Lediga deltidsjobb i Örebro

Det finns totalt 169 lediga deltidsjobb att söka i Örebro

Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
MAX söker medarbetare

MAX är Sveriges äldsta burgarkedja och vi använder oss endast av lokalt kött, kyckling och bacon. Vi har också branschens bredaste utbud av gröna burgare. År 2008 blev vi världens första restaurangkedja att klimatmärka menyn och klimatkompensera alla utsläpp.  Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss!   Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor.  Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd

7 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Matinspiratör

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför alltpå To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Arbetsledare

Vi vet att en anställd som trivs skapar goda gästupplevelser. Vi söker dig som tror på att gott ledarskap är grunden till god service.Som arbetsledare har du 100 % ansvar för att driften fungerar under dina skift. Du fördelar arbetsuppgifter, utvecklar och motiverar dina medarbetare. SOM ARBETSLEDARE I BURGER KING ÄR DU MED OCH ANSVARAR FÖR: - Driften av restaurangen - Utveckling och utbildning av personal - Ekonomiska resultat - Restaurangens gästupplevelser, matkvalitet och renlighet VARFÖR SKA DU VÄLJA OSS? - För att du är en person som tycker om att ta ansvar och fatta beslut - För att du tycker om att utvecklas och lära nytt - Vi erbjuder flexibel arbetstid - Vi erbjuder ett spännande och varierande arbete i högt tempo - Hos oss får du en grundlig och omfattande ledarskapsutbildning - Hos oss skaffar du dig värdefull ledarerfarenhet som är efterfrågad även i många andra branscher - Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal Önskar du att utvecklas finns det många karriärmöjligheter hos oss. Många av våra restaurangchefer, franchisetagare och anställda på huvudkontoret började sin karriär ute på någon av våra restauranger.Vi söker dig: - Som har en naturlig fallenhet att leda och inspirera andra genom arbetsglädje och fokus på goda resultat - Som motiveras av att jobba både mot dina personliga och restaurangens mål - Som förstår vikten av att vara en god förebild - Som gärna har tidigare erfarenheter av servicebranschen - Som har fyllt 18 år Känner du igen dig själv i detta önskar vi dig hjärtligt välkommen till ett roligt grillparty i organiserad form! welcometalent Burger King® är en global kedja med mer än 16.000 restauranger i 100 länder. I Skandinavien drivs Burger King® av King Food Scandinavia som är en del av Ring International Holding, och har master franchise rättigheterna till Burger King® i Sverige, Norge och Danmark.

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Visit Coordinator till Epiroc - Konsultuppdrag på deltid

Vill du bli en del av det globala sälj- och marknadsteamet hos Epiroc? Just nu söker vi en engagerad Visit Coordinator till Epiroc för ett konsultuppdrag på deltid, 50%, under en initial period från slutet av augusti fram till 241231. Det finns chans till förlängning. Tillsättning sker i slutet av augusti. Som Visit Cordinator kommer du att ansvara för samordning och planering av kundbesöken. Epiroc i Örebro erbjuder en inspirerande arbetsplats präglad av kreativitet, innovation och mångfald. Du kommer att arbeta tillsammans med kompetenta och hjälpsamma kollegor som delar en djärv och nyskapande inställning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som Visit Coordinator inkluderar: * Planering och samordning av kund- och interna besöksprogram, från första förfrågan till genomförande. * Skrivande av inbjudningsbrev och hantering av kommunikation med deltagare. * Ansvar för hotell- och transportbokningar. * Koordinering av restaurangbokningar för besöken. * Säkerställa närvaro av rätt personer och deras engagemang i besöksprogrammet. * Bokning av konferensrum och aktiviteter vid behov. * Hantering av giveaways och eventuella specialarrangemang. * Fakturahantering och kostnadsåterställning. * Du kommer att ha kontakt med Epirocs kundcenter, marknadsavdelning samt hotell, transportföretag och restauranger. Detta arbete kräver både verbal och skriftlig kommunikation på svenska och engelska. För att trivas och lyckas som Visit Coordinator bör du ha: * Hög kundfokus och en stark serviceinriktning. * Förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt och trivas i en hektisk arbetsmiljö. * Flexibilitet och förmåga att anpassa dig till nya situationer och snabba ändringar. * En strukturerad och välplanerad arbetsstil. * Mycket goda kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både i tal och skrift. Din förmåga att samarbeta med andra och sätta kundens behov i fokus kommer att vara avgörande för din framgång som Visit Coordinator. Vi söker en engagerad person med hög detaljorientering som trivs med att arbeta proaktivt tillsammans med olika intressenter. Du ska kunna hantera flera uppgifter samtidigt och vara driven för att leverera resultat. Är du intresserad? Vi uppmanar dig att skicka in din ansökan snarast möjligt. Urval sker löpande. Så här ansöker du: För att ansöka om tjänsten, klicka på knappen "Ansök nu". Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Malin Löf via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 019-16 65 56. Vi kommer att tillsätta uppdraget så snart vi hittat rätt person, så skicka in din ansökan snarast möjligt! Välkommen med din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Utbildad/behörig pedagog i fritidshem / Fritidspedagog

Fritidshemmet Björken är Örebro Waldorfskolas fritidshem och vi söker nu en lärare dit. Björken ligger mitt i den vackra Sommarroparken i Adolfsberg, en kort promenad från skolan. Björken är en del av den icke vinstdrivande Stiftelsen Johannaskolan med syfte att främja Waldorfpedagogisk verksamhet. Waldorfpedagogik bygger på Rudolf Steiners tankar om människan och mänsklig utveckling. Arbetslaget på fritidshemmet består av 4 medarbetare som totalt har ansvar för ca 70 elever ifrån förskoleklass till och med årskurs 5. Verksamheten bedrivs till större delen utomhus. För mer information se www.orebrowaldorfskola.se. Vi söker dig som är utbildad, och gärna har erfarenhet av, att arbeta med barn i åldrarna 6-11 år och som kan sätta barnens behov och utveckling i centrum. Du ska vara en lugn person med god självkännedom som är nyfiken på att lära mer om eller fördjupa intresset för Waldorfpedagogik. Du har en utbildning som fritidspedagog eller motsvarande, och brinner för att skapa förutsättningar för lek och lärande. Att kunna både leda och följa barngruppen med värme och humor är en god förmåga som vi gärna ser att du har. Samarbetet med kollegorna är grunden för ett gott pedagogiskt arbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten är på 75 % och inleds med en provanställning. Rekrytering sker fortlöpande med tillträde den 29/7 . Arbetstiderna ligger huvudsakligen på eftermiddagarna under terminerna och under loven utökas timmarna i samband med att fritids är öppet hela dagarna. Utöver den schemalagda tiden finns möjlighet att vikariera på timme under förmiddagarna under terminerna. I arbetet som fritidspedagog ingår bl.a. att samarbeta med lärarna, att äta mellanmål med barnen samt att överlämna till föräldrar i slutet av dagen. Waldorfpedagogiken för yngre barn bygger på fri lek. Som pedagog är uppdraget bl.a. att skapa förutsättningar för barnen att utveckla sin kreativitet och sociala kompetens i leken och i mer styrda aktiviteter. Tydliga rutiner och en ombonad, vacker miljö skapar trygghet och ramar kring lek och aktiviteter både ute och inne. Dagsrytmen är tydlig med gemensamt mellanmål och utevistelse varje dag. Intresse för waldorfpedagogik är en förutsättning för arbetet, och du förväntas kontinuerligt ta del av det material och den handledning som erbjuds. Samarbete med kollegorna på Björken och med pedagogerna i skolan sker kontinuerligt och stor vikt läggs vid det kollegiala lärandet.

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Fritidshemsassistent till Latorps skola

Vill du vara med och utveckla arbetet i fritidshemmet i en stimulerande skol- och fritidshemsmiljö med fantastiska utemöjligheter. Välkommen till Latorps skola! Om tjänsten  Du arbetar som fritidshemsassistent på fritids, och resurs/elevassistent på F-3 under skoldagen. Du deltar i planering, genomförande och utvärdering av verksamheten. På förmiddagarna stöttar du upp i klassrummen och efter lunch är du med och leder verksamheten på fritids. På fritids i Latorp är vi ute i ur och skur. Naturen i Latorp är en del av vår skolgård och vi går ofta till dammarna och upptäcker tillsammans. Ibland går vi till vår grillplats och täljer och äter vår mellis vid elden. Vår skolgård har fantastiska möjligheter till lek och aktivitet. Naturligtvis sker fritidsverksamhet även inomhus både i fri lek och planerad verksamhet. Exempel på arbetsuppgifter: • under ledning av lärare i fritidshem medverkar du i planering, genomförande och utvärdering av undervisning inom fritidshemmet • under ledning av lärare i fritidshem medverkar du i användning av metoder och arbetssätt som leder till ökad måluppfyllelse • under ledning av lärare i fritidshem medverkar du i stödet till elevers sociala utveckling och fostran samt skapar god miljö för lärande • medverkar till att elever involveras i fritidshemmets verksamhet och samverkar och kommunicerar med varje elev i gruppen samt vårdnadshavare och andra yrkeskategorier • känner till och följer verksamhetens gällande lagar, policys och rutiner • arbetar och dokumenterar i de verksamhetssystem som finns Om arbetsplatsen Vid randen av de "Blå Bergen" och i ett naturnära läge som inbjuder till spännande lek och äventyr ligger Latorps skola. Närheten till naturen är en tillgång som vi utnyttjar på olika sätt i undervisningen. På skolan går ca 55 elever. Skolan är organiserad i ett lågstadie samt ett fritidshem. Vi har en väl samarbetad personalgrupp och pedagoger och barn trivs bra tillsammans. Vårt värdegrundsarbete sker genom KRAFT (kunskap, respekt, ansvar, framtid och trygghet). Detta arbete präglar verksamhet och aktiviteter som sker under dagarna. Vi tränar oss också på att förstå begreppet hållbarhet. Personalen går en utbildning i Hållbart lärande på Skolverket och övningar gör barnen delaktiga i att utveckla arbetet med att forma en "Hållbar utbildning för hållbara barn". Skolans nuvarande utvecklingsområde är att fördjupa arbetet med ett relationellt förhållningssätt till eleverna samt pedagogiskt arbeta språkutvecklande. Detta för att ha verktyg att tillmötesgå alla olika barns behov av ledning och stimulans. Vi delar vissa professioner inom elevhälsan med Latorps- och Garphyttans skolor, men elevhälsans arbete på Latorps skola är utifrån våra elevers- och organisationens behov. På Latorps skola tänker vi "tillsammans" för att få det bästa lärandet och varandet under skoldagarna. Inom Förskole- och grundskoleförvaltningen arbetar cirka 4530 medarbetare. Vi möter de unga örebroarna från första dagen i förskolan till sista dagen i grundskolan.     Vi ansvarar tillsammans för att bidra till att skapa likvärdiga förutsättningar för de unga örebroarna och lägger grunden till ett lärande som sträcker sig genom hela livet. Med tillit och mod bygger vi våra förskolor och skolor tillsammans. Vi tar oss an framtidens utmaningar, för varje barns bästa. Läs mer om hur det är att jobba som grundskollärare i Örebro kommun på orebro.se/jobb/grundskollarare! Kvalifikationer Du är självständig i ditt arbete, har lätt att samarbeta, är kreativ samt kan ta initiativ i olika arbetsuppgifter och ansvarsområden. För att lyckas i tjänsten är det viktigt att du tycker att det är intressant att träffa olika typer av individer och att du trivs med en flexibel arbetssituation. Självklart har du en positiv elevsyn och ett stort genuint intresse av att arbeta med våra barn och ungdomar. För tjänsten krävs att du har förmåga att kommunicera i tal och skrift samt samverka med barn/ungdomar, personal samt vårdnadshavare. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Krav: • godkänd gymnasieutbildning från barn- och fritidsprogrammet, eller annan likvärdig utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten Meriterande: • IT-kompetens och arbete med digitalisering • erfarenhet av arbete med barn med synnedsättning Omfattning och tillträde Anställningsform: tillsvidareanställning Sysselsättningsgrad: 80% Tillträde: 12 juni Antal tjänster: 1 Övrig information Om du erbjuds anställning inom barnomsorg, förskola eller skola är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret. Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig. Ansökan Sista ansökningsdag är 14 maj. Välkommen med din ansökan! Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

7 maj 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Demopersonal Retail24 - Örebro

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om jobbet Retail24 söker nu fler stjärnor till vår demoavdelning! Som demopersonal hos Retail24 kommer du att representera våra kunders välkända varumärken. Vi har många spännande uppdrag inom både demo, event & sampling. Jobbet är flexibelt och varierande med stora möjlighet att utvecklas inom Retail24. Vi söker dig som: Är du utåtriktad, social & tycker om att jobba med kundkontakt. Söker ett jobb med flexibelt schema. Vill jobba med demo inom olika områden, har du ett intresse för mat, skönhet eller hälsa har vi flera olika spännande möjligheter för dig. Tjänsten är en timanställning med varierande arbetstider. Jobbet är perfekt för dig som vill ha ett kul extrajobb med mycket kundkontakt. Jobbar du för andra demobolag samtidigt ser vi inte det som något problem. Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal. Både uppdrag och arbetsplats kan variera och därför är det meriterande om du har körkort och tillgång till bil. Retail24 har nordens största sälj, demo och merchandisingkår! Både på regional och nordisk nivå. Tillsammans arbetar vi med de största leverantörerna inom Dagligvaruhandeln, Fackhandeln samt Elektronikhandeln. Älskar du att jobba inom retail sök till oss på Retail24 idag!

7 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Sommarjobba som skyddsvakt i Hallsberg!

Som anställd inom Avarn Security får du en spännande vardag där din uppgift är att stärka våra kunders trygghet och förebygga incidenter samt värna för en tryggare miljö. Vid stationär bevakning arbetar man hos kunden. Det kan innebära allt från receptionsarbete till rondering och bemanning av bevakningscentraler. Vi arbetar aktivt med att skapa en inkluderande arbetsmiljö, där alla ska känna sig välkomna oavsett ålder, kön, etnicitet, sexuell läggning eller religionstillhörighet. Du ska vara en god och hjälpsam kollega, som bidrar till att skapa trivsel på jobbet. Självklart delar du våra värderingar. Det är vårt jobb att skapa trygghet . För allmänheten och våra kunder representerar du en trygg hamn, där de kan söka stöd och få hjälp. Våra kunder har gett oss ett stort ansvar och det ställs vissa formella krav på våra medarbetare. Oavsett tjänst så är ditt arbete viktigt. Det här kan du förvänta dig av oss som arbetsgivare • ett arbete där din insats är viktig • goda utvecklingsmöjligheter i företaget • lön efter avtal • att vi tar din arbetsmiljö på allvar och arbetar med ständiga förbättringar Tjänsteställe: Utanför Hallsberg Arbetstider: Vi söker behovare och sommarvikarier inför 2024 Varaktighet: Sommarvikariat med goda möjligheter till förlängning Tillträde: Enligt överenskommelse.  Kvalifikationer: Vi söker nya medarbetare som är säkerhetsmedvetna, serviceinriktade, stresståliga, ansvarsfulla och positiva personer med en inre trygghet och en naturlig drivkraft att vilja hjälpa till. Vi lägger stor vikt på din förmåga att arbeta i grupp men även att du självständigt kan lösa problem.  Som skyddsvakt på vårat objekt utanför Hallsberg arbetar du i olika miljöer med väldigt varierande arbetsuppgifter. Vi söker dig som tycker om att arbeta med människor, har ett tydligt serviceinriktat engagemang och är tekniskt kunnig. Mer information fås under intervjuprocessen.  Våra allmänna krav är att du som söker ska: • ha fyllt 18 år och vara ostraffad • vara drogfri • genomfört gymnasieutbildning med godkända betyg • mycket god svenska i tal och skrift • ha god hälsa och fysik • ha ordnad ekonomi • inneha B-körkort och tillgång till egen bil  • tekniskt kunnig • svensk medborgare  Meriterande för tjänsten • Några års erfarenhet av att arbeta i bevakningsbranschen  • Skyddsvaktsutbildning  • Väktarutbildning Vu1 och Vu 2 • Has utbildning • Erfarenhet av självständigt arbete  Du som gått militär skyddsvaktsutbildning efter år 2019 - du vet väl att du kan arbeta även som skyddsvakt i ett bevakningsföretag? Kontakta oss, så berättar vi mer! Ansökningar hanteras löpande - välkommen med din ansökan så snart som möjligt - dock senast 2024-05-30!  Sök tjänsten via vår hemsida - EJ VIA MAIL! Anställningen är säkerhetsklassad och vi gör en säkerhetsprövning med registerkontroll enligt bestämmelserna i säkerhetsskyddslagen. Du måste därför vara svensk medborgare.     Avarn Security är den kompletta säkerhetsaktören. Våra 7 500 medarbetare bidrar dygnet runt, året runt till ett tryggare samhälle och våra värdeord - ansvar - omtanke - samarbete - ligger till grund för vårt arbete och hjälper oss att nå vår vision, ”säkerhet och ansvarstagande i världsklass”.

7 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Amanuenser till Örebro universitetsbibliotek

Vi söker åtta medarbetare för tidsbegränsad anställning som amanuens vid Örebro universitetsbibliotek. Arbetet är förlagt till kvällar och helger på huvudbiblioteket på Campus Örebro. Universitetsbiblioteket är hjärtat på campus och en populär studieplats för studenter och andra besökare. Som amanuens har du en viktig roll och hjälper oss att kunna erbjuda öppet även under kvällstid och helger. Arbetsuppgifter Som amanuens tjänstgör du i bibliotekets informationsdisk med att vägleda studenter, forskare och andra besökare. Du hanterar utlån, reservationer och återlämning i bibliotekets datasystem Alma, samt sorterar och sätter upp återlämnade böcker i hyllor. Andra arbetsuppgifter vid bibliotek kan tillkomma. I arbetet ingår även att delta på informations- och arbetsmöten för amanuenser, cirka 1–2 gånger per termin. Du arbetar i ett team bestående av åtta medarbetare och ni tjänstgör två och två på varje arbetspass. Kvalifikationer För att du ska vara aktuell för tjänsten behöver du vara antagen till utbildning på grundnivå eller avancerad nivå på Örebro universitet, alternativt studera biblioteks- och informationsvetenskap på ett annat lärosäte. Du ska du ha läst minst en termin på din universitetsutbildning och ha minst en termin kvar. I rollen är det viktigt att du är noggrann, flexibel, har en god social förmåga och kan samarbeta med andra. Vi förutsätter att du även kan kommunicera väl på engelska, då universitetet har många internationella studenter och forskare. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av bibliotekssystemet Alma eller arbete med någon form av kundtjänst. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Information Din anställningsform kommer att bli amanuens, vilket innebär att du får en fast månadslön under din anställningstid. Anställningen gäller från 26 augusti 2024 till och med 5 juni 2025. Sysselsättningsgraden är 20% av heltid. Arbetstiden är förlagd till vardagskvällar och helger. Arbetstiden är kl. 16.45-20.15 på måndagar till torsdagar, kl. 14.45-18.15 på fredagar och kl. 10.45-16.15 på lördagar och söndagar. Av detta förväntas du arbeta en kväll i veckan plus en helg i månaden. När du arbetar helg arbetar du fredag, lördag och söndag i ett svep. Sammanlagt blir din arbetstid cirka 30 timmar per månad. Dina arbetspass bestäms i ett rullande schema som läggs minst två månader i förväg. Vid anställning erbjuder vi introduktion till arbetet, vilken genomförs när du är på plats. För mer information är du välkommen att ta kontakt med enhetschef Annika Gardhorn, tel. 019-30 39 56, [email protected]. Vid Örebro universitet förväntar vi oss att alla medarbetare är öppna för utveckling och förändring, tar ansvar för sin egen arbetsinsats och kvalitet, visar engagemang att samverka och bidra till utveckling samt visar respekt för andra genom ett konstruktivt och professionellt förhållningssätt. Örebro universitet arbetar aktivt med lika villkor och jämställdhet och för att vår arbetsmiljö ska präglas av öppenhet, tillit och respekt. Vi värdesätter de kvaliteter mångfald tillför verksamheten. Ansökan Du gör din ansökan på vår hemsida genom att klicka på knappen "Ansök". En komplett ansökan ska innehålla följande elektroniska dokument: • Personligt brev med en kort motivering till varför du söker anställningen • CV med relevant beskrivning av samlad kompetens • Intyg som stärker din behörighet (exempelvis utdrag från Ladok) Endast handlingar skrivna på svenska, engelska, norska eller danska kan bedömas. Sista ansökningsdag är 2024-05-21. Välkommen med din ansökan! Då vi i samband med den här rekryteringen redan har gjort våra val vad gäller externa samarbetspartners och marknadsföring undanber vi oss kontakt med rekryteringsföretag och annonssäljare. Enligt Riksarkivets föreskrifter måste vi arkivera en omgång ansökningshandlingar exkl. publikationer i två år efter att tillsättningsbeslutet vunnit laga kraft.

7 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024