Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS söker en engagerad och positiv lokalvårdare som brinner för service. Vill du vara med och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Lokalvårdare på ISS! Om rollen Som Lokalvårdare har du och dina kollegor en viktig roll i att ansvara för helhetsupplevelsen i kundens lokaler. Tillsammans skapar ni en miljö som förmedlar en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats att vistas på för de anställda och alla besökare. Du arbetar främst med städning kundens lokaler, samt även andra arbetsuppgifter som kan förekomma såsom konferensservice, påfyllning av vatten/kaffemaskiner och skötsel av växter. Tjänsten är på deltid (70% sysselsättningsgrad) och arbetstiden är förlagd på morgonen, måndag till fredag. Du behöver ha körkort och tillgång till bil. Vi erbjuder Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och utvecklingsmöjligheter – allt för att du ska engageras och växa med ISS på lång sikt. Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats. ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa Vem söker vi? Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt städområde och kan komma med förslag till förbättringar hos kunden. Det är viktigt att du är lyhörd för kundens behov. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Därutöver har du en förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken eller branscherfarenhet. Det är viktigt att du behärskar svenska språket väl i tal och skrift. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 30/4. Vi har en pågående rekryteringsprocess och vill anställa så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Bakgrundskontroller och säkerhetsprövningar kan komma att genomföras vid kundbehov. Varmt välkommen med din ansökan!
Med detta jobb spelar du en viktig roll tillsammans med oss inom Sektor medborgare och samhällsutveckling. Vi arbetar för ett levande Skövde rikt på kultur, idrotts- och näringsliv. I det ingår också att arbeta för tillväxt, fler jobb och att stärka Skövdes attraktivitet. Som medarbetare i Skövde kommun är du en viktig spelare i ett lag som varje dag, året om levererar tjänster och service till våra kunder. Det är i mötet med våra kunder som värdet av vårt arbete uppstår. Vi tror på innovation, delaktighet och ett engagerat ledarskap. Vi tror också på att varje medarbetare har drivkraften och förmågan att förbättra verksamheten och en vilja att utvecklas i sitt yrke. Vi satsar på dig som medarbetare och erbjuder därför förmånliga pensionsvillkor, friskvårdsbidrag samt flera friskvårdsaktiviteter och erbjudanden. Och det bästa av allt. Vi har plats för fler. Skövde kommuns organisation är stor och innehåller allt från omsorg, stöd och utbildning för våra medborgare till infrastruktur, underhåll, kulturliv och tillväxt. Arbetet kan se lite olika ut beroende på vilken verksamhet vi arbetar i men alla representerar samma arbetsgivare, Skövde kommun. Vi är öppna och lyhörda – Vi tar ansvar för helheten – Vi gör varandra bättre – Vi vågar Välkommen - tillsammans förverkligar vi drömmar och får Skövde att växa! ARBETSUPPGIFTER • planera, genomföra och följa upp undervisningen • samverka tillsammans med det anställande arbetslivet vad gäller APL och lärlingsplatser inom yrkesområdet • systematiskt arbeta med kvalitets- och studerandeuppföljning KVALIFIKATIONER Utbildad kock med kunskaper inom • Matlagning • Hygien och egenkontroll • Specialkost • Yrkeslärarexamen är meriterande ÖVRIGT Jämställda och jämlika verksamheter är väldigt viktigt för oss. Olika bakgrunder och tillhörigheter ser vi som en tillgång. Våra arbetsplatser ska också vara fria från diskriminerande strukturer. Skövde är en öppen och växande stad, med många mötesplatser. Var du än är har du nära till natur och friluftsliv, kultur och aktiviteter för alla åldrar. I Skövde är vi vana vid en hög nivå på alla plan. Här finns bland annat Högskolan i Skövde, Försvarsmakten och Skaraborgs sjukhus. Vi har många framgångsrika företag och startups samt internationella innovationsarenor för industri och dataspelsutveckling. Skövde är staden som inte nöjer sig med något annat än att ligga i framkant. Välkommen att vara med och spela med oss du också! Har du skyddade personuppgifter ska du kontakta den kontaktperson som finns angiven i annonsen. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Vårt uppdrag Är du en självgående och serviceinriktad person som gillar att arbeta med människor och utbildning? Vi söker nu en lärarassistent till vår verksamhet i Skövde med fokus på att stötta både elever och lärare – särskilt inom våra distansutbildningar. Om tjänsten Som lärarassistent på Nercia i Skövde får du en varierad roll där du stöttar både elever och lärare. Du hjälper elever att hitta APL-platser, har kontakt med företag och ansvarar för dokumentation och administration kring APL. Du bistår i elevuppföljning, hjälper till med schemaläggning och studieplaner samt ser till att betyg hanteras korrekt. Du är även ett stöd för elever i vägledningsfrågor och har kontakt med nya kursintressenter för att hjälpa dem genom ansökningsprocessen. Har du dessutom kunskap inom el/energi är det meriterande, då viss undervisning kan ingå. Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad, strukturerad och har lätt för att prata med människor. Har du dessutom erfarenhet av administration och utbildning är det ett stort plus. Tjänsten är initialt på 50 %, med möjlighet till utökning längre fram. Övrig information Arbetstid: Dagtid, vardagar. Om kundföretaget Tjänsten är en tillsvidareanställning på 50 % med inledande provanställning i 6 månader. Om Nercia Nercia Utbildning är ett väletablerat företag med verksamhet på 16 orter. Vi är en stabil arbetsgivare med en stark ambition att växa och utvecklas. Vår passion är att hjälpa människor att utvecklas och nå sina mål, och vi är stolta över den skillnad vi gör både för samhället och för våra kunder genom att ge människor möjligheten till utbildning och arbete. Som medarbetare hos oss är du vår viktigaste tillgång, och vi strävar efter att du ska känna dig trygg och uppskattad i din roll. Vi värdesätter goda relationer mellan kollegor och arbetar aktivt för att skapa en positiv arbetsmiljö. Läs mer om oss på www.nercia.se
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS söker en engagerad och positiv lokalvårdare som brinner för service. Vill du vara med och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Lokalvårdare på ISS! Om rollen Som Lokalvårdare har du och dina kollegor en viktig roll i att ansvara för helhetsupplevelsen i kundens lokaler. Tillsammans skapar ni en miljö som förmedlar en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats att vistas på för de anställda och alla besökare. Du arbetar främst med städning kundens lokaler, samt även andra arbetsuppgifter som kan förekomma såsom konferensservice, påfyllning av vatten/kaffemaskiner och skötsel av växter. Tjänsten är på deltid, sommarjobb lokalvård i Skövde. Tjänsten är varierande på en sysselsättningsgrad mellan 50 -75 %. Vi söker flera personer för flera olika tjänster. Arbetstider är tidig morgon under vardagar mellan måndag till fredag. Vi erbjuder Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och utvecklingsmöjligheter – allt för att du ska engageras och växa med ISS på lång sikt. Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats. ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa Vem söker vi? Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt städområde och kan komma med förslag till förbättringar hos kunden. Det är viktigt att du är lyhörd för kundens behov. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Därutöver har du en förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken eller branscherfarenhet. Det är viktigt att du behärskar svenska språket väl i tal o skrift. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 7/5. Vi har en pågående rekryteringsprocess och vill anställa så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Bakgrundskontroller och säkerhetsprövningar kan komma att genomföras vid kundbehov. Varmt välkommen med din ansökan!
Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss! Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor. Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. MAX är Sveriges näst största burgarkedja och vi är i dagsläget strax över 7000 anställda. Vi befinner oss i en spännande expansion både i Sverige såväl som internationellt och vill ha med dig på resan. Smak, kvalitet och renlighet är värden vi aldrig tummar på. Vi är väldigt stolta över våra värderingar MOD, PASSION OCH GEMENSKAP. Vi lägger också mycket stor vikt och fokus på hälsa, miljö och socialt ansvar. Vi vill bli världens bästa burgarkedja och vägen dit är att göra världen lite godare, både genom att servera de godaste burgarna och genom att vara en god kraft i samhället. Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd
Vi vet att det personliga intresset är den allra starkaste drivkraften för ett roligt, utvecklande och meningsfullt lärande. Därför har vi skapat en skola där intresse och kunskap går hand i hand. Genom aktivt lärande för våra elever och en pedagogisk grund som genomsyrar vårt arbete skapar vi likvärdighet i alla våra verksamheter. Vi samarbetar tätt med bransch och engagerar oss i elevernas personliga och kunskapsmässiga utveckling. Vi vill vi ge så många barn och ungdomar som möjligt de bästa förutsättningarna att utvecklas och lyckas – under skoltiden och i framtiden. Arbetsbeskrivning - Uppdraget som Mentor Vi söker nu en mentor som vill vara med att fortsätta utveckla vår gymnasieskola i Skövde. Som mentor på Realgymnasiet kommer du att arbeta med utveckling av en elevgrupp. Du är en del av elevhälsan och har ett nära samarbete med lärare och elevhälsans kompetenser för att bidra till att våra elever får de bästa förutsättningarna för lärande. Du kommer främst arbeta med elevernas personliga och kunskapsmässiga utveckling. På våra yrkesprogram blir deras anställningsbarhet efter utbildning en viktig del av uppdraget och för elever på högskoleförberedande program deras lust och möjlighet till vidare studier. Som mentor kommer dina arbetsuppgifter delvis vara att avlasta undervisande personal med arbetsuppgifter kopplade till mentorskapet för eleverna. Du kommer arbeta med att coacha våra elever, med motiverande insatser, målbilder och framtidsplanering. Du kommer stötta elever genom hjälp med studieplanering och studieteknik. En viktig del i tjänsten är att se till att elevernas studieplaner är uppdaterade och stämmer överens med programmets poängplan. Tjänsten innehåller även andra arbetsuppgifter av mer administrativ karaktär. Du samarbetar med personalen på skolan och driver mentorarbetet, i det breda perspektivet, utifrånaktuellt utbildningsutbud på skolan. Du kommer delta i elevvårdsarbete, ha kontakt med vårdnadshavare,planera och delta i mentorstid, utvecklingssamtal, föräldramöten och liknande. Du stöttar eleverna underskoldagen och i kontakten med lärare. Vidare arbetar du kontinuerligt och löpande, tillsammans medvåra lärare, med att kommunicera måluppfyllelsen till eleven. Som mentor har du ett helhetsperspektivmed eleven i fokus. Omfattningen på tjänsten som mentor är cirka 30% men det finns goda möjligheter att kombinera tjänsten medannan tjänst på skolan, beroende på din erfarenhet och bakgrund. Kvalifikationer Vi söker dig med pedagogisk eftergymnasial utbildning, det är meriterande om du har examen frånStudie- och yrkesvägledarprogrammet. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete inomgymnasiet eller annan utbildningsform med yrkesförberedande utbildningar. För att kunna skapa enhelhetssyn på eleven, både utifrån elevens studiesituation och socialt, är också erfarenhet avelevhälsoarbete meriterande. I din roll som mentor ska du ha förmågan att engagera och utmana våra elever. Du ska även ha godakunskaper om skolans uppdrag och vara väl bekant med aktuell läroplan och övriga styrdokument.Utifrån det ska du ha förmågan att anpassa din roll i samarbetet med kollegor, för att stödja eleverslärande i riktning mot utbildningens och de personliga målen. Vi ser att du strukturerar och driver dina uppgifter framåt och har förmågan att arbeta mot uppsatta mål.Du är även flexibel och tar dig gärna an nya utmaningar. Arbetar väl med andra människor och säkerställer att budskap och förväntningar är tydliga för alla berörda parter. Som person är du trygg, stabil och har en god självinsikt och förhåller dig på ett sätt som är anpassat efter person och situation. Du använder gärna digitala resurser som bidrar till att ge en ökad förståelse för utvecklingen inom de branscher våra elever har sina intressen. Du brinner för att stödja elevernas lärprocess och personliga utveckling. Du tycker om att möjliggöra för elever att nå så långt som möjligt utifrån sina personliga förutsättningar och potential. Är du en person som värdesätter att få vara med och driva utveckling och samtidigt drivs av att utvecklassom yrkesmänniska så kommer du trivas på Realgymnasiet. Om du blir anställd erbjuder vi en gedigenintroduktion och kompetensutveckling för att du ska känna dig trygg i vårt koncept för skola. Vitillämpar semestertjänst på våra pedagogiska tjänster. Vi kommer starta intervjuerna redan under ansökningsperioden Om Lärande i Sverige AB Vi leder gymnasieskolor och yrkeshögskola inom Lärandegruppen i Sverige AB som är en av Sveriges största friskolekoncerner. Inom Lärandegruppen finns även förskolor, grundskolor och en resursskola. Våra gymnasieutbildningar bygger på idén om att det personliga intresset är den bästa drivkraften för ett utvecklande och meningsfullt lärande för livet. På Lärandes hemsida kan du läsa mer om våra verksamheter, om hur vi tänker och jobbar mot vår gemensamma mission att ge så många barn och ungdomar som möjligt de bästa förutsättningarna att utvecklas och lyckas – under skoltiden och i framtiden. Våra fyra kärnvärden är centrala i våra verksamheter. Trygghet är basen där all utveckling tar sin börjanmed strävan om att uppleva mer. Vi arbetar i team där vi delar kunskap och erfarenheter som leder tillframgång. Inom Lärande är vi certifierade enligt Great Place to Work® internationella standard.
Espresso House söker en Shift Leader som vill leverera världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst! Som Shift Leader på Espresso House utför du alla arbetsuppgifter som en Barista gör men rollen innebär också ansvar för och planering av daglig drift tillsammans med Coffee Shop Manager. Arbetstiden är förlagd i coffee shopen, där du arbetar direkt i kontakt med våra gäster, tillsammans med det team av Baristor som är dina kollegor. Förutom hantering av kaffemaskin och kvarn består arbetet av kassaarbete, beredning av smörgåsar och sallader, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Att du är baristautbildad är en merit men inget krav, eftersom vi utbildar alla våra anställda i egen regi. Din målsättning som Shift Leader skall vara att utvecklas och växa inom Espresso House. Det är därför meriterande om du har arbetat inom café/restaurang eller har likvärdig erfarenhet sedan tidigare och har god kännedom om branschen och är van vid att arbeta oregelbundna tider. Vad erbjuder du oss? • Du är en glad och positiv person som smittar av sig till kollegor och gäster • Du har förmågan att leda och fördela arbetsuppgifter till dina kollegor • Du är tävlingsinriktad och drivs av försäljning • Du är ansvarsfull och initiativrik och säkerställer att coffee shopen är i toppskick • Du är en effektiv person som trivs bäst i ett högt tempo Vad erbjuder vi dig? Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss! På Espresso House är utbildning viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion till sin nya tjänst. Hos oss finns det flera olika möjligheter att jobba med mycket mer, du kan läsa mer om våra olika karriärsvägar på vår hemsida. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lugn, empatisk, aktiv, lyhörd och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos vår kund, en kille i 20-års åldern bosatt i Skövde har goda kunskaper i svenska har erfarenhet av lågaffektivt bemötande och autism har erfarenhet av icke verbal kommunikation Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete tål pälsdjur har B-körkort och bil för att ta dig till arbetsplatsen delar kundens intressen ridning, film, bada Mycket stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på ca 37%. i dagsläget är schemat följande: 1 till 2 pass i genomsnitt/vecka, kl 14.15-8.30 (jour 5,45/natt), 8,30 -8.30 och helgpass kl 11-16 varannan helg. Under sommaren då kunden är ledig från daglig verksamhet blir det även dagpass. I denna assistansen täcker personalen upp för varandra vid frånvaro, vilket ger mer arbetstid. Det kan också på sikt utökas till en större tjänst. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående start med introduktion. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Annika Kroon, [email protected]
Erfaren och glad kollega sökes. Jureskogs är på en viktig och rolig resa genom Sverige för att förändra synen på snabbmat, vi vill servera snabbmat utan skräp, med fantastiska råvaror och väldesignade restauranger. Men vi är bara i början. Även om många av oss är väldigt erfarna så är vi som grupp fortfarande lite nybörjare. Vi har mycket att lära och en lång väg att gå så alla vi (kanske du) som är med från början måste gilla det. Du måste uppskatta förändring, flexibilitet, och lösningsbenägenhet för att trivas hos oss. Vi söker dig som älskar hamburgare lika mycket som vi gör! (Äh, ok då - kanske inte LIKA mycket som vi, men du måste älska människor! En snabbmatsupplevelse som vi ser det, ligger lika mycket i alla oss som jobbar här som i själva hamburgaren). Vi vill ha vänliga och glada typer, som kan servera en glad upplevelse till både oss i teamet och till våra gäster, även när klockan är sen eller när tempot suger orken ur dig likt de sista skvättarna av läsken som slurpas upp i sugröret. (Ren poesi ju!). Kanske låter övermäktigt, men vi hjälps åt, vi hjälper varandra att vara bra. Alltid. PS. Det är bra om du inte lyssnar FÖR mycket på chefen, vi behöver drivna kollegor med egna initiativ. Hos oss är det aldrig tråkigt: Dina arbetsuppgifter varierar! - Ta hand om våra gäster - Jobba i köket, kassan, serveringen och driven - Hålla rent i restaurangen - Vara en del av teamet och alltid jobba för bra kvalité - Förbereda råvaror - Vara ansiktet utåt för Jureskogs! Vi älskar fastfood och speciellt burgare. Vi tror lite naivt att nästan alla gör det. Det är ju enkelt, gott och roligt! Men i vägen för denna självklarhet står en utbredd tro att snabbmat är lika med skräpmat. Och i många fall är det så. Det ska vi ändra på! För varför ska enkelt vara lika med dåligt? Dåligt för dig, för miljön och för djuren? Det är ju helt bakvänt! Det vi tycker bäst om ska också vara bäst och det ska finnas godhet i gott. Det präglar allt vi gör på Jureskogs. I allt från val av leverantörer, personalpolicy, produktutveckling och allmänt hyfs. Kultur är viktigt för oss, vi tror oss veta att vi aldrig kan bli ett schysst ställe att hänga på för våra gäster, om vi inte är ett lika schysst ställe att jobba på. Allt börjar med människorna som jobbar här och hur vi jobbar ihop. Vem orkar jobba eller äta på ett ställe med dålig stämning? Vi kallar vår kultur för High Five.
Erfaren och glad kollega sökes. Jureskogs är på en viktig och rolig resa genom Sverige för att förändra synen på snabbmat, vi vill servera snabbmat utan skräp, med fantastiska råvaror och väldesignade restauranger. Men vi är bara i början. Även om många av oss är väldigt erfarna så är vi som grupp fortfarande lite nybörjare. Vi har mycket att lära och en lång väg att gå så alla vi (kanske du) som är med från början måste gilla det. Du måste uppskatta förändring, flexibilitet, och lösningsbenägenhet för att trivas hos oss. Vi söker dig som älskar hamburgare lika mycket som vi gör! (Äh, ok då - kanske inte LIKA mycket som vi, men du måste älska människor! En snabbmatsupplevelse som vi ser det, ligger lika mycket i alla oss som jobbar här som i själva hamburgaren). Vi vill ha vänliga och glada typer, som kan servera en glad upplevelse till både oss i teamet och till våra gäster, även när klockan är sen eller när tempot suger orken ur dig likt de sista skvättarna av läsken som slurpas upp i sugröret. (Ren poesi ju!). Kanske låter övermäktigt, men vi hjälps åt, vi hjälper varandra att vara bra. Alltid. Äntligen kommer vi till Skövde! Vi öppnar den 12 juni och restaurangens öppettider kommer att vara 10-22. För att få de bästa förutsättningarna som möjligt innan vi slår upp dörrarna i Skövde så kommer du att få utbildning på våra andra restauranger innan. Du är en glad och positiv person som gillar att jobba och träffa människor från alla världens hörn. Du tar initiativ, är öppen för förändringar och har inga problem med att jobba varierande tider. . Behöver vi skriva att vi lägger stor vikt på din inställning och personlighet? Om rollen; - Leda och fördela arbetet på plats- Vara flexibel i sitt arbete och variera sina arbetsstationer mellan kassa och kök- Utveckla personal genom engagemang och utbildning - Beställa varor - Arbeta oregelbundna tider. Tjänsten innefattar öppningar och stängningar - Lön enligt HRF samt arbetsledartillägg - Tjänstens start är i slutet av maj. Det är en spännande och rolig resa vi har framför oss, så tveka inte, skicka in ditt cv och följ med! Vi älskar fastfood och speciellt burgare. Vi tror lite naivt att nästan alla gör det. Det är ju enkelt, gott och roligt! Men i vägen för denna självklarhet står en utbredd tro att snabbmat är lika med skräpmat. Och i många fall är det så. Det ska vi ändra på! För varför ska enkelt vara lika med dåligt? Dåligt för dig, för miljön och för djuren? Det är ju helt bakvänt! Det vi tycker bäst om ska också vara bäst och det ska finnas godhet i gott. Det präglar allt vi gör på Jureskogs. I allt från val av leverantörer, personalpolicy, produktutveckling och allmänt hyfs. Kultur är viktigt för oss, vi tror oss veta att vi aldrig kan bli ett schysst ställe att hänga på för våra gäster, om vi inte är ett lika schysst ställe att jobba på. Allt börjar med människorna som jobbar här och hur vi jobbar ihop. Vem orkar jobba eller äta på ett ställe med dålig stämning? Vi kallar vår kultur för High Five.
Välj ett jobb för att visa detaljer