven och engagerad ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Revidera och skapa CAD-ritningar i 2D och 3D * Delta i möten och driva teknisk planering framåt * Medverka i projekt för prototypframtagning och produktutveckling * Samverka med leverantörer, tekniker och interna kollegor * Hjälpa till att strukturera information i interna system (t.ex. intranät) VI SÖKER DIG SOM - Studerar en eftergymnasial teknisk utbildning, pågående YH- eller univeristetsutbildning inom relevant område - Har god teknisk kunskap och intresse - CAD-vana i 3D - Har B-körkort - Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift då rollen kräver detta Det är meriterande om du har - Erfarenhet av projektledning För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Optimistisk - Målmedveten - Ordningsam Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om företaget här.
Nightclub Manager hos O'Learys Norrköping Om tjänsten: Vi söker nu en entusiastisk och engagerad Nattklubbsansvarig hos O’Learys Norrköping. Som Nightclub Manager spelar du en nyckelroll i att säkerställa att vår Nattklubb levererar en enastående upplevelse varje gång våra gäster besöker oss. Rollen innefattar arbete kvällstid samt helger. Som Nightclub Manager representerar du vart nattklubbskoncept O’Learys By Night dar du ar delaktig i att skapa och sakerstaller en valkomnande, festlig och trevlig miljo dar GASTEN och ARTIST/DJ ALLTID AR I CENTRUM. Du ar ett ansikte utat och ar narvarande i kommunikation med gaster bade i lokal saval som interagerar med gast via sociala medier. Du delar i utvecklingen av nattklubben for att folja trender och forandringar pa den lokal marknaden. Om dig: Du ar pa/inom Din avdelning ansvarig for: - Delaktig i framtagning av nattklubbens artist och event plan. Lopande 6 manader framat. - Vara val insatt i nattklubbens olika event och aktivitetsschema. - Sakerstaller att forberedelse ar gjorda infor olika temaevent i form av med pynt, props och annat som kan behovas. - Insatt i och i vissa fall framtagande av korscheman och sakerstallandet av genomforandet av dessa. - Vara spindeln i natet under eventkvallar mellan DJ, artist, tekniker och MOD for att anpassa eventet utifran kvallens forutsattningar. - MOOD-manager, se till att ljus, ljud och bild ar ratt under hela kvallen, allt for att skapa den mest optimala stamningen - Ansvarar for att kommunicera inkopsbehov av produkter som anvands av VIP bord, forbrukningsmaterial sasom konfetti, CO2 eller annat som skulle behovas. - Ansvar over VIP listor, bokning av VIP bord samt att personal i entreer har uppdaterad information. - Att samarbeta och kommunicera med de olika avdelningarna for att skapa basta upplevelsen for gasten och sakerstalla driftens genomforande. - Lyhord for vad nattklubbsgasterna efterfragar och kommunicera och initiera forandring for att anpassa verksamheten efter efterfragat behov. - Lopande under nattklubben skapa och publicera innehall pa SOME, framst instagram och Tiktok - Ta emot och vara vard for artister och DJ, tillse deras raider och ge relevant information och se till att de foljer gallande policys och regler. Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Möjlig karriärstege Kollektivavtal Start:Enligt överenskommelse Omfattning:30-75% Arbetstider:Enligt överenskommelse Plats:Linköping Om O’Learys: O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Sodexo AB arbetar på uppdrag av Region Östergötland. Vår verksamhet i Östergötland innefattar vaktmästeritjänster, lokalvårdsarbete & måltid på Lasarettet i Motala och Vrinnevisjukhuset i Norrköping, måltidtjänst på Universitet i Linköping samt lokalvård på vårdcentraler i centrala Linköping med omnejd. Vi förser även Region Östergötland med material till vården från Centraldepån i Norrköping. Vi söker nu flera vikarier inom lokalvård till vår verksamhet på Vrinnevisjukhuset i Norrköping. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå i att utföra dagligt städning i vårdlokaler och annat angränsande servicearbete samt upprätthålla god kvalitet på utfört arbete. Vi lägger stor vikt på seriositet och lämplighet och det finns goda chanser för fortsatt samarbete hos oss efter sommaren om du är rätt person. Kvalifikationer: • Du skall ha genomgått gymnasieskola eller motsvarande • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift • SRY, PRYL eller motsvarande utbildning är meriterande • Körkort är meriterande men inget krav Personliga egenskaper: • God servicekänsla och kunna hantera olika möten med människor • Lyhörd för kundens behov • God samarbetsförmåga • Representativ och vara en god ambassadör för vårt företag • Noggrann, strukturerad och systematisk • Självständig och handlingskraftig • Förmåga att lyssna och kunna kommunicera budskap • Positiv attityd • Du delar våra värderingar serviceanda, laganda och utveckling Anställningsform och arbetstider Visstidsanställning. Dag och kvällstid samt helgarbete enligt rullande schema. Har du frågor kontakta arbetsledare Dilini Gamage, [email protected]. Din ansökan vill vi ha senast den 2025-07-15, Ansökan kan endast göras via vår hemsida. Observera att alla medarbetare inom Sodexo behöver genomföra en identitetsvalidering innan anställning kan påbörjas. Välkommen att söka! Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
För omgående anställning!!! Vi växer – Norrköping Allstäd AB söker nya stjärnor till vårt team! Norrköping Allstäd AB är ett växande företag inom städbranschen som sätter kvalitet, pålitlighet och kundnöjdhet i första rummet. Just nu söker vi fler engagerade medarbetare som vill vara med på vår resa! Tjänsten är på 90% med möjlighet till mer för rätt person. Vi söker dig som: • Är noggrann, punktlig och ansvarsfull • Har ett öga för detaljer och brinner för att göra ett bra jobb • Kan arbeta självständigt såväl som i team • Har B-körkort • Erfarenhet av städning är ett plus – men rätt inställning är viktigast! Vi erbjuder: • Ett härligt arbetsklimat med kollegor som stöttar varandra • En tjänst på 90% med trygga anställningsvillkor • Utbildning och upplärning vid behov • Kollektivavtalsenliga villkor Vill du bli en del av Norrköping Allstäd? Skicka din ansökan till [email protected] eller ring oss på 0761 162162 för mer information. Välkommen med din ansökan – tillsammans skapar vi skinande resultat!
Välj ett jobb för att visa detaljer