Lediga deltidsjobb i Örebro
Det finns totalt 152 lediga deltidsjobb att söka i Örebro
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om jobbet Retail24 söker nu fler stjärnor till vår demoavdelning! Som demopersonal hos Retail24 kommer du att representera våra kunders välkända varumärken. Vi har många spännande uppdrag inom både demo, event & sampling. Jobbet är flexibelt och varierande med stora möjlighet att utvecklas inom Retail24. Vi söker dig som: Är du utåtriktad, social & tycker om att jobba med kundkontakt. Söker ett jobb med flexibelt schema. Vill jobba med demo inom olika områden, har du ett intresse för mat, skönhet eller hälsa har vi flera olika spännande möjligheter för dig. Tjänsten är en timanställning med varierande arbetstider. Jobbet är perfekt för dig som vill ha ett kul extrajobb med mycket kundkontakt. Jobbar du för andra demobolag samtidigt ser vi inte det som något problem. Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal. Både uppdrag och arbetsplats kan variera och därför är det meriterande om du har körkort och tillgång till bil. Retail24 har nordens största sälj, demo och merchandisingkår! Både på regional och nordisk nivå. Tillsammans arbetar vi med de största leverantörerna inom Dagligvaruhandeln, Fackhandeln samt Elektronikhandeln. Älskar du att jobba inom retail sök till oss på Retail24 idag!
Vi söker nu en modersmålslärare i slovakiska. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Vi söker dig som är legitimerad lärare eller utbildad studiehandledare i slovakiska. Du ska planera, genomföra och utvärdera studiehandledning. Undervisningen sker på central skola i Örebro. Exempel på arbetsuppgifter: • studiehandledning till elever i olika ämnen på modersmålet 2 timmar per vecka Om arbetsplatsen Enheten för flerspråkighet tillhör Förskole- och grundskoleförvaltningen i Örebro kommun och administrerar all modersmålsundervisning för alla grund- och gymnasieskolor inom Örebro kommun. Enheten för flerspråkighets uppdrag är att stötta skolorna i arbetet med att erbjuda modersmål och studiehandledning. Läs mer om hur det är att jobba som grundskollärare i Örebro kommun på orebro.se/jobb/grundskollarare! Inom Förskole- och grundskoleförvaltningen arbetar cirka 4530 medarbetare. Vi möter de unga örebroarna från första dagen i förskolan till sista dagen i grundskolan. Vi ansvarar tillsammans för att bidra till att skapa likvärdiga förutsättningar för de unga örebroarna och lägger grunden till ett lärande som sträcker sig genom hela livet. Med tillit och mod bygger vi våra förskolor och skolor tillsammans. Vi tar oss an framtidens utmaningar, för varje barns bästa. Kvalifikationer Som person är du trygg och stabil samt tar ansvar för ditt arbete. Du är strukturerad och har en vilja och intresse för att hjälpa eleven att nå sina mål. Du arbetar bra med andra människor, lyssnar och kommunicerar på ett lyhört och smidigt sätt. Du har en god förståelse för hur människan tar till sig kunskap och människors olika förutsättningar. Vidare har du ett kreativt arbetssätt och kommer med nya idéer i arbetsrelaterade frågor. Du behärskar det svenska språket på ett sätt så du kan kommunicera med elever och övrig personal samt skriftligen kan dokumentera det som verksamheten kräver i våra system. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Krav: • erfarenhet av läraryrket • erfarenhet av att arbeta som studiehandledare • dokumenterat goda kunskaper i svenska och slovakiska • god datorvana Omfattning och tillträde Anställningsform: tidsbegränsad visstidsanställning, 3 månader med chans till förlängning Sysselsättningsgrad: 10% Tillträde: snarast enligt överenskommelse Antal tjänster: 1 Tjänsternas omfattning kan komma att justeras beroende på antal elever med de aktuella modersmålen. Övrig information Lärarlegitimation med angiven behörighet ska bifogas i ansökan, alternativt behörighetsgivande examensbevis som berättigar till legitimation. Om du erbjuds anställning inom barnomsorg, förskola eller skola är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret. Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig. Ansökan Sista ansökningsdag är 27 september. Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan! Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter
A-hub är ett expansivt och innovativt företag inom rekryterings och bemanningsbranschen. På A-hub tror vi på ständig utveckling, där vi hjälper våra kunder att utvecklas men även våra medarbetare på A-hub. Vi tror på att anpassa utvecklingen efter individen och hos oss blir du hörd, sedd och får den utveckling som du behöver för att accelerera din karriär inom rekrytering. Träffa vårt team och läs mer om företaget här. Vi är nu på jakt efter dig som vill utvecklas inom försäljning och kundrelationer i en deltids-roll som säljassistent! Du kommer vara en viktig del i bolagets tillväxt och framgång där du stöttar vårt säljteam. Hos A-hub får du arbeta i en miljö med stark teamkänsla, där allas bidrag värderas lika, oavsett arbetsroll. Välkommen till A-hub! Om tjänsten: Som säljassistent på A-hub kommer du att utgå från vårt kontor i området Aspholmen och jobba nära våra säljarei rollen kommer duexempelvis; Kontaktaföretag via telefon och e-post Boka och förbereda möten för säljare Hantera och uppdatera affärssystem med anteckningar och annan data Skapa och följa upp offerter och avtal Assistera i marknadsföringsaktiviteter och events Du erbjuds stor flexibilitet och eget ansvar i rollen där vår ambition är att det ska passa din livssituation på bästa sätt i samband med dina studier. Arbetsuppgifterna anpassas på individnivå och på sikt kommer det även finnas möjlighet att ta större ansvar i rollen. Vi söker dig som: Studerar relevant utbildning för tjänsten Är strukturerad, noggrann och har ett öga för detaljer Har ett starkt intresse för försäljning och kundrelationer Erfarenhet inom försäljning eller är meriterande, men inte ett krav Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper där vi gärna ser att du har/är: God samarbets- och kommunikationsförmåga - Du kommer dagligen samarbeta och kommunicera både internt och externt Självgående och ansvarstagande - Du kan själv ta nödvändiga beslut och tar ansvar för dina arbetsuppgifter Ihärdig - Du triggas av en utmaning och ger inte upp i första steget! Orädd - Du räds inte att slängas ut i nya områden och arbetsuppgifter Initiativtagande - Du är den som alltid tar action helt enkelt! Vi erbjuder: En spännande och utvecklande tjänst där du får möjligheten att vara en viktig del i bolagets tillväxt tillsammans med ett lag av erfarna och hungriga kollegor. Vi präglas av en kultur som andas framåtanda. ÖVRIG INFORMATION OM TJÄNSTEN Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Vi erbjuder en flexibel arbetsmöjlighet som innefattar cirka 8-20 timmar per vecka, med stort fokus på att möjliggöra anpassning av arbetsschemat enligt dina studier. Goda möjligheter till praktikplats Placering: Örebro, på plats Lön: Timbaserad, 160kr/h + månatlig semesterersättning Låter detta som en intressant möjlighet för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande. Vid eventuella frågor, hör av dig till Emma Vestlund, på [email protected] A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga teamsom vill jobba som personlig assistenthos vår kvinnliga kund i Nora. Vi söker en vikarie som kan jobba på ett vikariat varannan helg och vid sjukdom eller annan ledighet. Vad innebär den härtjänsten? Vi söker dig som vill arbeta på ett vikariat varannan helg och som vikarie vid sjukdom eller annan ledighet from 1 oktober. Vi ser att du är glad och positiv och har lätt för att rycka ut med kort varsel. kunden är en medelålders kvinna som är bosatt på landet. Kunden aktiveras mest i hemmet men promenader är en viktig del i vardagen. Kunden tycker om ordning och reda och har ett intresse för inredning. Kunden har katter så vi ser att du som assistent är djurvän. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Du som söker denna assistans har en positiv inställning och kan känna in när du behöver ta ett kliv fram respektive bak. Vi tror att du är självgående och drivande vilket gör att du kan hjälpa kunden framåt med en positiv inställning till dagens aktiviteter. Livserfarenhet ses som positivt i denna assistans. Även kunskap och förståelse för MS och dess påverkan ses som meriterande. körkort och bil är ett måste för att kunna ta sig till kunden som bor på landet. Där ingen kollektiv trafik går. Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Övrig information Anställningsform: vikarie Omfattning: deltid men ca 30% på vikariat varannan helg på schema, (fredag, lördag och söndag) och vid behov som vikarie. Arbetstider: dag, kväll, helger. Beredskap i ditt eget hem på natten. Tillträde: ! oktober. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2024-09-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Pia Widén. Verksamhetschef [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetsuppgifter Som lagermedarbetare på KGA:s dryckeslager i Örebro kommer du att ha en varierande arbetsdag där huvuduppgiften är att plocka ordrar med hjälp av truckkörning. Utöver detta kan du också hjälpa till vid in- och utleveranser till och från lagret. På KGA:s lager hanteras ordrar av olika drycker, såsom alkohol och sprit som sedan ska ut till kund. Det är därför viktigt att du kan hantera alkoholdrycker för att kunna arbeta på lagret. Arbetet på lagret är aktivt och fysiskt krävande, med tunga lyft. Det är därför fördelaktigt att du är en person som trivs med att vara i rörelse och arbeta med kroppen under arbetsdagarna. Vi tror att du då också kommer trivas på plats hos KGA. Arbetstider och informationArbetstiderna är primärt förlagda på vardagar (måndag tillfredag), under dags-och kvällspass. Dagspasset:06:00-15:00 Kvällspasset:14:45-23:45. Det här är ett perfekt extrajobb för dig som vill ha en flexibel arbetsplan. Du kommer att arbeta i genomsnitt 2-3 dagar i veckan, vilket gör det möjligt att kombinera detta jobb med andra sysselsättningar såsom studier, annat arbete eller eget företagande. Till sommaren finns det stora möjligheter att arbeta uppemot heltid. Start för tjänsten är under oktober månad. Tjänsten kommer att starta med två veckors utbildning på heltid måndag-fredag. Utbildningen kommer att ske under kvällstid 16:00-21:00. Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Jobandtalent men jobbar på uppdrag av vår kund KGA. Personliga egenskaper Vi söker en person som är redo att ta på sig en fysiskt krävande roll där tunga lyft och snabbt tempo är en del av vardagen. För att lyckas i denna position är det viktigt att vara flexibel och kunna planera sitt arbete noggrant för att vara så effektiv som möjligt. Vi värdesätter noggrannhet och en ödmjuk inställning till både styrkor och svagheter för att trivas i denna roll. Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), annat arbete där du är garanterad arbete minst 50%, eget företag eller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Truckkort A1-4 + B1-4. På KGA använder vi oss mest av B4- trucken. Kan hantera och plocka alkohol samt sprit. Eftersom arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska behöver du behärska svenska språket. Om oss Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Hardu intresse för tjänsten ansöker du via denna sida, vi tar inte emot ansökningar via mejl. Välkommen!
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Som assistent kommer du vara en del av pojkens vardag som bor tillsammans med sin familj i Örebro. Att lära känna pojken och hans familj är en förutsättning för att assistansen ska fungera på bästa möjliga sätt. Pojken är drygt ett år gammal och är i behov av assistans dygnet runt. Han får hjälp med andning med trakealkanyl och är infektionskänslig. Som assistent får du utbildning i gedigen introduktion i de medicinska uppgifterna. Första utbildningstillfället är en heldag på LIVA på Karolinska sjukhuset och resterande delen av introduktion går du bredvid och lär känna pojken och dina arbetsuppgifter. Som personlig assistent jobbar du i någon annans hem och det är viktigt att du är lyhörd för familjens behov. Du ska kunna jobba självständigt men också i samspel med andra assistenter och pojkens föräldrar. Vi söker dig som har en personlig lämplighet för uppdraget. För oss är det viktigt att du är ansvarsfull och noggrann i ditt utförande av arbetsuppgifterna enligt instruktioner. Det är viktigt att du med din personlighet medverkar till att skapa lugn och trygg miljö i hemmet. Novum är en rikstäckande assistansanordnare som arbetar utifrån en kristen värdegrund vars ambition är att göra skillnad för individen, branschen och i samhället. Vi är ensamma i branschen att vara specialiserade på barn som har behov av andningsstöd i hemmet. Regelbundna arbetsplatsträffar äger rum där utveckling av uppdraget sker. Vi som assistansbolag skapar förutsättningar för de uppgifter som assistansen kräver, i fortlöpande kompetensutveckling utifrån behov i uppdraget. Du som assistent får därmed möjlighet till personlig utveckling både som individ och i din yrkesroll som assistent. Detta ser vi som krav för att arbeta som assistent i uppdraget: Att du har behärskar svenska i tal såväl som skrift Att du är rökfri Utöver detta är det meriterande om du dessutom: Om du är utbildad undersköterska. Har tidigare dokumenterad erfarenhet av trakeostomi. Om tjänsten Tjänsten är inledningsvis ett timvikariat som räknas att utökas till en fast schemarad (Heltidsmåttet är 40h/v). Arbetstiderna för det här uppdraget varierar och innefattar arbetspass dag, kväll, natt och helgtid. Vi erbjuder fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Urvalsprocessen sker löpande och mer information fås vid en eventuell intervju. Tillträde sker enligt överenskommelse. För anställning hos Novum Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9) och finns på webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/
VI SERVERAR MAT OCH UTVECKLAR MÄNNISKOR! ChopChop Eurostop i Örebro söker nytt tillskott till teamet, vi söker dig som vill utvecklas personligen, kan erbjuda bra service och servera mat som vi är stolta över. Glöm inte att märka din ansökan med rubriken Eurostop - Deltid. Vilka är ChopChop? ChopChop har idag 41 restauranger, vi är i en expansiv fas! Vi söker dig som vill anta utmaningen och utvecklas med oss. ChopChop är Skandinaviens första drive thru restaurang med inriktning på det asiatiska köket. Vår första restaurang öppnades i Eskilstuna 2011, och sedan dess har vi öppnat många fler över hela Sverige. Vi erbjuder våra gäster ett bättre alternativ till dagens snabbmat längs vägarna, på ett snabbt och tillgängligt sätt. Vårt mål är att slå sönder bilden av traditionell snabbmat och omdefiniera hela upplevelsen för våra kunder. Detta uppnår vi genom att använda oss av råvaror av bästa kvalité och erbjuda våra gäster en lugn och trivsam miljö för ett besök utan stress. Genom oss kan du uppleva charmen branschen har att erbjuda. Vi erbjuder en arbetsplats med god sammanhållning och en tillfredställande arbetsplats där vi kan jobba hårt och utvecklas tillsammans. Givetvis ska vi ha kul under resans gång också, är du hårt arbetande och söker efter en utmaning? Tveka inte att söka till oss. Beskrivning av arbetsuppgift. Hos oss är gästerna vår högsta prioritet och kollegorna i ditt team. Att jobba med oss innebär det att du utför ditt arbete med 100 % engagemang med en entusiatisk inställning. Du kommer tillsammans med dina kollegor att arbeta med att servera gäster, arbeta i kassa, samt renhållning. Respektive restaurang har särskilda, vardagliga rutiner och regler som skall följas, men samtliga strävar efter samma målsättningar - att visa respekt gentemot varandra, arbeta som ett lag och hjälpas åt med de uppgifter som finns på arbetsplatsen. Vad söker vi och vad erbjuder vi? ChopChop erbjuder en omväxlande arbetsmiljö på grund av dess bransch. Gillar du teamwork, nya utmaningar och har viljan att prestera inom allt du gör? Då gillar vi dig! Vi kräver inte att du har någon tidigare erfarenhet, för den har vi. Vi erbjuder en arbetsplats fullt av schyssta och hjälpsamma kollegor som jobbar åt gemensamt satta mål. Lön Lön enligt Kollektivavtalets(Riksavtalet Visit-HRF) tariffer (Lönegrupp 2) Just nu söker vi 3 personer som vill jobba en omfattning om 50%. Arbetet är förlagd på dagtid, kvällstid och helger. Skicka din ansökan till oss via [email protected] och det är viktigt att du märker rubriken med Eurostop - Deltid När börjar tjänsten? Omgående eller enligt överenskommelse. Vi söker efter att tillsätta följande tjänster: 3 st x Tjänster Tack för visad intresse #jobbjustnu
Smarty balance AB expanderar och söker dig! Vi verkar inom den snabbt växande kosttillskottsindustrin och nu har du chansen att bli en del av vårt dynamiska team. Vi söker 10 drivna säljare som vill arbeta hemifrån och erövra sina egna säljdistrikt. Vi använder telefon, personliga möten eller sociala media för att presentera våra produkter och attrahera nya kunder. Vad erbjuder vi dig? - Flexibilitet: Arbeta hemifrån, var som helst i Sverige. - Stöd och coachning: Du får löpande stöd av vår erfarna säljchef och tillhör ett engagerat team. - Utveckling: Kontinuerlig utbildning och personlig utveckling för att nå dina mål. - Lön och arbetstid: Påverka din egen lön med hög provision och arbeta minst 10 timmar per vecka. - Teamkänsla: Jobba tillsammans med ett positivt och målfokuserat team som arbetar mot både individuella och gemensamma mål.
Vi på KFC söker dig som har en ambition att hela tiden lära dig mer och vill ge det lilla extra för att gästen ska bli nöjd och komma tillbaka med sina bästa vänner. Med rätt inställning och insats finns stora förutsättningar att gå vidare inom företaget. Arbetsuppgifter Som del i vårt team är du vårt ansikte utåt som hälsar gäster välkomna och ger service med högsta kvalitet. Du arbetar i kassan, Drive-thrun, matsalen eller i köket. Som kassa-och Drive-Thru medarbetare arbetar du med att paketera beställningar och servera gästerna med den absolut bästa och snabbaste servicen. I köket är du ansvarig för att med våra unika recept och metoder tillaga kycklingen, vår viktigaste råvara. Du ser till att det alltid finns härligt fräscha, väldoftande och välsmakande portioner av kycklingen som dina glada arbetskamrater serverar våra hungriga gäster. Arbetet innebär skiftarbete på olika tider och dagar. Vem är du? Vi söker dig som är en positiv, utåtriktad, och ansvarsfull person. Med din härliga personlighet bidrar du med mycket energi som gör arbetsdagen ännu roligare för dig och dina kollegor. Låter det som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi anser att personlighet och attityd väger tyngre än meriter och ser därför att du gärna svarar på videofrågorna, för att vi ska få en bättre bild av dig. Notera att de som svarar på videofrågorna prioriteras i urvalet.
Visar 1 till 10 av 152 jobb