LOKALVÅRDARE ÖREBRO DELTID

Exiso AB startade 1990 och har växt organiskt sedan dess och omsätter idag ca 110 miljoner. Under de senaste tre åren har Exiso expanderat kraftigt i många olika städer från Borlänge till Stockholm till Malmö. Vi har delat in Sverige i fyra olika distrikt och söker nu lokalvårdare/städare med inriktning butikstäd, golvvårdsmaskin städ mm. till ÖREBRO. Vi efterfrågar erfarenhet av städ och erfarenhet av att arbetat med kombi städmaskin. Tjänst är en deltidstjänst ca 80%, som kan utökas i omfattning. Arbetstider är schemalagda med början klockan 04.30 på morgonen och tänk på att du måste kunna ta dig till arbetsplatsen på morgonen. Arbetsschema är fördelad på 6 dagar i veckan och det är delad tur, dvs städ morgon och eftermiddag kväll. Ansökan per e-post: [email protected] Märk ansökan: ÖREBRO Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Vi söker en Engagerad Assistent till kund med autism

#jobbjustnu Är du en trygg, lekfull och låg affektiv person? Har du ett stort hjärta och en varm personlighet? Då kan du vara den vi letar efter. Vår kund är en ung kille med autism som behöver hjälp med sina vardagliga rutiner och aktiviteter. Vi söker en assistent med en lugn trygg personlighet som kan stötta inspirera och motivera vår kund att må bra och utöva sina intressen. Erfarenhet av yrket personlig assistent är ett plus, men stor vikt läggs vid din personlighet och förmåga att skapa en positiv atmosfär. För att trivas i rollen är det viktigt att du trivs med att arbeta med människor och att du kan anpassa dig till olika situationer. Arbetsplatsen ligger på landet strax utanför Örebro, så du behöver ha körkort och tillgång till bil. Arbetstiderna varierar mellan dag och kväll. (ej natt eller helg) Innan en anställning påbörjas krävs ett utdrag från belastningsregistret och referenser från tidigare arbetsplatser kontaktas. Vi kommer starta intervjuer omgående och tjänsten inleds med en introduktionsperiod. Poolarna Assistans har kollektivavtal i Almega och vi värnar om våra anställda. Din röst är viktig. Vi vill gärna ha med dig i vårt team. Välkommen att maila din ansökan redan idag till [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Amanuenser till kurser inom datateknik

Vi söker amanuenser för tidsbegränsad anställning vid Institutionen för naturvetenskap och teknik under höstterminen 2024. Bakgrund Vi söker amanuenser som kan handleda laborationer inom följande kurser under höstterminen. Läsperiod 1 (v. 36-44) • Introduktion till datavetenskap och diskret matematik (högskoleingenjör, år 1) • Introduktion till ingenjörsarbete inom datateknik (civilingenjör, år 1) Läsperiod 2 (v. 45-03) • Programmeringsteknik/Programmering, grundkurs (högskoleingenjör, år 1) • Databasteknik (högskoleingenjör, år 2) • Digitalteknik (högskoleingenjör, år 2) • Imperativ programmering för civilingenjörer (år 1) • Objektorienterad programmering för civilingenjörer (år 2) Arbetsuppgifter Som amanuens ska du handleda schemalagda laborationer, vilket innebär att ge studenterna hjälp att hantera relevanta verktyg och metoder, ge dem vägledning vid lösandet av laborationsuppgifterna samt rätta inlämnade laborationer och rapportera till kursansvarig. Schema för kurserna finns på kronox.oru.se. Kvalifikationer För att vara behörig till anställning som amanuens krävs att du är antagen till utbildning på grundnivå eller avancerad nivå. Dessutom ser vi gärna att du har bedrivit studier i datateknik, och att du är godkänd på någon av ovanstående kurser eller motsvarande kurs inom ett annat program. Vi söker dig som under dina studier har visat intresse för utbildnings- och studentfrågor. Vi lägger tonvikt på dina personliga egenskaper såsom att du kan arbeta självständigt, har god samarbetsförmåga, är serviceinriktad och kan prioritera bland arbetsuppgifter. Information Anställningen är 17–40% beroende på antalet grupper och schemalagda tillfällen, under 2-3 månader. Lön utgår i enlighet med lokalt kollektivavtal. Amanuenser får anställas för ett år i taget, den sammanlagda anställningstiden för en amanuens får omfatta högst tre år. Närmare upplysningar om anställningen lämnas av Lars Karlsson 0703663209, e-post: [email protected] eller Anna Wärn, 019–301478, e-post: [email protected]. Vid Örebro universitet förväntar vi oss att alla medarbetare är öppna för utveckling och förändring, tar ansvar för arbetsinsats och kvalitet, visar engagemang att samverka och bidra till utveckling samt visar respekt för andra genom ett konstruktivt och professionellt förhållningssätt. Örebro universitet arbetar aktivt med lika villkor och jämställdhet och för att vår arbetsmiljö ska präglas av öppenhet, tillit och respekt. Vi värdesätter de kvaliteter mångfald tillför verksamheten. Ansökan Du gör din ansökan på vår hemsida genom att klicka på knappen "Ansök". En komplett ansökan ska innehålla följande elektroniska dokument: • Personligt brev med en kort motivering till varför du söker anställningen, vilka av kurserna du är intresserad av samt hur många grupper du kan tänka dig att ta. Kolla gärna förra årets schema på kronox.oru.se för att se omfattningen per grupp. • CV med relevant beskrivning av samlad kompetens • Intyg som stärker din behörighet (exempelvis utdrag från Ladok) Endast handlingar skrivna på svenska, engelska, norska eller danska kan bedömas. Sista ansökningsdag är 2024-06-14. Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemanningsföretag i rekryteringen. Enligt Riksarkivets föreskrifter måste vi arkivera en omgång ansökningshandlingar exkl. publikationer i två år efter att tillsättningsbeslutet vunnit laga kraft.

16 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Sommarjobb på Marieberg Galleria

Vill du ha ett varierande sommarjobb och samtidigt få meriterande administrativ erfarenhet? På Marieberg Galleria finns nu chansen att arbeta i en bred och social roll över sommarperioden. Vi arbetar med löpande urval så sök redan idag! OM TJÄNSTEN Nu söker vi dig som är intresserad av att börja arbeta ett par dagar i veckan, men gärna mer om möjligt, vid sidan av dina studier under maj, för att sedan jobba heltid över sommarperioden i en roll på Marieberg Galleria i Örebro. Tjänsten inkluderar både administration och service gentemot butiker och besökare, samt även marknadsföring. Den administrativa delen inkluderar varierat administrationsarbete, till största delen i Officepaketet. Du kommer även att ta emot inkommande samtal från hyresgäster, besökare och leverantörer. Tjänsten innehåller vidare till exempel delvis hantering av sociala medier, lojalitetsklubb, arbete med gallerians dekor, samarbete med butikerna i gemensamma event och kampanjer. Rollen innebär mycket kontakt och ett nära samarbete med gallerians butiker. Det är därför viktigt att du är kreativ, social och gillar att ta egna initiativ, samtidigt som du har ett stort intresse för detaljhandel, mode och sociala medier. Arbetet sker i tät dialog med Marknadsansvarig. Arbetstiderna är förlagda till dagtid, vardagar. Du förväntas vara tillgänglig för arbete under hela sommarperioden, eventuell kortare ledighet kan diskuteras i samråd med oss. Till hösten finns eventuellt möjlighet att fortsätta ta arbetspass vid sidan av dina studier. Du erbjuds * Ett roligt och varierande sommarjobb * En dedikerad konsultchef och karriärspartner på Academic Work ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Svara i telefon samt ge service till butiker och besökare i gallerian * Fota i butikerna och uppdatera med inlägg på sociala medier * Kontrollera att gallerian är i fint skick * Utföra övriga administrativa arbetsuppgifter VI SÖKER DIG SOM - Studerar vid en eftergymnasial utbildning på minst 50 % och med examen tidigast 2025 - Har mycket goda kunskaper i svenska, i tal och skrift då det krävs i kommunikationen med besökare - Har goda kunskaper i engelska, i tal och skrift då det krävs i kommunikationen med besökare - Har goda kunskaper i Officepaketet - Har ett stort intresse för marknadsföring, sociala medier och mode - Har erfarenhet av arbete med kundbemötande Det är meriterande om du - Har erfarenhet av foto och bildredigering Som person är du * Självgående * Serviceinriktad * Samarbetsinriktad Övrig information * Start: Omgående * Omfattning: Deltid vid sidan av dina studier i maj, därefter heltid över sommarperioden * Placering: Marieberg Galleria i Örebro Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Marieberg Galleria här.

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Personlig assistent sökes till kvinna i Vretstorp (50%)

Gillar du nya utmaningar? Då kanske världens viktigaste jobb är något för dig! Jag är en kvinna i 50-års åldern som bor tillsammans med min man i ett hus på landet i Hallsbergs kommun. Till familjen hör också våran hund. Jag är en glad, positiv person som tycker mycket om min familj och mitt hem. Jag är förlamad efter en bilolycka och är i stort sett ständigt beroende av personlig assistans. Jag är beroende av någon vid min sida för att hjälpa mig i det mesta jag gör, förutom att tänka själv, för det kan jag. Det kan vara att gå på toaletten, duscha, klä på mig, förflytta mig, fixa håret (för fåfängan hänger kvar), shoppa och laga mat. Ett helt vanlig liv alltså, men med lite andra förutsättningar och det är där du kommer in! Jag söker just nu en ny personlig assistent, du kommer vara motorn i mitt liv, den som hjälper mig att leva mitt liv till fullo. För livsglädje finns det mycket av!   KÄNNER DU IGEN DIG? Är du strukturerad, social, glad och positiv? Då kan du vara min nya assistent.   Du är fokuserad, lyhörd och noggrann och ger inte upp i första taget. Du kommer att veta hur jag vill ha det runt omkring mig och du kommer höra på mitt tonfall när jag är stressad, glad, irriterad på min man, trött eller bara vill vara för mig själv.   Du har förståelse för din egen betydelse för att jag ska kunna bevara mina sociala roller -vara mamma, fru, kompis, syster och dotter.   Du behöver inte ha erfarenhet från andra arbeten inom vården. Jag behöver ingen medicinsk vård, däremot är arbetet i vissa moment fysiskt krävande.   Du har körkort, det ger en frihet då jag tycker om att vara spontan.   Rökfri är ett plus.     ARBETSTIDER OCH TJÄNSTGÖRINGSGRADER Du kommer att vara anställd av Vivida Assistans som är mitt assistansbolag, men själva jobbet utför du där jag befinner mig. Tjänsten är en dagtidstjänst på 50%.     NÄR KAN DU BÖRJA JOBBA HOS MIG? Jag behöver ha en ny assistent omgående.     ATT VARA ANSTÄLLD PÅ VIVIDA Vivida står för kvalitet. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra och känna stolthet i din yrkesroll. Som personlig assistent har du ett givande arbete där du är mycket viktig för en annan människa. Du får stöd av oss som arbetsgivare och möjlighet till personlig utveckling genom dina arbetsuppgifter och utbildning. Att vara anställd på Vivida innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd, schyssta semestervillkor och friskvårdsbidrag. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra – våra medarbetare är det viktigaste vi har!     DIN LÖN På Vivida får du som assistent en fast grundlön per timme + semesterersättning samt eventuell OB-ersättning. Kollektivavtal finns.     VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Sista ansökningsdag är 2024-05-31. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan!     UTDRAG UR BELASTNINGSREGISTRET På Vivida har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret för alla personer som arbetar hos våra minderåriga kunder och hos vissa vuxna kunder. Därför vill vi gärna att du som blir kallad på intervju tar med ett aktuellt belastningsregisterutdrag som inte är mer än ett år gammalt. Ansökan om registerutdrag får du via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om Vivida Vivida Assistans är en assistansanordnare som funnits sedan 2004. Med gedigen erfarenhet och trygg arbetsledning erbjuder vi en komplett helhetslösning för våra kunders assistans. Vi finns i hela landet och är en arbetsgivare som värnar om våra medarbetare på riktigt. Våra kunder har även tillgång till kvalificerad juridisk kompetens. Vår verksamhet bygger på en stark värdegrund, för vilken vi tilldelats den högsta R-licensen i etiskt företagande. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna.  Läs mer om oss: http://www.vivida.se https://www.youtube.com/channel/UC-iIgCvlt8r5VH5UcKmLD8w https://www.instagram.com/vivida.se/ https://www.facebook.com/vividaassistans/ https://www.linkedin.com/company/vivida-assistans-ab?original_referer=https%3A%2F%2Fvivida.se%2F https://www.tiktok.com/@vividaassistans

16 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Butiksmedarbetare (sommarjobb), Willys Örebro Västhaga

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Tjänsten avser: Visstidsanställning på mellan 22 timmar och heltid under sommaren Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Krav: Med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 16 år och gått ut nian. Du behöver ha goda kunskaper i svenska (tal och skrift) Du kanske tror att det är tråkigt och enformigt att jobba i en matbutik? Då är det dags att tänka om! När du jobbar på Willys får du en fartfylld vardag. Du gör allt ifrån att packa upp varor, jobba i kassan, hjälpa våra kunder till rätta och hålla rent och fräscht i butiken. Som sommarjobbare på Willys får du snabbt ta eget ansvar och du blir en viktig del av butiksteamet som ska se till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen, varje dag. I utbyte kan vi lova att du får erfarenheter – om till exempel försäljning och service – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Kanske jobbar du kvar hos oss även efter sommaren? Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Örebro Västhaga! Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi ser till att du får en bra introduktion när din anställning börjar. Vi är ett gott gäng som anstränger oss för att alla ska trivas och känna sig som en viktig del i teamet. Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Jonas Fager, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2024-05-30. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna process kommer be dig logga in med ditt Bank-id, uppge något lösenord eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected]

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Personlig Assistent sökes till en kvinna boende i Åsbro

Är DU min nya motor? Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? Då kanske detta är tjänsten för dig! I rollen kommer du göra skillnad i en annan människas liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Kundpresentation Jag är en trevlig och social kvinna på 34 år, bosatt i Åsbro som ligger mellan Hallsberg och Askersund. Här bor jag tillsammans med mina två hundar i ett radhus. Du får gärna motivera mig till olika aktiviteter och utflykter. På grund av en medfödd ryggmärgsskada sitter jag i rullstol och behöver hjälp och stöttning av mina assistenter för att klara min vardag. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är bland annat att hjälpa till och stötta vid moment som att laga mat, följa med på ärenden, aktiviteter samt hemmets skötsel. Avgörande för att just du skall passa hos mig är att du är en driven och engagerad person som kan fungera som min motor. Du hjälper mig att planera och strukturera min vardag, och driver den framåt. För att jobba som personlig assistent hos mig önskar jag att du: Är en kvinna i ålder 25+ Är flexibel, lyhörd/inkännande, ordningsam och initiativrik Har B-körkort för manuell växellåda och tillgång till bil  Ej är hundrädd eller pälsdjursallergiker Som person är det jätteviktigt att du är ansvarstagande, strukturerad, driven och att du kan ta egna initiativ när du ser att något behöver göras. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Mer information ges vid en eventuell intervju. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänsten avser en sommarvikarietjänst under veckorna 28-35 + 39-41. Det är ett rullande scehma på två veckor och man arbetar 08:00-17:00 vardagar och 10:00-18:00 helger. Schemat ser ut enligt nedan; V.1 mån,tis, lör, sön  v.2 ons,tors, fre Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Start enligt överenskommelse Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.  Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Hagvidson Marieberg söker barnskötare vikariat

Vi tror att du är utbildad barnskötare. Du är väl förtrogen med förskolans läroplan och tycker om att arbeta projektinriktat. Du trivs med att arbeta såväl ute som inne under årets alla årstider. Att samarbeta med både avdelningskollegor och övriga kollegor i huset anser du är självklart. Du trivs med att ha en god kontakt med vårdnadshavare och har en god social kompetens. Du inser vikten av en god dokumenterad verksamhet både på grupp- och individnivå. Du vill arbeta i en verksamhet som är stolt över sin förskola! Vill du arbeta på en förskola som medvetet arbetar för små barngrupper? På Hagvidson Marieberg arbetar vi i mindre barngrupper under större delen av dagen. Du kommer att vara delaktig i reflektion, planering och dokumentation av verksamheten. Hos oss tas barnens intressen tillvara och deras inflytande är grunden i vår verksamhet. Du förväntas ansvara tillsammans med en annan pedagog för projektgruppsarbete där barnens lärande står i fokus. Utomhuspedagogik och projektarbete i linje med Grön Flagg är prioriterat. En förmåga att skapa förtroendefulla och professionella relationer med vårdnadshavarna är av stor vikt. Stämmer detta in med dina tankar på hur du vill arbeta? I sånt fall varmt välkommen med din ansökan Tjänsten är vikariat 80% till och med januari ev, förlängning. Hagvidson är ett expanderande företag med i nuläget 19 fristående förskolor. Våra ledord är Trygghet Delaktighet och Glädje. Dessa ledord genomsyrar all vår verksamhet. Vi erbjuder dig en tjänst i ett företag som värdesätter en god arbetsmiljö och hög pedagogtäthet. Läs gärna mer om Hagvidson på www.hagvidson.se

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Hagvidson Marieberg söker barnskötare vikariat

Vi tror att du är utbildad barnskötare. Du är väl förtrogen med förskolans läroplan och tycker om att arbeta projektinriktat. Du trivs med att arbeta såväl ute som inne under årets alla årstider. Att samarbeta med både avdelningskollegor och övriga kollegor i huset anser du är självklart. Du trivs med att ha en god kontakt med vårdnadshavare och har en god social kompetens. Du inser vikten av en god dokumenterad verksamhet både på grupp- och individnivå. Du vill arbeta i en verksamhet som är stolt över sin förskola! Vill du arbeta på en förskola som medvetet arbetar för små barngrupper? På Hagvidson Marieberg arbetar vi i mindre barngrupper under större delen av dagen. Du kommer att vara delaktig i reflektion, planering och dokumentation av verksamheten. Hos oss tas barnens intressen tillvara och deras inflytande är grunden i vår verksamhet. Du förväntas ansvara tillsammans med en annan pedagog för projektgruppsarbete där barnens lärande står i fokus. Utomhuspedagogik och projektarbete i linje med Grön Flagg är prioriterat. En förmåga att skapa förtroendefulla och professionella relationer med vårdnadshavarna är av stor vikt. Stämmer detta in med dina tankar på hur du vill arbeta? I sånt fall varmt välkommen med din ansökan Tjänsten är vikariat 80% till och med november ev, förlängning. Hagvidson är ett expanderande företag med i nuläget 19 fristående förskolor. Våra ledord är Trygghet Delaktighet och Glädje. Dessa ledord genomsyrar all vår verksamhet. Vi erbjuder dig en tjänst i ett företag som värdesätter en god arbetsmiljö och hög pedagogtäthet. Läs gärna mer om Hagvidson på www.hagvidson.se

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
PERFEKT EXTRAJOBB

Är du praktiskt lagd och tycker om att jobba med både teknik och människor? Då har du nu möjligheten att söka kanske världens bästa extrajobb! Du gör kundbesök och installerar nya larm, skruvar upp trådlös utrustning och programmerar komponenterna. Du är bra på bemöta kunder och ge dem bra service när du pedagogiskt förklarar hur systemet fungerar för kunden.   DIN ARBETSPLATS På Svenska Alarm blir du en del av ett engagerat installatörsteam. Din arbetsplats blir hos kunden där du utför dina arbetet. Du utgår hemifrån och tar egen bil till kunden. Stöttning och hjälp finns alltid nära till hands från kollegor.   ARBETSTID OCH VILLKOR Du gör inhopp på dagar kvällar eller helger. Under en vanlig arbetsvecka kan vi erbjuda dig ungefär 10 timmar, men i perioder då vi har extra mycket att göra är det viktigt för oss att du är beredd att jobba mer. Därför krävs det att du är flexibel. Jobbet passar perfekt för dig som pluggar eller vill komplettera din nuvarande anställning med något mer.   VEM ÄR DU? Du gillar att arbeta självständigt, träffa människor och lösa tekniska utmaningar. Du är praktiskt lagd och kan hantera en skruvdragare. Som person gillar du flexibilitet och har inget emot att jobba oregelbundna tider, såväl dag, kväll och helg. Du har lätt för att lära dig nya saker och gläds åt att hjälpa andra.     KOMPETENSKRAV * Socialt kompetent. Du har lätt för att prata med nya människor. * Tekniskt intresserad. * Erfarenhet av att använda verktyg såsom skruvdragare. * Van vid att använda smart telefon, appar och dator. * Du talar och skriver flytande svenska   ANDRA KRAV * B-körkort * Tillgång till egen bil * Prickfri i Polismyndighetens belastningsregister.   ÖVRIGT Tidigare erfarenhet av larminstallationer behövs inte. Du kommer att få en utbildning som ger dig rätt förutsättningar att lyckas i rollen som larminstallatör. OM SVENSKA ALARM Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer snabbt. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vår ambition är att vara ett ledande företag på smarta larm för både privatpersoner och företag. www.SvenskaAlarm.se/jobb Krav: Körkort: * B (Personbil) Tillgång till: * Personbil

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024